1. Zarobki dosyć słabe: podstawa to praktycznie minimum możliwe i kuszenie wysoką premią uznaniową kończy się tym, że uzyskanie chociaż 1/3 oferowanej premii to jak wygrana w totolotka, trzeba się mega nagimnastykować 2. Atmosfera w pracy - nie dajcie się zwieść sloganom typu "People first", co najwyżej "Cyferki first", ciągłe gonienie za liczbami... Czasem uzyskanie dobrego wyniku jest niemożliwe, bo nie zależy od nakładu włożonej pracy, a od czynników zewnętrznych, ale no one cares. Feedbacku od zwykłych pracowników nikt nie słucha, tworzy się tylko pozory. 3. Przełożeni - totalnie niekompetentne osoby. Zapytanie o coś kończy się tym, że prawdopodobnie wprowadzą w błąd, dodatkowo poziom wypowiedzi bardzo niski. 4. Produkt - złej jakości, jakieś infantylne zmiany są wprowadzane, zaś błędów krytycznych prawie wcale się nie naprawia 5. Podejście do klienta - czy ktoś w ogóle interesuje się klientami? Klienci to kolejne cyferki. 6. Podejście do pracowników - grzecznie pracujesz, robisz z siebie pajaca przed klientami w imię dobra firmy, bronisz interesu i ciułasz tą biedną premię, aż pewnego dnia stwierdzają, że do widzenia i odcinają Ci dostępy. Dobrze, że ze współpracownikami dali się pożegnać :)
Ah no i zapomniałam - totalny brak możliwości rozwoju. Praca co najwyżej na kilka miesięcy, wygodna, bo zdalna. Jednak jak ktoś poważnie myśli o swoim życiu to nie polecam
Booksy jest jak Titanic i nie mam tu na myśli filmu, który odniósł wielki sukces tylko okręt, który zatonął. Wróżę to samo :)
Niestety dzień jak co dzień w booksy czyt. masowe zwolnienia, brak szacunku dla drugiej osoby, sugerowanie pomocy w znalezieniu nowej pracy, co jeszcze? może kolacja. Ta firma to żarty, radzę każdemu uciekać póki może. Pieniądze błahe jak na 2023 rok. Gdzie my żyjemy? Pan Batory siedzi popijając sobie kawusie w słonecznym Nowym Jorku a ty zapieprzaj ile możesz by i tak na koniec zostać zwolnionym. Pzdr Adam!
Luuudzie Wy dziękujcie Booksy że Was zwolnili. Lepszego prezentu Wam nie mogli zrobić <3 ileż można nurkować w (usunięte przez administratora) Najniższą krajową płacą też w kiosku z gazetami. Nie znam osoby, która by odeszła z Booksy i tego żałowała albo pogorszyła swoje warunki płacowe. Polecam otworzyć szampana :)
Przepracowałam kilka lat w jednym z działów. Kolejne masowe zwolnienia , uciekłam w porę. Kasa - średnia , zjebundo każdego dnia. Straszenie PLANEM naprawczym … powiem krótko. Time to say goodbye xd
Masowe zwoleniania po raz kolejny, zero szacunku dla pracownika.
Zanim przejęło Nas Booksy , w Versum każdy człowiek się liczył- nie ważne jakie stanowisko zajmował. A Tu ? Jak w tym firmie od Nędzy … do Nędzy ????
Odeszłam kilka miesięcy temu. Nie polecam tej pracy nikomu z ambicjami. Sama pracowałam tu za długo, o rok za długo i aż rok. Ciężko znaleźć jakieś superlatywy. Z porzadnej firmy jak Versum w ciagu tygodnia stalismy sie dnem Booksy. Z minusow: Brak szacunku Nie możesz mieć swojego zdania Po kazdej wypowiedzi która nie pasuje przełożonemu, denna gadka o zlym zachowaniu Z plusow: Brak
apka dziala tragicznie nie polecam (usunięte przez administratora)
.
straszny(usunięte przez administratora) - albo wchodzisz w (usunięte przez administratora) albo się nie liczysz i szans na awans nie masz żadnych. Jak się na Ciebie uwezmą to będą Cię gnębić do końca, choćbyś plan wyrabiał w 110 %. w cenie są naiwne, bardzo młode, wierzące w rakietę na księżyc dziewczyny , które z booksy zaczynają swoją pierwszą pracę. Która mądrzejsza po okresie próbnym odeszła.
Wspominasz o tym, że co mądrzejsza to odeszła... A Ciebie co tu w takim razie trzyma jeśli warunki pracy tak postrzegasz? Co zachęca żeby zostać? I ta rakieta zaciekawiła, co tu na start oferują?
Po lipcowych zwolenianich, masowo pracownicy zaczęli się zwalniać sami. Odeszli na prawdę fajni ludzie związani przez lata z booksy i versum. Firma próbuje być na poziomie dużych korporacji. HR wdraża rozwiązania do badania opini pracowników, samoceny, benefity tylko po to żeby zrobić check na liście modnych rozwiązań. Tworzenie wizji, chwytliwe slogany maja stworzyć wizję przyjaznej organizacji. Niestety nie zgadza się atmosfera, pieniądze i obowiązki. Menadżerowie wcale nią są tacy przyjaźni, a wręcz po czasie wychodziły sytuacje knucia czy obgadywania. Menadżerowie i liderzy są na bardzo niskim poziomie, a stanowiska tego typu się mnożą. Dużo by przytaczać przykładów... szkoda ze tak wszystko działa. Rotacja pracowników jest bardzo wysoka...
Mimo, że wypowiedziałam umowę 2 krotnie ustnie, gdzie rozmowy są rejestrowane oraz mailowo, na Gmailu przeskoczył mi mail i wypowiedzenie wyszło z innego maila, ale to nie ma znaczenia, ich Regulamin jest nieważny w tej kwestii, wyraziłam taką wolę kilkukrotnie. Mam wrażenie że jest to aplikacja ktora po prostu chce wyłudzać pieniądze w takich sytuacjach, wstyd, w sytuacji braku usługi, zamkniętego salonu od dwóch miesięcy. Nie polecam nikomu, na pewno w tej sprawę zgłoszę dalej.
Również nie polecam firmy - zero szansy na rozwój,praca w CS cofa do tylu. Zero szans na podwyżkę, głupie argumenty podawane przez TL. Żeby dostać umowę na czas nieokreślony nie wiem co trzeba zrobić. Najgorsze w tej firmie są szkolenia na poziomie przedszkola nie wiem kto zatrudnił Pana trenera, zabawy, śmieszki które nie są śmieszne. Firma robi jakieś chore testy dla pracowników ze niby badają twoje potrzeby oczywiście nic się zmienia.
A ja uważam, że dobrą opinię wystawiają pracownicy, którzy poważnie traktują swoją pracę i wykonują ją dobrze!
Zgadzam się. Niestety w Polsce nie panuje kultura pozytywnego feedbacku, raczej przyzwyczajeni jesteśmy do pisania/dzielenia się negatywnymi komentarzami gdy nam coś nie pasuje. Super, że obecni pracownicy którzy są zadowoleni z miejsca pracy dzielą się pozytywnymi rzeczami i pozwalają pokazać przyszłym kandydatom prawdziwe oblicze firmy, a nie wiadro negatywnych nieprawdziwych informacji :)
I do not recommend the company as it’s not stable on the market area. After claiming their future positive plans and financial stability they started to reduce vacancies, 250 lost their jobs in 15 minutes without any sign before.
nieprawda :) były to wybrane działy. Większość pozostała bez zmian. Jestem pracownikiem od 3 lat i wiem jak było i jest.
Po tym jak Twitter i Facebook wywalili jakies 20.000 ludzi z dnia na dzień, decyzja Booksy wydaje sie dość umiarkowana
To chyba trochę mniejsza skala jeśli chodzi o ilość pracowników no nie? Czym były spowodowane te zwolnienia u was? Szukają kogoś nowego na te stanowiska?
Zarząd chwali się 1000 zatrudnionym osób by ukrywać zwolnienia. Po co? Chyba żeby ukrywać że firma zwolniła ponad 10% pracowników. Czysta hipokryzja najpierw zwalniają, potem zatrudniają na "hura" tylko po to by znowu zwalniać. Zarządzenie zatrudnianiem w tej firmie to dramat. Chwalą się jakimiś "diversity" tytułami a nic w tym zakresie nie robią, w Polsce Booksy wstydzą się nawet zmienić logo na "tęczowe". Wszystko pod publiczkę i żeby zwiększyć sprzedaż.
Niestety jest dokładnie tak jak piszesz, hr piękne komentarze smaruje zeby odwrócić uwagę od rzeczywistości. Na swoich profilach chwalą się wyimaginowaną przychylnością do pracownika a w gruncie rzeczy maja ludzi w (usunięte przez administratora) Potrafią zwolnic z dnia na dzien 10% firmy, co mialo juz miejsce kilkukrotnie. A sama aplikacja to czysty dramat. Polecam dolaczyc do grupy na fb versum booksy bez cenzury zeby poczytac jak na prawde dziala aplikacja. Wszystko na pokaz. Nie polecam tej firmy ludziom szanujacym sie.
Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Aplikacja ma częste awarie które nie są rozwiązywane. Nie ma kontaltu ze strony booksy aby poinformowac klienta/salon beauty o awarii oraz czasie jej rozwiazania. Nie ma też możliwości rozmowy z osobą decycyjną. Po 5 dniach awarii wciąż brak informacji na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu. Nie polecam.
Jak wyglądają rekrutacje w tej firmie? To długi proces? Czy macie wiedzę odnośnie feedbacku po rozmowach - dają czy nie?
Teraz faktycznie jest dużo ofert pracy w tej firmie. Ja zastanawiam się czy aplikować do ich działu marketingowego, ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?
Poprzedni team leader B2B pracował w firmie killka lat (Versum a później booksy) i odszedł niedługo po momencie olbrzymiej redukcji etatów w firmie. Będziesz (usunięte przez administratora) blondi z warszawy, która nie rozumie zdania innego niż to które sobie ubzdurała :) no, chyba że trafisz do pupilków z B2C którzy nie mogą mieć swojego zdania, bo inaczej wylecą przy najbliższej okazji. Jeżeli siebie szanujesz, to nie marnuj czasu.
nie trać czasu na taką pseudo firmę, poprzednią laskę zwolnili więc nikogo na dłużej nie szukają
Pracuję od niedawna w obsłudze klienta. Byłoby wszystko dobrze, gdyby nie zagmatwane procedury, upośledzony CRM, w którym wypełnienie czegokolwiek pochłania masę czasu, a przede wszystkim, poziom przeprowadzonego szkolenia. Główny trener chyba dobrze musi się z kimś trzymać, że nadal tu pracuje, bo jego poziom wiedzy i forma w jakiej prowadzi szkolenia, są żenujące. Potwierdzają to zarówno rówieśnicy ze szkolenia, jak i osoby już dłużej pracujące. Poziom wiedzy bardzo niski, nie raz zdarza się mu mówić nieprawdę i bardzo często dopytuje stałych pracowników o (jak się okazuje) podstawy. Jestem już po szkoleniu i nie czuję się na siłach żeby pracować z klientami. Zadając jakiekolwiek pytanie lub zgłaszając błąd na przeznaczonym do tego kanale, wychodzi niejednokrotnie, że nie mam podstawowej wiedzy, która powinna zostać mi przekazana podczas MIESIĘCZNEGO szkolenia. Zamiast zajmować się głupimi zabawami i kolorową otoczką szkolenia, prowadzący powinien skupić się na konkretach, które faktycznie przydadzą się w pracy. Gimnastyka w trakcie zajęć, śmieszne obrazki, czy porównania funkcji systemu do wesołych zwierzątek, nic mi nie dadzą. Myślę coraz mocniej nad zmianą pracy.
w booksy jak dobrze trzymasz się z "górą" to zawsze masz dobrze :) nie daj boże podpaść swojemu przełożonemu XD
poczytaj wcześniejsze komentarze, tak jest, trzeba pchać się z wazeliną , żeby awansować. wiedza prawie wszystkich pracowników jest znikoma, dlatego rozpatrywanie niektórych reklamacji trwa miesiącami. reklamacja to tutaj bardzo niewygodne słowo, super klientem jesteś podpisując umowy, później radź sobie sam, telefony nagle przestają być dla klienta dostępne. otrzymując reklamację masz obowiązek jak najszybciej zbyć klienta i wmówić mu że pracujemy nad jego rozwiązaniem w rezultacie przesyłając zgłoszenie dalej bo z taką wiedzą nie jesteśmy w stanie mu pomóc, ale większe (usunięte przez administratora)są w sprzedaży, tam jesteś marionetką w rękach "kołcza"
Częściowo się z Tobą nie zgodzę bo jestem bezpośrednio z CS i wiem jak to wygląda. Tutaj liczą się wskaźniki i wszystko musi być zrobione. Reklamacje ogólnie są rozpatrywane bardzo szybko a leżą tylko wtedy gdy sprawa dotyczy błędnego działania systemu. Tego typu sprawy to już kwestia podejścia IT bo to oni sami uznają co naprawić i jeśli problem zgłasza jedna osoba to najczęściej tego nawet nie ruszają. Dopiero przy większej skali coś działają. Dobrą wiedzę produktową ma kilka osób i jak trzeba to pomogą. Oczywiście poza trenerem bo on to jest obcykany tylko w śmiesznych obrazkach. Z tym nieodbieraniem telefonu od klienta to na pewno nie na infolinii, może to kwestia indywidualnych kontaktów ze sprzedawcami. Tu na CS nie ma opcji by od kogoś nie odbierać ale faktycznie potwierdzam że zbywanie jest na porządku dziennym.
Tak czytając te komentarze...zastanawiam się co Wy tam jeszcze robicie...Nie podoba się to się odchodzi a nie marudzi jak źle czy niedobrze. Zamiast pracować siedzicie na forach. Pracowałam w tej firmie i nie wszystko było idealnie. Ale w żądnej nie jest. Jak widze to żyganie to tylko świadczy o was jak kiepskim ludźmi jesteście. Nie podoba sie to odchodzisz albo wracasz do (usunięte przez administratora) w łęcznej albo bielsku do pseudopracodawców, którzy spełniali każde zachcianki pseudopracownika
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 17 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!