Nie polecam, firma nie udziela informacji zwrotnej w procesie rekrutacji, nawet po dopytaniu o to. Prawie codziennie widzę ogłoszenia, że kogoś szukają. Wygląda to tak, jakby chcieli tylko pokazać, że "coś" się u nich dzieje. Odradzam, takie podejście wiele mówi o traktowaniu pracowników.
Nic nie zrobili, nie kontaktowali sie, nie założyli profilu tylko wyciągnęli poeniadze!!!!! Nie polecam
Firma pobiera niesłuszne kwoty z konta w ramach subskrypcji (podwójna kwota). Nie będę wypisywał łańcuszka epitetów, ale kręcą wały. Ja im nie odpuszczę.
Pracuję w Booksy od ponad 2 miesięcy jako Customer Service Rep , praca zdalna i elastyczne godziny, miła, luźna atmosfera, szczegółowe szkolenie wdrożeniowe, wsparcie leaderów i współpracowników, godziny nocne dodatkowo płatne. Czego chcieć więcej? Nie zastanawiać się tylko aplikować!
Czyli to fakt. Dział hr'u i pochodne np. happiness team chcą zmienić na gowork'u opinie i finalnie ocenę pracodawcy. Pamiętajcie, że jesteście tylko zwykłą cyferką w excelu w oczach "wyższego szczebla" (bo przełożeni bezpośredni nawet nie wiedzieli o decyzjach XD) i tak jak 1,5 tygodnia temu wyleciało w przeciągu 30 minut 20% załogi tak i Wy, jeżeli firma nie dostanie kolejnej rundy finansowania - wylecicie. Pamiętajcie też o rentowności rynków, bo tej pomimo rozmachu (i coraz mniej regularnych + bez "pompy" mejlów od Stefana) brakuje i dlatego na Slacku już nie możecie napisać do swoich kolegów/koleżanek z pracy. Pomimo, że robili świetną robotę i zamiast przejmować się stabilnością - po prostu robili swoją robotę najlepiej jak potrafili.
Jesteśmy PIONKAMI W ICH GRZE! najpierw pandemia i zwolnienie połowy pracowników, teraz z dnia na dzień kilkadziesiąt osób poszło na bruk!! taka wakacyjna niespodzianka bez podania racjonalnej przyczyny. Zastanówcie się dwa razy czy warto.
Typowa korporacja jednego dnia jesteś potrzebny i dostajesz podwyżkę a drugiego redukcja etatów i zwalniają kilkanaście osób. Nic pewnego
To jest tragiczna aplikacja już od 4 mis rachuniek za nic płace około 1500 tys , nie polecam jak był moment bulo dobrze , a tak powem ze płace za nic a pan ma na wszystko odmówki będzie rezygnować z tej aplikacje Dodam ze oni muwiem ze to oni z ustawom (usunięte przez administratora)
Firma wspaniała, pełna otwartości i pomocy. Pracowanie tutaj to naprawdę miłe przeżycie.
Z czystym sumieniu mogę polecić tę firmę - to jedna z najbardziej ludzkich i zainteresowanych pracownikiem firm, w jakiej pracowałam. Jest masa niespodzianek od firmy, dofinansowania do Multisporta, Medicovera, darmowa opieka psychologiczna, bardzo dobre płace, a co chyba najważniejsze, bardzo przyjacielska atmosfera. Nie ma poczucia, że jest się kolejną cyferką do statystyki, ani parcia na wyrobienie targetów czy pracę ponad swoje siły. Przełożeni też są naprawdę życzliwi i wyrozumiali, w Booksy jest wręcz przeciwieństwo mobbingu. Jeśli rozważasz zatrudnienie się w Booksy, zdecydowanie będzie to świetna decyzja.
Fajnie, że tak się o was troszczą? A można wiedzieć w jakim dziale pracujesz? Ciekawa jestem czy tylko u Ciebie jest tak fajnie czy może w całej firmie? :)
Pracowałam w różnych miejscach i booksy różni się jedynie ładnym opakowaniem, reszta jest jak gdzie indziej. Wszystko zależy kto kogo lubi. Wszyscy się uśmiechają, ale za plecami obgadują niesamowicie.
Zależy co komu pasuje. Zasada jest prosta, albo kraczesz jak wszyscy albo... Nie ma opcji na inne podejście.
Booksy to świetnie opanowany produkt, ale w środku słabo, a na pewno nie tak jak firma komunikuje. Liczą się sympatie i brak własnego zdania. Jak komuś to pasuje to polecam.
Rozmowa rekrutacyjna taka jak z książki. Pytania żałosne i jest ich tyle jakby conajmniej aplikowało się na stanowisko prezesa. Nowoczesne biuro o którym wspomniano w ogłoszeniu ulokowane w centrum Wrocławia, pozostawia wiele do życzenia - niewykończony pokój z jednym biurkiem i paroma gratami. Nie maja raczej dużo do zaoferowania, strata czasu.
Wiele pytań na rozmowie kwalifikacyjnej świadczy o tym, że rekruterzy chcą dobrze poznać pracownika i sprawdzić jego kwalifikacje. Jak finalnie zakończyła się rozmowa. Sam zrezygnowałeś z zatrudnienia, czy nie udało Ci się przejść pozytywnie weryfikacji? Ktoś z Was mógłby tez opisać swoje odczucia odnośnie rekrutacji w Booksy International.
(usunięte przez administratora) Pytań nie musi być dużo tylko powinny być właściwe. Dużo to potrzebuje osoba która nie zna się na swojej pracy
Proces rekrutacji bardzo sprawny, bezstresowy, szybki feedback od działu kadr. Jestem w Booksy już trzy miesiące i jak na razie wszystko mi się podoba. Bardzo dobre procesy wdrażające, szkolenia - w trakcie samodzielnej pracy także zawsze możemy liczyć na pomoc. Zespół jest bardzo zgrany, sympatyczny, każdy jest chętny do pomocy i bardzo wyrozumiały. Super management, nie czuć klimatu korporacji, pracuje się bardzo przyjemnie i spokojnie. Z czystym sercem, polecam każdemu pracę w Booksy :)
No to super, że jest feedback, bo wiele firm go nie daje. No i fajnie, że atmosfera jest spoko. To mega ważne. A jak zarobki? Też w porządku?
Zaaplikowałam do Booksy, ponieważ miałam dość nieprzyjemne doświadczenie w mojej poprzedniej firmie jeśli chodzi o kulturę pracy, albo bardziej jej brak. W Booksy miło się zaskoczyłam, proces rekrutacyjny był bardzo transparentny i szybki. Wszystkie informacje na temat pracy, stanowiska oraz kultury organizacji jakie otrzymałam podczas rekrutacji jak najbardziej potwierdzają się każdego dnia. W tej firmie ludzie nie boją się zadawać pytań. Wiele firm lubi używać wyrażenia "values", dość często pojawia się "People first" i nie do końca tak jest, w Booksy natomiast jest to faktem i tak się dzieje! Jeszcze w żadnej firmie nie czułam się tak doceniona przez współpracowników jak i szefa. W mojej roli mogę się spełniać, wdrażam nowe pomysły i jeszcze żaden nie został odrzucony :) Współpraca z HR-ami to czysta przyjemność, jaki i z każdym innym zespołem. Z czystym sumieniem polecam pracę w Booksy!
Wszystko jest fajnie gdy mówisz jak pozostali. Wbrew deklaracjom funkcjonuje niska otwartość na inne zachowania niż "mainstreamowe". Poza tym nikt tu nie lubi szczerych rozmów, tylko laurki. Jak ktoś tak lubi to też polecam:) Ja szukam nowej roboty.
Bardzo polecam pracę w Booksy. Od marca pracuję na stanowisku Customer Service Representative i uważam, że jest to praca, w której atmosfera, ludzie i warunki są naprawdę bardzo dobre. Mam super Leadera zespołu i co najważniejsze lubię swoją pracę. Go Booksy!
Mój wpis jest odnośnie procesu rekrutacji na stanowisko kadrowo/księgowe Dramat. Rekruterka kompletnie niekompetentna, czułem się jakby mnie przepytywała dziewczynka z gimnazjum na temat dodawania do 100 i wmawiała mi że 69+21 to 100. Biuro ładne, ale pierwsze wrażenie okropne, rezygnuję z kolejnego etapu. Pozdrawiam
Jako były pracownik mogę wypowiedzieć się o Booksy tylko w samych superlatywach. Cały proces rekrutacyjny przebiegł sprawnie, wszystko było klarowne i podane do wiadomości od samego początku. Jest super kontakt z przełożonymi, firma zachowuje Work-Life balance, to chyba najlepsze korpo do jakiego można trafić. Nie rozumiem frustracji osób, które nie przeszły procesu rekrutacyjnego- przecież firma szuka pracowników, którzy pasują do profilu i polityki umiejętnościami i osobowością. Myśle, ze jak tylko macie możliwość podjęcia współpracy z nimi to warto podjąć wyzwanie ;)
Hejka, powiecie mi proszę ile się zarabia w Booksy jako Customer Service Representative (US)? Będę bardzo wdzięczna za szybką odpowiedź
Nie wiem co się dzieje w tej firmie... Ponad rok temu nastąpiła fuzja Booksy i Versum (moment.pl), był ponad rok czasu na przygotowanie się, połączenie systemów, dopracowanie wszystkiego i stworzenie jeszcze lepszego produktu. Obiecywali sporo... i? Prawie nic nie zrobili, produkt działa słabo, działa nawet gorzej niż wcześniej, część opcji została wycięta lub nie została wprowadzona jeszcze (po roku), masa bugów, błąd za błędem. Mam wrażenie, że co chwila jest gaszenie tylko co większych pożarów. Zero planowania, brak jakiegoś roadmap, brak komunikacji z klientami o planach/postępach, nigdy nie są w stanie zapewnić terminu kiedy coś zostanie naprawione/wdrożone, nigdy. Od strony produktu/usługi dla klienta (salony/gabinety) jest fatalnie. Od strony użytkowników systemu rezerwacji, również zmiany na gorsze. Nasuwa się pytanie co tam się dzieje w firmie, z zewnątrz całość wygląda tak, jakby jakiś student pracował po godzinach, ale tylko wtedy kiedy ma czas. Najgorsze jest to, że trwa to cały czas, od wielu wielu miesięcy.
Witam, jestem tego samego przekonania. Przed fuzją jeszcze jak Cię mogę system w Versum funkcjonował. Obecnie wszytko się wali, co chwilę coś przestaje działać, można im zgłaszać , ale jak grochem o ścianę nic z tym nie robią. Treści nigdyś widoczne w poprawny sposób na moment.pl w obecnej sytuacji są wrzucone do Booksy.com bez formatowania tekstu. Jedno wielkie zdanie bez punktów, akapitów i oni nie widzą w tym problemu, pomimo dużej ilości zgłoszeń. Jest sporo gorzej niż było.
W marcu rozpocząłem pracę na stanowisku managerskim (rynek US) i właśnie rozpoczynam trzeci tydzień szkolenia. Za wcześnie zatem komentować same warunki pracy czy kulturę organizacyjną, choć na razie (podkreślam to słowo) wszystko wydaje się bardzo w porządku. Skupię się tylko na samym procesie rekrutacji, mając porównanie z kilkunastoma innymi firmami, z którymi rozmawiałem na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Tutaj Booksy wypada zdecydowanie na plus, choćby ze względu na fakt, że proces był przejrzysty i terminowy. Wydaje się, że tak być powinno, prawda? Otóż niestety nie jest to norma u zdecydowanej większości pracodawców. Po ok. 30 minutowej (ale konkretnej) rozmowie z rekruterką, drugi etap przeprowadzili managerowie w Polsce, a trzeci - manager z USA. Na każdym z nich byłem pytany o doświadczenie, umiejętności i przykłady zrealizowanych projektów w poprzednich firmach. Ton raczej luźny, jak na startup przystało, ale dużo pytań doprecyzowujących nakierowywało na konkrety. Feedback i zaproszenia do kolejnych etapów przychodził zgodnie z zapowiedzią, a na końcowym etapie - nawet szybciej. Za to - wielkie dzięki, bo nie ma nic gorszego niż trzymać kandydata w niepewności albo w ogóle nie wracać z informacjami Przede mną nowy początek i chętnie wypowiem się na temat samej pracy za kilka miesięcy. Na razie oceniam firmę zdecydowanie pozytywnie - pomocny HR/Happiness Team/Payroll, ludzie mają poczucie sprawczości i wydają się zaangażowani. Zobaczymy co dalej!
Dzięki, dość wyczerpująco podjąłeś temat! A powiedz mi to twoje szkolenie jest normalnie płacone na tej samej stawce co już bezpośrednio praca?
Ja niestety nie polecam firmy, zostałam namówiona przez panią konsultantkę na zakup aplikacji na 3 miesiące, mimo że nie jestem z branży beauty, pomyślałam że spróbuję - upewniłam się przez telefon, że umowa nie zostanie przedłużna automatycznie - pani potwierdzała. Umowę podpisałam, nie korzystałam z aplikacji, zorientowałam się gdy przysłali mi 5 fakturę - że ustalony okres 3 miesięcy przedłużyli, co więcej z okresem wypowiedzenia. Szkoda nerwów, ja czuję się (usunięte przez administratora) i mam nadzieję, że więcej nie będę musiała mieć z tą firmą do czynienia. Na plus metody stosowane przez konsultantki telefoniczne - potrafią zrobić sieczkę z mózgu i obiecywać byle co, aby klient umowę podpisał. NIE POLECAM, omijać!
to nie jest opinia dotycząca pracodawcy... moje wrażenia Z PRACY w Booksy są jak najbardziej pozytywny
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 17 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!