Profil

O firmie

  • 2013

    Rok założenia

Robert Radoszewski Prezes Zarządu, EcoCar S.A.

Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sektorze usług kurierskich. W DHL Express odpowiadał między innymi za tworzenie i wdrażanie projektów operacyjnych w obszarze całego kraju. Zajmował się projektami optymalizacji tras kurierskich i procesów magazynowych w oddziałach i sortowniach centralnych. Odpowiadał za projekt zmiany metodologii wynagradzania kurierów czy centralizacji disptach'a. W DPD Polska był odpowiedzialny za stworzenie ogólnopolskiej, franczyzowej sieci punktów nadań i odbiorów przesyłek "DPD Strefa Paczki". Od października 2016 r., dzięki zwiększaniu efektywności, koncentracji na innowacyjnych rozwiązaniach oraz jednoczesnym utrzymaniu najwyższych standardów, realizuje strategię rozwoju spółki EcoCar S.A.

Przeczytaj cały wywiad »

Aneta

@Złotówa czyli wszystko jest możliwe do zrealizowania i niekoniecznie kosztem swojego czasu wolnego, rodziny i świąt? Skoro to nie jest kosztem tych wszystkich wymienionych przeze mnie rzeczy to znaczy, że jeździsz więcej niż 8 godzin dziennie, ale w skali miesiąca nie jest to 300 godzin, tak? Może masz jakąś radę na sukces dla nowego kierowcy EcoCar S.A., by mógł osiągać efekty takie jak Ty?

Aneta

@harcerz widzę, że jesteś zadowolonym kierowcą firmy EcoCar S.A. Na pewno to o czym piszesz, że w pracy jesteś już po zalogowaniu jest dużym plusem. Nie trzeba wydawać na dojazdy i oszczędza się swój czas. Czy nie uważasz, że praca taksówkarza jest dla pasjonatów drogi? Osób, które bardzo lubią jeździć samochodem i robią to z powołania? Tyle godzin spędzonych za kierownicą dla innych mogłoby być udręką, a Ty jesteś zadowolony ze swojej pracy. Jesteś takim pasjonatem?

Komentujący

Oglądając filmik widać, że taksówkarze tej firmy nie dbają o auta. Albo zderzak z tyłu połamany, albo wgniecenie z boku auta. Mogli chociaż przy produkcji spotu pokazać zadbane uszanowane auta. Czytając komentarze wnioskuję, że ludzie na prawdę są niewolnikami w pracy. Czy na prawdę ludzie pracujący na taksie nie mają pomysłu na normalną pracę? Co z tego, że firma da nowe auto i zadba za serwisy itp. Spędzisz około 300 godzin w miesiącu za marne 3000 zł z czego ponad tysiąc oddasz na ZUS. Zastanawia mnie kto zarabia te 6500 zł, że taka kwota jest podana w ogłoszeniu o pracę. Obecnie zarabiam 2500 zł na rękę przy 160h. Myślałem, że w tej branży zarobić tyle nie jest niczym nadzwyczajnym przy tylu godzinach pracy.

Cierp, po prostu cierp :P 2017-01-05 15:30 przez Włodek

Przebieg rekrutacji

Spotkanie rekrutacyjne połączone z multimedialną prezentacją firmy i jej oferty, potem szkolenie indywidualne zakończone pisemnym testem.

Pytania

To ja zadawałem niewygodne pytania i, ku mopjemu zaskoczeniu, dostałem konkretne, satysfakcjonujące mnie odpowiedzi.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
EcoCar S.A.
pracodawca

Specjalnie dla portalu Świat OZE o ekologicznych taksówkach opowiada Robert Radoszewski, Prezes Zarządu EcoCar S.A. oraz Jerzy Grycz, kierowca roku 2016 EcoCar.

W Polsce większość taksówek to auta nieekologiczne, mające średnio 10 lat. Średnia emisja CO2 na 1 km przejechany przez taką taksówkę w korkach wnosi aż 240g/km. Dzienna emisja spalin CO2 dla około 10 letnich taksówek i innych przewoźników to ok. 900 ton. Taksówki ekologiczne, w tym hybrydowe generują jedynie 375 ton.
Jeśli wszystkie taksówki w Polsce byłyby autami ekologicznymi i hybrydowymi, a taksówkarze przestrzegaliby zasad eco-drivingu i dbali o stan techniczny auta, emisja CO2 zmniejszyłaby się niemal trzykrotnie.

EcoCar S. A. to firma taksówkowa, która dysponuje własną, jednorodną flotą maksymalnie dwuletnich i ekologicznych aut spełniających restrykcyjne normy emisji spalin. Świadczy usługi taxi na terenie Warszawy, Wrocławia i Trójmiasta.