Wg mojego doświadczenia z stroną Booksy i aplikacją, nie spełnia ona swojej roli kompletnie.
Zgadzam się w 100% brak wiarygodności, słaby interfejs, firma (usunięte przez administratora)
firma nawet nie reaguje na maile od klientow o bledach/problemach, to co tu gadac wiecej, ale moze tak to wyglada w firmach/mlodych startupach kltore maja zrodelko z kasa, ze sie byle tam dzialaniem produktu nie przejmuja
Nie rozumiem skąd tak wiele negatywnych opinii. Zaczęłam pracę w styczniu tego roku i jestem bardzo mile zaskoczona. Atmosfera jest świetna, ludzie mili i pomocni. Pracowałam już w wielu firmach wcześniej więc mam porównanie. Zdecydowanie polecam. Pokryło się wszystko co zostało mi powiedziane podczas rozmowy rekrutacyjnej.
świetna firma starająca się na każdym kroku robić wszystko aby pracownikom było jak najlepiej
Jak usunąć swoje konto? Odpowiedź: NIE USUWAMY KONT
Zastanawiałem się, czy przyjąć ofertę pracy po tym, jak zacząłem czytać opinie. Jestem zatrudniony od początku roku i zastanawiam się skąd tak negatywne opinie. No rozmowie kwalifikacyjnej była przyjemna atmosfera, a po starcie już było tylko lepiej. Jest pełne szkolenie, które wdraża w obowiązki. Później zawsze jest ktoś, kogo można poprosić o pomoc, nie ma spychologii. Fakt, pracy jest dość sporo, ale nikt nade mną nie stoi i nie obserwuje każdego mojego kroku. Są bardzo duże miesięczne premie dla pracowników i zawsze każdy się na jakąś załapie - niekoniecznie na te najwyższe progi, ale jednak co miesiąc coś wpada. Grafik jest elastyczny, bo praca jest 24/7, ale godziny nocne i święta są dodatkowo płatne. Jeśli ktoś nie boi się dość sporego nakładu pracy, ale za satysfakcjonującą stawkę, to polecam
Po pierwszej rekrutacji zakończonej niepowodzeniem bardzo szybko przyszła ze strony Booksy propozycja wzięcia udziału w rekrutacji na kolejne stanowisko. Oba procesy przebiegły sprawnie, każdy etap był precyzyjnie wyjaśniony wraz z określeniem ram czasowych na odpowiedź ze strony firmy. Za każdym razem przychodziła informacja zwrotna, choć odmowna, z krótkim uzasadnieniem zawierającym mocne, słabe strony wraz z czynnikiem decydującym o przesłanej decyzji. Wszyscy rozmówcy byli do mnie przyjaźnie nastawieni. Niniejsza opinia jest pozytywna, choć powinna być standardem. Inne firmy powinny się uczyć prowadzenia rekrutacji od Booksy.
Jestem świeżo po procesie rekrutacyjnym na analityka systemowego. Zdecydowałam się dodać opinie, bo w moim odczuciu była to jedna z najfajniejszych rekrutacji, jakie przechodziłam. Pani Monika była bardzo zaangażowana, otrzymywałam odpowiedzi szybciej niż myślałam i miałam możliwość podzielenia się swoim feedbackiem. Cały proces odbył się bardzo sprawnie. Jeśli chodzi o sam proces to składał się z rozmowy z Panią Monika, potem rozmowy technicznej z managerem i zespołem oraz osobnej rozmowy z przyszłymi interesariuszami. Pytania sprawdzały po części trochę wiedzy technicznej, ale więcej zachowanie w określonych sytuacjach, formy komunikacji z innymi oraz własne preferencje. Atmosfera rozmów luźna i niekrępująca ;). Zostawiam info, bo jak sama szukałam to ciężko znaleźć coś prawdziwego.
Nie polecam .... mieli się odezwać - nie odezwali ... nie odpisują na wiadomości jeżeli chodzi o decyzje w sprawie rekrutacji .. żenada
Brałem udział w rekrutacji już jakiś czas temu. Miałem uzbroić się w cierpliwość, bo nowy dyrektor, bo będą nowe decyzje, odezwa się tylko muszę czekać. Minęło kilka miesięcy, jak nie rok kalendarzowy. Generalnie było to tak dawno, że nawet nie pamietam kiedy. Nie żebym czekał ????, ale co to za wiejski poziom ze nie potrafią powiedzieć czegoś wprost bądź nie raczą poinformować o tym, że np. Plany się zmieniły czy jednak się nie dostałem? Przecież wystarczyłaby automatycznie generowana odpowiedź. Mam wrażenie ze Pani manager z która była rozmowa trafiła tam z przypadku :) nie potrafiła do końca wyjaśnić na czym polega praca i co miałbym robić, nie mówiąc o polu do rozwoju. Anyway booksy wydaje się rozwijać i pozostaje potencjalnie ciekawym pracodawca, ale pierwsze spotkanie z nimi na mega minus.
hello, widze ze od Twego wpisu niewiele sie zmienilo. Ja mam jeszcze inne wrazenie- z innej strony. Firma sama w sobie ma tu srednie recenzje, ale jej rekruterzy to (usunięte przez administratora) jakies , nie wiem gdzie ich ucza jak prowadzic proces i czy ucza w ogole.. rozumiem ze tylko ludzie z przypadku tam pracuja...
Czy pracownicy Booksy International Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Hej! Tak! Mamy nawet wynaczony Happiness Team, który organizuje różne integracje online, konkursy, akcje CSR itd. Polaceamy zajrzeć na 'Booksy Kariera' na facebooku czy Instagramie :)
Może ktoś podzieli się informacjami co aktualnie słychać w firmie i czy warto aplikować?
Hej! Totalnie się zgadzam i nie rozumiem tego wiadra negatywnych opinii tutaj. Wiadomo, nie jest zawsze super kolorowo, były cięższe chwile, ale ze świecą w ręku szukać firmy, w której rzeczywiście #PeopleFirst. Dodatkowo bycie świadkiem tak dynamicznego rozwoju produktu i stawania się liderem globalnym jest mocno motywujące :)
Warto! Jestem w Booksy od 6 lat. Nie rozumiem skąd tyle negatywnych komentarzy...Mam wrażenie, że czytam o zupełnie innej firmie niż ta w której pracuję.
Booksy to firma chaos. Rozwijają aplikację do zamawiania usług online a są nazywani fintechem - LOL. Firma założona przez dwóch cwaniaczków, którzy pozyskali dużą kasę z Venture Capitals - bardzo słabych Venture Capitals. Generalnie technologie w miarę ok, ale słabe widełki i nacisk na umowę o pracę (gdzie przy wyższych zarobkach w polskim IT po prostu opłaca się pracować na B2B). Noe polecam.
Ostatnio (w grudniu) brałem udział w rekrutacji na python dev, którą wspominam bardzo pozytywnie. W moim przypadku składała się ona z trzech etapów. 1. Standardowa, krótka rozmowa o oczekiwaniach (14k netto b2b) i dlaczego szukam nowego miejsca dla siebie. Dodatkowo zestaw pytan technicznych, na które trzeba było odpowiedzieć zgodzie z kluczem. 2. Rozmowa techniczna z Tech lead’em. Głównie white board - algorytmika i optymalizacje. 3. Rozmowa z CTO, która przyjemnie zaczęła się od pytań czym się aktualnie zajmuje, osiągnięcia, dlaczego chce zmienić prace. Głównie chyba nastawiona na to, aby sprawdzić, czy warstwa komunikacyjna kandydata funkcjonuje;) jak pewnie wiecie, w naszym zawodzie bywa różnie. Nie obyło się również bez pytan technicznych o wykorzystywany przez nich framework i bazy danych. Sam proces rekrutacji oceniam bardzo pozytywnie. Super kontakt, pełen profesjonalizm. Niestety nie dostałem oferty z uwagi na moja dostępność. Jak się okazało rekrutacja była „pilna”. Firma niedawno połączyła się, a raczej wchłonęła swoją największa konkurencje na rynku polskim. Do tego zaczyna kierować swój produkt nie tylko do branży beauty. Wierze ze w niedalekiej przyszłości staną przed kolejnymi wyzwaniami i wtedy spróbuje swoich szans raz jeszcze.
Pracowałem jako programista. Nie polecam. Słabo technicznie, brak możliwości rozwoju, brak seniorów. Do tego problemy z podpisywaniem umów... Trzeba uważać co się podpisuje
Nie polecam. Dział IT to jakaś porażka.
Cześć, czy mógłbyś podać jakieś szczegóły co jest tam nie tak? Właśnie przechodzę tam rekrutację na developera.
To chyba świadczy o tym, że autor opinii być może nie był/jest pracownikiem tylko fejkiem.
Widzę że się dobrali nieudacznicy szefowie z ladytime oraz z booksy. Fuzja 2 słabych firm stworzyła jeszcze coś gorszego. Jako były pracownik lavito stwierdzam że niestety lepiej wypadają tutaj Ci drudzy - bo potrafili zmusić pracowników do pisania pozytywnie o firmie lub kupić te opinie
W ostatnim czasie firma Booksy International połączyła się z inną firmą? Skoro doszło do fuzji, to ciekawi mnie, czy wszystkie osoby, które dotychczas pracowały w firmie, zachowały swoje stanowiska. Mam nadzieje, że przedstawisz szczegóły tej fuzji.
Ależ to takie na poziomie bez merytorycznych argumentów jechać po kimś :) brawo :) Ja pracowałem w booksy. Było ok. Z kilkoma rzeczami się niezgadzalem ale bylo spoko. Był już mój czas żeby iść dalej. Są miejsca (działy) w booksy w których jest spoko, są też takie gdzie jest średnio na jeża. Generalnie to zależy od managera i teamu. Procesy są pogmatfane często i nie do końca ułożone. To potrafi irytować. Są też totalnie niezrozumiale decyzje "góry", które nie zawsze są trafne. Pojawiają się ludzie na wyższych stanowiskach, którzy nie wiadomo co robią, skąd są ale wiadomo, że kogoś znają - to jest przykre. Ale to juz problemy raczej na góze. Mnie bardziej bawiły niż dotyczyły. Generalnie spoko ale już nie dla mnie. Ludzie są bardzo fajni, mozną pogadać, poporacować, pośmiać się, poimprezować razem i nigdy nie spotkałąem sie z odmową pomocy. To mega cenię i dlatego tyle tam byłem.
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Dzień Dobry, widzę, że brak tutaj aktualnych opinii - ostatnie z czasów lockdown nie napawają optymizmem, proszę zatem o informację jak wygląda teraz sytuacja - interesuje mnie praca w dziale sprzedaży. Firma ma uruchomionych wiele rekrutacji co mogłoby wskazywać, że planuje intensywnie się rozwijać, czy tak faktycznie jest? Szukam pracy na dłużej więc pytanie jak wygląda rotacja pracowników w dziale sprzedaży, jakie widełki są możliwe przy realizacji planów i ogólnie jak się Wam pracuje. Ktoś się podzieli? :) Z gory dziękuję
Nie pali Ci się lampka że dobrze prosperującą firmą nie wywala na bruk 200 osób? Nie pali się lampka, że te wszystkie rekrutacje z całej Polski w tym kanał IT to były masowe zwolnienia? Ja w takiej nie chce pracować. Wiele firm znalazło stanowiska alternatywne, rozwiązania, a ci pozbyli się ludzi. Kasę na PR mają ale na pensje się nie znalazło? BTW fatalna reklama dla boomersów, widać lamerstwo. Taka aplikacja ma mega potencjał a on nie jest wykorzystywany. Nie dziwi mnie to bo aby firma szła z aktualnym rynkiem trzeba zatrudniać odpowiednie osoby.
The company and product started off extremely well a few years ago until you appointed said personnel in South Africa to act on your behalf in the little and no professional manner that South African citizens do. From thereon the attitude and level of professionalism has dropped and people speak to you as if you are below there form or level, and as if you do them a favour, not the other way around. Thus I am cancelling and terminating my long lasting membership due to ignorance, attitude and lack of co operation where I the client is satisfied with the outcome and not (usunięte przez administratora) like told what I know or don't know. The culture has dropped significantly and Zoom meetings are done in the bedroom where you can see the bed, and this is extremely unprofessional. I find that your training and choice of candidates in SA are not warranted to deal with clients on a professional level, as they talk (usunięte przez administratora) to you. The worst of it all is that he thinks he can wave a free month subscription in front of you as if this will fix the crap attitude presented over the years. I am really disappointed in the way you treat your longstanding clients. I sent a cancellation instruction and to date have not received an acknowledgement from this staff member of your in SA. Pathetic service and unskilled and unprofessional training sessions, where no agenda was drawn up to bring something to the table.
Kryzys, pracuje tu i mają teraz zwolnić 90% firmy przesyłki kryzys... 280 osób pójdzie na bruk.. co robić. Nie polecam!!!!!!
dokladnie zwalaniaja na potege, ale cuz mamy kryzys niestety Stefan musi to zrobic... chociaz mam nadzieje ze firma sie utrzyma, bo atmosfera jest super
z tego co wiem to nie 90% firmy więc nie siej zamętu i nie podawaj ludziom niepotwierdzonych danych jeśli już koniecznie chcesz operować liczbami. Zwolnienia niestety pojawiają się na rynku wszędzie albo prawie wszędzie więc w większości jesteśmy w (usunięte przez administratora) Współczuję Stefanowi i Konradowi, że musieli takie decyzje podejmować. Teraz walczą o utrzymanie firmy. Jak wyjdą na prosta to z tego co wiem będą chcieli zaproponować współpracę tym, z którymi musieli się rozstać (pewnie nie wszystkim ale takie mają podejście i to szanuje). Przykro to obserwować. Mam nadzieję, że booksy stanie na wysokości zadania. Trzymam kciuki.
utrzymanie firmy? o czym Ty gadasz? dostali teraz przy rundzie taka kase, że mogą sobie kupić wszystkie oprogramowania do tej branzy na rynku polskim włacznie z pracownikami... nie osmieszaj sie
Co szanujesz, że ludzi traktuje się jak śmieci i zwalnia, a potem chce przyjmować tych samych. Nie każdy ma mentalność niewolnika jak ty. Widocznie nie potrafi zarządzać firmą janusze biznesu, nie mają szacunku dla ludzi.
Jak aktualnie wygląda sytuacja? Firma rekrutuje na wiele stanowisk - interesuje mnie dział inside Sales - na jakie widełki można liczyc w podstawie? Jakie premie są realne?
Hej! Jak wygląda sytuacja w Inside Sales - nie wiem, bo pracuję w innym dziale. To co mogę powiedzieć, to że jest wiele rekrutacji ze względu na wzrost potrzeb i podzielenia się zadaniami, aniżeli rotacji pracowników :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 17 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!