Opinie o ACTION Poland Sp. z o. o. w Katowice

4.1/5
Na podstawie 528 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie ACTION Poland Sp. z o. o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ACTION Poland Sp. z o. o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ACTION Poland Sp. z o. o. w Katowice

Dramat
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w tej firmie już od jakiegoś czasu, nie polecam tej pracy. Pracowałem w kilku miejscach, ale nigdzie nie miałem takiej monotonii, dostawa, resztki, fejsowanie i tak w kółko. Praca bardzo ciężka, rozliczanie z każdej minuty, zmiany w grafiku z dnia na dzień, ciągłe nadgodziny jak nie robisz nadgodzin to kierownictwo i regionalna źle na ciebie patrzą. Socjal pozostawia wiele do życzenia, dofinansowanie do okularów - zapomnij. Za twoją ciężką pracę firma pozwoli kupić lody dla zespołu. Premię? Raz do roku rzucą, ciągłe gadanie o świadomości kosztów, ale na otwieranie nowych sklepów to kasa już jest. Jesteś chory? Masz gorączkę? Przyjdź do pracy broń Boże nie idź na L4. Żałuję dnia kiedy złożyłem swoje CV. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie.

Pomocna
Pracownik
@Dramat

U nas w Krakowie os.Na Lotnisku też nie jest dobrze... Pracuje u nas tęga kierowniczka(usunięte przez administratora) Firma ją wspiera i toleruje do momentu kiedy bedzie zbiorowy pozew o (usunięte przez administratora),to może w ten czas się przebudzą...Stara sciemniara ,nic nie robi ‚udaje, ze pracuje i wiecznie wszystko jest źle!!! Cały czas siedzi w biurze... Nowi kandydaci do pracy zastanówcie się dwa razy zanim tam przyjdziecie do pracy!!!

Gość
Pracownik

Polecam pracę w Action. Pracuję tam już 1,5 roku jako sprzedawca/kasjer. Nie ma problemów nie do rozwiązania. W pomieszczeniu socjalnym wiszą numery do HRu i kierownika regionalnego, którzy zawsze pomagają. Jest możliwość awansu/rozwoju. Pensja 3200 brutto, paczki na święta. Jedyny minus to brak premii, bo nieważne czy osiągasz obroty 50tys dziennie czy niecałe 30, to nie ma z tego żadnych dodatkowych pieniędzy.

mozarella
Kandydat
@Marta

moze podpytaj tez jakichs znajomych ile w branzy zarabiaja przecietnie i sie dowiesz ile mniej wiecej mozesz oczekiwac skoro ci tak zalezy zeby wiedziec na juz

Asia
Kandydat
 Pytanie

Dostałam propozycje pracy w tej firmie i mam pytanie jak wyglądają dostawy towaru czy są duże, czy jest dużo dźwigania

Bleee
Pracownik
@Oczko

Dźwiganie tam jest cały czas.

Ania
Pracownik

Fajne warunki zatrudnienia są: - umowa o pracę - 26 dni urlopu dla każdego - 15% zniżki pracowniczej - prywatna opieka zdrowotna - paczki świąteczne - PZU na dobrych warunkach - karta Multi sport - imprezy integracyjne - różne akcje dla pracowników, jak torty, lody, pączki, czekolady, owoce, gratisy (W ciągu roku trochę tego jest) - podwyżki są co roku w Styczniu - premie pieniężne, okazjonalne (rocznice pracy, 300 sklep, 30lat Action etc.) - szkolenia i awanse wewnętrzne

Hi
Kandydat
 Pytanie
@Ania

A można dopisać osoby towarzyszące do luxmedu i multisporta? Jeśli tak to jaka kwota?

Mysliciel
Kandydat
 Pytanie

Może ktoś się wypowiedzieć o pracy i atmosferze w Bydgoszczy? Dostałem propozycję rozmowy i zastanawiam się czy warto

bay Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Mysliciel

najwięcej się i tak sam dowiesz, nie lepiej po prostu sprawdzić?

Bydzi Nowy wpis
Inne
@Mysliciel

Lepiej szukaj pracy gdzie indziej, szkoda nerwów i pieniędzy na opiekę psychologiczna.

Beti
Kandydat
 Pytanie

Jakie zmiany są w action ?

rybka z ferajny
Pracownik
@Beti

masz dwie zmiany, wątpie czy jakiś sklep na jeszcze mniejsze godziny to rozkłada więc pewnie wszędzie tak jest

rybka z ferajny
Pracownik
@rybka z ferajny

u nas jest 6:30/7 - 14:30/15 i 13:30-21:30

bay Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@rybka z ferajny

zawsze macie po 8h czy zdarzają się dłuższe zmiany?

Leos
Inne

W tym dyskoncie to dobrze pracowało się z 2 lata temu, po objęciu rządów przez nowego GM zaczęło się robić coraz gorzej. RM wykonują polecenia AM nie patrzą czy to utrudni prace lub jest bez sensu brak im własnego zdania. RM oczywiście maja swoich pupilków ale też osoby których można mobbingować. Co do plusów na pewno wynagrodzenia konkurencyjne na rynku retail, benefity ale minusów o wiele więcej i w tej firmie jak ktoś chce może się nabawić nerwicy czy depresji o wypaleniu zawodowym nie wspomnę. Szczerze odradzam prace w tym dyskoncie, bo oczekują aby sklep wyglądał na luksusowy a to dyskont i później jest nerwówka, przemęczenie i plecy też odmawiają posłuszeństwa.

Kobieta
Były pracownik
@Leos

To prawda dwa lata temu się zatrudniałam w sklepie w Warszawie i było spoko. Teraz jest tragedia bo osoby które nie powinny ,są na stanowiskach kierowniczych. Zmiany grafiku i robienie po zlosci za pójście na L4 to norma. Gdy się nie podlizujesz jesteś najgorszy i innych nastawiają przeciwko Tobie. Plotki i ploteczki są na porządku dziennym.Wtorki są najgorsze pracujesz do 22.30 a jak się nie wyrobisz to do 23:00 bo kierownica będzie zła rano że musi dokańczać promocje tygodnia. Nie polecam u nas kilka osób na zwolnieniu od psychiatry i wcale się im nie dziwię

Leos Nowy wpis
Inne

Nie licze na to ze cos sie zmieni a moze byc jeszcze gorzej. Wakatow coraz wiecej, ludzie odchodza lub ida na dlugie zwolnienia lekarskie bo nie daja rady psychicznie i fizycznie. Jesli ktos z osob chcacych sie zatrudnic w tym dyskoncie mocno sie zastanowi czy warto zarabiac 400-500zl wiecej ale wydac to na terapie u psychologa czy nie lepiej mniej a spokojniej

Czestochowiankaa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Kandydat
 Pytanie

Ktoś może dostał się do kolejnego sklepu w Częstochowie, jedziecie na szkolenia?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
.Nofa
Pracownik
 Pytanie

Hej. Od jakiegos czasu pracuje w jednym ze sklepow Action. Grafik zmieniany non stop. Strasznie mnie to irytuje. Wiekszosc 2 zmian. Po 6 dni w pracy. Nic nie mozna zaplanowac w dzien wolny bo ciagle jest zabierany bo cos... podejmujac te prace bylo zapewnianie ze czas pracy jest rownowazny. Z pania kierownik nie mozna sie dogadac. Mam przyjsc i tyle. Urlopu nie ma. Tzn jest zaplanowany i zabrany ....Z dodatkowych wolnych dni tez nie ma szans skorzystac... Mozna to gdzies zglosic ?

Aaaa
Były pracownik
 Pytanie
@.Nofa

Pracując w action, nie możesz mieć swojego życia prywatnego. Oni uważają, że musisz być dostępny cały czas. Można zgłosić do regionalnego, ale raczej będzie to zamiecione pod dywan. Czyżby była mowa o warszawskim sklepie ?

Heh
Inne
@Aaaa

To się dzieje nie tylko w większych Warszawskich sklepach, ale również w mniejszych miastach.. swoje życie prywatne trzeba podporządkowywać pracy. Szkoda czasu i nerwów.. polecam zmianę.

You
Pracownik
@Aaaa

Możesz zgłosić naruszenie praw pracowniczych do PIPu :)

Lala
Pracownik
@Aaaa

Pewnie będzie zamiecione pod dywan, jak jeden sklep nadużywał nadgodzin, później takie osoby awansują to o czym tu mowimy, brak konsekwencji, a tersx jak nie ma komu pracować nadgodziny aż się proszą, godziny pozwalają ale niemożna taka polityka sklepu, jest coraz gorzej

Tobiasz
Inne
@You

Poważnie myślisz ze takie coś nie było jeszcze zgłaszane? Jestem pewien ze byłaby już odpowiednia reakcja

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

JJ
Były pracownik
 Pytanie

Czy zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tej kierowniczki? Czy sprawa została zamieciona pod dywan?

N.
Pracownik
 Pytanie

Ale co podpisać?

Aga
Były pracownik
@N.

Co by to nie było to wydaje mi się że tak być nie powinno. Szkoda, że tutaj kierownictwo nie ponosi żadnych konsekwencji

J.
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Może były jakieś konsekwencje? Jeżeli nie było żadnych konsekwencji to mega słabo by to wyglądało. Moim skromnym zdaniem taka informacja powinna trafić wyżej do osoby regionalnej, a nie tutaj takie coś wypisywać bo to stawia punkt w słabym świetle. Może osoba która pracuje w tym sklepie sie wypowie na ten temat??

Malutka
Były pracownik

Wcale mnie to nie dziwi, tam to wieczny problem był z toaleta, ciągle awaria ,a pracownicy korzystają z toi toi

Lucek
Inne
@Malutka

Nie wyobrażam sobie nie mieć socjalnej toalety to lekka przesada żeby z toi toi’a korzystać podczas pracy na sklepie. do kogoś nie można tego zgłosić?

Łucja
Inne
 Pytanie
@Lucek

A może to nie wina sklepu że nie było toalety tylko tych co budowali budynek. Pomyślał ktoś o tym ?

M.B
Pracownik
 Pytanie
@Łucja

Toaleta to i tak najmniejszy problem. W każdej firmie są jakieś "luki" socjalne tylko kto normalny podpisuje się za kogos?

Pracownik
Pracownik
@JJ

Oczywiście że sprawa została zamieciona pod dywan przez regionalną i HR, fałszowane były podpisy w segregatorze BHP.

Pracownik2
Pracownik
@Pracownik

Tacy ludzie nie powinni obejmować takich stanowisk, powinny być wyciągnięte konsekwencje, ale jest zamiatanie pod dywan

Pracownik Ino
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Przepraszam czy to cały czas chodzi o nasz wspaniała k4rolinke? U nas w sklepie sobie pozwalała na bardzo dużo. Ona musi mieć jakieś znajomości chyba w centrali że została kier0wniczka... ZENADA !

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Ino

A czy można dowiedzieć się coś o pracy w Bydgoszczy?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Ino

A czy można dowiedzieć się coś o pracy w Bydgoszczy?

Katharina
Pracownik
@Pracownik Ino

Nasza KarOlinka jest przecież najlepszym kierownikiem,szanuje wszystkich,nie obgaduje,nie poniża.No złoty czlowiek

Fagata
Pracownik

NIE,jest jeszcze inna ,,szanująca,,swoich pracowników

Krysia
Pracownik
@Fagata

A no jest jedna taka strzała w Warszawie co prowadzi topowy sklep a zespołem poniewiera… ostatnio była o niej mowa tutaj, na sklepie huczy od plotek kto się śmiał napisać na forum o niej… no ale cóż, jest gadanie i są konsekwencje. Może przemyśli swoje zachowanie wreszcie.

justyśka
Inne
@Pracownik

Ale co tam się wgl wydarzyło? chyba widzicie że pierwszy post jest usuniety i każdy co wejdzie, nie wie o co chodzi.

Pracownik
Były pracownik

Napisane jest, że chodzi o sklep w Bydgoszczy

Pracownik
Były pracownik

Napisane jest, że chodzi o sklep w Bydgoszczy

Renata
Kandydat
 Pytanie

Hej, podzieli się ktoś informacją jak wyglądają te 8 tygodniowe szkolenia ? Jest jakiś egzamin na koniec do zaliczenia ? Ktoś wspominał o rocznych premiach i paczkach na koniec roku, ale na rozmowie nie dostałam takich informacji, takie benefity dostają wszyscy czy osoby z określonym stażem ?

Bubu
Pracownik
 Pytanie
@Renata

8 tygodniowe? Chyba 8 godzinne ???????? i to tylko na papierze bo trzy h to jest maks. To tylko szkolenie bhp. Nie ma żadnego egzaminu.

Lol
Pracownik
@Bubu

Jej chodzi o szkolenie na asystenta a nie na parobka sklepu

Riko
Inne
@Bubu

Hahaha no to faktycznie różnica 8 tygodni a 8 godzin. No a co z kasą bo wiecie czas to czas. Dają za to minimalną krajową? o ile wgl płacą bo wiem że i takie sytuacje wolontariatu są.

asystentka
Pracownik
@Renata

8 tygodni szkolenia odbywa się wiadomo - na sklepie szkoleniowym. Jest kierownik który jest trenerem i pod jego opieką uczysz się na osobę funkcyjną. Każdy tydzień to jeden moduł nauki i szkoleń, także tych online. Jest bardzo dużo teorii ale też praktyki - wiadomo, najpierw nauka podstaw takich jak rozładunek towaru, układanie towaru, stanie na kasie, w międzyczasie także ogarniasz wszystko co musi potracić osoba funkcyjna: nowości, zamawianie towaru, otwarcie/zamknięcie dnia, przebudowy, szczyty, odsyłka towaru uszkodzonego, sezonowego, program Kronos który obejmuje godziny, grafiki i wszystko co jest wspólne z produktywnością, procesy rekrutacji pracowników. Pod koniec szkolenia prowadzisz zmiany samodzielnie (ale nie sam na sklepie, spokojnie) i zarządzasz pracą zespołu. Nie ma egzaminów, są dwie ewaluacje w których uczestniczy szkoleniowiec, Twoja kierownik regionu i HR advisor. I jest to taka rozmowa ze wszystkiego co potrafisz - no, można nazwać egzaminem, są zadawane pytania. Trwa tak od pół godziny do godziny. Pierwsza ewaluacja jest zazwyczaj bardziej lajtowa, druga już nie bo kończy ona Twoje szkolenie i decyduje czy się nadajesz iść na własny sklep i już tam samodzielnie prowadzić zmiany i podejmować decyzje. Tak jak mówiłam - jest ogrom nauki, na to trzeba się przygotować.

asystentka
Pracownik
@asystentka

Nie szkoleniowiec, ale osoba szkoląca się, mój błąd.

asm
Pracownik
@asystentka

No chyba że trafisz na jeden ze sklepów w Warszawie gdzie kierowniczka lubi obgadywać i demotywować wtedy nie masz trenera tylko plotkarę za prowadzącą szkolenie, o ile można nazwać to szkoleniem, bo wszystkiego trzeba nauczyć się samemu albo 10 razy prosić aby ktoś Ci pokazał i pomógł, asystenci byli tam spoko, tyle z tego „szkolenia” dało się zapamiętać pozytywnego. A tak to nerwy, sklep działający własnym życiem, niby sklep szkoleniowy a procedury nie były przestrzegane… regionalna a później regionalny raczej mieli świadomość co się tam dzieje ale przymykali oko na wszystko… przez te 8 tygodni to w moim życiu był stres i nerwy na 1 miejscu, czy dobrze zrobię, czy odpowiednio zapytam bo jeśli nie to zaraz będą krzywe miny, teksty z „drugim dnem” i gadanie po kątach, że po co tu jestem, jestem do niczego

asystentka
Pracownik
@asm

Niestety i takie sklepy się zdarzają, mój szkoleniowy był świetny, pełna profeska, kierownik bardzo cierpliwy, człowiek z klasą, przekazał multum informacji, potrafił motywować, ale też znam sklepy gdzie była jedna wielka kicha moja koleżanka asystentka była na takim, więc być na dobrym szkoleniowym sklepie też trzeba mieć szczęście.

Klient
Kandydat
@Renata

Nie ma, żadnych premii

Ali
Inne
@Klient

W ogóle nie ma premii? Może to kwestia sklepu czy coś. W tych czasach to raczej firmy starają się dawać premie czy inne dodatki

Lol
Pracownik
 Pytanie
@Ali

(usunięte przez administratora) NIE MA PREMII W ACTION

Mam tak samo
Pracownik

U nas też jest kierowniczka co udaje że pracuję. Pół dnia siedzi w biurze, potem wychodzi z jaskini przed 2 zmianą udaje że pracuję przez godzinę.

Heh
Pracownik
@Mam tak samo

Podaj numer sklepu i miejscowość żeby było wiadomo który sklep omijać

Ma
Były pracownik
@asm

Sama prawda ,potem jak trafisz na swój sklep docelowy wcale nie jest lepiej,regionalny to (usunięte przez administratora) ,który pomiata najbardziej asystentami o pracownikach źle się wyraża,doprowadza do tego, że ciągle się zmienia personel ,są też wiecznie L4,jeszcze jak będziesz miała takich kierowników jak w Wolominie to współczuję ....

Ja
Pracownik
@Ma

Sklep w Wołominie to tragedia. Najwyższy współczynnik L4 w regionie, RM powinien się zainteresować tematem, a wiadomo, ryba psuje się od głowy.

Odp
Pracownik

Ewaluacja polega na tym co się nauczyłaś. A nad czym trzeba popracować abyś była przygotowana do objęcia stanowiska.

Yolo
Pracownik
@Ja

Jeśli jesteś osobą myśląca, jeśli uważasz że RM który jest powodem L4 ma się zająć tematem to logiczne myślenie kuleje. Wołominem powinien się zainteresować DG, kilka porządnych wizyt Adriana i albo kieras się ogarnie i zacznie pracować na sklepie albo dalej będzie układ z RM i na sklepie każdy będzie narzekał, chodził na L4 a sklep będzie wyglądał jak (usunięte przez administratora) z zaległymi dostawami. ;) Ryba psuje się od głowy ale ta głowa nie jest kierownik tylko RM, kierownik jest następny…

Mik
Pracownik

Ja jestem pracownikiem tego sklepu i niezgodzie się z opinią. Uważam że aktualny kierownik jest człowiekiem, który przedewszytkim jest człowiekiem. Niestety nie wszyscy są zadowoleni z tego powodu bo końcu jest sprawiedliwie podzielona pracą na zmianie .

Yolo
Pracownik
 Pytanie
@Mik

Oprócz jego pracy. Na codzień słychać tylko narzekanie ale widać że są zadowolone osoby, które mają taryfę ulgową. Super. Jednak właśnie nie każdy pracuje tak samo wydajnie bo na ulubieńców jest przymykane oko a jak ktoś się nie zgadza i mówi to wprost to znika… taka prawda. Jak wygląda zatrudnianie i zwalnianie pracowników ostatnio?

Yolo
Pracownik
@Mik

Poza tym szkoda że sam nie pracuje. Taki daje przykład. Znacznie jedno, zostawi, pójdzie gdzieś indziej zrobić (usunięte przez administratora) już dwie rzeczy rozwalone a on znika ze sklepu… a pracownicy muszą za niego sprzątać.

Na
Były pracownik
@Ja

Zgadzam się, problem L4 jest bardzo widoczny, lecz RM nie zwraca na to uwagi ani nikt sie nie zainteresował tematem, a tym bardziej rozwiązaniem problemu. Dogadanie się z kierownikiem jest delikatnie mówiąc bardzo ciężkie, a współpraca po pewnym czasie męcząca gdyż nie jest to osoba decyzyjna( a przy takim stanowisku powinna) nie potrafi szybko podjąć decyzji, najchętniej przekazuje swoje zadania dziennie na inne osoby. Często zaczyna i nie kończy zostawiając przy tym bałagan na sklepie. Pracownicy mają często większą wiedzę na temat pracy na sklepie niż osoba zarządzająca. Ciągła presja czasu robienia danej rzeczy, rozliczanie wprowadza nerwową atmosferę. Wartości jakimi szczyci się firmą, nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam pracy w tej firmie, szczególnie w tym sklepie.

ewela
Inne
@Lol

Serio nie ma premii? Może jest tak że ci co się wyróżniają to mają premie tylko się jakoś specjalnie tym nie chwalą

N.
Pracownik
@ewela

Nie w tej firmie nie ma premii. Najbliższa będziemy pewnie mieli na święta chyba że to też zlikwidują…nowy DG, nowe zasady…

Gość
Były pracownik
@Na

Dokładnie tak jest . Kierownik ma swoje ulubienice i traktuje je lepiej niż innych . Jest podział na równych i rowniejszych. Jedne piją kawusie na kasie a druga nawet siku nie ma czsdu zrobić . ASM - dwie panie na A. Jedna ciągle przestawia ludzi i, wyzywa i rozlicza z czasu a sama siedzi w biurze i ogląda pracowników na kamerach lub rozmawia przez telefon z mężem . Druga ciągle chodzi po sklepie i planuje L4 ... Pracownicy wolą zadzwonić do kierownika lub innej asystentki że muszą wziąść wolne bo żadna nie potrafi wprowadzić zmian w grafiku . Każdy problem związany z tymi paniami został zamieciony pod dywan . Odkąd z nimi pracuje muszę brać leki na uspokojenie przychodząc do pracy ...

PomyslDwaRazy
Pracownik
@Renata

Jako pracownik jeszcze obecny odradzam. Jest ogrom przypadków jasnego (usunięte przez administratora) Niestety pracownicy, którym zależy na pracy siedzą cicho i znoszą wieczne bluzgi i wulgarne komentarze za "zły fejs", "za kurz pod regałem"... Zmiany w grafiku non stop. Dobre dla osób które chcą sobie dorobić, ale tylko na niepełnym etacie. Obserwując towarzystwo z góry... HR RM kierownictwo... To jest zlepek ludzi totalnie bez jakiegokolwiek pojęcia o zarządzaniu.

....hmm
Były pracownik

Firma jak się pracowało ok lecz jeśli składasz wypowiedzenie i z czasem by się chciało wrócić to niestety, CV jest ODRZUCANE bo UWAGA nie spełnia się ich wymogów.

Tyszka
Pracownik
@....hmm

No raczej nikt cię nie przyjmie tam drugi raz A czemu się zwolniłes

Zawiedziona
Pracownik

Kierownictwo w większości sklepów totalnie do wymiany. Zero wyrozumiałość i ludzkiego podejścia.

Joasia
Inne
@Zawiedziona

No ale chyba nikt nie wymienia to trzeba się przystosować albo dogadać. Pracownicy chociaż się wzajemnie wspierają czy też patrzą wilkiem?

jola lojalna
Pracownik
@Joasia

ja na swoich współpracowników złego słowa nie powiem, myślę ze to zależy gdzie trafisz ale u mnie jest bardzo dobra atmosfera

Jolo
Pracownik
@jola lojalna

No ja w Warszawie narzekam. Już nam dosyć pracy tu. Każdy każdego obgaduje… nie da się pracować. Szczególnie ostatnio jakaś dziwna atmosfera się zrobiła. No ale kredyt mam i narazie ciężko znaleźć coś innego sensownego… praca jak praca jest okej. Ale otoczka słaba.

nejmar
Pracownik
@jola lojalna

ja się zgadzam z twoja opinia, u mnie tez jest ok atmosfera

Lela
Inne
@Jolo

Jeśli sa takie kwasy to nie możecie komuś wyżej tego zgłosić żeby to ogarnął? Powinni dbać przecież o integracje w zespole

leja
Pracownik
@nejmar

u mnie tez jest fajny zespol wiec nie wiem od czego to zależy

Beka z firmy....
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam tu pracy...Pracowałam co prawda krótko ale długo w innych firmach żeby mieć jakiekolwiek porównanie. Kluczowe dla firmy wartości nie mają nic wspólnego w życiu codziennym...jednym słowem porażka!!! Ni jak to więcej ująć. Generalnie praca ciężka, monotonna. A motto tej firmy:" za wolno,za mało, szyciej i więcej!!!" Serio??? Obudźcie się hahha....o HR nie wspomnę...coś załatwić?! Zapomnij. Każdy kogoś gdzieś tam pytq o coś po coś tam ....bla bla bla i zero odpowiedzi. Serio?? To do selekcji i do nauczenia bo nie te osoby na tych stanowiskach. Pozdrawiam jeszcze tam pracujących cierpliwych....góra do wymiany bo firmę z torbami puścicie ????

Bolo
Były pracownik
@Beka z firmy....

Ta firma to jedna wielka porażka. Nawet nie masz telefonu do księgowej gdy coś ci się z wypłata nie zgadza. Ludzie się zwalniają ale oni mają to gdzieś po przyjdą nowi i się ich ustawi. Dajcie sobie spokój to tylko ładnie na rozmowach wygląda

Zniesmaczona klientka
Inne

Action Gostyń, nie polecam najgorszemu wrogowi ???? obsługa fatalna !!! Osoba przyjmująca zwrot (chłopak) mega nie przyjemny tysiąc pytań dlaczego chcę zwrócić towar (brak kompetencji bo nie powinien o to pytać z tego co mi wiadomo) (usunięte przez administratora) panoszy się po sklepie jakby był bogiem patrzy z byka wyrczy na pracowników wg (usunięte przez administratora) z brakiem szacunku dla kogokolwiek nie wiem kim tam jest w tym sklepie ale kompletnie tam nie pasuje odrazu jak go widzę to mam humor na zero poprzednia ekipa była lepsza uśmiechnięte dziewczyny aż chciało się wchodzić a teraz masakra nic dziwnego że pouciekały

MateoWschod
Pracownik

Pracownik ponad 1rok+. Problem złożony bo dotyczy chorobliwego rozliczania z wykonywanej pracy, zastraszania (w postaci notatki służbowej, przesyłania byle problemu do regionalnych) za rzeczy nie wpływające na funkcjonowanie sklepu (kurz pod regałem, brak podpisów, niepoprawnie zrobiony grafik przez ASM* asm nie ma obowiązku robienia graku) i braku poszanowania czasu wolnego od pracy przez jedną z kierowniczek na wschodniej ścianie Polski. Patologiczne zachowanie klasyfikuja się pod (usunięte przez administratora) ze strony kierownictwa. Załoga jest wybitnie wydajna, lecz jest zastraszona gadaniem o umowach, zwolnieniach, L4 to temat który powoduje fale plotek, gadania za plecami pracownika. Ogólnie w firmie panuje ogromny nieład.

Ania
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Czy ktoś pracuje na Głębockiej w Wawie? Szukają ciągle do pracy do tego sklepu i chce wiedzieć jak tam atmosfera i warunki pracy?

Nie polecam
Pracownik
@Ania

Nie trać czasu, słaba atmosfera, kierownika stara się zgrywać kumpelę ale jej to nie wychodzi, ploty i ploteczki są na porządku dziennym, zespół ciągle się zmienia, ostatnio tu się ciężko zrobiło z kadrą w sumie. ja nie polecam tego miejsca. Ogólnie pensja okej, praca która się wykonuje jest okej ale reszta już nie. A jak się ktoś nie zgadza ze zdaniem kierowniczki to jest (usunięte przez administratora) Jeśli chcesz zacząć chodzić do psychiatry bo przestaniesz dać rady funkcjonować to jest odpowiednie miejsce.

Ania
Kandydat
@Nie polecam

To faktycznie chyba nie ma sensu tam składać CV skoro taka atmosfera...

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Jak składaliście podanie do pracy do firmy skoro w sklepie nie chcą przyjąć a na stronie nie ma Waszego miasta i nie można złożyć aplikacji spontanicznej? Słyszę od znajomej, która tam pracuje, że została przyjęta osoba,ale to chyba po znajomości.

Lis
Pracownik
@Kasia

W Action istnieje coś takiego jak polecenie pracownika i nie jest to związane z żadnym kolesiostwem, bo taka osoba normalnie powinna przyjść na rozmowę kwalifikacyjną. Jeśli spełni warunki to może być jak najbardziej przyjęta. Ponadto czasem korzysta się z bazy aplikacji wysłanych we wcześniejszych rekrutacjach, które są już zamknięte. Oszczędza to czas, jak i pieniądze na nowe ogłoszenia.

Zuzu
Inne
@Lis

No dobra wiadomo ze kolejka sie robi i tamci maja pierwszeństwo ale nie lapie czemu nie można spontanicznie na boku już dosłać żeby z głowy mieć. czyli oni specjalnej selekcji nie robią tylko z gorki biorą?

Lis
Pracownik
@Zuzu

Każda firma ma swoje zasady i politykę. Nie widzę w tym nic złego, że nie bierze się cv po to tylko aby wziąć. A papierowych nie bierze się również ze względu na aRODO

@zapytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Inne
 Pytanie

Jakie zarobki ma sprzedawca?

ASM
Były pracownik

2 lata w firmie , praca jak praca , fizycznie ciężko, jesteś kasjerem, magazynierem, sprzątaczką. Sklep srednioobrotowy. Ekipa w miarę zgrana, fajni ludzie. Kadra zarządzająca już mniej. Otaczanie się przyjaciółkami, pół zmiany siedzą na socjalu lub w biurze a ty zasuwaj za 3. Wartości Action, na kubku. Pracujesz do ostatniego dnia , a tydz przed końcem kontraktu dowiadujesz się że go nie przedłużają, choć wcześniej słyszysz co innego. Typowe korpo. Jesteś numerkiem w systemie, jak żyjesz pracą a nie układami z SM to się nie utrzymasz.. Niezależnie od tego jak dobrze wypełniasz swoje obowiązki, regionalny ma to gdzieś. Zerwie z tobą jak dzieciak przez telefon lub SMS. Nawet nie pofatyguje się, żeby z tobą porozmawiać. Ot cały "szacunek" o jakim tak się głośno mówi w firmie a zobaczysz go tylko jako napis na plakacie.

ASM
Pracownik
@ASM

To wszystko niestety ale jest prawdą. Dokładnie tak się dzieje. Nie szanują ludzi ani ich pracy. A to właśnie Ci ludzie ciężko pracują na regionalnych wyniki na ich służbowe auta i wyjazdy nawet te w hotelach na prywatnych spotkaniach towarzyskich.

@nie
Kandydat

„Pani” rekrutująca w JG - żenujący poziom, wielka łaska znaleźć inny termin spotkania bo przecież rekrutacja ciągnie się od 2 miesięcy ale te 3h różnicy całkowicie dezorganizuje „Pani” życie…

JaJola
Kandydat
 Pytanie
@@nie

A powiesz coś wiecej? Czy nie udało Ci się być na tej rozmowie? Mam spotkanie w przyszłym tygodniu i się waham między action a inna firma. Byłam nastawiona na Action, ale po tych komentarzach...????

Scrap
Kandydat
 Pytanie

Ile miesięcznie można zrobić na pełnym etacie jako pracownik sklepu w większym mieście? Naprawdę tak źle traktują pracowników ogólnie, czy to tylko pojedyncze przypadki?

Reks
Inne
@Scrap

Na podstawie samych komentarzy stwierdzasz ze ktoś może być zle traktowany? Jakie zachowania masz na myśli pisząc o tym? dziwne ze nikt nie odpowiada

Gość 2
Inne
 Pytanie

Dlaczego nie możemy pracować z wózkami sklepowymi to nam bardzo ułatwiało pracę?

wanda
Inne

A może zamiast tak narzekać po prostu zaproponujecie żeby ogarnęli wam inne narzędzie do pracy? takie dla pracownika skoro argument jest taki ze to dla klienta niby

Aga
Były pracownik
@wanda

Hahaha Zaproponować można, ale i tak pracownicy są tylko tania siła robocza.

Miki
Pracownik
@Gość 2

Zapewne dlatego, że jedną z wartości firmy jest (usunięte przez administratora)- dlatego osobom decyzyjnym nie zależ, aby ułatwiać nam pracę. Kolejną jest SZACUNEK - dlatego dbają o naszą kondycję fizyczną i zmuszają do dźwigania ciężkich kartonów np. z płynami do prania. Niestety, ale w dłuższej perspektywie zapewne w wielu sklepach odbije się to na ilości zwolnień lekarskich.

Nika
Pracownik
 Pytanie
@Miki

To w całej Polsce jest wymysł zakazania pracy z koszykami?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

I co z tego że rolki mają kółka ? Rolką możesz podjechać na dany dział a jak towaru na rolce jest z kilku działów ? Pomijając to że w Lce sklepu nie można ustać to wózkiem było to łatwiejsze bo pakujesz cały wózek towaru i lecisz . A tak to pozostaje albo lecieć z jednym kartonem jak jest ciężki albo kilka kartonów ułożyć i pchać pod półkę . Więc to że rolki mają kółka nic nie zmienia :)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kilku działów? czyli ilu? Nie wiele tych rolek rozpakowałeś skoro piszesz takie głupoty...na każdej rolce masz informacje jakiej kategorii są tam produkty... ułożone są po kolei, jedziesz na narzędzia wykładasz, jak zaczynają się kartoniki że zwierzaka, rolkach jedziesz w inna alejkę. Widzę, że niektórzy to lubią sobie kombinować...jaki jest sens przekładania kartonu z rolki na wózek z wózka dopiero wykładać....

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Na kartce jest napisane jakie działy? Czyżby ? Nie zawsze to co jest na kartce danej rolki się zgadza . Osobiście nie raz miałam daną kategorię na rolce a w rzeczywistości był misz masz na rolce i produktów było z kilku działów których na kartce nie było . I rolek rozpakowałam bardzo duzo i wiem o czym mówię

.a.
Pracownik
@Gość 2

U nas normalnie pracujemy z wózkami sklepowymi, nie są one nawet dostępne dla klientów. Mamy 6 wózków i są one na magazynie tylko dla nas. O wiele wygodniej sobie zapakować towar z rolki i podjechać pod półkę niż targać z rolki często ciężkie pudła. Dziwną macie kadrę skoro na to nie pozwala.

Domi
Inne

„podobno” to wy nie możecie sie ich tam podpytać wprost w czym maja problem? Bo może o dziwo jest jakieś logiczne uzasadnienie ale szkoda ze ludziom to robotę tylko utrudnia

Dandan
Pracownik
@Domi

NIkt nic nie wie, wszyscy plotkują, norma

Julka
Pracownik
@Domi

W tej firmie standardem jest prostota dlatego nie wolno mieć wózków. Wózki ułatwiły by pracę ale dla wózków trzeba opracować zasady BHP itp a to w tej firmie leży i kwiczy. U nas ostatnio przyszedł oficjalny zakaz używania wózków sklepowych ze względu na bezpieczenstwo pracowników. Śmiechu warte są te wytyczne od regionalnych…. No ale właśnie jakość regionalnych świadczy o poziomie firmy.

Pracownikk_sklepu
Pracownik
 Pytanie

Hej Mam pytanie o paski PWC - czy Ty też dzisiaj ich nie dostaliście ? Zawsze było to dzień przed wypłatą czyli 09 każdego miesiąca a dzisiaj tego nie dostałem…czy też tak macie ?

nitka
Kandydat
 Pytanie

zawsze dostajecie pensje na czas czy zdarzyło się nie dostać w terminie?

Justk@
Były pracownik
@Pracownikk_sklepu

Hej, ja pracowałam trzy mc i nie widziałam ani jednego paska z wypłaty, a tylko dlatego, że nie dostałam linka do tego konta na który wysyłają paski.

Hahaha
Pracownik
 Pytanie
@nitka

Chyba śnisz, jesli dobrze liczę to 3 razy pensje nie wpłynęły na czas, a później zwykle przepraszam nie przyszlo… a co z ludźmi którzy mają kredyty itp? Odsetk karne są liczne w sporych kwotach ale w action nikt się nie umie przyznać do błędu

Zostaw merytoryczną opinię o ACTION Poland Sp. z o. o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ACTION Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 785.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 412, z czego 28 to opinie pozytywne, 212 to opinie negatywne, a 172 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ACTION Poland Sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w ACTION Poland Sp. z o. o. napisali 21 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ACTION Poland Sp. z o. o.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii