Jak się pracuje w Goit Polska Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Goit Polska Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Goit Polska Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Edukacja - działalność związana z oświatą

Najnowsze pytania nt. pracy w Goit Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Dariusz anonimowy Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 7 dni.
Kandydat
 Pytanie

Potrzebuje kontakt z osobą która ukończyła studia w GoIT Neoversity. Chciałbym wiedzieć opinie tej osoby na temat studiów - czy warto ?

Miki
Inne
 Pytanie

Czy ktoś uczestniczył w kursie UX/UI Designer i może coś o tym opowiedzieć?

2
Karola
Inne
@Miki

Mnie kursy w sumie nie interesują, tylko praca. Wiadomo, czy po nim albo w ogóle, jest jakieś zatrudnienie? Bo właśnie szukam i nie widzę za bardzo informacji, to tu jeszcze zajrzałam na forum. Na jaką umowę szukają jak coś?

2
xd
Inne
@Karola

heh, żaden kursik zatrudnienia Ci nie da, co najwyżej w jakimś januszexie za marne pieniądze bo sam udział w kursie Ci nic nie da, ostatecznie zawsze będą się liczyć Twoje umiejętności i bogate portfolio a czy je nabędziesz to już zależy tylko od Ciebie a nie od kwoty wydanej na kursy i szkolenia.

Anka
Inne
@Miki

Właśnie uczestniczę w maratonie. Codziennie filmik do obejrzenia z działania figmy i samemu trzeba na tej podstawie zrobić jakąś grafikę. Tak jest przez 3 dni, a czwartego live i zaproszenie do kupna kursu po cenie z rabatem.

1
anonim
Inne
@xd

Same suche kursy w formie filmiku do obejrzenia jak jedna Pani tu opisała to może i nie, ale jeśli o prace w firmie chodzi to czy prowadzony jest mentoring? Opisałby ktoś swoje wdrożenie na stanowisko? Jak przebiega?

ren.ska
Inne
 Pytanie
@Miki

Podpinam się pod pytanie jak wygląda kurs. Czy jest ktoś kto ukończył ten kurs i mógłby podzielić się opinią?

Desiignero
Inne
@ren.ska

Hej, ja mogę. Kurs wporządku :) Daje dobrą wiedzę, żeby zacząć, mentorzy byli rozsądni i pomagali w zasadzie prawie zawsze bez opoźnień, ale moge tylko pisać jak było u mnie, nie wiem jak u innych. Fajnie działa ta ich platforma z materiałami, fajne przykłady z dobrze dobraną trudnością zagadnień. Ale jeśli myslisz, że będą się o Ciebie po kursie jakimkolwiek od razu bić pracodawcy, to wrócisz na Gowork i zaczniesz wyć w komentarzach, że kurs do kitu... no bo przecież Ty nie masz sobie nic do zarzucenia, a to ze się do nauki nie przykładasz albo nie rozsyłasz CV po kursie i nie rozbudowujesz portfolio to już na to nikt nie zwraca uwagi :D A tak szczerze, to najważniejsze, żeby mieć śwadomość, że nauczenie się tego to kupa roboty. Potem szukanie pracy, to też dużo rozsyłania, dużo odmów i braku reakcji. To normalne, to trwa. Najważniejsze, żeby się nie poddać. Ja złapałem parę zleceń drobnych i po 4 miesiącach ciągłego aplikowania właśnie mam etacik :) Ale sporo ludzi z mojej edycji sobie wysłąło po kursie w miesiąc z 10 CV i zdziwieni że nikt nie czeka na nich z czerwonym dywanem, poddawali się i nic dalej z tym nie robili. Najważniejsze - Wytrwałość i plan długofalowy. Trzeba pamiętać, żeby potem w pracy cały czas dalej się trzeba uczyć, kształcić i rozwijać. Ten kurs to dobry początek, ale trzeba mieć świadomość, że to jest największa odpowiedzialność na tobie jako osobie co się uczy. I że to dopiero początek drogi. Inaczej się zawiedziesz, nie ważne jaki kurs wybierzesz. Powodzenia wszystkim i wytrwałości! :)

9
aaaaaa Nowy wpis
Inne
@ren.ska

jestem na ostatnim module kursu. Na pewno nie jest to warte 10000 zł. maksymalnie połowe tego. dużo gadania o pierdach. NA pewno odradzam zaczynanie od kursu bo mozna wtopić siano. lepiej samemu sie pobawić poszukać i wtedy pomyśleć.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Goit Polska Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

GoIT Polska
Pracownik
@Pytanie

Proces rekrutacji w GoIT Polska obejmuje zazwyczaj trzy etapy, ale czas trwania może się różnić w zależności od konkretnej oferty. Decyzja końcowa zazwyczaj jest przekazywana w ciągu około dwóch tygodni od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy!

1
Gosia
Inne
@GoIT Polska

Konkretnie jakie to etapy? Czy jest możliwość rekrutacji w formie on-line? Poluję na ofertę od Was dla specjalisty ds. sprzedaży, jednak na tą chwilę nie widzę żadnej aktualnej. Czy można się spodziewać w najbliższym czasie rekrutacji na to stanowisko?

1
GoIT Polska Nowy wpis
Pracownik
@Gosia

Dziękujemy za zainteresowanie możliwościami zawodowymi w naszej firmie. Proces rekrutacji w GoIT Polska składa się z trzech etapów, które pozwalają nam ocenić wiedzę i doświadczenie kandydatów. Standardowo przeprowadzamy też spotkania w gronie osób odpowiedzialnych za konkretne działy, co umożliwia nam lepsze poznanie potencjalnych pracowników oraz ich dopasowanie do naszego zespołu. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji do działu sprzedaży, jednak gorąco zachęcamy do regularnego śledzenia naszego profilu na LinkedIn, gdzie publikujemy aktualne oferty pracy oraz informacje o potencjalnych rekrutacjach w przyszłości. Dziękujemy za zrozumienie i życzymy powodzenia w poszukiwaniach kariery zawodowej. Z poważaniem,

1
anonim Nowy wpis
Inne
@GoIT Polska

Czy na przestrzeni najbliższych miesięcy będzie planowane powiększenie się zespołu czy raczej ta opcja jednak odpada? Chce się zorientować jakie jest prawdopodobieństwo tego, że oferta zostanie dodana, nie wiem czy powinnam czekać. w przeciwnym razie trzeba oczekiwać na ewentualna rotacje?

1
anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Tak z ciekawości to czy jest tu ktoś z działu marketingu właśnie? Nie udało mi się odszukać jakiś ofert do was a zastanawiam się z jakich stanowisk się składacie i ogólnie jak się u was pracuje? juniorzy bez doświadczenia tez są brani pod uwagę może?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Goit Polska Sp. z o.o.? Podziel się relacją i opisz swoje wrażenia z rekrutacji na stanowisko Digital Marketing Manager.
Kursant
Inne
 Pytanie

Hej! Robię właśnie kurs na analityka danych. Szczerze powiem Wam, że też czytałem opinie tutaj i zastanawiałem się czy faktycznie to dobry pomysł. Szkolenie zacząłem we wrześniu, naprawdę wszytsko przebieg na super poziomie, mentorzy są pomocni i faktycznie mogę uczyć się w swoim czasie, a pracuje na 2 zmiany i nie jest łatwo. Jestem zadowolony i polecam każdemu kto lubi grzebać w liczbach i szukać wyników. Widzę za każdym razem w przypadku wielu firm, że lubi się tutaj zarzucać że pozytywna opinia to od razu sfałszowana opinia ale muszę Was zmartwić - ja naprawdę istnieje, a do tego lubię pisać opinie. Ewenement? Być może. Dam wam znać pod koniec kursu czy nadal jestem zadowolony

4
Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Tak czytam te opinie i potwierdza sie strata śpiewka o GOWork - mało kiedy komentarze piszą osoby zadowolone, większość trolle i zgorzkniali ludzie. Pracuję w GOIT już pół roku, proces rekrutacji był sprawny, szybki, przejrzysty, w bardzo fajnej atmosferze - jasne zasady - szybki feedback - szybka informacja o zatrudnieniu. Myślę, że wiele wielkich korpofirm mogłoby się uczyć od GOIT procesu rekrutacji. Byłam w procesach rekrutacyjnych od dawna i wiele wielkich firm, zapominało o rozmowach, zapomniało je odwołać, albo nie zgłaszało się na clickmeeting bo rekruterka bała się powiedzieć mi w twarz że rekrutacja odwołana xD Mam poczucie że narzekający tu w gruncie rzeczy to albo mega roszczeniowe osoby, albo osoby z ciągłym problemem. Na umowę zlecenie chcecie komputer? Proszę Was, każdy w dzisiejszym świecie ma komputer i takie gadanie że słaba firma bo nie daje komputera na UZ.... Uwierzcie mi wiele firm z IT też nie daje sprzętu. Proponuję żeby każdy zajął się własnymi sprawami i zajął rekrutacją a nie obsmarowywaniem firmy na gowork. Ja jestem bardzo zadowolona z pracy w GOIT, wypłaty na czas, bardzo fajny i zgrany wspierający team, możliwości rozwoju. Jeśli ktoś nie wierzy to jego problem ;)

17
zainteresowana
Inne
 Pytanie
@Pracownica

"kto daje komputer na UZ" hahaha a może firma powinna zacząć od nieśmieciowej umowy? UoP plus sprzęt do pracy to minimum!

Sator
Inne
 Pytanie

Brałem ostatnio udział w "maratonie" prowadzonym przez tą firmę (jest to tygodniowy mini-kurs). Moje wrażenia były pozytywne. Wiedza przekazywana na maratonie była bardzo podstawowa, jednak dla mnie to idealnie, ponieważ nigdy nie miałem wcześniej bezpośrednio styczności z pisaniem kodu. Mentorzy byli pomocni i uprzejmi, a prowadzący szczegółowo wszystko wyjaśniał. Widzę, że dużo osób tutaj w opiniach jest niezadowolonych z tego, że po tym darmowym tygodniu firma proponuje zakup pełnego kursu. Dla mnie to było dość oczywiste, że ten maraton jest reklamą pełnego kursu, dlaczego ktoś miałby robić coś takiego za darmo? To logiczne, że maraton to była taka "darmowa próbka" oferty firmy, nie poczułem się więc zniesmaczony gdy na finałowym webinarze pojawił się temat płatnego kursu. Skąd więc taka niska ocena? Ponieważ firma stosuje obrzydliwe techniki manipulacyjno-sprzedażowe! Na finałowym webinarze temat kursu wdraża się bardzo powoli, wcześniej mówiąc o możliwym rozwoju osobistym uczestników, szansy na lepsze życie, porzucenie nudnej i niesatysfakcjonującej pracy, duże zarobki w IT itd. Kurs zaczyna się jawić wtedy uczestnikom jako ich jedyna deska ratunku, która może coś zmienić. Im dalej w las, tym gorzej - prowadząca deprecjonuje inne formy nauki, w tym naukę samodzielną, z różnych materiałów (płatnych i bezpłatnych) dostępnych w Internecie. Padają takie zdania jak "samodzielna nauka do niczego nie prowadzi", sugeruje się uczestnikom cały czas, że kurs od GoIT to jedyna słuszna droga i jedyna szansa, by sensownie się czegoś nauczyć. I niestety pewnie wiele osób, które nie mają pojęcia o branży IT to kupi. Tymczasem to wszystko wierutne bzdury, mam naprawdę sporo znajomych programistów i ani jeden z nich nie kończył żadnego kursu, każdy co do jednego uczył się sam, z Internetu (trzy osoby mają studia informatyczne, ale chyba każdy wie, że takie studia mało w rzeczywistości dają). Myślę, że ten dowód anegdotyczny mimo wszystko dobrze oddaje rzeczywistość, gdyby zapytać się ludzi w Internecie to też większość żadnych kursów nie kończyła, a jakoś w IT się odnalazła, inni natomiast pokończyli różne bootcampy, które nie są spod szyldu GoIT i też jakoś sobie poradzili. Firma bardzo nieuczciwie się zachowuje ujmując innym metodom nauki, nazywając je bezsensownymi i nieprzynoszącymi efektów. Chcą sprzedać Ci po prostu swój kurs za wszelką cenę. Tymczasem jest on drogi nawet patrząc na ceny kursów programowania (wariant średni kosztuje 13 tysięcy za 10 miesięczny kurs), proponuje się rozłożenie płatności na 60 rat (czyli po 200zł miesięcznie, do kogo kierowana jest taka oferta? przecież jeśli ktoś może sobie pozwolić tylko na 200zł opłaty miesięcznie, to nie powinien pod żadnym pozorem kupować kursu za 13 tysięcy, bo po prostu go na to nie stać!). Dodatkowo kwota, którą podałem jest super mega promocją dla osób biorących udział w webinarze, tak to kurs kosztuje bodajże 18 tysięcy - jest to kolejna technika manipulacyjna, próba wytworzenia w konsumencie przekonania, że to jakaś giga wyjątkowa okazja (która zaraz ucieknie, bo kurs ma rozpocząć się za niecały miesiąc od webinaru) i trzeba szybko korzystać, bo później będzie drożej. Tymczasem - jeśli coś jest przecenione od razu na starcie o kilka tysięcy, to znaczy że nigdy tak dużo nie kosztowało i rzeczywista wartość to właśnie te 13000 za które nam chcą sprzedać dziś kurs, a nie jakieś 18000. Scam i tyle. Nie będę nawet pisać o ich obiecywaniu gruszek na wierzbie i wysokich zarobków i dobrego stanowiska w IT po ukończeniu kursu jakby było to pewnością. Jeśli nie macie smykałki do programowania to możecie się po prostu nie odnaleźć, dodatkowo branża przechodzi kryzys (jest czasami i 1000 kandydatów na jedno stanowisko) więc ciężko o dobrą pracę, naprawdę taki kurs niczego Wam nie gwarantuje, a wizje branży IT przedstawiane na webinarze odbiegają od rzeczywistości. Lepiej skorzystać z materiałów ogólnodostępnych w Internecie jeśli Was zainteresowało programowanie, przynajmniej oszczędzicie sporo pieniędzy i sami będziecie mogli weryfikować z czego chcecie się uczyć. Nie polecam!

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Hej! Czy moze ktoś się podzielić swoją opinią o pracy na stanowisku mentora? Czy jest tu jakiś mentor na kursach testerkich? Jakiś czas temu dostałam wiadomosc rekturerki czy byłabym zaintersowana taka oferta, niestety wtedy nie miałam na to czasu, a teraz ta osoba nie jest juz zwiazana z firma goIT. Czy szukacie nowych mentorow? Co mentorzy sądzicie o pracy na takim stanowisku, jaki jest wymiar godzinowy tej pracy, jak wyglądają obowiązki i program?

Mateusz
Kandydat
 Pytanie

Nie traćcie czasu na tę żałosną firemkę. Aplikowałem na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży kursów IT i zostałem zaproszony na szkolenie adaptacyjne. Jak się okazało na wstępie - ta "wielka", międzynarodowa firma tnie koszty na wyposażeniu pracowników i nie dostarcza im podstawowych narzędzi do pracy oraz nie przewiduje żadnego dodatku za eksploatację prywatnego sprzętu. Co w przypadku awarii? Musisz kupić sobie nowy sprzęt i wziąć wolne na czas przestoju, bo firma nie dostarczy zastępczego sprzętu. Wolne, za które oczywiście firma nie płaci, bo możesz pracować tylko na UZ lub B2B. Co do samego szkolenia - jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem ze strony szkolących (bo szkoleniowcami nie można ich nazwać) jak w GoIT. Metoda szkolenia w tej firmie jest bardzo minimalistyczna, a kandydat, przez całe szkolenie jest skazany praktycznie tylko na siebie. Oczywiście Leaderzy podczas szkolenia dostępni są na telegramie i w razie pytań można pisać, ale czy w ten sposób szkoli się przyszłych pracowników? Zasypując ich toną (w połowie niepotrzebnego) materiału do samodzielnego opracowania? Po kolei: Pierwszego dnia spotkaliśmy się na 10 minutowym callu, podczas którego Panowie zdążyli się przedstawić i poinformować nas, że na platformie czekają na nas materiały do nauki. I to wszystko. Dosłownie. 0 wprowadzenia, wspólnego opracowania czy chociażby wytłumaczenia na które kwestie warto zwrócić uwagę. Pod koniec dnia zdzwoniliśmy się ponownie, na "podsumowaniu". W praktyce poświęcili nam 5 minut na pytania, na które i tak nie odpowiedzieli, bo kwitowali, że albo nie jest to nam potrzebne, albo dowiemy się tego innego dnia szkolenia. Na koniec poinformowali o kolejnym spotkaniu, następnego dnia między 9 a 10. Spotkanie finalnie odbyło się o 11.15. O przesunięciu nikt nie raczył nas poinformować, musieliśmy sami dopytać :) Tego dnia dostaliśmy kolejne materiały do opanowania. Kolejny produkt, kolejne prezentacje i odsłuchy rozmów. Nawet nie pofatygowali się, żeby oddzielić dobre rozmowy od złych. Prawdopodobnie zostały wrzucone hurtem, przez co musieliśmy je sami odsiewać. Tutaj znowu - brak jakiegokolwiek omówienia, znowu praca samodzielna, a materiałów było naprawdę dużo. Z tych dwóch dni - łącznie 8 godzin webinarów, kilka prezentacji o produktach, skrypty, pliki z pojęciami, odniesienia do stron, odsłuchy etc. Na zapoznanie się ze wszystkim musieliśmy poświęcić około 16 godzin. Trzeba doliczyć do tego jeszcze czas na notowanie, nie mówiąc już o wykuciu na pamięć. Pod koniec dowiedzieliśmy się o teście, który czeka nas następnego dnia. Lekko się zdziwiliśmy, bo według zamieszczonego na platformie planu szkolenia - egzamin miał odbyć się piątego dnia. To jeszcze zrozumiałe, bo czwartego dnia mieliśmy zacząć pracę z klientem. Nikt natomiast nie wspomniał, że jest to ostateczny egzamin, bo gdyby wspomniał, to może zamiast poświęcenia 3 dni, poświęciłbym jeszcze noc na naukę :) Na spotkaniu ogłoszono, że cała grupa szkoleniowa oblała i możliwość poprawki będzie dopiero za 2/3 tygodnie. Leader miał wrócić z informacją, czy będzie możliwość poprawki we wcześniejszym terminie - i wrócił, tyle że z informacją o rozwiązaniu umowy. Zabrakło odwagi w trakcie spotkania? Od zakończenia spotkania do informacji o rozwiązaniu nie minęła chyba nawet 1 minuta. Dla jasności - z egzaminu uzyskałem 84/100 pkt, gdzie zaliczenie było od 90 pkt. Kwestia udzielenia odpowiedzi na 1 pytanie więcej. Wydawałoby się niewiele, jednak firma stwierdziła, że nie widzi szans na dalszą współpracę. Nie miałbym żalu gdybym olał sprawę. Od samego początku to firma olewa kandydata i daje od siebie absolutne minimum. Podsumowując: - brak wyposażenia pracownika w narzędzia do pracy. Koszty eksploatacji ponosi pracownik a w razie awarii jest wysyłany na przymusowe wolne do czasu kupna nowego sprzętu, - firma nie poświęca nam czasu na szkolenie. Oddelegowani do tego pracownicy łączyli się z nami na dwóch 5 minutowych callach. Na początek dnia i na koniec, - materiały szkoleniowe były źle opracowane. Pomijając już ilość - za dużo od strony technicznej, za mało od strony handlowej. Kompletny chaos do samodzielnego opracowania, - firma nawet nie zainwestowała w średniej jakości mikrofony do nagrywania materiałów szkoleniowych. Dźwięk w niektórych filmach był tragiczny, - brak komunikacji. Ani razu nie poznaliśmy dokładnej godziny spotkania - zawsze był to godzinny przedział. Jednego dnia odbyło się 1,5h później niż planowano, o czym nie raczył nikt nas poinformować. O egzaminie dowiedzieliśmy się dzień przed. Według planu miało być 5 dnia, - skreślenie po negatywnym wyniku egzaminu, mimo wyniku, który był bliski zaliczenia, Zmarnowane 3 dni, za które nie otrzymam żadnego wynagrodzenia. Brak jakiegokolwiek poszanowania dla kandydata i jego czasu. Straciłem tylko czas i pracę, gdzie zrezygnowałem ze szkolenia na rzecz pracy w GoIT. Jestem rozczarowany takim podejściem i radzę wszystkim omijać tę firemkę szerokim łukiem.

4
Maja
Inne
@Mateusz

A co do zakupów tego sprzętu samodzielnie. To firma wystawia jakiś dokument, gdzie wypisuje, co pracownik musi sobie sam kupić? Jak to wygląda? I czy podczas podpisywania umowy czy generalnie umawiania się na ten okres testowy jest mowa o tym właśnie, że sprzęt we własnym zakresie?

3
Anna
Kandydat
 Pytanie
@Mateusz

Dzięki za szczegóły. Nie sądziłam że jest tak słabo, totalnie słabo... wiem, gdzie nie tracić czasu na rekrutację. Ale masakra. Kto w dzisiejszych czasach nie daje sprzętu firmowego!?!?!?! pracujesz na swoim a jak sie rozwali to bierzesz bezpłatne wolne. śmiech na sali.

Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
@Maja

Cześć Maju. Komentujący niestety wprowadza Cię w błąd. Nie ma konieczności pracowania na swoim sprzęcie. Po przejściu adaptacji, której komentujący nie przeszedł, zaopatrujemy pracownika w niezbędny sprzęt, jeśli tylko będzie tego chciał.

13
Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
@Anna

Aniu, Mateusz kłamie. Każdemu pracownikowi po adaptacji zapewniamy sprzęt, jeśli tylko będzie tego chciał.

12
Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
 Pytanie
@Mateusz

Szanowny Panie Mateuszu. Żądamy natychmiastowego sprostowania nieprawdziwych informacji. 1. GoIT zapewnia sprzęt dla każdego zatrudnionego pracownika po zakończeniu rekrutacji. Pracownik nie ponosi kosztu naprawy sprzętu wykorzystywanego do pracy. 2. Okres urlopów, zwolnień i wszelkich przerw świątecznych jest płatny na takich samych zasadach jak te opisane W Kodeksie pracy, niezależnie od umowy definiującej współpracę pracownika z GoIT. Co do reszty opinii: 3. Zgoda, nasze materiały szkoleniowe są aktualnie w trakcie rozwoju i opracowywania. Docelowo będzie to interaktywne szkolenie na naszej platformie LMS, nie odbiegające jakością od naszych szkoleń komercyjnych. Aktualnie pracujemy z materiałami 'zastępczymi'. Pracujemy nad nimi i w przeciągu kwartału dokonamy poprawy. Jednak nawet wówczas brakować w nich będzie informacji o technikach sprzedaży, ponieważ tej wiedzy wymagamy od naszych kandydatów na etapie ogłoszenia o pracę, zanim wyślą CV. Gdyby miał Pan jeszcze wątpliwości dlaczego nie przedłużono umowy poza rekrutację - był to główny czynnik, w połączeniu z... niezdanym egzaminem. Proszę o wybaczenie, ale nie można informować klienta o naszym produkcie w 80% poprawnie. Wymagana jest poprawność i nic na to nie poradzimy, tego oczekują od nas klienci. - Co do możliwości nauki z naszych niedoskonałych materiałów? Dziesiątki osób pracujące w naszym dziale sprzedaży zdały egzamin śpiewająco na jeszcze starszych i uboższych materiałach, więc Pańska opinia jest subiektywna i w świetle powyższego faktu uznać ją zależy za bezpodstawną. - Co do ruchomego terminu spotkania - praca w tym dziale zależna jest od dostępności naszych klientów. Jeśli ktoś zażąda rozmowy z danym konsultantem o danej godzinie, to rozmowy rekrutacyjne przyjmują niższy priorytet. Stąd brak konkretnej godziny, tylko ich przedział. Tak czy inaczej - w pewnych godzinach wymagamy od pracowników dostępności do kontaktu i spotkań grupowych, więc Pańska reakcja pokazuje, że mielibyśmy problem aby zaufać Pańskiemu zaangażowaniu w trakcie pracy zdalnej. 4. Był Pan blisko z wynikiem egzaminu, dlatego z miejsca Panu nie podziękowaliśmy, tylko przeanalizowaliśmy jeszcze Pańską pracę, dodatkowe czynniki, w których niestety również nie spełnił Pan naszych oczekiwań. Oczekiwanie, że pomimo nie dotrzymania naszych standardów ma Pan jakiekolwiek moralne prawo do oczekiwania od nas zatrudnienia na specjalnych warunkach wymownie podsumowuje Pański komentarz. Muszę życzyć Panu szczęścia w poszukiwaniu pracy, będzie Panu bardzo potrzebne.

21
Alma
Inne
 Pytanie
@Mateusz

Naprawdę, czytam i nie wierzę. Kto normalny ma tyle czasu żeby tyle pisać nt firmy która go nie przyjęła??? Konkurencja? Zazdrość i nienawiść niszczy. Nie idźcie tą drogą.

8
Pytanie
 Pytanie

Ogłoszenie na Project Manager do Goit Polska Sp. z o.o. pojawiało się w Pracuj.pl, polecacie aplikować?

3
kandydat
Kandydat
 Pytanie

Aplikowałem na stanowisko Mentora. Rekrutacja odbywała się w styczniu i wyglądała następująco: 1. Zadanie rekrutacyjne 2. Rozmowa z Marleną (kierownik zespołu) Po pozytywnej ocenie wykonanego zadania (na które poświęciłem kilka godzin) przyszła kolej na rozmowę. W trakcie rozmowy otrzymałem informację, że praca będzie ale nie od teraz, tylko od maja/czerwca (czyli za 4-5 miesięcy). Miała to być praca dodatkowa, więc przełknąłem to, że nie zostałem o tym poinformowany na samym początku, przed wykonaniem zadania rekrutacyjnego. W lutym od Marleny otrzymałem wzór umowy wraz z prośbą, żebym przysłał dane (PESEL, nr dowodu osobistego, itd.), żeby ją podpisać. Do umowy miałem kilka zastrzeżeń, a największy z nich dotyczył punktu, w którym napisane jest, że pracodawca ma prawo żądać wykonywania pracy od pracownika nawet po dacie rozwiązania umowy! Wystarczy, że zleci wykonanie tej pracy przed datą rozwiązania umowy. Czyli pracownik wypowiada umowę. Umowa zostaje rozwiązana np. 28.05. Pracodawca 27.05 zleca wykonanie pracy codziennie od 1 do 30.06 i pracownik jest skazany to wykonać. Nie jest to zgodne z prawem. Na jakiej podstawie później pracownik miałby wystawić rachunek, skoro umowa zlecenie w tym okresie już nie obowiązywała? Poza tym była masa punktów, która działa wyłącznie na korzyść pracodawcy kosztem pracownika. Sama umowa była napisana na inne stanowisko. Miałem być odpowiedzialny z sprawdzanie prac domowych i kontakt z kursantami, a umowa mówiła o prowadzeniu kursów itd. Po wysłaniu moich uwag dot. umowy otrzymałem informację od Marleny, że wysłała ją "do poprawki" i wyśle mi ponownie w przeciągu tygodnia w poprawionej wersji. Po 3 tygodniach ciszy, wysłałem maila z pytaniem czy temat podjęcia współpracy w ogóle jest aktualny, Mija 3 miesiąc, jest już czerwiec i nadal cisza. Podsumowując: Firma od samego początku kłamie (mówi, że szuka pracownika, po zaangażowaniu kandydata okazuje się, że praca jest ale za niemal pół roku). Straciłem kilkanaście godzin na wykonanie zadania rekrutacyjnego, pisanie, studiowanie umowy oraz rozmowy, z których nic nie wynikło. Nie traktują kandydatów poważnie. Szukają (usunięte przez administratora) od których będą oczekiwali pracy nawet po wygaśnięciu umowy! Nie potrafią nawet odpowiedzieć, że temat współpracy upadł, pozostaje tylko cisza. Nie polecam. Szkoda po prostu czasu na taką firmę.

GoOUT Polska
Były pracownik
 Pytanie

Lubisz zarządzanie i organizację na najniższym poziomie? Odpowiada Ci brak szacunku do Twojego czasu pracy? A może chciałbyś pracować na prywatnym sprzęcie? Jeśli tak to miejsce idealne dla Ciebie, aplikuj już dziś! Tak jak ktoś pisał wcześniej - sama adaptacja pozostawia wiele do życzenia. Najgorsze szkolenie wprowadzające jakie miałem okazję przechodzić. Wdrożenie w tej firmie to nic innego jak zasypanie przyszłego pracownika materiałami i zasada "radź sobie sam". Na to jeszcze można by było przymknąć oko gdyby nie fakt, że część informacji na szkoleniu jest nieaktualna. Śmieszne jest tłumaczenie, że materiały szkoleniowe są w trakcie rozwoju i opracowywania. GoIT jest startupem, który dopiero układa procesy czy kilkuletnią firmą, która reklamuje się jako lider na rynku z tysiącami absolwentów? Dezorganizacja już na etapie samego szkolenia przestanie Cię dziwić jak zaczniesz tam pracować. Jest tu taki chaos, że firma sama czasami nie wie co ma w ofercie. Na webinarach, które są organizowane dla potencjalnych klientów często podawane są sprzeczne ze sobą informacje na temat kursów (daty, harmonogram, zawartość, a czasem nawet cena). Jeśli szukasz definicji "pomieszania z poplątaniem" to z pewnością znajdziesz ją w GoIT. Organizacja pracy w tym miejscu to istna karuzela, na której musisz się mocno trzymać żeby nie wypaść. Z jednej strony jest ogromne parcie na sprzedaż, a z drugiej tracisz 1/4 dnia na jakieś bzdury. Codziennie robisz łącznie 4 raporty pisemne, ale gdyby to było za mało to jeszcze dwa razy dziennie te raporty pisemne musisz omówić na spotkaniach porannych i wieczornych, na co marnujesz jakieś 2 godziny każdego dnia. Klasykiem jest pytanie od przełożonych "ile zaprowadzisz dziś kasy?". No i oczywiście jeśli ktoś coś piszę na firmowym Telegramie o ZAPROWADZANIU KASY to musi dodać w wiadomości emotikonkę z płomieniem, rakietą, dolarem itp. co tylko świadczy o poziomie tej firmy. Ciężko zaplanować swój dzień pracy z klientami, ponieważ niestety każdy dzień to kolejne niespodzianki. Nigdy nie wiesz o której będziesz miał grupowego/firmowego call'a. Na pewno spotkanie odbędzie się między godziną 9 a 19. Informacje o konkretnej godzinie spotkania uzyskasz jak dostaniesz wiadomość na grupie, że właśnie się ono zaczyna i masz być. W każdej firmie sprzedażowej, w której pracowałem przełożeni potrafią jasno ustalić plan działania tylko jakoś tutaj jest to niemożliwe. Oczywiście można to tłumaczyć na wiele sposobów, ale to jest tylko argument za tym, że organizacja pracy w tym miejscu po prostu nie istnieje. Zostawanie po godzinach pracy na spotkaniach, które nic nie wnoszą jest czymś normalnym tutaj. Praktycznie nikt nie szanuje czasu pracowników. Warto dodać, że takie spotkania po godzinach firma lubi robić nawet w piątki. No ale kto nie lubi posiedzieć sobie do wieczora w pracy, prawda? Podejrzewam, że zaraz mi ktoś odpiszę, że zostawanie po pracy jest dobrowolne więc od razu chciałbym wyjaśnić jedną kwestię. Wiadomość od dyrektora "o 17:30 robimy spotkanie, obecność obowiązkowa" nie brzmi jak dowolność tylko przymus. Jeszcze gdyby te spotkania faktycznie były wartościowe i można by było z nich coś wyciągnąć to machnąłbym ręką na to i może nawet z chęcią czasami został dłużej żeby się czegoś dowiedzieć, ale uwaga, uwaga - nic z tego! Większość spotkań to totalna brednia i strata czasu. Krótki przykład jednego z takich firmowych meetów. Dyrektor sprzedaży na samym początku zadaje pytanie "jak myślicie, o co Was chciałbym zapytać?" i przez pierwsze 10-15 minut bawimy się w zgadywankę co autor miał na myśli. Przypomnę tylko, że te wspólne gry i zabawy dyrektor często organizuje po godzinach pracy. Spotkania byłyby w porządku, mogłyby trwać 5-10 minut i polegać na omówieniu faktycznych problemów gdyby nie fakt, że dyrektorowi bliżej do coach'a niż dyrektora. Nic nie wniosło tyle do mojego życia co te spotkania. Dozgonny szacunek za konkretne zarządzanie zespołem i czasem! Kolejna kwestia to sprzęt. Widziałem, że CEO Łukasz dementował "plotki" w komentarzach przy innych opiniach, jakby to miało być kłamstwem i żądał natychmiastowego sprostowania tych NIEPRAWDZIWYCH informacji. Ja postaram się sprostować jako były pracownik. Jeśli CEO jest przekonany, że pracownicy dostają firmowy sprzęt to proponuje zrobić taki eksperyment i zapytać każdego na jakich urządzeniach pracuje. To nie jest historia wyssana z palca tylko rzeczywistość - informacje, że pracuje się tutaj na prywatnych laptopach przekazywane są podczas podejmowania współpracy. Jakby tego było mało jest nacisk ze strony firmy żeby korzystać z prywatnych telefonów lub Whatsapp'a w momencie kiedy klient nie odbiera połączeń systemowych. Przerażający jest fakt, że CEO udziela takich odpowiedzi pod opiniami. To tylko świadczy o tym, że jest bezczelny i nie ma wstydu albo co gorsze, że nie ma pojęcia jak wygląda rzeczywistość w firmie. Niestety obie opcje w piękny sposób opisują pracę w GoIT. Krótko na koniec - największy (usunięte przez administratora) w jakim pracowałem ;)

Jagnat
Inne
 Pytanie

Czy w GoIT są jakieś stałe godziny pracy?? Czy można pracować dorywczo?

2
Przyszły kandydat.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, W ogłoszeniu są do wyboru dwie umowy zlecenie lub b2b. CZy fimra oferuje jakieś dodatkowe benefity w postaci prywatnej opieki medycznej? płatnego urlopu? Czy bardziej jest w ten sposób nie ma Cie nie zarabiasz? Pracujecie na 1 czy 2 zmiany?

MS
Pracownik
 Pytanie

Problem z opiniami zazwyczaj jest jeden - chętnie piszemy opinię negatywną, a z tymi pozytywnymi jest nam znacznie ciężej. Czy nie jest tak również w Twoim przypadku? No właśnie. Z uwagi na opinie, które pojawiły się do tego czasu, chciałabym podzielić się moimi odczuciami. Uwaga, zmartwię internetowych trolli - nie pracuje w HR. (: Nie wierzysz? Całe szczęście to nie mój problem. W firmie GoIT pracuje niecałe pół roku, zajmuję stanowisko sales managera. Nie jest to pierwsza firma, w której pracuję na takim stanowisku, dlatego potrafię obiektywnie wystosować swoją opinię. W szkoleniu uczestniczyłam w 2022 roku. Przeprowadzane było przez mojego ówczesnego Team Leadera, który do dzisiaj - tak jak i te kilka miesięcy temu - nie szczędzi czasu na pomoc, którą bardzo często sam oferuje. W moim odczuciu materiały szkoleniowe nie były przygotowane w sposób perfekcyjny, ale myślę, że średnio rozgarnięta osoba potrafiła sobie z nimi poradzić. Swoje uwagi co do niektórych materiałów złożyłam już podczas szkolenia, ponieważ jestem świadoma, że jeżeli chce się osiągać sukces - należy również działać w kierunku ulepszenia firmy - tak też działa to do dnia dzisiejszego, a pamiętajcie, że nie ma ludzi nieomylnych, a także, że jeden model nauki jest dla kogoś odpowiedni, a dla innej osoby okaże się kompletnie niedostosowany do jej preferencji. Moje wszelkie uwagi podczas szkolenia zostały przyjęte, skorygowane w odpowiednim czasie, na bieżąco wyjaśniane. Egzamin udało mi się zdać w pierwszym terminie, nie miałam z nim problemów, opanowałam wszelką wymaganą wiedzę. Na szkoleniu były ze mną osoby, które mniej poważnie podchodziły do powierzonych im zadań ii.. jak pewnie się domyślacie, nie zostały zatrudnione. Musicie wiedzieć, że jeżeli Wy podejdziecie całkowicie poważnie do sprawy szkolenia, to jak najbardziej zaowocuje to w przyszłości. Nie jest to praca dla każdego - jeżeli taka by była, czy GoIT przeprowadzałoby takie szkolenia? Nie. Oprócz opanowania konkretnych informacji, które są niezbędne do sprzedaży produktu - bo niby jak chciałbyś dopasować odpowiedni produkt do klienta, a finalnie go sprzedać? - liczy się, tzw. sprzedażowa smykałka, umiejętności z zakresu psychologii, logiczne myślenie, empatia. Tutaj nie ma przypadkowych osób. Pół roku pracy w GoIT pozwoliło mi, a także zapewniło, rozwój osobisty na takim poziomie, jakiego nie doświadczyłam w innych firmach. Od samego początku mogę liczyć na pomoc dosłownie każdego pracownika firmy - zaczynając od CEO, po kierownika sprzedaży, teamleaderów czy kolegów i koleżanek ze stanowiska równoważnego z moim. Bardzo często otrzymuję pomoc nawet w momencie, kiedy o nią nie proszę. Szczerze? Z takim podejściem nie spotkałam się jeszcze w żadnej firmie - po prostu pracownik nie jest tutaj obojętny dla innych. Za tym wszystkim stoi miła atmosfera w pracy, jednak najmilsze jest to uczucie rano, gdy wstaję i po prostu wiem, że nie muszę, a chcę pracować. W tym momencie szkolenia pracowników odbywają się nawet 2 razy w tygodniu, codziennie wprowadzane są nowe usprawnienia dla naszej pracy i zapowiadane kolejne. Wniosek: rozwijamy się razem z firmą. Pracujemy w systemie zdalnym, co jest niesamowitym plusem, szczególnie dla mnie, czyli osoby, która nie znosi marnować czasu na dojazd do pracy, a dodatkowo potrzebuje do pracy ciszy. Kilka osób odniosło się do sprzętu i zapewnienia go przez firmę - odezwijcie się do kadr, a powiedzą Wam to samo co np. Łukasz - po okresie próbnym, jeżeli tego chcecie, możecie otrzymać sprzęt do pracy. Co do samych zarobków - właściwie sam sobie jesteś sterem i okrętem. Jeżeli postępujesz zgodnie z poleceniami, jesteś zmotywowany do codziennej nauki i rozwoju, to Twoje wynagrodzenie będzie rosnąć razem z poziomem Twoich umiejętności. Z czasem nie będzie większym problemem osiągnięcie 5 cyfrowej wpłaty, ale to nie przyjdzie samo. Co do typu umowy - w samym ogłoszeniu jest podana informacja, że firma zatrudnia na B2B lub UZ - urlopy przyznawane są wg. kodeksu pracy, więc nie rozumiem, co niektórych tak dziwi. Na sam koniec odniosę się do produktu. Sama osobiście pierwszy raz czuję, że oferuję produkt, który jest zgodny również z moimi wartościami. Mamy realny wpływ na przebranżowienie naszych studentów. Osobiście znam osoby z mojego otoczenia, które wykonują kurs Fullstack - humaniści, osoby, które nigdy w życiu z IT nie miały nic wspólnego - i sama nie mogę się nadziwić, jaki progres zrobili dzięki kursowi. Jedna z osób już w 4 msc. kursu otrzymała ofertę płatnego zlecenia do wykonania. Istniejemy już dobrych kilka lat i uwierzcie, że nie opłacałoby nam się sprzedawać słabo jakościowych produktów, ponieważ gdyby tak było, zapewne firmy GoIT na rynku nie byłoby już dawno, a jak się okazuje, rozrastamy sie światowo - niedawno zaczęliśmy ekspansję usług na rynek USA. Przedstawiłam swoją szczerą opinię, a jeżeli chcesz się przekonać, czy jest ona prawdziwa - pozostało mi jedynie zaproszenie do naszego zespołu. :)

16
Haha
Były pracownik
@MS

Musicie być bardzo zdesperowani, skoro aż podkreślacie "nie jestem z hr", tak czy owak widać, że odpowiedź pod publiczkę. No ale piszcie dalej opinie, może ktoś się nabierze jak to super jest :D

2
MS
Pracownik
@Haha

Podkreśliłam, bo wcześniej to sugerowano i sugerują to często nie tylko w przypadku tej firmy. Zawsze są ludzie zadowoleni i mniej zadowoleni - ja wyraziłam swoją opinię jako zadowolona. Jeżeli boli Cię, że ktoś może mieć pozytywne wrażenia związane z GoIT to.. w sumie współczuję. :)

9
Haha
Były pracownik
@MS

XDDD ok

1
Izabela
Inne
@Haha

No to w sumie skoro masz takie "śmianko" z tej opinii to opiszesz własną perspektywę? Nie żeby coś ale sądząc po objętości ktoś jednak tu się naprodukował, dla żartu by tak napisano? Odniesiesz się do tych części, z którymi się nie zgadzasz?

10
Stanisław
Inne
 Pytanie

Jestem uczestnikiem kursu na Full Stuck Developer (Frontend technologie) i zastanawiam się na podpisaniem aneksu na gwarancję pracy, tyle że w umowie nie ma informacji o minimalnym wynagrodzeniu, jakie gwarantują ( firma na stronie chwali się ze to min 5 tyś netto w pierwszej pracy ). Czy jest ktoś kto uczestniczył w kursie prowadzonym przez GoIT i skorzystał z "gwarancji pracy" ? Będę w wdzięczny za opinie. Pozsdrawiam, Stanisław

Mal
Kandydat
 Pytanie
@Stanisław

Jesteś zadowolony z kursu?

Ciekawy
Inne
 Pytanie

Czy znajdą się tutaj ludzie, którzy ukończyli kurs w tej szkole?

Archie
Inne
@Ciekawy

Mi się udało ;) Praca jest, mentorzy super, ale łatwo to nie było. Ale to jest ogrom, po prostu ogrom wiedzy do przyswojenia. Fajnie że można w dowolnym momencie przerwać naukę, nadrobić zaległości i wznowić później. Rozmawiałem też ze znajomym po innym bootcampie, bez mentora tak jak w GoIT i w sumie rozumiem, czemu niektórzy mówią, ze po boocampach nie ma pracy. Bez mentora między zajęciami jak ja miałem, to nie ma sensu ;) Sama apka do nauki na początku kursu zwłaszcza to ogromna pomoc. Na mojej edycji kursu, przynajmniej dla mnie, wszystko na wielki plus :)

7
Ab
Kandydat
@Archie

Moge wiedzieć jaki kurs skonczylas

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie
@Archie

Witam serdecznie, Czy można wiedzieć jaki to był kurs ?

Pytanie
 Pytanie

Czy Goit Polska Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?

R.D.
Były pracownik
@Pytanie

Eee o co Ci chodzi, skoro praca na etacie okropna, to staż pewnie będzie jeszcze gorszy, sugeruję żebyś poszukał/a gdzieś, gdzie będą doceniać Ciebie jako pracownika i mają chociaż mniej więcej jakieś wartości w firmie;)

HR w GoIT
Pracownik
 Pytanie
@R.D.

Dzień dobry, a pracuje/pracował/-a Pan/Pani u nas na etacie, żeby móc wyciągać takiego typu wnioski?

4
Adam
Kandydat
 Pytanie

Hej! Jak wygląda tutaj praca jako konsultant telefoniczny- chodzi o sprzedaż kursów it? opłaca sie?

2
Michai
Pracownik
@Adam

Hej, przy odrobinie skilla można wyciągnąć 10k na rękę, ale trzeba pracować żeby do tego dojść, za nicnierobienie nie płacą ;)

6
ADAM
Kandydat
 Pytanie

Hej! Jak wygląda tutaj praca jako konsultant telefoniczny- chodzi o sprzedaż kursów it? opłaca sie?

1

Zostaw merytoryczną opinię o Goit Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Goit Polska Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 24 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleje Jerozolimskie 85 lok. 21
    02-001 Warszawa
  • NIP: 7011007541 REGON: 387686724 KRS: 0000872747
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Goit Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii