Centrala nie interesuje się tym co dzieje się w oddziałach. Jak kierownicy potrafią uprzykrzyć życie i pracę pracowników. Niby są regionalni ale trzymają sztamę z kierownikami i zgłaszane problemy nie zostają rozwiązane. Budżety ustalane wg tego jak bardzo lubi cię regionalny. Lubię cię dam ci zarobić a reszta niech się męczy.
Jakieś bzdury piszesz, żeby tylko pisać..Jeśli twój kierownik źle cię traktuje, pogadaj z kimś wyżej.. Budżety nie zależą tylko od regionalnych ..
Firma chyba robi sobie z nas, pracowników żarty. Jesteśmy jako Polska tak wysoko w rankingu Sonovy, a o jakiejkolwiek nagrodzie cisza. Kongres zawieszony na dwa lata, ale w tym roku mógł się spokojnie odbyc. Czekacie na kolejną fale, żeby powiedzieć - chcieliśmy, ale niestety sytuacja nam nie pozwala? Kpicie sobie z nas w tej chwili nie dając żadnej informacji na temat czy kongresu czy jakiejkolwiek gratyfikacji za udany rok. Firma wygrywająca w konkurencji dbania o innych - pacjentów, pracowników... No chyba o pracowników to z roku na rok coraz mniej.
I te coroczne ankiety zadowolenia które wypełniasz po telefonie od menago, że wszystko ms być na pięć plus a jak jest każdy wie
Na jakie wsparcie w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Kogoś zaprosili już na rozmowę na stanowisko Kierownik Oddziału? Zauważyłem, że w ogłoszeniu nie napisali za bardzo o tym, jak wygląda organizacja pracy i kwestia dyspozycyjności. Poza tym nie jestem z regionu, czy oferują chociaż pakiet relokacyjny? O tym też nic nie ma, a no jakby nie patrzeć, na stanowisku kierowniczym to żaden rarytas.
Kolego Ty chyba nie z branży. Kierownik oddziału często jest kierownikiem samego siebie, a praca polega na tym ,że oprócz tego że jesteś protetyki to po prostu prowadzisz taki gabinet. Bardziej to przypomina prowadzenie mini biznesu niz zarządzanie. Ludziom z poza branży ciężko to wyjaśnić.
Super firma , mam aparaty słuchowe od marca 2023r zakupione w Oddział GEERS w Grodzisku Maz. Bardzo miła i kompetentna obsługa z Panią Magdaleną Dolecką , moje wielkie uznanie --pozdrawiam wszystkich pracowników Czesław Budziszewski
Firma chyba robi sobie z nas, pracowników żarty. Jesteśmy jako Polska tak wysoko w rankingu Sonovy, a o jakiejkolwiek nagrodzie cisza. Kongres zawieszony na dwa lata, ale w tym roku mógł się spokojnie odbyc. Czekacie na kolejną fale, żeby powiedzieć - chcieliśmy, ale niestety sytuacja nam nie pozwala? Kpicie sobie z nas w tej chwili nie dając żadnej informacji na temat czy kongresu czy jakiejkolwiek gratyfikacji za udany rok. Firma wygrywająca w konkurencji dbania o innych - pacjentów, pracowników... No chyba o pracowników to z roku na rok coraz mniej.
To było tak poniżające, że nawet szkoda strzępić język. Przykre jest to, że traktują nas - osoby robiące obroty firmie, jak (usunięte przez administratora).
Mnie dziwi to ciagłe narzekanie, pretensje i użalanie się nad sobą. Zarząd też komuś podlega, Sonova to ich nowy szef, więc przestańcie tu ujadać tylko weźcie się ogarnijcie i skupcie na swojej pracy, wtedy wszystkim będzie dobrze. Nie da się czytać tych wiecznych pretensji i sfrustrowanych opinii „lojalnych” pracowników. To Twój wybór, po co się tutaj męczysz.
I te coroczne ankiety zadowolenia które wypełniasz po telefonie od menago, że wszystko ms być na pięć plus a jak jest każdy wie
Szukają z tego co się dowiedziałem doświadczonego protetyka słuchu. Na stronie jest ogłoszenie faktycznie, ale w sumie to nie napisali, ile tego doświadczenia wymagaja i czego oczekują . Może ktoś tutaj wie? Albo właśnie był na rozmowie i może powiedzieć, o co pytali i co chcieli wiedzieć ogółem?
Korporacjonizm. To tyle. Szkoda czasu. Firma typowo sprzedażowa, a nie protetyczna. Z tego co się orientowałam - MOBBING na szeroką skalę. Niektórzy pracownicy mieli PRZEGRANE procesy o mobbing.
Nie tego oczekiwałam.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Centrala nie interesuje się tym co dzieje się w oddziałach. Jak kierownicy potrafią uprzykrzyć życie i pracę pracowników. Niby są regionalni ale trzymają sztamę z kierownikami i zgłaszane problemy nie zostają rozwiązane. Budżety ustalane wg tego jak bardzo lubi cię regionalny. Lubię cię dam ci zarobić a reszta niech się męczy.
Jakieś bzdury piszesz, żeby tylko pisać..Jeśli twój kierownik źle cię traktuje, pogadaj z kimś wyżej.. Budżety nie zależą tylko od regionalnych ..
Kochani, tutaj pewnie sami protetycy i asystenci się wypowiadają, a ja chciałam zapytać o pracę na stanowisku, na które szukali lata temu właśnie w Łodzi. Chodzi o Pracownika ds. Obsługi Klienta (telefonicznego). Nadal firma ma własne call center? Ile płaci? Jakie warunki pracy są? Help!
Hej, chciałabym do nich aplikować na Protetyka Słuchu. System wynagrodzeń jest zależny od wyników sprzedaży, czy dają tutaj podstawę, czy leci się na samej prowizji? No i jak już jesteśmy przy sprzedaży, to pracują na jakiejś bazie czy klientów trzeba samemu pozyskiwać? Napisali, że zwracają koszty podróży przy organizowanych szkoleń, a nie ma szans by dostać samochód służbowy?
Oczywiście, że jest podstawa. Premia jest jeśli wykonasz nadany Ci cel. Jeśli to oddział który już prosperuje otrzymujesz bazę klientów, jeśli trafiasz do nowego miejsca to sama tworzysz bazę z pomocą marketingu, reklam online czy druków z zaproszeniami na badanie. Szkolenia są obowiązkowe dla każdego pracownika, gdyby każdy miał otrzymać samochód służbowy żeby dostać się do centrali to ile firma potrzebowałaby mieć tych aut ? To jest nierealne.. Natomiast zwrot kosztów podróży jest rozliczany na bieżąco i bardzo uczciwie, wszystkie poniesione koszta na które uzyskalo się zgodę przełożonego są zwracane.
Na jakie wsparcie w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Wszystkie korporacje przestrzegają praw kobiet w ciąży, także Geers. Myślę, że większy problem jest z tymi kobietami w ciąży, gdyż tylko zajdą w ciążę idą na zwolnienie. Jakby ciąża była choroba. Praca nie jest ciężka, czasem trochę stresu, godziny pracy też normalne. A pracodawca nie robi problemów, w końcu większość pracowników to kobiety. Problem jest raczej z drugiej strony, że to pracownice wykorzystują pracodawce.
Skoro większość pracowników to kobiety a ja jestem w trakcie szukania pracy, to wiesz może, czy i mężczyzna ma szansę się załapać? Napisałaś, że godziny pracy normalne. Zdradzisz w jakich tu się pracuje? To istotne dosyć dla mnie. Atmosfera też git?
Problem z kobietami? Jak tylko poinformowałam, że jestem w ciąży otrzymałam informację zwrotną od regionalnej, że mam iść od razu na zwolnienie bo blokuje miejsce osobie, która mogłaby przyjść od razu w zastępstwie na moje miejsce. W związku z tym, że miałam umowę na czas określony, to trwa ona tylko do czasu porodu w następstwie firma rozwiązała ze mną umowę
To muszę przyznać, że bardzo słabo zachowała się Twoja regionalna. Wręcz zakrawa to o(usunięte przez administratora).To nie regionalna decyduje o tym czy powinnaś być na zwolnieniu tylko lekarz. Skoro się dobrze czułaś to czemu miałabyś nie pracować. Ale rozumiem dlaczego poszłaś na zwolnienie, praca w takich warunkach czytaj z takim stresującym przełożonym nie miała sensu. A napiszesz w jakim regionie to było, bo naprawdę takie sytuacje nie powinny mieć miejsce
Na pewno nie wszystkie. Wśród facetów też są konflikty, zapewniam cię. Wszyscy tu mają umowy na czas określony? Można zawalczyć żeby dostać bezterminową? Jak sądzisz?
Ile jest zmian w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o.?
Pracowałam w Geersie, teraz pracuje w innej korporacji. Muszę przyznać, że Geers naprawdę dużo mnie nauczył. Szkoda, że dalej na stołkach regionalnych siedzą te same osoby.
Zainteresowało mnie ogłoszenie na stanowisko asystenta protetyka słuchu-sprzedawcy. Napisali że jak się nie ma wykształcenia w tym kierunku to mogą przyuczyć. Podobno jest możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w konferencjach i wyjazdach integracyjnych dla wyróżnionych pracowników. A jak to wygląda w praktyce? Można się załapać na takie wyjazdy czy to głównie forma nagrody i nie każdemu się należy?
Są organizowane coroczne konferencje z rozdaniem nagród dla wyróżnionych pracowników. Na tej również konferencji są przyznawane nagrody pieniężne dla konkretnego regionu na właśnie integracje dla wszystkich pracowników regionu :)
Oooo, brzmi całkiem nieźle. A te nagrody pieniężne w jakich kwotach oscylują? I co taki dany region musi zrobić by został wyróżniony? :>
Nagrody pieniężne dla regionu z przeznaczeniem na integrację. Masz podstawę i premię od realizacji budżetu sklepu i premie indywidualna.Chcesz ladnie zarobić najlepiej jak będziesz wkładał do obrotu sklepu 50 tys zł.
Jestem zawiedziony jakością wyrobów firmy Geers. Traktowanie klienta beznadzieja. zrywają się bez winy użytkownika przewody łączące aparat ze słuchawką. Nie polecam!
To portal dla pracowników i pracodawców. Proszę złożyć reklamację, a nie sądować takie opinie. Same się zrywają, leża i się zrywają? To straszne co powie konkurencja, skoro nie polecasz?kup w innej firmie i sprawdź.
Proszę złożyć reklamację w oddziale lub pisząc do siedziby firmy. Pana komentarz na portalu dla potencjalnych pracowników nie przyniesie tutaj skutku w postaci uznania zażalenia. Proszę skorzystać z przysługujących Panu praw konsumenckich
Od 6.12. br. oczekuje na wiadomosc o terminie wizyty w serwisie w Kole i cisza przez duze C! Telefonu nie ma kto odebrac ani komorkowego ani stacjonarnego. Moze pod choinke dostane "termin" wizyty po 11.1.23 r. Pozdrawiam , bo blisko ladne Swieta. Maria Wilk z Kola
Jest to ta sama firma która kiedyś oszukiwała ludzi na darmowe badania serca a skończyło się na nieudacznik sprzedającym lekarzy garnków serdecznie nie polecam (usunięte przez administratora)
Chyba źle trafiłeś człowieku, nie oczerniaj firmy i jej pracowników jeśli nie masz pewności! Wstyd i hańba za takie wpisy!
A ta cała plotka to skąd się tak właściwie wzięła w takim razie? Chyba jednak cos musiało być nie tak, bo z powietrza nic raczej się nie bierze? była ostatnio jakaś oferta odnośnie darmowych badań?
W Geers jak we większości placówek protetycznych badania słuchu są od lat przeprowadzane bezpłatnie. Nie podbijaj tematu, bo to po prostu nie ma sensu..
Zabierasz głos a (usunięte przez administratora) wiesz jak kupujesz od nich aparaty to jesteś głaskany ale jak powiesz po próbie aparatu że nie kupisz od nich to jesteś traktowany gorzej jak pies ja sam się przekonałem więc nie (usunięte przez administratora) głupot
Dokładnie tak a nawet jeszcze gorzej. Po zakończeniu gwarancji nie radzę korzystać z jakichkolwiek kontroli aparatów czy testowanie nowości bo zaczną się problemy.
Dlatego moi mili pacjenci zapraszam do prywatnych gabinetów, gdzie prawdziwy protetyk słuchu potrafi naprawić aparat. Bo dziwnym trafem wszystkie aparaty zaraz po gwarancji się psują i oczywiście nie opłaca się go naprawiać, tylko trzeba kupić nowy. Darmowe badania są przykrywką aby tylko sprzedać aparaty, serwisy są po to by coś na siłę, najlepiej nowe aparaty wcisnąć klientowi. Więc moi drodzy pacjenci / klienci zacznijcie korzystać z małych gabinetów protetycznych, może i trzeba zapłacić za badanie, bo niestety nikt nie pracuje za darmo, ale macie pewność, że badanie jest wiarygodne, a aparaty naprawdę potrzebne. Jeśli kogoś nie stać na nowy aparat, to prawie zawsze można wykonać naprawę, to mit, że to się nie opłaca. Jeśli ktoś zakupił aparat za 4 tys, a naprawa będzie kosztowała 700 zł to chyba się to opłaca, problem w tym, że większość protetykow nigdy nie widziała wnętrza aparatu. Protetycy w korpo muszą proponować nowe aparaty bo przecież trzeba zrobić narzucony budżet, więc to im się nie opłacają te naprawy. Dlatego odeszłem od korpo.
A czyli Gienia to jednak Pan Gienek! Taki spryciarz i internetowy (usunięte przez administratora) jak się okazuje. Jak kłamiesz już w na samym początku w nicku to ile musiałeś nakłamać w tych farmazonach które wypisujesz, ty nasz idealny niekorporacyjny protetyku..aż strach pomyśleć!!! Nie odszedłeś tylko cie pewnie wyrzucili, bo byłeś słaby. Taka jest prawda w 90% przypadków takich internetowych krzykaczy. Ci dobrzy nie mają czasu siedzieć i pisać głupot w internetach. Nie mają czasu i nie muszą! Tyle o panu i pana mądrościach panie Gieniu ;-);-)
Nigdy nie kupujecie aparatów w firmach jednoosobowych , firmach które raz w tyg są w danej przychodni a potem objazdówka po innych przychodniach.Ile takich gabinetów bylo w Poznaniu a już się zamknęły albo wykupiły je korpo....A klienci chodza od firmy do formy szukając pomocy .Efekt końcowy ze kupują nowe aparaty dla zapewnienia komfortu czyli serwis w każdej chwili w tyg.
Nie wiem do którego oddziału Pan trafił, ale zapewniam że w większości z nich nie ma z tym problemu. Jestem osobą mobilną i zawsze wszędzie uzyskiwałem pomoc
Cześć. Czy ktoś wie jak idzie sprzedaż w mieście Legnica? Warto aplikować?
Dlaczego Legnica na Nie? Bardzo dobre miejsce, z klientami od lat. Co to za pomówienia?
Nie polecam budzety kosmiczne a pacjentow co raz mniej. Gora cisnie na maxa.
Jak bardzo wysokie są teraz budżety do realizacji ? Da się je robić przy obecnych czasach? Dalej jest nagrywanie Pacjentów tak jak ktoś wcześniej o tym pisał?
Kierownicy regionalni wywierają nacisk na pracownikach że ci MUSZA robic budzety. Co region to regionalny a ci sa rozni. Zalezy jak trafisz. Na regionalnych naciska wyzszy szczebel ze budzety maja byc zrealizowane. Sa wyzsze o kilkanascie procent wzgledem poprzedniego roku jak nie wiecej. Przez dwa kwartaly tego roku byly wysokie. Ludzie dawali rade sprzedawac wiecej niz chciano. To teraz dowalili plany jeszcze wyzsze niz bylo wykonanie w tych kwartalach. A po „podwyzkach” czy jak woli firma zmianie systemu wynagrodzen sensowna wyplata zaczyna sie od realizacji wyzszej niz wymagana. Ciekawe co bedzie z nowym rokiem bo rosnie najnizsza krajowa ktora dogoni niedlugo widelki firmowe. Wymagaja wyksztalcenia w zaden sposob go nie wynagradzajac. I tak dalej obowiazuje super system szkoleniowy z nagrywaniem. I okropnie droga nowa technologia
Czyli targety do zrobienia wysokie i od nich zależy wysokość wypłaty? Jakie dali podwyżki? Bo z tego co piszesz niespecjalnie je odczułeś.
Na jakie obecnie zarobki na start (podstawę) można liczyć jako dyplomowany protetyk słuchu aplikując do waszej firmy? Czy w jakiś sposób zależy to od miasta?
Nie polecam kilkanaście razy musiałam chodzić i robić aparat bo końcówki zrobili źle i cały czas się kruszyły a na dodatek cały czas dopłacać za nawet zobaczenie to jest śmieszne żeby kupić tak drogo i z ubezpieczeniem i mimo tego dopłacać nie polecam gdyż nie ma dobrej poprawy słuchu i cały czas coś się dzieje z nimi
Jestem w trakcie -na razie OK,
Odkupiłem aparat słuchowy który jest na gwarancji od innej osoby W firmie Geers oznajmiono mi że drugi nabywca nie ma żadnych praw łącznie z tym że pozbawiony jest jakich kolwiek napraw gwarancyjnych to jakiś absurd firma Geers to jakieś (usunięte przez administratora) nie znają przepisów gwarancja obejmuje produkt a nie człowieka w innych firmach tej branży nie ma takiego dziadostwa unikajcie z daleka Geers dopasowanie prywatnie do dwoje uszu aparatu kosztuje 800 zł.gdzie w innych firmach koszt wynosi 400 zł.dlatego odradzam korzystania z usług Geersa
Warunki gwarancji sadze ze przechodzą na kolejnego właściciela ale dopasowanie czyli praca protetyka to są dodatkowe koszta.400 zl od sztuki aparatu.Platne jednorazowo.Radze się dopytać dokładniej a nie robić tu aferę.Proszę uszanować pracę drugiej osoby
Szkoda słów poprzedni właściciel zapłacił za tą usługę i miał ją dożywotnio jaka różnica kto przyjdzie z aparatem do dopasowania w regulaminie Geers nie ma nic na ten temat więc można robić co się chce w innych firmach jest całkowicie inaczej
Pani Aniu a co mogą powiedzieć ludzie myślą że w innych firmach jest tak samo i płacą nie sprawdzają gdzie indziej firma Geers to materialiści byłem na badaniu słuchu tam są dwie osoby w drugiej firmie obsługuje jedna więc cena musi być podwójna
Gwarancja na same aparaty jest na aparaty, więc przechodzi na kolejnego nabywcę i dotyczy gwarancji na aparaty czyli urządzenia. Natomiast dopasowanie aparatów do niedosłuchu nowego nabywcy to odrębna sprawa. Jest to dodatkowa praca Protetyka tj. badanie słuchu, badanie socjalnej wydolności słuchu, dopasowanie aparatów i zaprogramowanie aparatów. I jest to zapłata za wiedzę i doświadczenie Protetyka. Nie wiem czy Pan wie ale oprogramowanie do aparatów słuchowych kosztuje ogromne pieniądze, więc dlaczego którakolwiek Firma ma Panu to prezentować, tylko dlatego że postanowił Pan zaoszczędzić i kupić aparaty używane z drugiej ręki. No bez przesady. Co do regulaminu...regulamin jest i jest dostępny dla Klientów jawny, więc jak przed kupnem się Pan nie zorientował jakie są koszta to już Pana niedopatrzenie.
Haha chciałeś przyoszczędzić i sobie kupiłeś aparaciki od kogoś kto ci je wepchnął po zmarłym na aledrogo i jeszcze ci pewnie naopowiadali że ci w firmie Geers zrobią całe dopasowanie za darmo. Jesteś w błędzie jak myślisz, że ktoś będzie dla ciebie za darmo pracował. Kupiłeś w internecie to teraz płać lub kombinuj jak w tym co kupiłeś słyszeć....może alegro ci je dopasuje? W Lidlu tez kiedyś sprzedawali takie badziewie co udawało aparaty i co też chodziłeś do kierownika sklepu, aby ci za darmo na uszy założył??? ps. A to czy w sklepie są dwie osoby czy jednak wynika z wielkości sklepu i ilości pacjentów, nowych i stałych tych zadowolonych, których trzeba obsługiwać posprzedażowo...tak własnie za darmo, mają to w cenie jak kupili tu aparaty.
gwarancja jest na produkt nie na czlowieka. ale ustawiania aparatu nie podlegają takowej gwarancji i za te trzeba dodatkowo placic jeżeli chcialo sie przyoszczędzić na aparacie. Prosze nie robic dramy tylko zasiegnac dobrej informacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 3 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Geers Akustyka Słuchu Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.