Ja nie wiem po co w tej firmie na każdym sklepie są dyrektorzy , tylko pieniądze cięzkie biorą które mogły by być przeznaczone na 3 Etaty,powinien być regionalny i tyle
I tu się zgadzam, tylko widzisz ktoś kiedyś wymyślił, że taka placówka to musi być dyrektor, ale niestety nie wymyślił po co
U nas na Śląsku tradycji stało się zadość jak zwykle dyrektor regionalny bierze wolne po świętach robi sobie długą przerwę do Sylwestra a my oczywiście musimy pracować, pilnuje się u nas grafiku jak niczego innego jakby od tego zależała przyszłość firmy bo nawet wynik nie jest tak ważny jak grafik, zwraca nam się uwagę na weekendy, długie weekendy itd.. bo przecież mamy być dla klientów a sam sobie bierze wolne w każdy możliwy taki weekend czy tak jak teraz przerwę po świętach. Teraz gdzie mamy największy ruch bo przecież zamknięte 3 dni było i jesteśmy przed sylwestrem Pan sobie robi wolne a nam karze pracować to my mamy być dla klientów a on nie ? Przecież tak jak my pracuje na sklepach. Rozumiemy pracę w centrali gdzie wszystkie firmy robią sobie taką przerwę świąteczną ale nie rozumiemy jak w operacji tak można. Jaki on nam daje przykład ??? Czy Panie z HR mogą się zająć tym w końcu ??
Jesteśmy bardzo szczęśliwe ale niech innym też da taką możliwość. Po za tym powinniśmy być wszyscy dla klientów w tak ważne dni. Praca na sklepach wymaga od nas tego.
myślę że autorowi nie chodzi o jego urlop - to jest wołanie i pomoc. chodzi o to jak traktuje ludzi. on jest panem i może wszystko. a innych traktuje źle. tylko pretensje i wytykanie co jest źle. może poprawi się w nowym roku,albo będzie jeszcze gorzej
To możesz napisać co możesz i jak cierpisz na tym stanowisku. Bo z naszego punktu widzenia , dużo zarabiasz i nic nie robisz
Tak ale większość tego nie rozumie i jak tu ma być dobrze skoro jeden drugiego by nogę podłożył aby wybić się kosztem drugiej osoby a i tak dobrze wiemy że wszyscy są robieni w jajo przez centrale i jeszcze jeden z drugim się kłucą o co o te marne pieniądze i dodawanie większej ilości obowiązków w pracy
Czy u wam rozporzadzaja tez urlopem? Teraz w styczniu eidxe dzien urlopu, o ktory nie prosilam.
Jak u Was z urlopami? Mnie nie było w staky dzień wolny. Wtedy kierownik dal kartke do zapisania sie na urlopy. Patrze wszystkie terminy zajęte. Kto pierwszy ten lepszy. Czy u Was jest podobnie? I co z tym mogę zrobić?
U nas jest problem z urlopami z innej beczki. Planujcie urlopy ale... I tu następuje cała lista terminów a nawet całych miesięcy kiedy nie możemy brać urlopów czyli np październik bo urodziny Carrefoura i inwentaryzacja, żadnych długich weekendów, wiadomo grudzień i listopad w sumie tez nie bo święta, okolic Wielkanocy tez nie bo też święta. Ooo, zaplanowaliście urlopy w czerwcu czy też maju.. No ale tam są inwentaryzacje to też nie dostaniecie... Itp, itd. Czyli najlepiej wogole. Albo wypisać urlop ale na niego nie iść... No po prostu śmiech na sali. A jak już człowiek szedł z wnioskiem do podpisu( teraz to i tak będzie tylko w komputerze) to kierownik rzuca hasło: no niech ci będzie., idź na ten urlop... Ale co będzie jak ktoś pójdzie na L4?!! Tak jest u mnie z urlopami czyli podstawowym prawem każdego pracownika...
Urlop jest dla pracownika ! nikt nie robi łaski , że Ci go udziela . Zapisane jest to w kodeksie pracy .
Ha, ha. No właśnie mam wrażenie i nie tylko ja ze u właśnie robią nam wielką łaskę jak wyrażą zgodę na urlop... No po prostu nogi myć i brud pić. I kłaniać się w pas w podziękowaniach. Książkę można byłoby napisać co się dzieje. Niektórzy kierownicy myślą że my nie umiemy czytać i pisać, nie znamy kodeksu pracy. A jak już masz czelność upominać się o swoje podstawowe prawa to jesteś be i nie chce ci się pracować...
Cow sytuacji, kiedy nie było mnie dzień i terminy pozajmowane na caly lipiec, sierpien, wrzesień. Kochani ludzie.
A u nas w Łodzi dyrekcja sama proponuje zaległe urlopy po nowym roku , żeby pracownicy mogli odpocząć . Zawsze piszę i mówię moje kierownictwo jest super .
Czy u was rozporzadzaja wam urlopem? Teraz styczeń i parxe mam urlop o ktory nie prosiłam
rozmowa rekrutacyjna
jak sytuacja geopolityczna wpływa na firmę
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej , czy wiadomo coś o zwolnieniach w nowym roku ?, u nas mówią o kilku osobach do zwolnienia.
Ale robią redukcje etatów czy będą szukać nowych osób na te stanowiska? W nowym roku to znaczy, że w samym styczniu mają być te zwolnienia czy w innej części roku? Bo zastanawiam się czy ludzie zostaną chociaż w miarę wcześniej poinformowani.
chyba minimalnej krajowej bo przecież CRF nie doda pracownikom co zarabiali więcej tej różnicy do minimalnej chora firma
Proponowano im 700 zł. podwyżki netto , a Oni chcą po 1200 . Mądrzy ludzie potrafią walczyć o swoje . Jak na razie tylko w carfur cisza o podwyżkach , czas przejść do konkurencji !
jakie nowe przyjęcia ? Etatów NIEMA , przyjmą ale ukraińców cozrobią swoją robotę i mówią że już nic nie ma do pracy , albo w telefonie albo się pelętają a na zleceniu zarabiają więcej niż my . TAKA POLITYKA FIRMY PRZYJĄĆ UKRAIŃCA TO JEST ROZWIĄZANIE
dla mnie to (usunięte przez administratora) sytuacja pracownik który teraz zarabia na rękę 3150 w styczniu będzie mieć 3200 bo minimalna idzie w górę nie wiem czemu związki o to nie walczą że gdy minimalna idzie w górę pracownikowi powinni dodawać te pieniądzę którę mieli wcześniej ponad minimalną czyli jak ja te dodatkowe 300 i powinienem mieć od stycznia 3500 na reke . W Lidlach , biedrach podwyżki od stycznia a tu od lat dalej nic , podwyżki od lipca (usunięte przez administratora) firma
w Lidlu , Aldi , Biedronce to są podwyżki , a u nas to kpina nie podwyżka . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie dziwi mnie to , że pracownicy carfura odchodzą do konkurencji . Tam potrafią szanować pracownika i go docenić finansowo .
Sam sobie w sumie odpowiedziałeś.. Nie inwestuje się w pracowników w firmie która myśli o sprzedaży lub też wyjściu z Polski bo to dodatkowy koszt...
Pracownik Carrefour przyjść odbebnic swoje I wyjść nic tylko tyle zero zangazowania minimum dac z siebie wkoncu Carrefour jaka płacą taka praca
Bedąc dzisiaj w markecie CARREFOUR CH Posnania w Poznaniu ul. Pleszewska 1 zastanawiałam się, czy weszłam na teren sklepu czy do magazynów. Palety z towarem zalegają na środku w przejściu przy regałach nawet trudno przejść z wózkiem. Nastała dziwna moda na ustawianie palet z towarem w przejściach. Jeśli brakuje pracowników to trzeba zatrudnić większą ilość. Poza tym dlaczego jest tak mało czytników do sprawdzania cen towaru? Dlaczego przecenione artykuły spożywcze umieszczone są w tak małej lodówce??? Kiedy chce się wyciągnąć towar z tyłu to wszystko co znajduje się z przodu leci na posadzkę - kto to wymyślił. Myślę, że Kierownik tej placówki jest mało zorientowany w handlu. Oczekuję jako klient poprawy w/w/ sytuacji.
Jako były pracownik powiem pani tyle - rozumiem pani frustrację jednakże to pani chyba nie zna sytuacji w handlu! Firmy takie jak Carrefour oszczędzają na etatach dla ludzi jak mogą, ewentualnie ukrainiec na umowę zlecenie to jak najbardziej zapraszamy.
Jest coś takiego jak punkt obsługi klienta, tam można złożyć skargi typując np szefa ośrodka, dyr.regionu itd..itp..
Sklep zmienił się nie do poznania takiego bałaganu nigdy nie widziałem, dużo klientów to mówi i odchodzi z tego sklepu. Sklep, który kosztował kilkadziesiąt milionów odstrasza to przykre co się zrobiło z tym miejscem.
Wiecie cos o nowych aneksach od stycznia?
Czy można liczyć w Carrefour Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
(usunięte przez administratora)
Pod koniec listopada ,3 progi w tym roku ... 1100 ,900,700
Totalna bzdura, będą z początkiem grudnia ,a te progi w zależności od płacy , bony 600,500,400
To skąd te różnice, bo każdy chyba ma inne info co do tych kwot. Te bony to dają razem z wypłatą czy w zupełnie inny dzień? I jeśli już mowa o kwotach to piszecie o kwotach netto?
Zgadza się. Podwyżek nie, z bonami na święta też jakiś problem, gdzie w innych firmach już wiadomo ile i kiedy...nawet kwoty powyżej 1000 zł...a tutaj wiecznie coś. Wstyd!!!
W takim razie wszyscy powinniśmy wziąć l4 przed świętami albo po prostu strajk. Carrefour wstyd. Powinni o tym w mediach napisać że żałują dla nas bonów
Właśnie przeczytałam komunikat p.Anny Kuleszy , że komisja socjalna nie zgodziła się na bony Swiąteczne w ysokości 500,450,400 zł i w związku z tym w tym roku nie będzie bonów .Informacja ukazała się na stronie Wszyscy Pracownicy ćarfura . To chyba jakiś żart , nigdy nie było takiej sytuacji . Mam nadzieję , że to tylko przejęzyczenie !
Pewnie ze zarabiają, ale na siebie tam u góry, a nam pracownikom ,podwyżki nie,premie też nie, a teraz te bony,fajnie jadą,
No to pokażmy wszyscy co warty jest carfur bez tych szeregowych pracowników , którym te bony na święta BARDZU by się przydały .
Oj carfur ! nie będzie bonów dla pracowników na Święta Boźego Narodzenia , nie będzie się czym chwalić w mediach .Brawo dla kierownictwa Biedronki , Aldiego , Lidla , Kauflanda . Dino i wszystkich innych marketów którzy Docenili ciężką prace swoich pracowników , szczególnie w okresie świątecznym . Oby ta decyzja w Carfurze nie odbiła się komuś czkawką .
a ktoś się orientuję ile kosztuję 1 min reklamy w tv, filmik się sprokuruje, a za rozsądną kwotę można się zrzucić
Po co było podburzać pracowników bony świąteczne jednak będą ! Nie dam się już nigdy tak podejść nieprawdziwymi informacjami .Brawo pracodawca .
Wiem doskonale że nie musi nic dawac,pracuje ponad 16 lat i wiem z czym się to wszystko je, I wiadomo jakie są zarobki jakie premie ,a raczej brak premii,I proszę mi tu nie pisać głupot typu że jak się nie podoba to trzeba zmienić pracę a nie siedzieć i nikt nikogo na siłę nie trzyma,tak tak wiem,fakty są fakty podwyżki od sierpnia i to jest normalne? Praktycznie na najniższej krajowej ,bony wielka zawsze walka co roku,premii brak a jak jest to 100 łmoże na 3 miesiące bo wiadomo budżetu nie wyrobiliśmy i zawsze zawyżane wszytko zebyby tylko nie dostac nic.zero paczek dla dzieci nic nic nic .faktycznie dobra wola.pozdrawiam
700 ,600 , 500 zł
Na kasach został zorganizowany konkurs na najwyższy procent transakcji z kartą mobilną. U nas bony dostaną osoby które miały jedne z najniższych wyników, bo podobno miały najwięcej transakcji z kartą mobilną. A w regulaminie jest jak (usunięte przez administratora) że liczy się procent. Generalnie wygląda jakby bony szły po znajomości a nie zgodnie z regulaminem.
Były zwolnienia u Was? Koniec październik a tu nic, nawet nie raczą poinformować kiedy czy w tym czy następnym miesiącu...
Ja miałem najwyższy % i zgodnie z regulaminem powinienem wygrać. A oni sobie jakieś inne osoby wybrali.
Może by się ktoś z regionalnego kierownictwa kas zainteresował ? Ja miałam 2gi wynik pod względem %, zgodnie z regulaminem należą mi się bony. A bony dostanie kasjer co ma najniższy wynik % na sklepie, 5 razy niższy ode mnie. Moja wina że mi kierownictwo każe sprzątać kasy czy chodzić na kasy samoobsługowe czasami ?
A czy można iść do sądu jak firma organizuje konkurs i nie postępuje zgodnie z własnym regulaminem ? I kogo pozwać ? Firmę, dyrektora, szefowa czy regionalna ?
To i tak lepiej niż u nas gdzie szefowa nie obsługuje żadnego klienta tylko każe podwładnym na swoim numerze żeby mieć 900
Zwolnienia grupowe już poszły , pozwalniali kilka osób ze sklepu ze stażem 15-18 lat ale zabawa na całego w styczniu mają być kolejne zwolnienia grupowe :D . Oni chcą chyba pracować ludźmi z UK lub GTSAMI :D to jest kabaret co tutaj sie dzieję, zamiast pozwalniać dyrektorów placówek i zastąpić ich np regionalnymi to zaniedługo roboty będą tam pracować :)
A niech zwalniają wszystkich w (usunięte przez administratora). My pracownicy handlu nauczeni jesteśmy ciężkiej pracy ! Gorzej będą mieli ci na górze, może się nie trafić taka gratka . Niech nas przestaną w końcu straszyć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgadzam się. Niech " góra" przyjdzie i zacznie towarowac, przerabiać palety, obsługiwać na działach świeżych czy kasach...garstka pracowników na zmianach popoludniowych, gdzie 1 osoba obskuguje 3 działy...straszycie zwolnieniami, redukcją etatów, teraz jeszcze niby bonów nie będzie.. A na obrót pracują " szaraki" na sklepach, targając tony towarów, skanując na kasach....
Ale góra dba , przysłali nam czarnych ( pewnie islamskich , bo mają ich dość ) stażystów ,na koszt polskiego carrefoura , chłopcy pochodzili , popatrzyli itd
Bonów na święta może nie być.! Góra będzie blokować.Związki wystąpiły z propozycją co do wysokości bonów Góra nie chce dac choć pieniądze są i to kilkanaście milionówWszysrko drożeje a oni tylko myślą o sobie.
Pobieranie przez sklepy Carrefour kaucji za butelkę, przy zakupie piwa, w wysokości 1,- PL:N, a zwracanie, przy zwrocie butelki, kwoty 0,50 PLN (przy braku paragonu) jest jawnym oszukiwaniem klientów i działaniem obchodzacym ustawowy obowiązek odbioru butelek wrotnych. Wstyd! Trzeba się zastanowić, czy dalej kupować w tym sklepie.
W każdy sklepie tak jest, ze pobierana jest kaucja za butelkę 1 zł,bez paragonu są sklepy gdzie skupują i po 20 groszy ,najprościej nie wyrzucać paragonu i nie wyzywac od (usunięte przez administratora) To tyle i aż tyle.
A skąd wiadomo że kupiłeś tutaj ? W większości sklepów kaucja jest 50 gr, można kupować gdzie indziej a oddawać tutaj. Ale wtedy by butelek więcej było niż sprzedajemy. Dlatego jeżeli więcej zapłaciłeś za kaucję to wystarczy tylko mieć dowód zakupu. Proste.
Zwolnienia grupowe,z całej firmy ok 200 osób pożegna się z pracą. Z tego co się mówi na naszym sklepie wypowiedzenia mają być ok 15 października. Szczęściarze ????których to ominie mają dostać aneksy do umowy ze zmienionymi warunkami pracy. Tylko kiedy? W pierwszej wersji była mowa o kwietniu a teraz mówi się że już.Czy ktoś coś wie? Robi się coraz lepiej,gtsu prawie brak,sporadycznie jedna osoba na zmianie, pracowników coraz mniej e roboty nie ubywa. I jeszcze zaraz każdy będzie robił wszystko,jak w biedronce. Jak tu żyć ???? Jeżeli coś wiecie w temacie to dajcie znać
A czy ktoś z Was moi drodzy dorabia w GTSie albo ma znajomych? Czy kierownictwo się nie denerwuje jeżeli dorabiacie?
Czy coś się zmieni? Nie. W większości przypadków są tacy, którzy robią na działach wszystko a " wybrańcy" mają przywileje, co do grafiku, planowanych zmian, zlecanych zadań. Jak ktoś wyrazi swoją opinię, że to nie w porządku to nie ma żadnej reakcji. " Równi i równiejsi".
Jakieś słuchy mnie doszły... drogą pantoflową, nic od góry - podobno, mają być miksy, jeśli chodzi o działy. Już długo się słyszy, że na samośki mają wskakiwać pracownicy spoza kas.. U nas mówili o aneksach we wrześniu, że mają być nowe początkiem roku. To tylko zasłyszane, rozmowy między pracownikami ... Nie wiem na ile warte uwagi i prawdziwe. Wszystko jest rozwojowe. Zarzekają się pracownicy, że nie podpiszą tych aneksów... Co z czym -, przyjdzie nam dopiero się zmierzyć ...
My podobno jesteśmy jednym z pilotów 5 sklepów , już zarobiliśmy aneksy - doradca klienta ( ogólnej sprzedaży ) /Kasy
Tak mało obejmują aneksy . Jeszcze niech uwzględnią powierzchnie płaskie , Za tak// wysokie// pensje niech wymyślą jeszcze dodatkowe zajęcia !
U nas wypowiedzenia były dawane w poniedziałek i wtorek.wypowiedzenie z dniem 31.12.
Nie polecam pracy w e-commerce. Przychodzisz do pracy z myślą że pracujesz 8 a po dwóch godzinach dostajesz informacje że dziś już nie ma pracy i masz się udać do domu. Nie polecam!!!
Co, jak to? A co się robi na tej posadzie, że z rana można dostać info, że nie ma pracy? I co, kasa jest tylko za te godziny pracy, a za resztę nie ma, mimo iż pracownik jest gotowy do pracy? Jak finalnie pensja kreuje się za miesiąc, jak np. właśnie nie pracuje sie pełnych 8 godzin każdego dnia?
Praca zależy od teg ile zamówień jest na dany dzień. Jeżeli jest mało to właśnie tak wygląda że mogą Cię puścić po paru godzinach i masz zapłacone np tylko za 4 przepracowane godziny. Możesz sobie zaplanować miesiąc że zarobisz tyle i tyle a na koniec wypłata może być o połowę niższa niż był plan. Atmosfera jest denna bo jest cały czas ciśnienie na to żeby pracować szybciej. A jak zrobisz szybciej to wyślą Cię wcześniej do domu. W biurze jest jeden Pan który potrafi poniżyć każdego jeżeli ma zły humor. Po raz kolejny to napiszę . Nie polecam
Czy pracodawca może zmusić cię do wzięcia urlopu . U nas wysyłają wszystkich , którzy mają zaległy .Czyżby coś kombinowali .?
Pracuję od 3lat ,nie narzekam ,jest OK choć ostatnio widzę że się pogarsza sytuacja ,nie będę narzekał,jak nie będę chciał pracować to się zwolnię i tyle .A tym co narzekają proponuję zacząć działać lub szukać innego zajęcia Masz odwagę marudzić to pokaż że masz jaja i odejdź lub zacznij strajkować a nie wylewać swoje gorzkie żale na forum nic z tym nie robiąc.
W pełni popieram. Nie jesteś zadowolony/ zadowolona z pracy, odejdź. Też już trochę pracuję. Zadań dużo, obsada mała, ale nigdzie nie jest cudownie, zresztą " wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma"...
Niestety, taka prawda. Pracuję w ekipie, gdzie są pracownicy ze stażem kilkunastoletnim i wiecznie narzekają na wszystko i wszystkich. Pracują " w swoim tempie" , czyli jak zrobić żeby się nie napracować...przez zmianę potrafią wykonać tylko część zadań. Nie przejmują się niczym, a przełożony już nawet nie zwraca uwagi ponieważ cokolwiek powie to nic się nie zmienia. I właśnie niektórzy starzy pracownicy, pomimo, że wiecznie są niezadowoleni, zostają i nigdzie nie odejdą. Być może dlatego, że w innych firmach musieliby wziąć się do roboty.
Witam,jestem klientem ,rozumiem że sklepy od 6.00 zostały otwarte ,ale to jakaś porażka.... wchodzę o 6.15 a tam brak pieczywa świeżego,pracownik na rybach dopiero na tych metalowych stołach lodem sypie ,to samo jak chciałam kupić na wagę wątróbkę kurzą,to pani powiedziała że dopiero się zatowarowywują, przejść przez sklep o tej godzinie to masakra... można wpaść na palety z towarem lub na biegających w pośpiechu pracowników. Podziwiam Was za wytrwałość w pracy,szanuje,ale zróbcie coś z tym wyżej u waszej władzy,nie dajcie się wykorzystywać,Pozdrawiam i życzę spokojnej pracy
A kiedy mają to zrobić, jak zaczynają pracę przed 6? Mają siedzieć całą noc w sklepie żeby hrabia mógł kupić bułkę o 6 rano? To niech idzie do piekarni. Jezu ludzie trochę empatii, jak Pan/ Pani zaczyna pracę to też ma na już wszystko zrobione??
Racja. Sklepy są po to by dokonywać zakupów..., Ale trzeba też pamiętać, że pracownicy zaczynają zmianę poranną przeważnie o godzinie 6 ... muszą wyłożyć towar, uporządkować dział... Trochę zwykłego zrozumienia. Nic samo się nie zrobi.
Wcześniej było od 7.30 i 8.00 otwarte dla klientów,mieli spokojnie czas do zatowarowanie i sprawdzenia cen ,to teraz o 6.00 otwarte, więc powinni przyjść na 4.00 ??? To decyzja odgórna nie pytali pracowników,a klient wie swoje ,wchodzi o 6.00 i widzi jak sklep otwarty i nieprzygotowany,czas to zmienić!!! Centrala chciała przyciągnąć klientów,a znów tak namieszali że zaczęli pisać skargi na pracowników że otwierają sklep niewiadomo po co rano jak towaru brak i połowa cen jest nieaktualna
Dlaczego od razu narzekać? Nie uważam, aby Azarski napisał coś, co nie jest prawdą. Krew mnie zalewa, gdy przychodzi klient i pyta o 6.30 dlaczego nie ma jeszcze wypieczonych świeżych francuski, nie ma świeżego pokrojonego chleba - baa, sam chleb wypieka się 20 min, a przecież gorącego nie spakujesz, nie pokroisz.... Bo wiesz Crf1... jak pracę zaczynam o 6.00- piece uruchamiają się o 6.00. Zrobić straty, przeceny, naszykować towar do wypieku, to wszystko nie trwa 5 min... a piekarnie obstawia u mnie na markecie 1 osoba.. stąd te wszystkie frustracje. Dział świeży obrywa najmocniej - bo nie jest przygotowany na otwarcie sklepu o 6.00, bo z jakiej racji ma być?? Czasu nie zatrzymamy, a klient chce o 6.30 akurat ciepły, chrupki i skrojony chlebek - bo zamarzył o takim z masełkiem kupionym na promocji...
Nie gadaj głupot, u nas piekarnia działa od 5.00, od 6.00 i jest ok. A na poważnie całkowicie cię rozumiem
Dokładnie. Zapraszamy do pracy: zmiany dowolne: rano, popołudniu w składzie 1 osoba na 3 działy do obsługi klienta, dotowarowania etc... Łatwo się mówi, pisze na temat pracy o której nie ma się żadnego pojęcia...
Jak zwykle wszystko wiesz najlepiej...To przyjdź i pokaż co potrafisz. 1 osoba na piekarni rano, 2 na warzywa/ owoce+ ryby, 2 lada mięso/ wędliny, .. Czekamy. Sklepy do wyboru.
Niestety tak to wygląda pracownik zaczyna pracę o 6 trzeba piec nagrzac, żeby wypiec pieczywo, a co za tym idzie, pieczywo będzie później ,jak ktoś chce świeżo bułkę to niech idzie do piekarni ,a nie w (usunięte przez administratora) mózg zawraca ,między innymi ma jeszcze wiele innych rzeczy do zrobienia, wymienić aktualne cenówki bo przecież klient o 20 groszy to wije zrobienia na całego ,do tego musi przejrzeć daty na pls,I na mięsie, dostawę przyjąć, do kasy polecieć, bo zwroty ,bo butelki bo sroty itd.a wy klienci chcecie bułeczki świeże i towar o 6 żeby był świezy
Ja zapraszam do Łodzi , na wędlinach zmiana jednoosobowa .Jak idziesz po towar na magazyn lub do toalety / przemili klienci / biegną na skargę do kierownictwa lub drą (usunięte przez administratora) źe czekają trzy minuty . Polecam każdemu popracować choć dwa tygodnie , (usunięte przez administratora)bojąc się , czy aby dama nie stoi a za długo i nie będzie miała buzi wykręconej na drugą stronę . !
To w tych nowych aneksach dodali kasy wszystkim ,na hipermarketach też??? Jestem ze świeżego i mam latać na Kasy ???
Dokładnie, wykorzystali wtedy sytuację pandemii, regionalny w Gdańsku gdzie pracowałem powiedział wtedy, że jest to wymóg sytuacji i NA PEWNO wszystko wróci no normy tj 7:30 po opanowaniu sytuacji :) Wszyscy już wtedy wiedzieli, że będzie z goła inaczej, jak i się stało. Ciekawe kiedy wydłużą czas pracy o 23, do niedawna sam pracowałem w Carrefour na PFT, PLS, Magazynie (wszędzie poza kasami praktycznie), wiadomo trzeba posprzątać, 21:59 Ukrainka z pretensjami, że mielonego nie dostanie, później skargi innych klientów robiących zakupy na ostatnia chwilę, szczególnie skargi klientów z Ukrainy "dlaczego nie do 24!!!???" ;) ;) ;) wszystko przed nami :P
Tragedia, pomijając już sam fakt ciężkiej pracy jakim jest handel polityka tej firmy woła o pomstę do nieba. Dawne obowiązki ludzi którzy ciężką pracą lub też niestety "po znajomości" zasłużyli na rangę eksperta przerzucone na tak zwanych starszych doradców klienta którzy i tak już mieli ciężko, oczywiście ani grosza więcej za wykonywanie czynności które powinny nadal należeć do ekspertów. Oczywiście nie wspominając o polityce firmy "walki z inflacją" kosztem pracownika - więcej towaru z coraz to nowymi wytwórcami produkującymi tak właściwie to samo co jeszcze bardziej utrudnia walkę ze stratami za które odpowiada później doradca klienta - nie pan czy pani ekspert robiąca zamówienia na prawo i lewo bez pomyślunku oraz wtrącanie nosa przez magazyn centralny. Podsumowując - wydajni pracownicy ukarani coraz mniejszą ilością rąk do pracy na działach za to "nagrodzeni" coraz to większą ilością towaru. Tylko po to, by usłyszeć, ż(usunięte przez administratora).wiadomo jaki i to jeszcze u płci przeciwnej.
Odnoszę się do pracy w biurze i atmosfery tam panującej. Może komuś to pomoze w podjęciu decyzji. Otóż mogę tylko powiedziec, ze zdecydowanie nie polecam. To przedziwna firma. Jakby rodem z lat 90. Ludzie tam pracuja jakby za karę . Atmosfera jest ponura dosyc. Kultura organizacyjna bardzo przestarzała i hierarchiczna. Chyba nie wróżę tej firmie sukcesów niestety. Pozdrawiam i nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1031.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 964, z czego 98 to opinie pozytywne, 404 to opinie negatywne, a 462 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.