Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Carolina Logistics Eu Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 31 stycznia na Pracuj.pl.
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Carolina Logistics Eu Sp. z o.o. w przypadku pracy jako Koordynator?
Dzięki za informacje. Tylko takie godziny są możliwe? Nikt nie robi na pierwszą zmianę? Na jakie zarobki w ogóle można tu liczyć? Dasz znać?
Rynek Amerykanski, czyli od 8 do 18 EST. Polskiego czasu 14 do 24. Zarobki na b2b ok 5k netto. Nie da sie wyrobić premii bo rynek stoi. Da sie tylko pieniądze stracić ale nie będę nic mówił bo szkoda słów. Ludzie są przyjmowani i zwalniani w zawrotnyn tempie.
wspomniane zawrotne tempo to ile tak w rzeczywistym ujęciu? zastanawia mnie po prostu stała liczba chętnych skoro widać, że jakieś rotacje występują. Jaki jest powód, że stale chcą się przyjąć?
HR? a co tu wchodzi w zakres obowiązków na tym stanowisku w takim razie, że piątkę na rękę można byłoby według Ciebie wyciągać? Na uop też da radę?
Jak często w Carolina Logistics Eu Sp. z o.o. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 3 października na Praca.pl, obiecują bogaty rozwój.
Pierwsze szkolenie odbywa się zaraz po podpisaniu umowy i trwa 5 dni. Szkolenie ma na celu wdrożenie do pracy w logistyce, zapoznanie się z geografią Stanów Zjednoczonych i poznanie ogólnych wartości, którymi kieruje się nasza firma. Kolejne szkolenie odbywa się w pierwszym miesiącu pracy. Dotyczy ono poszerzenia wiedzy z obsługi klienta i pracy z trudnymi klientami. Potem szkolenia odbywają się kwartalnie i dotyczą innych zagadnień z branży logistycznej. Dodatkowo, jeśli chodzi o rozwój, współpracuje z nami coach językowy, który jest native speakerem i dba o rozwój językowy naszych pracowników.
Faktycznie widać, że przekładają tutaj sporą uwagę to tego całego przeszkolenia. ;) Chociaż zmartwiła mnie wzmianka o tych trudnych klientach, faktycznie tak często się tutaj zdarzają? Stawkę netto widziałam, zastanawia mnie jeszcze wspomniana premia za wyniki. Na jaką wysokość można byłoby liczyć? Jest jakaś średnia wartość firmowa?
Szkolenie dotyczące trudnych klientów ma na celu przygotowanie, jak radzić sobie w różnych sytuacjach. Proszę nie zapominać, że praca polega na rozmowie z klientem zagranicznym i ludzie mogą trafić się naprawdę różni. W związku z tym, Carolina Logistics kładzie ogromny nacisk na przygotowanie naszych pracowników na każdą ewentualność, nawet tę trudniejszą. Nie oznacza to jednak, że trudni klienci zdarzają się nagminnie. Jest to sytuacja raczej jednostkowa. Co do premii, wyliczana jest na podstawie osiąganych wyników.