Opinie o Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze w Kraków

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze?

Luzak Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Wypłata na czas Brak problemu z urlopem Możliwość zmian grafikowych Luźna atmosfera

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Pracę w firmie wspominam dobrze. Szefostwo wyrozumiałe. Jeśli ktoś poszukuje firmy na dłużej, to miejsce dla niego. Atmosfera jest taka jaką pracownicy stworzą sobie sami. Z czystym sumieniem polecam.

4
Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze można ubiegać się o podwyżkę?

Sumak
Były pracownik
@Pytanie

Osobiście nie miałam potrzeby, bo pracodawca proponował ją sam średnio raz do roku. Zwykle warunki dostawałam do przemyślenia i umawialiśmy się na rozmowę. Przy składaniu kontroferty nie spotkałam się z odmową. W związku z tym, że sprzedaż jest priorytetem, od tego czy są wyniki zależy czy ma się szansę na podwyżkę. Nie powinno to nikogo dziwić.

XYZ
Były pracownik
@Pytanie

Ubiegać się możesz ale i tak nie dostaniesz .... Miło jest na rozmowie o pracę a potem już tak przyjemnie nie jest ... a jesli będzie gorszy miesiąc sprzedażowo to możesz jedynie usłyszeć że może się do tego nie nadajesz i powinieneś iść pracować na budowę albo do Lidla na kasę

XYZ
Były pracownik
 Pytanie
@Sumak

W jakich latach pracowałaś w tej firmie ??? I na jakim stanowisku ???

Czesław
Inne
@XYZ

Aż trudno uwierzyć, że padają takie słowa. Jeden gorszy miesiąc chyba każdemu może się zdarzyć. A odwracając sytuację, jak są dobre miesiące to wtedy można liczyć się z awansem albo podwyżką stałego wynagrodzenia, czy raczej samo podanie ręki przez prezesa i tak zwane poklepanie po barku?

XYZ Nowy wpis
Były pracownik
@Czesław

usłyszysz wtedy że nie jest najgorzej ale mogło być lepiej ......... i ile sprzedaży masz mieć w kwartale i że np. do końca kwartału masz sprzedać jeszcze jakąś określoną liczbę mieszkań .... jak tego nie zrobisz to znów usłyszysz że powinieneś przemyśleć co robisz źle i czy jednak praca kuriera nie jest dla ciebie lepsza i koło się zamyka

Ilona
Inne

hej, widziałam na stronie, że mają otwarte aplikacje dla dwóch stanowisk. ktoś napisałby coś więcej odnośnie pracy jako Doradca w Dziale Wsparcia Sprzedaży. Jakie warunki jak w praktyce to wygląda i ile płacą?

XYZ
Były pracownik
@Ilona

Sama praca dla osoby, która chce zdobyć doświadczenie zawodowe wydaje się fajna ale nie na długo. Niestety zarobki najniższe z możliwych, dodatkowe soboty płatne niewiele o których raczej nie dowiesz się na rozmowie o pracę i nieregularne premie. Brak perspektyw rozwoju. Jeśli zależy Ci na stabilnej pracy za najniższa krajową to miejsce dla Ciebie. Jeśli natomiast chcesz normalnie żyć i mieć szefa, który na pytanie o podwyżkę nie będzie chciał z Tobą rozmawiać, nie ustali jakiegoś mierzalnego planu tylko się zaśmieje i palnie durnym tekstem to nie jest miejsce dla Ciebie. Firma się nie rozwija, szkolenia są ale nic nie dają, praktyki sprzedażowe na bardzo marnym poziomie. Wolą zatrudnić nowego pracownika, którego podporządkują pod siebie, dadzą najniższą, niż zadbać o ludzi, którzy chcą pracować i poświęcali się dla firmy.

Ilona
Inne
@XYZ

Aha, no dobra. A tak z ciekawości to jak firma przy tym finansowo się trzyma? Bo piszesz, że podobno się nie rozwijają ale pieniądze chyba muszą się zgadzać przy tej strategii skoro jej nie zmieniają? To po ile średnio to ludzie pracują i ile jest stanowisk?

XYZ
Pracownik
@Ilona

Stanowiska są 2 Albo pracujesz jako Dział wsparcia sprzedaży lub jako agent w DWS twoim zadaniem jest za wszelką cenę umówić się z właścicielem na spotkanie na które jedzie agent ( za to zdobywasz punkty od których zależy twoja premia ) agent jedzie na takie spotkanie i jego zadaniem jest za wszelką cenę doprowadzić do podpisania umowy ( za to on zbiera punkty , ich liczba jest uzależniona od warunków jakie ustali np. wysokość prowizji , cena , rodzaj umowy ) DWS zajmuje się wprowadzeniem oferty w przedpotopowy system CRM i "opieka " nad ofertą Agent jest Trochę jak hostessa czyli prezentuje mieszkanie i robi wszystko żeby spiąć transakcję ( oczywiście pod czujnym okiem szefa ) Jeśli klient zdecyduje się na zakup rola agenta ogranicza się do siedzenia na spotkaniu w biurze i uśmiechaniu się całą transakcje prowadzi szef jeśli chodzi o godziny pracy to osoby w biurze pracują 9-17 lub 11-19 agenci zaś są w pogotowiu od 9 do czasami nawet 20 zależy ile jest umówionych spotkań danego dnia może to być 5 spotkań co godzinę np. od 1 do 15 a czasami zdarza się ze masz 2 spotkania jedno o 9 lub 10 a kolejne nawet o 18 nie ma reguły czasem może odwołać się większość spotkań a czasem wręcz przeciwnie może się okazać że 2 spotkań robi się 6 a no i oczywiście raz dziennie jest zebranie wszystkich w biurze gdzie opowiada się co się robiło dnia poprzedniego :) ( nie zapominając o codziennym raporcie który wysyłasz pod koniec dnia ) w Tym biurze nie zmienia się strategii tylko pracowników

1
julek
Kandydat
@XYZ

dała mi informację o pracy w tej firmie

Sumak
Były pracownik
@XYZ

Po przeczytaniu tego wpisu mam mieszane uczucia. Owszem pracy było dużo. Umowa negocjowana była ze mną indywidualnie. Nie miałam co narzekać, nie było to wynagrodzenie minimalne, choć taka propozycja też padła. Premie uzależnione są od sprzedaży. Jeśli ktoś ma nieregularne to znaczy, że nie sprzedaje. Idąc dalej, dochodzimy do podwyżek. Jeśli nie sprzedajesz to dlaczego ktoś miałby Ci dać podwyżkę. Ja, tak jak wspominałam w innym wpisie tutaj, podwyżkę otrzymywałam regularnie. Szkolenia.... to długi temat. Dobrze, że były. Co do tematyki, zwykle była ustalana wspólnie. Co do formy, owszem, niezmienna od jakiegoś czasu. Z drugiej strony, jak pracowałam, nie przypominam sobie, żeby jakiś pracownik podjął temat zmiany prowadzącego lub formy. Każdy migał się od podejmowania tematu.

Były Pracownik
Były pracownik
@Sumak

Osobiście powiem że pracowałem tam ponad 2 lata i jedyna podwyżka jaką dostali agenci to związana z ustawowym podniesieniem płacy minimalnej aczkolwiek nie do końca była to podwyżka bo mimo że podstawa wzrosła o 200 zł (ok 2300 brutto) to o tyle samo spadła kwota premii za pozyskane oferty ( z 500 na 300 zł ) jeśli któryś z kolegów poszedł porozmawiać o podwyżce zostawał odprawiany z niczym ponieważ dostawał wyliczenia ile to on nie kosztuje pracodawcy . Pomijając fakt że otrzymywali oni ekwiwalent za paliwo który nie raz nie wystarczał na cały miesiąc i musieli dokładać ze swoich . nawet argumenty w stylu podwyżek cen paliw nie robiły wrażenia na pracodawcy ... przypomnę jeszcze że jeździli prywatnymi samochodami bo te firmowe były albo w złym stanie technicznym lub były bardzo paliwożerne a za to przecież nikt nie dołoży bardzo jestem ciekaw jakich argumentów użyłaś na rozmowie o podwyżce i kiedy to było bo nie ważne czy sprzedali dużo czy mało o podwyżce nie mogło być mowy ..... podwyżka stawki w DWS przy umowie zlecenie też nie była znaczna osoby pracujące dłużej miały stawkę czasami nawet niższą niż nowe osoby zatrudniane przy nowych przepisach ..... jeśli prosiły o podwyżkę to mogły liczyć jedynie na wyrównanie stawki zgodnej z najniższą krajową ... Ciągłe pretensje i docinki ze strony kierownictwa też nie motywowały do pracy .... doszło do tego że w przeciągu 3 miesięcy wypowiedzenie złożyło 6 pracowników .....

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ma7a77
Inne

Totalny brak szacunku dla klienta. Znalazłam ogłoszenie mieszkania, które chciałam zobaczyć. Zadzwoniłam do biura, umówiłam się na oglądanie mieszkania a na miejscu Pan, który miał mi pokazywać mieszkanie zażądał podpisania umowy pośrednictwa o wartości kilkunastu tysięcy złotych jako ich " wynagrodzenie "!!. Nikt nie informował mnie w rozmowie telefonicznej, że będę zmuszona do podpisania jakiejkolwiek umowy. Byłam mocno zawiedziona, ale najbardziej zdziwił mnie fakt, że ten człowiek nie chciał podjąć jakichkolwiek rozmów odnośnie " wynagrodzenia ". Trudno, straciłam czas na dojazd, mieszkania nie kupię i muszę szukać dalej. Nikomu nie zlecałam poszukiwań, znalazłam mieszkanie na portalu a ten człowiek zażądał ode mnie ogromnych pieniędzy za wskazanie mieszkania. Nie polecam tej firmy

Arek
Inne

Czy biuro ma jakieś sprawy w sądzie ?

Były pracownik

Pracowałam tam ponad rok. Pracę wspominam dobrze, wiadomo że raz było lepiej, a raz gorzej . Trzeba się narobić ale za darmo nikt nie płaci. Szefostwo bardzo wyrozumiałe i ludzkie. Można się tam dużo nauczyć, ale z czasem praca monotematyczna, ale na start polecam jak najbardziej. Atmosfera pomiędzy pracownikami fajna (zależy jaką sobie sami utworzycie:))

Nika

Nie wiem, jak traktują pracownika , ale jeśli tak samo jak klientów to omijajcie szerokim łukiem.

Grażyna
Inne
@Nika

A jak Cię potraktowano? I co na to pracownicy biura Podgórze? Jak tam z atmosferą w dziale wsparcia sprzedaży?

Igor
Inne

@Lisek Idealnie to nigdzie nie będzie ale wiem również, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!!

Lisek

Nie polecam! Praca tam to jakiś kosmos, ciągła monotonia w pracy - zero zrozumienia ze strony pracownika. Brak w firmie koncepcji Work-life balance doprowadza ludzi do tego ze zwalniają się po 2-3 miesiącach. Drogie szefostwo, jest 21 wiek! Przecież wasze śmieszne coachingowe szkolenia które zawsze tak samo wyglądają, niewiele nauczą pracowników. Praca dla tych, którzy lubią siedzieć jak ameby przy skrypcie !

SpelniamSieZawodowo

Praca tam to jakaś masakra. Brak fajnej atmosfery, brak zarobków, brak jakiegokolwiek poszanowania dla pracownika. Kierowniczka miła tylko na początku, później ma wszystko w (usunięte przez administratora)byle swój target zrobić. Narobisz się przez cały miesiąc, a przy wypłacie zobaczysz tylko odcięcia za te ich śmieszne punkty karne. Ludzie żyjemy w XXI wieku, a u nich totalna komuna!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JA

Fatalny pracodawca, gdyby były ujemne gwiazdki dostaliby -6... Beznadziejna atmosfera pracy. Czy ktoś tam ma w ogóle jakąś umowę? Bardzo wątpię... Z początku nie zapowiadało się najgorzej, niestety to tylko pozory. Jest w branży tyle dobrych firm, nie trać tam czasu! A jeśli odchodzisz zrób to po wypłacie, bo inaczej już jej nie dostaniesz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze?

    Zobacz opinie na temat firmy Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze
2/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wodna 15 lok. 3
    30-556 Kraków
  • NIP: 7381744071 REGON: 356814037
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Damian Górski Biuro Nieruchomości Podgórze
Przejdź do nowych opinii