Opinie o EcoCar S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie EcoCar S.A.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w EcoCar S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sieci TAXI
Sieci TAXI Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o EcoCar S.A. w Warszawa

freddy
 Pytanie

No ok a jak wygląda sprawa z Fiskusem i odprowadzaniem VAT bo to chyba ważne?

nick
@freddy

Jeździsz na ich kasie fiskalnej, a oni są VAT-owcem. 8% Twojego utargu leci prosto do skarbówki, a jeśli są jakieś odliczenia, Ecocar zatrzymuje je dla siebie.

1
Pracownik-były

Mam nadzieję, że moja opinia będzie rzetelna i nie poniesie kogoś z biura, by to ubarwić. Jako kierowca z innego miasta niż przeniesiona z Krakowa do farszawy , dostałem samochód- Vito Mercedes - z zapewnieniem, że mimo iż nie jestem z farszawki, tylko z innego miasta z lotniskiem- parking będzie opłacony przez ecocar. Jeździłem pół roku dla tej firmy- na samym początku dałem dane na fakturę dla obsługi parkingu- I po pół roku dowiedziałem się, że Pożal się Boże, Wielka firma Ecocar- lider taksiarstwa w stolicy, olał czlowieka- i nie zapłacił za swoj samochód, tylko czekal aż czlowiek, ktory zarabial u nich średnio 1300 zł. tyle musiał nagle wydać za parking za Ecocar. A Ecocar mimo wysłania przez P.Polską listem poleconym wezwania do zapłaty za swój samochód- ma mnie w D.. Pie od ponad roku. Co do kar- wzywają po kursie, i jak masz brudne auto- kara, rysa na aucie, nawet najmniejsza- kara, przegapisz zlecenie, bo np. Po 10 /H w aucie idziesz do klopa- bez tableta na sra.. cz nie idź Pozdrawiam

Realista

Pytania jakie trzeba sobie zadać przed podjęciem pracy w tym zawodzie niezależnie z jaką firmą planuje się podjąć współprace to: - jakie są realia i zarobki w tej branży ogólnie na rynku warszawskim ? - jak wygląda specyfika tego zawodu ? - jakie są możliwe zarobki i ile trzeba poświecić czasu by je uzyskać. Odpowiedź jest prosta - branża ma bardzo dużą konkurencję, począwszy od nielegalnych przewoźników typu Uber Taxify itp. po kilkadziesiąt różnych korporacji w których jeździ po kilkuset kierowców i każdy chce zarobić !!! Jeśli ktoś od razu zakłada, że zarobi nie wiadomo jak duże pieniądze i właściwie będzie więcej siedział w domu niż pracował to później tak to wygląda że "wylewa" swoje frustracje na tego typu forach. Jeżdżę w ECOCAR i jestem zadowolony bo nie oczekiwałem "kokosów" tylko jestem realistą i domyślałem się na jakie pieniądze mogę liczyć. Inną kwestią jest fakt, że jest to moja dodatkowa praca a nie główne źródło utrzymania. Dlatego trzeba dodać wszystkie plusy i minus i wtedy na spokojnie podjąć decyzję czy tego typu praca jest właśnie dla mnie i czy takie zarobki mnie satysfakcjonują ? Jest sprawą oczywistą, że jeśli nie ponosisz kosztów: - zakupu dobrej klasy nowego samochodu - obsługi serwisowej i napraw - ubezpieczenia - pełnego wyposażenia typu: kasa, kogut, tablet i inne dodatki to musisz mieć świadomość, że wypracowanym zyskiem DZIELISZ się z firmą, która to wszystko zapewnia. Pomijam już inne kwestie kosztów poniesionych przez firmę jak: - wypracowania renomowanej marki i co najważniejsze dobrze postrzeganej przez klientów (wiem o tym bo duża ilość pasażerów chętnie o tym wspomina w czasie jazdy) - nakładów poniesionych na reklamę i marketing - całego "know how" - dostarczania kierowcom odpowiedniej ilości zleceń (również przez pozyskiwanie odpowiednich miejsc jak: kluby, hotele, restauracje itp.) - RYZYKA jakim jest prowadzenia tego typu działalności na taką skalę czyli miesiąc w miesiąc opłacania kilkuset leasingów za auta w flocie ! To nie jest praca na ETACIE gdzie z góry wiesz za jaką stawkę pracujesz i ile godzin poświecisz na pracę. W tej branży zarobki zależą od CIEBIE nie od nikogo innego. By zarabiać trzeba jeździć bo na taki układ się umawiasz decydując się na tę pracę. Dlatego by zarobić trzeba mieć: ogromną cierpliwość, dużą odporność na stres, bardzo dużą odporność na zmęczenie, MYŚLEĆ tak dokładnie może to zabrzmi dziwnie bo ktoś powie przecież to tylko jeżdżenie samochodem ale to od Ciebie zależy czy schowasz się gdzieś w krzakach na obrzeżu miasta, staniesz na postoju jako dziesiąty w kolejce i będziesz czekał 3 godziny na klienta czy też sam wykażesz się incjatywą i ruszysz się by "zdobyć" klienta. Do tego na pewno jest niezbędne doświadczenie i poznanie jak "żyje" miasto - kiedy i gdzie warto się pojawić by można było liczyć na zarobek. Odnośnie zarobków jak wspominałem wszystko zależy od Ciebie jeśli ktoś ma wprawę, dobrze jeździ autem, ma pozytywne nastawienie do pracy i pasażerów może bez problemu zarobić 3000-4000 zł netto /miesięcznie przy 200-250 h pracy. Czy to dużo czy mało ? to właśnie jest to o czym pisałem na początku to zależy od zainteresowanego ale takie są właśnie realia tej pracy. Pracując w Ecocar na pewno dostaniesz wszystkie narzędzia do pracy i całe zaplecze techniczne. W firmie pracują sympatyczni ludzie zarówno w biurze jak i wśród kierowców. Możesz być pewny, że Twoje wynagrodzenie wpłynie na konto zawsze o czasie.

Zdziwiony kandydat
@Realista

Dziękuje za normalną i rzeczową wypowiedź.Decyzje czy wejść we współpracę z ECO będę ocxywiście musiał sobie podjąć sam po analizie wszystkich za i przeciw.

Realista
@Zdziwiony kandydat

Bardzo proszę

bary
@Realista

Witam - realisto? W dużej części masz kolego rację - może nawet w większości. Natomiast nie pisz że w eco tylko dorabiasz i nie jest to główne źródło utrzymania. Gdyby tak było nie pracował byś gdzie indziej bo po prostu nie miał byś czasu na jazdę. Nawet sam wspominasz o 250 godzinach pracy. To jest już 1,5 etatu i zarobki wtedy nie powalają. Na dorabianiu nie zarobił byś na opłaty i inne wydatki. Jeśli tylko dorabiasz to pochwal się gdzie zarabiasz te "prawdziwe" pieniądze.

Realista
@bary

Witaj Bary, wszystko co napisałem jest zgodne ze stanem faktycznym a czy Ty w to wierzysz czy nie to już nie moje zmartwienie ;) Godziny które podałem nie dotyczą mojej pracy tylko większości kierowców są oczywiście i tacy którzy jeżdżą dużo więcej. Podając te ilości godzin miałem na celu uświadomić osobie, która nie pracowała w tej branży ile musi poświęcić czasu gdy planuje podjąć pracę na pełen etat. Ja jeżdżę zdecydowanie mniej trochę wieczorami oraz więcej w weekendy i to co zarobię jest dla mnie satysfakcjonujące. Nie lubię się chwalić a w szczególności anonimowym osobom na forum więc to czym się zajmuję zachowam dla siebie bo tym bardziej byś w to nie uwierzył ;) Pozdrawiam

Kalkulator
@Realista

Realisto-czytam twoją wypowiedź i liczę: 3000zł :250 h= 12zł-stawka lekko porażająca jak za tyle godzin pracy 4000zł :250 h =16zł A godzinę -trochę więcej ale też za 1,5 normalnego etatu to raczej delikatnie pisząc szału nie ma. Pozdrawiam i idę liczyć dalej.

Realista
@Kalkulator

Kalkulator - czy ja w którejś z moich wypowiedzi napisałem, że pracując tam wygrałeś życie ? Dokładnie odwrotnie przedstawiłem realia zarobków i nakładu pracy. Inną kwestią jest to, że podane godziny to łączny czas nazwijmy to "gotowości" do pracy. Bo przecież nie jest to 200h czy 250h jazdy z klientami ! Normatywny czas pracy czyli dokładnie ten który poświęcasz na kursy z pasażerami to pewnie 40-50% tego czasu. Czyli życiowy optymista :) policzy że de facto tę stawkę godzinową wyliczoną przez Ciebie można pomnożyć razy 2 a pesymista będzie widział tylko to co policzy. Bo czy w innej pracy masz czas by np: porozmawiać z kolegami, poczytać książkę w wolnym czasie, posiedzieć w necie, załatwić swoje sprawy gdy jesteś akurat w pasującej Ci lokalizacji itp. ? Oczywiście nie zmienia to faktu, że nie jest to czas wolny i odbywa się to kosztem rodziny i czasu prywatnego ale jest to zupełnie inny rodzaj pracy niż np. 8h w fabryce na taśmie produkcyjnej :) Reasumując i uprzedzając piszących kolejne "smutki" - praca jest bardzo trudna, stresująca, wymagająca dużego zaangażowania i na pewno pozytywnego podejścia do życia i ludzi, nie jest pracą bardzo dobrze płatną ale ma na pewno swoje pozytywne strony i zalety. Nie każdy się odnajdzie w tego typu pracy o czym wcześniej pisałem, trzeba sobie przemyśleć na spokojnie wszystkie plusy i minusy i wtedy podjąć decyzję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ryzykant
@Realista

Co do ryzyka które firma ponosi to wg zasad w nowym systemie to raczej jest ono po stronie kierowcy a nie firmy.Stawka m-czna którą firma oczekuje gwarantuje jej spłatę leasingów i pewnie pozostałych kosztów działalności.Kierowca jest ją bowiem zobowiązany zapłacić wg umowy która podpisuje z firmą.Nawet jeśli nie pracuje to tez je płacić musi .Kiedys tego nie było i opłata codzienna nie była kierowcom naliczana za dni w które nie pracowali tj.urlopy zy chorobowe.Teraz już tak nie jest a czy to sprawiedliwe-sadze ze raczej korzystne dla firmy a nie dla kierowców .Pozdrawiam wszystkich ECO-kierowców .

Tyracz
@Realista

Odpowiedz mi tylko na jedno pytanie. Jak to sie dzieje, ze pracujac po 12-14 godzin przez 6 dni w tygodniu ledwo robie utargi po 350 pln i nizsze. I jak to jest , ze są "koledzy" pracujący w mniejszym wymiarze czasu i robiący utargi pow. 500 pln? I nie mów mi , ze w ecocar jest uczciwe przydzielanie zleceń. Są równi i równiejsi. Bedę żegnał się z tą firmą i szczerze wszystkim odradzam współpracę.

Jarek
@Kalkulator

Warto też wspomnieć o świętach, które w naszym kraju wypadają dość często. A wtedy możesz siedzieć sumiennie w pracy, co z tego jak nie zarobisz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patryk
@Realista

Widać że szefostwo pisze te odpowiedzi... Praca na taksówce jako praca dodatkowa ? Smiech na sali, polecam inne korporacje w ktorych nie bedziesz musial szukac dodatkowej pracy...

art
@Realista

mądralo ile kilometrów przejechałeś jako taxi driver

Czarny
@Realista

(usunięte przez administratora) jak jezdzisz dodatkowo jak za auto i tak musisz placic stalą oplate??? To jak to by Ci sie oplacalo???

Monika
Inne
@Czarny

Widzę, że aktywnie bierzecie udział w tej dyskusji, dlatego, korzystając z okazji, chciałabym zapytać Was o coś. EcoCar poszukuje w chwili obecnej Kierowcy kat. B. Może ktoś z Was orientuje się, jaką formę współpracą oferuje ta firma? Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Czarny
@Monika

Monika Oni wymyslają coraz to nowe rzeczy. Dzis dzwonilem i gosc mi powiedział ze mają nowe modele wspołpracy bo są w desperacji i potrzebują kierowców, że trzeba przyjechac do biura pogadac osobiscie:)

szukający
@Czarny

do Czarny: w desperacji?? jakaś nowa strategia rekrutacyjna? a może to Ty jesteś w desperacji.... znam chłopaków z rekrutacji i na pewno żaden w ten sposób rozmowy nie prowadzi... ale internet wszystko przyjmie.... powodzenia Czarny... a tak do celu: to byłeś na tej rozmowie u nich?

Licencjonowany taksówkarz
@Realista

Realista, zgadzam się z Tobą w kilku kwestiach. Niemniej jednak nie mów mi, że leasing małych, miejskich aut typu Ecocarowe aurisy alby ioniqi jest bardziej opłacalny niż własne, również leasingowane samochody typu Mercedes e-Klasa, Ford Mondeo czy choćby popularna ostatnio Dacia. Koszty są niemal takie same, wręcz niższe. Fakt, teraz nie ma zbytniego wyboru w korporacji - albo MPT albo ELE, bo tylko te się liczą w biznesie, mają najwięcej klientów. Lotnisko celowo pomijam (itaxi to dla mnie żadna korporacja). Policz dokładnie koszty i możliwości jakie daje dana korporacja i wtedy się wypowiadają powiadają zamiast murem stać za czymś, czego właściciel (nie wiem czy były, czy obecny - wiesz chyba o kim mowie) ma wyrok za lewizny finansowe i był szukany europejskim listem gonczym...

Realista
@Licencjonowany taksówkarz

Witaj, ja również się z Tobą całkowicie zgadzam, że finansowanie podobnej klasy auta we własnym zakresie na pewno będzie tańsze niż wynajem od firmy taksówkowej. Koszt leasingu lub wynajem długoterminowy auta wartego ok. 60-70 tyś zł to rata ok. 1500 zł brutto. Do tego trzeba doliczyć koszt bazy ok. 1000 zł (mam na myśli wspomniane przez Ciebie firmy) oraz wydatki związane z ubezpieczeniem oraz eksploatacją auta moim zdaniem byłby to koszt ok. 500 zł miesięcznie. Łącznie daje to kwotę około 3 000 zł brutto więc wydatek zbliżony do opłaty w Ecocar. Plusem jest to, że zostanie Ci po 3-4 latach spłacony samochód choć jego wartość po użytkowaniu na taxi nie będzie zbyt duża :) Wg mnie najlepszą opcja w takim wariancie byłby własny starszy samochód ale w dobrym stanie technicznym i oszczędny. Zamiast oddania raty leasingowej konkretne pieniądze zostałyby w Twojej kieszeni a drugim plusem byłaby mniejsza utrata wartości przy amortyzacji pojazdu. Ile osób tyle pomysłów, każdy wybiera rozwiązanie jakie mu odpowiada :)

Zainteresowany

Może moja opinia co do współpracy dla kierowców bez zdanego egzaminu komuś się przyda. Warunki współpracy wyglądają następująco: - 1000 złotych tygodniowo za samochód + bazę - umowa zlecenie na kwotę 250 złotych - od każdego kursu odliczamy 8% podatku ( stawka na taksometrze to kwota brutto dla kierowcy) - zniżki do 25 groszy na circlek ( jeśli dobrze zrozumiałem) - rozliczenia co czwartek Facet z rekrutacji, z którym rozmawiałem powiedział jasno. Żeby zarobić na samochód, benzynę i coś dla siebie trzeba jeździć min. 200 - 220 godzin miesięcznie. Po krótkiej kalkulacji, żeby zarobić jako takie pieniądze trzeba wyjeździć ok. 270-300 godzin miesięcznie. Czy to gra warta świeczki? Pracując w ochronie i pierdząc w stołek można zarobić 2400 złotych w systemie 24/48...

Lili
@Zainteresowany

Ja pracowalem tam na wlasnej dzialalnosci z licencja. Wyglada to tak ze jak zarobilem 6tys to nic mi nie zosta2alo. (Samochod 2200. paliwo 1400zl. Poza tym 20 % z obtotu dla bazy plus 8% z obrotu tez dla bazy. Wiekszosc kursow z 10 lub 15% rabatem) tam ponizej pisza prawde, dzienny obrot to okolo 300 po 12h jazdy czyli po miesiacu wychodzisz na zero. Ale wiekszosc kierowcow ktorych tam poznalem odchodza z dlugiem bo trzeba pracowac do rozwiazania umowy 4 miesiace bo cie podlicza za wynajem auta za 4 miesiace po 2200 za miesiac. na ich miejsce przychodzi nowy i tak sie to kreci. Generalnie to firma ma w (usunięte przez administratora) Czy zarabiaaz masz przyniesc im pieniadze jak nie za kursy na miescie to z wlasnych oszczednosci. Poniżej zrobił wpis gość to realista podejrzewam że to taki młody typek z biura to siedzi w dziale floty bierze auto na weekend za darmo a z biura zbiera najlepsze zlecenia więc sobie może dorobić spoko. Ktoś pisał jeszcze o kary za co i ile. kary jest niezmierzona ilość nawet jak z klientem porozmawiasz o swoich zarobkach to za złamanie umowy o tajemnicy handlowej może zapłacić 10 000 kary. Generalnie prace tam odradzam nawet największemu wrogowi

szukający
@Lili

Dopisz proszę, że na 100% kontroling rozdaje zlecenia pod stołem i już będzie całkowita parodia....Twojej wypowiedzi :) hahaha typek z floty zabiera auto na weekend...a kto to ten typek z floty? a jakieś dowody masz na taki proceder? Wszyscy piszą, że wałki zlecenia bokami itp a jakoś nikt nie jest w stanie tego potwierdzić... polaczki-cebulaczki z bolącą dolną częścią kręgosłupa....

Licencjonowany taksówkarz
@szukający

Nikt nie jest w stanie nic udowodnić? Kpisz chłopcze? Dispo nie raz i nie dwa dzwonili do mnie informując choby o kursie z Belska do Warszawy jak byłem na Okęciu. .. Tak jest w każdej korporacji i do tego trzeba przywyknąć, wiec nie opowiadaj bajek....

logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Operator Wózka Widłowego / Magazynier
Puurs
DSV Services Sp. z o.o.
(153 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Licencjonowany taksówkarz

Kilka lat temu pracowałem w Ecocar i powiem tak: korporacja taka sama jak każda inna. Wszędzie idą zlecenia pod stołem, tu też (wiem z praktyki). Na plus: poza stałymi kosztami nie ma żadnych dodatkowych. No, chyba że jest się mówiąc subtelnie ofermą, która co chwila dostaje kary. Ja nigdy nie dostałem przez niemal rok. Zarobki jasno przedstawione na starcie, wiec o co niektórzy mają pretensje to nie wiem. Praca po 250 albo i 300 godzin to standard w taxi-biznesie w dzisiejszych czasach. Trzeba się najezdzic i nasiedziec, żeby zarobić. Fakt, że w nocy w Eco raczej nie ma co robić (po stracie The View na rzecz MPT), ale noce generalnie są raczej dla ich sympatyków, żeby nie powiedzieć fanatyków. Ogólnie jak ktoś nie ma swojego auta, albo chce się nauczyć biznesu to wcale zła opcja nie jest (wynajem auta wszędzie jest liczony podobnie), ale to nie praca na dłuższą metę... Co do finansow: jak w każdej korporacji - wszystko zależy od własnego wkładu w wykonywana prace...

Wojt

No firma z zewnątrz może fajnie wygląda ja mam takie doświadczenie ze jestem do tylu 160h jazdy od lotniska do lotniska i to jest za okres od 1 sierpnia do 17 bo zostawiłem mandat na pulpicie i się rozliczyć em z firmą sprawa juz jest w sadzie i w pip niestety

1
Kierowca wawa

Pracuje w tej firmie 8 miesiecy. W tej firmie zaczynam rowniez przygode jako taksówkarz. Opłacili mi kurs oraz egzamin na licencje było trzeba podpisać lojalke ze przepracuje sie pol roku a jak nie to 1000 zl zwroty. Praca jak to praca trzeba sie najezdzic aby zarobic 12-14 godzin aby zarobic cokolwiek. Dobre jest to ze nie trzeba nic placic na dzien dobry za samochod. Firma ma naprawde duzy potencjal ze wzgledu na jednolita flote nowych samochod ktora sobie klienci chwala, numer telefonu tez jest duzym atutem. Ludzie ktorzy pracuja na kontrolingu uwazaja sie za wladcow. Centrala jak popelnia bledy nic im nie robia ale jak kierowca zrobi najmniejszy blad to kary za wszystko. Ludzie na kontrolingu i w biurze zapomnieli dzieki komu maja prace i wyplacane wynagrodzenie. Kierowcy sa traktowani jak szmaty oczywiscie nie wliczajac liderow i tych co maja uklady w firmie. Okres wypowiedzenia umowy 4 miesiace. Trzeba sie zastanowic czy ktos chce sie tutaj zatrudnić.

Kazimierz
Inne
@Kierowca wawa

Napisałeś o karach, na które musi przygotować się kierowca pracujący w firmie EcoCar. Mógłbyś sprecyzować, za co najczęściej karani są kierowcy? Mam nadzieję, że nie są to tak duże kary, aby znacząco wpływały na wysokość pensji, którą otrzymujemy.

anonim

Niestety dałem się nabrać na miłe słowa na początku pracy w tej firmie, teraz nie dość że nie zapłacili za parking dla ich samochodu- a zapewniali że zapłacą (ponad 1000 z własnej kieszeni) to jeszcze obciążają kierowcę za każdą rysę na aucie, wzywają po każdym kursie na bazę i jak masz tylko okruszek na dywaniku- 50 zł kary- tak teraz działa Eco

1
szukający
@anonim

Ciekawe rzeczy piszesz.... a z jakiej niby okazji ktoś gwarantuje Ci zwrot za parking? jak jeździsz nie uważnie i niszczysz auto to każda firma, która daje swoje auto do pracy będzie Ci naliczała kary za uszkodzenia... Z tym wzywaniem po każdym kursie i karaniem za każdy paproch to już chyba bardzo mocno fantazja Cie poniosła....

1
Anonim
@szukający

A dlatego Panie mądry - z powodu braku szacunku dla strony- z małej piszę- każdy samochód wydzierzawiony z niby stolicy Warszawy poza ich teren i lichej pensji-uważajcie- szukają kierowców na kraj, w rzeczywistości robicie za darmo- mi jeszcze nie oddali kasy, ale sprawa już w prokuraturze- polecone o zapłatę były, ale nie odpisywali- teraz mój prawnik pisze pismo- druga rzecz- stoisz na parkingu, czekasz na klienta- ktoś Ci przy...li i odjeżdża, bądź robi rysę na niby nowym aucie- kto płaci.. - Ty....

2
Lolo

No tak- nieroby zachęcają pracą tu-unikajcie

Zdziwiony kandydat

Czytając zamieszczone tu w 95% negatywne opinie o pracy w ECO CAR kto w tej firmie wciąż pracuje i z jakich powodów.Bo zielono-białe taksówki wciąż ż jeżdżą zarówno po Warszawie jak i po Wrocławiu gdzie niedawno byłem.Czyżby sami desperaci je prowadzą?Może któryś z pracujących wciąż kierowców napisze jak tam się pracuje-tylko obiektywnie i normalnie.Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert
@Zdziwiony kandydat

Zdziwiony kandydat chce przejsc z biura na stanowisko kierowcy taxi, durne to

Anna888
@Zdziwiony kandydat

Nie desperaci tylko ludzie, którzy pracują średnio 12-14godz dziennie przez 7dni w tygodniu ( z racji tego, że opłata dzienną za auto jest liczona bez względu na to czy ktoś jest np. chory itp) a mimo to nie sa w stanie spacic zobowiazania za najem samochodu. Pracownik, której w 'normalnej pracy poszedłby na L4 tu musi jeździć z gorączką lub liczyć się że zwrotem nie małej opłaty za każdy dzień zwolnienia. Co do umowy dla osób bez działalności- tym samym odpowiednich i wymaganych dokumentów do przewozu osób- podpisujecie , obiecują dostarczyć podpisaną przez ich stronę jednak nie widzicie jej na oczy pytając na czarno. W przypadku upomnienia otrzymujecie jedynie do wglądu podpisaną umowę najmu auta bez związku z zatrudnieniem. Kolejna rzecz - zlecenia . Wydawane niesprawiedliwie wg sympatii kierowników względem kierowców. I tak niektórzy 8× w miesiącu robią kursu za kwotę ok. 2000tys inni dokładają po tyle samo do auta. Dzienne zarobki wahają się w granicy 200-300zl czyli dniowka praktycznie nie warta zachodu ( odliczajac oplate za auta ok 100-160zl, paliwo, czas i nerwy poświęcone w pracy. Czekanie na lotnisku w kolejce ok2godz żeby dostać kurs. Brak klientów indywidualnych w większości obsługa lotnisk. Jeżeli nie masz wystarczającej aparycji i pewności że zostaniesz " wybranym", lub nie jesteś bliskim znajomym, rodzina osób z kontrolingu nie polecam współpracy z tą firmą, mimo braku zarobków i gwarancji zleceń musisz ogarnąć opłata za auto.

Kierowca
@Anna888

Jest dokladnie tak jak pisze Anna888. Szkoda czasu na sleczenie i czekanie az ktos łaskawie rzuci jakiś ochłap bo bez znajomości lub śliskiego tyłka nie ma co liczyc no cokolwiek, praca bylaby ok gdyby nie kolesiostwo i przydzielanie lursow po znajomosci... To az boli w oczy jak widzisz ciagle tych samych kierowcow zajetych np na lotnisku podczas gdy inni stoja i czytaja gazety... Robota pod kazdym wzgledem kiepska i niedochodowa

Szukający
@Anna888

to jest wątek o EcoCar a Ty o jakiej firmie piszesz?

Szukający
@Kierowca

a Ty jetes kolegą Anna888? bo tez farmazony piszesz.... piszecie o staniu pod lotniskiem jak w przypadku Ecocar nie ma takiego czegoś....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Szukający

Wszystko co piszą powyżej jest prawdą. Co do lotniska, to pewnie chodzi o Wrocław.... chyba że już nie obsługujecie tej lokalizacji.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Na Wylocie 1
@Anna888

Zgadzam sie w pełni z twoją opinią Anna 888.Oferta ECO CAR jest niestety przeznaczona jedynie dla nowych i zakładających po raz pierwszy działalność gospodarczą-a dla czego? Niestety po wyliczeniu wszystkich kosztów które musi ponieść kierowca (mam na myśli osoby płacące normalny tzw. duży ZUS )wielu bywa nawet na minusie lub na kilkuset złotowym zarobku. Czy wiec takiego wynagrodzenia oczekuje człowiek pracujący 12-14h w ciągu dnia 7-dni w tygodniu?-myślę że nie.Duze sieci handlowe ogólne znane proponują nowym pracownikom znacznie większe pieniądze za pracę w krótrszym czasie. Dla tego odchodzą z te firmy najstarsi kierowcy bo nie zarabiają na godne życie jeśli robią dzienny obrót na poziomie -300 -350 zł.To sie po prostu nie może złożyć na godną pensję. Oczywiście Ci którzy nie są skorumpowani w firmowych układach-czyli otrzymują lepsze zlecenia i robią większy obrót pomimo krótszej pracy i picia kawy w biurze. Dyrekcja firmy powinna tez zdecydować się w końcu którą z oferta które oferuje jest dostępna -bo we Wrocławiu jedynie -własna działalność i może umowa zlecenie z jeszcze wyższymi kosztami wynajmu auta.Po co więc pisać na swoich stronach o elastycznych ofertach skoro tak nie jest we Wrocławiu skąd jak już wszyscy pewnie wiedzą pisze. Zleceń z bazy jest niestety niewiele wiec dziwię sie po co firmie nowi skoro starzy nie zarabiają bo nie mają często co robić-firma na dzień dzisiejszy nie powiększa bazy nowych klientów korporacyjnych -stanęła w miejscu-czyli umiesz liczyć licz na siebie.A chorobowe - tak masz rację w 100%.Choroba człowieka nie wybiera i w normalnej firmie pracownik otrzymuje chyba 80% wynagrodzenia w tym okresie jeśli jest na L4.A w ECO -CAR to firma otrzymuje od chorego pracownika 100% stawki dziennej za wynajem auta a on jak piszesz -z gorączką czy bez płacić firmie musi.Czy to jest normalne-moim zdaniem-nie, ale firma poszła po najprostszej i co najważniejsze najkorzystniejszej finansowo dla siebie lini.-czyś jest zdrowy czyś jest chory-płacz i płać.Dla tego co miesiąc odchodzą kolejni kierowcy bo nikt nie chce pracować za darmo. Ciekawe jak długo jeszcze tak będzie i kiedy ktoś w końcu nad tą firmą zgasi śwatło. Odchodzącym więc gratuluje podjęcia tecyzji,kandydatom-3 razy zastanów się i policz zanim podpiszesz umowę,szefostwu ECO CAR-owocnej lektury tych wpisów zbulwersowanych kierowców oraz WYCIĄGANIA WNIOSKÓW,a tym jeszcze pracującym-wielu tłustych dalekich zleceń i wytrwałości .Pozdrawiam wszystkich ECO driver/ów w całej Polsce.

Wwa
@Zdziwiony kandydat

Na miejsce odchodzących masowo kierowców przyszła banda dresiarzy bez licencji to i jeżdżą - widziałem jednego w klapkach na przykład.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierowca wroc
@Na Wylocie 1

Nie czytają bo mają swoje sprawy aby jeszcze nachapac się kasy za in firma się zwinie....(usunięte przez administratora)... We Wrocławiu praktycznie każdy stary kierowca położył wypowiedzenie, młodzi poprzychodzili i też zaczynają odchodzić..... Firma się kończy.....

cierp
@Zdziwiony kandydat

Witam, Znajdę tutaj osobę, która szczerze powie na jakie zarobki można liczyć w EcoCar, ile godzin dziennie jazdy, opłaty, średnia kwota kursu itp. Zastanawiam się nad współpracą z tą korporacją. Pozdrawiam

Driver
@Zdziwiony kandydat

Pracują nowi kierowcy którzy mocno rotują

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Kierowcy,
powinniście wiedzieć, że EcoCar sprzedaje samochody swoim kierowcom za złotówkę. Tyle wynosi opłata za odkup używanych samochodów hybrydowych z roczników 2016-2018 po zakończeniu terminowej umowy o współpracy pomiędzy kierowcą a EcoCar. Ruszył program „Kup taksówkę za złotówkę”.
Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://ecocar.prowly.com/52634-ecocar-sprzedaje-samochody-swoim-kierowcom-za-zlotowke
Taxi

Przestańcie z tą propagandą... Dostajesz sztrucla z 160 tys km i płac za niego dodatkowo 200 zyla przez 2 lub 3 lata.....

123
@Taxi

Kiedyś Ecocar wymieniał samochody na nowe po dwóch latach. Teraz będą jeździć aż się rozpadną.

Driver

24 miesiące x prawie 4 tys miesięcznie 96 tys. Ta złotówka mocno przysłowiowa

wiktor

wrocław już zamknęli, do końca lata decyzja odnośnie trójmiasta , warszawa ledwo co zipi , kierowcy siedzicie dalej aż kase z was wydoją i jeszcze obciążą za upadłość.

wawastart
@wiktor

chyba nawet goworkowi przestali płacić :-)

Adam

Witam Może ktoś napisze jakie są realia pracy na Mercedesach Vito. Pozdrawiam

nickie
@Adam

Skasowali busy, nie było zleceń.

Karol
@nickie

Nic nie skasowali :) busy cały czas jeżdżą tylko to praca dla wytrwałych dziennie 600 do 1000 km do przejechania po Polsce

Admin

Kto narzeka tego doba praca czeka Panowie widzę że narzekanie więc zapraszam do seven taxi tam zrobicie. Baza 350 zł chcesz wynająć auto dzwon 576-541-087 Praca na przewozie osób dużo zleceń. Seven taxi Warszawa Zapraszam wszystkich co chcą w końcu zarabiać. Brak dyżurów,miła atmosfera. Only seven taxi warszawa

Kapitan

Pan Realista opowiada bzdury jak najety, albo jest wyslannikiem ecocar. Powiem tak: gdy ecocar zaczynał na Fordach było nieźle. Świeża flota, dobra kampania reklamowa, klientom podobała się obsługa. Później szlo ku dołowi, dopóki Kierownikiem oddziału nie został Krzysztof a głównym PeHakiem Marcin. Od razu wzrost zleceń i firma stanęła na nogi. Pomijam doloty i durne zlecenia ale było co robić nawet w nocy. Rozbudowa centrali tez szła w dobra stronę. Pojawili się nowi koordynatorzy: Karolina i Włodek. Karola - miły dodatek (dla oczu) przy wizycie w biurze, Włodek - gość z którym aż chciało się pracować, profesjonalista w każdym calu choć choleryk, ale jak było się w porządku to krzywdy zrobić nie dał. Odszedł Krzysiek, Odszedł Włodek firma zaczęła zdychac i zdycha do dziś. Brak jasnych rozliczeń, brak kompetentnych kierowników. O inwestora celowo nie pisze, bo każdy może sobie w necie sprawdzić. Po krotce: gdy przyszedłem zrobicdychacarabialem dobrze. Za Krzyśka i Wlodka bardzo dobrze. Potem ciężko było mi zarobić na czysto ponad 3000 przy jeździe po 12h na dobę. To są fakty, wnioski sami wyciagnijcie... wole jeździć swoim autem i mieć ok 4000 i nie mieć bata nad sobą niż mieć aurisa w Eco. ..

1
Szukający
@Kapitan

Panie Kapitan... Jesteś chyba jedyną osobą, która chwali Włodka.... zwłaszcza za profesjonalizm... temat wygląda tak, że pomimo wszelkich zmian (przeszedłem ich kilka jako kierowca w Eco) da się zarobić powyżej 3000 zł przy jeździe około 12h dziennie... ale trzeba troszeczkę chcieć a nie stać pod hotelem i czekać na zloty strzał....

Przyszły kierowca taxi

@kapitan czyli rozumiem nowemu kierowcy taxi odradza pan znacząco pracę dla ecocar głównym powodem jest mała ilość zleceń?

Przyszły kierowca taxi

Witam, rozważam pracę na taxi i zastanawiam się najbardziej nad tą korporacja. Czy ktoś wie czy oferowane samochody Toyoty i Hyundai'e posiadają instalacje LPG? U jak tak naprawdę wygląda współpraca z tą firmą okiem kierowcy?

Taxi

Co w EcoCar piszczy...? Jest to moja opinia nt firmy EcoCar we Wrocławiu. Można się z nią zgadzać lub nie. Ogólnie jeśli chodzi o kierowców we Wrocławiu to ekipa jest fajna z jakimiś tam wyjątkami jak w każdej firmie znajdzie się jakaś czarna owca lub tzw (usunięte przez administratora) którego lepiej nie ruszać. Co do samej pracy to wiadomo praca jako taksówkarz to nie jest praca od 7 do 15 tylko poprostu praca od rana do świtu jeśli chce się zarobić na utrzymanie. Minimum to 12 godzin które powiedzmy pozwala zarobić na podstawowe opłaty które pobiera firma. Jest lotnisko z którego są kursy do centrum czasem bywa i jakaś trasa. Na locie wiadomo jest konkurencja prócz 2 firm które też obsługują lotnisko to pełno tzw leszczy którzy wjeżdżają na lot w momencie ładowania samolotu i najnormalniej zabierają klientów. Opłaty to: - 3225 netto za auto - 70 bezsensowne ubezpieczenie - 1500 paliwo - 1300 ZUS - 200 do 300 miesięcznie myjnia Obrót to: - zjazdy z lotniska do centrum około 45 zl zjazd - kursy po mieście w granicach 6 do 20 zlotych - średnio 1 kurs na godzinę na mieście - dziennie można mieć obrotu około 300 złotych netto Centrala firmy kierowców ma głęboko w (usunięte przez administratora) Bo mają zapewniony przychód od każdego kierowcy w wysokości 3.225 miesięcznie i tak naprawdę nie obchodzi centrali czy jesteś w stanie zarobić na to... Jak nie jesteś to niestety dziękujemy za współpracę. Nowych klientów biznesowych nie ma, klient indywidualny korzysta z ubera, ryby, no chyba że ma kurs z jednego końca ulicy na drugi koniec to wówczas tylko EcoCar i zapierniczasz za swoje paliwo 5 i więcej kilometrów aby z klientem przejechać parę metrów tak że taksometr się nie obroci.... I tak to wygląda....

AssBestKicker

Witam. Chciałem podjąć prace jako kierowca w firmie Ecocar. Chciałem się dowiedzieć jakie muszę spełnić wymagania? Posiadam własną działalność i prawo jazdy kat.B. Co jest niezbędne że by zacząć jeździć? Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@AssBestKicker

Cześć, serdecznie zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Poprosimy o telefon na nr +48 539 931 158. Oferujemy elastyczne, uczciwe modele wynagradzania, szkolimy kierowców, pokrywamy koszty egzaminu Taxi. Więcej szczegółów w Magazynie dla Kierowców EcoCar: https://goo.gl/SfMsFV oraz na stronie dla kierowców https://www.ecocar.pl/zostan-kierowca/samochody-hybrydowe/ Do zobaczenia w EcoCar!

Taxi
@AssBestKicker

We Wrocławiu wystarczy że masz prawo jazdy i możesz jeździć taxi na lotnisku... Nie musisz mieć papierów że kurs i egzamin... Wystarczy prawko...

cierp

Witam, Znajdę tutaj osobę, która szczerze powie na jakie zarobki można liczyć w EcoCar, ile godzin dziennie jazdy, opłaty, średnia kwota kursu itp. Zastanawiam się nad współpracą z tą korporacją. Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o EcoCar S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EcoCar S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy EcoCar S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EcoCar S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy EcoCar S.A.?

    Kandydaci do pracy w EcoCar S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EcoCar S.A.
Przejdź do nowych opinii