Czy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ma ściśle ustalone godziny pracy?
Bardzo ściśle nawet bym powiedział. Wystarczy się spóźnić do pracy 3min. żeby dostać srogi OPR. i to jeszcze wtórowany przez kolegów z równoległego stanowiska.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
To tak na prawdę zależy od tego do jakiego działu trafisz. Tam jednym z niewielu plusów potrafi być zespół, który tworzą pracownicy - nie liderzy. Liderzy i Managerowie w Fedex bardzo się wywyższają i zazwyczaj stawiają dużą kreskę między Tobą a nimi. Potrafią człowieka traktować z góry i pokazywać swoją wyższość. Na Twoją pracę (przynajminej na stanowisku agenta celnego) duży wpływ mają ludzie i praca zespołowa. Często (tu mam na myśli ponad połowę tygodnia roboczego więc BARDZO często) zostaje się na nadgodzinach. Od rana praca ma charakter pojedynczego zadania, później przekształca się w "nie wyjdziecie jak nie zrobicie", więc musisz się zakumplować z ludźmi. + Jeśli jest jedna osoba która nie pracuje i przysłowiowo leci w kulki obrywa się całemu zespołowi bo trzeba za takiego osobnika nadrabiać i robić jego pracę.
Jako były pracownik ( jeszcze za czasu TNT, później po przyjęciu przez fdx) z pracy zrezygnowałem. Tak jak pracując pod skrzydłami TNT dział obsługi klienta na Annopolu miał jakiekolwiek"sens"( łatwo nie było ale nie było tragedii) tak po przejęciu przez FedEx... Cóż. Pani kierowniczka chyba pierwszy raz na takiej posadzie co się dziwić że wychodziło jej fatalnie(tutaj bardzo delikatnie ujmując ),pomijając kolosalne braki odpowiednich osób na odpowiednich miejscach- programy na jakich się pracuje sprzed 20lat? Szkolenia "rewelacyjne"- pani prowadząca non stop "yyy to chyba nie tak powinno być ?"(chyba sama nie widziała czy dobrze mówi ???!),kasa śmieszna za to co przyszło wysłuchiwać na linii. Przykre - jeszcze zaraz po samym połączeniu TNT z fdx dużo klientów tnt skarżyło się że jest to zmiana na gorsze - jako osoba z inside potwiedzam . Nie polecam
Piszesz o szkoleniach ze słabe itd ale domyślam się, ze to nie było powodem Twojego odejścia. Napisz proszę co się stało konkretnego ze zrezygnowałeś?
Dokładnie, kadra managerska to tragedia. Nie wiem czy powierzyłabym im zarządzanie runem leśnym, bo ludźmi na pewno nie. Dodatkowo oszczędzają jak się da na pracownikach. Nie ma na premie, ale na wymianę dobrego sprzętu już tak. Ktoś u góry zarobi. Co z tego, że nie ma premii?
Niech ktoś w końcu ogarnie oddział w Białymstoku, czy ktoś w ogóle panuje nad tym co wyprawia "kierownictwo" w tym oddziale? Szczególnie pani przekręt, znana także jako "zwolnie cie"...?
(usunięte przez administratora)
Aktualnie na stanowisku młodszego opiekuna klientów kluczowych 3200 na ręke. Premie raz na 3 miesiące ok 1000 zł chociaż już coś zaczynają z tym kręcić. Dodatek na święta też ok 1000 zł Plus dofinansowanie do wakacji 400-800 zł brutto
Czy urlop w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jest płatny 100%?
Po pracy w obsłudze klienta w Warszawie wniosek jest jeden - nie polecam pracy w firmie Fedex. Firma nie kieruje się dobrem pracownika w najmniejszym stopniu. Rotacja jest spora( nie jest bez powodu ale kogo to interesuje?) Szkolenia? Robione "szybko i przez osoby które same nie wiedzą dlaczego "coś jest tak a nie inaczej ". Rozwój? Zapomnij - klep targety bo jak nie to ciśniemy ( i tutaj muszę podkreślić olbrzymi brak spójności między działami - jednym "wolno więcej" niż drugim.) Fatalna kadra kierownicza - tutaj znowu brak spójności , na kierowników wybierane są często osoby (chyba) za młode które sobie po prostu nie radzą. Brak motywacji - wynagrodzenie dość niskie, system premiowy też taki sobie. Brak perspektyw. Zdecydowanie odradzam .Szkoda czasu,nerw.
Czy jest możliwość pracy w TNT Express Worldwide na część etatu?