Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

anonim

asdf - 2011-06-24 10:50:33 Masz rację, tylko jest jeden problem. Nikomu się nie chce (usunięte przez administratora) ruszyć. Nie chodzi o to. Chodzi o to że Konsultanci pracujący w VCC nie są głupi. Nikt nie chce być świadkiem w sądzie potem. Ale z doświadczenia wiem że inspektorzy PIP-u lubią czytać komentarze na forach na temat firm i warunków pracy. Także prędzej czy później z urzędu dokonają kontroli, która i tak nic nie wykaże bo kontrole zawsze są zapowiedziane.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asdf

Masz rację, tylko jest jeden problem. Nikomu się nie chce (usunięte przez administratora) ruszyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawnik

Wiecie co... 1 kwestia to nieprawidłowa umowa do wykonywanych obowiązków - umowa zlecenia lub o dzieło przy stosunku pracy - czyli Państwowa Inspekcja Pracy bardzo chętnie się zainteresuje. Druga kwestia to [usunięte przez moderatora]. Jak najbardziej są tego przejawy i można podać firmę do sądu, stosując pozew zbiorowy. Są prawnicy, którzy podejmą się tego i w momencie wygrania wypłacane jest honorarium, bo jak ktoś już wspomniał, dowody, nagrania są, więc sprawa będzie łatwa. Tylko musicie się zebrać i coś z tym zrobić !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

margaret - 2011-05-23 22:12:19 Ja pracowałam w tej firmie prawie rok, naprawde polecam jeżeli ktoś nie wisi na skrypcie i nie przekracza przerw to wszystko zgadza sie przy wypłacie, no ale jeżeli miałes/łas przerwy po 15 minut co 1h i czas rozmówny 20minut no to sory ale nikt nie bedzie ci wpłacił tak samo jak osobie która ma czas rozmówny ok 35minut i przerwy 10minut co 1.5h.Zastanów się co piszesz człowiczku.Jestem pewna ze nie mozesz z czystym sumieniem powiedziec ze miałes/łas wszystko oki i obcieli ci godziny. wiec bądz fer wobec samego siebie i miej pretensje tylko i wyłącznie do siebie a nie do VCC:) Polecam tą firmę.. :) Kadra rownież spoko. Liderzy dzięki za współprace jesteście najlepsi.. :*:* Dla wtajemniczonych: Margaret ;) Przy umowie o dzieło nie ma mowy o czasie pracy, przerwach, itp. Skandalem jest pokrzykiwanie na konsultantów, którzy wrócili z przerwy nie po 10, a po 11 minutach. Buractwem jest mówienie do konsultanta, żeby kupił sobie pampersa, jeżeli przerwa jest dla niego za krótka. Wymaganie przychodzenia na kwadrans przed zadeklarowanym w grafiku czasem po to, aby odbyć durne spotkanie z tzw. kierownikiem to [usunięte przez moderatora], poniewaz nikt za ten czas nie płaci. Wystarczy to nagłośnić. Wtedy część klientów firmy przynajmniej zastanowi się, czy warto korzystać dalej z usług VCC, skoro bedzie to szkodliwe ze względów wizerunkowych. To firma klienta będzie kojarzona z tym syfem. Przecietny człowiek nie zrozumie, że to podwykonawca jest winien. W świat pójdzie przekaz "w firmie X traktują ludzi, jak bydło", zamiast "podwykonawca firmy X traktuje ludzi, jak bydło". W Polsce jest wiele firm z tej branży, co VCC. Finansowo mogą być dla klientów równie atrakcyjne, ale nie będą psuć opinii o kliencie. Jestem pewien, że klienci nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak w VCC traktuje się konsultantów. Oczywiście nie mam na myśli wszystkich projektów. Można również wywalić kilka osób, które sposobem traktowania konsultantów doprowadzą do tego, że sprawa zostanie nagłośniona i zaszkodzi klientowi. Właściwie to jest najlepszy sposób uzdrowienia sytuacji. Stosunki między VCC a klientem pozostają bez zmian, unika się zamieszania, a jednocześnie likwiduje ryzyko zaszkodzenia firmie klienta. Pewni ludzie po prostu nie dorośli do pełnionych funkcji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Psycholog
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
margaret

Ja pracowałam w tej firmie prawie rok, naprawde polecam jeżeli ktoś nie wisi na skrypcie i nie przekracza przerw to wszystko zgadza sie przy wypłacie, no ale jeżeli miałes/łas przerwy po 15 minut co 1h i czas rozmówny 20minut no to sory ale nikt nie bedzie ci wpłacił tak samo jak osobie która ma czas rozmówny ok 35minut i przerwy 10minut co 1.5h.Zastanów się co piszesz człowiczku.Jestem pewna ze nie mozesz z czystym sumieniem powiedziec ze miałes/łas wszystko oki i obcieli ci godziny. wiec bądz fer wobec samego siebie i miej pretensje tylko i wyłącznie do siebie a nie do VCC:) Polecam tą firmę.. :) Kadra rownież spoko. Liderzy dzięki za współprace jesteście najlepsi.. :*:* Dla wtajemniczonych: Margaret ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ormowiec naszych czasów - 2011-05-20 20:03:18 Od poniedziałku wszystkim zatrudnionym mają być przedstawiane do podpisu umowy o pracę. Mogą być na czas określony. Zaczynamy działać uczciwie, albo kończymy ten bazarowy interesik. Popieram

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ormowiec naszych czasów

Od poniedziałku wszystkim zatrudnionym mają być przedstawiane do podpisu umowy o pracę. Mogą być na czas określony. Zaczynamy działać uczciwie, albo kończymy ten bazarowy interesik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

anonim - 2011-05-11 20:50:13 Jak zawsze głupoty piszecie..jak wam źle to dlaczego od razu nie zrezygnowaliście! nikt Was na siłe nie trzymał :( to praca dla wytrwałych i chętnych żeby pracować i miec stałą pensję.. Praca dla wytrwałych to była w [usunięte przez moderatora]. Jak można mówić o stałej pensji skoro ucinane są godziny pracy. Faktycznie praca jest dla tych chętnych żeby pracować i nie korzystać z przerwy bo jest ryzyko że winda się opóźni a wtedy pretensje i reprymendy bo twoja przerwa przedłużyła się z 10 do AŻ 12 minut.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Jak zawsze głupoty piszecie..jak wam źle to dlaczego od razu nie zrezygnowaliście! nikt Was na siłe nie trzymał :( to praca dla wytrwałych i chętnych żeby pracować i miec stałą pensję..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wrwrwr

Skoro jest tak źle i do tego poćobno zatrudniają na podstawie umowy o dzieło, to dlaczego jeszcze nikt ich do inspekcji pracy nie [usunięte przez moderatora]?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Jak pani D... jest taka madra to niech sama usiadzie na sluchawce i sprobuje sprzedac to [usunięte przez moderatora] za takie pieniadze jak my. Dobrze ze juz nie ma tej Cyfry bo to dopiero byla porazka... MASAKRA!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
raa

Wszystko ladnie pieknie w Voice na szkoleniu..(usunięte przez administratora)pieknie wszystko przedstawia, wszystkie warunki zatrudnienia, powtarza w kolko "pamietajcie o jezyku korzysci, bo to najwazniejsze". potem siadasz na sluchawke, uzywasz tego "jezyka korzysci" i(usunięte przez administratora) w kolko durnowate regulki wciskajac ludziom kit. Atmosferka jest napieta bo jest niesamowity nacisk na sprzedaz. I w koncu podpisanie rachunku, kiedy to dowiadujesz sie po miesiacu pracy, nieraz po 10 godzin dziennie zarobiles(usunięte przez administratora) To ja sie pytam DLA KOGO TA ROBOTA???!!! Chyba naprawde dla niesamowitych(usunięte przez administratora) Ludzie nie badzcie frajerami i nie dawajcie na sobie zarabiac tym [usunięte przez moderatora], dla ktorych nie licza sie twoje starania, twoje nerwy i serce wkladane w kazda rozmowe nawet gdy klienci przewaznie rzucaja sluchawkami tylko liczy sie zeby sprzedac i zeby oni mieli na tobie zysk! Jak maja za maly zysk to biora cie na przymusowy, BEZPLATNY retrening. I nie obchodzi ich ze i tak zarabiasz psie pieniadze. 7 zl netto to smiech na sali ludzie!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

azaza - 2011-04-23 17:23:10 Z tego co wiem to liderzy mają 15zł brutto czyli ok 13zł na rękę, a ich prowizje wynoszą co najmniej 400zł, wiec chyba nie mają aż tak zle. Za co oni mają prowizję?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

W pospolitym, outsourcingowym Call Center, nigdy, przenigdy nie dostaniesz(usunięte przez administratora) . Lepiej przemęczyć się kilka miesięcy i uderzać do wewnętrznych Call Center. To niebo a Ziemia , jeśli chodzi o porównanie, no i umowa o pracę, jezeli kogoś to interesuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly

azaza może i mają dobre warunki, lecz za taką kasę chcesz stać ciągle i niemal krzyczeć? Ja wolę za takie pieniądze usiąść przed biurkiem i robić swoje, bez żadnego stresu, presji i tłumaczeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
azaza

Z tego co wiem to liderzy mają 15zł brutto czyli ok 13zł na rękę, a ich prowizje wynoszą co najmniej 400zł, wiec chyba nie mają aż tak zle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były, na szczęście pracownik.

Voice Contact Center, jest dobre przez 3 miesiące, jeśli chcesz rozpocząć jakąkolwiek pracę. Praca na dłuższą metę? Jeśli jesteś studentem który chce dorobić i nie mieć życia prywatnego to ok, lecz jeśli jesteś dorosłym(tak jak ja) człowiekiem, który ma dużo rzeczy do opłacenia, to po tych kilku przepracowanych w VCC miesiącach, większość firm zeznętrznych Cię przyjmie. (usunięte przez administratora) .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Czy ja klamie mowiac, ze robicie bledy w obliczeniach i to NIERAZ? Jasne, konsultantem... Napisz, co konkretnie uwazasz za glupie w mojej wypowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim jest fajny :)

Anonim Najlepiej to w ogóle zebys mógł sobie drinki popijac w pracy i łóżeczko z lampeczą miał przy stanowisku, a prowizja leciała za to ile razy puścisz z lenistwa bąka. Też jestem konsultantem, ale twoja wypowiedź jest chyba najglupsza jaka tu widziałem :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

A w ogole to dziwie sie tym wszystkim liderom... stawka prawie ta sama, co u konsultanta, zero prowizji (bo niby za co, jak nie sprzedaja, tylko poprawiaja jakosc rozmow)... Jaki POZYTEK daje wam ta praca? Dlaczego dajecie sie tak urabiac? Wg mnie tak naprawde macie swiadomosc tego ze macie marna place ale robicie dobra mine do zlej gry.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 73, z czego 10 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii