Opinie o Hotel Junior 2 w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Hotel Junior 2. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Hotel Junior 2 o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Junior 2 w Kraków

Nicki Nowy wpis
Były pracownik

Zapomniałam też dodać, że podczas słabego oblężenia hotelu, jest on zamykany i oczywiście, nie jest za to płacone, także podczas martwego sezonu nie liczcie na pracę i płace, bo to czy się sam utrzymujesz czy też nie, właścicielka ma totalnie gdzieś. Nie ma umowy, także do niczego jej to nie obliguje, a nawet mając umowę nie wypłacała im tych pieniędzy. Żenada

Nicki Nowy wpis
Były pracownik

Aby zaoszczędzić sobie honoru i zdrowia psychicznego, naprawdę nie idźcie tam. Na rozmowie jest przedstawiane, że to fajna praca na recepcji, odpisywanie na maile odbieranie telefonów, ewentualnie niekiedy zrobienie śniadania dla pojedynczego gościa, jednak w rzeczywistości, robicie wszystko inne aniżeli stricte praca recepcjonistki. Prasowanie obrusów, mycie naczyń niekiedy po 100-osobowej grupie, robienie za kelnerkę przy wydawaniu obiadokolacji bez dodatkowej stawki, pranie, sprzątanie, odkurzanie i przygotowywanie posiłków jest na porządku dziennym. Niekiedy trafi się dzień, że faktycznie nie ma ludzi na hotelu i mogłabyś sobie na spokojnie posiedzieć, ale zaraz zaczynają się w takiej sytuacji telefony i wymyślanie zadań na siłę, bo kontrola na kamerach, które są z podsłuchem jest dla właścicieli czymś zupełnie naturalnym. Często prywatne rozmowę czy wysyłane głosówki są potem wypominane w rozmowach między wierszami, bo oczywiście nikt oficjalnie o podsłuchu nie powie. Dziewczyny serio szkoda waszego zdrowia na pracę w tym obskurnym hostelu. Dodajmy też, że jedzenie serwowane gościom to (usunięte przez administratora) i śmiech na sali. Nieświeże, z najniższej półki aby tylko zaoszczędzić. Pracujesz za najniższą krajową, co wg właścicielki to i tak za dużo. Nie ma żadnych premii, nie dajcie się zwieść, premię są jedynie w hotelu na skotnickiej, gdzie od lat jest stały zespół, chociaż te dziewczyny też powoli mają już dość humorków zarządu. Pani manager to zadufana w sobie hipokrytka, której wydaje się że zawsze ma rację. Dawno nie spotkałam tak fałszywej osoby. W przeciągu 2 miesięcu przewinęło się tam z 8 osób i nikt nie wytrzymał dłużej niż te 2 miejsce. Nie polecam !!!!

Toja Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Nie zatrudniajcie się tam Brak umów ,podsłuchy w kamerach ,recepcja robi za sprzątaczki kucharki kelnerki ,praca w godzinach niby 6-18 i 18-6 a kończy się to tak że się siedzi po 15 godzin w pracy co nie jest dodatkowo płacone ciągły brak personelu- z winy pracodawców ,wiec robi sie dwa etaty w miesiącu bo nie ma komu pracować, masz status ucznia? Tutaj to nie obowiązuje masz i tak stawkę brutto, szefowa która czepia się o wszystko tak samo menagerka obie nie ogarniają co się dzieje , szefowa nawet nie zna programu którego recepcja ma używać ,a poza jednym przestarzałym programem wszystko jak za średniowiecza piszemy na karteczkach - zameldowanie czy rozliczenie jednego gościa zajmuje 30 minut ponieważ musisz go wprowadzić na 10 różnych kartek bo „księgowa” nie umie rozliczać z systemu, wypłaty? Jak będzie duża grupa która zapłaci gotówką to wypłatę normalnie dostaniesz tak to jest przedłużanie bo szefowa nie ma gotówki a oczywiście przelewy na konto tam nie istnieją , jedzenie jakie się serwuje gościom to śmiech na sali jedna z recepcjonistek jedząc tam śniadania zaraziła się tasiemcem ! Ale co się dziwić jak szynka parówki i kiełbasa najtańsze jakie się tylko da, po wydaniu śniadań które oczywiście wydaje recepcja xD musisz pozmywać talerze po nieraz 100 gościach, Pokojowa jest jedna i ona sama musi ogarniać cały hotel a jak tylko chociaż jeden pokój zostanie brudny to dostaje zj**be Na rozmowie o pracę mówią o premiach, w rzeczywistości premię dostają tyko dziewczyny z junior 1 a junior 2 premii na oczy nie widział nigdy, bardzo nie polecam się tam zatrudniac

Tamara
Inne

Może ktoś podpowie jak firma radzi sobie w czasie lockdownu? Interesuje mnie praca w firmie i zastanawiam się czy są w ogóle szanse?

Niewazne Nowy wpis
Pracownik
@Tamara

Nie polecam tam pracy firma w czasie lockawnu wysyla ludzi na zwolnienia , zacheca to nawet do kupowania sobie lewych zwolnien . Lub zeby zyc nie wiadomo z czego po za sezonem . A w trakcie zwolnienia strasza ze ciebie zwolnia , gdy naprawde wynikla sytacja nie zalezna od ciebie czy to stan choroby czy sytacji zyciowej . Pani wlascicielka nie lubi osobo na ktorych nie mozna zarobic , lub ktore nie donosza , zadnej zapomogi podczas lockdawnow .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Hotel Junior 2? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Handlowy
Kraków
Innovation Bulgaria 2020 Eood
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Roni

Bardzo słaby hotel, przede wszystkim brudny pokój, pod prysznicem brudno, stare, zniszczone i wysłużone wyposażenie pokoju, brak restauracji, jak dla mnie dramat. Kilka rad dla właścicieli: 1. Czystość, czystość i jeszcze raz czystość 2. obsługa klienta 3. Wyposażenie pokoi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zaskoczony

Dramat brak cieplej wody. Zimno w pokoju. Duży atut obfite śniadanie choc brudny człowiek bardziej myśli o kąpieli niż o jedzeniu

p

Nie polecam!!! Sami sie przekonajcie dlaczego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Junior 2 - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Junior 2?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Junior 2 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Junior 2
Przejdź do nowych opinii