To napiszę trochę o oddziale GLS Szczecin, ogólnie wygląda to tak że to nie kurierzy są źli tylko sposób zarządzania firma przez osoby wyżej postawione dla których liczy się tylko kasa i nic więcej dla nich kurier jest tylko numerem (tak dokładanie jak w (usunięte przez administratora)) którego można przysłowiowo (usunięte przez administratora) za wszystko i ściągać ciężko zarobioną kasę pod byle pretekstem byle tylko zgadzały się słupki w exelu. A przechodząc do sprawy odziału Szczecin to niestety ze strony (usunięte przez administratora). jest dość wyraźny mobbing w stosunku do przewoźników , próby ich zastraszenia czy też uzyskania korzyści finansowej pod byle jakim pretekstem. Kierownik z oddziału firmy zrobił sobie prywatny folwark gdzie robi co mu się podoba, zazwyczaj przyjeżdża do pracy na góra 30 minut wpisać kilka not dla kurierów czy też ostatecznie wstrzymać niektórym przelewy za faktury bez podania przyczyny, jego sposób zarządzania ograniczył się do tego że nawet magazynierzy ze wschodniej granicy unikają pracy na tym oddziale, wieczny bałagan i zamieszanie. Ustalająca stawki dla przewoźników według jakiś własnych "własnego widzimisię" nie mających odzwierciedlenia do rzeczywistości. Osoba bardzo mściwa i potrafiąca zepsuć dobrze pracujący system gdzie dla niego liczy się tylko jego własny biznes robiony na boku i nic więcej. Centrala firmy standardowo ma wyłożone i udaje że nie ma problemu na to bo dla nich też liczy się tylko kasa a zapominają że to właśnie ci kurierzy mają zadbać o ich klientów są tak bardzo nie szanowani przez firmę. Ogólnie firma zarządzana przez ludzi z podwórka nie mających żadnego pojęcia o prowadzenia przedsiębiorstwa. Jeżeli przeczytał to któryś z nowych przewoźników lub przyszłych to mam nadzieje że ta opinia będzie pomocna lub uratuję kogoś przed (usunięte przez administratora).
kurier nie dostarczył przesyłki od razu zostawił w punkcie odbioru.Po złożeniu dyspozycji paczka i tak nie dojechała.NIE POLECAM Moje sugestie dla GLS Poland: Proszę wywiązywać się z umowy za którą bierzecie pieniądze
Dwukrotnie paczka była zostawi ona w punkcie nadawania paczek w miejscowości Grójec W domu byłam obecną. Zero kontaktu telefonicznego.
Tragedia, nigdy więcej paczek od gls.. Ci ludzie chyba zapomnieli ze mają nam służyć!!!!!!!
Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dwukrotna reklamacja nie przyniosła skutku. Kurier nie przyjechał, nie zadzwonił, paczkę zostawił kilka km dalej w sklepie, bez uzgodnienia. GLS POLSKA wysyła automatycznie maile, że nikogo nie ma w domu. Płaci się za kuriera, a dźwiga się paczki zostawione byle gdzie. Moje sugestie dla GLS Poland: Kurier powinien zadzwonić, a potem przywieźć do domu paczkę. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wszystko.
Dzis kurier miał dostarczyć paczkę. Z przykrością chciałam stwierdzić, że jak paczka tak i kurier nie pojawił się dziś u mnie. Cały dzień czekałam w domu na kuriera, a jak okazuje się pod koniec dnia dostaje informację, ze nie zastali mnie w domu. Jak to możliwe?! Skoro wyczekuję kuriera od wczoraj? Miłoby było, jakby kurier pojawił się jednak, a nie podawał błędne informację, ze nie zastał nikogo w domu. Tragedia brak szacunku dla ludzi.
Drugi raz nie dostarczyli paczki kurier jak i osobą w fili straszyn koło Gdańska chamy w krańcu sam musiałem jechać odebrać dodam że mieszkam 15 km od fili w strasznie
Tragedia kurier rzuca słuchawka w jednym dniu wpisuje dwie próby doręczenia szarpanie szkoda nerwów już nigdy nie skorzystam Moje sugestie dla GLS Poland: Kontrola kurierów poziom zatrudnionych osób na tragicznym poziomie
Witam , po przeczytaniu powyższych opinii zadrżałam o moją paczkę . .....z największą radością zawiadamiam ze paczka doszła w dniu 28. 01. 2019. dokładnie przed godz. 10 . .to znaczy w przedziale czasowym podanym w SMS . / 10-13/. Dziękuje bardzo panu Darkowi kurierowi który z miłym uśmiechem przesyłkę dostarczył. Brawo GLS WYPĘDY. POZDRAWIAM SERDECZNIE . A.K . OTRĘBUSY
Najbardziej(usunięte przez administratora) firma z jaką miałem do czynienia. Takiego olewania klienta jeszcze nie spotkałem. Zaczęło się o tego, że kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki, więc skłamał, że nikogo nie zastał i zostawił paczkę w punkcie odbioru. A że jestem za granicą, nie mogłem odebrać paczki z tegoż punktu odbioru. Po 3 tygodniach wielu telefonach i zapewnieniach, że paczka zostanie doręczona pod adres zamieszkania, paczka zostaje zwrócona nadawcy bez jakiejkolwiek nawet próby ponownego doręczenia. Nie mogę ich inaczej nazwać niż IDIOCI i do tego (usunięte przez administratora) Moje sugestie dla GLS Poland: Z takim bałaganem i personelem jaki posiadacie lepiej zamknijcie firmę. Brak słów.
Nie dostarczają przesyłek na czas. Za każdym raze4m dostawa trwa ponad tydzień a codziennie na stronie internetowej pojawia się informacja, że przesyłka jest w doręczeniu. Żenada
Najgorszy z wyobrażalnych serwisów. Szkoda słów - kierownictwo firmy wie dobrze jak działają ich kurierzy wyłączający swoje komórki, nieodpowiadający na SMSy. Włączanie kilkudziesięciominutowych zapowiedzi "prosimy o dalsze oczekiwanie " jest nabijaniem kasy operatorom sieci telefonicznych. Strata czasu na jaką skazuje klientów Allegro ( lub inna fimra realizująca zamówienie ) firma GLS czyni zakupy przez interent bezsensowne.
Kurierzy pracowici, firma profesjonalna, wielki pozytyw wszystko na czas. Pozdrawiam
Gdzie (usunięte przez administratora) chyba nie w Wypedach pod Warszawą dyrekcja taka sama?
FIRMA TRAGEDIA!! 5.12.2018 wysłałam paczkę z Anglii do Polski..wysyłałam ja przez Royal Mail czyli tradycyjna poczte angielska.. Jak sie okazało poczta angielska ma podpisana umowę z ta firma na dostarczanie paczek do Polski!.. Paczka w Polsce była 11.12.2018 .. i niby dzień później już była w doręczeniu!! niby!! status mojej paczki na stronie internetowej pokazywał że nie została dostarczona ponieważ nikogo nie było w domu!! akurat!! w domu były 2 osoby i obie zgodnie twierdzą że żadnego kuriera nie było.. nawet żadnego awiza nikt nie zostawił!! sytuacja powtórzyła się jeszcze 2 razy , po czym paczka utknęła w gls (celowo z małej litery) w Bielsku-Białej.. dzisiaj dzwoniłam do obsługi klienta ale tam "nie mogli" albo nie chcieli mi pomóc więc zadzwoniłam na magazyn.. Pracownik stwierdził że nikogo nie było w domu i że paczka 2x już była dostarczana i że to jest ich limit i że można ją w Bielsku odebrać u nich w magazynie!!.. napomnę że do Bielska odbiorca paczki ma jakieś 56 km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 godziny później postanowiłam sprawdzić status paczki i okazuje się że jest ona w drodze do Wrocławia a z tamtąd ma zostać zwrócona do mnie do Anglii!!!! w życiu się z taką niekompetentną firmą nie spotkałam!! za nic mają klienta!! nie omieszkałam już powiadomić Royal Mail o tej firmie!! mam nadzieję ze będą mieć kłopoty bo w Anglii takie coś jest nie do pomyślenia i bardzo poważnie podchodzą do opinii klienta a zwłaszcza do opinii negatywnej!! dodam że zaproponowali mi już zwrot kosztów przesyłki !! NIE POLECAM GLS!!!! zastanawiam się dlaczego nie można zostawić opinii bezpośrednio na stronie gls ??!!
Tak samo miałam z paczka w Wypedach pod Warszawą. Kurier porostu zlekcewazyl sobie dostarczenie paczki i tylko dzięki mojemu uporowi odzyskalam przesyłkę a ile się na słuchałam od kuriera o numerze 3030 to wszystko jest nagrane bardzo nie odpowiedzialni pracownicy.
Chciałam zwrócić honor i unieważnić poprzednią opinię...... niespodziewanie paczka zjawiła się u mnie przed świętami. Także bardzo miła niespodzianka, wbrew temu co można było śledzić na linku.
Niestety nie polecam firmy GLS, towar idzie już trzeci dzień a tak naprawdę stoi w miejscu i z gwarantowanej usługi dostawy 24 h zrobiło się jak na razie 72h. Biorąc pod uwagę zbliżające się święta zajmie to sporo więcej czasu niż niestety było gwarantowane.
Porażka! Dostałam informację że kurier ma być między 8.30 A 13.30. Cały dzień widziałam w domu - ani nie przyszedł, ani nie zadzwonił. Po czym dostaje wieczorem maila, że w związku z MOJĄ nieobecnością przesyłka do odbioru w punkcie! I sytuacja powtórzyła się już dwukrotnie. A nr tel do kuriera milczy, nie można się dodzwonić. Absolutnie odradzam korzystanie z usług tej firmy.
(usunięte przez administratora) !!! Musiałam jechac po przesyłke sama 15km .Dostałam info ze kurier był, Co było absolutnie nieprawdą bo byłam w domu cały dzień.Dostałam numer do kuriera który oczywiście nie działał brak kontaktu z infolinią brak odpowiedzi na maila.W końcu po paru dniach zdecydowałam się podjechać po przesyłkę sama musiałam jechać 15 km na miejscu pan poinformował mnie że nie ma od tygodnia kontaktu z kurierem bo nie odbiera telefonu firmy absolutnie nie jest godna polecenia naganna i nie rozumiem za co pobierają pieniądze. Skandal Moje sugestie dla GLS Poland: (usunięte przez administratora) ! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dostarczać paczki , Wiązać się z usługi za które pobierają pieniądze.
Niestety nie mogę polecić. Kurier nie przyszedł nawet do drzwi i zostawił paczkę w punkcie odbioru z informacją, że nikogo nie było w domu, co jest kłamstwem ponieważ czekałam na tę przesyłke przez cały dzień. Teraz jako osoba niepełnosprawna która zapłaciła za DOSTAWĘ DO DOMU muszę pofatygować sie do punktu odległego o kilka przystanków autobusem i w sumie sześć pięter bez windy bo panu kurierowi sie nie chciało. Dziekuję za nic. Moje sugestie dla GLS Poland: Szanować klienta i jego przesyłki.
Niekompetencja,oszukiwanie ze sie bylo pod numerem i nikogo nie zastalo,chamstwo kurierow w rozmowach telefonicznych, nie ma jak zlozyc reklamacji,tel firmy nie odbiera w godzinach pracy, dzban. Moje sugestie dla GLS Poland: Placic kurierom, za skuteczne doreczenie paczki a nie odchaczenie rzekomego bycia pod numerem. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Odbierac telefony w godz pracy ,czytac opinie o firmie w internecie np komentarze o gls- skarbnica wiedzy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLS Poland?
Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?
Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.