Jak wyglądają rozmowy kwalifikacyjne ? Rozmowa jest prowadzona w języku angielskim ?
zwolnili kobiecine, bo poprosiła o przerwę nocna w jeździe od północy do 7 rano - nie polecam
Witam. Obecnie jak wygląda sytuacja w Extrego, chciałem się zatrudnić jako kierowca kat B i różne opinie słyszałem na trasie. Dlatego wolę zapytać tutaj, aczkolwiek po komentarzach sądzę że nie jest źle?
Jak wygląda ścieżka kariery w Extrego S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Kariery w extrego nie zrobisz, bo są pazerni i chciwi. Zmieniają reguły w czasie pracy i zwykłe ładunki zamieniają na ekspresy. Klient najważniejszy i czas. Reszta ich nie obchodzi.
Przybliżysz jakoś konkretniej te okoliczności, do których nawiązujesz? Jest to wzięte z własnego doświadczenia? jak ewentualnie Pracodawca to wyjaśniał?
Witam jakie faktycznie zarobki? Tyle co umówione czy jakieś po drodze potrącenia? System jaki? Wyjazdy z bazy?
Rekrutacja przebiegła przede wszystkim w bardzo miłej atmosferze, obowiązki, jak i oczekiwania względem kandydata na dane stanowisko zostały jasno określone. Był czas na pytania i odpowiedzi.
Pytania dotyczyły wykształcenia, poprzedniego zatrudnienia, pojawiło się również kilka pytań sprawdzających wiedzę z zakresu prawa pracy oraz kilka pytań sytuacyjnych.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak wygląda rozmowa w Extrego S.A. na stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac? Z iloma osobami się rozmawia? 23 listopada pojawiło się ogłoszenie.
Sporo dobrego o nich słyszałem. Powiecie coś więcej?
Fajna kasa, to ile mniej więcej macie na myśli? Zostaje coś po opłaceniu miesięcznych rachunków? Macie same podstawy czy jest też jakiś system premiowy?
No a dowiem się w końcu coś o zarobkach? Tak wychwalacie tu wszyscy firmę, to chyba są to wysokie kwoty?
a o jakim stanowisku ty mowisz, pozatym raczej podają stawki na ogłoszeniach to wszystko masz jasne
Praca godna polecenia. Jak chcesz pracować jako kierowca to moim zdaniem jedno z lepszych miejsc.
No stawka nie powala bo tyle ile obecnie oferują to minimum dla kierowców ale są takie firmy co lepiej płacą i to na podkarpaciu
Ja jestem zadowolony, bo ani razu przez caly okres umowy nie było nieporozumień. Na tym samym stanowisku w innej firmie niestety nakład pracy przewyższal podstawę a tutaj wszystko jest umiarkowanie. Płaca w porządku.
Super, że jesteś zadowolony i chwalisz firmę. Mój mąż zamierza wysłać do nich CV. A jak z sobotami, pracujące?
Fajne pieniądze jako kierowca można wyciagnąć, wszystko dobrze zaplanowane, solidna umowa. Warto iść do nich na rozmowę, dużo wytłumaczą
Moim zdaniem firma dobra zarówno dla mniej doświadczonych jak dla osób które już trochę jeżdżą.
Wszystko ok, bez żadnych "niespodzianek", trzymają się ustaleń, warto wszystko dobrze obgadać na rozmowie. Ja jestem zadowolony, a pracuję już trochę czasu
Super dniówka, na pewno lepsza niż u konkurencji , dobrze można wyjść pracując u nich. Atmosfera luźna, można się dogadać w każdej sprawie
Ile wynosi dniówka na działalności ???
(usunięte przez administratora)
Proszę wysłać CV(rekrutacja@extrego.com), w tym momencie nie mamy wolnego wakatu, ale jak tylko się to zmieni- skontaktujemy się z Panem. Aktualnie rekrutujemy na kat. B oraz C+E
Czemu wycofaliście premie za spalanie dla kierowców? Czemu nie dacie zarobić kierowcom?(usunięte przez administratora)
A kobiety bez doświadczenia na międzynarodówce przyjmujecie ? Bo w ogłoszeniu jest że wymagane doświadczenie ale ja szybko się uczę
Sporo dobrego o nich słyszałem. Tutaj też trochę pozytywów widzę. Jak myślicie? Warto próbować?
Jest dobrze. Ogólnie przez ten czas jak pracuję jest dobrze, da się normalnie dogadać jak jest jakiś temat, to co w umowie to się tego trzymają. Rzetelny i solidny pracodawca.
Fajnie że auto jest przypisane do kierowcy a nie jak w innych firmach że wsiadasz po kimś i w trasę a auto nie dokładnie posprzątane lub nawet w ogóle i trzeba po kimś posprzątać
Jak oceniacie współpracę z firmą Extrego? Jak z obsługą?
Czy nowo zatrudnione osoby w Extrego S.A. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Pracuje w firmie kilka miesiecy, jestem zadowolona. Duzo sie dzieje, Zarzad probuje wypracowac skuteczny mechanizm zeby wszystkim pracowalo/wspolpracowalo sie lepiej co nie jest latwe bo kazdy ma inne preferencje i roznie to tez jest z zaangazowaniem. Finansowo jest ok, atmosfera tez. Czasy komuny mamy juz chwile za soba wiec nie ma co liczyc na to, ze ktos bedzie placil za nic nie robienie. Dni sa rozne, ale ogolnie z pozycji owianej zla slawa dyspozycji moja opinia jest pozytywna. Odniose sie do opinii Kierowcow... Ja wiem, ze to nie jest lekka praca i czasem faktycznie robota tak sie uklada, ze macie prawo byc wyczerpani, ale wystarczy zglosic ze sie potrzebuje odpoczynku i wiekszosci przypadkow zostanie to uwzglednione. Specyfika pracy "na busach" jest taka jaka jest, kazdy sobie chyba z tego zdaje sprawe. Jesli dniowka jest za mala, a czasu na spanie brakuje to nic nie stoi na przeszkodzie zeby zrobic sobie kat C/CE i macie wieksza dniowke, czasu na spanie i wiecej miejsca w kabinie. Mentalnosc mamy taka, ze trzeba narzekac, ale moze lepiej docenic pozytywy? Znam o wiele gorsze miejsca pracy. Dyspozycja owszem bywa natretna, ale to tez jest taka specyfika pracy i to tez trzeba zrozumiec. Katujemy telefonami i sms'ami owszem, ale to nie dla przyjemnosci -nas tez ktos z tego rozlicza. Inna rzecz, ze jest to tez spowodowane w wiekszsosci przypadkow brakiem dyscypliny wsrod kierowcow. My nie monitorujemy 1 przypisanego kierowcy tylko znacznie wiecej transportow wiec nie wiemy co robicie w kazdej minucie i ile drzemiecie jesli tego nie zglosicie, a jesli dostawa jest zagrozona to niestety taka nasza praca, ze trzeba sie tym zainteresowac. GPS pokaze, ze auto stoi pod firma,ale tego gdzie Wy w tym czasie jestescie juz nie, dlatego sie upewniamy, ze nie spicie. Nie wydaje mi sie tez, ze jest nas za duzo bo roboty nie brakuje,a tez byloby jej mniej gdyby np.nie prosby o wspolrzedne, ktore z latwoscia wujek google udostepnia-internet w telefonach jest juz dostepny i nie sa to kosmiczne koszty, ale po co byc samodzielnym jak mozna sie kims wysluzyc. Ponad wszystko powyzsze jest cos takiego jak "czynnik ludzki" ktory czasem zawodzi i Szanowny kolego @Janusz uprzejmosc nic nie kosztuje.Pomijam juz ton i sposob w jaki rozmawiasz z nami przez telefon, ale niezbyt grzeczne jest wytykanie bledow w sieci wywolujac czlowieka po imieniu bo kazdy sie moze pomylic. Ty to chyba jestes nieomylny wnioskuje :) Gratuluje!
zawodnik jakich mało xd wonty do wszystkich a jak przyjechał to bał się konfrontacji z osobami , które obrażasz . (usunięte przez administratora)
Stoję murem za słowami kierowcy o pseudonimie Janusz i choćbyś nie wiem co pisała koleżanko z dyspozycji niestety tych opinii jest tu zbyt wiele i choćbyś nie wiem jak próbowała was wybielić to niestety kiepsko Ci to idzie.My mamy was szanować,a wy szanujcie nas?Odpowiedź brzmi nie!I w firmie potwierdzi to każdy kierowca!Demagogię na tematy jacy to jesteście cudowni wsadź między bajki.Pracuję u Was i wiem jak często wprowadzanie zamieszanie,ile razy czeka się na załatwienie przez was podstawowych zadań godzinami?Jak dyspozytorka może zrobić chłopakowi booking w zupełnie przeciwnym kierunku niż on zmierza-czy to nie świadczy o totalnym braku profesjonalizmu i zupełnym braku wiedzy o danym kierowcy i jego ładunku.Sorry,ale trzeba być niezmiernie infantylnym człowiekiem żeby popełniać tak kuriozalne błędy. Kolejna kwestia dlaczego nie powinien wywoływać owej Amandy po imieniu skoro pół firmy się z niej oficjalnie śmieje.Wytykasz nam kierowcom,że czekamy na współrzędne żeby dojechać do celu,że są Google Maps...A ludzie u was pracujący robią z siebie doprawdy idiotów. Pracujesz kilka miesięcy i co w związku z tym,bo nie bardzo rozumiem mądrowanie w sytuacji kiedy jest się w firmie świeżynką? Poczytaj te posty nas kierowców,zobacz ilu z nas narzeka właśnie na dyspozycję i brak możliwości profesjonalnego kontaktu ze spedytorem?Popatrz ile osób zgadza się z naszym zdaniem i przestań proszę wmawiać ludziom te tkliwe dyrdymały,bo kto mądry i ma oczy doskonale widzi o co chodzi? Kojarzysz SL Express tam np.jest 2 spedytorów i 150 kierowców i 100 busów i wszystko hula na 100%.A u was co-kiepsko trochę wstyd nieprawdaż? I nie bądź taka mądra w kwestii zmiany kategorii na C/CE,bo niebawem wejdą na bursy tzw.inteligentne tachografy II generacji i wtedy wy dyspozytorzy-ludzie od poganiania kierowców pójdziecie z torbami,bo trasy typu express po prostu się skończą.Będzie 8h jazdy tak jak to na ciężarowych i finito! Popatrz jaki niefart was spotka,ktoś kiedyś kopnie was w (usunięte przez administratora) i powie,że jesteście mu już do niczego niepotrzebni! A koledze, który nie bał się opowiedzieć tego jak jest naprawdę i podpisał się własnym nazwiskiem zbijam pionę. Szerokości ziomki i bezpieczeństwa na trasach.
Biuro ruszyło do natarcia,o proszę jakie cwaniaki,bo ktoś o was w końcu prawdę powiedział!?Jeżdżę u was i nigdy nie dostałem współrzędnych,bo tak jak kolega radzę sobie sam.W kwestii kontaktowania to niestety,ale sam robię zrzuty ekranu i nagrywam jacy jesteście namolni żebyście kiedyś nie mówili jakie to z nas asy i jacy jesteśmy nieudolni,jacy to z nas źli kierowcy. Kultury chcesz uczyć buca,a tobie prostaku i chamie tak słoma z butów wystaje że za chwilę ktoś Cię nadepnie i wywiniesz orła. Prawda zawsze boli i ta maksyma niestety znana jest od dawien dawna.Tu na forum na pracę dyspozytorni narzeka każdy.Może najpierw zapoznaj się z faktami.Ludzie boją się o robotę więc siedzą cicho.Szkoda,że takiego tupetu nie ma każdy z nas kuszący użerać się z wami!
A może ludzie mają więcej taktu i nie mają ochoty na dyskusję z kimś kto od początku współpracy jest namolny,prymitywny i po prostu najczęściej nic nie wie.Jesteście bandą okrutnie nieprofesjonalnych ludzi i tu na forum ukrywacie się pod pseudonimami,bo to właśnie wy macie jaja i cip*na brodach!Kierowcy od was odchodzą niby bez powodu? Z wami można skonfrontować się jedynie poprzez minutę ciszy,bo próbując prowadzić dialog z ludźmi bez polotu,którzy w swoich wypowiedziach używają emotek rodem z piaskownicy raczej daleko by się nie zaszło. Kimkolwiek jesteś anonimie zapoznaj się z opiniami mnóstwa kierowców tu na forum i na wielu innych i kiedy już wyciagniesz wnioski po prostu pogódź się z myślą, że jesteście beznadziejni i w niczym nam nie pomagacie.
Kierowco - piszesz że do niczego się nie nadajemy, a kto by Was budził gdyby nie Wasza niezawodność i nienaładowane/wyciszone telefony w nocy i dojazdy na czas, oczywiście bez zgłoszonej pauzy? Macie to tłuczone na rozmowach z flotą, tak jak inne priorytetowe rzeczy, ale jak widać bez skutku. Śmiejecie się ze sportowca (wiadomo którego), ale on przynajmniej potrafi wpisać nazwę firmy w Google i podjechać pod wyznaczony adres - uprzedzając twój komentarz, że generalizuję - sami to robicie wypisując takie opinie o pracownikach z biura. Będąc gburami, niczego nie zdziałacie, a koniec końców sami narażacie się na niemiłe SMSy / telefony, bo każdy ma swoją wytrzymałość. Pracują z nami kierowcy, którzy naprawdę są ogarnięci, dużo spraw załatwią sami, gdy nie możemy pomóc fizycznie na miejscu, wybaczą pomyłkę (bo tak jak Wy, nie jesteśmy nieomylni), dogadają się nawet łamanym angielskim – tacy ludzie mają u nas szacunek. Wydzwaniając minutę po wysłaniu SMSa że jesteście załadowani/rozładowani i pytając czy SMS doszedł, nie upraszczacie sytuacji i niczego nie przyspieszacie – wręcz przeciwnie. Trochę więcej ogłady, a będzie wszystkim żyło się lepiej. Czekając na rozwiązanie różnorakich spraw, nie robimy Wam na złość – zazwyczaj jesteśmy tylko pośrednikami między Wami kierowcami a klientem, bardzo często nic nie możemy przyspieszyć, taka specyfika tego stanowiska. Życzę Tobie kierowco oraz innym „King of the road” więcej cierpliwości, chęci współpracy i ułatwiania wzajemnie sobie życia.
Szanowny Telemarketer nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.Wystarczy odpowiedzieć na pytanie dlaczego w firmie działa tzw."głuchy telefon"?Klient->Spedytor->Dyspozytor->Kierowca.Czy nie uważasz, że jedno ogniwo jest tam zbędne,bo niby po co płacić komuś kto często wprowadza w błąd, albo po prostu z reguły nic nie wie? I jeszcze jedno koniec końców bez nas kierowców jesteście nikim.Powinniśmy pracować po 8h,bo taka jest dobowa dzienna norma czasu pracy przy zawieraniu umowy,wówczas bylibyśmy wypoczęci i nikt nie musiałby prosić się o pauzę.Pomijając że stosunek umowy o pracę reguluje pojęcie dodatkowo płatnych nadgodzin, a niestety licząc czysto hipotetycznie praca przy stawce 240zł przy liczbie godzin jakie jeździmy daje wynik ok 16zł na godzinę co w obecnych czasach i realiach pracy kierowców na zachodzie jest doprawdy śmieszne.Ile razy wysyłani jesteśmy do klienta i sami ładujemy i rozładujemy towar w imię czynów charytatywnych nie widząc za tą pracę nawet złotówki?!W umowie mam zapis kierowca międzynarodowy kat.B i innej pt.Kurier nie posiadam.Tak jak wspomniałem w 2026 roku do branży transportowej pojazdów o masie całkowitej do 3.5t i kategorii prawa jazdy typu B wchodzi wymóg posiadania inteligentnego tachografu II generacji i zastanawiam się co wówczas zrobicie,czy wtedy też będziecie tacy namolni i pospieszalscy względem nas? Wybacz,ale merytoryka Twojej wypowiedzi do mnie nie przemawia w żaden sposób ,a argumenty jakie przedstawia są bardzo płytkie w stosunku do zarzutów jakie podają tutaj i nie tylko tutaj względem was inni kierowcy pracujący w firmie. Możecie nazywać nas "King of the road" i śmiać się za naszymi plecami ,niestety nadal to my kierowcy jesteśmy trzonem firmy!Ktoś tu nawet napisał jak to 50 osób na stronie internetowej Extrego w halowych informacji szczerzy zęby do obiektywu.Wszystko z klasą,cud,miód,och i ach.A dla nas kierowców jakoś miejsca zabrakło.Chyba wam się zapomniało o najbardziej istotnym elemencie tego łańcucha pokarmowego-czyż nie? Na FB Extrego jest info o turnieju gokartów i sumie nagród opiewającej na 22 tys. złotych.Szkoda,że kierowców o zabawie nikt nie poinformował.Oczywista oczywistość,że bawili się tam tylko wybrańcy i wygrał też wybranie.A prawda jest taka,że dopóki prezes prowadził będzie umizgi w kierunku swoich podwładnych to w tej firmie zawsze wszystko będzie zamiatane pod dywan,a kolesiostwo nie będzie miało końca i nie pozwoli na prowadzenie biznesu w relacji szef(ten wymagający)-pracownik(ten wykonujący).
Mam proste rozwiązanie na kilkanaście linijek Twojego rozwodzenia się - jeśli praca tutaj komuś nie odpowiada, to istnieje coś takiego jak rozwiązanie umowy z pracodawcą. Uprzedzając teksty że bez kierowców nie ma dyspozycji itd, bardzo często łatwiej jest współpracować z kierowcą z giełdy niż z niektórymi z tymi z własnej floty. Co do rozładunków i załadunków ręcznych, wystarczy zgłosić przed czynnością że ktoś takowej wymaga i problem w 90% się rozwiązuje sam, albo firma dopłaca kierowcy albo nagle znajdują się osoby, które rozładują towar. Wystarczy trochę pomyśleć.
Telemarketer co tak nicki zmieniasz?Po postawie adwokata diabła wnioskuję, że Ty to prezes Wojtuś! Nie mów mi jak mam żyć i co mam robić z łaski swojej.Szkida mojej elokwentnej gadki do kogoś kto nie rozumie co się do niego pisze. Mam wrażenie,że prowadzę monolog ze ścianą.
Forahjter żal to mi jest ciebie i twojej odwagi na odległość xd jesteś (usunięte przez administratora)
Pani k od tego jest spedycja TK wasz zasrany obowiązek dostarczyć kierowcy wszystkie informacje dotyczące transportu dokładny adres czy też koordynaty
Po czym poznać Dziadtransa??? A po kierowcach!!! :) Firma tak słaba że nikt nie chce jeździć,wszystkim odradzam tu pracy,ostrzegam! Omijać szeroko!
Czemu tak nazywasz firmę? Chyba wszędzie trzeba pracować?
Czyli z tego co rozumiem to po prostu jezdzi sie dużo km? Dla mnie dużo to ponad 20.000 w 3 tygodnie
Jeżdżę w Extrego od dwóch lat. Nie narzekam. Praca lekka, którą można sobie uprzyjemniać audiobookami. Czasem trzeba zrobić 1200km w dzień, czasem 600km w 3 dni - taka specyfika tej pracy. A jeśli chodzi o samą firmę? Jest ok. Jak nie jesteś nieporadnym gamoniem o umyśle dwunastolatka, to będziesz w stanie zrozumieć, że są rzeczy ważne i ważniejsze, że punktualność jest istotna, że w dyspozycji pracują ludzie, że każdy może się pomylić, że głównym celem spedytorów nie jest zamęczenie cię na śmierć, że jest czas na pracę i jest czas na relaks... idt. itp.
Kierowcy powinni mieć zakaz wypowiadania się publicznie na internecie, bo jakiej firmy transportowej bym nie sprawdziła na internecie to kierowcy szkalują wszystko. Czy jakiś dyspozytor/spedytor może się wypowiedzieć o pracy w Extrego?
Skąd taka informacja że szkalują? Masz jakieś dowody na nieprawdziwość ocen kierowców wszystkich firm transportowych? Nie wiem czy ja bym gwarantowała za pracodawcę, którego znam tylko z internetu...
Zastanów się co piszesz zakazać śmieszna jesteś spedytor ci powie prawdę a zwłaszcza szef. Szukaj sobie innej pracy a nie na ciężarówkach bo widzę że nie nadajesz się do tego jak tak piszesz
Już nie przesadzaj. Nikola po prostu szuka obiektywnej opinii a nie ciągłego narzekania kierowców. Ciebie by to nie denerwowało jakbyś szukał dobrej roboty?
Czy warto aplikować na stanowisko biurowe w tej firmie ? Czy to co na rozmowie dają później na umowie ?
Każdy chce do biura a jeździć nie ma komu do czego to doszło są firmy gdzie jest więcej biurowych i kierowników niż kierowców
Witam. Byłem na spotkaniu i nie do końca zrozumiałem o czym mówili. Czy ktoś z pracowników KIEROWCÓW może jasno powiedzieć jak to jest z wypłatami? Babka mówi, że system wypłacania jest taki: - do 10 podstawa - do końca miesiąca "diety" - co 3 miesiące rozliczenie delegacji Moje pytanie: skoro mam umówione 250/dniówkę to ile dostaje na konto 10 i ile ostatniego za np 20 dni w miesiącu?
Dostaniesz 250 dniówki tylko ze 10 dostaniesz podstawę a resztę kasy po rozliczeniu delegacji tzn. Jak policzka ile było dniówek i koszta z nimi związane czyli 20x250=5000 I te 5000 dostaniesz na 2 czy tam 3 razy. (w ratach)
No ale umowa o pracę czy trzeba zakładać dzialalność ? Jestem obecnie kurierem na umowie i zastanawiam się nad międzynarodówka bo jak jest w kurierce to chyba wielu co jeździło to wie ale w zakładanie firmy nie chce mi się bawić
Dokładnie tak,ludzie dajcie sobie spokój z tym szajsem. Są firmy w których będzie wam lepiej,Extrego to Euro24 obie fuzje tragiczne w skutkach, omijać szerokim łukiem.
No są terminowo,na 3 razy,czyli terminowość niczym rozkład jazdy pociągów... Na papierze inaczej,w rzeczywistości inaczej
Teraz już proponują dniówkę 280. Oprócz dniówki jest jakiś system premiowania? Wypłacają normalnie urlopy? Jak ktoś się orientuje bardzo proszę o informację.
No wiesz, najważniejsze żeby te poślizgi nie były duże, bo kilka dni to dla mnie nie ma tragedii. Widziałem że dniówka jest w miarę dobra, ale czy np. nadgodziny są płatne dodatkowo?
Jeździłem w kilku firmach i różne były sytuacje ale w każdej rozliczenie było w całości max.7 dni po zjeździe
Hej, Czy ktoś może się wypowiedzieć odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko biurowe w tej firmie?
No ciekawie,bardzo ciekawie...rozmawiałem z Kurczakiem jeździ teraz w SL i tragedię Extrego potwierdza w 100%. Dyspozycja niczym WC na Dworcu Głównym w Rzeszowie jedynie do czego się nadaje to giery czyścić,potwierdził w 100%. Firma jako całokształt tragiczna w skutkach... Cóż mogę dodać?Jak bardzo jest źle widać na OLX,ogłoszenie ze przyjmę kierowce kat.B nie znika od 2 lat,nawet dniówka poszybowała w górę no cóż pewnie chętnych dalej brak za koło. Ja ze swojego 3 miesięcznego doświadczenia z Extrego i zakonczonej umowy o prace na okres 3 miesięcy która wygasła i nie chciałem jej przedłużać pomimo prośby kierownika floty i propozycji przejścia na chłodnie napiszę tyle: Nigdy w życiu,firma tragedia,najgorsza w jakiej byłem i pracowałem,nawet klienci się śmieją na rozładunku. Odradzam pracy każdemu.
Oni nie szukają żadnych kierowców bo ani nie odpisują na wiadomości ani nie odbierają telefonów
A może ktoś się wypowie na temat pracy na CE w Extrego?