Jak dużo osób pracuje w SERWIS AGAEX Sp. z o.o.?
Czy w firmie Serwis24 Agaex Sp. z o.o. sp.k. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Koordynator?
no okej a kasa z tego jaka ostatecznie wychodzi? i co to znaczy, że do następnego dnia? Ile godzin tego dyżuru będzie mogło się uzbierać? I to musi występować? Zawsze trzeba być pod telefonem?
proceder ma miejsce z 1-2 razy w miesiącu i trwa od godz. 16.00 do 21.00 - makabra. Dostajesz dodatkowe pieniądze i nie wiesz czy telefon zadzwoni czy nie - żyjesz w strachu. Czasami zadzwoni i trzeba pomóc klientowi z usterką, a czasami nie... i dostajesz dodatkowe pieniądze za to, że oglądałeś serial w domu lub byłeś w galerii na zakupach. Niedorzeczne i karygodne...
(usunięte przez administratora)
Sugerujesz że (usunięte przez administratora) jest tu na porządku dziennym? Echh..
Jeżeli znasz się trochę na zasadach biznesu powinieneś wiedzieć , że na dane stanowisko zasługuje się tytaniczną pracą , a nie jak piszesz strzelaniem z ucha ...
a tu na przykładzie firmy jak konkretnie można sobie na taki awans zapracować? Chyba, że nie robią rekrutacji wewnętrznych?
To nie jest korporacja z setkami pracowników, żeby prowadzić wewnętrzne rekrutacje. Firma należy do małych przedsiębiorstw, zatrudnia kilkunastu pracowników technicznych i parę osób w administracji. Zespoły po 3-4 osoby pod jednym kierownikiem. Awans z mojej perspektywy to zmiana nazwy stanowiska np. z "asystenta" na "młodszego specjalistę", może jakiś grosz więcej do pensji. Należy mieć świadomość, że firma ma określony profil działalności (techniczne call center), więc możesz zostać samym Panem Bogiem, ale i tak siedzisz na słuchawce :)
a jaka jest perspektywa na dalszy rozwój w takim razie skoro dość mały zespół został przytoczony? chciałam sprawdzić w sieci, kiedy firma została zarejestrowana i pojawiła mi się jakaś informacja o zawieszeniu. o co chodzi? w złe miejsce spojrzałam?
A czym jest właściwie rozwój? Dla firmy to zapewne generowanie coraz wyższych zysków, zwiększanie zatrudnienia, podejmowanie większej ilości zadań. A dla pracownika? Kurs? Szkolenie? Podejmując pracę w tej czy innej firmie należy liczyć się z tym, że pracodawca chce wykorzystać dotychczas zdobyte kompetencje i są one wystarczające do realizacji zadań stanowiskowych. To pracownik ma posiadać wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy, bo jeśli ma uczyć się w praktyce, to raczej na stażu. To, czego nowy pracownik musi się nauczyć obejmuje rozeznanie w specyfice firmy, wewnętrznych procedurach i oprogramowaniu informatycznym. A dalej ma po prostu robić. Nazwy stanowisk odzwierciedlają progi wynagrodzenia, aczkolwiek nie traktowałbym tych progów skokowo. W przypadku Agaexu nie mam pojęcia czym jest rozwój. Nie ma nowych, ambitnych zadań w związku ze zmianą stanowiska. Telefon-mail-telefon-mail. Dzień w dzień mielisz to samo, awans to mielenie za ciut większy hajs. Z drugiej strony fryzjerka przez 8 godzin dzień w dzień tnie włosy. Innymi słowy, oczywistym jest, że każdą pracę cechuje rutyna, a rozwijać się trzeba we własnym zakresie. To nie jest żadne art design, a zwykła obsługa klienta. Firma żyje.
Czy konieczne jest posiadanie jakiś rekomendacji z wcześniejszych realizacji, aby zacząć z Państwem współpracę?
Proszę również przy okazji o informację czy podejmujecie Państwo współpracę z firmami jednoosobowymi.
Panie Radosławie najważniejsze są chęci :) Oczywiście rekomendacje są mile widziane, ale i bez nich możemy zrealizować na początku kilka zleceń testowo. Zapraszamy do kontaktu wspolpraca@agaex.pl
Oczywiście, realizujemy również mniejsze zlecenia z zakresu złotej rączki i usług specjalistycznych. Zapraszamy do kontaktu wspolpraca@agaex.pl
Witam, Bardzo chciałbym nawiązać z Państwem współpracę w temacie utrzymania czystości na lokalach. Gdzie mogę się zgłosić? Pozdrawiam
Czy ta firma jeszcze istnieje ?
Działa, a ponadto cały czas rozwijamy się w zakresie wsparcia technicznego obiektów sieciowych. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: serwis.agaex.pl
Istnieje, a ponadto cały czas rozwijamy się w zakresie wsparcia technicznego obiektów sieciowych. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: serwis.agaex.pl
Czy w firmie Serwis24 Agaex Sp. z o.o. sp.k. są regularne szkolenia pracownicze?
Mam pytanie odnośnie stanowiska Key Account Manager. Czy to jest praca zdalna bez potrzeby przychodzenia do biura ? Czy trzeba jeździć do klientów ?
Czy to prawda, że awansując u was na kierownika nie dostaje się podwyżki ? Czy w związku z tym są jakieś inne formy motywacyjne?
Jak wygląda ścieżka kariery w Serwis24 Agaex Sp. z o.o. sp.k.? Czy trudno jest zdobyć awans?
To firma pośrednicząca. Zatrudnia głównie koordynatorów pracujących jak w call center, którzy szukają podwykonawców do wykonania zleconych przez klientów prac bo sama nie posiada zespołów serwisowych. Mają tylko 1, czy dwóch Kierowników. Stawki Koordynatorów wynagrodzeń dużo poniżej średniej krajowej z niewielkimi premiami. Praca raczej dla studentów.
Każda opinia jest dla nas cenna. W nawiązaniu do tego jakże ciekawego opisu/charakterystyki naszego przedsiębiorstwa zachęcamy wszystkich, również STUDENTÓW do aplikowania na stanowiska ASYSTENCKIE przesyłając aplikacje przez portale ogłoszeniowe lub bezpośrednio na adres e-mail: wspolpraca@agaex.pl
Czy pracodawca Serwis24 Agaex Sp. z o.o. sp.k. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
dogadywał na kasę koordynatorka albo koordynator, aby robić serwisy. później nie ma z czego opłacać skoro sie tak postępuje. a później serwisant moze pisać i czekać na kasę. zacznijcie uczciwie postępować w stosunku do waszych pracownikow b2b. b2b to nie zło konieczne tylko tez człowiek ktory poświęca swój czas.(usunięte przez administratora)
Telefony kontaktowe do firmy są na ich stronie , każdy kto chce się dodzwonić może skorzystać , ktoś odbierze na 100% i wyjaśni temat
Informujemy, że nie wiemy o żadnych zaległościach płatniczych. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem w celu wyjaśnienia sytuacji. Email: administracja@agaex.pl
Najpierw sami proponują aby nie oddawać sprzętu i pisać do firmy, a później się szczycą, ze tak walczyli z Serwisantem i odzyskali sprzęt. Mataczenie na każdym narożniku. Szefem firmy ty tego nie widzisz ? Nie grzmisz?
My zgłaszaliśmy na przestrzeni dwóch miesięcy serwis urządzenia grającego. Przyjechał technik w okularkach i pierwsze co to swoją wizytówkę zostawił i mówił, żeby do niego dzwonić. Dzwoniliśmy nie odbierał i nas zwlekał. Szefowa punktu się wkurzyła i zadzwoniła do Ims do kogoś i znowu przyjechał ten sam Pan. Agaex było wpisane na wizytówce dlatego pamietam tą firmę. Nie mam w zwyczaju pisać komentarzy choć jestem blondynka i gro ludzi lekceważy i niestety chyba podobnego zdania był technik dlatego postanowiłem napisać. Prosiliśmy pana z Ims aby nie wysyłali już tego człowieka do nas, a najlepiej zmienili firmę. Pozdrawiamy jelenia G.
Witam , Nie wiem , jaka firma była u Pani , ale na pewno nie Serwis24 Agaex . Ostatni raz w Jeleniej Górze byliśmy 600 dni temu .
Pan w okularkach przedstawił się jako swoja firma a później jako agaex. Czyli ponad 1,5 roku temu? Dobre sobie i bądźmy poważni drogi Panie/Pani! Kompromitujecie się publicznie! Tak czy inaczej życzę sukcesów z innymi punktami handlowymi
Kpimy sobie czy z innych? Wiesz ile to 600 dni? Haha dobre you made my day gościu!
Każda opinia jest dla nas cenna. Codziennie staramy podnosić jakość naszych usług. Niestety opisana sytuacja nie określa dokładnie miejsca i czasu i nie pozwala nam na zlokalizowanie problemu. Zachęcamy Pana do bezpośredniego kontaktu z naszym biurem w celu wyjaśnienia. Email: administracja@agaex.pl
Każda opinia jest dla nas cenna, jednakże szkoda, że nie wiemy kto za nią stoi. Nie rozpoznajemy zdarzenia ani Osoby. Zachęcamy Pana do bezpośredniego kontaktu z naszym biurem w celu wyjaśnienia. Email: administracja@agaex.pl
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Serwis24 Agaex Sp. z o.o. sp.k.?
To prawda atmosfera to ważna sprawa, zależy ona od każdego pracownika i jego zaangażowania. Ze strony firmy staramy się aby warunki pracy były przyjazne. Jesteśmy firmą rodzinną i wartości takie jak uczciwość, koleżeńskość, pracowitość są dla nas ważne.