Opinie o Action Poland Sp. z o.o. w Katowice

Action Poland Sp. z o.o.
2 16 217 5 1
Jagoda Nowy wpis

Szamotuły ,czy ktoś wreszcie zrobi tam porządek?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
RKS

Praca w grupie też jest ważne ale dla KS jakoś nie bardzo bo przecież ona wszystko wie najlepiej wszytko robi najlepiej po swojemu nie słucha innych jak do niej mówią. Nie dziwię się że wyleciała i zastanawiam się jak dziewczyny w Biedronce z nią wytrzymały tyle lat...

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś1
SzanujęSię
@RKS

Jakoś na innych sklepach ludzie dogadywali się z tą osobą, nikt nie miał zastrzeżeń tylko dziwnym trafem na jednym były z nią problemy. Wg mnie problemem nie była ta osoba tylko podejście współpracowników, którzy rzetelną, uczciwą pracę odbierali jako panoszenie się.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Pracownik
@RKS

Była dobra w swojej robocie,znała się miała ogromną wiedzę , doświadczenie i mnóstwo kreatywnych pomysłów, o tym się nie mówi. Rozwalała system,a kto ją zna doskonale wie,jakim była pracownikiem.Trzeba było korzystać z jej wiedzy.Żal (usunięte przez administratora) ściska,bo nie dorastacie jej do pięt.,Przynajmniej już nikt Wam ,nie będzie podnosił poprzeczki..Zawiść ludzka nie zna granic.Tyle w temacie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
RKS
@SzanujęSię

Trzeba było trochę poznać ta osobę lepiej i popracować dłużej niż kilka dni. Wchodzić w (usunięte przez administratora) to potrafiła. Jak ona odnosiła się do innych pracowników też nie było fajnie nic dziwnego że z nikim się nie dogadywała. Zrozumiałabym gdyby nie dogadywała się z jedną osobą a nie całym zespołem no chyba że to wszyscy pracownicy mieli jakieś problemy ze sobą i nie mogli się po prostu z nią dogadać. Uważała się za wielką Panią która może wszytko a inni nic. Teraz będzie zamieszczała głupie opinie i komentarze na temat Action i jego pracowników bo nie widzi że problem leżał w niej. Nie byla w stanie pracować z wszystkimi pracownikami tylko miala swoich wybranków tak się nie robi ale widać że osoby komentujące lepiej wiedzą jak była.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś1
Pracownik Nowy wpis
@RKS

Kompromitujesz się dziewczyno,najpierw piszesz,że nie dogadywała się z całym zespołem,po czym dodajesz ,ze miała swoich wybranków.To jednak umiała się dogadać,zastanów się za nim się wypowiesz.?Oj widać,że jej zazdrościłaś, lepiej być Wielką Panią,niż wieśniarą .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wtrące sie. Nowy wpis
@Pracownik

Dlaczego wyzywasz kogos od wieśniar.masz klapki ma oczach tak jestes zaslepiona/ny obroną tej "wielkiej "pani"? A moze problem tkwił w tym ze ta gwiazda potrafila sie dogadac tylko z tymi co sie jej podlizywali a zaloze sie ze za jej plecami rąbali jej d u p s k o. A skoro to taka wielka pani to nie powinna pracować w ogóle lecz leżec i pachniec.Pozdrawiam wszystkich wiesniaków i wieśniary chociaż tacy ludzie mają honor i szacunek wzajemny.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Kruk
Nazwa działu: Handlowy

Praca w Action bywa ciężka. Częste dostawy, praca z ludźmi i za kasa nie należy do najprzyjemniejszych ale wszystko zależy od tego jakie ktos ma podejście. Ogolnie firma się rozwija i miejmy nadzieje ze wprowadza udogodnienia da pracowników ar jak dla mnie nie jest najgorzej.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Moni
@Kruk

Co masz na myśli przez słowa ze firma sie rozwija?chyba chodziło Ci o to że firma otwiera kolejne sklepy a rozwoj pwrsonelu na takim samym poziomie.Piszesz ze dostawy i kasa, jak wszędzie w handlu ale z ta roznicą ze w Action brak poszanowania ludzkiej pracy i wkladu jaki kazdy sumienny pracownik wkłada w swoją prace.Nie ,jednak w tej firmie tu wszystko na opak a czy kiedys sie poprawi?to tylko moze zmienic karanie ich przez odpowiednie instytucje PIP oraz PIH.odradzam wspolprace

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Xxxx
@Moni

Właśnie rozwija się otwierając jak najwięcej sklepów i z ludźmi robi co mi się podoba osoby które przychodzą normalnie do pracy po odprawie idą do swoich obowiązków po czym są wzywane do biorą i dostają wypowiedzenie bez przyczyny przebiera się wychodzi najpierw ma torby przeczepane dokładnie czy czasem czegoś nie wynosi i asystent kierownika wyprowadza ja że sklepu do samego dworu jak złodzieja tłumacząc się że to procedury śmiech na sali sama bym chciała widzieć asystentów lub kierownikow tak potraktowanych

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
CcC Nowy wpis
@Xxxx

Wyprowadzać a raczej wywozic na taczce to powinni tych asystencików wraz z kierowniczkami pożal sie boże.Czy oni mają świadomość że w końcu nikt nie bedzie chciał pracować bo albo sie pozwalniają a nowi nie przyjdą bo w każdym jednym mieście wyrobili już opinię o sobie.Szkoda słów na to wszystko.Ciekawe kiedy sie obudzą z raczka w tym nocniku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ks

Pozdrowienia dla kierownika z Oleśnicy,który pozbywa się wartościowych pracowników,zdolnych i ambitnych.Hańba i wstyd.

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś
Ks
@Ks

Słyszałem,słyszałem.....masakra,brak logicznego myślenia,brak słów

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Xxx
@Ks

Szamotuły to samo się dzieje ????????????

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
SzanujęSię
@Ks

Tak się składa, że miałam okazję pracować z tą dziewczyną osobiście i gdybym miała choć jednego tak doświadczonego i obytego pracownika na sklepie to bym go ozłociła. Tymczasem tam dziewczyna została dosłownie zgnojona i zdeptana przez swoich pseudowspółpracowników. Była ofiarą-pokusiłabym się nawet o stwierdzenie MOBBINGU(bo załoga na czele z kierownikiem wysyłająca zdjęcie z integracji z pokazaniem środkowego palca-TAK TAK PANIE TOMKU ZDĄŻYŁAM ZOBACZYĆ NA WŁASNE OCZY TO ZDJĘCIE Z PANA PRACOWNICAMI-to ewidentny pokaz, że coś do niej mieli) a mimo to, to ona straciła pracę. W tym momencie kolejny raz zacna firma pokazała jakie wartości wyznaje. Nikt tej dziewczyny nie zapytał jak to wygląda z jej perspektywy, posłuchali WIĘKSZOŚCI ???????? BO JAK TO MI KIEDYŚ PAN HR POWIEDZIAŁ cyt. "jeśli 5 osób mówi na imprezie, że jesteś pijany to chyba jesteś" (swoją drogą baaardzo profesjonalne porównanie osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie nowych pracowników)... Nie wiem sama czy jest to bardziej żenujące czy przerażające. Dziewczyna nagminnie była obwiniana za wszystko mimo, że uczciwie pracowała dla dobra sklepu swojego i nie tylko bo wysyłali ją na supporty na inne sklepy. Bo co? Bo szanownym "koleżankom" było za ciężko, że wypadałoby dorównać do jej poziomu? To był powód, żeby się jej pozbyć? Jesteście zakłamani i parszywi i oby los wam się za to solidnie odwdzięczył.Dziewczyna przeżyła totalne załamanie, nie ma ochoty wychodzić do ludzi. Zniszczyliście ją i was też kiedyś ktoś lub los tak uhonoruje i mimo, że mściwa nie jestem to tego wam właśnie życzę.A action niech się zastanowi co wyprawia. Dla mnie HR, który mówi rzetelnemu pracownikowi, żeby zwolnił i odpuścił bo reszta załogi czuje się ŹLE to jest nieporozumieniem. To z nierobami i konfidentami powinno się przeprowadzać rozmowy dyscyplinujące! Hahah jak się załoga czuje źle to niech zrobią wyjazd na l4, banda porytych przydupasów włącznie z tym pożal się Boże kierasem. Nie pozdrawiam i życzę rychłej sprawiedliwości.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Xxx
@SzanujęSię

Przykre chyba wszystkie Tomasze mają coś takiego w sobie że źle ludzi traktują ciekawe tylko kiedy za swoje przewinienia zaczną odpowiadać trzeba było zebrać wszystkich pracowników poszkodowanych przez ta firmę i wystąpić w odpowiednie miejsce bo to co się dzieje przeraża wszystkich

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
SzanujęSię
@Xxx

Grunt to dobre plecki. Tak samo jak na moje miejsce wlazła niedouczona zołza tak samo te osobniki będą się trzymać swoich stołków.Cieszę się, że już nie ma mnie wśród tych podludzi,a Ci, którzy mieli na tyle oleju w głowie i zauważyli jakie to ZMIANY NA LEPSZE następują ewakuowali się po kilku dniach od mojego zwolnienia. Co do imienia to nie generalizowałabym, tu imiona to czyste przypadki :) a kto się qrwą urodził nie umrze kanarkiem.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
Ola
@SzanujęSię

Inteligentny kierownik ciągnie zdolnego pracownika w górę i stawia na jego rozwój,a głupi się pozbywa. Mają, tak ludzie niedowartościowani nie nadający się piastować stanowiska kierownicze,którzy mają klapki na oczach , dla nich liczy się tylko ich własny stołek i ich profity.To bardzo proste.W tej firmie źle się dzieje.Pracownik powinien być oceniany przez pryzmat pracy i obowiązków jakie wykonuję ,a nie sympatie czy antypatie.Trzeba być obiektywnym ,a jak nie to proszę skorzystać ze szkoleń .Kierownikiem się tylko bywa,a człowiekiem się jest.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś1
Obiektywna
@Xxx

Wszędzie jest podobnie ,zgłaszane są uwagi i skargi,a nikt z tym nic nie robi.Jak zwykły pracownik ma się bronić,z kim ma rozmawiać,jak problemy zamiatane są pod dywan,nikt nie chcę wysłuchać,doradzić czy pomóc. A drudzy siedzą cicho,bo boją się stracić pracy.Tu nie liczy się zwykły pracownik,bo znajdzie się następny, firma się kręci,przyjdą nowi.Zrozumcie to w końcu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xxxx
@Obiektywna

Przyjdzie następny jak się znajdzie jakiś i nie będzie wiedział co się dzieje w tej firmie tu z rozwiązywaniem problemów sie zgodzę nie ma z kim porozmawiać nawet Hr nic nie robi A pozbywają się dobrych pracowników i w zamian na ich miejsce przyjmują nowych zwolnić jednego z całego etatu dobrego pracownika na jego miejsce wziąść dwuch na pół......

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
były pracownik
@Ola

zgadzam się z Tobą .w tej firmie to plaga takich kierowników z przypadku. W Wałbrzychu tez jest taka kierowniczka-zamieszania,wraz z asystentami.Ludzi traktują przedmiotowo zamiast podmiotowo.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
xxxxx
@były pracownik

Ludzie boją się mówić,zawsze tak było i zawsze tak będzie.A ci kierownicy z przypadku czy asystentki czy asystenci ,spokojnie przyjdzie na nich czas. Oni kiedyś będą w centrum zamieszania ,swojego zamieszania/ I jeszcze jedno jest wielu wartościowych ludzi na swoich stanowiskach o nich się tutaj nie mówi,a też są....tacy kierownicy,nie zapominajmy o tym......Ludźmi trzeba umieć zarządzać.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Marek
@SzanujęSię

Tragedia,czemu nikt z tym nic nie zrobił.?Przecież to wstyd dla firmy,jak można traktować ,tak pracownika....Co się ludzie z Wami dzieje?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ks
@SzanujęSię

Dokładnie,trzeba być po prostu człowiekiem,twardo stąpającym po ziemi Ja jestem na swoim stanowisku 1,5 roku i nie oceniam ludzi kategoriami lubię,nie lubię,w pracy nie ma miejsca na przyjaźnie,faworyzowanie,plotki ,spoufalanie się ze mną.Ja skupiam się na pracowniku indywidualnie,ile potrafi i ile wnosi do firmy.Przychodzimy po to ,żeby pracować,a nie zajmować się głupotami/.Praca z kobietami ,ogólnie jest trudna, to one z mojego doświadczenia są prowodyrami zamieszania i konfliktów w pracy.To one najczęściej zazdroszczą sobie wzajemnie figury,urody,powodzenia czy sukcesów w pracy ,czy w życiu osobistym.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xxx
@Marek

A co mamy z tym zrobić firma jest pewnie dobrze ustawiona i nikt z nimi nie wygra możemy mieć nadzieję że Ci kierownicy kiedyś zapłacą za swoje firma się rozwija jak to mówią otwierają jak najwięcej sklepów zamiast szanować odpowiednio pracowników robia z nimi co im się podoba to jest dobre wejście na polski rynek

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
SzanujęSię
@Marek

Dobre pytanie dlaczego nikt z tym nic nie zrobił. Dla mnie zachowanie kierownika, uczestniczącego w takim czymś zamiast ucięcia konfliktu jaki wytworzyły dane osoby to totalny dramat. Dziewczyna dostała w dniu integracji od swoich współpracowników serię 3 zdjęć, na których wszyscy zebrani w grupie przesyłają jej znak trzeciego palca. Po chwili te zdjęcia zostały usunięte również u odbiorcy, bo wysłane na whatsapp,ale kto zdążył zobaczyć to zobaczył. Później wybuchła wielka panika i popłoch, tłumaczenie, że to żarty. Żarty? Tak dorośli ludzie, również zajmujący miejsca kierownicze żartują? Definicja żartu jest inna z tego co się orientuję. To nie był żaden żart tylko obraz tego jak ta osoba była tam na prawdę traktowana. Nie chcę się też wypowiadać w jej imieniu, bo ją szanuję, ale sama osobiście zrobiłabym z tym porządek. HR zamiast zajmować się istotnymi sprawami i INDYWIDUALNIE PODCHODZIĆ DO LUDZI, KONFRONTOWAĆ ICH ZE SOBĄ I BRAĆ W TYM UDZIAŁ wyciągają błędne wnioski, na których cierpią niewinni ludzie. Żal mi tej dziewuchy, bo na prawdę pracowita, ambitna i ogarnięta. Mam z nią kontakt i wiem, że jej bardzo ciężko się z tego podnieść, dlatego jeśli będę mogła jej pomóc to zrobię wszystko, żeby co niektórzy ponieśli konsekwencje bo to przechodzi ludzkie pojęcie, że ofiara zamiast pomocy dostaje wypowiedzenie. A gdzie w tym wszystkim rejonowy?? Koszmar.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
były pracownik
@SzanujęSię

To wszystko jest przez to że jest odgórne przyzwolenie na to aby taki kierownik danego sklepu mógł po swojemu zarządzać.jedyny nacisk jest na to aby w papierach miał porządki.Jednak tu jest tylu ludzi nie nadających się na to stanowisko ze nie potrafią uszanować dobrego pracownika.Dla nich liczy się ich stołek,kara jednak ich też spotka.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pracownik
@były pracownik

Rządzić po swojemu- czyli co szykanować swojego pracownika i pozwalać grupie na takie cyrki/.Ten proceder trwał przecież kilka m-cy,było to zgłaszane,sprawdzone informację.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
były pracownik
@Pracownik

Nie odbieraj mnie źle ,ja też doświadczyłem takiego traktowania przez kierowniczke .nic ich nie tłumaczy z takiego (usunięte przez administratora) watego zachowania.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
Szamotuly
Nazwa działu: Handlowy

Action w szamotulach - informacja o nie przedłużeniu umowy przekazana 2 dni przed jej wygaśnięciem, dodatkowo samemu trzeba było się prosić o ta informacje. Faworyzacja pracownikow, robienie z niektórych osób kasjerów (przydział na kase codziennie) podczas gdy niektórzy na niej nie siedzieli od tygodni. Nie polecam, życzę upadku

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xxx
@Szamotuly

Brawo za wpis zgadzam się w 100 % z tym

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xxxx
@Szamotuly

Brawo dla Pana kierownika i przyjdzie taki dzień że zostanie sam i asystentki i to oni będą robić jako kasjerzy bo żeby nie kasjerki to ten sklep by nie istnial ????????????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Xxxx

Zastanawiał się kiedyś ktoś dlaczego w action szamotuly przez rok tak jak jest sklep były już 4 ogłoszenia że przyjmą pracowników i od września jest na asystenta tylko widać brak chętnych bo już każdy wie co to za firma 15 września siwa ( asystentka bez jakiegokolwiek doswiadczenia na tym stanowisku) zamieściła komentarz że pracuje tam od poczatku zresztą jak 90 % załogi A 90% załogi stanowi 6 pracowników dobre co. Szczeze nie polecam tam składać dokumentów nawet na pracownika sklepu na 3/4 czy 0.5 etatu.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Śląsk
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Cześć,jaka jest kwota wynagrodzenia dla pracownika sklepu Action?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maja
@Śląsk

spytaj tej pani asystent co napisała o tym expresowym zwrocie za delegację.ale w sumie gada bzdety to nic ci nie powie.PS 3 miesięczny okres rozliczeniowy a cash za delegację prędzej?ale kit haha jak tu nawet nadgodziny znikają i tyle.już niedługo roczna inwentaryzacja nocka harytatywnie ,

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pracownica
@Maja

Koleżanko a wypłatę też dostajesz co 3 miesiące,skoro piszesz o trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym? Dla jasności- trzymiesięcznym okres rozliczeniowy dotyczy rozliczenia godzin czasu pracy. Natomiast z pełnym przekonaniem podtrzymuje twierdzenie,że pieniądze za dojazdy na szkolenie otrzymywałam tydzień po wysłaniu poprawnie wypełnionego formularza.pozdrawiam niedowiarków .

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Dziewczyna
@Pracownica

Nie bądz uszczypliwa bo akurat wiem o czym pisze Maja.wypłata wypłatą na konto co miesiąc ale pieniądze za delegacje i nadgodziny to trzeba wręcz sie o nie prowić zeby w końcu zapłacili i niejedna z nas ich w ogóle nienotrzymqłq.Piszesz o poprqwnym wypełnieniu papierow związanych z delegacją. To jakiś żart bo nie spotkałam sie do tąd w ani jednej firmie żeby prqcownik musiał sam o to zadbać.Od tego jest kadrowa lub ksiegowa w zależności jak tam sobie dana firma preferuje i to te osoby odpowiadają za wypełnienie dokumentow- ty tylko musisz je podpisać.Ale w Action jest wszystko na opak.Standardem jest gra na czas, brak odpowiadania na pytania pracownika, tak na marginesie to jakas kpina aby nie bylo możliwości bezpośredniego kontaktu tel. z kadrami i że wszystko trzeba załatwiać meilowo lub przez pośrednictwo kierownika sklepu. Moja kierowniczka byla tak zarobiona że poprossenie jej o cokolwiek odwlekała w czasie nawet 2 tygodnie w momencie gdzie bylo coś dla mnie pilnego. To Tyle na temat Action.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Bartek
@Śląsk

1980 na rękę na pełny etat,a takowych jest mało ,więcej jest na 3/4 I na 1/2,bez żadnej premi

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Jowita
@Pracownica

Ja pieniądze z delegacji dostawałam ,ale nie w takim szybkim czasie,jak piszesz.Wszstko zależy od kierownictwa,kiedy dopełni swoich obowiązków i prześle to do kadr i czy zrobi to w odpowiedni sposób...Często po drodze wynikają problemy i trzeba się upominać o swoje ciężko zarobione pieniądze. U mnie tak było...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ktoś
@Jowita

Ja też wlasnie tego doswiadczyłam.jak wysłać na wsparcie to szybko ale żeby kierownik dopełnił obowiazków z dokumentacją po delegacji to już jest problem.Nie oszukujmy sie my szaraczki na etatach sprzedawcy.To co gora robi jest sciśle zaplanowane i kontrolowane , tak własnie mają z nami postępować bo teraz jest wyscig szczurów aby otworzyc jak najwiecej sklepów bo przecież konkurencja z Niemiec nie może ich dogonić a też weszli na nasz rynek niedawno.Karma wraca obudzą sie dopiero wtedy jak nie bedzie juz nikogo chętnego do pracy u nich.dziad ostwo

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Pracownica
@Jowita

Tutaj mogę się zgodzić z tym,co powiedziała kolezanka-ja sama wysyłałam swoje rozliczenia delegacji ,pewnie dlatego dostałam zwrot pieniędzy tak szybko.jesli w waszych przypadkach robią to kierownicy lub ASM ,musicie poprostu naciskać,żeby zrobili to terminowo i od razu,kiedy dostarczacie im wypełnione formularze.to kwestia zeskanowania i wysłania na jeden adres meilowy. jednak nadal twierdzę,że po wysłaniu formularza firma nie robi problemu ze zwrotem pieniędzy.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś2
Jgrgh
@Pracownica

Na kogo naciskać nie ma kogo zero zaangażowania w swoj personel ma taka jedna kierownicza M. Ona przychodzi do pracy i odlicza kiedy wyjdzie z pracy.Cokolwiek zrobić to dla niej ciężko.Pracowali tam asystenci ktorzy bardziej sie angażowalu w pomoc. O wszystko jest problem ciezko jest dac nawet fiszke.Najlepsze jest to ze ona nie potrafi rozmawiać z ludzmi czy to klienci czy personel.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ks
@Maja

Delegacje sa rozliczane w czasie ok 2 tyg id wyslania he na finance. Nijak ma sie to do nadgodzin ktore wg regulaminu oracy sa rozluczane tak jak nasz okres rozluczeniiwy czyli kwartalnie... Co w tym trudnego i nie jasnego?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ks
@Dziewczyna

Co za brednie. Trzeba bylo powiadomic kr ze ks sklepu cie olewa i tyle. Lepiej pluc jadem na forum. Ksiegowe rozliczaja delegacje? Moze jeszcze sniadanie do lozka przynosza? Od wypelnienia druku delegacji jest pracownik - to jego delegacja

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Maja
@Ks

niejasne jest to że zarówno za nadgodziny jak i delegację nie ujrzałam pieniążków. kumasz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dołącze
@Ks

Posluchaj Ks na moim sklepie niejedna z nas zglaszala Hr i kierowniczce ze nie zgadzają sie godziny ,kasa, zusammen do kupy ale niestety spychologia w tej firmie dziala wręcz idealnie.więc nie pisz glupot gdzie to niby zglosic bo to nic nie dawało.Sniadanie do lozka to sobie noś regionalnemu wisi mi to.a tym ze piszesz ze pracownik ma sobie wypelniac druki z delegacjibto obnażyłas swoje podejscie do ludzi. To pracodawca wysyla w delegacje i ma dac papiery a pracownik ma tylko dopilnowac w miejscu do ktorwgo zostal oddelwgowany aby mial wpisane w karte godziny pracy.to sa jakies zarty zeby wszystko spoczywalo na pracowniku.愚蠢的貓

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś
Ks
@Maja

Ja poorawnie wypelniam druk delegacji i dostaje zawsze swoje pieniadze. Napisz do financepl i zapytaj?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ks
@Dołącze

Widze ze nie ma sensu dyskutowac bo zero kompetencji z twojej strony i hejt dla hejtu...Pracodawca nie wie o ktorej wyjechal pracownik. Nie wie o ktorej dojechal. Nie wie czy na trasie byl objazd i ile zrobil km. Nie wie czy jechal ktos pociagiem, czy bral taxowke i czy placil za parking. Jak ty sobie wyobrazasz wypelnianie wniosku o zwrot kosztow przez pracodawce?

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Dołącze
@Ks

Kobeto o czym ty do mnie rosmawiasz?głowa cie nie boli? Ja o chlebie ty o niebie. Czy ja coś wspomnialam o formie dojazdu? Napisalam o tym że pracownik ma dopilnować swoj czas pracy w miejscu do ktorego został oddelegowany. Prosze cie nie pisz mi kompetencjach bo akurat w tej firmie brak ich tym co w pierwszej kolejności powinni je mieć.koniec tematu ucinam dalszą konwersacje z tobą bo jestes fanatyczną swojej firmy.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Marti
@Śląsk

2650 brutto cały etat, 3/4 1900 brutto, pol etatu 1200 brutto

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
M
@Maja

3 msc okres tyczy sie godzin pracy rozliczanych kwartalnie. Jesli norma za msc przykladowo jest: styczen 160 luty 168 marzec 172 to mozesz pracowac w styczniu 100 lutym 188 marcu 212 a wyjdzie w kwartale na to samo. Jesli przepracujesz wiecej to dostajesz nadgodziny ale rozlucza sie je co 3msc. Normalna sprawa i praktyka. Jak sie to ma do rozliczania nadgodzin? Wyszkoliem kilanascie osob kazdemu wytlumaczylem jak rozliczac delegacje i kazdy dostawal swoje nalezne $$$ sam jezdze i posylam pomoc na inne sklepy - przez dwa lata nie bylo z tym zadnych problemow - wiec hejt firmy jest zupelnie nie na miejscu gdy winny jest albo sam pracownik ktory druku nie wypelnil albo winna jest osoba z biura danego sklepu ktora zrobila cos nie tak z drukiem delegacji... Nie wnikam. Ale sprawa do wyjasnienia piszac do financepl@ z pelna odpowiedzialnoscia moge sie podpisac pod tym ze firma z delegacji sie rozlicza a moja dwuletnia praktyka jest tego dowodem.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ciekawa

Z okazji zbliżającej się całorocznej inwentaryzacji mam pytanie do tych pracowników którzy już jedną lub dwie przeżyli w action.jak to u was wygląda?też robicie to w nocy bez odbijania się na czytniku i każą wam wpisywać się na kartkę która potem znika?!Tym samym nie ma za nią zapłaty

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Xccxxxxx
@ciekawa

W sklepie w którym pracowałam zawsze ostatniego dnia miesiąca była wywieszana kartka na wyswietlaczu do dobijania że proszę się nie wybijac na wieczór wychodząc z pracy 21.30 to rzadkość zawsze jest poślizg z 10 do 15 min i tak za to nie było płacone przyjście przed każdą zmiana 15 min wcześniej też za darmo sklepy które są ok rok na rynku powtarzają ciągle rekrutacje wola przyjmować na pół etatu i 3/4 niż na cały etat

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
SzanujęSię
@ciekawa

Teoretycznie, jeśli sklep, który oddelegowuje Cię na inwenturę do innego sklepu naniesie właściwy kod płacy - Inventury DUR i naniesie właściwie godziny pracy nie powinno być problemu z wypłaceniem tych godzin. Godziny powinny być naniesione automatycznie w kartach pracy po dodaniu kodu płacy. Co do delegacji, przy prawidłowo wypełnionym formularzu za wyjazdy zwracali kasę max. Do 2 tygodni. Tak było w moim przypadku.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
ciekawa
@SzanujęSię

a dlaczego w dniu inwentury jest zakaz odbijania sie elektronicznie?każą wpisywać się na kartkę i kto jest potem odpowiedzialny za tą listę?chyba kierownik prawda? czyli kierownik sklepu ma odgórnie nakaz jej zniszczenia?brawo kłamstwo i oszustwo.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
SzanujęSię
@ciekawa

Ja jako były kierownik nigdy nie dostałam nakazu niszczenia list obecności, ale też z takimi listami nie miałam do czynienia. Mój sklep był świeżo otwarty, nie obowiązywała mnie jeszcze inwentaryzacja-tylko starsze sklepy. Sama w takiej inwentaryzacji też nie uczestniczyłam, nie znam praktyk sklepów, które taką inwentaryzację odbywały, natomiast swojego pracownika oddelegowywałam na inwenturę do innego miasta i nanosiłam godziny od 20 do 8 z poziomu swojego biura, a na te godziny kod płacy Inventury DUR plus przeniesienie pracownika w systemie na sklep, gdzie inwentaryzacja się odbywała . Nie wiem jak zostało to naliczone osobie, która na tej inwenturze była, bo paski płacowe za wrzesień jeszcze wtedy nie dotarły a aktualnie już nie jestem pracownikiem Action. Nie wiem co kierownicy sklepów inwentaryzowanych robili z kartami obecności. Ja przestrzegałam prawa pracy, nie godziłam się na łamanie dób pracowniczych jak to w zwyczaju mają niektóre sklepy, niczego nigdy nie korygowałam ręcznie na niekorzyść Pracownika.Tak jak mówię, nie miałam okazji uczestniczyć w inwenturze z racji tego, że mój sklep był nowy także nie wiem jakie praktyki są prowadzone w trakcie inwentur, jednak odpowiedzialność za dopilnowanie kart obecności jeśli takie na tych inwenturach są, jak najbardziej spoczywa na kierowniku sklepu, w którym przeprowadzana jest inwentaryzacja. A przynajmniej tak chyba powinno być.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
ciekawa
@SzanujęSię

Zwolnili cię bo byłaś za dobra dla podwładnych.Tam nie potrzebują ludzi myślących i cos umiejących.Wolą takich co nie mają własnego zdania i są wazeliniarzami.kłamią w oczy .

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Li
@ciekawa

Na inwenture o g.21 i odrazu odbicie i rano przed wyjsciem wybicie. Nie ma w tej firmie popierowych list czasu pracy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
@Tak
@Li

to w jakim to sklepie tak jest,napisz.tylko nie pisz że w każdym bo to bedzie klamstwo.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ks
@ciekawa

Taka jest procedura. Na czas inw nanosi sie kod absencji i jest on doliczany do czasu dlatego nie musisz sie wczytywac. Godziny inw sa zaksiegowane - przynajmniej na moim sklepie

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Pracownik
@Li

Szanowne "Li" to jak sie teraz mają twoje kłamstwa do tego co napisała "Ks" nadal twierdzisz ze w dniu inwentury odbijasz sie na we/wy bo czegos tu nie rozumiem.skoro sklepy w polsce maja takie same procedury,kierownicy są szkoleni w takim samym zakresie, praca polega na tym samym,godzinybotwqrcia macie takie same i ogólnie wszystko ma by takie same a nie że każdy robi po swojemu to teraz zapytam.Co miało na celu kłamanie przez ciebie że sie odbijasz. Pogrążyłaś/eś sie.Zresztą ta firma i tak dała wiele dowodów na to że robi wały z godzinami pracy.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ks
@Pracownik

Li moze miec po czesci racje... Jeslii ktos jest zaplanowsny np: 17:00 do 05:00 to np 17-21 jego przca to nie inwrntaryzacja a np kasa + sprzatanie to odbija sie od 17 - 21 a od 21 do 05 ma naniesiony kod inwentaryzacji. W przypadku pracy przy inw osoby takie NIE powinny sie odbijac. Odbija sie na czas pracy przy towarze/klientach itd...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marek
@Xccxxxxx

A to ciekawe... Nie wazne o ktorej wychodzisz... Wazne do ktorej swiadczysz prace. W takiej (niewlasciwej) sytuacji proponuje prace zakonczyc zgodnie z tym co w grafiku i isc sie przebrac punkt 21:30

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jogoda

Nie polecam sklepu w Radomsku pracowali tam fajni ludzie ale bardzo się zmieniło jak przyszła nowa kierowniczka, która kieruje się donoszeniem słabych pracowników. Dobra kadra odeszła a zostali koledzy i koleżanki a regionalny i hr tacy sami. Szkoda gadać.

Pomocna?
Tak11Nie3
Zgłoś3
tak jest wszędzie
Nazwa działu: Handlowy
@Jogoda

w każdym sklepie tak jest.byłem kierownikiem i byłem za ludźmi to mi jasno powiedziano że mam być (usunięte przez administratora) bo wylecę i.......... wyleciałem. nie polecam.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Xccxxxxx
@tak jest wszędzie

Dobre to na to wychodzi że dobrym kierownikiem nie można być i dbać i doceniać swoją załogę tylko robic z ludźmi to co każą regionalni albo hr śmiechu warta ta firma nie praca polega na tym żeby kierownicy z pracowników robili co chcieli żądają szacunku dla nich A sami to dla ludzi nie maja moim zdaniem do tych sklepów są ludzie na kierownikow wybierani specjalnie tacy co potrafią się sprzedać dla kasy i zmienić się o 180 st.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
AT
@Jogoda

Co ma wspólnego polecenie sklepu w Radomsku z pracownikami ? Dobry pracownik zajmuje się pracą a nie plotkami nie chodzi ciągle na L4 nie wspomaga się dopalaczami lubię swoją pracę i traktuje wszystkich jednakowo nie tworzy grup nie kopie pod nikim dołków -bo wcześniej czy później sam w nie wpadnie . A słaby pracownik to ten co pracuje i wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi . Ci dobrzy niech idą do Lidla a może Biedronki napewno będą mogli się wykazać -przodownicy pracy .

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś4
Wiadomość do AT
Nazwa działu: Handlowy
@AT

Dobry pracownik to taki ktory wykonuje swoje obowiązki należycie, wykonuje powierzone mu zadania w takiej samej ilości jak inni pracownicy na takim samym stanowisku.Ma swoje zdanie, docienia sie jegobwkład i zaangazowanie w udoskonalanie działania w pracy.Takiego pracownika kazdy normalny pracodawca szanuje,nagradza wg uznania to motywuje do tego że ten dobry pracownik wie że w pracy jest jak nalezy.Natomiast kierownik ktory patrzy przez pryzmat sympatii i antypatii lub nierowno rozdziela obowiązki bo ten pracownik jest fajny a tamten nie fajny to wtedy atmosfery zgranego zespołu nigdy nie będzie.Kierownikiem trzeba umieć byc a nie po prostu byc na stanowisku kierowniczym i patrzeć na ludzi z góry. A może Ci którzy idą na L4 po prostu są przemęczeni nadmiarem obowiązków ktore muszą wykonac nie tylko za siebie ale i za innego pracownika którego "lubi" kierownik. Panowie kierownicy nie dobierajcie personelu sklepu myśląc nie tą głową co macie w gaciach lecz po doswiadczeniu a panie kierowniczki pomyślcie zanim wyrzucicie CV do kosza bo moze ta kobieta ktora przyniosla swoje CV a jest lepiej ubrana od was i ma lepszy makijaz bedzie dobrym pracownikiem bo tez ma doswiadczenie niejednokrotnie wieksze od tych co zarządzają daną placówką. Podsumowując: w Action jest bałagan personalny.

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś1
Ona
@AT

Czytam to co WY tu wypisujecie i momentami nie wierzę. Kierownik sklepu anonimowo tłumaczy się ze swojej niekompetencji zawodowej oskarżając współpracowników o doping...to już chyba sprawa dla prawnika.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Xccxxxxx
@Wiadomość do AT

Super napisane i o panach kierownikach i paniach kierowniczkach wiem coś na ten temat i dużo można by powiedzieć

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Szok
@Xccxxxxx

Ludzie co wy tu za głupoty wypisujecie zastanawiacie się czasami co piszecie . Swoje frustracje wyrzuty po co i do kogo żenada. Jeśli zakończyliście pewien rozdział to idźcie dalej a nie o- smieszanjcie siebie .

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
serietghujkiytrfh
@Szok

żenadą jest to że kierownicy i kierowniczki niektórzy takimi kategoriami dobierają załogę.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Ks
@tak jest wszędzie

Od 2 lat jestem za ludzmi i miewam sie dobrze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ks

Dla wszystkich tutaj tak narzekajacych ba tych zlych pracodnikiw, aks, zks, ks, kr, hr itd.. piszacych o tych wielkich niesprawiedliwosciach dziejowych - pytanko... Ktoz z was skorzystal z infolinii ds nieprawidlowosci i naruszen? Wiele rzeczy o ktorych tu piszecie bylo by rozwiazanych gdy by je rzeczowo i prawidlowo zglosic... Nie wykluczam ze na kilkadziesiat sklepow wszystkie sa wzorcowe...(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Kierownik

A rejonowi i Hr to ludzie na nieodpowiednich stanowiskach,nie ma z kim rozmawiać,totalna spychologia,udają że nic nie wiedzą,a wiedzą wszystko. Powini się doszkolić...bo nawet nie potrafią przeprowadzić konstruktywnego dialogu...Tam liczą się tylko zera na koncie,a nie pracownicy.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Zofia
@Kierownik

@Kierownik Wspomniałeś coś o szkoleniach. Action stawia na rozwój swoich pracowników i organizuje im jakieś szkolenia?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
SzanujęSię
@Zofia

@Kierownik miał na myśli to, że nie kompetencja osób na stanowiskach typu HR czy kierownik rejonu jest wskazaniem do DOSZKOLENIA bo nie powinni oni ich piastować. Co do szkoleń to są takowe dla kadry kierowniczej. Składają się z 3 modułów, dotyczą zagadnień z zakresu zarządzania i komunikacji z pracownikami. Ostatnio było też zorganizowane szkolenie z zakresu prawa pracy (ale co z tego skoro 98% osób pracujących w tej firmie go nie przestrzega).

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Obiektywna

Kierownicy i asystenci powinni zacząć się bać fałszując godziny na nie korzyść pracownika,bo jak wpadnie Inspekcja pracy,kto wtedy będzie odpowiadał? Przecież nie kierownicy rejonu,którzy powiedzą,że o niczym nie mieli pojęcia. Każdą naniesioną poprawkę przecież widać w komputerze. Firma wchodząc na rynek Polski zaczęła odrazu od oszustw.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
SzanujęSię
@Obiektywna

Otóż to, bingo. Przyszli kierownicy na etapie szkolenia uczą się od swoich opiekunów, że nie może być żadnych czerwonych pół i wykrzykników.Pozniej stosują to w swojej samodzielnej pracy bo tak przecież zostali nauczeni.Inspekcja pracy powinna się wziąć w pierwszej kolejności za wałki w sklepach szkoleniowych.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
A.........

Dokładnie jak napisalas kierowniczka ..... Sama przez Nia sie zwalniam jak reszta fajnych osob bo n....a Mnie przez caly wrzesien a nikt z tym nic nie robi! Jestem dla niej zbyt duza konkurencja i by nie dala rady ???? wiec tak jak napisalas dobrych pracowników trzeba sie pozbyc a tych slabych zostawić bo nie zagrazaja!!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Xccxxxxx
@A.........

Ja w jednym z sklepów action bylam zwykłym pracownikiem A że w ostatnim czasie moja wiedza się poszerzyła trochę więcej widziałam niż powinnam i zawsze miałam coś do powiedzenia bylam wzorowym pracownikiem i zostalam zwolniona osoby które nic nie mowia nawet jak wiedzą że coś jest nie tak to mają pracę. Ale nie o to chodzi żeby eliminować dobrych pracowników A tych co siedzą cicho zostawiać bo nie na tym cała praca polega trzeba trzymać się jako zespół jak się zgranym od początku i dbać o swoich ludzi nie robić z nimi co się chce w ten sposób sklepy dobrej opinii niestety mieć nie będą bo każdy jest człowiekiem i nie wiem czy któryś kierownik czy jego asystent chciałby zostać tak potraktowany jak wiele osób co tu pisze o mobbingu czy zwolnieniu.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Jowita
@Xccxxxxx

Byłaś za dobra w swojej pracy,dlatego Cię wyemilowali.To standard w tej firmie i to jest problem w ludziach zarządzających,bo czują się maluczcy i niedowartosciowani.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Xccxxxxx
@Jowita

Też mi się tak wydaje że bylam za dobra szkoda że tak zostalam potraktowana bo pracę tam polubiłam ale życie toczy się dalej

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Obiektywna
Nazwa działu: Handlowy

Firma to totalna porażka,ponieważ pozbywa się wartościowych pracowników,którzy mają ogromny potencjał.Oni potrzebują idiotów do pracy.Obserwując to wszystko ,co dzieje się w Aktion trzeba szukać firmy ,która będzie z godnością traktować swoich pracowników. To co do tej pory zauważyłam -wielkie oszustwo na godzinach,brak premii, po zbywania się ludzi,którzy wnosili do tej firmy dużo dobrego,znających się i mających ogromną wiedzę i doświadczenie wyrzucenie na bruk z dnia na dzień. I ta firma mówi ciągle o szacunku ,zwykła hipokryzja.W przyrodzie jednak nic nie ginie...Karma wróci

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
SzanujęSię

(usunięte przez administratora)Brak profesjonalizmu ze strony przełożonych-byłam tam (usunięte przez administratora)sklepu i piszę na temat samej "góry". Wszystko to prowizorka, zaczynając na szkoleniach BHP, kończąc na etapie wypowiadania pracownikowi umowy.Żeby była jasność, to nie wylewanie żółci rozgoryczonego byłego pracownika a przestroga przed podjęciem z nimi współpracy. Włożyłam w swój sklep wszystkie siły jakie miałam, próbowałam ZACHĘCIĆ ludzi do pracy (usunięte przez administratora) Na etapie rekrutacji ludzie przez Pana od HR są oklamywani, wmawia się im, że nic nie muszą a kierownik później ma za zadanie tłumaczyć i prostowac wszystkie brednie jakie zostały wcisnięte ludziom na rozmowie i wychodzi na terrorystę, który wymaga, żeby pracowali. Niejednokrotnie musiałam świecić oczami przed pracownikami, którzy uczciwie harując dopełniając do wyższego wymiaru etatu oczekiwali wypłaty co miesiąc wyższej tak jak im obiecywał HR a musieli czekać 3 miesiące. Musiałam wciskać im kit, że to błąd systemu, który jest dopracowany bo tak kazał mi im mówić (usunięte przez administratora). a przecież ten problem jest odkąd sklepy otworzyły się 2 lata temu w Polsce. ŻENADA. W taki sposób straciłam 2 wartościowych pracowników, a później uslyszalam, że ludzie odchodzą przez złą atmosferę ???? nie. Tu nie chodziło o atmosferę tylko o bujdy nabijane ludziom od początku.Na atmosferę skarzyli się konfidenci z parciem na cudzy stołek ale to oni tak naprawdę tą atmosferę psuli bo wynosili sprawy biura do pracowników i ich podburzali. Najlepszy kierownik bez wsparcia w asystentach i pracownikach sam nic nie zdziała. Nigdy nikt z góry nie odbył ze mną rozmowy dyscyplinującej, nie było żadnych uwag, raporty kontroli sklepu raczej pozytywne z zaznaczeniem, że jest poprawa w funkcjonowaniu sklepu po czym zostaje wręczone wypowiedzenie. Wnioski czerpane na podstawie niewiadomo czego, zero wyjaśniania spraw, zero konfrontacji. Zakaz używania tel. prywatnego a właśnie na niego co chwilę przychodziły powiadomienia w aplikacji whatsapp bo tak góra komunikuje się z kierownictwem. Pracujesz od 7 do 15.tel masz w szafce wg ich rozkazu, przychodzi powiadomienie, że masz do 12 coś potwierdzić. I niby jak powinieneś to zrobić skoro tel bierzesz do ręki po pracy czyli o 15 ???????? kpina. Sami sobie przeczą. Widziałam w swoim życiu wiele, ale z taką obłudą się jeszcze nie spotkałam. Dzień przed wypowiedzeniem przyjeżdża HR, który na rozmowę z tobą bierze twojego asystenta do towarzystwa. Ani to rozmowa dyscyplinująca ani niewiadomo co. Cały czas nikt nie mówi o niczym wprost, nikt o niczym nie wie. Spychologia. Przychodzi Pan z centrali zrobić sobie zakupy na zniżkę pracowniczą. Odmawiasz zgodnie z procedurami, każe dzwonić do Pana Ł. Pan Ł. Każe uwzględnić zniżkę. Następnie Pan z centrali informuje, że już reszta pracowników też może korzystac w trakcie otwarcia sklepu dla klientów ze zniżki. Okazuje się, że nie, że to Kłamstwo. I co? Kto odpowiada za wprowadzenie w błąd kierownika, ktory przekazuje błędne informacje ludziom??? Z czystym sercem odradzam. Poziom wartości po czymś takim spada bardzo w dół, a to niewarte świeczki. O ile z pracownikami ze sklepów, którzy mnie supportowali pracowało mi się bardzo dobrze o tyle kontakt z górą to nieporozumienie-w ciągu pół roku 3 rejonowych. Stołek ewidentnie szykowany dla kogoś innego. Oby śmietana, którą ten ktoś będzie spijał moim kosztem odbiła się mu czkawką. Poruszę jeszcze temat ręcznego korygowania rejestracji czasu pracy-wszystko w komentarzach poniżej to niestety prawda. Przyszli kierownicy na etapie szkolenia w sklepach szkoleniowych są uczeni, że nie może być żadnych czerwonych pól, żadnych wykrzykników a to zwykłe fałszowanie czasu pracy. Wielkie hasła o szacunku do ludzi a właśnie z góry brak tego szacunku wychodzi najczęściej. Brak wsparcia dla kierowników, wszystko w razie czego idzie na ich konto. Ile osób tyle wersji wydarzeń, każdy bredzi co innego chociażby w kwestii integracji pracowników. Komunikacja to podstawa ???? a tu jej brak. Odradzam stanowczo. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Xxcxx
@SzanujęSię

W sklepie W którym pracowałam i z dnia na Dzień zostalam zwolniona asystenci i kierownik mieli swój prywatny tel przy tyłku jedna asystentka potrafiła przez kilka godzin być na tel z kierownikiem czy kimś innym normalnie chodząc po sklepie druga jak została jakimś cudem asystentka to też na tel i co chwilę wiadomości na mesa przychodziły odpisywała bo jej wolno przecież na papierosa też jej wolno kiedy chce iść udając przed pracownikami że się wybija praca fajna w tym sklepie tylko zarządzanie ludźmi bardzo dziwne ciekawe czy oni kierownicy i asystenci chcieli by być tak potraktowani jak nie którzy ludzie

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
SzanujęSię
@Xxcxx

Ta firma pozbywa się nie tych ludzi, których powinna. Fałszywe mordy tam zostają. Nie raz zgłaszałam nieprawidłowości dotyczące pracy asystentów, tego w jaki sposób traktują osoby supportujące mój sklep, tego, jak potrafią się chamsko odezwać do klienta. Kazano mi rozmawiać z tymi osobami, tylko, że rozmowy kończyły się wielką obrazą-sceny rodem z przedszkola. Za to ze mną nikt nie rozmawiał. Moje sugestie były ignorowane, nikt nie rozmawiał ze mną żeby mnie zdyscyplinować jeśli faktycznie coś było nie tak. Nie było rozmów dyscyplinujących bo nie było do nich podstaw a mimo to wywalili mnie jak zużytą szmatę. Kpina. Miałam pecha trafiając na taki zespół, bo ludzi chcących pracować, którzy nigdy nie mieli obiekcji do wydawanych poleceń i przychodzili do pracy z chęcią a nie za karę mogłam zliczyć na palcach jednej ręki. Ci, którzy mieli wieczne "ale" i byli wiecznie niezadowoleni było znacznie więcej i to oni swoim nastawieniem rujnowali atmosferę. Sabotowanie pracy to była ich specjalność, nie wiem w jakim celu, ale myślę, że właśnie po to, żeby poleciała moja głowa. Karma wraca i jak to mówią "usiądź nad brzegiem rzeki i cierpliwie czekaj, a trup sam wypłynie" i mam nadzieję, że tak będzie w tym wypadku. Pracownicy ze sklepów supportujących do rany przyłóż. Ekipa z Sieradza, Polkowic, Opola, kasjerka Kamila z Oleśnicy mega pomoc i nastawienie do pracy, którego u moich byłych pracowników nie było, także kierownicy sklepów z tych miast mają wielkie szczęście i powinni docenić to co mają.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
A no tak

Co do inwentury.. ech.. hm.. będziesz pisać petycje o wypłatę nocnych godzin do końca świata i o jeden dzień dłużej .. może ci wypłaca a jak ci wypłaca to nie wiadomo tyle ile trzeba.. firma nie jest klarowna co do przepisów w polskim kodeksie pracy i wszystko kłóci się z holenderskim systemem a fakt faktem system ewidencji czasu pracy jest do bani bo całe czary Mary odbywa się i tak w biurze za plecami pracownika czy to nadgodziny czy urlop czy cokolwiek jest ,, poprawiane i prostowane " na niekorzyść szaraczka. Także możesz sobie słać pisma prosić o należna wypłatę a i tak finalnie wszystko zależy od przychylności przełożonego i czy widzi wasz wkład wlozony w pracę.jak widzi to pomoże powalczyć a jak ma to w nosie to szkoda sobie głowę zawracać

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Zoo

Pracowałem w jednym ze sklepów i potwierdzam negatywne wpisy. W tej firmie dobrze się czują tylko lizusy i konfidenci. Właśnie tacy są ulubieńcsmi kierowniczki i asystentek. To oni mogą liczyć na lżejsza prace, przerwę bez limitu czasowego a i czas na kawke w towarzystwie kierowniczki sie znajdzie. Ich nie obowiazujemycie podłogi,kibli. Praca w ciągłym stresie i pośpiechu. Spisywanie ile komu zeszło na rozpakowaniu rolki, liczenie ile rolek szaraczek musi do końca zmiany rozpakować. A i tak zawsze cos jest nie tak. Zero poszanowania dla uczciwego pracownika. Nie polecam !!!!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Tez pracowałem
Nazwa działu: Handlowy
@Zoo

Potwierdzam w 100%to co napisałeś odnośnie atmosfery i pracy.Zapomniałeś dodać ze ci co słodzą kierownictwu i asystentom to mają jeszcze bonusy w postaci chodzenia na papierosa kiedy chcą.A Panie kierowniczki i asystenci to takie damy i dżentelmeni że nie potrafią po sobie umyc kubka czy talerza ze śniadania. Brak szacunku di zwykłego szeregowego pracownika a onibto niczym z łapanki bo brak umiejętności zarządzania grupą ludzi.Dali im władze w postaci rządzenia to robią co chcą.tam gdzie najgorzej to wieczna rotacja personelu bo nie da sie wytrzymać.Swiadczy o tym fakt że w calej polsce gdzie juz mają sklepy pootwieranie po rok czasubto wiecznie do nich szukają pracowników. Kazdy kto popracuje tam i zobaczy jaki to (usunięte przez administratora) to zwalnia się.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Xxcxx
@Tez pracowałem

Zgadzam się ten opis pasuje do jednego z sklepów w którym pracowałam szary człowiek jak ma przerwę i pali i musi się zmieścić w 15 min z jedzeniem i papierosem A asystentki wychodzą na papierosa w ciągu 8h po 6 lub 7 razy jak jest z palacym kierownikiem na zmianie to razem wychodzą i komu wolno to wolno

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Mag

Firma w ogłoszeniach o prace pisze :"Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action." Po przeczytaniu nawet części Waszych opinii, mogę stwierdzić że jest zupelnie na odwrót.NIE PRZEKONALI MNIE.

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś
Tez pracowałem
@Mag

Juz zmienili tresc ogloszenia zeby nie nasmiewac sie z ich hasla zyciowego.mnie tez nie przekonali.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracownica

Jestem nowym pracownikiem action i szczerze mówię,że firma bez problemu zwraca pieniądze za delegacje,należy poprawnie wypełnić formularze i wysłać na odpowiedni adres mailowy.w przeciągu tygodnia pieniądze były na moim koncie.absolutnie nie musiałam się upominać o rozliczenie delegacji,dodam,że jestem świeżo po szkoleniu na asystenta.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Lena

Z tego co słyszałam nie jest rzadkością zatrudnianie po znajomości, przez co osoby, które naprawdę chcą pracować są odrzucane już na wstępie przez Panią kierownik.

Pomocna?
Tak11Nie4
Zgłoś
Zofia
@Lena

Wiesz, tzw. rekrutacje z polecenia nie są zakazane. Nie napisałaś, czy pracujesz w Action Poland. Wiesz może, na czym polega ta praca?

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Lena
@Zofia

To prawda, takie rekrutacje się odbywają. Jednak nie widzę sensu zapraszania osób, którym prawdopodobnie zależy na pracy skoro wybór jest dokonany już wcześniej. Nie pracuję, natomiast moja znajoma tak, stąd uzyskałam taką informację.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Stanisława
@Zofia

wiesz tzw.rekrutacje z polecenia to jednak kilesiostwo, gdyż często takie osoby w pracy jednak mają nad sobą parasol ochronny i dużo im się wybacza, nie wspominając już o tym że praca w tym dziadostwie to (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś2
stała klientka

Witam chciałam dodać opinie z punktu widzenia klienta, widzę ze opinie na temat sklepu w Radomsku są dodawane często, dodam i ja....Jestem stałą klientka i widzę to wszystko faktycznie, duzo osób się zmieniło pracujących tam i sklep też się zmienił - na gorsze....w sklepie panuje bałagan, pudełka porozwalane w alejkach, wózki z towarem stoją w alejkach, z dzieckiem z wózkiem nie da się przejechać, bałagan na półkach, pracownicy biegają po sklepie, jak by ktoś ich ganiał i nie potrafia pokazać towaru gdy ktos o to poprosi.Juz na wejsciu sklep działa odpychająco.Dziwne że nikt z tym nic nie robi ...

Pomocna?
Tak6Nie3
Zgłoś
Klijentka
@stała klientka

Nie widziałam jeszcze sklepu typu market aby był porządek -musiało by nie być w tym sklepie towaru a ludzie jak to ludzie balaganiom . A tak na marginesie ludzie inni to normalne jeśli pracownik nie odpowiada pracodawcy to go zwalnia . Jeśli ktoś decyduje się na pracę w markecie to wie jaki to rodzaj pracy -chyba że jest istotą.Piszcie ludziska mądre rzeczy bo niektórych lepiej nie czytać szkoda czasu

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
wiecznastudentka

Punkt patrzenia zależy od punktu siedzenia...dla okręgowych zrobi się wszystko!Radomsko wytworzyło taką atmosferę że szok, nie polecam pracy w aktualnej ekipie....dobrych pracowników i fajnych ludzi już tam nie ma...tam panuje zasada , pozbądź się dobrych pracowników a zostaw poDpierdalaczy i oPierdalaczy.Tyle w tym temacie odradzam każdemu normalnemu człowiekowi.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś2
Dziewczyna
@wiecznastudentka

Krętacze i opierdalacze to już nie pracują, bo sami tego chcieli

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Ona
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Cześć A jak wygląda szkolenie przed rozpoczęciem pracy ? Ile trwa ? I czy dojeżdża sie czy trzeba być na hotelu ??? Dziękuje za info

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
miła
Nazwa działu: Handlowy
@Ona

szkolenie na kogo?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zofia
@miła

Jeśli już został poruszony temat szkoleń to dopytam. Znalazłam taką ofertę pracy https://www.action.jobs/pl/oferty-pracy/view/pracownik-sklepu-13/. Rzeczywiście jest tu wspomniane o pakiecie szkoleń, ale chyba nigdzie nie trzeba dojeżdżać i odbywają się one na miejscu? I jakieś szkolenie wdrażające jest czy to bardziej w późniejszym etapie pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xxxxxxxxxxxxx
Nazwa działu: Handlowy
@Zofia

szkolenia na asystenta 6-8 tygodni gdzieś w sklepie w Polsce, hotel i wyżywienie opłacają ale kasa z delegację to już droga przez mękę może ci zapłacą część tej sumy.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Ja
@xxxxxxxxxxxxx

Że co? Nigdy ale to nigdy nie było problemu z wypłacaniem moich delegacji! Wystarczy poprawnie!! (Nie wszyscy potrafią uzupełnić z 15 rubryk) wypełnić bardzo prosty plik i kasa na konto wpływa!! Co do szkolenia to jak wyżej, 6-8 tyg. Sklepów w obecnych czasach coraz gęściej więc i szkolenia niejednokrotnie (nie zawsze) są prawie "na miejscu".

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Ona
@miła

Zastępca kierownika

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xccxxxxx
@Ona

To na asystenta kierownika 6-8 tyg

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
wiecznastudentka
@Ona

daj se spokój ....

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ona
 Pytanie

Niedługo otwierają u nas sklep Action chciałabym zostać tam zastępcą kierownika Najbliższy sklep jest 23 km dalej to w nim będziemy mieć szkolenie czy w drugim końcu Polski ?? I ile zarabia się na takim stanowisku ?? Dziękuje za pomoc

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xxcxx
@Ona

Tu kochana nikt ci nie poda ile będziesz zarabiać bo to jest tajemnica dla wszystkich A ten sklep 23 km jeśli jest sklepem szkoleniowym to może uda się mieć tam szkolenie jeśli nie jest to będziesz gdzie indziej

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xoxo

Nie i jeszcze raz na nie. Praca na akord kasowanie ręczne jakich kolwiek nadgodzin , średnio przyjemna atmosfera daleko odbiegajaca od takiej obiecanej na rozmowie o pracę. Niby jest regionalny i HR ale z nikim nie można konkretnie nic załatwić bo każdy temat jest zamiatany pod dywan .szkoda czasu byłem tam stosunkowo krótko ale dla mnie o wiele za długo. Zero premii dodatków opieka medyczna szału nie robi.

Pomocna?
Tak14Nie2
Zgłoś
Xxcxx

Zgadzam się z waszymi wypowiedziami też miałam do czynienia z ta firma i dużo by można o niej powiedzieć negatywnego oczywiście

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Miła

Witam zastanawiam sie czy złożyć sobie podanie do pracy jako zastepca kierownika ale widzę dużo negatywnych opinii:) czy ktos pracowal na tym stanowisku moze napisac jak płacą?

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś2
Zofia
@Miła

Rzeczywiście - w ostatnim czasie pojawiło się tu całkiem sporo niepochlebnych opinii o Action. Ale każdy wymaga od pracodawcy innych rzeczy, a więc akurat Tobie może on odpowiadać. Daj znać, jak zdecydujesz się na złożenie podanie. Nie zapomnisz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
zocha pisze głupoty
Nazwa działu: Handlowy
@Zofia

każdy wymaga czego innego?!od razu widać ze nie jesteś tzw fizycznym w tej firmie, bo nie masz pojęcia o tym co wymaga każdy pracownik.więc wbij sobie do łba .wymagamy przestrzegania bhp oraz KP, poszanowania,zaplaty za każdą minutę dłużej ponad norme w tym gó...nie.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Gggg
@Zofia

Każdy wymaga szacunku i docenienia jego pracy jaką wkłada pracując tam godnego wynagrodzenia w tej firmie zwykły szary człowiek niestety tego nie dozna...... . :((((

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Czarna
Nazwa działu: Handlowy

Sklep Szamotuły - pracuję tam od otwarcia (zresztą jak 90% naszej załogi). Atmosfera sympatyczna, kierownictwo wymagające, ale pracujące razem z nami z towarem. Wynagrodzenie - może nie najwyższe, ale pomału zaczęło pojawiać sie ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna. W związku z tym, ze to firma dopiero rozkręcająca sie na Polskim rynku mam nadzieje ze pod tym względem będzie wiele zmian na plus... paczki na święta, okazjonalne kwiaty na dzień kobiet czy lody w gorące dni... niby nic, a cieszy. Praca bez szału :) ale miło sie do niej chodzi, jeśli chodzi o rozwój to jeśli ktoś chce, to jest opcja awansu w naszym lub innych sklepach. (U nas miało to miejsce - wiec wiem). Pisze tą opinię, bo zazwyczaj piszą osoby niezadowolone ... a tym co sie podoba, nie przychodzi do głowy tym sie podzielić :) Miłego dnia wszystkim.

Pomocna?
Tak6Nie10
Zgłoś1
Też wiem co widzialam.
Nazwa działu: Handlowy
@Czarna

Nie ściemniaj, nie właź w du pe przełożonym.procedury sa takie same w każdym sklepie.Ubezpieczenia grupowe to faktycznie szał.paczki na swieta.o czym ty czlowieku piszewz, jakie paczki chyba ze masz na myśli te śmieci i resztku w kartonie.Lody jak lubisz spoko jesli pracujesz za loda???? życzeń na dzień kobiet nikt z HR nie złozy a ty marzysz o kwiatkach. Ta firma sie rozwija czyli otwierają jak najwiecej sklepów wiec zapomnij o socjalu i poszanowaniu. Awansowac kazdy tammoże nawet Ci po gimnazjum a są tacy w waszej firmie.pytanie tylko czy taka osoba potrafi byc asystentem,kierownikiem. 70%nie potrafi.

Pomocna?
Tak9Nie2
Zgłoś1
Nowa06
@Też wiem co widzialam.

Bardzo dużo jadu w Twojej wypowiedzi. Fakt jest taki, że socjal (usunięte przez administratora) nie urywa ale praca sama w sobie jest na prawdę w porządku jeśli ma się zgrany zespół. Widocznie u Ciebie na sklepie tak nie jest. Przykro mi.. A narzekanie ze tu tak ciezko to zapraszam wszystkich do pracy np. W Lidlu. Wtedy pogadamy gdzie jest ciężko. Może i Action nie płaci kokosów Ale mam spokojną i stabilną pracę.

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
Ja
Nazwa działu: Handlowy
@Nowa06

Dokładnie ???? Ludzie narzekają w większości przypadków którzy nie doświadczyli pracy w innej sieci jak biedra, lidl czy tesco. Tam standardem pracownik podstawowy zlany jest potem- zapraszam na FF. W tej firmie jak napisano kokosow niema, ale i praca nie jest tak obciążająca fizycznie jak i psychicznie. Od osób które coś gdzieś wcześniej przeżyły- doświadczyły narzekania nie słychać. Tym co się chce pracować i przede wszystkim współpracować miło się przychodzi do pracy, a patrzącym na swój czubek nosa wszystko i wszędzie będzie denerwować. PS Pamiętajcie że umowa nie wiąże was dożywotnio i wystarczy przynieść odpowiedni papier i szukać szczęścia gdzie indziej.

Pomocna?
Tak6Nie5
Zgłoś
Xxcxx
@Nowa06

Hmmm czy stabilna to dużo daje do myślenie ciężko powiedzieć stabilna

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Xccxxxxx
@Nowa06

W szamo tylko mają dobrze osoby które wchodzą w tyłek kierownika atmosfera jest fatalna i praca mało stabilna przynajmniej nie na długi okres

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
pierdu pierdu.
Nazwa działu: Handlowy
@Ja

to powodzenia .pracuj Murzunie za te kokosy.ja tam w tym sklepie nie widzę przyszłości.praca w systemie akordowym,ale oficjalnie otym się nie mówi. ale już rozliczać to potrafią z czasu wykładania towaru.nie porównuj tego action-cyrku do lidla czy biedry bo tam praca ale wiesz za co.NIE MA WYKŁADKI TOWARU NA CZAS. odzież robocza to tylko koszulka i bluza cienka- jak masz szczęście to nowe ale zazwyczaj po kimś .widocznie źle trafiłeś/aś do lidla lub bidronki skoro taki uraz

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
pierdu pierdu.
Nazwa działu: Handlowy
@Nowa06

gratulejszyn za podejście do tematu ,to proponuję ci zgodnie z twoim tokiem rozumowania, pracować za free .Po prostu ciesz się że masz pracę .

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Uufuxyizyixkyg
@pierdu pierdu.

Czarna się wypowiada o pracy w Szamotułach w action nie zgodzę się z tym że 90% załogi jest od początku bo tak nie jest dużo ludzi się przewinęło przez krótki okres niech tak nie szkodzi kto robi tam zakupy to widzi wszyscy mają oczy

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
PH
Nazwa działu: Handlowy
@Uufuxyizyixkyg

zgadzam się duża rotacja ,ciągle ponawiane ogłoszenia z pracą .ci co już tam pracują to zwalniają się ,a ci co zostają to fałszywe dup..lizy .

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
to_tylko_ja
Jestem pracodawcą
Nazwa działu: Handlowy

Co sądzicie o sklepie w Tarnowie? właśnie zastanawiam się czy złożyć tam Cv. Doradźcie ;)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś2
Monika
Nazwa działu: Handlowy
@to_tylko_ja

Nie zawracaj sobie głowy.Serio Serio.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Maja
Nazwa działu: Handlowy

W sklepach Action towar wykłada sie na czas. Przykladowo kontenery z towarem o wysokości okolo 150 cm i podstawie okolo 70cm x70cm trzeba wylożyć na półki w krotkim czasie.Ciągła presja zebyś pracowała jeszcze wydajniej, szybciej. Dodatkowo te sluchaweczki w uchu w których słyszysz czy już skonczyłaś jedno zadanie bo jest juz kolejnych 10.Przez sluchawke meldujesz sie czy mozeaz iśc do toalety lub sie napić wody, oczywiscie zeby to nie trwało za długo. Co do benefitow to coś im to zbyt powoli idzie to wdrażanie szkoda ze nie wdrażają tego tak szybko jak otwierają nowe sklepy.Paczki na święta ,hmmm syszysz od znajomych ze inne dyskonty robią dzieciom pracownikow czyvtez prqcownikom paczki, bony itp.tutaj tego nie ma co najwyzej dostajesz karton z produktami tej sieciówki a w srodku rozczarowanie( miska plastkowa, doniczka z choinką itp) śmiać sie czy płakać. Wiadomo w pracy wykonuje sie swoje obowiązki i dostaje sie za to wynagrodzenie ale prosze nie pisać że panuje rodzinna atmosfera i że problemy i niejasności są rozwiązywane.Tam nie ma z kim porozmawiać o problemach w funkcjonowaniu tego miejsca. Dziwi mnie tez to że wszystkie informacje są przekazywane drogą elektroniczną tzn: chesz zapytać o jakiekolwiek zaświadczenie celem przedłożenia w urzędzie i chcesz mieć to na cito? Zapomnij moze w ciagu tygodnia dostaniesz odpowiedz na meila.Pasek płacowy Prosze Pani powinien być dawany z bieżącą wyplatą a nie jak w Action z kilkumiesięcznym poślizgiem.Ubezpieczenie grupowe jest wszędzie takze to standard teraz a przecież to nie benefit bo za to płacimy.Opieka medyczna jeśli jest bezplatna to dlaczego na pasku jest zminusowana kwota za to?????? Szczerze nie polecam.

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
Milka
@Maja

Opieka medyczna na pasku najpierw potrącenie później pole nizej wyrownanie sprawdz dokladnie. Paski za dany miesiac sa wydawane w przyszlym miesiacu a nie z kilkumiesiecznym opoznieniem. Nie wiem gdzie pracujesz ze musisz meldowac ze idziesz do toalety no bez przesady chyba ze masz takie wymagania odgórne unie nie ma czegoś takiego. Chcesz isc do toalety idziesz, chcesz sie napic idziesz, potrzebujesz oddzwonic bo wazne idziesz no problem

Pomocna?
Tak7Nie3
Zgłoś
Nnnnn
@Milka

Gd, id ty widzisz pasek.na 0asku nie ma nic takiego. Masz schizofrenię, że coś wmawiqss?. Nie dość że się wypinqwz że awansujesz to dotego masz schoze. Albo wiem jestes z HR i próbujesz zatuszować sprawę, by znaleźć jeleni. PS specjalnie robię błędy, mówię do ciebie takim językiem na jaki zasługujesz.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Milka
@Nnnnn

Widzę swój pasek co miesiąc nie jestem z HR chyba ty masz coś ze wzrokiem albo nie mówimy o ten samej firmie..... żałosne....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adrian
@Milka

Mógłbyś napisać jaka jest atmosfera w firmie i relacje miedzy pracownikami? Interesuje mnie też rodzaj umów zawierany z nowymi osobami, które przychodzą do firmy. Możesz dodać takie informacje.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tak
Nazwa działu: Handlowy
@Nnnnn

potwierdzam w 100% a milka to doopowłaz. dlatego nie widzi nic na pasku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
On
Nazwa działu: Handlowy
@Adrian

Mógłbyś a jakże inaczej.Atmosfera jak na Księżycu czyli zakaz bezpośredniego przekazywania sobie informacji n.t produktu, cen,zadań ponieważ jedyna akceptowalna forma to komunikacja poprzez sluchawkę.(pamiętaj jesteś na nasłuchu). Relacje uhmmmm rodzinna atmosfera jak to niektórzy tutaj piszą a w rzeczywistości uważaj bo kazdy na każdego donosi do Kier. Zeby w zamian mieć lżejszą pracę.Umowy natomiast ojjjjj na pół etatu, na 3/4, na cały etat ale piwrwsza 3 miesiace okres próbny, druga umowa o prace na czas określony 1 rok, a potem hehe albo lecisz albo kolejna na czas określony.Nie licz na umowe na stałe bo takowych nie ma ponieważ nie oplacają sie pracodawcy a zesztą ta księzycowa atmosfera nie pozwoli Ci tam dlugo pracować i sam sie zwolnisz predzej czy później.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Milka
@Tak

Słuchaj bezcenna, uboga istoto bo widać nie idziesz z zielonym światłem pezez życie nie da się tu wstawić zdjęcia bo bym Ci to udowodniła czarno na białym bo inaczej chyba do Ciebie nie dociera

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Milka
@Adrian

Umowy o pracę, pierwsze 3 msc okres próbny, potem rok itd jak na razie nie słyszałam by kogoś zwolnili bo nie chcą dać umowy na stałe. Atmosfera z tego co czytam różna dużo zależy od kierownika w jaki sposób postępuje i jaką wytrworzy atmosferę. U mnie super ludzie atmosfera także, nie mam częstych rotacji personelu

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Elwira8882
Nazwa działu: Handlowy

W szamotulskim oddziale action pracuje taki typ co jak się ogoli to wszyscy cisną bekę xD

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś

Zostaw opinię o Action Poland Sp. z o.o. - Katowice

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Action Poland Sp. z o.o.