Z usług tego przewoźnika korzystałem dwa razy , pierwszy i ostatni. Paczka wysłana do mnie miała do przebycia 150km (celowo szukałem sklepu blisko siebie) , zamiast tego zrobiła prawie 800km . Nie rozumiem po co te kilometry?
Pracowałem w waszej firmie naszczęście krótko i to bardzo kruciutko. (usunięte przez administratora) Krzyki wyzwiska to porządek dzienny. (usunięte przez administratora)
W waszej firmie panuje (usunięte przez administratora) Co to za zakład gdzie kierownik krzyczy a w dodatku kurierzy noszący symbole błyskawicy na masce na twarzy.
Firma zmusza pracowników biurowych do nieobowiązkowych szczepień i mobbinguje osoby, które tego odmawiają.
Notorycznie jestem świadkiem, że przełożeni gnębią osoby, które z powodów zdrowotnych nie mogą się zaczepić i to na forum firmy, kierownictwo nie reaguje, HR nie reaguje, ludzie muszą opowiadać o swoich chorobach. Niestety nic nie pomaga. Co kogo to obchodzi, dziwie się, że jeszcze nikt tego nie zgłosił do Inspekcji Pracy, lub gdzieś dalej. Bardzo przykro się na to patrzy i szczerze im współczuje.
Pracujac z ludzmi / klientami trzeba szanowac rowniez ich zdrowie. Szczepienia pandemiczne sa obowiazkowe na calym swiecie tylko w Polsce zawsze ktos sie znajdzie zeby zlamac zasady.
Ktoś tu pomylił zasady z zamordyzmem. Zmuszanie do hazardu ze swoim zdrowiem, to jawny totalitaryzm. Zmuszanie, to jawne łamanie prawa obowiązującego w RP. Żadne gutohorbany nie mają prawa do prześladowania zdrowych ludzi. Jako Klient chcę wiedzieć czy odwiedza mnie wyszczepiony kurier, bo uważam, że jest niebezpieczny.
Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Najgorsza firma przewozowa, jaką znam. Pani na infolinii siedzi tam chyba za karę i "szczeka" do klientów jak pies! Dzwoniłam przed godz 19, bo kurier nie dostarczył mi paczki, a w wiadomości mailowej miałam napisane, że została przed chwilą odebrana, gdzie cały wieczór jestem w domu. Na infolinii zdążyłam nasluchac, że kurier juz o tej porze nie pracuje i skontaktują się w poniedziałek (a przed 5 minutami zostawił paczkę byle gdzie i jeszcze pracowal). Tak samo o ceniam pania przez "p" na infolinii - zero profesinalizmu i pomimo czekania na infolinii 20 minut na połączenie, jej intencja było było najszybciej skończyć, bo o 19 trzeba iść do domu. BRAWO!!!
Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi. Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców. Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny??? Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał. Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło. Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.
Kurier nie musi wydawać reszty nie jest do tego zobowiązany nie jest to w jego obowiązku ti że wyda resztę to dobrowolność Lecz osoba zamawiająca paczkę powinna mieć odliczona kwotę. Polecam przeczytać regulamin
Ile zarabia Młodszy Specjalista ds. Serwisu Kurierskiego? Jak jest atmosfera w oddziale w Brodnicy
Nigdy wiecej tej firmy
TOTALNA PORAŻKA NIE DOSTARCZONO PRZESYŁKI 13.10 WYSŁANO MAILA ŻE UZGODNIONO INNY TERMIN CO JEST NIEPRAWDĄ 14.10 NADAL BRAK TEL NA INFOLINIE ŚMIECH PROSZĘ SOBIE DO NICH JECHAĆ
Sytuacja wygląda następująco: 21.09 paczka została wysłana od nadawcy, okazało się, że wpisał zły adres (Ełk), 23.09 paczka znalazła się w Ełku, ale że został wpisany błędny adres to została przez nadwacę przekierowana na poprawny adres (Kołobrzeg). 29.09 o 9:00 paczka znalazła się w Filii w Koszalinie. 29.09 skontaktowałem się z infolinia GLS by dowiedzieć się kiedy otrzymam przesyłkę, Pani powiedziała mi iż paczka trafiła do kontenera i błędnie została przekierowana drugi raz. Paczka więc z Filii w Koszalinie (60 km od miejsca docelowego) została wysłana spowrotem do Strykowa, a następnie do Ełku (Tak do pierwszego miejsca docelowego skąd przybyła :)), a więc paczka przejechała tą samą trasę którą przyjechała z Ełku do Koszalina. Z Ełku do Koszalina będzie ponownie wysłana i trafi do mnie dzisiaj 01.10. Tak powiedziała mi Pani z infolini (dnia 29.09). Dziś kontaktuję się ponownie z GLS, gdyż sprawdziłem że o 9:00 rano znajdowała się w Koszalinie, a Pani mówi mi że paczka zostanie dostarczona dopiero w poniedziałek bo magazyn nie wydał jej do doręczenia. Zapytałem więc dlaczego tak się stało, gdyż o 9:00 była w magazynie i mogli mi ją śmiało dostarczyć dzisiaj gdyż to tylko 60 km to pani powiedziała że nie wie i nie chciała zadzwonić do magazynu zapytać dlaczego tak się stało (konsultant z dnia 29.09 był tak miły i zapytał magazyn, gdzie dowiedział się, że została błędnie przekierowana). Paczka więc jest ponownie gdzieś przekierowywana (taka informacja widnieje w systemie) i nie wiem gdzie. Nie wiem też czy w poniedziałek nie będzie identycznej sytuacji jak dzisiaj, czyli że zapewniono mnie że paczka dojdzie tego dnia a ponownie zostanie gdzieś przekierowana (np. znowu błędnie trafi do Ełki :)). Uważam, że firma GLS to najgorsza możliwa firma kurierska, dogadanie się z ich konsultantami jest bardzo trudne, konsultanci nie są chętni do pomocy, a paczki wędrują po Polsce przysłowiowo "w to i z powrotem". W moim przypadku trasa paczki: 23.09 Ełk >>> 29.09 Koszalin >>> 30.09 Ełk >>> 01.10 Koszalin >> "planowane" doręcznie 4.10 :). Dodam tylko, że paczka została przez nadawcę przekierowana tylko raz, dnia 23.09 z Ełku na Kołobrzeg. Od tego momentu nie ingerował i nie kontaktował się z GLS. Wnioski sami Państwo mogą stwierdzić czy warto korzystać z usług GLS czy też nie warto.
Zdecydowanie odradzam!!! Sytuacja sprzed 5 minut dosłownie. Kurier dzwonił do mnie dopiero jak był na mojej ulicy. Nie odebrałam (noworodek w domu i akurat nie moglam), nie znalazł domu i odjechał. Oddzwonilam i zapytałam czy mi ja przywiezie a on do mnie że nie. DRAMAT!! Dzwoni jak już jest, jeden raz A teraz chce żebym jeździła z małym dzieckiem i to szukała. PORAZKA!!!! NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY!
JAk kurier ma 100 paczek to zrozum, paniusiu że nie będzie się za kilka godzin wracał żeby jednej osobie dowieźć paczkę. Roszczeniowe to społeczeństwo
Kurier GLS był zamówiony do odbioru paczki lecz nawet się nie pojawił. Był zamówiony na konkretny termin.
Praca tam to tragedia dramat i wszystko co najgorsze! Nie wchodźcie w to!
Tragedia kurier (usunięte przez administratora) bez kultury brak słów (usunięte przez administratora) łaske robi że paczkę dostarczy no porażka Radom.
Jestem bardzo zadowolona z firmy GLS..,przesyłka dotarła w ciągu jednego dnia.Kurier z Szczecina który dostarczył mi paczkę nr.626246386327 rano powiadomił mnie ze będzie o umówionej godzinie i tak był-bardzo przemiły Pan kurier....polecam i dziękuję
Idioci niżej, tu ocenia się warunki pracy, jak wam się żyje w "murach" firmy a nie wypisuje wypociny na temat określonych kurierów ;)
Absolutnie odradzam korzystanie z usług firmy GLS na terenie Elbląg/Gronowo Górne. Typ z pod ciemnej gwiazdy; chodzący dramat....
Dziś otrzymałem informacje o nadejściu przesyłki z GLS o godz 8:20 z nr kom : do kuriera, z którym nie mogłem się skontaktować !!! (A chciałem zmienić adres dostarczenia przesyłki ponieważ nikogo nie było w tym dniu w domu ).kurier nie dostarczył paczki bo nie chciało mu się zadzwonić pod nr kom klienta który był podany na paczce (jak twierdzi GLS : kurier nie musi odbierać telefonów ani oddzwaniać do klienta ( gdzie tu jest sens ?mamy 21 wiek a logistyka GLS kuleje !!! Od czego mamy telefon? ). Kolejny termin dostawy pod wskazany adres następny dzień tylko że kurier może znów nie zadzwonić lub być pod wskazanym adresem gdy niema NAS w domu!!! . Nawet rozmowa z biurem GLS nie odniosła skutku!!! 1 firma transportowa z która mam taki problem!! Osobiście nie polecam!!!! ( czekaj cały dzień w domu na kuriera GLS -by Ci nie uciekł i dostarczył paczkę )
Nadając paczkę podaję się adres - tam kurier doręcza paczkę jak ktoś z gory wie że go nie będzie w domu trzeba podać adres przy składaniu zamówienia pod który kurier ma paczkę dostarczyć. Kazdy kurier ma swój rejon (obszar po którym doręcza przesylki)
To jakiś żart od 2 dni czekam na przesyłkę, przysłali maila, ze przewidywana data doręczenia paczki to 16.04, a dziś jest 19.04 i nadal nie dotarła. zadzwoniłam na infolinię i nie uzyskam informacji, paczka chyba zaginęła. NIE POLECAM, RZADKO MAM OKAZJĘ KORZYSTAC Z TEJ FIRMY, ALE JESLI JUZ TO ZAWSZE SĄ JAKIES PROBLEMY..... W TAMTYM ROKU PACZKA DO SYNA "SZŁA" 36 DNI ( ODLEGLOSC 90 KM)
USZKADZAJĄ PACZKI I WYPŁACAJĄ ODSZKODOWANI CHOCIAŻ UDOWODNIŁEM IM ICH WINĘ. TO JEST JAKAŚ PARANOJA. NIEEE POLECAM!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLS Poland?
Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?
Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.