Warto jeszcze podkreślić, że z eko jeździ w przeważającej większości patologia.. w kilka osób taniej niż komunikacją miejską. Tak więc przy każdym zleceniu modlisz się aby tym razem był ktoś normalny. Ale takie życie.. jak się nie ma licencji na Kraków to się jeździ w eko..
O ile kierowców UBERa taksówkarze nie lubią bo jakoś tam odbierają im klienta, tak biedaków z EKO jest im po prostu żal. Zdezelowane auta, abonament i realnie max 300 zł. tygodniowego zarobku za zarwanych 7 wieczorów i nocy to absolutne maksimum co można tam zarobić. Wybaczcie ale to trzeba mieć nasrane pod czaszką żeby pakować się w taki kanał. Za 1500 złotych to można sobie z palcem w tyłku odnaleźć w KR pracę na pełną umowę w ciepłym biurze czy przy produkcji a nie hodować hemoroidy bez ubezpieczenia i odpowiadając za przewożonego pasażera. W EKo żeby zarobić na czysto 1500 to trzeba naprawdę zap.......ć tak po 70h tygodniowo. Brat spróbował - teraz mamy z niego bekę...
Tak sie smiejecie, a moze jest tu ktos, kto jezdzil w eko i przeszedl g dzies indziej i moze opisac przeskok zarobkow, jesli taki mial?
W eko masz 1,6 za km, brak możliwości zabrania kogoś z łapki no chyba że bezpieczny przejazd ale to tak jak Uber.. w Barbakanie np z łapki to 2,3.. oczywiście to dzienna stawka.. policz sobie jaka różnica? Do tego 500zl abonentu na miesiąc a nie 1000 jak w eko..
Tak tylko do 500zl abonamentu dolicz sobie 1200 na zus tak ze w tym eko nie jest wcale az tak drogo bo jak sam se placisz zus to masz w eko abonament 360 zl...
A8? ale chyba starym trupem jakimś.....???
Piękne opowieści jak to można legalnie jeździć nielegalnie. Zarobki, ilość kursów itd to mrzonki. Średni kurs 12-15zł. I można mieć 40zł na godzinę jak pisze Jacek ale nie licząc, że musisz wydać na paliwo. Do tego dyżury.. Za brak odbycia dyżuru 100zł kary, a czasem nie ma możliwości zapisania się na dyżur bo już wszystko zajęte.. Jak zepsuje Ci się auto podczas dyżuru mimo zgłoszenia to i tak dostaniesz zlecenie, a niee przyjęcie zlecenia -> kara! Jak masz złoma na gaz to się opłaca, w przeciwnym wypadku NIE! Jeździłem i max co się dało zarobić to 1500zł na tydzień ale z tego musisz opłacić abonament, paliwo, myjnie bo brudne auto to kara finansowa mimo, że czasem po jednym kursie będzie brudne, do tego vouchery (niższy abonament o tą kwotę) i płatności kartą, na którą musisz zaczekać i zapłacić prowizje.. Tak więc realnie masz 1000zł na tydzień minus opłaty. Co Ci zostanie?? A gdzie opony, serwis auta, oleje, płyny??? Brak krakowskiej licencji podczas kontroli ITD skutkuje kara finansową i brakiem możliwości uzyskania licencji (jeździłem za Zabierzowkiej)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Do Ciekawy : hahahah 3/4tys to zapłacisz za abonament do eko za 3msc. Jak zarobisz 2 tys to sukces. Pozdrawiam tego ..... co jeździ A8 w eko hahahha co za gosc...
Witam, czy jest ktoś w stanie uśrednić zarobki w Eko taxi? Czy można wyciągnąć te 3-4 tyś na czysto jeżdżąc tylko nocami powiedzmy 26 dni w miesiącu?
Dobry żart.. 3-4 tys? Musiałbyś jeździć po 24h. Za 1,6zl za km to nie wykonalne. 1000zl abonamentu, koszt paliwa, etc.. jak masz licencje na Kraków to każda inna korporacja.. jak nie masz to zrób kurs, zdaj egzamin i idz jeździć legalnie.
Zamówiłam Taxi uprzedzając że jadę z dzieckiem.. przyjechał bezpieczny przejazd.. bez fotelika.. a tylko w taxi można jechać z dzieckiem bez niego.. więc musiałam zamawiać prawdziwe taxi. Czyli eko nie działa tak jak powinno..
(usunięte przez administratora)
Nie każdy musi wiedzieć że to na Weissa.. zazwyczaj mówisz na jaką ulice chcesz jechać.. co do Ukraińców na "bezpiecznym przejezdzie" to faktycznie plaga.. przy tej pogodzie po 25 minutach jazdy auto będzie brudne z zewnątrz a dywaniki jak ktoś wchodzi w brudnych butach też będą brudne.. ale nie zmienia to faktu, że są osoby które nie przywiązuje wagi do czystości auta którym jeżdżą i to bez znaczenia czy eko czy inna korporacja. A co do wydawania reszty.. jak każdy zaczyna płacić 100zl banknotami to ciekawe skąd brać na wydawanie? W sklepie też nie zawsze mają wydać i jakoś nikt z tego afery nie robi.. nie bronię tu eko tylko wszystkich. A kontrola BP przez UM/ITD może zmotywuje do zrobienia licencji..
Petla azory to dla ciebie adres docelowy? A co to autobus jest? Ze nie wspomne rzeczywiscie "Panciu" jak ty kursy zamawiasz spod ikei na petle azory i jeszcze wyobrazasz sobie nie wiem co, to brawo ty. Trzeba bylo jeszcze focha zarzucic ze na wprost chodnikiem nie sadzil, tylko przez rondo. Szok. I rzeczywiscie ludzie sypiecie czesto stowami, "bo sobie rozmienie", a bywa ze i z 200 wyskakujecie, to i zdaza sie problem z wydaniem nastepny raz. A jak trafi problem na was to wielkie halo. Nastepnym razem do betona wsiadz, to jal uslyszy co za kurs to jeszcze kopa zaliczysz. Fochy i wymagania i najlepiej jeszcze gratis. Masakra.
Wg.prawa pracy kara na pracownika nie może być większa niż zarobek.A na papierze wszyscy zatrudnieni w eko maja po 100 zl...wiec żadne tam placenie im 500 czy 1000zl!
Dziś reklama na rmf maxxx była ale nie zmienia to faktu, ze zleceń nie przybyło a jest wręcz odwrotnie. Dostać zlecenie to sukces. Czekać prawie 2 godziny na zlecenie za 9zl.. Może osoby na dyspozytorni naucza się typografii bo jak zlecenie na woli Duchackiej dać komuś z huty zamiast komuś kto jest 1,5km od klienta? Podjechałem w okolice zlecenia a dopiero po 12min przyjechała taksówka po klienta. Do tego zlecenia miny specjalnie wysłane aby odpowiednia osoba dostała długie zlecenie np. lotnisko. Jakby tego było mało dostajesz zlecenie po czym jest anulowane przez dyspozytornię niby ze klient zrezygnował, a klient czeka.. Dzwoni z drugiego numeru i zamawia drugą taxi i jakoś zlecenie jest realizowane. Chyba coś jest nie tak..
Jak masz taka sytuacje to jedz po adres i realizuj zlecenie, bo te kursy to są dobre zlecenia ktore dostaja auta szefostwa, ja tak kiedys zrobilem i moga ci naskoczyc
Wiesz ile jest za podebranie klienta? Kara + zwrot za kurs + blokada na terminalu.. nie warto.. jedyne co to zmiana na normalną korporacje gdzie abonament jest 500zl na miesiąc a nie 250 tygodniowo jak tu..
Nie masz racji jesli ty zostales oszukany to nic nie zrobia, ja tak ztobilem kolega tez i cisza, radze tez poczytac opinie o innych sieciach na tym forum, ogolnie wszyscy tak robią. Z tym 500 abonamentu to tak nie do konca: 500 abonament plus zus 1100 i podatek 50zl i robi sie 1650 a tu jednak ten tysiak i nic cie nie obchodzi de facto...
Nie liczcie na dalekie kursy, takie dostaja przydupasy prezesa. Pozatym lipa w tym roku straszna, ludzi naprzyjmowali a reklamy zero
(usunięte przez administratora)
To już wiem że z Huty jesteś...tam tylko jest tylu cwaniakow. Chcesz kontrolować kierowców to się zapisz do straży miejskiej albo do policji.
Po zakończonym kursie to się możesz prosić.. Usługa została wykonana na warunkach na jakie się zgodziłeś. Tylko, że licencja nie jest do pokazywania klientowi. To tak jakbyś kazał lekarzowi pokazać prawo wykonywania zawodu.. Czy eko z kogutem taxi i licencją zabierzowska jest legalny? Po czesci tak.. Usługę świadczy licencjonowany kierowca, masz ubezpieczenie, samochód spełnia wszystkie warunki Taxi.. W licencji jest informacja że można zabierać osoby z poza swojego terenu jeżeli jest w drodze powrotnej lub jest to zamówienie telefoniczne (lub inna forma zamówienia na odległość). Może jest to na granicy prawa ale porównując do bezpiecznego przejazdu jest bardziej legalne i bezpieczne. Eko Taxi to nie lewusy z ubera choć też nie są do końca w porządku. Bezpieczny przejazd jest czymś takim jak Uber. Tak dawniej działał też icar..
Nie opowiadaj bzdur. I Car nigdy tak nie działał. Owszem przeszkadzał taksówkarza ale mieli licencję na przewóz osób i kasy fiskalne. Później prawo się zmieniło i wszyscy robili licencję taxi krakowską.
Dziwi mnie tylko ze w praworządnym państwie może działać taka firma jak eco.opowiesci ze nie da się z tym nic zrobić jest dla mnie żenująca.Troszke myślący człowiek byłby w stanie w ramach istniejącego prawa zlikwidować ta bandę cwaniaków w 24 godziny.Kto ochrania działalność tej firmy warto by się zastanowić.
Od niedawna jeżdżę w Eko. 1.60/km to jakieś jaja! Taxi to ma być jakiś tam luksus a nie konkurencja dla komunikacji miejskiej. Bilet MPK 20 minutwy to koszt 2.80. A tu ładują się do auta cztery osoby i przez pół Krakowa jedziesz za kwotę 12zl. Czyli dzieląc to na cztery osoby wychodzi 3 zł na łebka. Drwią z ciebie, pękają że śmiechu zastanawiając się jak ci się to opłaca. No nie opłaca tak więc trzeba powiedzieć goodbye!
Mając krakowską licencję i jeżdżąc w eko trzeba być baranem albo mieć komornika....
Sprawa wygląda tak: Jeżeli chcesz zostać taksówkarzem to tą firemke trzeba traktować jako przechodnią...Zalety są takie że jeżdżąc po Krakowie szybciej się nauczysz ulic, osiedli itd na których nigdy nie byłeś niż z kartki papieru która to ma cię przygotować do testu z topografii miasta. No niestety, trzeba włożyć trochę wysiłku nauczyć się topografii i zdać egzamin krakowski. Nie wiem co myśleć o taksówkarzach w Eko mających licencje Krakowska...żyją jakimiś złudzeniami ze będzie lepiej? czy poprostu nie chcą lepiej zarabiać?? Być może martwią się o kadrę kierowniczą i chcą by żyło im się jeszcze lepiej???!!!
Panie na centrali są cudowne! Jako dobry pracownik tej wspaniałej firmy dostałem zlecenie odebrać klientkę z przystanku Dworzec Główny Tunel!!! Nie zastanawiając się zjechałem ulica Lubicz pod Rondo Mogilskie i skręcając w lewo wyjechałem w Tunel! Wyprzedzając tramwaj nr 50 zajechałem na przystanek. Byłem bardzo zniesmaczony że tablica informacji pasażerskiej nie pokazała że podjeżdża eko taxi! Zastanawiam się nad skarga do Zikit!! Klientka była zachwycona szybkością przyjazdu (2 minuty) oraz moim oldtimerem Mercedesem na rejestracjach zabytkowych! Problem pojawił się z otworzeniem drzwi bo próg peronu nie pozwalał. Jako że kombinowanie szefostwa jak jeszcze bardziej orżnąć pracowników udziela się także kierowcom otworzyłem szyberdach i zaprosiłem młodą panią z bagażem do auta! Wslizgnęła się bardzo zgrabnie ku uciesze pasażerów oczekujących na peronie! Zdjęciom i fleszom nie było końca! Pytam się dokąd kurs bo pięćdziesiątka mnie z tyłu już poganiała....Pani mówi że pierwszy raz w Krakowie i poprosi pod Politechnikę! Nie byłem zdziwiony czy zaskoczony bo w tej firmie kursy za 7 zł czy 10 to norma! Wręcz się ucieszyłem że coś zarobię stojąc już w mieście około trzech godzin! Ruszyłem z piskami jadąc tunelem na kolejny przystanek. Oczywiście pani wyjęła banknot 200 zł. No cóż..nie mając jej wydać bo i z czego jak taka gotówką nie obracam podarowałem jej kurs...mówiąc że może następnym razem zapłaci...Wyjechawszy z tunelu czekała na mnie juz policja mpk i Tv Kraków! Nie żałuję! Każdy chce mieć w życiu swoje pięć minut. Fajnie że spotkało mnie to w Eko Taxi!
Po wizycie w eko taxi jestem zadowolony. Okazało się ze mogę jeździć moim golfem II lub polonezem byle by miał 4 drzwi. Jako że w polonezie jedne się nie otwierają postanowiłem ze postawie na golfa II a miła pani w biurze powiedziała ze będę spełniał dodatkowe kryteria: "zachodni samochód" = więcej zleceń . Wcale się nie przejąłem mała ilością zleceń z centrali wkońcu 4 tys utargu miesięcznie to i tak dużo więcej niż 1500 na budowie :) aha jeszcze jedno. Trzeba płacić abonament, co tydzień i nie obchodzi ich skąd na to wezmę. Jak braknie to ziemniaków sprzedam.
Jeżdżę w eko taxi i nie jest kolorowo.. dziś w nocy będąc w okolicy rynku jako pierwszy w kolejce nie dostałem zlecenia tylko ktoś inny mimo, że byłem 100m od klienta, potem kolejne zlecenie 700m ode mnie i jako jedyny w rejonie też nie dostałem zlecenia. W nocy zlecenia dostają wybrańcy albo trafiają na giełdę gdzie jedni dostają powiadomienie 20sek przed innymi.. w dzień jest lepiej choć też nie jest tak jak powinno.. czas zabrać autko i jeździć pod inną banderą. Wiem, że nigdzie nie jest dobrze ale nie można dać sobą pomiatać. Do tego skandalicznie niska cena za kilometr. Dla klienta jest ok ale żeby zarobić to nie.. Do tego bezpieczniki bez jakiejkolwiek licencji, bez ubezpieczenia dla taxi, bez badań psychotechnicznych kierowców, a samochody.. o tym już lepiej nie mówić bo rozpadający się golf 2 to żadne bezpieczeństwo.. Tak więc od stycznia witaj icar lub mytaxi
Eko to są sami oszuści codziennie 280-300km aby wyjść na swoje. Zlecenia pod stołem dla aut cygana gryzka tak zwane gryskowozy. dno i oszustwa nie wyszkolona kadra utarg max 200-250zł przy 10 godzinach. Słoiki nie znajace miasta,większość blachy WPN,CIN,BGR
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi " tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Andrzej Tabor " Eko Taxi "?
Kandydaci do pracy w Andrzej Tabor " Eko Taxi " napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.