Pracowałam w jednym z hoteli, które należą do CAD, a obecnie do PHH. Rzadko się wypowiadam, ale w tym wypadku chcę ponieważ dobre opinie o pracodawcy też warto szerzyć. Nie rozumiem tych negatywnych opinii bo nijak mają się do rzeczywistości. Atmosfera w hotelu w którym pracowałam była rewelacyjna. Każdemu życzyłabym takich kolegów i takiego kierownictwa. Od swojego szefa nigdy nie usłyszałam złego słowa. Zawsze słuchał i zachęcał do wyrażania własnej opinii, pomysłów. Rewelacyjne, nowoczesne narzędzia pracy, dużo rozmów, tłumaczenia i zawsze wsparcie i pomoc. Wynagrodzenie, jak na hotelarstwo, super. Na stanowisku operacyjnym w okolicy 2500 - 3000 netto. Poza tym normalni ludzie, a nie korpoludki, od których można się uczyć. Z kompetencjami. Ja z całego serca polecam pracę w tej firmie. Z tym, że to miejsce w którym trzeba pracować, a na owoce pracy trzeba poczekać. Dla leniwych I niecierpliwych nie polecam.
Netto ? To u nas tak mało nikt nie zarabiał! Jaja sobie chyba robicie. Za 3k to w 2014moze kto pracował operacyjnie
Niedawno pojawiła się oferta pracy firmy Polski Holding Hotelowy Sp. z o.o.. Wiecie może, czy firma wznowi rekrutację na stanowisko Pokojowa?
Ciekawie wygląda ogłoszenie na stanowisko Kierownik ds. relacji z Gośćmi - Guest Experience Manager. Widać, że potrzebny jest dobry mediator i ostoja spokoju :) Niemniej zaskoczyło mnie, że wśród obowiązków jest też odpowiadanie na opinie na portalach. Czy to nie zadanie dla marketingu raczej? Ile więc zarabia kierownik, musząc dodatkowo opanować internet?
Nie polecam Pracy w PHH w hotelu Moxy hotel. Ukrainiec Michał patologiczny, robi mobbing wśród pracowników, dostał awans na kordynatora recepcji, stwarza mobbing wśród pracowników, jest nie uczuciwy, Recepcjonistka Julia K kłamie, oszukuję, wielce zmęczona, nienadaje się do pracy z ludźmi, oszukuję kierowników gdy kłamie kierowników gdy składe skargę na kolegów i koleżanek. Pani dyrektor nie widzi tego, udaje że nic się nie dzieje, pani nie nadaje się na tą funkcję. Ma pani w dupie co się dzieje w hotelu.
Oj coś żaden z pracowników według ciebie nie zasługuje na swoje stanowisko. Skąd taka kiepska atmosfera? Naprawdę tak ciężko jest ci się dogadać z ludźmi? Nie ma w firmie żadnych integracji żeby się zaprzyjaźnić i złapać lepszy kontakt?
W związku z pojawieniem się na portalu GoWork informacji obrażających pracowników hotelu Moxy Poznan Airport informujemy, iż przytoczone w wypowiedzi insynuacje są niesprawiedliwe i krzywdzące i nie mają nic wspólnego ze stanem faktycznym. Całemu zespołowi jest niezwykle przykro, iż ich miejsce pracy zostało przedstawione w bardzo niekorzystnym świetle. Również obrażanie swoich byłych lub aktualnych współpracowników nie mieści się w standardach i kulturze pracy Moxy Poznan Airport.
Cześć, rekrutują sporą ekipę na wrzesień i październik. Widełki to 2000-2700 euro netto + napiwki. Czy ta kwota jest realna do zdobycia dla kelnerki? Zakwaterowanie to 75 euro na miesiąc, to również się zgadza? Wchodzi w to wyżywienie? Piszą również, że gwarantują dużo godzin, i chyba oferte pracy ucieło :( Jakie benefity w to jeszcze wchodzą?
Pracowałam w jednym z hoteli, które należą do CAD, a obecnie do PHH. Rzadko się wypowiadam, ale w tym wypadku chcę ponieważ dobre opinie o pracodawcy też warto szerzyć. Nie rozumiem tych negatywnych opinii bo nijak mają się do rzeczywistości. Atmosfera w hotelu w którym pracowałam była rewelacyjna. Każdemu życzyłabym takich kolegów i takiego kierownictwa. Od swojego szefa nigdy nie usłyszałam złego słowa. Zawsze słuchał i zachęcał do wyrażania własnej opinii, pomysłów. Rewelacyjne, nowoczesne narzędzia pracy, dużo rozmów, tłumaczenia i zawsze wsparcie i pomoc. Wynagrodzenie, jak na hotelarstwo, super. Na stanowisku operacyjnym w okolicy 2500 - 3000 netto. Poza tym normalni ludzie, a nie korpoludki, od których można się uczyć. Z kompetencjami. Ja z całego serca polecam pracę w tej firmie. Z tym, że to miejsce w którym trzeba pracować, a na owoce pracy trzeba poczekać. Dla leniwych I niecierpliwych nie polecam.
Ex pracowniku. Masz rację, bo w hotelach jest zupełnie inna atmosfera.Negatywne opinie dotyczą głównie Biura Zarządu. Opinie te są jak najbardziej akuratne. Wiem, co piszę, bo jestem byłym pracownikiem Biura Zarządu.
Zgadza sie, w hotelach atmosfera jest super, niestety w Biurze Zarzadu juz jest zupelnie inaczej....
Netto ? To u nas tak mało nikt nie zarabiał! Jaja sobie chyba robicie. Za 3k to w 2014moze kto pracował operacyjnie
Firma ma ofertę pracy dla recepcjonisty w 5-gwiazdkowym hotelu. Ważne wymagania to dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym. Zmiany są tylko w dzień i wieczorem czy trzeba też przychodzić na dyżury nocne? Ktoś wie jaki system obowiązuje?
witam, chciałabym się czegoś dowiedzieć na temat pracy. widziałam w poprzednich opiniach jak ludzie skarżyli się na jakieś przeładowanie obowiązkami oraz brak klasy w obchodzeniu się z pracownikami. Czy tak faktycznie kiedyś było? a jak sytuacja wygląda obecnie i jakie konkretnie obowiązki nakładają? Za jakie wynagrodzenie?
Tak faktycznie było, jest i będzie. Ludzie są poniżani i zastraszani. Na lepsze traktowanie możesz liczyć, jeśli jesteś od prezesa albo jak wchodzisz mu (usunięte przez administratora). Jest to osoba zakłamana i niszcząca na swojej drodze ludzi, którzy nie skaczą w rytm jego muzyki. Traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora)
Mam pytanie jak pracownik jest wynagradzany jak jest naliczany system premii mam na myśli pracownika recepcji ,kelnerki itp ? Czy to jest najniższa krajowa +premia czy też nie ma premii i jest wyższa kasa
Jaka jest kultura pracy w Polski Holding Hotelowy Sp. z o.o.?
:):):):) taka, jak we wszystkich spółkach skarbu Państwa, jesteś swój i boisz się prezesa to masz git, jak my slisz samodzielnie nie daj boże wypowiadasz na głos swoje spotężnienia słuch po tobie szybko zaginie ;)
Brak jakiejkolwiek kultury... Zdecydowanie odradzam prace w tej firmie wszystkim , którzy nie godzą się na bycie (usunięte przez administratora). Zero klasy i poszanowania praw pracowniczych. Towarzystwo wzajemnej adoracji , bojące się samodzielnego myślenia pracowników . Szukają do pracy żołnierzy wykonujących rozkazy .
Na jakie benefity można liczyć w Chopin Airport Development Sp. z o. o.?
Hotele PHH poprzeksztalcane na izolatoria, ludzie pozwalniali, zakaz przedłużania umow. Pozostała część pracowników z umowami na czas nieokreślony z przymusowymi oddelegowaniami do innych miast w całej Polsce (zero złotych na wyżywienie) gdzie są hotele Phh jeszcze funkcjonowaly. Wyjazdy przymusowe pod groźbą zwolnienia to że ma się dziecko czy inne trudności by wyjeżdżać nikogo nie intetesowaly. Jednym słowem masakra!!
@Nadal pracujący a dlaczego tak ci audytorzy odchodzą?
Myślę, że to pytanie powinno być zadane obu audytorom. Aczkolwiek z tego, co wiem i co słyszałem, to po pierwsze atmosfera, która zupełnie siadła a po drugie i co najważniejsze, to osoby kierujące tym działem. Nie wiem jak można powołać na stanowisko Dyrektora Pionu Bezpieczeństwa osobę, która wcześniej była odpowiedzialna za BHP. Osoba ta przejęłam dział IT bez żadnej wiedzy i doświadczenia w tym zakresie. Podobna sytuacja tyczy się pani Kierownik ds. kontroli wewnętrznej, która nie posiada doświadczenia w tym zakresie, ponadto nigdy wcześniej nie pracowała w hotelarstwie. Jak już wcześniej tutaj wspomniano, na stanowiskach kierowniczych, niekoniecznie są osoby kompetentne. Zresztą tak samo jak Prezes, który nie zna podstawowych pojęć ekonomicznych jak np. jego słynna interpretacja EBITDY.
No i się stało. Kolejna informacja personalna, że ktoś odszedł z PHH. Hm...najpierw jeden audytor odszedł teraz drugi. Trochę dziwna sytuacja. Choć może to za sprawą Pani Kierownik, która w krótkim czasie pozbyła się całego zespołu.....Niesamowite zdolności kierownicze, tylko pozazdrościć.
Informację personalne to średnio co drugi piątek są.... ktoś tam jeszcze został w dziale? Zwalnia sie mądrzejszych bo jeszcze widzieliby przekręty chyba, że podpadli Pani D.K i zwrócili się bez tytuowania jej bo przecież musi sie nacieszyć władzą i stanowiskiem. ...
Tak, została kierowniczka i nowo zatrudniony audytor. I tutaj może być duży problem, bo pani Kierownik nie dorasta do pięt nowo zatrudnionej osobie. Choć z drugiej strony może w końcu przestanie gwiazdorzyć. Mam tylko nadzieję, że docenią wiedzę i ogromne doświadczenie nowego pracownika, bo prawdziwa wiedza nie jest w tym dziale mile widziana. PS. Jeśli chodzi o tytuły, to przerost formy nad treścią. Połowa osób zawdzięcza swoje nazwiska dzięki tzw. znajomości (usunięte przez administratora) Będę informować na bieżąco.
Współczuję nowo zatrudnionej osobie. Kierownikiem tego działu jest osoba, która w ogóle nie ma wiedzy w tym zakresie. Jedyne doświadczenie to takie, że sama przez jakiś czas pracowała na stanowisku audytora. Nigdy nie pracowała w hotelarstwie a się wymądrza, jakby była wybitnym hotelarzem.(usunięte przez administratora)
W tym dziale, nie tylko kierowniczka jest niekompetentna. Pani Dyrektor awansując przejęła dział IT nie mając żadnej wiedzy w tym temacie. Choć dla tej firmy to już normalne. Jej awans to jak szewca awansować na lekarza. Tyle w temacie.
Ta. Pani Dyrektor to osoba wszechwiedząca. Bynajmniej sama za taką się uważa i najlepiej, aby jej przytakiwać. Jeśli masz odmienne zdanie, to już jesteś na przegranej. Osoba nie przyjmująca żadnych argumentów. Niestety szybki awans trochę jej zaszkodził, bo zaczęła się wywyższać. Myślę, że dla utrzymania obecnego stanowiska zrobi wszystko. Według krążących informacji, to ona w pewnym stopniu przyczyniła się do odejścia obu Pań audytor ze swojego działu. Przykre ....
Ta, Pani Dyrektor osoba wszechwiedząca. Bynajmniej sama tak o sobie uważa. Wskazane, aby jej przytakiwać, bo w przeciwnym razie jej podpadniesz. W ogóle nie przyjmuje argumentów. Myślę, że stanowisko jej zdecydowanie zaszkodziło. Zapomniał wół jak cielatkiem był.
Osoba, która kompletnie nie powinna zarządzać działem IT. Choć ma przy sobie wiernego pomagacza, co stwarza pozory, że wie o co chodzi. Obydwoje są siebie warci. Najważniejsza władza i zero poszanowania dla drugiej osoby.
Dyrektorem jest B.P. z tego co wiem, to przez dłuższy czas zajmowała się BHP. Ogólnie to strasznie zarozumiała, wredna i nielubiąca ludzi o większej wiedzy niż ona posiada. Nawet z twarzy nie budzi zaufania.
Jak się zachowywała tak samo jak na spotkaniach Funduszu Socjalnego, to wcale się nie dziwię, że obie Panie od niej uciekły.
Super firma. Nie ma to jak zwolnić pracowników żeby utworzyć izolatorium i poPISywać się w telewizji jacy to cudowni są. I jeszcze zaklamana Barbara dyrektorka przekręt. Zenada ! Ciekawe ile kasy za to przytulili.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Chopin Airport Development Sp. z o. o.?
Pracowałem w tej firmie. Niestety wszystkie powyższe komentarze są prawdziwe. Brak szacunku dla pracowników, którzy naprawdę coś sobą reprezentują i są kompetentni. W tej Spółce nie liczy się wiedza i doświadczenie, tylko znajomości. Jak jesteś znajomym Prezesa, to możesz liczyć na stanowisko kierownicze i nieważne, że nie masz odpowiednich kwalifikacji ważne, abyś donosił Prezesowi.
Tak na prawdę to już Polski Holding Hotelowy, ale ta sama organizacja. Powiem krótko, omijać szerokim łukiem. Chyba, że jesteś z linii jedynej słusznej partii i nigdy ale to nigdy nie podważysz żadnego słowa przełożonego, a szczególnie pozornie przyjaznego i otwartego Prezesa. Zostaniesz odpowiednio ukarany/a w białych rękawiczkach rękoma podłużnych buldogów. Przepraszam za język, ale nie da nie inaczej opisać ilości niekompetencji i nieodpowiedniego podejścia do ludzi jak w tej organizacji. Proponuję poszukać w sieci (LinkedIn IN) osób, które tam pracują i prześledzić ich kariery. Same odpowiedzi pojawią się od razu.
@obiektywna Za co są nakładane kary i jak są egzekwowane? Napisz koniecznie! Czekam na odpowiedź.
Hmm.. kara realna to zwolnienie lub zastraszanie. Organizacja ma charakter autokratywny i daleki od tego, co można nazwać nowoczesnym hotelarstwem. Pod przykrywką hoteli z międzynarodowymi markami kryje się dość duża grupa ludzi bez kompetencji, miernych ale wiernych mróweczek. Wszystkie kierownicze stanowiska obasadzane są wg jakiegoś dziwnego klucza i na pewno nie są to kompetencje.
Czy masz może aktualne informacje związane z pracą w tym miejscu? Od Twojego wpisu minęło trochę czasu i chciałbym ustalić, czy dokonano również jakichś konkretnych zmian.
Nic się nie zmieniło. Jest jeszcze gorzej niż było. Zatrudniają po znajomości,(usunięte przez administratora) Lansują się a po cichu gnębia ludzi. Nadgodziny, zakaz dokumentowania, obrażanie współpracowników i ośmieszanie ich przy innych jest na porządku dziennym. Szczegolnie prości ludzie sa w dziale zarządu. Kółko wzajemnej adoracji. Niemal z każdego hotelu zwalniani ludzie którzy mają coś do powiedzenia i znają swoją wartość.
Nie polecam, pracy w tej firmie. Są w niej osoby na stanowiskach dyrektorskich bez kompetencji i umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania podległym zespołem.
Proszę polecaj serwis wielu osobom, które doświadczyły krzywd w tej firmie. Niech opinia się rozniesie. Z mojej wiedzy wynika, że większość się boi cokolwiek napisać, ale jest o czym pisać w imieniu solidarności pracowników. Tym bardziej, że na czele spółki obecnie stoi gość ,który jest znany wielu hotelarzom, jako ten niekoniecznie prawy. Rotacja na stanowiskach dyrektorskich ostatnio jest ogromna, co dodatkowo uwiarygadnia słowa pisane pod adresem spółki. Do jest firma gdzie polityka jest na pierwszym miejscu, biznes na dalszym.
Dokładnie, Faworyzuje się tych co donoszą. Im gorszy dyrektor i gorzej traktuje pracowników tym większa robi karierę. Zwalnia się ludzi którzy mają wiedzę, bo jeszcze ośmieszyliby niekompetencje kadry kierowniczej. Banda falszywych ludzi, krąg wzajemej adoracji. Jak dobrze wchodzisz w d...e i ładnie donosisz z szeregowego pracownika do kierownika
@Zmęczony a ilu firma ma dyrektorów?
Aktualnie firma poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Zakupów do pracy w Warszawie. Ktoś z Was pracuje właśnie w tym dziale Chopin Airport Development? Jeśli tak, to chętnie dowiemy się więcej o Waszych doświadczeniach. Co możecie doradzić osobom, które zastanawiają się nad odpowiedzią na tą ofertę pracy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polski Holding Hotelowy Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polski Holding Hotelowy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.