Moi drodzy, proszę o odpowiedź.. Mam samochód i chcę jeździć w Eko. Jak to wyglada? Bo jeśli nie muszę miec licencji to musi mieć ją Eko na moje auto. Wpis taxi do dowodu mozliwy jest gdy mam taksometr (obnizenie wartosci samochodu). Czyli mam zalozyc sobie taksometr we wlasnym zakresie? Jak to wygląda od strony Eko? Jakie koszta tydzień/mc? Może ktoś napisać co i jak?
Musisz mieć identyfikator. Każda inna jazda jest nielegalna, niezależnie od tego co ci w EKO powiedzą. Lepiej odpuścić i iść do innej pracy, albo przyłożyć się do topografii i pracować w normalnej firmie, niż dostać karę od ITD. Nie jestem taksówkarzem, ale gdybym kiedykolwiek o tym myślał, nigdy bym nie wybrał firmy wożącej takich klientów jak EKO
A co jest złego w klientach Eko? Czy są gorsi? Dla mnie klient to klient. Ja nie dzielę ludzi na tych z Eko, Megi, Icar czy Uber.. Czyli jako beton powinienem mieć odrazę do każdego potencjalnego klienta który wybierze inną niż moja taksówkę? Dlatego właśnie wiele osób nie lubi taksówkarzy bo przez taką segregację ludzie mają błędna opinie o nas. A co do Eko.. Działa na granicy prawa, dobrze że mają jakąkolwiek licencje. Jak znają miasto lub potrafią jeździć na navi i robią to bezpiecznie to nie widzę problemu. Auto musi mieć taksometr, oznaczenie, koguta, wpis w DR oraz odpowiednie ubezpieczenie.
@Marcin a może Ty jesteś pracownikiem Eko Taxi? Na forum poszukiwani są pracownicy, którzy mogą opowiedzieć, jak w ich oczach prezentuje się dany pracodawca. Wszelkie praktyczne wskazówki i opis prawdziwych doświadczeń, stanowi zawsze bardzo dużą pomoc i ułatwia podejmowanie różnych kroków zawodowych. Możesz więc napisać, jak wyglądają warunki pracy i zatrudnienia w Eko Taxi?
Żeby was ręka Boska broniła żebyście zamawiali kiedykolwiek auto w tej korporacji ciśnie mi się na usta słowo taxi ale to nie jest taxi bo nigdy nie będzie Taxi tylko jakiś pojazd z jakimś nie wiadomo jakim kierowcą bez uprawnień bez kwalifikacji bez licencji Dzwoniłem wczoraj po to auto żeby mnie zawiozła 3 kilometry dalej to pani powiedziała że nie ma wolnego auta i rzuciła mi słuchawką i po zostawiła mnie na lodzie tak się nie robi tak się nie lekceważy klienta żenada nie polecam Przekażcie dalej
Tak jest w każdej korporacji czy nawet Uberze/Taxify. Jak nie ma auta to co mają zrobić? Specjalnie dla Księżniczki mają wyczarować? A może karetę wyczarowac np z dyni bo Kopciuszek chce jechać za 12zl?
@siedzęnakoniu a Ty rownież jesteś pracownikiem Eko Taxi? Możesz napisać, jak wypada ten pracodawca w Twojej ocenie? Różne punkty widzenia, stanowią dużą wartość dla osób zainteresowanych pracą. Jakie widzisz plusy i minusy pracy w tym miejscu?
Piękne opowieści jak to można legalnie jeździć nielegalnie. Zarobki, ilość kursów itd to mrzonki. Średni kurs 12-15zł. I można mieć 40zł na godzinę jak pisze Jacek ale nie licząc, że musisz wydać na paliwo. Do tego dyżury.. Za brak odbycia dyżuru 100zł kary, a czasem nie ma możliwości zapisania się na dyżur bo już wszystko zajęte.. Jak zepsuje Ci się auto podczas dyżuru mimo zgłoszenia to i tak dostaniesz zlecenie, a niee przyjęcie zlecenia -> kara! Jak masz złoma na gaz to się opłaca, w przeciwnym wypadku NIE! Jeździłem i max co się dało zarobić to 1500zł na tydzień ale z tego musisz opłacić abonament, paliwo, myjnie bo brudne auto to kara finansowa mimo, że czasem po jednym kursie będzie brudne, do tego vouchery (niższy abonament o tą kwotę) i płatności kartą, na którą musisz zaczekać i zapłacić prowizje.. Tak więc realnie masz 1000zł na tydzień minus opłaty. Co Ci zostanie?? A gdzie opony, serwis auta, oleje, płyny??? Brak krakowskiej licencji podczas kontroli ITD skutkuje kara finansową i brakiem możliwości uzyskania licencji (jeździłem za Zabierzowkiej)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Chodzi mi o to że jak chciałam się dogadać o wolne to muszę się podlizywać. Klimat nie mój .
I dlatego, że zaczyna się pracę po to żeby pracować a nie brać ciągle wolnego z powodu byle bzdury opowiadasz głupoty na temat atmosfery. Pogratulować. I dzięki Bogu ;)
@Po, każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii na temat Eco Taxi, ważne tylko, żeby były to posty zawierające argumenty. Jeśli uważasz inaczej, niż inni, napisz dlaczego tak jest. Pytałam też wcześniej o oferty pracy inne niż kierowca, wiesz co na ten temat?
EKO jest spoko. Latać i nie gadać. Cena fajna i ok.
Odradzam!! Na centrali sami fałszywi ludzie, co tylko się obgadają.Same kolesiostwo i układy.Dramatyczna atmosfera, ze starszą panią zmianową to istny horror wręcz. Jak jakiś kierowca podpadnie to później dostaje pewne miny i ciągłe kary za wszystko.
Nie każdy nadaje się do tej pracy. Centrala pracuje wzorowo. Ludzie są zgrani, życzliwi sobie, żyją w przyjazni . Po prostu , aż miło do pracy przychodzić. Druga strona medalu jest taka, że nie każdy jest w stanie pojąć rozległy system na, którym polega ta praca. Niestety młody pracownik musi się podporządkować i wykonywać polecenia przełożonego. Osoby mało bystre, powolne , niezdyscyplinowane niestety nie dadzą sobie tutaj rady.
Trzeba mieć tupet, aby takie bzdury wypisywać...Jakie kolesiostwo, jakie miny. Nie pisz bzdur Dorota, nie chcesz pracować to się po prostu zwolnij.
@Łukasz jak długo byłeś pracownikiem Eko Taxi? Czy mówisz to z perspektywy dłuższego okresu czasu? Może ktoś wie, czy Eko Taxi zatrudnia równie regularnie pracowników na stanowiska inne, niż kierowca? Gdzie poszukiwać ofert do pracy biurowej w tej firmie?
Jak szukacie pracy to Nie wchodźcie w to (usunięte przez administratora) będziecie płacić po 175 zł tygodniowo a Fige zarobicie,auto zajezdzicie że będzie złomem
@Realista, @polar, pamiętajcie żeby na forum nie używać obraźliwych stwierdzeń w stosunku do innych użytkowników. Co do pracy w samym Eco taxi, to jak widać opinie są podzielone. A czy możecie odpowiedzieć na jedno proste pytanie: czy jest to wasza jedyna praca czy traktujecie to jako pracę dorywczą?
Drodzy.. Jeżeli ktoś zastanawia się nad pracą w eko.. Spróbować zawsze można, tak? Ale jak nie masz licencji z Krakowa lub nie masz przynajmniej zdanego egzaminu z topografii i przepisów lepiej sobie odpuść. Podczas kontroli ITD dowiesz się dlaczego to co mówią na szkoleniu w EKO jest tylko stekiem bzdur. Nie masz licencji lub masz z okolicznych miejscowości oznacza, że nie masz licencji. Co innego jak jedziesz z lub na lotnisko i masz licencje z Zabierzowa ae na terenie Krakowa z taką jeździć nie możesz. Tzn możesz do czasu kontroli gdzie zapłacisz kilka tysięcy za brak uprawnień do świadczenia usług na terenie Krakowa. A uwierz, że będzie kilka osób w Eko które chętnie Ci pomogą byś miał kontrol - wiem z własnego doświadczenia. Kwestia legalności za nami.. Teraz zarobki.. 1,60zł za kilometr. 5km dojazdu do klienta, 2km trasy i zarobisz 9zł za taki kurs. Czy warto?? Do tego musisz doliczyć abonament, amortyzacje auta, etc. Ale żeby dostać zlecenie to też nie jest tak łatwo. Dostajesz zlecenie ale zaraz jest anulowane i dostaje ktoś inny. Najgorsze jak centrala anuluje zlecenie jak dojeżdżasz już pod wskazany adres. Tracisz czas i pieniądze na dojazd. A zlecenia voucherowe? Musisz jechać nawet jak zlecenie jest 8km od Ciebie i tak nic nie zarobisz bo za takie obniżą Ci abonament ale zawsze znajdą coś by wlepić Ci karę i to Ty dopłacisz. A jak jeszcze jeździsz dla inwestora to albo jeździsz 50/50 i paliwo po Twojej stronie lub 30/70 i nie martwisz się kosztem paliwa. Zawsze możesz wynająć auto z eko za 700zł/tygodniowo. Są też inwestorzy, którzy wynajmują tylko auto za 50-70zł/dzień. Niby wszystko fajnie ale co jak samochód się psuje, a psuje się raz, że od takiej jazdy, a dwa że naprawy sa na najtańszych częściach? W eko dostaniesz zastępczy ale inwestor rzadko kiedy ma na tyle samochodów by dać Ci zastępczy. Więc Panie i Panowie czy warto? Musicie odpowiedź sobie sami. Jak chcesz jeździć dla siebie i masz licencję to policz abonament najwyższy ze wszystkich sieci w Krakowie, ZUS, paliwo, myjnia, odłożyć na naprawy, zakupić opony dodać koszty np telefonu/tabletu, pakiet internetowy, aktualizacja automapy, etc. To wszystko jest na łączny koszt. Średni kurs to ok 17zł. Jak jeździsz dla inwestora nie interesują Cię koszta (poza paliwem) ale czy warto narażać się za nawet te 3000zł/mc (jeżdżąc 30dni w miesiącu po 12-14 godzin) mając na uwadze wizje kary za brak licencji?
Prawdopodobnie wiekszość tutaj dodając 2 do 2 wychodzi 7. Powiedzcie mi jak to jest mieć świadomość rujnowania własnego rynku pracy?
To zwykłe lewusy bez mózgu eko taxi to wielki kibel a kierowcy to pływające w nim kupy. Mam nadzieje ze (usunięte przez administratora) sie na słupach za psucie rynku taxi
Zabawne jest pisanie o poatologiach przez specjalistów z innych korpo, fakt legalnosci tych licencji nie podwazaja nawet kierowcy eko zresztą to widać jak wielu kiero eko robi licencje. A teraz co do wyliczeń... jaka jest roznica utrzymania auto miedzy eko ainnymi korpo w Krakowie ? Zadna te same koszty eskplatacji... abonament, zapominacie ze w cenie tego abonamentu macie zus plus podatek wiec jak komus nie zalezy to jest cos z 1500zl do przodu. A teraz co do jezdzenia co kursy i na 2 km a sa i takie co maja po 12, tylko fakt jest taki ze chociaz sa te kursy a.mie wystawanie na.postajach waweli i innych barbakanow a co do stawki na tej samej jedzi mega i icar wiec jak dziwnie im sie oplaca a eko nie, prawda jest taka ze po Krakowie jezdza te 3 korpo a reszta stoi i czeka na szczescie zlapania frajera z zagranicy ktorego mozna skroic, to tak jak opowiadal mi ukrainiec ktory poszedl na plac dominikanski szukac taxy i lazda miala zepsuta kase wiec ja wy jezdzicie? Wiec w temacie psucia opini taksowkarza to sory ale ale bogowie taxi najczęściej tworzą korki bp jezdza jalby wczoraj dostali prawko... poprostu powiedzcie ze macie konkurencje z icara eko i megi i was krew zalewa bo skonczyly sie kokosy a.zaczal wolny rynek
To dla odmiany coś na temat pracy na centrali. Praca na starych aparatach telefonicznych przez które często nie słychać, przez co trzeba często prosić klientów o powtórzenie adresu.O słuchawkach nie ma nawet nowy, co tam że nawet sąsiedzi tego przybytku skarżą się na dźwięk dzwoniących telefonów. Z resztą o pracowników centrali nie dba się tam w ogóle.Nie ma nawet miejsca parkingowego na terenie firmy - fizycznie jest jak najbardziej.Praca w brudzie - brak środków czystości, do dezynfekcji nawet nie wspomnę. Pracownicy sprzątają sami,łącznie z odgarnianiem śniegu w zimie.Oczywiście o umowie można zapomnieć - umowa zlecenie na 400 zł, żeby nie generować kosztów dla firmy. Dodatki za nocki,święta itp nie istnieją. Jednym słowem jeśli ktoś lubi prace w hałasie i w brudzie, z beznadziejnym dojazdem ( obrzeża miasta ) za 11 zł za godzinę to szczerze polecam.
Witam. Nie wiem jakim cudem niektórzy piszą że w EKO zarabiają 5 tyś na czysto chyba mieszkają w tych samochodach. Bo przy stawce nocnej 2 zł i bez strefy ? Chłopaku Ty żeby zarobić 200 zł musisz zrobić blisko 200 km A ja niecałe 50 km Ty wymienisz olej co 3 miesiące i malujesz auto do granic możliwości. Róbcie licencję i spierdalalajcie z tej EKO bidy. Dobrze radzi Beton Taxi
ok ty po ile jeździsz? po 2,8 ok na prokocim z siennej jest około niech bedzie 7 km wracasz na sienna 7 km czyli zrobiłeś 14 km za 19,6 zł to jest 1,4 zł za km (usunięte przez administratora) naucz sie liczyć
ty sie naucz liczyć dziecino... 7km x 2.8 +7zl startówki = 26,6 taryfa dzienna..a nocna?? 7x4,2zl + 7zl startówki = 36zl...a ty w nocy robisz ta trase za ile?? :D i co więcej ci powiem...ty w nocy WRACASZ ( a może nie wracasz? widać tabuny takich jak ty eko drajwerów wracających za darmo w tej cenie do centrum ( tfu geniusz ekonomiczny się znalazł)
zbieram chetnych kierowcow ktorzy sa oszukiwani na kursach, np dostaja mine a przydupas jakis bierze kurs dobry. coraz wiecej osob jest oszukiwanych, kilkanascie kierowcow stale jezdzi reszta dostaje ochlapy, skoro kazdy placi abonament to powinno byc sprawiedliwie. zbierze sie chetnych troche to piszemy pismo do wlasciciela eko, bo samych logach bd widac ktorzy kierowcy stale jezdza daleko, a inni czekaja na kursy godzinami. trzeba ukrucic to kolesiostwo gejowskie. moj mail niewdzialny3(małpa)gmail.com
hehe, to dopiero jaja..nielegalne (usunięte przez administratora) bez licencji na Kraków będą protestować :D
Wiesz.. niektórzy mają krakowskie licencje. Pomijajac licencje fakt jest faktem, ze tego typu zagrywki sa na porządku dziennym w eko. Do tego jak jezdzisz u inwestora to stan techniczny samochodu pozostawia wiele do życzenia.. Takie złomy jeżdżą ze strach ale na kontroli w eko samochód rewelacja, a Ty majac niedziałająca lampke w bagazniku dostajesz blokade do czasu naprawy lub gdy masz wymienione lusterko i jest w czarnym kolorze zamiast w kolorze nadwozia..
Jak się jest debilem I się nie ogarnia aplikacji to się nie jeździ, ja jeździłem na białej dacii nigdy niemialem kursy bo byłem bliżej niż ktoś wcześniej to jest zwykła sciema,
normalnie biore taxi betona stojacego na balicach, wsiadam jade z nim do skawiny, po czym na koniec kursu wzymam policje ze kierowca bez licencji zabierzowskiej stoi na balicach i bierze klienta z lapki do skawiny. beton wiadomo agresywny bo chcial naciagnac klienta ale policja skierowala wniosek do umk o cofniecie licencji i ukarala duzym mandatem za nielegalne podbieranie klientow uczciwym taxi zaberzowskim
Panie i Panowie, którzy nadal jeżdżą w Eko... Nadal bywa tak, że podjeżdżacie pod podany adres, a tam ktoś inny z eko bierze klienta, a Wy po trzech dzwonkach dostajecie mine ? :D Tak samo nadal jeżdżąc np. czarnym passatem, wasz klient czeka na czerwoną hondę lub srebrnego forda ? :D Aha, i współczuję Wam godzinnych oczekiwań na zlecenie... Widzę, jak biedaki stoicie w nocy na weekendzie i zasypiacie z nudów... A ja jeżdżę, i to za wyższą stawkę ;) Mój znajomy jeszcze jeździ w Eko i mówi, że od nowego roku czekać plus minus pół godziny w godzinach nocnego szczytu na weekendach, to standard :D Wczoraj pokazał mi terminal... Chyba za dużo pracowaliście i zarabialiście, i macie przymusowe odpoczynki ;)
dalej wywalają z kolejki, już mam dość tego, myślałem, że się odmulą ale nic ,dalej dacia za 700 tygodniowo pierwsza, potem płacący 1.200 abonamentu, potem ci na własnej działalności czyli 400 zł miesiąc. Tylko se goście pomyślcie, ile wam się odkłada na emeryturę przy 1.200 abonamentu, czyli składki 100 zł. Na karaibach raczej nie poleżycie.
No to jak to jest z panami kierowcami EKO-Taxi ? 1. czy kierowca "ekotaxi" musi mieć licencję czy nie ? 2. ile trzeba zapłacić firmie aby świadczyć usługi pod jej szyldem ? 3. co to znaczy logować się w danym rejonie, kto przydziela rejony, na jakiej zasadzie klient wchodzi do samochodu eko ?????
Licencje musi posiadać by jeździć legalnie ale.. Jadąc z lotniska Balice do Wieliczki taksówkarz powinien mieć licencje z Wieliczki lub Zabierzowa ale powiedz to w dowolnej korporacji z Krakowa to Cię wyśmieją.. Więc jazda na licencji z Zielonek jest tak samo ważna jak i w przypadku powyżej gdy ktoś jedzie na licencji krakowskiej. A do auta wsiada otwierając drzwi.. bo inaczej byłoby ciężko..
Powiedz to tym co dostali wyroki i tym co dostali kary administracyjne.....kurs z Lotniska do wieliczki prowadzi przez Kraków a z Krakowa do Krakowa nie prowadzi przez Zielonki więc nie wpuszczaj tu ludzi w maliny.Kara administracyjna to 8000zł a sąd to od 500 do 5000 (w Krk najwyższa zasądzona to 2000 ale wyrok gratis w prezencie ).Poszukaj dobrze bo jeżdzą jeszcze goście co podostawali kary.Robie z Tobą kurs,biore paragon i ide złożyć zawiadomienie do UM.Kiedyś oskarżycielem był UM teraz policja.....
Zabierzów to nie Zielonki ani Kraków. Lotnisko Balice nie jest na terenie Zielonek czy Krakowa a właśnie Zabierzowa. Dlatego lotniskowcy mają licencje z Zabierzowa. Kurs Balice - Wieliczka mimo tego, ze jedziesz przez Krakow nie zaczyna sie ani nie konczy w Krakowie wiec tak jak napisalem zgodnie z przepisami licencja z Zabierzowa lub Wieliczki. Teoretycznie kurs moze zostac zamowiony z poza terenu licencji ale nie mozna zabierac pasażerów z łapki i stać na postojach poza terenem swojej licencji.
Dobre a niby buce z innych korporacji lepiej jezdza, zawodowi kierowcy a wiekszosc taxi blokuje ruch i nie uzywa kierunkow. A potem sie dziwic ze taxowkarze to buce. Fajnie sie pisze mandaty taxim bucom za kierownica taxi
Od kiedy eko to korporacja taxi? To po pierwsze, po drugie coś mi ukraińcem zajeżdżasz. Bo kto mówi buc? Obrażasz innych pokazując swoją nieudolność w języku i ignorancję. A do tego kierunki? Kierunki to masz w róży wiatrów a nie w samochodzie. I tak. Jeżdżę taxi i nie mam problemu z chłopakami i dziewczynami z eko. Jeżdżą i jeśli mają licencję to nie ma problemu. Problem pojawia się gdy ktoś udaje taxi a nie ma żadnej licencji czyli przerobiony bezpiecznik z kogutem taxi. To jest oszustwo i powinno być karane bardzo surowo. Dla każdego w mieście znajdzie się miejsce do pracy tylko nie oszukujemy klientów. Dotyczy to wszystkich nawet betonów. Klienci będą wdzięczni.
Chory czlowieku na zachodzie polski mowimy buc, tak samo kierunki. A ty zamiast mowic dwor mowisz pole jak wiesniak
Wole iść na pole z dworu niż na odwrót. I kto tu wieśniakiem jest? A tak poza wszystkim, to Ty przyjezdna ciota więc zamknij mordę.
Abstrachujac od jezykowych potyczek. Fakt jest taki ze wielu kierowcow na krakowskiej, po otrzymaniu licencji zachowuje jal by na nich splynela laska majchrowskiego i nagle staja sie kierowcami na miare kubicy a niestety w starciu z rzeczywistoscia okazuje sie poziom BOR
Jezdzilem w Eko ponad rok, mozna bylo zarobic nie najgorzej ale tak bylo 2lata temy jak kierowcow bylo 150,zrezygnowalem bo abonanent miesieczny 1200zl,kary finansowe za wszystko.,blokady za wszystko, kontrole samochodow zeby bzdury znalezc i nal.blokade,czekalem na zlecenia po 9-11 zl czasem godzinami,weekendy byly tylko ok, faktycznie system wywala kierowce z kolejki jak w rejonie pojawi sie taki kierowca ktory jezdzi samochodem nie swoim a od eko biala dacia i taki wchodzi na nasze miejsce.Kretactwo, wiadomo ze nikt sie nie przyzna ale kiedys podwozilem kierowce wlasnie od bialej dacii z wynajmu i mowil: dobre kursy,dlugie,czesto poza miasto za 700zl tygodniowego abonamentu.Firma nastawiona tylko na zysk,kierowcy to zlo konieczne.Zrobilem licenxje poszedlem do norm.korporacji,abon placy maly,jezdze mniej a zarabiam wiecej,klienci lepsi w eko czesto byly parchy, i agresywni.Madrzy kierowcy ktorzy jezdzili na rowni ze mna,tez porobili licencje i opuscili eko lipe,nawet kolega z rady kierowcow tez olal eko i jezdzi w norm.korpo.Zastanawiam sie...w weekend mimo ferii,spory ruch jezdzimy bardzo duzo, w ciagu godziny przejezdzalem pijarska marka czy basztowa....ci sami kierowcy eko stoja caly czas bez zlecenia.....smieszne,ze potrafia mowic ze jest dobrze.Dobrze to ma prezes :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi " tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Kandydaci do pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi " napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.