Czy Kamil Dziedzic oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Witam . Zamówiłem u k. Dziedzica smartfon który kosztował ponad 1300 zł izostał przeceniony na 212 zł. W zakładce dostawa i płatność podane były różne formy, jak też płatność za pobraniem.W trakcie realizacji zamówienia okazało się ,że jest tylko jedna możliwość zapłaty- przelew. Dzwoniłem do sklepu wielokrotnie ,jednak za którymś razem udało mi się połączyć i chciałem dowiedzieć się z jakiego powodu ten aparat jest taki tani , czy jest uszkodzony? Właściciel sklepu odpowiedział mi ,że to zamówienie nie może być zrealizowane , bo wystąpił błąd w systemie i cena jest wyższa. Obiecał mi że przelane pieniądze natychmiast mi odeśle. Minęło kilka dni i pieniędzy nie ma .Zaczekam jeszcze kilka dni(usunięte przez administratora)
dobry wieczór - sam o mało co też nie władowałem się na minę; całe szczęście, że nie zamówiłem ani nie dokonałem żadnej wpłaty; okazało się, że cena na stronie ( przecież to jest OFERTA ) w wyniki " błędu systemu" jest nieaktualna" a towaru i tak NIE MA
Wogole jak można odzyskać pieniądze ja kupiłam karmę za około 100zl i mnie (usunięte przez administratora) nie mam wzortu