EcoCar S.A.
4 118

O firmie

  • 2013

    Rok założenia

Robert Radoszewski Prezes Zarządu, EcoCar S.A.

Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sektorze usług kurierskich. W DHL Express odpowiadał między innymi za tworzenie i wdrażanie projektów operacyjnych w obszarze całego kraju. Zajmował się projektami optymalizacji tras kurierskich i procesów magazynowych w oddziałach i sortowniach centralnych. Odpowiadał za projekt zmiany metodologii wynagradzania kurierów czy centralizacji disptach'a. W DPD Polska był odpowiedzialny za stworzenie ogólnopolskiej, franczyzowej sieci punktów nadań i odbiorów przesyłek "DPD Strefa Paczki". Od października 2016 r., dzięki zwiększaniu efektywności, koncentracji na innowacyjnych rozwiązaniach oraz jednoczesnym utrzymaniu najwyższych standardów, realizuje strategię rozwoju spółki EcoCar S.A.

Przeczytaj cały wywiad »

Kamil Bogdanowicz

Bardzo dobrze współpracuje mi się z tą firmą.

Artur Majek

Jestem kierowcą w tej firmie od ponad roku, polecam wszystkim.

Taka prawda

Pracuję od paru miesięcy (wcześniej Uberek i MyTax). Zdecydowanie na plus EcoCar. Proste rozliczenia, nikt nie próbuje Cię wykiwać. Korporacja, która zapewnia zlecenia, to podstawa. Ja wolę dzielić się kawałkiem tortu w EcoCar niż mieć całe (usunięte przez administratora) gdzie indziej .

Cierp, po prostu cierp :P 2017-01-05 15:30 przez Włodek

Przebieg rekrutacji

Spotkanie rekrutacyjne połączone z multimedialną prezentacją firmy i jej oferty, potem szkolenie indywidualne zakończone pisemnym testem.

Pytania

To ja zadawałem niewygodne pytania i, ku mopjemu zaskoczeniu, dostałem konkretne, satysfakcjonujące mnie odpowiedzi.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
EcoCar S.A.
pracodawca

Specjalnie dla portalu Świat OZE o ekologicznych taksówkach opowiada Robert Radoszewski, Prezes Zarządu EcoCar S.A. oraz Jerzy Grycz, kierowca roku 2016 EcoCar.

W Polsce większość taksówek to auta nieekologiczne, mające średnio 10 lat. Średnia emisja CO2 na 1 km przejechany przez taką taksówkę w korkach wnosi aż 240g/km. Dzienna emisja spalin CO2 dla około 10 letnich taksówek i innych przewoźników to ok. 900 ton. Taksówki ekologiczne, w tym hybrydowe generują jedynie 375 ton.
Jeśli wszystkie taksówki w Polsce byłyby autami ekologicznymi i hybrydowymi, a taksówkarze przestrzegaliby zasad eco-drivingu i dbali o stan techniczny auta, emisja CO2 zmniejszyłaby się niemal trzykrotnie.

EcoCar S. A. to firma taksówkowa, która dysponuje własną, jednorodną flotą maksymalnie dwuletnich i ekologicznych aut spełniających restrykcyjne normy emisji spalin. Świadczy usługi taxi na terenie Warszawy, Wrocławia i Trójmiasta.