Opinie o Andrzej Tabor " Eko Taxi " w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Andrzej Tabor " Eko Taxi ". Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Andrzej Tabor " Eko Taxi " o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sieci TAXI
Sieci TAXI Kraków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Andrzej Tabor " Eko Taxi " w Kraków

mądrala

Narzekacie wszyscy na EKO w/g zasady "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Każda sieciówka ma centrale i swoje zasady karania kierowców - uwierzcie,że w EKO nie jest wcale tak źle. Każdego w każdej firmie obowiązuje pewien regulamin i albo się z nim zgadzamy i firma nas przyjmuje, albo się nie zgadzamy i nikt nie zmusza nas do podjęcia pracy. Ja się z tym regulaminem zgodziłam i wcale nie narzekam. Ale chyba do takich rzeczy trzeba po prostu dorosnąć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikczemnik

Piszę jako klient EKO - może nie mam długiego doświadczenia z tą firmą ale....jestem bardzo zadowolony :)Taksówkami w Krakowie jeżdżę bardzo często i muszę przyznać,że tylko EKO ma jasne zasady opłat. Jeszcze nie zdarzyło mi się,żeby któraś sieć przyznała się do opłat dodatkowych np.za stanie w korku - wręcz na moje pytanie "dlaczego ta sama trasa wczoraj była tańsza" usłyszałem odburknięcie od kierowcy "tak czasem jest". Kolejny kierowca z innej sieci odpowiedział "panie ja nie wiem, tak mam ustawiony licznik". Dopiero kierowca EKO wyjaśnił mi dlaczego tak jest. Miłe, prawda? Chyba tak powinien być obsługiwany klient.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
biniasty

Po miesiącu rachunek mój wyglądał tak zysk minus koszta=4750 minus 2955 przy 16 godzinach na dzień w miesiącu miałem tylko 2 dni przerwy.Do tego 3razy poprzebijano mi opony.Miny dzienne po 4 a rekord to 9.Codziennie prawdziwi taksówkarze wyzywali mnie,grozili.Suma mandatów to 1000zł. Głupi byłeś że się tu przyjąłem straciłem pracę w której byłem od 5lat,pieniądze I zdrowie.Eko taksówkarze zniszczą jak ubera bo nikt nie poczuwa się do niczego. W Krakowie zapowiadają kolejne akcje w ich stronę.Jak dobrze że już tam nie pracuję. Bo przy tej stawce można garba dostać a nie zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierowca Eko
@biniasty

do biniasty ale piszesz wierutne bzdury pracuje w eko i za 1 piątek sobote i niedzielę inkasuje łącznie 1500 ty piszesz 4750 za miesiąc :D a czas mnie rozbawił 16h dziennie ja smigam w tygodniu poniedziałek - czwartek ok 12h i srednie zarobki 200-300 dziennie. jak siedziałeś w domu na D cały dzień i liczyłeś na zlecenie do 2,5 km lub z twojego rejonu będą spadać jak manna z nieba to sie przeliczyłeś. Albo kłamiesz albo jesteś leniem. W eko da sie zarobić tylko trzeba jeździć minimum te 8h lub więcej. Nie wierzcie tym co pisza jakie eko jest złe jakie sa niskie zarobki pisane przez osoby które nawet miesiąca tam nie jeździły tylko pracujacym dla konkurencji i sie bojącym że bedzie nas więcej. Zreszta każdy kierowca taxi złożeczący eko zapytany o zarobki powtarza jedno zdanie jak mantre " nie da sie zarobić jest bardzo ciężko miesiecznie na plus zarabiam 2000" a w zawodzie 30 lat no śmiech na sali. Kraków to trzy korporacja Eko, Icar, Mega lub w innej kolejności jak kto woli reszta to szrot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY KIEROWCA

na pewno gorszej firmy w Krakowie nie da się już znaleźć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierowca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Piękne opowieści jak to można legalnie jeździć nielegalnie. Zarobki, ilość kursów itd to mrzonki. Średni kurs 12-15zł. I można mieć 40zł na godzinę jak pisze Jacek ale nie licząc, że musisz wydać na paliwo. Do tego dyżury.. Za brak odbycia dyżuru 100zł kary, a czasem nie ma możliwości zapisania się na dyżur bo już wszystko zajęte.. Jak zepsuje Ci się auto podczas dyżuru mimo zgłoszenia to i tak dostaniesz zlecenie, a niee przyjęcie zlecenia -> kara! Jak masz złoma na gaz to się opłaca, w przeciwnym wypadku NIE! Jeździłem i max co się dało zarobić to 1500zł na tydzień ale z tego musisz opłacić abonament, paliwo, myjnie bo brudne auto to kara finansowa mimo, że czasem po jednym kursie będzie brudne, do tego vouchery (niższy abonament o tą kwotę) i płatności kartą, na którą musisz zaczekać i zapłacić prowizje.. Tak więc realnie masz 1000zł na tydzień minus opłaty. Co Ci zostanie?? A gdzie opony, serwis auta, oleje, płyny??? Brak krakowskiej licencji podczas kontroli ITD skutkuje kara finansową i brakiem możliwości uzyskania licencji (jeździłem za Zabierzowkiej)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KRAJOWY KAT. C+E
Czatolin
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
zawiedziona klientka!!!!

Zamówiłam pierwszy i ostatni raz. Nie jestem złośliwa ale usługa tej firmy to niebezpieczeństwo dla życia pasażera i innych uczestników ruchu. Auto przypominało wraki wrośnięte w ziemię na osiedlowych parkingach.Nie jestem pewna ale chyba to był mercedes kolor srebrny.Kierowca raczej nie z Krakowa bo nie mógł wjechać na ul.Jana a gdy poprosiłam jak najbliżej tej ulicy to wysadził mnie na placu Matejki. Rachunek wyszedł większy o 6 zł niż z siecią z którą zawsze jeżdżę i dodatkowo Kierowca nie wydał mi 3 zł bo "nie miał drobnych" Wystawiłam ten komentarz ponieważ czuję się oszukana a firma nie odpowiedziała na moje zgłoszenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EkoDriver

Powiem krótko, idź sobie dalej betonować!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oczko

Nawet jak macie poniżej 2km w środku nocy (w weekend), to nie chce wam się jeździć na zlecenia spod klubów. To po co w ogóle wyjeżdżacie na miasto? Zawsze macie wymówkę i zawsze wszystkiemu winna jest centrala. Dziwne, że zawsze toczą piane te same osoby...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
visionexpress
@oczko

dziwie ze ktokolwiek tu eszcze pracuje bo za kazdym razem dostaje dolotu nawet 8km i muszem jechac nie ma ze boli a centrala ma w dooopie muj dolot bez sciemy nie polecam wracam do megi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
normalne taxi
@visionexpress

ciebie baranie powinni w tej medze teraz tak gonić żebyś do każdego kursu miał 10 km.Taksówkarz z Krakowa który razem w jednej sieci jeździ z ochroniarzami i terapeutami!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EkoDriver
@visionexpress

Idź lepiej do tej Megi, słyszałem, że ostatnio Was nieźle gonią, po 5 km to standard podobno. A i dobra rada, jeśli nie za bardzo się znasz na języku polskim, to lepiej nic nie pisz, bo aż mi oczy wyszły czytając Twoje wypociny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
megaszpan
@visionexpress

zdrajców nie przyjmują !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oszukany

Ja w lipcu br. odpowiedziałem na ich ogłoszenie o pracy. Strata pieniędzy i czasu. Mówią gdzie masz robić niezbędne badania, gdzie kupić potrzebny sprzęt powołując się na korporację Eco Taxi. TWIERDZĄ, ŻE WYRABIANA PRZEZ NICH LICENCJA W URZĘDZIE GMNINY W ZABIERZOWIE JEST LEGALNA NA TERENIE KRAKOWA. PO ZASIĘGNIĘCIU INFORMACJI w Inspektoracie Transportu Drogowego w Krakowie i w powołanym do tego referacie w Urzędzie Gminy Zabierzów, gdzie wyrabiana jest licencja przez korporację i na ich działalność gospodarczą UŚWIADOMIONO MNIE, ŻE ZOSTAŁEM OSZUKANY. Nawet nie biorąc tzw. "klientów z ulicy" i nie zatrzymując się na postojach taksi PRACUJĘ NIELEGALNIE! W razie kontroli - kara dla mnie to 500 zł. Gdy zorientowałem się, że zostałem wprowadzony w błąd zadzwoniłem do biura i zrezygnowałem. Jakież było moje zdziwienie, gdy zostałem powiadomiony że jakaś Pani z eco taxi zaraz na drugi dzień po moim telefonie i tak chciała wyrobić licencję na moje dane osobowe. LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ! W biurze totalny chaos. Podczas rekrutacji nawet nie wiecie z kim rozmawiacie. Dzisiaj już żaden z Panów, którzy oferowali mi pracę nie odbierał ode mnie połączeń. Pani, która chciała wyrobić licencję była bezczelna i arogancka. Gdy oświadczyłem, że zaraz przyjeżdżam po podpisany przeze mnie dokument - już nie zostałem jej w biurze, przy ul. Królowej Jadwigi w Krakowie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były kierowca

ja odpuściłem sobie eco z kilku powodów. -pierwszy i główny to żałosna kwota jaką można zarobić tyrając mnóstwo godzin w miesiącu doprowadzając swoje auto do ruiny -największy abonament w krakowie 880 zł miesięcznie -gdzie nie pojechałem to krakowscy taksówkarze obrzucali mnie błotem a policja wlepiała mandaty za byle co. -mnóstwo pustych zleceń zamawianych przez krakowskich taksówkarzy -spora część klientów nauczyła się jeździć za darmo, wiedząc że jaki ich zabiorę z ulicy to robię to nie legalnie. -lepsze zlecenia wydawane są na boku dla wybranych kierowców -ITD co jakiś czas urządza na nas polowania wlepiając astronomiczne mandaty Stracony czas, kupę upokorzenia i strachu, zrujnowane auto!!!!Oto wspomnienia kierowców którzy dali się nabrać na obiecanki szefa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oczko
@były kierowca

Udowodnij, że zlecenia są sprzedawane. Zamiast psioczyć, to moglibyście chociaż raz przyjść na centrale i zobaczyć co się dzieje w piatek/ sobote w nocy czy nawet w tygodniu, tak chociaż z 20 minut posiedź. Ale nie, z gębą potrafisz wyjechać, że TY ZARABIASZ pieniądze, szkoda tylko, że potraficie odrzucać zlecenia nawet jak je macie pod nosem, bo tak. Jeździć Wam się nie chce i za swoje nieudacznictwo potraficie obwiniać wszystkich dookoła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eco
@oczko

no tak tylko dla ciebie zlecenie pod nosem to dla mnie dolot 3 km.Stojąc 20 min w korku a potem okazuje się że to mina i znowu 5 km dolotu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EkoDriver

A ja sobie chwalę pracę w EKO, w miesiącu jest się w stanie obsłużyć od około 300-450 zleceń i to przy jeździe po około 6-12 godzin dziennie, co prawda zdarza się też, że w weekend jeździ sie 14 godzin, no, ale wtedy jest kasa. Obroty gotówką nie są małe, średnio obrotu na miesiąc wychodzi w granicach 5500-9000 w zależności od czasu pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eco
@EkoDriver

co ty paliłeś chłopie? który masz numer? Wychodzi ci średnia z kursu 20 zł!?9000 zł obrotu to chyba w 3 kierowców na aucie. Ja zapisałem się już na egzamin w Krakowie i spadam jak większość chłopaków do icara! W kwietniu za 230 godz pobrałem 206 zleceń z czego 38 zleceń to były miny! Obrotu miałem 2805 zł. Gdyby nie stali klienci na prywatnym tel.zostałoby mi z tego super biznesu 320 zł. Ty dalej wciskaj te kity,ale wiedz że chłopaki szykują ci niespodziankę!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EkoDriver
@eco

Niestety nic nie piłem, 9000 jest realną kwotą, jaką jeden jedyny raz miałem, w swojej historii. To, że ty pewnie mało jeździsz, to się nie dziwie, tak małych Twoich obrotów. A straszyć niespodziankami możesz swoją Starą kolego. :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eco
@EkoDriver

no faktycznie "niestety nic nie piłem" bo niby kiedy jak żebyś zrobił taki obrót to musiałbyś cały miesiąc nie wychodzić z auta. Powiedz kogo chcesz przekonać że 9000 zł jest w eko możliwe do ujeżdżenia!? 9000 jest możliwe ale kilometrów jeżdżąc na dolot 5 km i kurs za 9 zł i na wszystkie miny które chyba nam wysyłacie żebyśmy nie zamarzli lub nie uschnęli w autach. Tik Tak,tik tak....,chłopaki mają długą pamięć -szefie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hujek

a ja jebe eko w dupskooo ile wlezie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasandraW3Fv

A jak u was z legalnością? Ku przestrodze.... (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
darek

(usunięte przez administratora) Widać,że komuś przeszkadza legalny tekst w gazecie na temat nielegalnych przewozów skoro to usuwa. Będę wklejać do skutku ,albo skopiuję tekst z gazety. Pod tym linkiem jest artykuł na temat kontroli i kar dla kierowców UBER. Tekst nie jest niezgodny z regulaminem GOWORK więc bardziej nieregulaminowo jest jego usuwanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krk

Widziałem ogłoszenie dotyczące pracy w Eko Taxi jako dyspozytor. Była informacja, że można dzwonić od godziny 11 do 18. Jest sobota godzina 16, to cóż, dzwonię. W słuchawce słyszę automat, żeby dzwonić od 11 do 18... za chwilę oddzwania pani Wioletta... Mówię, że znalazłem ogłoszenie oferty pracy jako dyspozytor i zapytałem, czy jest aktualne. I wielka królowa Wioletta zdenerwowana mówi jednym ciągiem "po pierwsze już nieaktualne, a po drugie sobotę mam wolną 'dziękujędowidzenia'" po czym natychmiast się rozłącza. Ja rozumiem, że może sobie mieć sobotę wolną, ale w takim razie dlaczego nie napisze że można dzwonić tylko w niektóre dni? I przydałoby się trochę szacunku a nie spławianie osób jak szkodników, bo to wizerunkowi firmy dobrze nie robi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EKO kpina

Pracowalem w CAR-O po połączeniu z EKO stawki poszły w dół nie mówiąc o ilości zleceń. Teraz jeździ się za śmieszne 1.6zl za km Do tego absurdalnie duże doloty do klienta. Niby powinno być 2.5km a w praktyce np. Usługa ochrony nie może wjechać tam gdzie taxi i zamiast 2.5 km robi się po 4-5 zakończone miną bo kierowcy z innych korporacji takie cyrki odstawiaja (specjalnie zamawiaja a po odjeździe jest rezygnacja). Lepiej się przyłożyć do egzaminu z topografii i iść na "betona". I jeździć za normalne stawki. Ja tak zrobiłem. Mniej kusow ale zarobki na rekei po 4-5 tys. Zgadzam się z przedmowca. W EKO zarobi się tylko na opłatę i amortyzację pojazdu. Wyżywić rodziny nie ma szans.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prosudus

Praca? w Eko? Śmiech na sali. za dużo aut... stoi się po 3, 4 godziny nim siądzie jakieś zlecenie za 10 - 15zł. Są dni, kiedy rzeczywiście obrotu będzie 100 - 150 zł,ale w pozostałe ciężko nawet ujeździć 40zł Teraz nawet w piątek nie ma ruchu! co za Car-o był spory.. Na 120 aut, może 70-80 zleceń na godzinę... a więc może coś siądzie a może nie... Generalnie jak ktoś chce wyżywić z tego rodzinę, naprawić samochód i jeszcze opłacić centralę 220/tydzień - to niestety zarobi na te dwa ostatnie - naprawę samochodu, opłatę centrali.... Do tego co chwilę kogoś przyjmują...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
korneliusz

pracuje sie fajnie, zwlaszcza po ostatnich podwyzkach, atmosfera mega-fajna,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
taki-tam

Jeżeli ktoś obecnie szuka pracy w branży takiej jak działa firma Eko Taxi to zauważyłem, że opublikowali nową ofertę pracy. Jest spore zainteresowanie, chyba warto zajrzeć i ocenić. Jak dla mnie ciekawy temat. Firma EkoTaxi (www.ekocabtaxi.pl) zatrudni kierowców z własnym samochodem na taxi.Wymagania:- samochó... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5666691?keywords=&region=

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezczelNIK

Gnojek ma racje. Byl kierownikiem centrali. Nadzorca. Za to ze nic nie zmienil wylecial. Teraz toczy piane. Kapie nienawiscia. Budzi politowanie. Nic wiecej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gnojek

Przestrzegam wszystkie osoby chcące pracować na centrali Eko Taxi, Wrocławska 37A. 1. Wynagrodzenie przez pierwsze dwa miesiące 6 zł/h, a w piątki i soboty 7 zł/h (ale tylko na nockach, godz. 22-6). Po tym czasie wynagrodzenie wzrasta o wywalczony 1 złoty. 2. Umowa zlecenie na 12 miesięcy na kwotę 400 złotych brutto (czyli 291.94 netto), więc składki odprowadzane do ZUS są znacznie mniejsze niż realnie wypracowane wynagrodzenie. Zarobki na centrali wahają się w granicy 1 000 - 1 200 złotych netto, co jest jawnym oszukaniem Urzędu Skarbowego i ZUS. Nie dotyczy to pracowników, którzy przychodzą 1-2 razy w tygodniu, a więc zarabiają 300-400 złotych miesięcznie brutto. 3. Praca odbywa się w 2-3 osobowych zespołach, w stałych godzinach pracy (praca jest na 3 zmiany, w każdym tygodniu każdy z zespołów pracuje na inną zmianę), praca jest 5-6 dni w tygodniu, pod nadzorem Kierowniczki Centrali. Pomimo wielu próśb o wystawienie umów o pracę, gdyż ta praca ma znamiona umowy o pracę, nie otrzymaliśmy takiej umowy. 4. Rotacja. Na centrali jest zatrudnionych ok. 20 osób. Nie tylko osoby uczące się, ale i już po zakońćzeniu edukacji. Jednak warunki zatrudnienia i zarobki powodują, że w każdym tygodniu jest prowadzone wdrażanie nowej osoby/osób. 5. Warunki panujące na dawnej centrali Car-O, która jest obecnie centralą Eko Taxi, są skandaliczne. Brak klimatyzacji, pomieszczenie jest wielkości pokoju 3-osobowego, a siedzi w nim na nocnych weekendowych zmianach 7-8 osób + nadzór. Komputery mają po 10-12 lat, są to Pentium III z Windows XP (bez dodatku service pack). Klawiatury obrzygane jedzeniem i klejące się myszy z ogonami. Dywan oblany jakąś cieczą która nie chce niczym zejść, leżące wszędzie jakieś stare oprawy do lamp sufitowych i świetlówki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Andrzej Tabor " Eko Taxi " - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?

    Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi " tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi "?

    Kandydaci do pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi " napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Andrzej Tabor " Eko Taxi "
1.7/5 Na podstawie 102 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bachmacka 2 lok. 33
    02-647 Kraków
  • NIP: 5211402985 REGON: 011779609
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Andrzej Tabor " Eko Taxi "
Przejdź do nowych opinii