Zastanawiam się po co dajecie ogłoszenia o promocjach skoro nie potraficie zapewnić obsugi na stoisku mięsnym. W piątek około godziny 15 obsługuje 1 osoba (obcojezyczna która dopiero się uczy). Na pytanie o możliwość zwiększenie obslugi pani ekspedientka oraz pani w punkcie obsługi odpowiedziały ze niestety nie ma takiej.mozliwosci..Wnioskuje więc że szkoda mojego czasu a waszych pieniedzy na reklamy.
Podejście do nowego pracownika jest gorzej niż złe. Atmosfera jest tragiczna Od pierwszego dnia rzucają na głęboką wodę i rób o nic nie pytaj a jak nie umiesz bo nigdy nie pracowałaś w handlu to patrzą na ciebie jakbyś się urwała z księżyca. Żadnego przeszkolenia nie ma. Podejście do klienta też jest fatalne jakby łaskę robiły że wogole coś pomogą.
Pracownicy zachowują się jakby siedzieli tam za karę.Jak kierownictwo traktuje personel tak personel w odwecie traktuje klientów.Dobry kierownik równa się zadowoleni pracownicy , kierownik do (usunięte przez administratora) równa się niezadowolony pracownik.Rybka psuje się od głowy.Nie polecam nikomu pracy w tym sklepie.Brak szacunku do pracownika.Mobing dyskryminacja.Zatrudnienie przez firmy zewnetrzne GTS których opinie też mają wiele do życzenia.Młodzi ludzie z ambicjami powinni omijać tą stodołę z daleka.Toksyczna robota.Bardzo złe kierownictwo co przekłada się na jakość pracy w tym sklepie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.