W życiu nie miałam takiego problemu ze sklepem. Przesyłka dotarła po 10 dniach. Zakup ponad miesiąc temu, reklamacja bo kubek zniszczony. Obsługa klienta na żenujacym poziomie, dalej nie wiem co z prezentem który miał być na miesiąc temu. Czy odzyskam chociaż pieniądze? :(
Zastanawiam się nad kupnem bombki na święta bo maja fajne wzory ale czytając komentarze trochę się obawiam
W wątku ktoś wspomniał, że pracował jako sprzątaczka w firmie i wspomina to dobrze a właściciele napisano, że super. Może podeślę swoją kandydaturę na to stanowisko, kto nie próbuje nie pije szampana ;) Ale interesował by mnie cały etat, jest taka możliwość i najchętniej na umowę o pracę o ile da radę?
Dla mnie obsługa super sprawna. Pani bardzo miła. Odpowiedź na maila w ciągu 1,5 godziny od wysłania zapytania. Reklamacja rozpatrzona w ciągu 3 dni od dostarczenia paczki - pozytywnie. Otrzymałam wymianę produktu na całkowicie nowy :) Jestem zadowolona zarówno z obsługi przedsprzedazowej w grudniu, jak i posprzedażowej podczas składania reklamacji teraz na koniec lutego
A ja sprzątałam przez jakiś czas w firmie, ale niestety nie w pełnym wymiarze godzin. Właściciele byli przemili, bardzo elastyczni. Wszystko w swoim tempie ❤️ Pozdrawiam serdecznie
Przyszedłem poczytać opinie o pracy, ale coś nie ma ich za wiele. Liczę, że ktoś wie, jak często wrzucają oferty dla magazynierów, bo chciałbym się zatrudnić niedługo. Zapewniają umowę o pracę i dodatkowe benefity? Można dodatkowo nadgodzinami zarobić? Nie ma żadnych ofert w necie, nie mam żadnego punktu odniesienia.
Wiosną było pewne wyjaśnienie dla tych, co zaglądają na profil firmy, by poczytać o pracy tutaj. Podawano, że na tamten czas nie szukali osób do pracy. Piszący lokalnie dowiadywał się o pracę w magazynie sklepu, ale dostał info, że mają stalą kadrę. Ciekawe więc, ile osób ogarnia temat i ile roboty przypada na głowę? Nie wspominając już o tym, czy jest tu jakiś konkretny podział obowiązków, czy każdy jest od wszystkiego? No i czy coś się zmieniło z dostępnością roboty, są jakieś wolne wakaty?
W życiu nie miałam takiego problemu ze sklepem. Przesyłka dotarła po 10 dniach. Zakup ponad miesiąc temu, reklamacja bo kubek zniszczony. Obsługa klienta na żenujacym poziomie, dalej nie wiem co z prezentem który miał być na miesiąc temu. Czy odzyskam chociaż pieniądze? :(
Zakupiłam miesiąc przed tym jak pisałam komentarz, po długim czasie przesyłka doszła i złożyłam reklamację od razu. Reklamacja nie została uwzględniona, co więcej z racji tego że nie chciano mi oddać pieniędzy/zrobić wymiany poprosiłam o swój towar z powrotem (chociaż tyle za (usunięte przez administratora) kasy którą wydałam) i nigdy go nie dostałam. Naprawdę przestrzegam.
Zastanawiam się nad kupnem bombki na święta bo maja fajne wzory ale czytając komentarze trochę się obawiam
Czy w związku z opiniami klientów sklep prowadzi może jakieś szkolenia dla pracowników np. z obsługi klienta właśnie? Można tam się rozwinąć w tej dziedzinie? Chętnie poznałbym opinię "drugiej strony", bo opinii konsumentów jest tu całkiem sporo. Może ktoś z byłych pracowników (lub obecnych) mógłby się tu wypowiedzieć?
Mogę dodać to samo co moi poprzednicy - zawyżone ceny, podnoszenie cen przed promocją, kasowanie i nie odpowiadanie na komentarze. ŻENADA
Nie potrzebują tymczasowych ludzi do pomocy? Szukam czegoś żeby dorobić, a nawet widzę po komentarzach klientów, że tu jakieś problemy są. Pomyślałam, że może nie mają osób wystarczająco?
Straszna obsługa sklepu! Towar wysyłany z dużym opóźnieniem. Problem ze zwrotem , odebraniem paczki , zwrotem pieniędzy za zamowienie. Nieprawidłowe kwoty zwrotu.
Z tego co czytam w wątku znajdują się opinie klientów korzystających z usług firmy. Orientuje się ktoś może jak z zatrudnieniem pracowników? Szczególnie chodzi mi o stanowiska związane z obsługą wysyłek-stanowiskiem biurowym. Jakie zarobki oferują? Jakie ewentualne kwalifikacje wymagane są od kandydatów?
Z tego, co wiem nie poszukują osób do pracy - lokalnie dowiadywałem się o pracę w magazynie sklepu. Mają stalą kadrę
Oooo, ale to jak już jest wakat jakiś, to trzeba dowiadywać się lokalnie właśnie? Nie dają ogłoszeń np. w internecie? Ktoś tam zanosił cv bez wakatu, aby zadzwonili, jak coś się zwolni?
Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie i ogólnej obsługi. Korzystam często z kodów rabatowych, które są w social mediach. Udało mi się kupić w tym sklepie kilka naprawdę świetnych, wyszukanych produktów, których gdzie indziej po prostu nie ma. Tak na marginesie - czytam komentarze dotyczące cen (sama prowadzę sprzedaż w innej branży) i zastanawiam się, co na myśli mają Klienci piszący o polityce cenowej? Czy oceniając innych sprzedających pomyślicie o kształtowaniu polityki cenowej na którą składają się koszty utrzymania firmy, koszty sprowadzenia towaru do kraju (wysokie koszty wysyłki), chwiejny kurs walut? Jeden sklep ma większą sprzedaż, drugi mniejszą, a non profit nie prowadzi sprzedaży. Mam wrażenie, że czasami Klienci chcieliby wszystko za darmo i jeszcze będą nadal niezadowoleni... Przykre. Jeżeli cena produktu jest wysoka to nie kupujcie. Proste. Nie rozumiem takiego wylewania żali. Nikt nie narzuca zakupów. Pozdrawiam pozytywnie !
Ceny mocno zawyżone produktów w sklepie. Nie polecam.
Sklep reprezentuje żenujący poziom. Zwróciłam uwagę na Instagramie, że rabat procentowy został źle wyliczony i zostałam zablokowana. Byłam klientką, już nie będę.
Czytam poniższe opinie i jestem zaskoczona czy komentarze pisze konkurencja czy aż tak nadgorliwy Klient ? Jestem Klientką tego sklepu od kilku lat, zrobiłam kilkanaście zamówień i nigdy nie miałam problemu z obsługą. Zdarzył mi się również zwrot nietrafionego towaru, ale nie było żadnego problemu ze zwrotem. Ja jestem zadowolonym Klientem i POLECAM ten sklep.
Zgadzam się w powyższą opinią. Zakupów w sklepie Meli Melu dokonałam kilka razy. Zawsze spotykam się z szybką odpowiedzią na moje zapytania i sprawną wysyłką zamówienia. Kiedy robię zakupy z użyciem kodu rabatowego sklep informuje o wydłużonym czasie realizacji - to zrozumiałe przy akcjach promocyjnych. Również polecam i pozdrawiam ! Macie piękny asortyment i wspaniałe marki w ofercie.
Tak samo można powiedzieć, że właściciele sklepu piszą sobie tutaj i lajkują pozytywne komentarze. Zastanawiała się Pani dlaczego nie ma jakiejś oficjalnej strony z opiniami? Zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony i konta konkurencji, ale to chyba nie powód, żeby nie mieć oficjalnych opinii na Google? Tak pytam ;)
NIE POLECAM sklepu meli melu! Zawyżanie cen (sprawdźcie sobie np. faktyczne ceny angielskich książek muzycznych albo produktów świątecznych u producenta Ginger Ray). Akcje rabatowe to przecena teoretycznie 50% po uprzednim podniesieniu cen. Kasowanie negatywnych komentarzy, fatalna obsługa, brak zwrotów należności przy reklamacji, brak kontaktu z klientem.
Może gdyby zamiast blokować klientów w mediach społecznościowych , odpisywano im na maile i wysyłano ich zamówienia ta opinia byłaby pozytywna . Niestety, po dlugim oczekiwaniu na wysyłkę dotarło nie to co zamówiłam. Obsługa nie ma czasu odpisać na maila, na ich oficjalnej stronie próżno szukać nr telefonu. Mimo takiego przepracowania w ciągu paru minut usuwają każdy komentarz który jest negatywny, następnie blokują. Nigdy więcej nic od nich nie zamówię
Mialam dokladnie to Samo - zostalam zablokowana na instagramie bo na to zawsze znajdzie się czas :) ale na wymianę produktu już nie ma.
Dzięki Meli Melu za pomoc w wyborze ubrania na przyjęcie urodzinowe. Super doradztwo poprzez Instagram, Pani wymierzyła nam ubranka oraz obuwie, którym byliśmy zainteresowani dzięki czemu idealnie trafiliśmy z rozmiarami produktów. Ubrania Konges Slojd i Donsje - prześliczne i pięknie wykonane. Jeszcze raz bardzo dziękujemy i z chęcią wrócimy na kolejne zakupy !
A ja jestem bardzo zadowolona z Obsługi. Zamówiliśmy dwa dywany, z czego jeden nam się nie spodobał. W ciągu 48 godzin dokonano wymiany na inny wybrany przez nas model, kontakt ze sklepem w zasadzie natychmiastowy zarówno poprzez pocztę elektroniczną, jak i Instagram. Z chęcią wrócę na kolejne zakupy
O widzę, że nie jestem jedyną osobą, od której Pani Małgorzata nie odbiera paczki (jak również telefonu). Udało mi się uzyskać jedynie mailową informację o kolejnym urlopie, więc mogę się spodziewać powrotu paczki i dodatkowego kosztu. Po jednorazowym zakupie, ze zwrotem którego borykam się już 3 tygodnie, szczerze nie polecam.
Czy to dobry pracodawca? Nie wiem. obsługa klienta jednak jest na żenującym poziomie - sklep nie potrafi przyznać się do błędu, nie przyjmuje paczek ze zwrotami narażając klienta na koszty. Nie polecam.