Opinie o Centrum Telemarketingowe CTM w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Centrum Telemarketingowe CTM. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Centrum Telemarketingowe CTM o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Telemarketingowe CTM w Warszawa

marta Nowy wpis

widzę że nic się nie zmieniło. ja tam pracowałam miesiąc w 2005 roku jako sprzedawca usług tele2. po 3 tygodniach pracy zgodnie z umową bez poozumienia z pracownikami zmienili nam umowy z systemu płacenia za godziny (dostawało się pełną stawkę pod warunkiem uzyskania minimum 2 potwierdzeń od klientów że chcą mieć umowę z tele2/godzinę) na system prowizyjny, czyli zarabiasz tylko od podpisanej umowy. szybko się zoientowałam co kombinują i po tych 3 tygodniach dałam wypowiedzenie (wg umowy było 7 dni okresu wypowiedzenia.). zatem pracowałam równy miesiąc. później po okresie rozliczeniowym okazało się że przez cały ten tydzień okresu wypowiedzenia ze wszystkich umów tylko jedna została de facto podpisana przez klienta więc w gruncie rzeczy pracowałam tydzień praktycznie za darmo. [usunięte przez moderatora] . szukają naiwnych studentów i ludzi zdesperowanych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Na pierwszy rzut oka atmosfera wydaje sie normalna, wręcz przyjacielska ale po kilku tygodniach orientujesz sie że za tymi uśmiechami przełożonych kryje sie tylko kombinowanie jak Cie wykorzystac maksymalnie.System prowizyjny jest tak nieczytelny jak to możliwe byleby pracownicy nie wiedzieli o co chodzi. Warunkiem uzyskania tej śmiesznej prowizji jaką GWARANTUJĄ (1zł brutto -sprzedanych powyżej 2.5 aneksu na godzinę lub 0,50gr -sprzedanych 1-2,5 aneksów),jest prawidłowa ilość KLIKNIĘĆ w wewnętrznej aplikacji firmy która działa jak chce. Kilkadziesiąt osób miało z tym problem- według kierownictwa firmy- choc aplikacja była prosta jak... Z kilkudziesięciu osób na projekcie tylko 6-10 kwalifikowało sie do prowizji. Nasuwa się pytanie czy to możliwe aby ponad 20 0sób pracujących nie od dziś przy komputerze i na call center, miało aż taki problem z aplikacją na poziomie studenta informatyki na pierwszym roku, nie uwłaczając informatykom oczywiście. Według kierownictwa-TAK. I tak, zdarzało się że konsultantka zdzierała gardło przez cały dzień, zrobiła prawie 60 aneksów i ... nie dostała ani grosza! Bo za dużo razy kliknęła w aplikacji . Innym razem kolejny konsultant zrobił ponad 40 aneksów i też nie dostał ani złotówki bo ZA MAŁO razy kliknął. I tak traktują ludzi jak przygłupów a jak ludzie protestują i proszą o rozliczenia według raportów które codziennie są robione, kierownictwo twardo twierdzi że to wina konsultanta bo źle obsługuje aplikację. Czyli robienie z ludzi wariatów. Swoją drogą, to trochę uwłaczające że firma sugeruje ponad 20 konsultantom, że są przygłupami i tym którzy robią dla firmy ciężkie pieniądze , nie potrafią nawet odpowiedzieć dzień dobry..Bo sie kłóci o swoje... Jest tam jeszcze animatorka,której przerost ambicji uderzył do głowy. Młoda dziewczyna a terroryzuje wszystkich, chcąc chyba udowodnić kierownictwu że się nadaje na Lidera, ale kierownictwo jej regularnie odmawia i później odbija się to na konsultantach bo ciężko pracować jak ktoś stoi za plecami i tylko poucza a jak potrzebne są jakieś informacje, to odsyła do kogoś innego. Tragiczny przepływ informacji. Ogólnie nie polecam chyba że ktoś lubi [usunięte przez moderatora] traktowanie jak idiotę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Telemarketingowe CTM - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Telemarketingowe CTM
Przejdź do nowych opinii