EcoCar S.A.
4 175 6 1

Opinie o EcoCar S.A.

Jola

Moje sugestie dla EcoCar S.A.: Taksówki zawsze się spóźniają po 0d 10 do 20 minut, jak raz zwróciłam uwagę Panu, że przez niego się nie wyrobię na badania to nawet przepraszam nie usłyszałam, tylko jakieś burknięcie pod nosem. NIE POLECAM!!!

Kierowca bombowca

Czy w Warszawie sa nowe umowy ? O prace ?

Kierowca bombowca

Czy w Warszawie zmieniły sie umowy ? Na umowa o prace ?

ZADOWOLONY
Zweryfikowany użytkownik

Dojezdzaja na czas jako jedni z nielicznych a co wazne (w moim przypadku) jeszcze ani razu nie zdarzylo mi sie aby oplata za przejazd byla "zawyzona"

Don Kiero

Witam wszystkich -i jak tam pensje w nowym systemie wynagrodzeń ?-zadowoleni wszyscy?

kierowca

dostaliscie juz pensje ,czy znowu trzeba brac chwilowke na Zus?

kiero
@kierowca 10.10.2018 13:46

dostałem dziś przed 12.

Sebastian

Witam, czytam wpisy i wyczytałem że planowane jest zrezygnowanie z czarnych busów, i tu moje pytanie. Czy to prawda? Bo właśnie mam iść na rozmowę w sprawie jazdy na tych mercedesach i nie wiem co teraz myśleć. Niby umowa zlecenie ale z tego co gadałem z kierowcami miesięcznie utargi są strasznie niskie bo koło 2 tysięcy złoty przy 200 godzinach. Tak więc troszkę słabo siedzieć tak w aucie i nic nie robić. Dlatego pytanie do osób pracujących lub posiadających jakąś wiedzę na temat firmy plus samej jazdy na czarnych autach. Pozdrawiam Sebastian

Messerschmitt

Prawdziwe opinniie są blokowane,ukazują się tylko wpisy od osób z biura ,tak to wygląda !!!

EcoCar S.A.
pracodawca
@Messerschmitt 28.08.2018 06:34

Użytkowniku Messerschmitt, dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami dlatego też doceniamy chęć podzielenia się swoimi spostrzeżeniami. W związku z tym, gwarantujemy, że merytoryczne i zgodne z regulaminem opinie nie są przez nas archiwizowane. Pozdrawiamy, Zespół EcoCar

Chętny do pracy.
@EcoCar S.A. 21.09.2018 12:40

Jakie obecnie są koszty które musi ponieść kierowca pracujący w ECO CAR i ile godzin dziennie musi pracować .

EcoCar S.A.
pracodawca
@Chętny do pracy. 21.09.2018 14:10

Informacje o ofercie publikujemy w naszym magazynie na http://www.ecocar.prowly.com (https://goo.gl/evKVsh). Koszty dla kierowcy to tylko 129 zł dziennie za samochód plus paliwo. Cały przychód jest dla Pana. W tym modelu ma Pan pełną swobodę w planowaniu swojego czasu pracy. Nie pobieramy opłat za transakcje kartą płatniczą, vouchery lub inne formy płatności bezgotówkowych, za realizację zlecenia, za miejsca na postojach taxi lub na lotniskach ani za pracę dla klientów biznesowych. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji (Warszawa tel. 539931158, Wrocław tel. 539931119, Trójmiasto tel. 539931124; email: rekrutacja@ecocar.pl) lub na spotkanie informacyjne.

Chętny do pracy
@EcoCar S.A. 24.09.2018 10:16

Dziękuję firmie za odpowiedź dotyczącą stawki za wynajem i proszę o odpowiedź dotyczącą oferty -Bezpieczny Start.Rozumiem ze jest to model współpracy kierowany jedynie dla nowych kierowców wchodzących do firmy,i mam pytanie przez jaki okres obowiązuje-czy bezterminowo czy podpisywany jest na okres zamknięty np.3-mce,6-m-cy itp. Może któryś z kierowców pracujących w ECO napisze co sądzi o nowych propozycjach ,czy już ma jakieś doświadczenia w tym względzie choć jak widzę temat jest nowy bo trwa zaledwie od 01.sierpnia.Pozdrawiam

BBG
@EcoCar S.A. 24.09.2018 10:16

Jeszcze odlicz sobie od "przychodu, który jest dla Pana" 8% VAT, 5-10% rabatu dla bardzo wielu pasażerów, podatek dochodowy i ZUS. Wtedy będziesz bliżej prawdy.

WR2839
@Chętny do pracy 24.09.2018 11:47

We Wrocławiu nie ma takiej opcji jak "Bezpieczny start", by się przekonać musisz zaryzykować bo jedyną umową dla kierowców taxi jest umowa 129 za dzień. Różnicą w ofercie dla Warszawy jest to że płacisz wymienioną kwotę przez 25 dni a nie cały miesiąc. Dodatkowo masz nieograniczony dostęp do lotniska we Wrocławiu na którym mamy swój postój przed terminalem. To jest na teraz jedyne źródło rzeczywistych pieniędzy. Idź na spotkanie w biurze, chyba są w każdy wtorek o 11:00, kierownik wyjaśni wszystkie pytania a taksówkarzy chętnych do współpracy traktuje szczególnie dobrze, mnie przekonał uczciwością w podejściu i nie żałuję tych prawie dwóch lat współpracy. Plus - nowe auta czekają na kierowców, możesz zacząć od już, masz chyba nawet możliwość wyboru modelu pojazdu.

Chętny do pracy
@WR2839 30.09.2018 09:18

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.Cieszę się że wśród tylu raczej negatywnych opinii ty kolego piszesz coś normalnego i nie żałujesz okresu pracy w ECO CAR.Mam tylko pytanie jakie orientacyjne obroty można zrobić pracując około 250 godz w m-cu bo pewnie tyle trzeba by popracować aby coś zarobić.Czy możesz napisać jak u Ciebie orientacyjnie to wygląda ile pracujesz.Nie proszę oczywiście o dokładne kwoty które Ciebie dotyczą tylko takie abym miał pogląd o orientacyjnych przychodach i kosztach(paliwo w M-cu) z którymi muszę się liczyć to może się wkrótce spotkamy na lotnisku lub innym postoju w biało zielonych samochodach.Pozdrawiam.

we
@Chętny do pracy 30.09.2018 19:59

250 to nie zarobisz nw oplaty nawet

Chętny do pracy
@we 01.10.2018 12:51

Rozwiń swoją myśl bo kompletnie jej nie zrozumiałem kolego

Były pracownik firmy
@EcoCar S.A. 24.09.2018 10:16

Do tego dochodzą koszta działalności 1200zl VAT 8% od utargu. Auto jest wyliczone na 129zl zakładając ze jeździmy cały tydzień bez dnia wolnego co jest nie realne. Obliczamy sobie ze pracujemy 6dni i jeden wolny to wychodzi 150zl plus paliwo 70zl co daje 220zl. A co z utargami? Przy 12h pracy można zrobić obrót 300-450zl minus 8%vat. Obliczamy realny zarobek na tydzień : Koszta auta i paliwa - 1320zl VAT - 168zl ( zakładamy obrót 350zl dziennie) ZUS 300zl / tydzień Koszta wynoszą 1788zl Obrót wyniósł 2100zl Zarobek - 312zl /tydzień To są realia tej firmy. Nie warto to (usunięte przez administratora)

wwe
@Były pracownik firmy 04.10.2018 19:30

potwierdzam, to solidne wyliczenie

Kandydat
@Były pracownik firmy 04.10.2018 19:30

Czyli trzeba by robić min 500 zł obrotu dziennie żeby jakoś to się składało.Ale czy to jest w ogóle możliwe-proszę o opinie obecńie pracujących kierowców.

wawastart
@Kandydat 05.10.2018 22:29

System wynagrodzeń jest tak skonstruowany, żeby kierowcy spędzali w samochodach niemal całe swoje życie. Po zmianach z paliwem w październiku nawet wolne niedziele nie są realne. Jeśli chcesz zarobić tyle, ile obiecują rekruterzy, musisz przesiedzieć w samochodzie dokładnie każdy dzień w miesiącu i nie przywalić w latarnię albo przystanek z przemęczenia. Wtedy pokonasz system. Obrót rzędu 500 zł zrobisz może raz na dwa tygodnie, jak trafi się jakieś duże zlecenie za miasto i nie będzie akurat w okolicy busa, którego mogliby tam wysłać za 13 zł na godzinę i zagarnąć dla firmy większą część utargu niż gdyby wysłali taksówkarza. Opłaty w Ecocar są wyższe niż łączne koszty leasingu i bazy w wielu korporacjach. Jest kilka firm, które nie pobierają w ogóle bazy, płacisz wyłącznie za zlecenia, które wydają. Jest całkiem sporo firm, którym płacisz mniej za auto. Nawet Ukraińcy w Fabiach płacą mniejsze haracze do pewnej amerykańskiej firmy i mogą odrzucić nieopłacalne zlecenia bez groźby kary. Ecocar jest bardzo nieatrakcyjną ofertą dla kierowców i bardzo wiele osób stąd odchodzi. Dlatego Ecocar wydaje tyle na promocję, żeby przychodzili młodzi naiwni i dali się wydoić zanim się połapią jak ta firma funkcjonuje i odejdą gdzie indziej. Rotacja jest ogromna, a wraz z nią rażąco pogarsza się morale pracowników i jakość świadczonych usług.

może nowy

Witam czy ktoś z pracujących może przybliżyć opcje w ECO jaką są te czarne busy? Firma to chce ciągnąc dalej czy odchodzić z tego będzie ? Ciekawi mnie to bo byłem na rozmowie o prace i w sumie nie wiem co teraz myśleć po tym co tu czytam. Mercedesy fajne kursy niby sa i dość sporo z jakimiś pilotami z Gdańska. Dlatego jestem ciekaw czy warto robic badania i się tam do nich zatrudnić. Z góry dzięki za odpowiedź

we
@może nowy 30.09.2018 05:56

w likwidacji

Kierowca
@może nowy 30.09.2018 05:56

zdecydowana większość busów jest wycofana - zostaje kilkanaście do obsługi bieżących potrzeb...

we
@Kierowca 02.10.2018 16:10

a mialo byc ich czterysta hahaha

Momot
@może nowy 30.09.2018 05:56

Z pilotami? Niby jakich linii jak zadne linie nie wspolpracuja obecnie z Ecocar? Jak zwykle makaron na uszy nawijaja cwaniaczki

Messerschmitt
@Momot 04.10.2018 08:56

Przecież oni płacą dokładnie tyle samo bez względu na to czy jedziesz do Gdańska i z powrotem, czy stoisz na parkingu pod Biedronką. Bez sensu ta radość, że pojedziesz gdzieś daleko.

SHOOVAR

Może i dobry to pomysł, ale 10.03.2018 banda 6 eco carów - czarne busy, (usunięte przez administratora) swoją jazdą Wybrzeże Gdyńskie i Gdańskie. Szybkie zmiany pasów, agresywne siedzenie na zderzakach. Zmuszali kierowców do nagłego hamowania. Dopiero jak skręcili na "Nowy zjazd" i wskoczyli na most Śląsko Dąbrowski, wszystko się uspokoiło. (usunięte przez administratora), którym dano zabawki.

ECO Rider.
@SHOOVAR 03.10.2018 22:32

Brawo kolego w pełni się zgadzam z opinią.Bo prawda o Mercedesach jest taka-że daje się je do rąk małolatom którzy przychodzą do firmy i obiecują ze uzyskają uprawnienia ( egzamin z topografii)i później będą pracownikami ECO. No i się zaczyna jazda,bo przecież lepiej rozbijać się po mieście nowym Wiano niźli Dacią Logan.A przepisy ruchu drogowego są dla innych a nie dla nich.Zero myślenia i doświadczenia za kierownicą,bo tego niestety na kursach nie uczą.

Do kandydata

Te, Kandydat nie zawracaj (usunięte przez administratora) py i nie odkrecaj kota ogonem. Wsxyscy wiedza ze zaden z Ciebie kandydat tylko piesek z biura ktory dostal prikaz bycia kandydatem.. Smieszni jestescie ludzie z Ecocar..

Kandydat
@Do kandydata 29.09.2018 11:12

A ty kolego jesteś pewnie adwokatem tych tzw.niezadowolonych kierowców którzy w ECO pracują pewnie za karę.Skoro tobie i im tak w tej firmie źle to po co tam wciąż pracują.Teraz popyt na kierowców taxi jest tak duży że każdy niezadowolony szybko znajdzie prace w innej korporacji.Więc w czym problem-po prostu zmieniasz firmę i po twoim problemie.Widocznie Ci się tu podoba ,a jeśli nie to radzę -nie męcz się dłużej.Pozdrawiam Cię i życzę więcej życzliwości dla innych których nawet nie znasz a potrafisz oceniać.

BBG
@Kandydat 30.09.2018 00:35

Jak już się zatrudnisz, uważaj do kogo to mówisz, tych niezadowolonych to jest pewnie ze 3/4 w firmie. Zwłaszcza teraz, świeżo po odebraniu kart paliwowych.

Jerzy
@BBG 30.09.2018 10:59

Odebranie kart paliwowych oznacza dla kierowców wyższe koszty paliwa, wyższą podstawę opodatkowania i wyższą podstawę wyliczenia ZUS na cały przyszły rok. Dziękujemy!

Kandydat
@BBG 30.09.2018 10:59

O dzięki za kolejną cenną informacje o braku kart paliwowych-to może napisz jak teraz będą kierowcy tankować-za swoje ? i czy paliwo będą mogli kypować w cenach preferencyjnych czy normalnych bo to jak piszesz ma duże znaczenie-pozdrawiam.

Kierowca
@Jerzy 30.09.2018 20:43

Jerzy - widać pamiętasz jak paliwo było po stronie firmy i było ok, jazde na porozumienie gdzie wystarczyło byc zalogowanym i firma dopłacała do Twojego wynagrodzienia... a teraz gdzie jest tak jak wszędzie to źle bo zabrali karty paliwowe... niepodoba sie - droga wolna przecież nikt w Ecocar nikogo na łańcuchu nie trzyma...

Jerzy
@Kierowca 01.10.2018 09:38

Ciekawe jak obniżą zarobki kierowców w listopadzie. Naprawdę niewiele już zostało.

Tyle w temacie

Złodziejska kapitalistyczna firma

Szok

I takim oto sposobem usunieto wszystkie negatywne acz prawdziwe opinie nt pracy w Ecocar. Prawdziwa demokracja..

BBG
@Szok 14.09.2018 09:38

Mi nie usunięto żadnego komentarza, może dlatego, że nikogo nie zbluzgałem? Ale co do meritum się zgadzam. Praca w Ecocar na dzień dzisiejszy wygląda mniej więcej tak: Pierwsze sześć-siedem godzin pracujesz na korporację, podatki, myjnię i paliwo. Potem na siebie. Jeśli wysiedzisz dwanaście godzin razy trzydzieści dni to przy odrobinie braku pecha zarobisz jakieś normalne pieniądze (chociaż nie przebijesz kilkanaście złotych na godzinę). Pytanie ile wytrzymasz taką jazdę. Jeśli tylko wysiedzisz swoje w samochodzie, wyrównają na pięć dwieście, ale taka praca jest poniżej jakiegokolwiek cywilizowanego standardu. Wyobraź sobie, jest 18:40, pracujesz od 7:00. Musisz wyrobić limit zleceń, nie tylko godziny, nie możesz sobie zrobić przerwy w trakcie dnia. Zatem siedzisz od rana, zasypiasz w samochodzie, zmęczony tak, że nie pamiętasz jakie są mosty w Warszawie. Pęcherz ciśnie, głowa boli, oczy same się zamykają, musisz, powinieneś, ale nie możesz zjechać, bo zarząd domaga się żebyś siedział równo do 19:00, bo inaczej zabiorą gwarantowane pieniądze. Wyjechałbyś gdzieś za miasto i tam po grzybiarsku przesiedział bez zlecenia do końca dyżuru, ale wiesz, że zadzwonią pracujące na zmiany dzieci z centrali i każą jechać z powrotem do centrum. A zatem siedzisz. 18:55 wpada zlecenie, wiesz, że nie powinieneś, że to niebezpieczne, ale trudno - jedziesz. Kończysz kurs o 19:30, o 20:00 jesteś w domu, jesz coś, prysznic i spać. Następnego dnia o 6:55 logujesz się w samochodzie, znów do 19:00. I następnego, i następnego. I tak przez cały miesiąc. Dwa miesiące, pięć, może nawet rok? Świetnie, nie?

Kandydat
@BBG 15.09.2018 08:42

Ponieważ chce zacząć pracę w ECO CAR czy twoja odpowiedz dotyczy już opłat w nowym systemie z nową opłatą którą trzeba oddać firmie za korzystanie z hybrydy.Ile obrotu trzeba wykręcić aby jakoś to się składało i coś zostało dla kierowcy i ile godzin w M-cu trzeba jeździć.Podobno teraz nie narzucają godzin pracy które trzeba wyrabiać ?

BBG
@Kandydat 20.09.2018 15:58

Nastaw się na pracę w godzinach 7-19 w tygodniu i kilkanaście godzin w sobotnią noc z pijanymi pasażerami.

Kandydat
@BBG 20.09.2018 22:09

Dzięki za odpowiedź.A orientujesz zię może jak to wyjdzie kwotowo -tzn jaka jest teraz opłata dla firmy za auto którą trzeba zapłacić firmie ,orientacyjne koszty za paliwo w m-cu abym mógł mieć wyobrażenie jaki obrót trzeba w M-cu zrobić żeby coś zarobić?Pozdro

BBG
@Kandydat 21.09.2018 11:30

Paliwo przy obrocie, z którego zostanie Ci średnia krajowa to co najmniej 1200 zł kosztów.

Kandydat
@BBG 21.09.2018 22:22

A opłata dla firmy obecnie-w jakiej jest wysokości-orientujesz się może?Pozdrawiam

adam
@Kandydat 21.09.2018 11:30

30x129 3900 auto plus zus 1300 paliwo 1000 oddasz 6200 przy 300godzinach utargujesz 9000-6200 na czysto 2800 i jezdzisz nowa fura na warszawie

nowy
@adam 28.09.2018 23:40

to od ktorego dnia miesiaca kierowca zaczyna pracowac na siebie??

Kandydat
@adam 28.09.2018 23:40

Dziękuję za proste wyliczenie-trochę więcej mi zostanie bo byłbym na małym zusie bo miałbym świeżą działalność ale wyjeździć 300 godz w M-cu to sporo nawet jak piszesz w tzw.nowej furze.Muszę się więc zastanowić czy zasilić .EKO.

Wrocek

A co tam we Wrocławiu słychać u kierowców pracujących w Eco?Jak wam się pracuje w nowym systemie-da się jeszcze zarobić i ile godzin teraz jeździcie aby coś zarobić ?-proszę o rzetelne opinie bo zastanawiam sie czy nie zatrudnić sie w ECO we Wrocławiu.Pozdro dla wszystkich kierowców we Wrocku

anonim

(usunięte przez administratora)

BBG

Ostatnio kupili cztery miejsca postojowe dla taksówek... na zakazie, przy lewej krawędzi jezdni miejskiej ulicy Nowogrodzkiej (!), przed wejściem do klubu, który do tejże jezdni nie ma absolutnie żadnych praw (bo należy ona do miasta Warszawa) - ale i tak za nią pobiera od obu panów grubą kasę. Kierowca dostaje nakaz z centrali i ma obowiązek tam stać, czekać na mandat i punkty karne. Po prostu Janusze biznesu.

Jerzy

Ecocar stoi w miejscu, a konkurencja mu odjeżdża. Od dwóch lat nie podpisano umowy z żadną naprawdę znaczącą firmą, od dwóch lat nie udało się zdobyć żadnego prestiżowego postoju, wręcz przeciwnie, oddano konkurencji dwa najlepsze postoje jakie miał Ecocar. Od dwóch lat nie przybyło, a wręcz ubyło kierowców. Przez ostatnie dwa lata jedyne zmiany w Ecocar to coraz bardziej udziwnione umowy współpracy i wynikające z nich przerzucenie wszystkich kosztów na kierowcę, czyli seria obniżek zarobków i związany z tym upadek morale w firmie. Durne poranne przymusowe stanie pod pustym hotelem, katorżnicze warunki pracy na dziesięciu dyżurach w tygodniu, żeby dostać wyrównanie do pensji jaką płacą na kasie w supermarkecie za połowę przepracowanych godzin, ogromne rabaty przyznawane przez dział sprzedaży nawet najmniejszym firmom lekką ręką, bo z kieszeni kierowcy. Te dwa lata to także ciągłe awarie serwera i aplikacji, brak możliwości zalogowania do systemu choćby w Dzień Kobiet podczas szeroko reklamowanej promocji. Z zaoszczędzonych na kierowcach pieniędzy Ecocar postanowił zrobić "ubera na busach", co okazało się fatalną pomyłką, płaceniem przypadkowym ludziom za siedzenie w bardzo drogim Mercedesie przez cały dzień, z której teraz po roku, zrujnowaniu sobie wizerunku wśród warszawskich taksówkarzy i po wydaniu ogromnych pieniędzy wreszcie firma zdaje się (chyba) wycofywać. W międzyczasie poszły i przepadły przetargi na lotnisko i dworce, które wygrały korporacje taxi do tej pory raczej wyśmiewane w Ecocarze, którym jeszcze dwa-trzy lata temu Ecocar z łatwością odbierał postoje i dużych klientów firmowych. Ecocar nie brał w tych przetargach nawet udziału, jest za mały i za biedny, zmarnował dwa ostatnie lata, nie rozrósł się i nie rozwinął. Z korporacji, które przegrały te przetargi odeszło kilkuset kierowców i żaden z nich nawet nie spojrzał w stronę Ecocar, ponieważ warunki płacowe są w nim tak fatalne od czasu zmian w umowach. Zatem ta szansa na rozrost firmy również przepadła. Od dwóch lat Ecocar absolutnie stoi w miejscu. Gdyby nie naiwna młodzież przychodząca do pracy skuszona pięknymi zdjęciami hybryd z eventów obsługiwanych, ponieważ zaoferowano gigantyczne rabaty z kieszeni kierowców, Ecocar do tej pory zapewne przestałby istnieć, bo nie byłby w stanie zastąpić wszystkich tych kierowców, którzy odchodzą z firmy. W sumie trochę szkoda Ecocara, bo to był i wciąż jest taki dobry pomysł na korporację taxi. Gdyby tylko trochę lepiej nią zarządzano.

taksówkarz
@Jerzy 27.09.2018 06:59

Jerzy,Ecocar nie stoi w miejscu tylko zbliża się już do dna.Odchodzą Taksówkarze,a przychodzą kierowcy taksówek łapiący się na lep w postaci jazdy nowym samochodem.Był to dobry pomysł na korporację TAXI,ale tylko do momentu odejścia Pani Prezes która znała temat taxi.Znana wszystkim jest metoda kija i marchewki,na dzień dzisiejszy pozostał tylko Kij.

Chętny do pracy

Podobno Eco Car wprowadził nowe opłaty dla kierowców za korzystanie z samochodówa nie są wcale małe..Moze ktoś z pracujących napisze przy jakim nakładzie pracy można to wyrobić aby jeszcze zostało coś na normalne życie bo chciałbym podjąć pracę w lokalizacji Wrocławia.Na razie widzę tu raczej większość negatywnych opini o współpracy wiec proszę o obiektywne .Roboty się nie boję tylko żeby przynosiła jakąś rozsądną kasę .Pozdrawiam obecnych i byłych kierowców ECO.

dwazlote
@Chętny do pracy 20.09.2018 15:38

Kierowcy, którzy przeszli na nowy system wynagrodzeń są załamani i chcą wracać do poprzedniego. W nowym systemie płacisz tyle jakbyś jeździł dwanaście godzin na dobę siedem dni w tygodniu, nawet jeśli nie jeździsz, bo się np. rozchorowałeś. Jeśli dadzą Ci wybór przy rekrutacji, idź na prowizję. Dużo bezpieczniejszy wariant.

Chętny do pracy
@dwazlote 25.09.2018 18:22

Dzięki za odpowiedź.A z tą prowizją to masz kolego na myśli wariant tzw."Bezpieczny start "oferowany przez Eco Car na ich stronie czy jakiś jeszcze inny wariant zatrudnienia?Pozdrawiam

Grzegorz

Polecam EcoCar. Może nie jest tu idealnie, ale gdzie jest? Najważniejsze, że kasa jest zawsze w pierwszej kolejności dla kierowców. Nawet jeżeli na coś w firmie nie wystarcza, to akurat na pensje zawsze są środki. Takie moje obserwacje z ostatnich kilku miesięcy. Jeżeli ktoś chciałbym zmienić dotychczasowego pracodawcę i zacząć w EcoCar, to jest to dobra opcja. Firma specjalnie premiuje takich kierowców

Spokojny kierowca
@Grzegorz 17.08.2018 16:37

A teraz z nowym systemie jak wychodzisz kolego -ciekaw jestem bo interesuje mnie rozpoczęcie pracy dla ECO

wwa

jakby ubylo czarnych busow na miescie, jakies wieksze ciecia?

EcoCar S.A.
pracodawca
   
anonim

(usunięte przez administratora)

BBG

Ale ja naprawdę nie zapłaciłem w Ecocar ani jednej kary przez trzy lata pracy...

art
@BBG 06.09.2018 21:20

przeczytaj ze zrozumieniem post kolegi jak raz nie wystarczy to powtórz , aż do skutku , bardziej ci już nikt nie może pomóc

Anonim
@BBG 06.09.2018 21:20

Zacznijmy od pytania o którym oddziale ecocara mówicie

BBG
@art 07.09.2018 09:57

Moi koledzy nie zwracają się do innych kierowców w firmie per "konfident".

BBG

Jakoś mnie nie dziwi, że ktoś kto ma w sobie tyle frustracji i chamskiej bezpodstawnej agresji do wylania na innych ciągle płaci kary.

anonim

(usunięte przez administratora)

do car :)

no i co? podnieciłeś się tym? wystarczy sumiennie wypełniać obowiązki, które też są w umowie i nie będzie mowy o karach.... ale lepiej postać na postoju na kabatach i płakać... car - ty jesteś byłym czy obecnym kierowcą w EC? to, że EC nie jest idealnym pracodawcą to wiadomo ale pierdzielić aby pierdzielić to ile można.... warunki są jakie są... NIKT (specjalnie dużymi) nie zmusza żeby pracować w EcoCar ....

art
@do car :) 31.08.2018 11:39

a pewnego dnia zadzwonią inwestorzy że zyski za małe , i wtedy lecą kary finansowe dla kierowców i wynik finansowy gotowy

BBG
@art 31.08.2018 22:09

Jestem od trzech lat w Ecocar, bardzo wiele mi się w naszej firmie nie podoba i dlatego odchodzę z końcem miesiąca, ale jedno muszę tu podkreślić, przez te trzy lata nigdy nie zapłaciłem żadnej kary, nawet jednej. Jeśli wlepiają Wam kary, to znaczy, że obiektywnie jesteście Panowie bardzo słabymi kierowcami. A taki kierowca dostawałby podobny łomot w każdej innej w miarę poważnej korporacji.

Muppet

Najdroższa korporacja w Warszawie jeśli chodzi o opłaty dla kierowców. Żaden taksówkarz w mieście nie płaci więcej swojej korporacji niż kierowcy Ecocar.

art

Firma która średnio co trzy miesiące zmienia zasady współpracy raczej nie wygląda na wiarygodną

Zigeusz

Ecocar jako jedną z najnowocześniejszych firm taksówkarskich trzeba serdecznie polecić!

Tak jest

Mnie to przekonuje: "Mamy kilkadziesiąt aplikacji w tygodniu, na spotkania informacyjne przychodzi kilkanaście osób co drugi dzień, jesteśmy na fali. Spółka przygotowuje swoich kierowców do zdania egzaminu na taksówkarza, zwraca kierowcom opłaty administracyjne, a po otrzymaniu licencji od razu oferuje przygotowany do pracy, nowy samochód hybrydowy – mówi Rafał Pyzlak, dyrektor operacyjny EcoCar Flota S.A."

Samaprawda

Podobno są wprowadzone nowe zasady: - Utarg z kasy fiskalnej netto trafi do kieszeni kierowców. - EcoCar nie pobiera opłat za transakcje kartą płatniczą, vouchery lub inne formy płatności bezgotówkowych, za realizację zlecenia, za miejsca na postojach taxi lub na lotniskach ani za pracę dla klientów biznesowych. - Kierowcy EcoCar nie ponoszą kosztów uzbrojenia samochodu w niezbędny sprzęt - kasę fiskalną, taksometr, elektroniczny wyświetlacz na dachu. - Umowy korporacyjne EcoCar gwarantują taksówkarzom wysokie rabaty na paliwo na indywidualnych kartach paliwowych pre-paid.

Nick
@Samaprawda 27.08.2018 15:33

Czyli łącznie 6500 złotych kosztów co miesiąc.

Grzegorz
@Samaprawda 27.08.2018 15:33

Brzmi dobrze. Zobaczymy, jak to się sprawdzi w praktyce...

Obiektywny

Każdy dziś widzi tę waszą nieokiełznaną propagandę i wyciąga wnioski obliczając jak ogromne koszty poniesie pracując na nowych zasadach, a zarobi grosze, poniżej poziomu egzystencji. Praca tutaj stała się zupełnie nieopłacalna. Cześć i czołem!

EcoCar S.A.
pracodawca
ECOCAR WPROWADZA NOWY MODEL WYNAGRODZEŃ DLA KIEROWCÓW I RESTRUKTURYZUJE FLOTĘ

EcoCar Spółka Akcyjna wprowadziła nową ofertę finansową dla kierowców. Prosty, czytelny system rozliczeń bez żadnych ukrytych kosztów jest już dostępny dla kierowców EcoCar oraz nowych taksówkarzy. Spółka obniżyła koszty administracyjne, zredukowała zatrudnienie, wymieniła część zespołu zarządzającego oraz ograniczyła liczbę dostawców zewnętrznych, utrzymując wysoką dynamikę wzrostu liczby zleceń. EcoCar zapowiada 1000 samochodów we flocie do końca 2019 roku.

W spółkach grupy EcoCar nastąpiła wymiana zarządów, przeprowadzono restrukturyzację administracji oraz przyjęto nową strategię rozwoju, która zakłada, że EcoCar Spółka Akcyjna i EcoCar Flota Spółka Akcyjna istotnie poprawią wynik finansowy netto już w październiku 2018 roku - pisze agencja ISB News.

-Spółka wprowadziła nowe zasady umów o współpracy z kierowcami, dzięki czemu możemy precyzyjnie planować przychody w stosunku do kosztów, bez względu na dynamikę i sezonowość rynku taxi. Aktualnie, wszystkie parametry biznesu, po wprowadzeniu nowej strategii dla spółek EcoCar są w fazie wzrostu – mówi Paweł Osowski, CEO EcoCar S.A. W bieżącą działalność operacyjną bardzo aktywnie włączył się większościowy akcjonariusz EcoCar - fundusz Venture Capital WinVentures, należący do Piotra Wiśniewskiego, który jest pośrednio wspierany przez Krajowy Fundusz Kapitałowy.

EcoCar zmienia biznes taxi
- Przechodzimy płynnie do modelu, w którym kierowcy płacą nam płaską stawkę miesięczną za wykorzystanie samochodu i naszej infrastruktury, bez względu na liczbę przepracowanych godzin i zrealizowanych zleceń. Nowa stawka jest tak skalkulowana, że gwarantuje nam rozsądną marżę, na każdym samochodzie od pierwszego dnia, kiedy wyjedzie na ulicę. Uniezależniamy się w ten sposób od bardzo zmiennego i sezonowego rynku taxi – mówi Paweł Osowski, CEO EcoCar S.A. 

Nowy system wynagrodzenia jest przejrzysty, czytelny, prosty i gwarantujący wysokie zarobki dla taksówkarzy EcoCar. 100 proc. utargu z kasy fiskalnej netto trafi do kieszeni kierowców. EcoCar nie pobiera opłat za transakcje kartą płatniczą, vouchery lub inne formy płatności bezgotówkowych, za realizację zlecenia, za miejsca na postojach taxi lub na lotniskach ani za pracę dla klientów biznesowych.      

Kierowcy EcoCar nie ponoszą kosztów uzbrojenia samochodu w niezbędny sprzęt – kasę fiskalną, taksometr, elektroniczny wyświetlacz na dachu.  Umowy korporacyjne EcoCar gwarantują taksówkarzom wysokie rabaty na paliwo na indywidualnych kartach paliwowych pre-paid.  - Poprzez zmianę modelu wynagrodzenia zmienił się również status naszych kierowców, którzy awansowali z poziomu współpracowników do poziomu wewnętrznych klientów, dla których wdrażamy program „employer branding”– mówi Paweł Osowski.

- To bardzo istotna zmiana z perspektywy przepływów gotówkowych w spółce i planowania finansowego, w zależności od rozmiaru floty. Podstawą biznesu EcoCar jest aktualnie break-even na każdy samochód, a co za tym idzie im więcej samochodów będzie pracować we flocie spółki, tym lepszy wynik finansowy ona osiągnie – tłumaczy Mirosław Ganiec, analityk rynku motoryzacyjnego i redaktor naczelny magazynu TSL BIZNES. EcoCar planuje zoptymalizować, a następnie rozbudować flotę samochodów do 1000 na koniec 2019 roku.

Kierowcy dobrze oceniają zmianę 
Zmiany w spółce zostały dobrze przyjęte przez kierowców.  - Mamy kilkadziesiąt aplikacji w tygodniu, na spotkania informacyjne przychodzi kilkanaście osób co drugi dzień, jesteśmy na fali. Spółka przygotowuje swoich kierowców do zdania egzaminu na taksówkarza, zwraca kierowcom opłaty administracyjne, a po otrzymaniu licencji od razu oferuje przygotowany do pracy, nowy samochód hybrydowy – mówi Rafał Pyzlak, dyrektor operacyjny EcoCar Flota S.A. 

We flocie EcoCar oprócz samochodów hybrydowych pracuje 100 Mercedesów Vito, przystosowanych do przewozu 7 osób, które można zamówić z aplikacji mobilnej EcoCar za z góry umówioną cenę. Spółka wykorzystuje te samochody również do obsługi klientów korporacyjnych i w tym kierunku będzie chciała rozwijać ofertę licencjonowanego przewozu osób.

- Wprowadziliśmy do oferty usługi zarządzania sytuacją kryzysową dla linii lotniczych. Szybko i bezpiecznie przewozimy pasażerów pomiędzy lotniskami w sytuacji, kiedy samolot wylądował np. we Wrocławiu zamiast planowo w Warszawie. Wozimy grupy managerów firm pomiędzy miastami oraz podpisaliśmy umowę na transfery lotniskowe z dużym, globalnym brokerem biletów lotniczych. Nasze samochody będą odbierać pasażerów z lotnisk w Warszawie, w Modlinie, we Wrocławiu i w Gdańsku – mówi Ilona Fijałek, kierownik marketingu EcoCar S.A. Intensyfikujemy działania, żeby zapewnić pracę naszym kierowcom.
EcoCar naprawia operacje

- Naszym kluczowym problemem w pierwszej połowie 2018 roku był brak pełnej obsady na samochody, które aktualnie mamy we flocie. Urośliśmy za szybko w stosunku do możliwości zatrudniania nowych kierowców. W tej chwili wdrożyliśmy kompletne i efektywne procedury rekrutacyjne, które gwarantują nam odpowiednią dynamikę uzupełniania obsad na auta. Konkurujemy jednocześnie z szarą strefą, która psuje rynek – mówi Paweł Osowski.  

- Niemniej jednak musimy zmierzyć się z problemem, w którym fragment naszej floty nie pracuje, nie generuje przychodów, ale musimy ponosić bieżące koszty finansowania samochodów. Dlatego krótkoterminowo zakończyliśmy kilka umów leasingowych przed terminem i sprzedaliśmy lub wynajęliśmy samochody, dla których nie było kierowców. W kolejnych miesiącach będziemy uzupełniać flotę o kolejne auta i ograniczymy liczbę dostawców finansowania, żeby uprościć procedury i wykorzystać nasz efekt skali – mówi Paweł Osowski.  

Technologia napędza biznes EcoCar
Kluczowym wyróżnikiem EcoCar jest jednorodna flota hybrydowych samochodów, co pozwala spółce świadczyć usługi taxi w jednolitym, wysokim standardzie. EcoCar mocno rozwija również swoją aplikację mobilną. W połowie sierpnia wprowadzono możliwość połączenia VoIP kierowca-klient, co zdecydowanie usprawni proces podejmowania pasażerów bez konieczności angażowania telecentrum EcoCar. Aktualnie spółka pracuje nad usprawnieniem swojego autorskiego systemu taxi, co ma na celu skrócenie dojazdów do klientów dla taksówek dzięki oprogramowaniu, które na podstawie danych historycznych przewiduje natężenie zamówień w różnych częściach miasta.
  
- Biznes taxi jest bardzo trudny. Jesteśmy największym operatorem taksówek na Łotwie i działamy w modelu podobnym do EcoCar S.A. Kupiliśmy markę Baltic Taxi w 2015 roku i od tego czasu pracujemy w modelu franczyzowym. Nasi kierowcy jeżdżą w uniformach, prowadzimy akademię Baltic Taxi dla kierowców, którzy chcą uzyskać licencję taxi, utrzymujemy jednolity standard samochodów z Wifi, oferujemy leasing aut, aplikację mobilną i telecentrum. Nasze samochody nie są starsze niż 4 lata. Podjęliśmy już decyzję, że podniesiemy standard naszych aut do Mercedesów Klasy B z ponadstandardowym wyposażeniem - mówi Viktors Jankovics, managing director BALTIC TAXI ŁOTWA.

- Rozumiemy, że nasi klienci oczekują wysokiej jakości w trakcie podróży i liczymy, że tym ruchem pozyskamy nową bazę klientów premium. Od lat prowadzimy walkę z szarą strefą na rynku taxi na Łotwie. Szacuje się, że szara strefa obejmuje ponad 80% biznesu taxi, gdzie zaniża się podatki lub nie płaci się ich wcale. Mamy 179 samochodów na ponad 2800 wszystkich aut taxi na Łotwie. W tej chwili nasza firma odpowiada za 50% wartości podatków płaconych przez całą branżę na Łotwie - dodaje Viktors Jankovics.
   
car

Cała prawda,tylko prawda,gó..o prawda.Piękny PR.

Mariusz

Wypłata jest przeciętna, ale codziennie sporo zarabiam na samych napiwkach co pozwala mi serdecznie polecić prace w ecocar!

Postronny
@Mariusz 24.08.2018 20:29

Jak możesz mieć napiwki gdy 90 procent to bezgotówka.Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Samaprawda
@Mariusz 24.08.2018 20:29

Ciekawe jakie napiwki skoro 90 procent to bezgotówka lub karta .Bzdury piszesz

robi
@Mariusz 24.08.2018 20:29

Ciekawe kto daje te napiwki bezgotówkowcy czy słoiki co czekają na 20 gr reszty,a może ty w innej firmie jeżdzisz pod tą samą nazwą

Zostaw opinię o EcoCar S.A. - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EcoCar S.A.