Opinie o GNL Gabriela Wójcicka w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy GNL Gabriela Wójcicka, i Klientów firmy. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w GNL Gabriela Wójcicka o rozmowie kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GNL Gabriela Wójcicka w Łódź

Włodi2894 Nowy wpis
Klient

Sprawa nie jest prosta. Ciężko pisać o miejscu w którym przepracowało się sporo czasu. Ale nie mam wyjścia. Muszę przedstawić co tam się tak naprawdę dzieje. Firma oferuje śmieszne pieniadze i żadnych benefitów. Jedynym benefitem jest to że szef ciebie nie opierdzieli na dzień dobry. Warunki pracy są słabe. Wszyscy patrzą na siebie wilkiem. Takie miejsce pracy w dłużej perspekcywie zle wpływa na rozwój człowieka. Dlatego raczej kilka razy przemyślęc podjęcie współrpacy z tymi jegomościami.

hkm

Straszne słaby sklep. Zamawiałam tam dwa razy i dwa razy mieli jakiś problem. Za pierwszym razem zamawialam czaprak w wyjątków niskiej cenie i bata w promocji. Miałam czekać na dostawę 2 dni ale mijają 3 potem 4 i nic. Jakiegoś piątego dna zadzwonili do mnie i powiedzieli że muszą zamienić bata na jakiegoś innego bo na tego trzeba czekać okolo miesiąc. Powiedziałam im ze mogę poczekać ale oni namawiali mnie na innego podobno lepszego. Jak go dostałam okazał sie być naprawde beznadziejny. A byl znacznie droższy. Drugim razem zamawilam czaprak z owijkami. Strasznie zależało mi na tym czapraku i kiedy zamawialam pokazywało mi że jest dostępny. Ale po paru dniach do mnie dzwoniąi mówią że takiego czapraka nie ma. I powiedzial ze wysle mi zamienniki czapraka. Podejzewam ze wyslal mi je osoba ktora komleotnie nie zna się na tych sprawach ponieważ czapraki byly zupełnie ale to zupełnie inne. A w sklepi byly podobne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Koń Nowy wpis
Klient
@hkm

To prawda maja mega (usunięte przez administratora)z zamówieniami . Zamawiasz coś u nich na stronie po czym dzwonią i mówią ze już dany producent nie wypuszcza tego produktu . Wchodzisz na inny sklep jeździecki i jest. Bajzel co nie miara . Mało tego jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy to ciężko się o swoje doprosić . Mega nie polecam tego sklepu

Nie polecam Nowy wpis
Pracownik

Bardzo drogo.

Simon
Klient

Bylem 3 krotnie i za kazdym razem kupilem to co chcialem ostatni zakup to sztylbety z ktorych jestem zadowolony . Pracujace Panie chetnie dziela sie wiedza i doswiadczeniem z branzy koniarskiej .Polecam sklep i pozdrawiam personel .

Magdalena Nowy wpis
@Simon

To bardzo fajnie, że masz pozytywne doświadczenia z GNL. A możesz napisać, z jakich materiałów wykonane są produkty (np. wymienione przez Ciebie sztyblety)? Są naturalne czy eko?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Stefan

Liczyłem, że na forum znajdę informacje o pracy zostawione przez pracowników, szkoda.

Magdalena

Słyszałam, że GNL jest największym sklepem jeździeckim w Polsce. Posiada w swojej ofercie produkty europejskich i światowych producentów sprzętu jeździeckiego. Mogłoby się wobec tego wydawać, że to ciekawe miejsce pracy. A może wiecie, czy nie potrzebują tam przypadkiem pracowników? Będę wdzięczna za informację.

Sandra

Polecam serdecznie. Jestem klientem internetowym a ostatnio po raz pierwszy pojechałam odwiedzić sklep stacjonarny. Bardzo duży wybór towar ładnie wyeksponowany. Brakowało takiego sklepu w Polsce. Obsługa bardzo dobra a zarazem nie nachalna. Polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
#StałyKlient

Super sklep! Jestem w nim stałą klientką i mam kartę. Ostatnio zamówiłam przez internet kilka rzeczy, w tym bryczesy. Okazało się, że ich nie ma, więc wybrałam inne, których nie było odpowiedniego rozmiaru. Pani przez telefon powiedziała, że może zamówić i tak też zrobiła. Niedawno pojechałam do tegoż sklepu po kamizelkę, nie było rozmiaru. Przymierzyłam odłożony produkt i poprosiłam o dodanie tej kamizelki do reszty zakupów (tych przez internet). Dzięki karci zamiast 449 zł zapłaciłam 431 zł, co według mnie jest bardzo dobre. Wszystko mi włożą do jednej paczki abym nie musiała dodatkowo płacić za wysyłkę kamizelki. Super sklep, miła obsługa i przez telefon można się dogadać. Bardzo polecam ten sklep :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tre

no ale moze jednak to chyba chilowe @Jeździk? byc moze przez jakis czas nie mieli ale potem znowu uzupelnili sowj towar warto isc i zoabczyc jak teraz jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stały klient

Przez dłuższy okres czasu korzystałam z zakupów głównie z tego sklepu jeździeckiego, teraz niestety zrezygnowałam całkowicie. Największą zaletą tego sklepu jest to iż posiadają dużo towaru na stanie i jest zlokalizowany w centrum. Jak zamawiałam wcześniej to faktycznie maksymalny czas realizacji był w normie, max 2 tygodnie jednak później zamówiłam suplement na którym bardzo mi zależało i byłam zwodzona przez 3 tygodnie, bo "za parę dni będzie", w końcu się poddałam i zrezygnowałam i zakupu dokonałam w innym sklepie. Zadzwoniono do mnie po 3 miesiącach że jest suplement, z którego dawno zrezygnowałam. Jestem stałym klientem i zniżki na poziomo 5% i to na wybrane produkty mnie nie satysfakcjonują. Ponadto część ze sprzedających Pań nie ma pojęcia o produktach, które sprzedają więc w żaden sposób nie są w stanie doradzić. Zdarzyło się że zakupu dokonałam za namową sprzedawcy, a okazałam się wyrobem nie wartym zakupu. Jedynie kiedy są naprawdę duże promocje lub wyprzedaże można trafić super produkt w obniżonej, powiedziałam bym sensownej cenie, w innym wypadku ceny są standardowe. Chciałabym powiedzieć że nie jestem jedyną osobą, która rezygnuje z produktów z tego sklepu. W innych sklepach w których nie byłam stałym klientem uzyskiwałam na "wejściu" zniżkę 10%, myślę że z możliwością negocjacji. Mam wrażenie że gnl już nie dba o swoich klientów, a karty które teraz stały wprowadzone (celem "zniżek") są co najmniej nie trafione dla klienta ponieważ większy rabat uzyskiwałam przed kartami stałego klienta. Jestem rozczarowana tym sklepem, myślę że zakupu będę dokonywać tylko w razie pilnej potrzeby.

Michalina

Polecam, czas oczekiwania na towar zgodny z podanym na stronie, dobry kontakt!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GOŚĆ

sklep nie informuje klientów o bardzo wydłużonym czasie oczekiwania, nie można się dodzwonić a na mejle odp zdawkowo. Ogólnie brak szacunku do klienta. Sklep oferuje rzeczy których nie posiada i nie umie zdobyć ich na czas. Polecam w razie konieczności zakupu inny sklep niż GNL.

Zostaw merytoryczną opinię o GNL Gabriela Wójcicka - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
GNL Gabriela Wójcicka
3.6/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Brukowa 10 lok. 3
    91-341 Łódź
  • NIP: 7262424621 REGON: 100105115
GNL Gabriela Wójcicka