Tak jak ktoś pisał wcześniej, o ile podpisujesz 3 umowy dziennie to luzik, możesz sobie wtedy zbijać bąki do końca dnia. Jednak przy takich bazach jakimi dysponuje ta firma(przedzwonione, po 5 razy ktoś już dzwonił od nich albo poprostu ludzie poprzedłużali już umowy z obecnymi operatorami bądź poprostu nie ma ich czym sciągnąc bo obecne oferty mają lepsze) nie jest lekko, dostaniesz zjebke, że nic nie podpisałeś albo gatke typu \\\"mogłeś ściągnąć niezdecydowanego klienta a za łatwo odpuszczasz\\\" - śmieszne, przy takich umowach jakie większość osób ma podpisane ściągnąć kogokolwiek jest naprawdę ciężko . Merytoryczne przygotowanie osoby, która jest świeża w tym biznesie też pozostawia wiele do życzenia. Jeśli chodzi o dzielenie się jakimkolwiek doświadczeniem możecie zapomnieć, co najwyżej mogą posłuchać Twoich rozmów i powiedzieć Ci co robisz źle. Odnośnie technik sprzedaży totalne dno. Osoba która przeprowadza te szkolenia nie ma o tym zielonego pojęcia albo poprostu nie chce dzielić się swoją wiedzą z jej tylko znanych powodów. Zachowanie niektórych managerów również pozostawia do życzenia.
Zgadzam się z "pozdro",praca telemarketera nie jest prosta i miła wiadomo.U mnie w firemce tez jest gnój,ale co zrobic,pracować trzeba.Piszecie ,że fajna atmosfera,a jak ludzie i kierownicy ogólnie cała kadra?Bo ja u siebie mam samych oszołomów,a najbardziej skretyniały to szkoleniowiec-jełop jakich mało.Napiszcie moze się przeniosę :)
do orange : zapraszamy do biura na dyskusje - jesli sa jakies problemy chetnie je rozwiazemy . to samo do kolejnej niezadowolonej osoby ze wspolpracy - brak niewiedzy co do stawek prowizyjnych pozniej wlasnie spotyka sie z taka sytuacja - jesli sa niejasnosci - chetnie wyjasnimy :) zycze udanej dyskusji na forum - oby byla poparta twardymi argumentami :) kto ogladal walke ma (usunięte przez administratora) - widzial loga na jego koszulce :) - to tyle w temacie \"firmy ktora niby sie otwiera i niby zaraz zamyka\" :D - smiac sie chce ... Osoby ktora juz nie pracuja z nami - poprostu sie nie nadawaly do pracy - i tyle ... - przykro mi ze ktos nie potrafi stawic czola takiej informacji i mysli ze pozjadal wszystkie rozumy :) pamietajcie ze praca telemarketera jest praca ciezka ... i nie kazdy sie do niej bedzie nadawal - to tyle , pozdrawiam :)
:) co wy wypisujecie :D ja pracuje i wszystko jest ok ... calkiem inny klimat niz w innych call centrach - polecam naprawde ... zyciowi ludzie i tyle . a komenty pewnie pisze jakas sandra ktora popracowala z nami i liczyla na kokosy - ale sie przeliczyla .... :( zreszta - kto chce wpadnie i oceni sam ... wiadomo ze ludzie ktorzy wypisuja takie bzdety na forach nie maja pojecia o niczym ... tylko wylewaja swoje sluszne lub niesluszne zale :) a co do baz ... odeszla narzekajaca ekipa i od razu sie wszystko zmienilo :) bazy rowniez ...
TO że to wyzysk to mało powiedziane,ciągłe nie zadowolenie za brak wyników jak szefowie głupki nie mają pojęcia o prowadzeniu firmy,mali chłopcy bawiący się w biznes kosztem pracowników co jeden to lepszy pajac.Brak przyżądów do pracy chodzi tu o bazy (konkretne bazy kosztują) a tu tanim kosztem dają przedzwonione w zdłuż i w szerz przez wszystkie call center a tobie wmówią że jesteś beznadziejny i się nie nadajesz.Ogólnie bezndzieja firma zwinie się pewnie szybciej niż powstała bo już mają problemy finansowe jeżeli chodzi o wypłacalność.Tk naprawd to martwią się o swoją (usunięte przez administratora) ę a nie o pracownika mówią i obiecują złote góry a jak przyjdzie do zapłaty i okazuje się że trzeba zapłacić tu upierdzielają kasę pod byle pretekstem że wcale tak nie mówili.Także dobrze wam radzę trzymajcie się od tej pseudo firmy jak najdalej bo to tylko wałowicze i przekrętasy.
hehehe w kazdym call center to samo :D znajda sie ludzie ktorzy mysla ze praca polega na zbijaniu bakow ... chyba normalne ze firma ma zarabiac co ? :D po to w koncu tworzy sie biznesy :) a jakos zawsze sie zdarza ze te zyciowe \"nieroby\" i \"glupki zyciowe\" wypisujace na forach bzdury obwiniajac caly swiat za swoje niepowodzenia :) kiedys bylo to nie do pomyslenia ... ehhh , ahhh :) do roboty dzieci - docencie co macie. zapraszam do naszego call center ( cccccccccccccc iiiiii :D ) u nas na pierdniecie pauze trzeba wcisnac :D ale klimat fajny i ludzie :) wiec da sie wyzyc :P
Jeśli szukasz pracy na dłużej, na stałe to zdecydowanie NIE POLECAM..z dnia na dzień kończą z Tobą współpracę, ponieważ nie jesteś dla nich wystarczająco dobry(-a) i nie wyrabiasz normy czyli 3 umów dziennie. Ponadto okres próby to są JEDYNE 3 dni dla wszystkich - laików w branży i dla tych co już pracowali w telemarketingu..w dodatku bezpłatne:/..Nie doceniają Twoich możliwości, patrzą TYLKO na swoje korzyści. A Ty się ścieraj z ludźmi szczególnie z tymi z brakiem kultury o to, by ich pozyskac...powodzenia życzę!!!
pierwsze 2 dni próbne za darmo,jak nie zrobisz żadnej umowy to powiedzą ci saynonara,obok jest helios może tam znajdziesz swoje miejsce w życiu,a jeśli uda ci się przetrwać pierwsze 2 dni próbne,to jeśli w ktoryś dzień nie ma się umowy też mówią sayonara,nie wyrabiasz wyniku,przestałeś być efektowny.w ccig przynajmniej jest miesiąc próbny,bo to jeśli ktoś w jeden dzień wyjątkowo nie ma umowy nie świadczy o tym,że jest do (usunięte przez administratora) y pracownikiem.świeżość bazy również podlega dyskusji.
3 dni probne przy zwolnieniu okazuja sie czteroma,wiec kasy nie dostajesz, jak sie nie uczysz, to za 3 tygodnie dostajesz 300 zl,bo na skladki odkladaja do zusu. Jak chcesz zarobic na kino to przyjdz, bo utrzymac sie lepiej juz idzie na kasie w tesco.
Nowa firma, nowa sciema, ze luzik,owszem,na fajke mozna isc nawet sto razy,kawka sraty taty,ale niestety po paru dniach zaczyna sie nacisk na podpisywanie umow, bo dlaczego Ty nie mozesz podpisac skoro kierowniczka z 10 letnim stazem moze ? :) praca lepsza niz w innych call center,ale wynik ten sam , szkoda czasu, bo wciskasz ludziom taki szit jakich malo, uwierz w produkt,ktory sprzedajesz ? to jak uwierzyc w sprzedawanie kupy :) , pozdrawiam masowo odchodzacych w najblizszym czasie.