Zapomniałam też dodać, że podczas słabego oblężenia hotelu, jest on zamykany i oczywiście, nie jest za to płacone, także podczas martwego sezonu nie liczcie na pracę i płace, bo to czy się sam utrzymujesz czy też nie, właścicielka ma totalnie gdzieś. Nie ma umowy, także do niczego jej to nie obliguje, a nawet mając umowę nie wypłacała im tych pieniędzy. Żenada
Aby zaoszczędzić sobie honoru i zdrowia psychicznego, naprawdę nie idźcie tam. Na rozmowie jest przedstawiane, że to fajna praca na recepcji, odpisywanie na maile odbieranie telefonów, ewentualnie niekiedy zrobienie śniadania dla pojedynczego gościa, jednak w rzeczywistości, robicie wszystko inne aniżeli stricte praca recepcjonistki. Prasowanie obrusów, mycie naczyń niekiedy po 100-osobowej grupie, robienie za kelnerkę przy wydawaniu obiadokolacji bez dodatkowej stawki, pranie, sprzątanie, odkurzanie i przygotowywanie posiłków jest na porządku dziennym. Niekiedy trafi się dzień, że faktycznie nie ma ludzi na hotelu i mogłabyś sobie na spokojnie posiedzieć, ale zaraz zaczynają się w takiej sytuacji telefony i wymyślanie zadań na siłę, bo kontrola na kamerach, które są z podsłuchem jest dla właścicieli czymś zupełnie naturalnym. Często prywatne rozmowę czy wysyłane głosówki są potem wypominane w rozmowach między wierszami, bo oczywiście nikt oficjalnie o podsłuchu nie powie. Dziewczyny serio szkoda waszego zdrowia na pracę w tym obskurnym hostelu. Dodajmy też, że jedzenie serwowane gościom to (usunięte przez administratora) i śmiech na sali. Nieświeże, z najniższej półki aby tylko zaoszczędzić. Pracujesz za najniższą krajową, co wg właścicielki to i tak za dużo. Nie ma żadnych premii, nie dajcie się zwieść, premię są jedynie w hotelu na skotnickiej, gdzie od lat jest stały zespół, chociaż te dziewczyny też powoli mają już dość humorków zarządu. Pani manager to zadufana w sobie hipokrytka, której wydaje się że zawsze ma rację. Dawno nie spotkałam tak fałszywej osoby. W przeciągu 2 miesięcu przewinęło się tam z 8 osób i nikt nie wytrzymał dłużej niż te 2 miejsce. Nie polecam !!!!
Nie zatrudniajcie się tam Brak umów ,podsłuchy w kamerach ,recepcja robi za sprzątaczki kucharki kelnerki ,praca w godzinach niby 6-18 i 18-6 a kończy się to tak że się siedzi po 15 godzin w pracy co nie jest dodatkowo płacone ciągły brak personelu- z winy pracodawców ,wiec robi sie dwa etaty w miesiącu bo nie ma komu pracować, masz status ucznia? Tutaj to nie obowiązuje masz i tak stawkę brutto, szefowa która czepia się o wszystko tak samo menagerka obie nie ogarniają co się dzieje , szefowa nawet nie zna programu którego recepcja ma używać ,a poza jednym przestarzałym programem wszystko jak za średniowiecza piszemy na karteczkach - zameldowanie czy rozliczenie jednego gościa zajmuje 30 minut ponieważ musisz go wprowadzić na 10 różnych kartek bo „księgowa” nie umie rozliczać z systemu, wypłaty? Jak będzie duża grupa która zapłaci gotówką to wypłatę normalnie dostaniesz tak to jest przedłużanie bo szefowa nie ma gotówki a oczywiście przelewy na konto tam nie istnieją , jedzenie jakie się serwuje gościom to śmiech na sali jedna z recepcjonistek jedząc tam śniadania zaraziła się tasiemcem ! Ale co się dziwić jak szynka parówki i kiełbasa najtańsze jakie się tylko da, po wydaniu śniadań które oczywiście wydaje recepcja xD musisz pozmywać talerze po nieraz 100 gościach, Pokojowa jest jedna i ona sama musi ogarniać cały hotel a jak tylko chociaż jeden pokój zostanie brudny to dostaje zj**be Na rozmowie o pracę mówią o premiach, w rzeczywistości premię dostają tyko dziewczyny z junior 1 a junior 2 premii na oczy nie widział nigdy, bardzo nie polecam się tam zatrudniac
Może ktoś podpowie jak firma radzi sobie w czasie lockdownu? Interesuje mnie praca w firmie i zastanawiam się czy są w ogóle szanse?
Nie polecam tam pracy firma w czasie lockawnu wysyla ludzi na zwolnienia , zacheca to nawet do kupowania sobie lewych zwolnien . Lub zeby zyc nie wiadomo z czego po za sezonem . A w trakcie zwolnienia strasza ze ciebie zwolnia , gdy naprawde wynikla sytacja nie zalezna od ciebie czy to stan choroby czy sytacji zyciowej . Pani wlascicielka nie lubi osobo na ktorych nie mozna zarobic , lub ktore nie donosza , zadnej zapomogi podczas lockdawnow .
Bardzo słaby hotel, przede wszystkim brudny pokój, pod prysznicem brudno, stare, zniszczone i wysłużone wyposażenie pokoju, brak restauracji, jak dla mnie dramat. Kilka rad dla właścicieli: 1. Czystość, czystość i jeszcze raz czystość 2. obsługa klienta 3. Wyposażenie pokoi
Dramat brak cieplej wody. Zimno w pokoju. Duży atut obfite śniadanie choc brudny człowiek bardziej myśli o kąpieli niż o jedzeniu
Nie polecam!!! Sami sie przekonajcie dlaczego.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Junior 2?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Junior 2 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.