Nie potrafię zrozumieć co się dzieje w rejestracji tej przychodni? Nie można się dodzwonić A jak już się uda to pani w rejestracji ma zawsze jakiś problem z zapisaniem do lekarza Jest niemiła,arogacka i wszystko wie najlepiej. Doktora i żonę bardzo szanuję Są kompetentni i bardzo pomocni Leczę się u nich od bardzo wielu lat Ale Pani w rejestracji jest nie do opisania Żeby człowiek bał się zadzwonić,bo nie wie co usłyszy w słuchawce to już jest nie do przyjęcia Rozżalona pacjentka
A tu tutaj jest w recepcji tylko ta jedna kobieta, co tak Panią deprymuje? Żona jest rejestratorką medyczną i patrzy, gdzie by tu pracę zmienić. Może tu by coś dla siebie znalazła. Pytanie tylko, czy potrzebują kogoś dodatkowo, co łatwiej się było dodzwonić? Czy ktoś z Państwa orientuje się też wstępnie, czy pracuje się tu na cały etat na UoP?
Kiedyś były dwie panie na zmianę Ale trzeba być pielęgniarką,bo osoba w rejestracji robi też zastrzyki i EKG. Najlepiej zadzwonić i spytać u źródła Tz.U Doktora Borowiaka
Tak dr Borowiak to lekarz bardzo kompetetny, żona również No właśnie niemiła rejestratora! Nie ma ochoty się tam dzwonić i o cokolwiek pytać! Dlaczego Borowiak ją jeszcze trzyma!!??
Od wielu lat jestem pacjentką P.doktora Borowiaka jak i cała moja rodzina i uważam , że jest to wspaniały lekarz. Natomiast nie rozumiem dlaczego ciągle pracuje tam ta sama Pani w recepcji , jest arogancka , nieprzyjemna , przekreśla dobre imię lekarza rodzinnego P.Borowiaka. O co tu chodzi tylu pacjentów się na nią żali i nic ???????
Niestety mimo tego, że byłam pacjentką tej przychodni 25 lat i na lekarzy narzekać nie mogę to rejestracja jest koszmarna. Miałam umówioną pilną teleporadę z powodu złych wyników badań. Gdzy się umawiałam pan w rejestracji zapisał numer, wszystko wyjaśnił i powiedział o ktorej godzinie lekarz będzie dzwonił. Czekałam 1,5h na telefon, w końcu zadzwoniłam i od PANI z rejestracji dowiedzialam się, że nie ma godzin telefonów i lekarz dzwoni jak czas pozwoli i mam czekać. Ciekawe co z pracą i innymi obowiązkami? Jak długo trzeba czekać? Pani była niemiła i zwyczajnie kłamała mówiąc, że nie umawiają konkretnych godzin. Ciekawe czy czasem odsłuchują nagrywane przez siebie rozmowy. Wielka szkoda, że nic się z taką obsługą pacjenta nie robi.