Nie polecam, deklarują że przesyłka będzie w tym i tym dniu po czym jest email że przesyłki jednak nie będzie podczas gdy spośród wszystkich kurierow mieli najdroższa 30zl i deklarowali że będą dzień wcześniej poczta polska miała za 12,50 I miałbym w tym samym terminie, NIE POLECAM
Nie polecam. Żadnego kontaktu z klientem. Otrzymałem maila że paczka nie została dostarczona i wszystko. Co ja mam cały tydzień czekać w domu? Nie jest problem wysłać smsa z info o przybliżonym terminie dostawy. Masakra
NIE POLECAM! Kurier nie odebrał paczki która była do zwrotu, nie wykonał telefonu i oznaczył, ze nadawca nie obecny. Paczkę musiałam wysłać na swój koszt. Nigdy więcej GLS!!!!!
ZDECYDOWANIE ODRADZAM firmę kurierską GLS. Firma nie dostarcza paczek pod wskazany adres tylko chwilę przed miejscem dostarczenia paczki dzwoni do klienta a jeżeli ten nie odbierze telefonu a nie ma takiego obowiązku to kurier jedzie dalej. Miałem taką sytuację dwukrotnie tzn w pierwszej próbie doręczenia paczki oraz przy drugiej próbie doręczenia. Skutkuje to tym że aby potem odebrać paczkę należy udać się osobiście do punktu spedycji często bardzo daleko. Próbowałem reklamować usługę ale jak wspomniałem kurier będąc w pobliżu adresu jest cały czas śledzony przez system GPS który według firmy GLS jest wystarczającym dowodem na to że próba doręczenia się odbyła co jak widać na moim przykładzie było nie prawdą. Jeżeli nie chcemy odebrać paczki osobiście to firma może dostarczyć paczkę za dodatkową opłatą. Moim zdaniem naciągają klientów na dodatkową kasę.
O to już sukces , ze chociaż do Pana dzwonili. Mnie powiadomili, ze kurier był dwa razy nikogo nie zastał(a byłam w domu), zostawiał awizo , którego tego nie było. Zero kontaktu telefonicznego. Najgorsza firma kurierska jako może być.
Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Fatalna obsluga. Nie polecam. Infolinia do bani. Sami kurierzy nigdy nie moga sie okreslic... w wiadomosci od firmy czas doreczenia przesylki inny, kurier podaje co rusz inna godzine. Czy gsl mysli ze ludzie nic innego nie robia tylko siedza w do.u i czekaja na przesylke???!!! Obcja wyboru punktu dostarczenia minimalna. A kiedy paczka w drodze i tak nie mozna z niej juz skorzystac. Infolinia radzi kontakt z kurierem ktory ciagle ma zajety telefon! O dziwo!!! To raczej zla organizacja a nie wina kurierow ktorzy rzeczywiscie moga byc niemili kiedy maja do czynienia z tyloma sfrustrowanymi klientami.
zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej pseudo firmy. Chamskie zachowania kurierów,infolinia brak slów . Tydzień by mi zajęło żeby opisać jak mi dostarczano przesyłkę,której i tak nie dostałem. Zero profesjonalizmu,olewają ludzi jak chcą.
Zgadzam się z tą opinią najgorsza firma kurierska w Polsce miała dostarczyć mi paczkę i nawet kurier nie był to jeszcze nie dzwonił i zostawił paczkę gdzieś w lombardzie i nawet nie powiadomił mnie gdzie jest paczka a jak dzwoniłam na infolinię to powiedzieli że nie ma takiego obowiązku dzwonić brak słów (usunięte przez administratora) i kłamstwo tylko w tej firmie nie polecam.
dziwni są wasi kurierzy ,nie mili ,chamscy ,będę uważała przy składaniu zamówień ,żeby nie trafić na waszą firmę kurierską
Paczka została oddana na pocztę, zero kontaku ze strony kuriera. Firma okłamuje klientów, że mają opcję „od drzwi do drzwi” a później każą kobiecie w zaawansowanej ciąży odbierać 9kg paczkę z poczty!!
Stanowczo NIE POLECAM firmy GLS. Usługi na żenującym poziomie - przez 4 dni kurier zapomniał zeskanować paczki i leżała sobie w magazynie. Minęło 12 dni, a przesyłka dalej nie dotarła do odbiorcy, tymczasem GLS twierdzi, że przesyłki do Holandii dochodzą w 3 dni. ŻE NA DA
Nie polecam! Kurier , który miał dostarczyć paczkę nie chce tego robić, każe schodzić na dół ( mieszkam w bloku), ponieważ on nie ma obowiązku wnosić małej paczki na górę . Kłamią, ponieważ dzwoniłam do biura obslugi i mówią, że to jest ich obowiązek. Ponieważ, sprzeciwiłam się i powiedziałam,że nie zejdę po paczkę, nie dostarczył mi jej wcale. Wychodzi na to ,ze nie mają obowiązku przynosić po drzwi to jeszcze nie mają obowiązku dostarczać. Ciekawi mnie tylko to, co wpisują za kłamstwa w nadaniu przesyłki do klienta, że nie było go w domu? W taki sposób naciagają na kasę firmy z którymi współpracują, bo przesyłki wracają do firm z powrotem. Bardzo nie polecam!
Jeżeli zamawiam kuriera door to door i płace za przesyłkę 30 zł to liczę, że dostarczy mi ją pod drzwi. Tymczasem ja w pracy a żona musi schodzić z 4 piętra z roczną córką bo kurier powiedział, że nie ma obowiązku wnosić paczki do bloku. Następnym razem skorzystam z usług inpostu bo paczkomat mam 50m dalej, a i połowę taniej.
Ty się zastanów co ty mówisz????
Nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej .po otrzymaniu SMS zadzwoniłem do kuriera odebrał pan zapytałem czy mogę płacić kartą .Pan odpowiedział NIE musi być gotówka .Pomimo zagrożenia KORONA WIRUSEM poszedłem do banku stałem 12 minut w kolejce wszyscy kasłali ,a ja musiałem wypłacić kasę na tą paczkę ,BO w 21 wieku ta firma nie posiada terminala do zapłaty kartą . Szanowny Odbiorco, informujemy, że paczka o numerze: 50626754194 nadana przez DHIT SP. Z O. O. została przekazana kurierowi GLS. 95-070 ALEKSANDROW LODZKI.
Jeżeli ma Pan problem ze firma nie posiada terminali to proszę płacić przelewem do nadawcy lub jeżeli obawia się Pan aż tak bardzo koronawirusa to proszę wstrzymać się z zamawianiem zbędnych paczek ????
N polecam!! Kurier hamaki przesłona ma pretensje że paczka ciężka.zadzwonil że nie może dostać się na osiedle co było kłamstwem chciał wymusić żebym sama zeszła po paczkę.jak już wszedł to rzucał paczką karton przerwany.
Paczka rozerwana, niekompletna, uszkodzony towar.
Jwstem obywatelem szwedzkim i korzystam z przeróżnych firm kurierskich na całym świecie. Pierwszy raz się spotkałem z tak przemiłym i profesjonalnym kurierem 3150 bardzo dziękuje
Nie polecam paczka miała przyjść 2 dni pisze SMS ze dziś typ dzwoni ze dopiero jutro bo coś im się pomyliło nie polecam jestem rozczarowana ostatni raz będę korzystać z waszej przesyłki .
Firma GLS to totalna pomyłka, dzisiaj po raz kolejny się o tym przekonałem.Powtórzyły się wcześniejsze negatywne doświadczenia. Kurier nie może dotrzeć, infolinia nie ma kontaktu z kurierem, paczka ląduje w punkcie odbioru i ty się martw, żeby ją odebrać. Nigdy więcej GLS!!!
Witam, Czekam na przesyłkę od 6 kwietnia.Za każdym razem coś jest nie tak. Niby już jedzie, a jej nie ma !!! i tak jest co dziennie. Mam infor, że trafiła do innego miasta, a to że do nadawcy, dzisiaj info że jedzie cały dzień, a o 17 "okazało się że kierowca ma wypadek" Zaczynam się obawiam się, że paczki nie dostanę. NIE POLECAM ZDECYDOWANIA TEJ FIRMY KURIERSKIE !!! Rozmawiałam z firmą, a rozmowa za każdym razem nie miała sensu.
Miałam podobna sytuacje, paczka szła dwa tyg! Za każdym razem jak dzwoniłam jakaś bajeczka wymyslalana na poczekaniu , ostatniego dnia jak dzwoniłam ktoś mi powiedział żebym się nie martwiła w ciągu 2 dni paczka będzie u mnie???? następnego dnia dostałam meila ze moja paczka została uszkodzona i zutylizowana ... jakim prawem? Nie polecam! Najgorsza firma !
firma która olewa klientów widać ze pracują wtej firmie same nieroby jagbym miał możliwość zamknoł bym tej firmie całkowitą działalność naterenie polski wkurwiony klient
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLS Poland?
Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?
Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.