Kurier fatalny. Paczka w moim przypadku od kilku dni zaginęła a osoby pracujące w obsludze klienta nie są mi w stanie pomóc i wyjaśnić kiedy otrzymam zamówioną przez siebie paczkę. trochę kpina bo płaci się nie małe pieniadze za kurierów a tu takie sytuacje.... :///
A jak samochody w firmie? W dobrym stanie ?
Nie polecam. Paczka rozpakowana, kurier nieprzyjemny. Po prostu katastrofa
Porażka! Wysyłają maila, żeby oczekiwać przesyłki na drugi dzień w konkretnych godzinach, człowiek bierze wolne w pracy i czeka, a tu nic, kuriera nie ma cały dzień! Po sprawdzeniu statusu okazuje się, że przesyłka jest dopiero w fili doręczającej! I co, mam brać następny dzień wolny, bo może akurat tak się zdarzy, że dostarczą na drugi dzień? Gratuluję podejścia do klienta. Najgorszy dostawca, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia! Zdecydowanie nie polecam!
Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam GLS. Zamówiłam kapsułki do ekspresu. Paczka na pierwszy rzut oka wyglądała okej. Natomiast później zauważyłam, że jest rozdarta z jednej strony, wgnieciona, sklejona taśmą GLS, a kapsułki, które były zapakowane dodatkowo w osobnych kartonikach pogniecione.
Nigdy więcej GLS Gwarancja że paczka do Italli NIGDY NIE DOJDZIE 3-4DNI JAK INFORMUJĄ PRZY WYSYŁCE!!!!!!GWARANCJA ŻE TYDZIEŃ CZASU BEDZIE W POLSCE A INFORMACJĘ O WYSYŁCE BĘDĄ ZE JEST W DRODZE!!!!!GWARANCJA ZE BĘDĄ SIĘ TŁUMACZYĆ DUŻĄ ILOŚCIĄ PACZEK, ŚWIĘTA,PROBLEMY NA DRODZE,ITD. GWARANCJA ZE ODBIORCA NIC NIE MOŻE ZROBIĆ, ŻADNEJ REKLAMACJI A NADAWCA JAK MA PODPISANO UMOWĘ NA TRANSPORT NIC NIE ZROBI BO MA TANIĄ WYSYŁKĘ.GWARANCJA ZE PO TYCH 4DNIACH GWARANTOWANYCH PRZEZ GLS WYCHODZI Z REGULAMINU DRUGIE 4DNI A WCZESNIEJ NIE MA OPCJI ZLOZENIA REKLAMACJI I PACZKĄ MOGĄ DALEJ KOPAĆ NA MAGAZYNIE.TO MOGĘ WAM ZAGWARANTOWAC ZE GLS DBA O KLIENTA I CORAZ DOSTARCZA MU NOWYCH GWARANCJI I EMOCJI!!!!!!!!!NIE!!!!!!NIE!!!!!NIE!!!!!!NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!! Zalety GWARANCJA ZE NIE DOJDZIE NA CZAS!!!!!!!JAK DOJDZIE TO USZKODZONA!!!!!!!!ALBO W NAJLEPSZYM WYPADKU ZAGINIE!!!!!!!! Wady DUŻA LICZBA NEGATYWNYCH GWARANCJI UKRYTYCH!!!!!!!!!
A jak z samochodami, są firmowe ?
Firma GLS tragiczna mimo skarg do firmy że nie odbierają paczek brak reakcji Pani z infolinie GLS nie może wu=tłumaczyć dla czego kurier nie odebrał paczki brak możliwości z kurierem który miał odebrać paczki podobno nie mają telefonów ! skandal żebym ja musiał wydzwaniać na infolinie wielokrotnie i prosić żeby odebrać paczkę która jest opłacona!!!!!!
Nie polecam. Kurier zawiózł paczkę pod zupełnie inny adres, a kiedy Pana chciała oddać mu przesyłkę to kurier wrzucił ją na podwórko i odjechał. Dobrze że kobietka byla w porządku i przedzwoniła do mnie ze ma moja paczkę. Nie polecam!!!!
Najgorsza firma kurierska jaką znam! Paczki docierają wiecznie uszkodzone, wybrakowane, kurierzy są wybitnie nie sympatyczni, nie czekają, rzucają paczki! Absolutnie nikomu nie polecam! A i kontakt z biurem obsługi klienta - fatalny. Nie ma nic co chroniłoby klienta! - paczki wiecznie w naruszonym stanie (zniszczone, wybrakowane itp.) - brak odpowiedzialności kurierów - tragiczne połączenia z biurem obsługi klienta - brak ochrony klienta
(usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) Kurier nie pojawia się po opłacona z góry przesyłkę, a w statusie nadania jest, że przesyłka odebrana. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) !!!
(usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) Kurier nie pojawia się po opłacona z góry przesyłkę, a w statusie nadania jest, że przesyłka odebrana. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) !!!
Zamówiłem parę rzeczy płacąc z góry. Kurier do mnie dzwoni z zapytaniem czy jetzem w domu. Ucieszny że zaraz dostanę paczkę mówię że oczywiście jestem. Prosi mnie żebym otworzył wjazd na parking, z miłą chęcią otwieram Panu wjazd. Koleżka gdy dowiedział się że paczka już została opłacona stwierdził że odjedzie sobie i paczuszki nie dostarczy. Próbując dodzwonić się przez godzinę Pan ma to w (usunięte przez administratora) i nie odbiera żadnego telefonu, albo nie odbiera albo prowadzi rozmowę, więc skoro może z kimś prowadzić rozmowę to czemu nagle nie może że mną. Żałosne ale mniejsza z tym, ze względu na to że nie odbierał zaczolem do niego wypisywac. Chwilę popisaliśmy i rozmowa zakończyła się tym, iz szanowny Pan następnym razem gwarantuje mi że się zjawi i się ze mną policzy. Hahahaha śmieszna firma. Do wywalenia jest ten shit GLS
Nie polecam danego spedytora!!!! Paczka miała być odebrana 04-12-2020 kurier nie odebrał,więc kontaktowałem się z infolinią GLS w poniedziałek 07-12-2020 Pani infolinii powiedziała że może dziś odbierze i nie ma w pływu na danych pracowników! zaproponowała że jeszcze raz można złożyć zlecenie - rozbawiła mnie. Poprosiłem o numer kuriera w celu realizacji danego zlecenia,a pracownik powiedział że nie posiadają numerów i i skargi w danej sprawie nie może przyjąć. Zalety nie wywiązanie się z umowy -nie odebranie paczki w wyznaczonym terminie Wady brak możliwości kontaktu z kurierem ,brak możliwości złożenia skargi,nie uprzejma Pani z infolinii brak chęci rozwiązania problemu!
Nie polecam nikomu tej firmy.
To może teraz - jak przystało na tą stronę - ktoś mógłby powiedzieć jak jest z praca na stanowisku specjalista ds. Rozwoju Sieci / przedstawiciel handlowy?? Co jest w obowiązkach, jak z zarobkami, jak atmosfera?
Nie wiem, czy zauważyłaś / zauważyłeś, ale na tej stronie to najczęściej wypowiadają się klienci (a właściwie to odbiorcy przesyłek, którzy nie są klientami firm kurierskich), którym coś się nie podoba a mają dość czasu, żeby tu pisać i są przekonani, że coś to da, oraz pewien typ pracownika - równie sfrustrowanego jak "klienci" - więc na rzeczową odpowiedź bym nie liczył. Niestety "ta strona" ma właśnie to do siebie.
Jeżeli spełniasz kryteria, aplikuj. Wszystkiego dowiesz się na rozmowie. Polecam Gls jako pracodawcę. Na pewno stabilna firma gdzie można pracować kilka lat. Atmosfera super.
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DO CZYNIENIA. Kurierzy nieuprzejmi, infolinia niekompetentna i niepomocna. Najbardziej zdziwiły mnie słowa kuriera, który po kontakcie telefonicznym stwierdził, że nie obchodzi go moja przesyłka oraz informacja uzyskana na infolinii, że e-mail z godzinami doręczenia jest orientacyjny i paczka wcale nie musi być doręczona we wskazanym przez nich terminie. Po co więc wysyłają e-maile z datą i godzinami doręczenia? Pracownica infolinii nie rozumiała w czym widzę problem - przecież jej firma ma 3 dni na dostarczenie przesyłki. A ja naiwna murem siedziałam w domu w godzinach wskazanych w doręczeniu. Wg wskazań pani z infolinii powinnam siedzieć jeszcze kolejne dwa. Może się doczekam? A może nie, bo przecież w tej firmie doręczenie przesyłki nikogo nie obchodzi. Paczki nie dostałam, a nerwów i stresu związanych z kontaktem z personelem firmy nie wspomnę.
Najgorsza firma kurierska. Skardli moja paczkę i twierdzili ze ja odebrałam. Po kilkutygodniowych reklamacjach dostarczyli używany towar bez oryginalnego opakowania, i dodatków.. widać że był używany, są wady . Kurier opowiada kłamstwa że niby paczka była u sąsiada. Nie wyjaśnione mi dlaczego i jak mógł ktoś inny otrzymać moja paczke. Żadnej chęci rozwiązania problemu, towar do wyrzucenia. Będę interwieniowac do odpowiednich instancji. Kłamliwe bezczelne osoby
Absolutnie odradzam. Kurier nie zaczeka nawet 5 minut aby w dużym budynku można było dojść na parter na umówione miejsce tylko znika a wielokrotnych telefonów nie odbiera lub rozłącza. Potem informuje centralę i nadawcę że klienta nie było. W następnym dniu podjeżdża i nie dając żadnego sygnału odjeżdża. I znowu- nie było klienta. Centrala skargi nie przyjmuje bo kurier (Katowice)nie ma obowiązku powiadamiać że przybył. To tragifarsa i żarty z klienta. Poczucia odpowiedzialności oczywiście zero.
Masakra , 21 wiek paczka zgłoszona o 7:30 a kurier przyjeżdża po nia o 15:40 ale następnego dnia !!! Mimo że w poprzednim dniu był w sąsiedniej firmie ..... a w opisie że paczka dostarczana jest w 24 h . Wysyłam dpd i nie ma takich problemów . NIE POLECAM
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLS Poland?
Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?
Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.