Zeby tu pracować musisz mieś silną psychę , na początku fajnie ,a póxniej jak się zagłębiasz w firmę to zaczynasz się orientować, że tu sami krewni i znajomi . że stołki obsadzone i brakrozwoju . Z tym można się jeszcze pogodzić ale za dobrą kasę której tu też brak ...... Taka trochę złota klatka ale bez drzwi okien i klamek , jak postanawiasz odejśc to dopiero coś zaczynają oferować a tak to olewka .
A pokazywali firmowy regulamin z tą siatką płac, czy po prostu takie słowa padały? Przydałaby mi się konkretna informacja, bo we właśnie wystawionym ogłoszeniu na Specjalistę ds. Produktów Medycznych nie podano żadnego zakresu stawki. Piszą za to o realnej możliwości rozwoju i wysokiej klasy szkoleniu początkowym. No więc w jaki sposób odbywa się wdrożenie i z jakich szkoleń można korzystać na dalszym etapie współpracy?
Dzień dobry, od jakiej podstawy tutaj wyrusza w trasę Key Account Manager? Już po ofercie widzę, że wymaga się minimum 3-letniego doświadczenia. zastanawiam się czy im większy staż tym będzie bardziej doceniany?
Dzień dobry, najważniejsze są kompetencje, umiejętności, znajomość branży - na tym się koncentrujemy.
Jak więc te wspomniane kompetencje będą weryfikowane przy Key Account Managerze? Nie mogę doszukać się w ofertach wzmianki o okresie próbnym, więc kiedy ostateczna stawka byłaby ustalona?
Cześć, ogółem to tam dostanę samochód służbowy? Nie wiem, czy nadal wymagają prawa jazdy, ale tak było jeszcze 2 miesiące temu na pozycji specjalista ds. produktów medycznych, czytałem w starszym ogłoszeniu, które znalazłem. Prawko to nie problem, gorzej z autem własnym.
Na stanowisku Przedstawiciel ds. Produktów Medycznych Servier Polsk - samochód jest narzędziem pracy, które pracownik otrzymuje od pracodawcy. Zatem prawo jazdy jest dokumentem niezbędnym.
Zeby tu pracować musisz mieś silną psychę , na początku fajnie ,a póxniej jak się zagłębiasz w firmę to zaczynasz się orientować, że tu sami krewni i znajomi . że stołki obsadzone i brakrozwoju . Z tym można się jeszcze pogodzić ale za dobrą kasę której tu też brak ...... Taka trochę złota klatka ale bez drzwi okien i klamek , jak postanawiasz odejśc to dopiero coś zaczynają oferować a tak to olewka .
Wszystko zależy, co dla kogo jest dobrą kasą, nie uważasz? Ile tutaj płacą, zważywszy na to, co jest do roboty? I czy próbowali Cię zatrzymać, jak zakomunikowałeś chęć odejścia?
No jak ktoś jest krewnym lub rodziną to dostanie co chce i załatwią mu stołek albo awans, a resztę będa mamić, że widełki że siatka płac że się nie da, szkoda czasu na taką organizację ....
A pokazywali firmowy regulamin z tą siatką płac, czy po prostu takie słowa padały? Przydałaby mi się konkretna informacja, bo we właśnie wystawionym ogłoszeniu na Specjalistę ds. Produktów Medycznych nie podano żadnego zakresu stawki. Piszą za to o realnej możliwości rozwoju i wysokiej klasy szkoleniu początkowym. No więc w jaki sposób odbywa się wdrożenie i z jakich szkoleń można korzystać na dalszym etapie współpracy?
Jakie są warunki zatrudnienia w Servier Polska Services Sp. z o.o.?
Od lipca 2022 prowadzą nabór na stanowisko Analityk Specjalista ds. Walidacji - ogłoszenie pojawia się średnio co 3 miesiące, aktualnie znów trwa nabór. Czy nie jest to dziwne???
Co sugerujesz? Osobiście chciałabym się więcej dowiedzieć o tej ofercie, zanim coś powiem. Jest opcja pracy zdalnej, jaka forma zatrudnienia? Może jest w ogłoszeniu?
Marta, jest napisane, że stacjonarna/hybrydowa, nic nie wiem o formie oraz widełkach wynagrodzenia (po usłyszeniu wymaganej stawki, podkreślają, że mają benefity). Szukają kogoś z kilkuletnim doświadczeniem, stanowisko Specjalista ds. walidacji, ale podkreślają, że walidacja to nie główne zadanie, a raczej zwykłą kontrola jakości, nic nie mówili o ewentualnych Aplikowałem z ogłoszenia w lipcu, odezwali się do mnie w listopadzie... Po rozmowie brak kontaktu pomimo zapewnień, że do tygodnia się odezwą. Po tym ogłoszenie było wystawione dwukrotni
Czy nowo zatrudnione osoby w Servier Polska Services Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
To w miarę szybko. Wcześniej jest terminowa czy przez jakiś czas trzeba też zaliczyć zlecenie?
Tak wtedy perspektywy odnośnie podwyżki stawek się prezentują? Jest spore pole do negocjacji czy dopiero po późniejszym okresie można na coś więcej liczyć?
Witam,mam pytanie odnośnie wielkości firmy( do celów pracy dyplomowej) tzn. ilu jest wszystkich w Polsce w Grupie Servier przedstawicieli medycznych ,a ilu farmaceutycznych? Chodzi o przybliżone cyfry.Batdzo dziękuję.
Witam, jak jest ze stażem w tej firmie? Przyjmują? Wiecie jakie warunki trzeba spełniać i czego konkretnie oczekują od kandydata?
Na pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie na JKAM mam kilka pytań- czy to jest nowe stanowisko- jaka atmosfera w tym dziale - kierownik Ok. - ile wizyt dziennie - czy jeżdżą do pracy marka samochodu służbowego- na jakie wynagrodzenie można liczyć np. 10 000 zł. Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi
Dzień dobry, najprostszym sposobem by uzyskać odpowiedzi na te pytania jest aplikowanie do nas. Zapraszam. Jednocześnie proszę pamiętać, że kontaktujemy się z osobami które spełniają warunki jakie zamieściliśmy w ogłoszeniu. Z twardych kryteriów kluczowe jest wyższe wykształcenie z tytułem mgr (preferujemy wykształcenie około medyczne) oraz min.3 lata doświadczenia na stanowisku JKAM/KAM w branży farmaceutycznej. Zapraszamy do aplikowania.
Czy rozpoczęła się rekrutacja na JKM pytam, ponieważ niekt się nie odzywał z firmy nie tylko.do Mnie ale do większej grupy którzy aplikowali.
Dzień dobry, tak proces rekrutacyjny już się zakończył. Brak kontaktu związany jest z preselekcją aplikacji. Głównym powodem jest sytuacja gdy aplikacja nie spełnia warunków zawartych w ogłoszeniu na dane stanowisko. pozdrawiam, HR
Czy Junior Key Account Manager którego firma szuka ( az w 4 lokalizacjach) może pracować w 100% zdalnie? w ogłoszeniu jest to ze jest to praca mobilna ale z biura czy z domu ?
Witam, jak długo trwa rekrutacja w firmie Servier? Jak długo czeka się na telefon od działu HR/kierownika na zaproszenie do kolejnego etapu?
Tutaj pisał ktoś że są często webinary, spotkania online, coaching z kierownikiem to wszystko aby podnieść kompetencje pracownika czy po co? Bo ktoś pisze że są niepotrzebne i poza godzinami pracy - to co, udział w nich jest płacony dodatkowo jako nadgodziny czy co?
Za nami 2 lata pandemii, pracy zdalnej, potem hybrydowej, często w zespołach rozproszonych - jednym z rozwiązań były webinary, spotkania online jak w wielu innych firmach. Po co? otóż nie ma zespołowości, rozwoju pracownika i wielu innych elementów jeśli nie mamy ze sobą kontaktu - jest to forma kontaktu dostosowana do rzeczywistości, która nas zastała. Dla pracowników Servier bardzo ważne są wzajemne kontakty, relacje, możliwość wymiany informacji, dzielenie się doświadczeniem i to robimy bez względu na świat, który dynamicznie się zmienia. Pracujemy w systemie zadaniowym, jesteśmy elastyczni i zawsze stawiamy na jakość i efektywność w swojej codziennej pracy:)
Jaka atmosfera panuje w firmie Servier Polska Services Sp. z o.o.? Są ogłoszenia na Pracuj.pl z 30 stycznia. Czy jest rotacja?
Dzień dobry, średni staż pracy w Servier to 14 lat, a wszystko dzięki ludziom, którzy tu pracują i tym samym kształtują atmosferę naszego miejsca pracy. Od samego początku stawiamy na potencjał - nie doświadczenie. Myślę, że średni staż pracy wiele mówi o tym jak pracuje się w Servier:) Z końcem września 2022 pojawią się ogłoszenia na stanowisko Specjalisty ds.Promocji Produktów Medycznych w rożnych rejonach Polski. Zapraszam do śledzenia naszych social mediów oraz portalu pracuj.pl
Polecam prace w firmie . Bardzo dobra atmosfera pracy . Firma stawiająca na rozwój pracownika i odpowiednie przeszkolenie zanim PM rozpocznie prace w terenie . Nawet nowa osoba i bez doświadczenia wie co ma robić , pomoc ze strony innych PM i kierownika . Pracowałam w innych firmach i nie spotkałam się z tak dobrym szkoleniem wstępnym . Wszystko przebiega w miłej i spokojnej atmosferze. Ludzie życzliwi i pomocni. Firma dba również o bezpieczeństwo pracownika , wiele procedur zapewniających pracę zgodnie z zasadami etyki .Praca w tej firmie daje dużo satysfakcji , szczególnie , ze tez jest bardzo dobrze postrzegana w oczach lekarzy . Firma dba o pracownika i zapewnia mu ścieżkę rozwoju osobistego , możliwość awansu - dużo rekrutacji wewnętrznych na wyższe szczeble .
Brzmi to bardzo obiecująco ,a jak wygląda wypłata? Jest to tylko podstawa wynagrodzenia czy są tez jakieś premie do tego?
W zeszłym roku odbyłam staż w Akademii Servier. Na początku kompletnie nie wiedziałam czego mam się spodziewać, jakich ludzi tam spotkam etc. Zanim jeszcze rozpoczęłam staż, była obecna ta nuta niepewności, tak zawsze jest, bo idziesz w nieznane. Ale jak już staż się rozpoczął, to wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane. W Servier naprawdę pracują ludzie wyrozumiali, kontaktowi, pomocni, dla których stażysta nie jest osobą, która potencjalnie może tylko przeszkadzać czy przynosić kawę. Atmosfera bardzo przyjazna, sprzyjająca do pracy, bo idziesz tam z uśmiechem. Widoczne było zaangażowanie pracowników w to, abyśmy mogli jak najwięcej dowiedzieć się, na czym polega praca w firmie. Dodatkowo co mi się podobało to fakt iż aktywnie uczestniczyliśmy w bieżących sprawach firmy, braliśmy udział w spotkaniach działowych, co pozwoliło faktycznie poczuć się jak współpracownik. Warto tutaj też wspomnieć o wynagrodzeniu, które nie jest częstą opcją jeśli chodzi o staże (zazwyczaj staże są bezpłatne). Podsumuje to w ten sposób, staż był mega fajnym i pozytywnym zaskoczeniem. Razem z innymi stażystami stworzyliśmy zgraną ekipę, która współpracowała ze sobą przez cały ten wakacyjny okres. Polecam wszystkim, którzy się zastanawiają nad opcją wzięcia udziału w rekrutacji, bo warto.
Widzę, że większość negatywnych bądź neutralnych komentarzy pochodzi prawdopodobnie od pracowników działu sprzedaży. Ja pracuje i mam odmienne zdanie. Pracuje niecały rok jako FSP, są perspektywy na awans, atmosfera jest fajna, ludzie są komunikatywni i da się wiele z nimi dogadać. Dobry work-life balance. Ogólnie sympatycznie i fajnie. :) jedyny minus na chwilę obecną - brak jakichś większych okazji do integracji z innymi pracownikami. Ale wierzę że to nadal pokłosie poprzednich restrykcji covidowych i wkrótce się to zmieni :) Pozdrawiam.
Odbywam staż wakacyjny w Akademii Servier i szczerze polecam studentom udział w następnej rekrutacji. Atmosfera w firmie jest przyjazna, a pracownicy bardzo pomocni i wyrozumiali. Staże w poszczególnych działach trwają od 1 do 3 miesięcy. Ponadto firma daje możliwość poznania kilku działów jednocześnie, ponieważ organizowane są szkolenia (w godzinach pracy) dotyczące badań klinicznych, pharmacovigilance, czy też umiejętności przydatnych w dalszym rozwoju kariery tj. pisanie CV lub sztuka wystąpień publicznych. Dużym plusem jest również to, że aktywnie uczestniczymy w bieżących sprawach firmy. Bierzemy udział w spotkaniach działowych, co pozwala poczuć się jak "prawdziwy pracownik". Kolejną zaletą jest wynagrodzenie, które jest rzadko spotykane w ofertach stażowych. Jest to świetna opcja dla osób, które chcą "przetestować" swoje siły na określonym stanowisku, aby po studiach zdecydować czym chcą się zajmować.
Polecam studentom i świeżo upieczonym absolwentom program stażowy "Akademia Servier", podczas którego można zdobyć dużo cennego doświadczenia w przeróżnych działach. Stażyści są traktowani jako współpracownicy, nie ma oceniania z góry. Jako miejsce na staż, polecam.
A na jaki rodzaj umowy mogą liczyć stażyści? Czy ich wynagrodzenie znacznie się różni od "normalnych" pracowników?
Jest to staż wakacyjny na okres 1-3 miesięcy zależnie od działu, w którym się odbywa. Umowa zlecenie. Wynagrodzenie jest niższe, ale w przypadku takich staży, niestety rzadko widuje się w ogóle jakiekolwiek wynagrodzenie w Polsce. Jako student odbywający staż w Servier, nie narzekałem.
Dzień dobry, Ile zarobi doświadczony przedstawiciel handlowy w firmie Servier? Rejon Warszawa.
Jak pracuje się w Kontroli Jakości? Czy warto się tam zatrudniać? Jaka jest atmosfera?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Servier Polska Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Servier Polska Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Servier Polska Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!