Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

Były pracownik
Były pracownik

Z całego serca nie polecam pracy w dziale Contact Center. Liderzy bez doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, traktujący konsultantów jak dzieci. Wewnątrz kadry widać, że tez nie jest najlepiej. Nie dziwie się opiniom, które tutaj się pojawiają. W większości pokrywają się one z rzeczywistością. Kasa mała jak na Krakow, a w dodatku na prace, z która się tam trzeba mierzyć. Nigdy nie pracowałem w tak toksycznym środkowisku. Niestety, przykład idzie „z góry”, dzięki czemu liderzy maja pozwolenie na traktowanie w taki sposób konsultantów.

Luiza
Inne
@Były pracownik

Hej, na takiego lidera to możesz się dostać jedynie z ogłoszenia czy da rade awansować? pytam, bo zastanawia mnie ta sytuacja, którą teraz opisujesz. Kto jest ponad liderem? Chodzi mi o jakaś zaufana osobę, do której można pójść z takim problemem?

Ula
Inne
@Były pracownik

To kandydując na stanowisko lidera, jakie warunki należy spełniać? Ile mniej więcej można zarobić na tym stanowisku, skoro twierdzisz, że kasa jest za mała, jak na Kraków? W czym przejawia się ta wspomniana przez Ciebie toksyczność?

Pracownik
Inne
 Pytanie

Inpost można określić jako jedną wielką rodzinę, jednak bynajmniej nie ze względu na atmosferę. Czasami zdarzy się ktoś z przypadku ale zdecydowana większość to rodzina, znajomy, sąsiad, kuzynka, itd. Czy to jest złe? To zależy. Jedni przychodzą do pracy, inni na plotki i robienie komuś "dobrego" PRu za plecami ale to można jakoś znieść...jednak miejcie na uwadze, żeby uważać co do kogoś mówicie, a przede wszystkim uważajcie na żarty :) mistrzostwem świata natomiast są comiesięczne spotkania z "władzami", na których opowiadają o sukcesach (olbrzymich) firmy. Skoro sukces, to podwyżki - ale nie - ten temat nie istnieje. Za to otrzymujemy informację, że czeka nas "gorący okres" i trzeba mocno wziąć się do pracy. Motywacja pracowników poziom -100. Pensje na poziomie nieco ponad 1/2 średniej krajowej. Jakoś rotacja wśród pracowników i brak motywacji do pracy mnie nie dziwią... ale najważniejsza jest realizacja celów i maksymalizacja zysków!

Doris
Inne
@Pracownik

To na kogo najlepiej uważać, bo przymierzam się do aplikowania? Te spotkania miesięczne są obowiązkowe? Bo zastanawiam się czy można poruszyć na nich inne tematy dotyczące warunków pracy. Może motywują ludzi pozafinansowymi czynnikami?

fd
Pracownik
@Doris

Posłuchają cię i dopóki nie razi to BHP albo jakiegos audytora to malo co sie zmieni

Doma
Inne

Widzę, że jako magazynierzy zatrudniane są nawet kobiety. Znalazłam w sieci aktualne ogłoszenie. Praca 2-znianowa, więc jak najbardziej mi odpowiada. A co pieniędzy powie ktoś na jakie zarobki można liczyć? Będę wdzięczna...oprócz benefitów, bo widzę, że firma dofinansowuje sport premie dla pracowników też się znajdą?

Zainteresowany
Inne
 Pytanie

Czy widły 25-30k brutto na umówię o prace dla Senior Software Engineera są osiągalne?

logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Land Acquisition Manager
Warszawa
Green Capital S.A.
(152 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ziomek
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam pracownicy krakowskiego biura? Jak atmosfera na nowym open spacer? Podoba się nowa lokalizacja nowego biurowca? Gdzie parkujecie samochody gdy jedziecie na stacjonarna? Czyżby pod starą lokalizacja bo nie ma miejsc w nowym garażu a wokół budynków strefa? Czy tramwajem trzeba dojechać w tłoku? Czy uwzględniono to w podwyżkach czy znów tylko obiecane? Czy zatrudniają nowych korpoludkow czy rekrutację wstrzymane?

Lenka
Inne

Mam nadzieję, że znajdę tu jakichś pracowników, którzy mieli kontakt ze stanowiskiem Product Manager. Warto aplikować? Jest oferta, przyciągnęła mnie opcja pracy zdalnej. Wiadomo tylko, jak często trzeba przyjeżdżać do centrali? Bo zaznaczyli, że jest to konieczne, no i okej, przemyślę, jeśli nie będzie zbyt uciążliwe.

Nick
Pracownik

Usługi na coraz gorszym poziomie, paczki coraz droższe, często nie dochodzą, czasami to nie problem jak nie ma etykiety, a czasami to problem, czasami wielkość paczki im nie odpowiada, chociaż do skrzynki dojdzie. Mam wrażenie, że kurierzy dostają premie przy większej ilości zwrotów.... Kiedyś było warto, teraz wracam na pocztę polską!!!

Zbo
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) To, co się dzieje w dziale back Office jest przerażające. Konsultanci są przerzucani co 10 minut z maili na linie, potem znowu na maile i znowu na linie. Nikt nie dba o ich efektywność czy problemy w przystosowaniu się! Na czatach czytamy wyzwiska personalne, bo Klienci musieli czekać pół godziny na odpowiedź. Dlaczego musieli czekać? Bo dział zajmujący się grafikiem przygotowuje za mało konsultantów, a co chwilę jest awaria jakichś systemów i telefony dzwonią jeden za drugim. A jeszcze atmosfera w robocie pozostawia wiele do życzenia bo zwolnienia są nagle i nie wiadomo za co. Cisza, ktoś był i go nie ma. Firma nie zdaje sobie sprawy, że na tych konsultantach opiera się ta firma, bo to my musimy rozwiązywać problemy klientów i innych działów. Panie prezesie, proszę coś z tym zrobić - usunięcie komentarzy nie jest rozwiązaniem.

Maria
Inne
@Zbo

Na jakiej umowie jest praca skoro piszesz że ludzie są nagle i bez powodu zwalniani? Nie ma żadnej stabilności w zatrudnieniu tutaj? Jak wygląda szkolenie nowych osób do tej obsługi back office? Długo ono trwa?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Zbo

Jako były pracownik potwierdzam wszystko co zostało napisane. Zatrudniając się mówiono mi, że "tylko czasami" będziemy wchodzić na linie. Rzeczywistość wygląda dużo inaczej i to "czasami" to znaczy CODZIENNIE! W okresach gdy wypadały JAKIEKOLWIEK święta na infolinii byliśmy codziennie!!! Długie weekendy to też ciągle wchodzenie na infolinię. W święta okolicznościowe, przed i po, też siedzimy na linii, bo ludzie zamawiają prezenty więc ruch rośnie. I nikogo nie obchodzi, że zespół BO ma miliony zaległych maili, na które ktoś musi odpisać. Bardzo często, gdy zespół BO nie miał czasu odpisywać na maile to ktoś MONDRY z InPost wysyłał automatyczna odpowiedz do Klienta "Czy Państwa wiadomość jest jeszcze aktualna?". Wyobrażacie to sobie?! Klient czeka od 2 dni na odpowiedź na maila, nie ma mu kto odpisać bo zespół, który ma odpisywać na maile siedzi na infolinii ???? a firma się go beszczelnie pyta, czy jego zapytanie jest aktualne XD Nie muszę tłumaczyć, że Klient wtedy wraca z furią i wylewa to na pracowniku. Jak wygląda typowy dzień pracy pracownika BO. Zaczyna zmianę i wchodzi na maile, dostaje rozkaz wejścia na linie, później znowu maile i tak w kółko. Maile - linia - maile - linia - maile - linia i tak do końca zmiany. Przez takie rzucanie raz tu, raz tam w pewnym momencie zaczynają mylić się procedury, bo inne panują na linii a inne na mailach. Zrobisz kilka błędów i już możesz pożegnać się z premią. Chociaż brak premii to przy tym i tak najmniejszy problem. Poziomu stresu jaki jest podczas tego wiecznego przerzucania maile-linia-maile-linia nie da sie określic żadnymi słowami. Człowiek po skończonej zmianie jest tak przebodźcowany, że przez następne kilka godzin dochodzi do siebie. A w kolejnych dniach ma się pseudo spotkania z pożal się Boże trenerami, którzy mu mówią jakie błędy zrobił i wykładają teorie co robić żeby ich nie było ???? Skoro praca na infolinii jest taka prosta, i zrobiliby to lepiej to może powinni przy największym ruchu wchodzić na infolinię? Praca w BO to istny cyrk na kółkach. Procedury istnieją tylko w teorii, a zespół BO jest w pełni zależny od widzimisię liderów infolinii. A liderzy z infolinii są niekompetentni i dlatego ta robota wygląda jak wygląda. Większość z liderów i osób z zespołu szkoleń dostaje pracę po znajomości. Przychodzą do pracy na jakieś niskie stanowisko (infolinia lub bo) i po 3 mies odchodzą na wyższe, bo akurat jest rekrutacja. Przypadek? Nie sądzę. Tymbardziej, że odchodzą razem ze swoim liderem lub kimś innym, z którym pracowali w poprzedniej firmie. Takich przykładów jest mnóstwo i nie tylko w dziale obsługi klienta. Przykład? Proponuję przejrzeć dokładnie LinkedIna lub porozmawiać z kimś z kadr (jeśli ma się dojście). Wnioski nasuną się same. Napiszę jeszcze ostatnia rzecz, która jest warta przemyślenia w kontekście pracy w InPost. Gdy jeszcze pracowałem w zespole BO zgłaszałem swoje niezadowolenie do lidera i co usłyszałem "że w każdej firmie to wygląda podobnie, bo zgłoszenia z infolinii są ważniejsze od maili. I MUSZE siedzieć na linii". Teraz pracuje u konkurencji, obsługuje chaty, maile i kilka innych rzeczy. Tutaj nikt na infolinię nie wchodzi, bo infolinia to zupełnej oddzielny twór od wiadomości pisanych. I nieważne, czy Klient dzwoni czy pisze to JEST TAK SAMO WAŻNY i trzeba go obsłużyć. Nie moze czekać na odpowiedź 2 dni! Co to pokazuje? Pokazuje jak bardzo InPost nie potrafi w zarządzanie zespołem i procesem CX. (usunięte przez administratora) Na rynku są lepsze firmy, które dbają o pracownika i wiedzą jak mają zarządzać aby ani klient ani pracownik nie cierpiał.

KK
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się z Tobą. Również mam porównanie z działem Back Office w innej firmie i cóż mogę powiedzieć. Da się ułożyć pracę tak, żeby każdy wykonywał swoje zadania! Trzeba być geniuszem, żeby wpaść na taki pomysł - jeden pracownik, jedna pensja, a dwa stanowiska obstawione. Droga Kadro Zarządzająca, czkawką się Wam to odbije.

NN
Pracownik
 Pytanie

Ale czego nie rozumiesz w pracy hybrydowej? Masz gdzieś na umowie, że wykonujesz pracę zdalna? Nie. Osoby z innych działów też muszą przychodzić do biura co jakiś czas i nie narzekają? Niektórzy 2-3 razy w tygodniu, a nie 5 razy w miesiącu. Nikt Cię siłą nie trzyma w firmie na siłę.

xxx
Pracownik
@Zbo

I tak oto firma odpowiedziała. W podzięce za szczerą opinię w badaniu zaangażowania, oraz opinie tutaj, dział BackOffice został zlikwidowany, wszyscy pracownicy zdegradowani i połączeni z infolinią. Tak oto InPost pokazał i udowodnił nam, że jesteśmy NIKIM!! Wszystkim Klientom życzymy wszystkiego co najlepsze i cierpliwości, gdy będziecie oczekiwać na maila dwa dni a na odpowiedź na chacie godzinę. Nie jesteście ważni dla InPostu, ważna jest tylko infolinia, bo z jej wyników kadra ma premie. Z pozdrowieniami, wkrótce była pracownica BackOffice- zdegradowana i z mobbingowana do poziomu podłogi.

Ten poniżej poziomu podłogi
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Jestem pracownikiem infolinii, według ciebie jestem gorszym sortem? Mówisz o okresie w którym zdążają się awarie... Wszędzie się pojawiają. Prawda jest taka że często kiedy my pracujemy wy nie macie pracy i siedzicie na innych statusach, mam nadzieję że nie wszyscy w zespole mają o nas takie zdanie jak Ty.

Pracownik Infolinii
Pracownik
@xxx

Czytam te opinie byłego zespołu i powiem, że są one niesprawiedliwe i krzywdzące- a jednocześnie pokazujące brak szacunku do innych pracowników w dziale... słabe to i tyle.... Co do samej pracy na Infolinii- ludzie na Infolinii- fajni, atmosfera do tej pory też była bardzo dobra, mam nadzieje, że po połączeniu też tak zostanie. Jak ktoś ogarnia, że praca polega na odebraniu telefonu i pomocy Klientowi i nie leci w kulki to i spokojnie premię można zrobić, fajne benefity, ostatnio też dużo spoko nowych zadań. Jak ktoś potrafi pracować - polecam. Maruderom - mówimy nie, bo i tak wszystko będzie źle :)

A.
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik Infolinii

Płaca wam za wystawianie tych opinii? Czy znowu brakuje pracowników na rekrutacji? :) Nie oszukujecie, że praca na infolinii jest super bo nie jest :) Dobrze wiecie kto dzwoni i z czym dzwoni. I wiecie jak często klienci wyzywają was na infolinii. Dobrze wiecie, że często od oddziałów nie ma żadnych odpowiedzi na interwencję albo są szczątkowe, a klienci przez kilka dni nie są informowani o zgłoszonym przez siebie problemie z paczką. Później dzwonią i wrzeszczą na infolinii i wyładowują swoją frustrację na pracowniku :) Awarie w InPost są na porządku dziennym. Pisze to jako były pracownik infolinii (1,5 roku) P.S po 1.5 roku pracy na infolinii nie znam nikogo kto wyrabiał pełną premię, a trochę osób poznałem :)

A.
Były pracownik
 Pytanie
@Ten poniżej poziomu podłogi

A skąd Ty możesz wiedzieć, że nie mamy pracy? Tak, siedzimy na innych statusach bo nie mamy co robić... Dobre sobie.. Pojęcia człowieku nie masz ile roboty jest (było) w zespole bo. Nikt nie siedział na 'innych' statusach, bo nie było co robić. A wykonywał inne zlecone zadania.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

pracuś
Pracownik
 Pytanie

praca od rana do wieczora, do tego piątek świątek i niedziela bez żadnych dodatków, Jesteś zmęczony? Unż jest bardzo niemile widziane. A chciałbyś urlop październik do grudnia? Zapomnij, firma znowu będzie miała za mało konsultantów, a za dużo awarii.

xx
Pracownik
 Pytanie

Zakolejkowały się zgłoszenia, jest duży ruch? jako pracownik BackOffice chciałabyś zostać na nadgodziny odkopać się swojemu zespołowi? xd naturalnie, że możesz- zostać na nadgodziny na wspieraniu linii.. , najlepiej niepłatne- kiedyś sobie odbierzesz godziny xd. kiedyś- bo wsparcie linii jest w każdym tygodniu

Sofia
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik podpisuję się pod tym obiema rękami, a raczej mówię 'potwierdzam', bo też w inpostowym BackOffice więcej się mówi niż pisze. Dziwna to organizacja. Niby próbują być bardzo korporacyjni. Tyle, że w korpo tę hierarchiczność, brak podmiotowości, czy życia prywatnego dosyć dobrze się wynagradza. A w InPoście, cóż.. Jakieś tam premie miesięczne są, ale ile trzeba się nakombinować, żeby je dostać, to tylko Pracownicy wiedzą. O innych dodatkach lepiej nie mówić. Banknot z Władkiem Jagiełło jako premia świąteczna to lekki wstyd. Tym bardziej, że firma zbiera wtedy żniwo, a Pracownicy ciężko na nie harują. Naprawdę, jeśli ktoś nie ma trudnej sytuacji życiowej, to nawet 5 min. się nie zastanawiajcie, szkoda Waszego zdrowia. Nie ma się co łudzić, że będzie lepiej. Widzę, że w dziale BackOffice (contact center) nic się nie zmieniło. Jaki jest sens iść do pracy ze ściśniętym żołądkiem, tylko po to, żeby przez 8h ktoś przerzucał Cię jak worek kartofli. Rób maile. A nie jednak idź odbieraj połączenia, bo wskaźniki infolinii lecą. Wróć na maile. Ale może dasz radę drugą ręką robić chaty, bo klienci już dymią? A nie, jednak wróć na linię, bo awaria, kurierzy dzwonią. Chciałbyś pójść na przerwę, mówisz? No coś Ty, ustaw się w kolejce do przerwy. I nie zapomnij o teście, w końcu kontrola, to podstawa zaufania. Tylko się pospiesz, infolinia potrzebuję Twojej pomocy. No ludzie... ile tak można pracować?!

xx
Inne
 Pytanie
@Sofia

Brawoooo opinie giną, InPost już buli GoWorkowi by znikały!!! wklejamy od nowa! Pracownicy BackOffice zostali zepchnięci w nicość. 
Jesteśmy gorszym typem człowieka, gorszym rodzajem konsultanta. 
Kadra zarządzająca uzyskuje premie na podstawie procentowego wyniku „odbieralności linii”- co oznacza, że konsultanci BO są cyframi, którymi miota się gdy tylko kolejka powstanie na linii- parcie jest z każdej strony- bo wiadomo- każdy chroni swój (usunięte przez administratora) 

Nie mamy prawa do niczego- takie ostatnio odnosimy odczucia. Mam być robotem- w stu procentach znać procedury Backoffice i na zawołanie- natychmiast- przechodzić na linię- odbierać połączenia- wykonywać inne stanowisko. Podejmiesz temat z przełożonym? - nie fikaj, masz to w umowie.

Może Państwowa Inspekcja pracy przeanalizuje kiedyś jakie treści zawarte są w regulaminie pracy a jakie w przepisach prawa- względem oddelegowywania pracownika do zadań innych niż wynikające z jego stanowiska? 

Jesteśmy nikim- nie ważne, że mamy kompetencje Back Office, nie ważne, że jesteśmy dorosłymi ludźmi i rekrutowaliśmy się na stanowisko BackOffice, nie ważne- że boimy się, stresujemy i nie czujemy się dobrze wykonując pracę na infolinii- jesteśmy cyferką i mamy rąbać na linii- żeby liderzy NIE NASZEGO działu mieli premie- to codzienna praktyka na którą nic nie poradzisz- może do czasu aż wreszcie- kiedyś- te sygnały dotrą do Prezesa. 

Wsparcie linii jest na porządku DZIENNYM. Czuję się nikim, nie ma nic do powiedzenia, nikt nie liczy się z moimi preferencjami, higieną pracy, samopoczuciem, każdy ma za nic to- że mam na zawołanie wykonywać dwa stanowiska za co NIKT MI NIE ZAPŁACI i nikt nie doceni- nigdy. Mam w nosie „dziękuję”- chce robić swoje, pomagać MOJEMU zespołowi i dbać o SWOJE obowiązki.. 

W Backoffice czujemy się jak dno Contact Center- skoro kadra zarabia tylko na jakości linii- to w sytuacjach obciążenia- czaty mogą się piętrzyć w setkach- maile w tysiącach, co tam! Przecież to do premii kadry się nie liczy!!

Dlaczego zmusza się mnie do wykonywania dwóch stanowisk? Dlaczego zmusza się mnie do wykonywania obowiązków których wykonywać NIE CHCĘ? Nie jesteśmy konsultantami infolinii i nigdy nie będziemy! 

Kiedy ktoś przejmie się tym jak się czujemy? Kiedy ktoś zrozumie, jak jesteśmy wypaleni, zniechęceni? 

Czekamy aż sprawa wyskaluje do Prezesa, z nadzieją, że ktoś się nad naszym losem pochyli.

xxx
Pracownik
@xx

I tak oto firma odpowiedziała. W podzięce za szczerą opinię w badaniu zaangażowania, oraz opinie tutaj, dział BackOffice został zlikwidowany, wszyscy pracownicy zdegradowani i połączeni z infolinią. Tak oto InPost pokazał i udowodnił nam, że jesteśmy NIKIM!! Wszystkim Klientom życzymy wszystkiego co najlepsze i cierpliwości, gdy będziecie oczekiwać na maila dwa dni a na odpowiedź na chacie godzinę. Nie jesteście ważni dla InPostu, ważna jest tylko infolinia, bo z jej wyników kadra ma premie. Z pozdrowieniami, wkrótce była pracownica BackOffice- zdegradowana i z mobbingowana do poziomu podłogi.

Justyna
Inne
@pracuś

To nie macie konkretnie określonych godzin pracy? Wątpię żeby ludzie pracowali jednak całe dnie... Tak w ogóle o jakim stanowisku piszesz? Kurier? Może przynajmniej zarobki rekompensują sporą ilość pracy?

Doris
Inne
@xxx

Na jakie etaty były te degradacje? Co takiego trzeba zrobić na infolinii żeby zasłużyć na premie?

miecio
Kandydat

Nigdy nie miałem przyjemności z takim wymiataczem w C/C++ i mikronotrolerach, jak ich chyba główny Architekt. To, że mnie zaprosili już się zdziwiłem. Moja wiedza nie była wystarczająca w tym temacie a tam wymiatają na hardkorze. Nikogo nie spotkałem, kto by się równał ich wiedzy z tego tematu.

Kacper
Inne

Mimo małego problemu bardzo miły pan na infoliny szybko wyjaśnij srawe

Artur
Kandydat
 Pytanie

Natknąłem się na ofertę pracy na stanowisku młodszy specjalista ds. ewidencji kosztów oraz młodszy specjalista w zespole współpracy z organami ścigania. Jest mi ktoś wstanie powiedzieć jakie są warunki pracy oraz jak ona wygląda na tych stanowiskach? Pozdrawiam :)

Dariusz
Kandydat
 Pytanie

Ktoś coś wie na temat tego stanowiska? Jakieś opinie? Warto kandydować?

Zula
Były pracownik
@Artur

Z tego co widzę to masz informację kilka postów wyżej od byłej pracownik krakowskiego biura poczytaj.

E
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może coś napisać o stanowisku Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Klienta w Zespole Wsparcia Projektów? Jakie wynagrodzenie? W jakich godzinach praca? Na czym polega? Będę wdzięczny za każdą informacje :) Widziałem ofertę pracy i zastanawiam się nad wysłaniem cv ale ogłoszenie zbyt bardzo ogólne. Może ktoś wie coś więcej?

ddd
Pracownik
@E

fikcyjna oferta, bo stanowiska obsadzone wewnętrznie xd

K.
Inne

Przyjęli do pracy pracownika który przez okres 3 lat nie miał styczności ze stanowiskiem na które rekrutował a odrzucili osobę która jest na bieżąco z przepisami. Układy i znajomości się liczą jak widać.

Gabi
Inne

Tylko w tym dziale tak jest? Czy ogólnie żeby dostać tutaj pracę to trzeba kogoś znać? Zastanawiam się odkąd widziałam aplikacje bo na końcu było okienko do wpisania pracownika, który nas poleca. Tak z doświadczenia to lepiej takiego mieć czy nie?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy @Pracodawca oferuje możliwość pracy zdalnej? Jest informacja o pracy hybrydowej, lecz czy praca głównie zdalna była by możliwa, po okresie wdrożenia? :) Pozdrawiam.

baranek
Pracownik
 Pytanie

odnośnie podwyżek inflacyjnych - firma nie kieruje się takimi wytycznymi dla podwyżek. To jakimi? Bo za realizację celów też podwyżek brak. Firma z takimi dochodami, a nadal płaci najniższą. Powodzenia :)

PILNE PYTANIE!
Kandydat
 Pytanie

Czy można pracować w 100% zdalnie na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta? W ogłoszeniu na pracuj pl są wpisane 3 tryby pracy: zdalny,hybrydowy,stacjonarny i nie wiem czy są do wyboru?

xxx
Pracownik
@PILNE PYTANIE!

Można, z drobnym ALE. Szkolenia wdrażające możesz mieć stacjonarnie i już. Do tego wq sytuacji awarii(brakło prądu. neta, nei wiem, sąsiad robi remont i mieszkanie się trzęsie- masz zebrać manatki i dojechac do biura- natychmiast.

dno
Były pracownik
@PILNE PYTANIE!

i tak i nie, czasem przełożony sobie coś upieprzy i masz pracować hybrydowo lub w biurze, choć docelowo większość pracuje zdalnie

Zuzanna
Inne
@dno

A z jakiej racji on ma takie zachcianki nagle na pracę hybrydową lub w biurze? Jest jakiś konkretny powód w ogóle? :D

max
Pracownik
@Zuzanna

Różnie bywa, piperzenie o poznaniu zespołu, albo inne duperele. ostatnio chcą zrobić kilka dni obowiązkowej pracy z biura. Licze, że odzew pracowników im to wybije z głowy. W okresie Pandemii firma zatrudniła mase ludzi z wielu rejonów PL, a nagle im coś odbije, że mają zjeżdżać do Krakowa, po to żeby usiaść w biurze i tam pracować.. Jakoś inpost nie przewiduje, że dla wielu ludzi to oznacza jedną, dwie, trzy godziny dojazdu w JEDNĄ STRONĘ....

Anonim
Pracownik
@PILNE PYTANIE!

Można zdalnie po wdrożeniu w firmie około 5 dni natomiast nie polecam tam pracy

Ja
Pracownik
@PILNE PYTANIE!

Praca jest hybrydowa

Adam
Inne
@Ja

I jaki jest podział? Ile dni w tygodniu trzeba być w biurze?

tak
Pracownik
@Adam

5 dni w miesiącu, obojętnie jakie narzucasz sobie z góry na cały miesiąc ;)

SpadającaGwiazda
Pracownik
@PILNE PYTANIE!

można pracować zdalnie. :). Po danym okresie, jeśli czujesz się na siłach :)

Zuzanna
Inne
@SpadającaGwiazda

To ile czasu trzeba się wykazywać w biurze żeby potem na zdalne przejść? :) Ze sprzętem do pracy z domu nie ma problemu? Firma jakoś dopłaca do prądu czy nie ma tutaj takiej opcji?

bb
Pracownik
@Zuzanna

jako konsultant linii albo back office nie możesz pracować zdalnie bo masz sie integrować! musi być hybryda- minimum 5 dni masz miec z biura. sprzęt dostajesz, znaczy dostajesz laptopa i myszkę. jak trzeba monitor to musisz wyraźnie o niego poprosić, wtedy dostaniesz- znaczy dostaniesz to wyolbrzymienie- dostaniesz monitor stojący luzem w biurze, pudełko, i sposób transportu to Twój problem xd

Kama
Kandydat
 Pytanie

Witam mam pytanie odnośnie stanowiska Młodszy Monter/ka jak się pracuje jakie zarobki ? Czy warto się starać o pracę na tym stanowisku?

Maria
Inne

W ofercie pracy do księgowości, jako specjalista ds ewidencjonowania kosztów jest informacja, że można wybrać umowę. Może ktoś mi napisać czy jeśli wybiorę umowę o pracę to będę ją mieć od pierwszego dnia? Czy jednak okres próbny jest na zleceniu? Chciałabym też się dowiedzieć ile dni w systemie hybrydowym pracujecie z domu?

Była pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Maria

Byłam pracownikiem krakowskiego biura. Do InPost zostałam zatrudniona (przed pandemia) z zewnątrz bez żadnej rekomendacji przez pracownika firmy. Rekrutacja przebiegła profesjonalnie: rozmowa telefoniczna z przedstawicielka HR, kolejna rozmowa techniczna z Panią z HR oraz Managerem. Po kilku dniach otrzymałam pozytywną odpowiedź z propozycją zatrudnienia że względu moje odpowiednie kwalifikacje. (Słyszałam że aktualnie zatrudniane zostają osoby które są znajomymi Pań HR, Managerów czy Liderów) Moja przygoda rozpoczęła się podpisaniem umowę o pracę. Kodeksowo pierwsza umowa o pracę na okres próbny na 3 miesiące, potem na dwa lata a następna na czas nieokreślony. Po miesiącu wdrożenia zaczęłam wykonywać swoje obowiązki w większym stopniu samodzielnie. Jeśli pojawiły się trudności to konsultowałam z koleżankami o większym stażu pracy. Po kilku latach wykonywania powtarzalnych czynności zdecydowałam na zmianę. Jak oceniam pracę? Plusy: 1. Atmosfera pracy była przyjemna (poza kilkoma czarnymi owcami w zespole) ludzie byli pomocni i empatyczni. Wszystkiego Cię nauczą jeśli masz chęci (dla Ciebie lepiej jak ogarniasz podstawy obsługi kompa czy Excel bądź program ERP). 2. Benefity: opieka medyczna, Multisport, multikafeteria, dodatek pieniężny na Święta, platforma do nauki języków. 3. Model hybrydowy pracy z elastyczną godziną rozpoczęcia między 7 a 10. Ewentualne nadgodziny do odbioru. Minusy: 1. Pensja i podwyżki niestety na dzisiejsze czasy niewystarczające. Dla pracowników funkcjonował też system premii kwartalnych skorelowany ze stawką brutto z UoP. (Nie wiem czy dalej to funkcjonuje) Mimo że słyszysz się o rozwoju i prestiżu firmy a do sukcesu przyczyniają się wszyscy to można było tylko liczyć na podziękowania czy uścisk dłoni od Managera. 2. Zatrudnianie na stanowiska pracy osób o niezweryfikowanych kwalifikacjach oraz znajomych Menagerow i Liderów. Podsumowując dobra praca dla osoby młodej która chce nabrać doświadczenia oraz nauczyć się obsługi programów potrzebnych do pracy w polskim biurze w ojczystym języku.

Maria
Inne
@Była pracownik

Dzięki za taką wyczerpująca odpowiedź! Powiedz mi jeszcze proszę czy jest możliwość pracy na umowie b2b? Piszesz o umowie o pracę a mi by pasowało to b2b akurat. Dużo dni pracuje się z biura? Z góry dzięki

BLA BLA
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Proszę o odpowiedź obecnych pracowników firmy, bądź tych którzy niedawno zrezygnowali z pracy w firmie InPost, czy coś się zmieniło jeśli chodzi o pracę na stanowisku: Specjalista ds obsługi klienta? Jakiś czas temu zostałem zaproszony na rozmowę i jestem ciekaw czy warto startować na to stanowisko w tej firmie? Mam ciężką sytuację finansową i ogólnie dużo stresu, nie chciałbym się władować na minę. Podobno duże możliwości awansu wewnątrz firmy. Z góry dziękuje wam za odpowiedzi i pomoc! Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 3 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii