W życiu nie miałam takiego problemu ze sklepem. Przesyłka dotarła po 10 dniach. Zakup ponad miesiąc temu, reklamacja bo kubek zniszczony. Obsługa klienta na żenujacym poziomie, dalej nie wiem co z prezentem który miał być na miesiąc temu. Czy odzyskam chociaż pieniądze? :(
Zakupiłam miesiąc przed tym jak pisałam komentarz, po długim czasie przesyłka doszła i złożyłam reklamację od razu. Reklamacja nie została uwzględniona, co więcej z racji tego że nie chciano mi oddać pieniędzy/zrobić wymiany poprosiłam o swój towar z powrotem (chociaż tyle za (usunięte przez administratora) kasy którą wydałam) i nigdy go nie dostałam. Naprawdę przestrzegam.
Zastanawiam się nad kupnem bombki na święta bo maja fajne wzory ale czytając komentarze trochę się obawiam
Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie i ogólnej obsługi. Korzystam często z kodów rabatowych, które są w social mediach. Udało mi się kupić w tym sklepie kilka naprawdę świetnych, wyszukanych produktów, których gdzie indziej po prostu nie ma. Tak na marginesie - czytam komentarze dotyczące cen (sama prowadzę sprzedaż w innej branży) i zastanawiam się, co na myśli mają Klienci piszący o polityce cenowej? Czy oceniając innych sprzedających pomyślicie o kształtowaniu polityki cenowej na którą składają się koszty utrzymania firmy, koszty sprowadzenia towaru do kraju (wysokie koszty wysyłki), chwiejny kurs walut? Jeden sklep ma większą sprzedaż, drugi mniejszą, a non profit nie prowadzi sprzedaży. Mam wrażenie, że czasami Klienci chcieliby wszystko za darmo i jeszcze będą nadal niezadowoleni... Przykre. Jeżeli cena produktu jest wysoka to nie kupujcie. Proste. Nie rozumiem takiego wylewania żali. Nikt nie narzuca zakupów. Pozdrawiam pozytywnie !
Czytam poniższe opinie i jestem zaskoczona czy komentarze pisze konkurencja czy aż tak nadgorliwy Klient ? Jestem Klientką tego sklepu od kilku lat, zrobiłam kilkanaście zamówień i nigdy nie miałam problemu z obsługą. Zdarzył mi się również zwrot nietrafionego towaru, ale nie było żadnego problemu ze zwrotem. Ja jestem zadowolonym Klientem i POLECAM ten sklep.
Zgadzam się w powyższą opinią. Zakupów w sklepie Meli Melu dokonałam kilka razy. Zawsze spotykam się z szybką odpowiedzią na moje zapytania i sprawną wysyłką zamówienia. Kiedy robię zakupy z użyciem kodu rabatowego sklep informuje o wydłużonym czasie realizacji - to zrozumiałe przy akcjach promocyjnych. Również polecam i pozdrawiam ! Macie piękny asortyment i wspaniałe marki w ofercie.
Tak samo można powiedzieć, że właściciele sklepu piszą sobie tutaj i lajkują pozytywne komentarze. Zastanawiała się Pani dlaczego nie ma jakiejś oficjalnej strony z opiniami? Zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony i konta konkurencji, ale to chyba nie powód, żeby nie mieć oficjalnych opinii na Google? Tak pytam ;)
Czy to dobry pracodawca? Nie wiem. obsługa klienta jednak jest na żenującym poziomie - sklep nie potrafi przyznać się do błędu, nie przyjmuje paczek ze zwrotami narażając klienta na koszty. Nie polecam.