Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pesteczka

Tak to prawda, jak zrezygnujesz w trakcie trzeba zapłacić karę 1000zł Chyba, że nie zdasz egzaminu to sami ci podziękują i nic nie musisz zwracać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Czy to prawda, że jeśli odejdę w trakcie szkolenia muszę im zwracać 1000zł??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dk
@xxx

W trakcie szkolenia nie. Zwrot kosztów za szkolenie jest wtedy, gdy rozwiążesz umowę trakcie okresu próbnego umowy o pracę. Jeśli rezygnujesz po okresie próbnym nic nie zwracasz , a nawet jeśli rezygnujesz w trakcie to koszt maleje wprost proporcjonalnie do przepracowanych dni....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pesteczka

Przepracowałam w ITI prawie 2 lata, najpierw w dziale lojalizacji a potem retencji. Mogę tylko powiedzieć, że gdyby nie ludzie to już dawno bym zrezygnowała. W dziale utrzymania atmosfera jest napięta, cele wysokie, ale premie również. Dobry Kt, może zarobić około 3000zł premii miesięcznie a jeżeli chodzi o podstawy to od kopa dają 2000zł więc źle finansowo się nie wychodzi. Dodatkowo są bonusy czyli TOP 100, jeżeli w danym miesiącu dostaniesz się do setki najlepszych to podwajają ci premię. Niestety to wszystko jest okupione wysiłkiem psychicznym, klienci są coraz gorsi, oferty na TV również, często kt, ma związane ręce, bo nie jest w stanie zaproponować już lepszej oferty niż ma klient. Poza tym kierownicy... wolałabym tego tematu nie poruszać, ale chyba muszę, w 90% to ludzie nie znający się na niczym, a w przypadku działu utrzymania, to już chyba zwykli psychole. Presja jaką wywierają na pracownika jest chora, notatki służbowe to ich ulubiona forma komunikacji, a trzymanie się procedur które są chyba najdurniejsze na świecie jest kwintesencją ich istnienia. Niektórzy za punkt honoru postawili sobie, że ich pracownicy nigdy nie będą zmotywowani. Smutne jest to, że "góra" się na to zgadza i nikt nie reaguje. Mimo, że kasa jest niezła, to mam wątpliwości czy jest to gra warta świeczki. Jeżeli chcecie poczuć się jak nic nie warty śmieć, i zapomnieliście co to godność to polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian

Jeśli chodzi o pracę w Biurze Obsługi Klient nc+ w Krakowie na ul.J.Conrada to możecie mi powiedzieć jak wygląda tam kwestia zarobków,pracy i samej atmosfery??? Planuje tam wysłać moje cv ale z tego co czytałem to panuje tam bardzo duży mobbing.I to mnie właśnie trochę odstrasza :-/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
expracownik

Grupa ITI coraz bardziej się rozpada, jedną z jej podmiotów było kiedyś ITI Neovision, czyli telewizja n. Po fuzji została nazwa, ale większościowym udziałowcem jest grupa Canal+ A co do pracy - z opisów i relacji tych, którzy zostali wnioskuję, że w zależności od tego jak dużo jest roboty i chętnych do pracy warunki dla nowych ulegają zmianie. Ważniejsze pytanie- ile realnie da się zarobić na skillu 1 i 2 dziś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xat

ITI jest właścicielem nc+

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marek

Czy ktoś z was wie ile może zarobic pracownik szkoleń na Poloneza ...?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.

a na odchodne ani cześć, ani dzięki, ani pocałuj mnie w (usunięte przez administratora) Byłoby okej, na prawdę, wiadomo psychicznie czasem człowiek wymięka, ale jak liderzy, którzy mają dać Ci tą opiekę i pomoc traktują Cię jak (usunięte przez administratora) to się nie chce tam przychodzić, poza tym kogo motywuje siedzenie za 7,50 (jak nie masz legitymacji). Żenada po prostu. Organizacja taka, że polituj się Boże, ale cóż, my jesteśmy tylko pracownikami, przecież to oni ustalają zasady to my możemy sobie narzekać, a i tak nic z tym nie zrobią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.

Pracowałam w zewnętrznym Call Center nc+ w Warszawie. Przepracowałam "aż" 2 miesiące na dziale Obsługi Klienta TNK. Ja akurat rozmowy rekrutacyjnej nie miałam (z polecenia byłam, to juz inna historia). Szkolenie trwało 3 dni, ale muszę potwierdzić, że nawet w tnk wyglądało to tak, że całe szkolenie polegało na naukach sprzedaży, czym się różni post paid od migracji itp, a z OBŚŁUGI TECHNICZNEJ na której byłam dostałam listę dekoderów, które obsługujemy- jak resetowac, jak karte wlozyc poprawnie, no i sprawdzenie siły i jakości. Chcesz wiedzieć jak np naprawić dekoder, który cały czas zapętla testowanie? MACIE BAZE WIEDZY. Chcesz wiedzieć jak pomóc klientowi poprawnie ustawić konfiguracje anteny? BAZA WIEDZY. Na początku miałam wielki stres, ponieważ to była moja pierwsza praca na słuchawce, a nie wiedziałam kompletnie nic, w końcu egzamin zdawałam z tematów sprzedażowych. Najgorsze było, gdy ktoś miał jakiś problem, a ja nie wiedziałam nawet o czym on mówi. Nie raz na początku słyszałam o swoim braku kompetencji, ale co ja mogłam, jak musiałam wszystko przyswajać w czasie pracy, bo ogólnego dostępu do tego portalu nie ma. Niestety, tak to by zajęło mi tydzień,a nawet mniej, a nie parę tygodni. Za szkolenie miałam dostać pieniądze - ani widu ani słychu. Nie wspomnę już, że zaczęłam pracować w połowie grudnia, zaraz święta, a ja się dowiedziałam, że albo muszę przepracować wszystkie dni świąteczne, albo sylwester i nowy rok. Ogólnie dostawałam 10zł (9zł na rekę, bo legitymacja uczniowska) przy czym żeby nie było, że się ktoś burzy, że w święta musi pracować mówili, że dostaje się 5zł brutto więcej, słowa na wiatr, przesiedziałam 1 i 2 dzień świąt po 8/10h, z połączeniem wpadającym raz na 40min. Wiadomo, że szczęśliwa nie byłam, że muszę tam siedzieć w dni ogólnie nie pracujące, ale BOK pracuje CAŁY ROK I 7 DNI W TYG OD 8-22, po czym po świętach gdzie w grafiku sylwka i nowy rok miałam wolny, zostałam poinformowana przez INNEGO KONSULTANTA, że jak mam 3 dni w grafiku świąteczne (1,2 dzien swiat i nowy rok) to dopiero dostaje te 5zł za godzine więcej, szkoda, że w święta mi Lider mówił, że mogę siedzieć i 5h dłużej, bo to MOJE 5zł to wypłaty, rzeczywiście moje skoro ich również nie otrzymałam. Grafik ustalany na cały miesiąc z góry, przy czym była to umowa zlecenie, a cieli za wszystko. Wyszła sytuacja, że miałam zwolnienie na pierwszy tydzień z powodu choroby, więc ominęłam niektóre egzaminy w szkole i jako, że w dni szkolne pracowałam 8-14 to jak mialam egzain na 11 to nie miałam jak przyjść, bo jeszcze musiałam się uczyć, bo czasu nie miałam na nic, dojechać itp. Po dwóch dniach egzaminów dostałam od lidera wielki problem, że ALBO PRACA ALBO SZKOŁA i już -200zł do wypłaty, bo nieusprawiedliwione (musiałam załatwiać w szkolę, że byłam na tych egzaminach żeby mi ich nie zabierali). Przysługiwało nam 10min przerwy na każdą godzinę, spóźnisz się już niecałą minute -10zł. Spóźnisz się do pracy -50zł. Rozumiem regulamin, ale bez przesady, że muszę złożyć dyspozycje na miesiąc z góry, a nagle wychodzi coś na co nie mam wpływu i jest możliwość tylko i wyłącznie zamiany, a niekiedy chętnych nie było... 1 liderka tylko nie robiła mi problemu, że jej zawracam głowę, bo czegoś nie wiem, drugi potrafił mi cisnąć w twarz, że jestem głupia i zadawał głupie pytania czy jestem blondynką po czym, gdy podchodził ogarnąć mi coś z kompem sam drapał się po głowie. Nie dość, że gnoili Cię ludzie na samym wstępie, że muszą czekać, nikt nie odbiera, bo kolejka 70 osób, a nas na obsłudze w tym momencie 6 osób. Nie wspomne, że na początku było, że 50% weekendów w miesiącu masz przepracować, starałam się o jeden cały weekend wolny przez bite dwa miesiące to nagle dostałam opier***, że CZEGO JA NIE ROZUMIEM 50% WEEKENDÓW MA BYC PRZEPRACOWANE i nagle nowy regulamin, że na dwa dni w weekendzie jeden musi byc pracujący, szkoda tylko, że niektórzy mieli normalnie i trzy dni pod rząd pt-sob-niedz, ale dobra, w końcu wcale wszyscy nie byliśmy konsultantami na tym samym poziomie tylko jeden robił umowy, a drugi nie, ja zaliczałam się do tych drugich, bo w końcu byłam na obsłudze to nagle się dowiedziałam, że muszę zrobić 30 w tym miesiącu, muszę i tyle. Udało mi się zrobić 29, nic z tego nie dostałam, bo minimum 30 żeby dostać premie, która jest zależna od Twojego dispo, a jako, że jakoś miałam na początku miesiąca ponad 7% dostałabym z każdej umowy 50gr. BOGACTWO. Nie ma kolejki od jakiegoś czasu na tnk, bo nagle nic nie wyłączył nc+? A co tam, włączą Ci wychodzące połączenia, które wpadają automatycznie i co z tego, że jeden numer potrafił wpaść parę razy dziennie.. Ale ciśnijcie i migrujcie. A i czekałam na stanowisko 2 miesiące. Ogólnie lubiłam tę robotę, wiadomo były gorsze dni, ale tak to było śmiesznie, szkoda tylko, że wszystko psuły warunki takie, a nie inne i chamstwo liderów i wielkiego mi Pana Managera, który dał mi wypowiedzenie, bo miał takie widzi misie, gdzie dzień wcześniej podpisał ze mną umowę, a na odchodzne nawe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sarteip

Byłem kilka dni temu na rozmowie na Poloneza. Rzeczywiście po 7 dniach roboczych szkolenia od razu dają umowę o pracę na 3-miesiące. Ogłoszenie dotyczyło pracy jako Obsługa Klienta ale po rozmowie zaproponowano mi stanowisko ds. przedłużania umów. Jeśli nie przepracuje się pełnego pierwszego miesiąca to zwraca się całość za szkolenie. Jeśli Dwóch miesięcy to 2/3. Jeśli się zrezygnuje w trzecim miesiącu to 1/3. Podstawa to 2500 brutto. Ciągle się waham czy iść. Pracowałem w Business partner Group na słuchawce ale tam się było zmuszanym do agresywnej sprzedaży co mnie brzydziło i zrezygnowałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maciek

Kurcze ale tu jest dużo troli - pracowników ncplus ds. Rekrutacji .Ludzie nie dajcie się ogłupić i trzymajcie się zdala od tej firmy , no chyba że masz zero doświadczenia to żeby je nabyć możesz iść ale max na 3 miesiące jak lubisz pracę za 10 brutto za godzine pod groźbą kary jak ci się odwidzi i chciałby wcześniej odejść.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
annak

skandal. praca w nc+ nie dosc ze jest bardzo meczaca, to przynosi niezmiernie duzo stresu. Liderzy zamiast pomagac siedza sobie gadaja ze soba, jedza chipsy (mimo ze jest zakaz jedzenia w sali) nc+ w moim przypadku zalapalam sie na skrocone szkolenie (platne, wiadomo mniej) mialam 25 h szkolenia, po ktorym wciaz bylam niepewna , nie mialam wystaczajacych informacji, nie czulam sie pewnie, bylam bardzo zestresowana, szczegolnie ze nie przeprowadzalismy rozmow probnych na sobie np, nie bylam zapoznana z systemem z ktorego sie dzwonilo,l a na dodatek po szkoleniu w umowie okazalo sie ze musze przepracowac 80 h szkolenia uwaga NA SLUCHAWCE, czyli pracujac wlasciwie, i dopiero po tym szkoleniu zaczna mi placic za kolejne przepracowane godziny, natomiast za te 80 h szkolenia zaplaca mi po przepracowaniu kolejnych 180 h, SZCZYT CHAMSTWA, NIEPOSZANOWANIA DLA PRACOWNIKA ZE STRONY PRACODAWCY i liderow. Do tego okazuje sie ze wczesniej szkolenie przeprowadzane bylo przez 2 tygodnie i faktycznie trwalo 80 godzin, tak, ze jak juz sie przychodzilo w pierwszy dzien do pracy mozna bylo byc spokojnym.Teraz szkolenia przeprowadzane sa na odwal sie z minimalnym czasem, minimalna stawka, i z zawirowaniami w umowach. Do tego nie dostalam karty wstepu do sali i za kazdym razem musialam dzwonic dzwonkiem zeby otworzyli mi drzwi, dzwonek oczywiscie nie dzialal, telefony nie byly odbierane a za kazde spoznienie do pracy 5 minut zaczynac musialam pol godziny pozniej i wiadomo te minuty ktore sie zbieraly (bedace skutkiem czekania az mi ktos laskawie otworzy drzwi) na calosc, i obnmizenie stawki. SZCZYT SZCZYTOW. Nie dosc ze nc+ oszukuje klientow, naciaga ich, to jeszcze zle traktuje pracownikow, wyciska z nich jak najwiecej, kaze po 5 razy naklaniac kogos do kupna mimo ze ta osoba deklaruje chec zrezygnowania. Nie polecam. NC+ NA KROWODERSKICH ZUCHÓW W KRAKOWIE jest nie do przyjecia. inne placowki takze, z tego co slyszalam od moich kolezanek tam pracujacych. NC+ oszukuje i klientow i pracownikow!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
parasolka

Mi np. na rozmowie nic takiego jak opieka medyczna ani karty czy inne benefity nie proponowali. I w dodatku kombinują z pewnymi kwestiami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wapale
@parasolka

witam Dostałem skierowanie do pracy na stanowisko konsultant ds. utrzymania klienta w nc+ Czy ktoś wie na jakich warunkach zatrudniają. Chodzi mi czy jest to umowa o pracę i jakie wynagrodzenie Pozdrawiam Wapale

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@wapale

Umowa o pracę od początku pracy, a wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola

No najpierw dają umowę na 3 miesiące, ale jest to umowa o pracę, po 3 miesiącach przedłużają na 20 miesięcy również na umowę o pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tuba

O kartach ani pakietach nic nie słyszałem. Czy jest dużo materiału do opanowania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tuba

Zobaczę co się z tego rozwinie, chyba będzie dobrze, choć zaproponowali najniższą krajową.. Plus "premia" ale wszyscy wiedzą jak to jest z tymi premiami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tuba

A czy ktoś z forumowiczów pracuje w punkcie obsługi a nie call center? Mam propozycję pracy w Centrum Obsługi, zmiany 12 godzinne itp. Umowa o pracę (tylko ciekawe czy od razu?) wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa + premia za wykonanie założonych planów). Jestem ciekaw jak to naprawdę wygląda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona

Nie warto tam pracować nie dość że cię nie wyszkolą to jeszcze jakby pracownik na 150 % pracował wyzysk że hej nie warto tam iść.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były_dobry_konsultant

Prawda jest taka, że większość infolinii, to ciężka praca, ale ktoś to musi robić. A wbrew pozorom są osoby, które, nawet są w stanie taką pracę polubić. O ile pracodawca będzie w porządku. Ale w ITI Neovision choćbyś się starał i podnosił poziom swojej wiedzy nic to nie da. Umowa o prace powinna przysługiwać od pierwszego dnia pracy, ew. pierwszy niepełny miesiąc na umowie-zlecenie. A w tej firmie do niedawna trzeba było przepracować 3 miesiące i to pełne, czyli czasami 3,5 miesiąca czy prawie 4 za 12 zł brutto na godzinę. Czy to w Warszawie dużo? Może dla kogoś kto jeszcze studiuje, dla kogo jest to pierwsza praca czy dla kogoś kto szuka sensu życia, a mieszka w Warszawie z rodzicami, najlepiej na Ursynowie, aby za komunikację miejską nie płacić. Dla singla, który chce się w Warszawie utrzymać, bądź dla "połówki" młodego małżeństwa takie zarobki albo wołają o pomstę do nieba albo można je określić jako śmiech na sali. Niedawno zresztą firma wpadła na pomysł praktyk absolwenckich za 10 zł brutto na godzinę dla początkujących. A ceny mieszkań, żywności, ale i abonamenty w nc+ w tym czasie poszły w górę ;) Na umowie o pracę masz 2300 zł brutto. Czy 200 zł premii za jakość, którą i tak łatwo obciąć, bądź premia za dosprzedaż, którą obecnie ciężko wyrobić, a wyniesie max 500 zł to dużo? Myślę, ze nie. Liderzy -są w większości spoko, ale często niechętni do pomocy i bardzo wymagający. Czy wymagania stawiane przez tą firmę są za duże - no jak ktoś czepia się, że byłeś 5 minut i 5 sekund na przerwie zamiast max. 5 minut to źle świadczy o miejscu pracy. Zwłaszcza za tak niskie pieniądze. Zresztą zmienia się władza na Sikorskiego i na Poloneza i na Conrada wióry lecą - z dnia na dzień nawet kierownicy z kilkuletnim stażem są w stanie wylecieć. A gdzie pieniądze z abonamentów - przerośnięta struktura kierownicza i dziesiątki za dobrze zarabiających ludzi. A szeregowemu pracownikowi dać marne grosze. Taka polityka ITI Neovision.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dariuszz
@były_dobry_konsultant

Poloneza..warszawa no właśnie..W/g moich obserwacji myślę że nie jest tam tak źle. Jednak sam system testów od których zależy to czy przejdziesz szkolenie czy nie sprawia że NC+ umiera już śmiercią naturalną,bowiem brak kilu % nie powinien dyskwalifikować kandydata. Testy te nie mają żadnego odzwierciedlenia w umiejętnościach i potencjale jakie przyszły pracownik posiada i jakie standardy mógłby wnieść do firmy,są tworzone przez ludzi którzy wykazują niepełną przydatność do pracy na zajmowanym stanowisku. Ocena przyszłych pracowników jest mylna i polega w pewnym sensie na oszustwie,dlatego potrzebny jest audyt tych negatywnych praktyk i tak też się stanie. Myślę że osoby którym najbardziej zależy na utrzymaniu wizerunku poważnie się zastanowią nad dalszym wizerunkiem firmy. Do wiadomości: ITI Neovision -Aldona Wejchert -Maiusz Walter -Bruno Valsangiacomo -Wojciech Kostrzewa -Instytucja odpowiedzialna za zapobieganie w/w patologiom. Pozdrawiam D.Z

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JFK

Nie polecam pracy na Poloneza w Warszawie. Mam złe wspomnienia chociaż pracowałem tam dłuższy czas. Zatrudniając się na infolinię trzeba się liczyć z tym, że parcie na sprzedaż jest tak duże, że czasem zastanawiasz się czy pracujesz jako konsultant, czy sprzedawca..Premie? Nie ma. Licz się z tym, że pracujesz tylko za podstawę. Brak jakiegokolwiek wsparcia, szkolenia z technik sprzedaży, ale każą Ci wciskać na chama. Przerwy liczone co do sekundy, grafk pomimo preferencji nie zostanie uwzględniony, urlop jak sobie zaplanujesz z półrocznym wyprzedzeniem, to może dostaniesz, ale też nie zawsze. Najlepsze są szkolenia z kierownikiem, które trwają godzinę lub dwie, a później masz kompleksowo obsługiwać abonentów z danej dziedziny. Bo oczywiście pomimo tego, że nie jesteś należycie przygotowany masz podpięty dany skill i jedziesz. Zapytać się kogokolwiek o coś? Uzyskasz informacje " przecież było szkolenie " i patrzą się jak na debila. Abonenci krzyczą, wyzywają i traktują konsultanta jak popychadło. Większość telefonów to sfrustrowani klienci...ale co się dziwić jak polityka firmy jest taka a nie inna, również wobec nich. Wszystko skupia się na konsultancie, wiec osobom ze słabą odpornością psychiczną tymbardziej odradzam prace w nc+. Oczywiście szkolenia jak radzić sobie z takim trudnym klientem nie będzie. Radz sobie sam konsultancie. Ogólnie zatrudniając się w tej firmie przejdziesz szkolenie, które przygotuje cie do pracy na minimalnym poziomie. Później zaczynają się schody i dopiero trzeba się zmierzyć z realiami jakie tam panują. Jedynym plusem jest umowa o pracę i fajni ludzie, ale tylko konsultanci, bo kierownikom grup tez można dużo zarzucić. Wymagają, a nic tak naprawdę nie dają od siebie, żadnej pomocy i wsparcia. Są tylko po to, żeby Cię zjechać jak coś źle zrobisz, albo celu nie zrobiłes, bo premii nie dostanie. Ale żeby pomóc? Czasu nie mają, bo trzeba tabelki w Excelu wypełniać i rozliczać ile się spóźniłeś w danym miesiącu i ile masz przekroczonych przerw do odpracowania . To jest najważniejsze. Statystki mają się zgadzać. Jeszcze na plus to enel med, karty sportowe, czasem jakiś konkurs. Mimo wszystko więcej minusów. Decyduj sam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysiek

trolowanie w pełnym gazie, dla zainteresowanych opinią o pracodawcy odsyłam do komentarzy związanych z warunkami pracy, a nie bonusami które nie rekompensują bałaganu w jaki można zostać wplątanym podejmując pracę, oczywiście odważnych zachęcam do spróbowania tej pracy, proszę tylko pamiętać o nierzetelnej informacji na rozmowie, łatwo wszystko zweryfikować prosząc o odniesienie się do kilku komentarzy z tego forum, pozdrawiam trolujących z nc, przynajmniej widać jakieś zaangażowanie- nareszcie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii