Eko Taxi

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 93 ocen.

Eko Taxi
2 93

Opinie o Eko Taxi

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eko Taxi

Karolina

@siedzęnakoniu a Ty rownież jesteś pracownikiem Eko Taxi? Możesz napisać, jak wypada ten pracodawca w Twojej ocenie? Różne punkty widzenia, stanowią dużą wartość dla osób zainteresowanych pracą. Jakie widzisz plusy i minusy pracy w tym miejscu?

   
Dorota

Chodzi mi o to że jak chciałam się dogadać o wolne to muszę się podlizywać. Klimat nie mój .

   
siedzęnakoniu
@Dorota 07.06.2018 22:51

I dlatego, że zaczyna się pracę po to żeby pracować a nie brać ciągle wolnego z powodu byle bzdury opowiadasz głupoty na temat atmosfery. Pogratulować. I dzięki Bogu ;)

   
Karolina

@Po, każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii na temat Eco Taxi, ważne tylko, żeby były to posty zawierające argumenty. Jeśli uważasz inaczej, niż inni, napisz dlaczego tak jest. Pytałam też wcześniej o oferty pracy inne niż kierowca, wiesz co na ten temat?

   
gryze sie z gryzkiem ogryzkiem

EKO jest spoko. Latać i nie gadać. Cena fajna i ok.

   
odradzam to

Odradzam!! Na centrali sami fałszywi ludzie, co tylko się obgadają.Same kolesiostwo i układy.Dramatyczna atmosfera, ze starszą panią zmianową to istny horror wręcz. Jak jakiś kierowca podpadnie to później dostaje pewne miny i ciągłe kary za wszystko.

   
PO
@odradzam to 30.05.2018 22:43

Trzeba mieć tupet, aby takie bzdury wypisywać...Jakie kolesiostwo, jakie miny. Nie pisz bzdur Dorota, nie chcesz pracować to się po prostu zwolnij.

   
Karolina

@Łukasz jak długo byłeś pracownikiem Eko Taxi? Czy mówisz to z perspektywy dłuższego okresu czasu? Może ktoś wie, czy Eko Taxi zatrudnia równie regularnie pracowników na stanowiska inne, niż kierowca? Gdzie poszukiwać ofert do pracy biurowej w tej firmie?

   
Łukasz

Jak szukacie pracy to Nie wchodźcie w to (usunięte przez administratora) będziecie płacić po 175 zł tygodniowo a Fige zarobicie,auto zajezdzicie że będzie złomem

   
Roxi

Żeby was ręka Boska broniła żebyście zamawiali kiedykolwiek auto w tej korporacji ciśnie mi się na usta słowo taxi ale to nie jest taxi bo nigdy nie będzie Taxi tylko jakiś pojazd z jakimś nie wiadomo jakim kierowcą bez uprawnień bez kwalifikacji bez licencji Dzwoniłem wczoraj po to auto żeby mnie zawiozła 3 kilometry dalej to pani powiedziała że nie ma wolnego auta i rzuciła mi słuchawką i po zostawiła mnie na lodzie tak się nie robi tak się nie lekceważy klienta żenada nie polecam Przekażcie dalej

   
Karolina

@Realista, @polar, pamiętajcie żeby na forum nie używać obraźliwych stwierdzeń w stosunku do innych użytkowników. Co do pracy w samym Eco taxi, to jak widać opinie są podzielone. A czy możecie odpowiedzieć na jedno proste pytanie: czy jest to wasza jedyna praca czy traktujecie to jako pracę dorywczą?

   
alfik

Drodzy.. Jeżeli ktoś zastanawia się nad pracą w eko.. Spróbować zawsze można, tak? Ale jak nie masz licencji z Krakowa lub nie masz przynajmniej zdanego egzaminu z topografii i przepisów lepiej sobie odpuść. Podczas kontroli ITD dowiesz się dlaczego to co mówią na szkoleniu w EKO jest tylko stekiem bzdur. Nie masz licencji lub masz z okolicznych miejscowości oznacza, że nie masz licencji. Co innego jak jedziesz z lub na lotnisko i masz licencje z Zabierzowa ae na terenie Krakowa z taką jeździć nie możesz. Tzn możesz do czasu kontroli gdzie zapłacisz kilka tysięcy za brak uprawnień do świadczenia usług na terenie Krakowa. A uwierz, że będzie kilka osób w Eko które chętnie Ci pomogą byś miał kontrol - wiem z własnego doświadczenia. Kwestia legalności za nami.. Teraz zarobki.. 1,60zł za kilometr. 5km dojazdu do klienta, 2km trasy i zarobisz 9zł za taki kurs. Czy warto?? Do tego musisz doliczyć abonament, amortyzacje auta, etc. Ale żeby dostać zlecenie to też nie jest tak łatwo. Dostajesz zlecenie ale zaraz jest anulowane i dostaje ktoś inny. Najgorsze jak centrala anuluje zlecenie jak dojeżdżasz już pod wskazany adres. Tracisz czas i pieniądze na dojazd. A zlecenia voucherowe? Musisz jechać nawet jak zlecenie jest 8km od Ciebie i tak nic nie zarobisz bo za takie obniżą Ci abonament ale zawsze znajdą coś by wlepić Ci karę i to Ty dopłacisz. A jak jeszcze jeździsz dla inwestora to albo jeździsz 50/50 i paliwo po Twojej stronie lub 30/70 i nie martwisz się kosztem paliwa. Zawsze możesz wynająć auto z eko za 700zł/tygodniowo. Są też inwestorzy, którzy wynajmują tylko auto za 50-70zł/dzień. Niby wszystko fajnie ale co jak samochód się psuje, a psuje się raz, że od takiej jazdy, a dwa że naprawy sa na najtańszych częściach? W eko dostaniesz zastępczy ale inwestor rzadko kiedy ma na tyle samochodów by dać Ci zastępczy. Więc Panie i Panowie czy warto? Musicie odpowiedź sobie sami. Jak chcesz jeździć dla siebie i masz licencję to policz abonament najwyższy ze wszystkich sieci w Krakowie, ZUS, paliwo, myjnia, odłożyć na naprawy, zakupić opony dodać koszty np telefonu/tabletu, pakiet internetowy, aktualizacja automapy, etc. To wszystko jest na łączny koszt. Średni kurs to ok 17zł. Jak jeździsz dla inwestora nie interesują Cię koszta (poza paliwem) ale czy warto narażać się za nawet te 3000zł/mc (jeżdżąc 30dni w miesiącu po 12-14 godzin) mając na uwadze wizje kary za brak licencji?

   
Kiero eko
@Realista 18.05.2018 22:04

Zabawne jest pisanie o poatologiach przez specjalistów z innych korpo, fakt legalnosci tych licencji nie podwazaja nawet kierowcy eko zresztą to widać jak wielu kiero eko robi licencje. A teraz co do wyliczeń... jaka jest roznica utrzymania auto miedzy eko ainnymi korpo w Krakowie ? Zadna te same koszty eskplatacji... abonament, zapominacie ze w cenie tego abonamentu macie zus plus podatek wiec jak komus nie zalezy to jest cos z 1500zl do przodu. A teraz co do jezdzenia co kursy i na 2 km a sa i takie co maja po 12, tylko fakt jest taki ze chociaz sa te kursy a.mie wystawanie na.postajach waweli i innych barbakanow a co do stawki na tej samej jedzi mega i icar wiec jak dziwnie im sie oplaca a eko nie, prawda jest taka ze po Krakowie jezdza te 3 korpo a reszta stoi i czeka na szczescie zlapania frajera z zagranicy ktorego mozna skroic, to tak jak opowiadal mi ukrainiec ktory poszedl na plac dominikanski szukac taxy i lazda miala zepsuta kase wiec ja wy jezdzicie? Wiec w temacie psucia opini taksowkarza to sory ale ale bogowie taxi najczęściej tworzą korki bp jezdza jalby wczoraj dostali prawko... poprostu powiedzcie ze macie konkurencje z icara eko i megi i was krew zalewa bo skonczyly sie kokosy a.zaczal wolny rynek

   
takorzecze

To dla odmiany coś na temat pracy na centrali. Praca na starych aparatach telefonicznych przez które często nie słychać, przez co trzeba często prosić klientów o powtórzenie adresu.O słuchawkach nie ma nawet nowy, co tam że nawet sąsiedzi tego przybytku skarżą się na dźwięk dzwoniących telefonów. Z resztą o pracowników centrali nie dba się tam w ogóle.Nie ma nawet miejsca parkingowego na terenie firmy - fizycznie jest jak najbardziej.Praca w brudzie - brak środków czystości, do dezynfekcji nawet nie wspomnę. Pracownicy sprzątają sami,łącznie z odgarnianiem śniegu w zimie.Oczywiście o umowie można zapomnieć - umowa zlecenie na 400 zł, żeby nie generować kosztów dla firmy. Dodatki za nocki,święta itp nie istnieją. Jednym słowem jeśli ktoś lubi prace w hałasie i w brudzie, z beznadziejnym dojazdem ( obrzeża miasta ) za 11 zł za godzinę to szczerze polecam.

   
Mikey

Witam. Nie wiem jakim cudem niektórzy piszą że w EKO zarabiają 5 tyś na czysto chyba mieszkają w tych samochodach. Bo przy stawce nocnej 2 zł i bez strefy ? Chłopaku Ty żeby zarobić 200 zł musisz zrobić blisko 200 km A ja niecałe 50 km Ty wymienisz olej co 3 miesiące i malujesz auto do granic możliwości. Róbcie licencję i spierdalalajcie z tej EKO bidy. Dobrze radzi Beton Taxi

   
Adolf Hejter
@olo 15.04.2018 00:57

ty sie naucz liczyć dziecino... 7km x 2.8 +7zl startówki = 26,6 taryfa dzienna..a nocna?? 7x4,2zl + 7zl startówki = 36zl...a ty w nocy robisz ta trase za ile?? :D i co więcej ci powiem...ty w nocy WRACASZ ( a może nie wracasz? widać tabuny takich jak ty eko drajwerów wracających za darmo w tej cenie do centrum ( tfu geniusz ekonomiczny się znalazł)

   
wyrolowany

zbieram chetnych kierowcow ktorzy sa oszukiwani na kursach, np dostaja mine a przydupas jakis bierze kurs dobry. coraz wiecej osob jest oszukiwanych, kilkanascie kierowcow stale jezdzi reszta dostaje ochlapy, skoro kazdy placi abonament to powinno byc sprawiedliwie. zbierze sie chetnych troche to piszemy pismo do wlasciciela eko, bo samych logach bd widac ktorzy kierowcy stale jezdza daleko, a inni czekaja na kursy godzinami. trzeba ukrucic to kolesiostwo gejowskie. moj mail niewdzialny3(małpa)gmail.com

   
Palar
@wyrolowany 20.02.2018 07:15

Jak się jest debilem I się nie ogarnia aplikacji to się nie jeździ, ja jeździłem na białej dacii nigdy niemialem kursy bo byłem bliżej niż ktoś wcześniej to jest zwykła sciema,

   
klient

normalnie biore taxi betona stojacego na balicach, wsiadam jade z nim do skawiny, po czym na koniec kursu wzymam policje ze kierowca bez licencji zabierzowskiej stoi na balicach i bierze klienta z lapki do skawiny. beton wiadomo agresywny bo chcial naciagnac klienta ale policja skierowala wniosek do umk o cofniecie licencji i ukarala duzym mandatem za nielegalne podbieranie klientow uczciwym taxi zaberzowskim

   
klient
@Kiero 09.04.2018 00:59

a co moze kierowca z krakowska licencja brac legalnie klienta do wieliczki z balic ?

   
Były Eko

Panie i Panowie, którzy nadal jeżdżą w Eko... Nadal bywa tak, że podjeżdżacie pod podany adres, a tam ktoś inny z eko bierze klienta, a Wy po trzech dzwonkach dostajecie mine ? :D Tak samo nadal jeżdżąc np. czarnym passatem, wasz klient czeka na czerwoną hondę lub srebrnego forda ? :D Aha, i współczuję Wam godzinnych oczekiwań na zlecenie... Widzę, jak biedaki stoicie w nocy na weekendzie i zasypiacie z nudów... A ja jeżdżę, i to za wyższą stawkę ;) Mój znajomy jeszcze jeździ w Eko i mówi, że od nowego roku czekać plus minus pół godziny w godzinach nocnego szczytu na weekendach, to standard :D Wczoraj pokazał mi terminal... Chyba za dużo pracowaliście i zarabialiście, i macie przymusowe odpoczynki ;)

   
teraz eko
@Były Eko 04.02.2018 14:47

dalej wywalają z kolejki, już mam dość tego, myślałem, że się odmulą ale nic ,dalej dacia za 700 tygodniowo pierwsza, potem płacący 1.200 abonamentu, potem ci na własnej działalności czyli 400 zł miesiąc. Tylko se goście pomyślcie, ile wam się odkłada na emeryturę przy 1.200 abonamentu, czyli składki 100 zł. Na karaibach raczej nie poleżycie.

   
ciekawski

No to jak to jest z panami kierowcami EKO-Taxi ? 1. czy kierowca "ekotaxi" musi mieć licencję czy nie ? 2. ile trzeba zapłacić firmie aby świadczyć usługi pod jej szyldem ? 3. co to znaczy logować się w danym rejonie, kto przydziela rejony, na jakiej zasadzie klient wchodzi do samochodu eko ?????

   
Marcin
@Wiem jak jest bajkopisarzu 15.03.2018 10:58

Zabierzów to nie Zielonki ani Kraków. Lotnisko Balice nie jest na terenie Zielonek czy Krakowa a właśnie Zabierzowa. Dlatego lotniskowcy mają licencje z Zabierzowa. Kurs Balice - Wieliczka mimo tego, ze jedziesz przez Krakow nie zaczyna sie ani nie konczy w Krakowie wiec tak jak napisalem zgodnie z przepisami licencja z Zabierzowa lub Wieliczki. Teoretycznie kurs moze zostac zamowiony z poza terenu licencji ale nie mozna zabierac pasażerów z łapki i stać na postojach poza terenem swojej licencji.

   
rawilmy

Dobre a niby buce z innych korporacji lepiej jezdza, zawodowi kierowcy a wiekszosc taxi blokuje ruch i nie uzywa kierunkow. A potem sie dziwic ze taxowkarze to buce. Fajnie sie pisze mandaty taxim bucom za kierownica taxi

   
Kiero
@ja 05.03.2018 20:24

Abstrachujac od jezykowych potyczek. Fakt jest taki ze wielu kierowcow na krakowskiej, po otrzymaniu licencji zachowuje jal by na nich splynela laska majchrowskiego i nagle staja sie kierowcami na miare kubicy a niestety w starciu z rzeczywistoscia okazuje sie poziom BOR

   
Byly kiero eko

Jezdzilem w Eko ponad rok, mozna bylo zarobic nie najgorzej ale tak bylo 2lata temy jak kierowcow bylo 150,zrezygnowalem bo abonanent miesieczny 1200zl,kary finansowe za wszystko.,blokady za wszystko, kontrole samochodow zeby bzdury znalezc i nal.blokade,czekalem na zlecenia po 9-11 zl czasem godzinami,weekendy byly tylko ok, faktycznie system wywala kierowce z kolejki jak w rejonie pojawi sie taki kierowca ktory jezdzi samochodem nie swoim a od eko biala dacia i taki wchodzi na nasze miejsce.Kretactwo, wiadomo ze nikt sie nie przyzna ale kiedys podwozilem kierowce wlasnie od bialej dacii z wynajmu i mowil: dobre kursy,dlugie,czesto poza miasto za 700zl tygodniowego abonamentu.Firma nastawiona tylko na zysk,kierowcy to zlo konieczne.Zrobilem licenxje poszedlem do norm.korporacji,abon placy maly,jezdze mniej a zarabiam wiecej,klienci lepsi w eko czesto byly parchy, i agresywni.Madrzy kierowcy ktorzy jezdzili na rowni ze mna,tez porobili licencje i opuscili eko lipe,nawet kolega z rady kierowcow tez olal eko i jezdzi w norm.korpo.Zastanawiam sie...w weekend mimo ferii,spory ruch jezdzimy bardzo duzo, w ciagu godziny przejezdzalem pijarska marka czy basztowa....ci sami kierowcy eko stoja caly czas bez zlecenia.....smieszne,ze potrafia mowic ze jest dobrze.Dobrze to ma prezes :)

   
Kierowca

4 raz wylatuje z kolejki w centrum w momencie kiedy jestem pierwszy... i przeskakuje na sasiednie rejony, raz przegieciem bylo jak z 7 przeskoczylem na 42 nie ruszajac sie. Ta beszczelnosc to juz patologia...z tego co widze nie tylko ja traktuje eko jak krotki kurs na licencje i fruu do normalnych korpo... ja trzeba Cie (usunięte przez administratora) to sa pierwsi jak pomoc to ich nie ma... Wypuscili buldoga w ciemnym vanie ktory jezdzi i zbiera nieszczesnikow ktorych (usunięte przez administratora) na dziury huty w ktore niechce sie nikomu jechac a potem zbior kolegow do blokady za brudne auto i kolesiostwo z rady ma wolna droge... z tymi minami to raz mnie rozbawilo bo jak zlecenie wpadlo robilen zakupy i zanim doszedlem do auta minelo z5 min i zanim odpalilem auto wpadla info ze mina... no dyzpozytornia medium...zeby tylko jeszcze przejchac bez kontroli do licencji i do widzenia... zatrudnili w zimie kierowcow a nikt sie nie zastanowil czy ich utrzymaja.. jesli liczysz ze w eko zarobisz nie lodz sie... jak chcesz tylko sie podszkolic to jest ok tylko miej swiadomosc ryzyka nikt Cie tu nie wyratuje jak cos sie stanie...

   
biedny kierowca
@Kierowca 13.02.2018 22:46

wylatywanie z kolejki potwierdzam, stoję na 3, zbliżam się to pierwszego miejsca w kolejce, a tu pyk, okazuje się ,że na 42 jestem, ale spoko za chwilę już z powrotem na 3 tylko siódmy. Z kumplem stałem na 3 to żeśmy zdjęcia terminali porobili, on na 3 ja na 42, i jak tu pracować, ale krętactwo

   
Pol

Witam.A ile wynosi abonament w eco?

   
karol
@Piotrek 20.01.2018 19:29

trzeba płacić ale dostaniesz za to kasę z powrotem, kiedyś o tym nie wiedziałem, że należy mi się, jak to ładnie nazwali: "pełne odszkodowanie za utracone korzyści" za czas, gdy nie mogłem jeździć. Potrzebny był tylko nr rejestracyjny gościa co we mnie wjechał, dostałem namiar do ludzi, za darmo zbadali moją sprawę i zaproponowali co dalej. Miałem chwile by się zastanowić, Najlepsze, że finalnie dostałem – poza kasą za postój i poniesionych stałych opłat – auto zastępcze, którym mogłem normalnie poruszać się :) także jak coś to pisz opowiem dokładniej jak to było, trzeba sobie pomagać :D / [email protected]

   
Marcin

Witam, czy aby otrzymać licencję taxi muszę przynieść zaświadczenie o niekaralności z sądu czy wystarczy pisemne oświadczenie ?

   
Ekodriver

Wszyscy co opowiadają bzdury ze kasa słaba to powinni sie wziasc do roboty i jezdzic te 8h dziennie. Polecam 7-11 ,13-19 a weekend to jak juz kto woli. 5k na czysto z tamtego miesiaca ! Elo!

   
Marcin
@Ekodriver 13.01.2018 02:32

Ciekawe.. Jeździłem w zeszłym roku w Eko i 5000 po wszystkich opłatach, zakupie paliwa, serwisie nie było możliwe, a teraz się da? Możesz powiedzieć jak mając kursy za 20-25zł. Ciekawe czy miałeś same kursy Pyżowice, Warszawa????

   
Konrad

Pracuję od ok dwóch tygodni... Na kursie i przed przyjęciem traktowanie potencjalnego kierowcy jest dobre. Jak zaczniesz jeździć traktują cię jak śmiecia i największe zło. Jak masz jakąś sprawę inną niż w kasie (w kasie pracują ludzie i jest ok), to na audiencję u kierownika czeka się godzinami, bo ten jest tak słabo ogarniający i tak długo łączy wątki, że najmniejsza sprawa schodzi mu wieki... Dyspozytornia traktuje kierowcę podobnie... Dyżury i kary za nie zaliczenie (a można nie zaliczyć przez przypadek - wystarczy klikniecie w zły stan terminala) to absurd i potężne kary finansowe oraz blokady. Mentalność z poprzedniej epoki. Jak chcesz czuć się jak tona łajna, to miejsce dla ciebie... Innym szczerze odradzam. Ja właśnie rezygnuję. Kasa też marna choć obiecują góry złota.

   
Konrad
@Michał 06.01.2018 09:41

W Krakowie. Ta strona dotyczy Krakowkiej Eko ;)

   
Krystian

To teraz Panie i Panowie proszę o jakieś szczegóły. Zatrudniają osoby bez licencji. Jak to się ma do przepisów? Do tego chyba nie ma już bezpiecznika więc tylko taxi. A na taxi musi być licencja, taksometr, kasa fiskalna, ubezpieczenie dodatkowe. Więc na jakiej zasadzie to działa? Jakie koszta wstępne i abonentowe?

   
Michał
@Tom 09.11.2017 17:44

Przecież napisałem, że licencja z Zabierzowa lub Zielonek. Licencja jest, więc wszystko jest spełnione. Inna rzecz, że nie na miasto Kraków :) mając licencje zabierzowską czatować przy lotnisku może i brać zlecenia na lotnisko może zgodnie z prawem. Zwłaszcza z lotniska do każdego miejsca, jakiego sobie życzy klient - czego, jeśli trzymać się ściśle reguły ustawy, nie mogą krakowskie licencje, bo mogą z lotniska tylko do Krakowa. Jedynie w Eko nie zarobi nawet na paliwo w taki sposób :D Brak możliwości stania na postojach Taxi w Krakowie to poważne utrudnienie w tej pracy. Musisz szukać miejsca na cywilinych i dziadować na parkingach sklepowych, zwłaszcza w strefach płatnych... O licencje krakowską nie jest trudno, naprawdę.

   
J.A

Beznadziejna firma

   
amper wafel

Chce ktoś do Taxi Wawel...jest wolnych 8 miejsc ..bo odeszli na zasłuzona...Wymagania..nienagana prezencja , fajne auto, poczucie humoru, uczciwośc i zmiana trybu myslenia. Abonament z czytnikiem 535 zł. Jak coś to pytac

   
Maciej

Jeżdżę dla Eko od pięciu miesięcy u inwestora w systemie 50/50 - paliwo po mojej stronie. To moja pierwsza korpo w karierze taksówkarza. Będąc zielonym czy nieogarniętym, jak zwał, tak zwał, w pierwszym tygodniu (połowa maja) miałem obrót prawie 2400 za 6 dni (pon - czw od 16 do 2 w nocy oraz pt - sob od 18 do 8 rano). Później było nieco słabiej, bo średnio było 2000 tygodniowo. Od drugiego miesiąca do te same godziny i dni pracy to maks 1500... I tak do teraz się utrzymuje. Miałem dwa lepsze tygodnie pod rząd (jakies 5 tygodni temu), gdzie znowu mi obrót wskoczyl na 2000 - ni z gruchy ni z pietruchy zacząłem dostawać kursy na lotniska, dalekie kursy poza miasto i kursy powrotne z poza miasta - cud! Ale to były tylko dwa tygodnie... Przedtem jak dostałem kurs na lotnisko albo jakiś dłuższy, to był rarytas. Teraz za nockę z piątku na sobotę mam średnio ok 400 zł, a z soboty na niedzielę obrót wynosi średnio 430 zł - obie nocki po ok 12/14 godzin... W dzień powszedni jak wykręcę 150 zł obrotu za 8 godzin, to szał... Dodam jeszcze, że znam osobiście człowieka, który jest m.in. inwestorem (nie tym, u którego pracuję), co jeździ tylko po 8 godzin z pt na sob, z sob na niedziele, i kilka godzin w niedziele; wykręca średnio 1600 - a kursy ma porządne. Jakby dorzucił jazdę w tygodniu to ho ho! Więc na miesiąc mam 4000 na pół, minus paliwo, na które wydaję ok 1000 miesięcznie - tygodniowo robię ok 1200 km... dobrze, że już mam licencję krakowską, to nie muszę szukać wolnego miejsca parkingowego, krążąc w kółko... Ciekawe jak sytuacja miała by się, jakby wynająć samochód od eko - teraz proponują mercedesy, nawet E-klasy ;)

   
Karolina

Wielu z Was wypowiada się na temat pracy taksówkarza. A czy ktoś może powiedzieć coś więcej o pracy dyspozytora? Na stronie internetowej Eko Taxi można znaleźć informację, że poszukiwani są kandydaci do pracy w weekendy właśnie na tym stanowisku. Dokładnie opisano wymagania oraz zadania jakie czekają na nowego pracownika, jednak nie ma niczego o warunkach zatrudnienia. Co możecie doradzić osobom, które zastanawiają się nad aplikacją?

   
Marcin
@Karolina 14.09.2017 11:17

Nie sadze ze mozna zarobic kokosy,jezdxilem jako kierowca ale tam co chwile zmienialy sie dziewczyny na dyspozytorni,wiec chyba lipa

   
Tom

Na stronie eko w wycenie kurs cena 1km to 2,29zl i rabat 30% co daje 1,6zl.. więc eko dopłaca do kursów kierowcy? 1,60zl jest od zawsze więc? Jeżeli stawka za km to 2,29 to chętnie przyjdę jeździć. Więc jak to jest? Jaki jest abonament? Nadal szukają kierowców bez licencji więc jak to jest z tym Eko? Ktoś mi wyjaśni?

   
kursant

nie polecam zostawilem cos w taxi brak checi odwiezienia chyba ze na moj koszt jakis zart nie polecam lepiej jechac autobusem niz tym pseudo taxi kierowca cham nawet nie powiedzial dzien dobry

   
Paweł
@kursant 02.09.2017 23:52

Sam zostawiłeś więc dlaczego miałby kierowca płacić za paliwo by zawozić Twoja rzecz? Tak jest wszędzie czy to w taxi czy mpk.

   

Zostaw opinię o Eko Taxi - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eko Taxi