Aplikowałem pod koniec stycznia 2024 na stanowisko Młodszy Specjalista Helpdesk. W automatycznym mailu potwierdzającym aplikację, poinformowali, że skontaktują się telefonicznie w ciągu 3 dni żeby przedstawić szczegóły oferty. Mimo spełnionych wymagań, żadnego telefonu nie otrzymałem.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Experis IT Warszawa 126?
To jest NAJGORSZA, powtarzam, NAJGORSZA firma przez jaka kiedykolwiek byłem zatrudniony. HRzy powiedza ci wszystko na rozmowie abyś tylko zgodził sie na pracę u nich, (usunięte przez administratora) Totalny brak kultury ze strony HRow, drą się do telefonu, nie dają dokończyć zdania, poziom kultury poniżej krytyki. Ba, nawet usłyszałem tekst " ja mam dzieci, wiem lepiej" apropos wystawiania L4. Pracowałem przez rok w firmie IT i bylem zatrudniony przez Experis. w grudniu i nie poinformowali mnie ze ich klient robi coroczny shutdown w okresie swiatecznym (3 tyg), przez co dostałem wypłatę grudniową tylko z 3 dni pracujących. Zmuszanie do brania bezpłatnych urlopów "bo tak", (usunięte przez administratora)Nie odpisują na maile jak chcesz się o coś dopytać,(usunięte przez administratora) Ale i tak to nic, najwieksze jaja były jak złożyłem wypowiedzenie. HRzy robili wszystko aby opoznic moje zlozenie wypowiedzenia ( był to prawie koniec miesiaca), najpierw HRka byla na urlopie i nie mogla podpisac a pozniej podpis elektroniczny sie zepsuł. Dopiero postraszenie prawnikiem przyniosło skutek. A co do stawek, są one ŚMIESZNE!!!(usunięte przez administratora)
Jako były rekruter w firmie Experis mogę powiedzieć jedno- omijać szerokim łukiem. Projekty bardzo słabe, AM biorą co popadnie bez zweryfikowania projektu i mają potem pretensje do rekrutera, że nie ma kandydatów. Niektórzy AM zwłaszcza jeden Pan Przemysław biorą bardzo duże marze dla siebie przez co budżet dla kandydata się zmniejsza. Zespół jest rozproszony na kilka miast w Polsce co utrudnia komunikacje. Bardzo dużo spotkań statusowych, które rozbijają dzień pracy rekrutera bo na każdym jest wałkowane to samo. Ciągła presja o to, że nie ma kandydatów, niby nie patrzą bardzo na KPI ale jednak jak przychodzi co do czego to są one istotne. I na koniec wisienka na torcie- managerowie którzy nie maja pojęcia o zarządzaniu, nie są żadnym autorytetem dla rekruterów, nie można ich poprosić o pomoc, generalnie rekruter jest pozostawiony sam sobie chyba, że ktoś z zespołu mu pomoże. A i premie są bardzo bardzo słabe w porównaniu do innych agencji także na pewno są dużo lepsze miejsca pracy.
No i w końcu jest to przedstawione poprzez pryzmat rekrutera, a nie odwrotnie. I widać, że zdarza się w firmach, że po drugiej stronie sytucja też nie jest kolorowa. :/ Bo tak jak mówisz, na pewne rzeczy nie ma się przecież wpływu, jesteście tylko przedstawicielami a kandydaci i tak potrafią tyłek obrobić... A o jakich przykładowych projektach tak właściwie mowa, że uznane za słabe?
Projekty nieatrakcyjne pod względem technologii. Generalnie tak jak wyżej, AMowie biorą wszystko co popadnie bo niestety większość z nich nie ma pojęcia o IT i nie są w stanie poprawnie zweryfikować potencjału projektu rekrutacyjnego- czy jest sens w ogóle podejmować się danej rekrutacji.
No wiesz to czy jest sens to oceni kandydat. A jak z umowami bo ktoś napisał że zatrudniają na jak najkrócej. To są czasowe na kilka miesięcy?
a ty ABCD na jakim stanowisku współpracowałeś z tą firmą? wyżej była perspektywa rekrutera, ciekawi mnie czy w innych działach sytuacja wygląda podobnie?
Przed krótki okres czasu pracowałam w Experis '21/22. Zero jakiegokolwiek onbaordingu, wsparcia, rekruterzy zostawieni sami sobie. Nie wypowiem się o innych działach, bo nie miałam z nimi styczności. Uważam, że warunki pracy zależą od przełożonych, co niestety w Experis jest na bardzo niskim poziome.
czyli też rekruter. A perspektywę innych stanowisk znasz może? Na jakie jeszcze inne stanowiska racy można się tu tak właściwie załapać? Biorą na któreś bez doświadczenia?
Nie polecam współpracy z Experis. Problemy z kontaktem, niejasna ustalenia z kontraktorami i generalne zamieszanie tylko tworzą nieprzyjemne sytuacje, których łatwo można by było uniknąć. Szczerze nie polecam.
W firmie w ogóle nie szanuje się pracownika ani jego czasu wolnego. Pracować najlepiej po godzinach, odbierać telefony po godzinach i na wczasach bo inaczej rozmowa z kierownikiem. Projektów w rekrutacji mają po 15 na raz, większość niezamykalnych więc premii nie ujrzysz. Pracownika najchętniej zatrudnią jak najtaniej i na jak najkrócej.
Czy Experis IT Warszawa 126 organizuje staże dla studentów?
Czy ktoś współpracuje z Experis jako kontraktor oddelegowany do innej firmy? Jak układa się współpraca? Czy są problemy z płatnościami albo kwestionowanie godzin pracy?
Niestety ale firma Experis czy Manpower wykazuje sie wielkim brakiem szacunku. Perfidnie lamia dane slowo, oraz maja "wlasna interpretacje" umow... z przykroscia informuje ze NIGDY WIECEJ nie nawiaze z nimi wspolpracy a mysle ze Uokik chetnie sie przygladnie ich praktykom... WIELKI WIELKI NEGATYW
Potwierdzam firma (usunięte przez administratora) A nawet jeszcze gorzej. Jak ktos szanuje swój czas i pieniądze to nie pracuje z nimi. Zarowno firmy jak i klienci. Firma ktora niedługo bedzie mozna kupic za zlotowke. Kiedys experis to bylo coś, aktualnie oprocz outsourcing nie ma nic. Nie ma finance, nie ma engineering nic nie ma :'D a outsourcing też ledwo dyszy. Ale nie ma co sie dziwić traktują kandydata jak zło. Klienta również. (usunięte przez administratora)
@PM a co to znaczy że mają własną interpretację umów?
Jak przygotować się do rozmowy o prace ?
Praca w Experis .. hmm myślę że na początek ok na pierwsze kilka miesięcy w branży ale póżniej marnowanie talentów w firmie jest czymś normalnym... Darmowe staże to coraz częstsza polityka firmy. Raczej nie polecam osobie która posiada już doświadczenie w rekrutacji IT...zbyt dużo frustracji może powodować chaos w firmie
Experis IT to bardzo dobry pracodawca ale jak pokazuje życie nie każdy pracownik jest ideałem.
kontakt przerywany z rekruterkami , nie odpowiadanie na maile , gubienie wiadomosci , brak odpowiedzialnosci za prowadzone rekrutacje , brak feedbacku po rozmowie , nie odbieranie telefonow , ucinanie kontaktu w polowie rekrutacji , niskie proponowane wynagrodzenia , brak kompetencji do prowadzenia rekrutacji
Co możecie powiedzieć o pracy w firmie Experis IT? Do tej pory pojawiło się w wątku niewiele informacji. Czy to pracodawca, dla którego warto pracować? Czy firma gwarantuje wysokie zarobki i daje możliwość rozwoju? Dajcie znać, co o tym myślicie.
@puzon bardzo mnie nakręciłeś tą informacją o wynagrodzeniu, widac że firma na fachowcach w takim raziwe nie oszczędza. ciekawe jednak w takim razie jak na innych stanowiskach płaca, np. Junior Java Developerowi którym chciałabym zostać w tej zacnej firmie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Experis IT Warszawa 126?
Zobacz opinie na temat firmy Experis IT Warszawa 126 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.