Jak się pracuje w Swiatksiazki (Dressler Dublin Sp. z o.o.) Ożarów Mazowiecki Poznańska 91? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Dressler Dublin Sp. z o.o. Ożarów Mazowiecki, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Dressler Dublin Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Wydawnictwa książek i e-booków

Najnowsze pytania nt. pracy w Dressler Dublin Sp. z o.o. w Ożarów Mazowiecki Poznańska 91

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Co jaki czas w Dressler Dublin Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Dressler Dublin Sp. z o.o. pracuje się na open space?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Dressler Dublin Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Żaden.
Inne
@Pytanie

Kierownictwo nie widzi zależności między atmosferą a wynikami. Na dobrą atmosferę pracownicy muszą sobie zasłużyć. Jak zasłużą, to nie są karani przykrym traktowaniem. Jak widzimy po opiniach niewielu jest wybrańców.

Byly pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Zależy od kierownika księgarni ale generalnie to sam wklad firmy w budowanie to jest jedynie w nerwice i wypalenie. Nie licz na żadne wsparcie - jedynie wymagania.

Mazowieckie
Kandydat
 Pytanie

Jak ma się sprawa z czasem pracy? Pełen etat to faktycznie pełen etat, czy trzeba często robić jakieś nadgodziny (pytam, bo u niektórych pracodawców różnie z tym bywa...)? W moim mieście księgarnie ŚK są czynne po 12 godzin dziennie, czyli zakładam że zmiany też są zawsze 12-godzinne? Doprecyzuję, że pytania są odnośnie stanowiska Księgarz/Sprzedawca.

XD Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie

Pełen etat to pełen etat, a często nawet więcej, bo brakuje pracowników. Możesz też się nie zgadzać na nadgodziny i wtedy będą na Ciebie krzywo patrzeć, że jak to, nie chcesz pomóc?! Cięcie kosztów pełną parą, ucinanie etatów gdzie się da, a potem nie ma komu pracować i codziennie dostajesz maile z pytaniami z innych księgarń czy ktoś może przyjechać do pomocy na zamknięcie/otwarcie. Zmiany raczej są po 8h, chyba że jakoś inaczej się dogadasz z kierownikiem albo dana księgarnia ma po prostu inaczej.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Dressler Dublin Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Potencjalny pracownik
Kandydat
 Pytanie

Jak ma się sprawa w Pruszkowie, pracował ktoś? Prowadzą teraz rekrutację.

Krystyna
Inne
@Potencjalny pracownik

A kogo szukają?

Madzia
Inne
 Pytanie

W Rzeszowie pracują ludzie, którzy nie znają się wgl na książkach, jako osoba, która jest na bieżąco z nowościami czytelniczymi byłam oburzona, że klasyke Anie z zielonego wzgórza można tak pomylić i wciskać kit. Na pytanie czy już przyszła ania ze złotego brzegu, blondynka na oko 35 letnia powiedziała że przyszła ale zmieniono jej nazwę na rille. (Dla tych co nie wiedzą rilla to zupełnie inna część - 8 , a ja pytałam o 6). Inna ruda? Czerwonowlosa chciała opisać książkę jako uszkodzona bo malazanska księga poległych nie miała sznureczka. Ja do niej że wyszły dwie wersje i że to nie jest żadna wada. Ludzie, serio? Ja wiem, że zdarzają się błędy każdemu, ale to nie jedyne sytuacje, często tam bywam i wydaje mnóstwo pieniedzy. Zostawiłam już tam pewnie z 10k. W końcu stwierdziłam że złożę CV bo moja wiedza książkowa jest ogromna, nie tylko o nowościach ale i o klasykach. I co? I oczywiście ktoś to moje CV przeczytał i nic. Nawet nie pofatygował się o telefon, by sprawdzić umiejętności. Pewnie miałam wiedzę większą od kierowniczki i się biedna przestraszyła że ja wygryze. Mogliście zyskać kogoś, kto sprzedalby książkę każdemu. Uwielbiam rozmawiać o książkach i polecać je innym. No cóż, może warto się zastanowić dlaczego w Rzeszowie nie generujecie dużych zysków. ;)

Kasia
Były pracownik
@Madzia

We Wrocławiu tez brak podstawowej wiedzy o książkach. Jak spytasz o polecenie jakieś książki to przeważnie zawsze usłyszysz, że „tu jest taki dział proszę sobie wybrać” albo że się nie zna, bo nie czyta takiej tematyki.

Maria
Pracownik
@Kasia

Klienci coraz bardziej roszczeniowi. Każdy ma inny gust Droga Pani. Proszę nie wymagać od sprzedawcy znajomości każdej książki; z każdego gatunku. Mamy XXI, Internet dostępny na wyciągnięcie ręki, ilość opinii przeogromna.

Bożena
Inne
@Maria

Tu chyba jednak bardziej jej chodzi o brak okazania zainteresowania? Oczywiście, że nie każą trzeba znać, ale złapać kontaktu z klientem chyba nie zaszkodzi. Jakby trzeba było tylko oddelegowywać to można równie dobrze jakąś tablicę informacyjną ustawić? ;p

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Dressler Sp. z o.o. Dublin S.K.A.?

Atmosfera w miejscu pracy
Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy od księgarni.

Jakub
Inne
@Atmosfera w miejscu pracy

Ale zarobki już są chyba wszędzie te same, tak? Ile dają na start?

Pierre
Pracownik
 Pytanie
@Jakub

Zależy jak się dogadasz nie ?

Bożena
Inne
@Pierre

Nie no, ale chyba bez przesady. Aż tak na rękę to tutaj chyba nie idą?

Pracownik
Pracownik
@Bożena

Oczywiście, że nie. Księgarze mają wszędzie te same, śmiesznie niskie zarobki. Jedynie kierownicy mają zróżnicowaną pensję, w zależności od wielkości księgarni.

Bożena
Inne
@Pracownik

No i jak tutaj sprawiedliwie w takim razie tych kierowców przydzielają? Dłuższy staż - większa księgarnia?

Pracownik
Pracownik
@Bożena

Raczej to jest kwestia szczęścia. I szczerze powiedziawszy nie wiem czy staż lub kompetencje kierownika mają tu większe znaczenie. Nie wiem jak w innych regionach, ale w moim liczą się głównie dobre układy z regionalnym.

Rozbawiony
Pracownik
@Pracownik

Dobre układy z regionalnym nie wpływają na wyniki sprzedażowe ksiegarni. Jak radzi sobie kierownik najlepiej oceniać po wynikach a nie szukac koneksji z regionalnym. Poszukaj swojej ścieżki rozwoju zamiast sie użalać nad stanowiskiem pracy.

Pracownik
Pracownik
@Rozbawiony

Oczywiście, że układy nie wpływają na wyniki. Ale to nie ci kierownicy, którzy mają dobre wyniki są faworyzowani przez regionalnego. I to nie oni cieszą się przywilejami... Przynajmniej w moim regionie. Może pracujesz w innym i u Ciebie jest normalnie.

Pracownik
Pracownik
@Rozbawiony

I jeszcze jedna rzecz. O kierowniku nie zawsze świadczą wyniki. Jeśli księgarnia jest dobrze usytuowana i ma małą konkurencję, to będzie osiągać dobre wyniki, nawet jeśli kierownik nie będzie za wiele robił.

Rozbawiony
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Najlepiej tak to tłumaczyć. A to, że kierownik robi szkolenia na własną rękę, prowadzi całe biuro bez szkolenia, dba o poziom obsługi i opinie klientów to nic? Raporty, podsumowania, zamówienia to wszystko przecież stoi na kierowniku. Cała odpowiedzialność. Najlepiej pisać tak nie znając innej perspektywy. Jeśli macie problem to nad Regionalnym również jest osoba, która może Wam pomóc. O ile to jest realny problem, a nie wymyślany na potrzeby żalenia się na internecie. Ale nie ma to narzekać nie znając odpowiedzialności i zakresu pracy kierownika. Jak Ci nie odpowiada praca to się zwolnij. Reszta jest zadowolona. A tylko pare osób tu biadoli. Prawda jest taka ze większość kocha naszą pracę w księgarniach. Może to w Tobie jest problem. Bo trzeba pracowac? :)

Pracownik
Pracownik
@Rozbawiony

Uwierz mi, wiem jaki jest zakres obowiązków kierowników. I wiem, czym niektórzy z nich zajmują się w godzinach pracy. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich.

Jeszcze bardziej rozbawiony
Pracownik
 Pytanie
@Rozbawiony

"Reszta jest zadowolona"? I rozumiem, że przez to, że tak wszyscy są zadowoleni, zwalnia się coraz więcej pracowników, są coraz większe rotacje na księgarniach i jest coraz mniej pracowników z dłuższy stażem pracy? Takie farmazony o zadowoleniu pracowników mogł napisać tylko ktoś z "góry"

Zdziwiony
Były pracownik
@Rozbawiony

To, że kierownik prowadzi szkolenia na własną rękę, świadczy o tym, że firma nie inwestuje w to, aby kierownik mógł skupić się na swoich zadaniach, a nie na dokładaniu sobie roboty, która do niego nie należy. To, że kierownik prowadzi "całe biuro" i dba o poziom obsługi, to akurat jest obowiązek kierownika, ale już to, że go nikt nie przeszkolił, to jakieś kolejne dziwo, nieprzystające do szanującej się (a tym bardziej pracownika), nowoczesnej firmy. A już podejście "jak ci nie odpowiada praca to się zwolnij" jest po prostu niegodne i trąci zwykłym, chamskim badylarstwem i nie ma nic wspólnego z kulturą zarządzania. Nie sądzę, aby ludzie mieli takie hobby, żeby siedzieć i wymyślać sobie problemy w sytuacji, kiedy ich praca jest doceniana i kiedy są profesjonalnie zarządzani.

Nikt
Były pracownik
 Pytanie

Góra obcina etaty w księgarniach, nazywając to eufemistycznie "optymalizacją etatów". Przy czym liczba obowiązków oczywiście się zwiększa, bo wiadomo, że dzięki tabelom, ankietom, raportom i kolejnym rutynom najskuteczniej można zwiększyć sprzedaż. Poza tym, jak jedna osoba ma zap*ć za trzy, to pewnie czuje się doceniona, prawda? Jeśli chodzi o płace, to wprawdzie co roku dają podwyżki, ale też zmieniają system premiowy, tak, żeby pracownik przypadkiem nie wyszedł na tym lepiej. Niedługo zaczną rozliczać pracownika z każdego paragonu, bo już teraz lista rzeczy, które trzeba sobie zliczać jest absurdalna. Nie mówiąc o tym, że mniej ważnej jest to jak dużo sprzedajesz, a bardziej co. Opłacałoby się niektórych wydawnictw nie sprzedawać, żeby inne lepiej wypadały w statystykach. Firma nie zapewniała też pracownikom wsparcia w egzekwowaniu przeciwpandemicznych obostrzeń. Pleksy przy ladzie? Skąd, przecież to kosztuje. Nie mówiąc już o tym, że pracownik nie powinien stać za ladą, tylko wychodzić do klienta i pozwolić na siebie pluć. I to nawet nie jest hiperbola. Klientowi bez maski można było zwrócić uwagę, żeby zasłonił nos i usta, ale nawet jeśli tego nie zrobi, to pracownik był (i jest zawsze) zobowiązany profesjonalnie go obsłużyć "zgodnie z obowiązującymi standardami". Co do samej pracy, atmosfery, to zależy od księgarni. O mojej powiedziano na tym portalu już sporo i powiedziano prawdę - to ta w dużym mieście na południu. Dodam tylko jedno. Można by pomyśleć, że kierowniczka, która nie lubi wychodzić z zaplecza, doceni inicjatywy pracowników - choćby wyszukiwanie nowych tytułów. Okazuje się, że nie, bo potem dostawy przychodzą za duże. Ale dla kogoś, kto utarg chce robić na magnesach, książki rzeczywiście mogą być problemem. To tylko jeden przykład, inne pomysły pracowników są albo ignorowane, albo krytykowane.

Ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Nikt

Czyli w Krakowie nic się nie zmienia...? Szanowna pani kierownik dalej ma, wywalone i cieszy się względami regionalnego...

1
Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Dressler Sp. z o.o. Dublin S.K.A.?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Mam wrażenie, że "góra" dba o to, żeby atmosfera nie była za dobra. Presja na pracownikach, nieprzyjemne komentarze. Do tego cięcia etatów, pomimo że w księgarniach już jest za mało pracowników. Ogólnie z roku na rok jest coraz gorzej.

Krystyna
Inne
@Odpowiedź

Czy oni myślą że to jakaś super forma motywacji, czy co? Jak sądzisz jest szansa, że zmienią myślenie i zaczną traktować was lepiej? A cięcia etatów spowodowane są brakiem funduszy?

Odpowiedź
Pracownik
@Krystyna

Oni chyba w ogóle nie myślą. Pracownik w tej firmie traktowany jest jak (usunięte przez administratora) roboczy, który ma zapieprzać i o nic nie pytać, a już na pewno nie domagać się swoich praw. Co do redukcji etatów... To jest spowodowane oszczędnościami, a wiadomo, że najłatwiej oszczędza się na pracownikach.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Dressler Sp. z o.o. Dublin S.K.A.?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

(usunięte przez administratora) i włażenie wiadomo gdzie odpowiednim osobom.

pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jakie teraz są warunki zatrudnienia w Świecie Książki? Czy są nowe zatrudnienia? Czy firma planuje nowe otwarcia?

PaniK
Pracownik
@pytanie

Ogólnie to prawie zawsze jakaś księgarnia kogoś szuka do pomocy, zwłaszcza ze zbliżają się wakacje. Warto aplikować przez stronę.

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@PaniK

A jak z wynagrodzeniem? Warto? Jest tylko podstawa czy są jakieś premie?

nie warto
Były pracownik
@zainteresowany

Idź lepiej na kasę do Lidla. Mniej stresu, a lepsze zarobki. Świat Książki to porażka. Zapierniczasz jako sprzedawca, sprzątaczka, bawisz się w wypełnianie nikomu niepotrzebnych tabelek czy dokumentów... Pracowników jest coraz mniej. Przerwy czy wyjście do łazienki stają się abstrakcją. Twoi przełożeni traktują Cię jak gorszy gatunek i nie dają ci prawa do życia prywatnego. I to wszystko za pensje, za którą nie jesteś w stanie się utrzymać. Radzę trzymać się z daleka od tej firmy. Złożenie wypowiedzenia było jedną z lepszych decyzji w moim życiu zawodowym.

PRZYPOMNIENIE...
Pracownik
 Pytanie

PRZYPOMNIENIE O OBOWIĄZUJĄCYCH OBOSTRZENIACH EPIDEMICZNYCH ( COVID-19 ) Może się nieznam ale regionalny chyba niepowinien odwiedzać kilku księgarń dziennie, wiadomo, że muszą jeździć ale jedna wizyta na dwa dni to by było bezpieczniej dla nas. Przecież cały czas pracujemy w zagrożeniu a oni jeszcze nas narażają? I powinni też przestrzegać obostrzeń, dezynfekowac się, nie dotykać lady, komputera, klawiatury,myszki, biurka, powinien mieć maskę ubrana na zapleczu i zakryty nos jak z nami rozmawia, powinien ograniczyć długość wizyty do minimum, krótko i w temacie, nie zblizać się do pracowników. Jest epidemia. Powinni w dużej części przejść na pracę zdalna, nadal będą mieli co robić na pewno, a będzie bezpieczniej, nie będą przenosić wirusa.

Niewolnik ŚK
Pracownik
@PRZYPOMNIENIE...

Ogólnie się zgadzam, chociaż patrząc co wyrabia nasz regionalny, odnoszę wrażenie, że on właśnie mają nadmiar wolnego czasu...

Pytanie
 Pytanie

Czy Dressler Sp. z o.o. Dublin S.K.A. zapewnia kartę multisportu?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Nie. Dressler w zasadzie niczego nie zapewnia.

Jeszcze Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kilka lat temu było w porządku. Szału w księgarni nigdy nie było, ale jak na taką branżę tragedii też nie. Do plusów na pewno można zaliczyć pracę w fajnym zespole i dostępność książek. Pensja raczej marna, ale z premią dało się przeżyć. Ogólnie było w miarę dobrze, ale do czasu. Zaczęły się cięcia etatów, oszczędności. Pracowników mniej, wymagania coraz większe. O premii można zapomnieć. I nie jest to tylko kwestia pandemii, bo te problemy zaczęły się dużo wcześniej. Pandemia jedynie wszystko pogłębiła. Ta firma to zmarnowany potencjał. Zawsze zastanawiało mnie też, kto wymyśla standardy obsługi klienta? Kto wpadł na debilny pomysł informowania klienta o promocji zaraz po "Dzień dobry"? Ludzie patrzą na księgarzy jak na wariatów. Druga rzecz - umbrella. Wiecznie te same badziewne artykuły i pretensje, że się nie sprzedają. Innym problemem jest tez zapewne kadra zarządzająca. Mam wrażenie, że regionalnego interesuje głównie to, czy kurz jest pościerany (co z lubością sprawdza). W innych sprawach chyba kompletnie się nie orientuje. No i słucha tylko tych, którzy mu liżą cztery litery.

Ex pracownik.
Były pracownik
 Pytanie

Nie pracuję w księgarni już dawno ale dalej słyszę to i owo o tym co się dzieje na północy - większość ludzi pracujących lubi sobie poplotkować o tym co się dzieje i o innych więc możecie być spokojni, każdy wie o waszych pracowniczych błędach i nie tylko. Jeśli ktoś myśli, że " nie spoko nikomu nie powiem" jest prawdziwe to nie, nie jest. Moje stanowisko nie było kierownicze na szczęście. (usunięte przez administratora). Największe akcje dzieją się niby w trójmieście - ja stamtąd nie jestem więc sami widzicie jak bardzo ludzie plotkują. Z ludźmi na podstawowych stanowiskach sprzedawców trochę lepiej aż takich dołków nie kopią. Aktualnie zamykają księgarnie po to żeby otwierać inne, ludzie z księgarni na północy są zwalniani chociaż otwiera się nowa - widocznie ktoś się z kimś nie lubił skoro lepiej przyjąć nowych pracowników i ich szkolić niż pozwolić starym, wieloletnim pracować w innym miejscu ale co się dziwić skoro super zamknięta księgarnia przechodzi na nowe miejsce i sobie dobiera kolegów do pracy? Osobiście z własnego doświadczenia nie polecam, zarobki są bardzo małe, praca nie jest ciężka ale trzeba mieć jakąkolwiek wiedzę na temat literatury i zdarzają się klienci zagraniczni z którymi trzeba się dogadać. (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Dressler Dublin Sp. z o.o. - Ożarów Mazowiecki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Dressler Dublin Sp. z o.o.
2.2/5 Na podstawie 26 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dressler Dublin Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii