Opiszecie mi jak praca koordynatora obsługi naziemnej teraz wygląda? pytali o zarobki wcześniej, nikt się nie odniósł jeszcze ale przed tym interesuje mnie najpierw czy to praca dla mnie. Proszę wiec o szczegóły. Czy jest tu ktoś kto teraz pracuje?
Witam, jaka jest atmosfera na autobusach ? Da się dogadać w sprawie grafiku ? Może ktoś napisać jakieś plusy i minusy tej pracy ?
Tak jak przedmówca- chcesz się ubabrać wazeliną ? to idź do tej "super" firmy... obiecają Ci złote góry a potem wycisną jak cytrynę i wywalą.. Jesteś operatorem nie kierowcą - kierowcy trzeba płacić dodatki i ma limit czasu pracy.. operatora można zaorać i nikogo to nie obchodzi.. a te " autobusy " to złom bez klimatyzacji albo zamarzniesz albo się ugotujesz.. wycieki i awarie pneumatyki to norma a serwis wszystko olewa... Kwestia wazeliny - im bardziej będziesz spolegliwy i spełniający każde żądanie dyspozytorków ( tu się ich nazywa (usunięte przez administratora) ) będziesz miał może i lepiej , w chwili gdy się postawisz nie licz na nic.. to kolejna norma w tej firmie i wszystkich działach i obszarach . .. Zresztą poczytaj opinie innych , sam zobaczysz. Obyś nie żałował decyzji..
nie rozpadnie? Opiszesz jakie autobusy teraz dają? Mój partner od nowego roku chciał tu przyjść ale teraz to już sama nie wiem czy to zrobi. Doświadczenie generalnie ma. tylko co to za pojazdy? Co jaki czas tu w cos inwestują?
Tu jest taki problem, że raz brakuje ludzi raz słyszę że jest ich przesyt. Tak naprawdę najbardziej brakuje w sezonie. Więc jeśli chce iść od nowego roku to niech raczej szykuje się na czerwiec. Zgadzam się autobusy pozostawiają trochę do życzenia, ale moim zdaniem ta praca ma wiele innych plusów jak np zaczynasz i kończysz w tym samym miejscu. Można spokojnie dojechać do pracy samochodem, czy też nie użerasz się aż tak z pasażerami jak w zbiorkomie. Moim zdaniem plusem jest też to że nikt pod koła ci nie wejdzie i nie będziesz mial dylematu dojechać jego czy zrobić ostre hamowanie. Moim zdaniami ta praca ma plusy jak i minusy. Dla mnie w porównaniu do zbiorkomu jest o niebo lepsza, ale to już każdy musi ocenić sam
A to wszystko dlatego że ls jest tak słabo zarządzany przez znajomków czy lizusów Wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie ile razy w przeciągu 5 lat zmieniał się prezes LS? Po 3 razach przestałem liczyć
Zgodzę się, że brak klimy przeszkadza, bo w latu się gotujesz. Ale powiedz mi czy w zbiorkomie masz inaczej? Tam też zjadasz posiłek w autobusie a tu przynajmniej nikt ci na jedzenie nie patrzy, tylko możesz zjeść w spokoju. Mi akurat to nie przeszkadza a nawet pasuje. Co do parkingu mam wykupiony abonament na parking i nie uważam że jest to drogo. W porównaniu do galerii Mokotów jest tu bardzo tanio jak za parking za miesiąc. Nie miałem nigdy problemu z ludźmi przy drodze serwisowej. Uważam że w porównaniu do miasta to jest tu spokój. Tam wchodzą ci jak (usunięte przez administratora) a w szczególności starsze panie które uważają się za nieśmiertelne. Nadal podtrzymuję że jest tu spokojniej i o wile lepieje
Czemu tak zamilkłeś ? .. alokatorki z bożej łaski nie powiedziały ci co masz napisać czy argumenty się skończyły ? ty... a może ty jesteś jednym z wymienionych i wstyd (usunięte przez administratora)że musisz bronić tej firmy i jej podejścia do ludzi ? Ci którzy mieli dość i poczucie własnej wartości ręki wam nie podadzą na ulicy .. nawet nie podchodźcie ..
Czemu tak zamilkłeś ? .. alokatorki z bożej łaski nie powiedziały ci co masz napisać czy argumenty się skończyły ? ty... a może ty jesteś jednym z wymienionych i wstyd (usunięte przez administratora) ściska że musisz bronić tej firmy i jej podejścia do ludzi ? Ci którzy mieli dość i poczucie własnej wartości ręki wam nie podadzą na ulicy .. nawet nie podchodźcie
Szeregowy zleceniobiorca/pracownik tejże firmy doskonale wie jak jest i nie będzie marnował swojego czasu na sztuczne pudrowanie pracodawcy co innego pracownik na wyższym stanowisku niż zwykły (usunięte przez administratora) który nie wie co zrobić z wolnym czasem przed kompem albo dział HR który nic nie wie o stanowisku na których szuka kandydatów bo większość życia (usunięte przez administratora) w klimatyzowanym biurze i która/y wstawia te same ogłoszenia co X czasu licząc że ktoś cudownie się zgłosi i będzie chciał robić za śmieszne stawki
(usunięte przez administratora) Ja w tym bałaganie przejeździłem wystarczająco dużo lat, żeby mieć swoją ugruntowaną opinię o farmie kolesi .. i teraz rozwieję twoje nadzieje- nie awansujesz, nie będziesz doceniany i wyróżniany i hołubiony przez kierownictwo, będziesz karany za każdą bzdurę jaką sobie tylko będą chcieli wymyślić :D Ja po 10 latach maiłem ambicję odejść z tej turbo firmy tam gdzie ludzi doceniają i szanują, karta przedpłacona dla kierowcy , przepraszam operatora autobusu w okresie tylko i wyłącznie zimowym nie jest żadną nobilitacją i wyróżnieniem... kierowcy autobusu trzeba płacić dodatki za pracę w pewnych warunkach- operatorowi nie ... czego jeszcze nie rozumiesz ?
Prócz tych zarobków o które ktoś pytał w kontekście pracy przy obsłudze naziemnej przy Chopina to możecie w razie czego jak ogólnie praca tam wygląda? piszą ze wielu ludzi szukają, to jakaś nowa ekipa będzie? jak tu dbają o jakieś zintegrowanie, samemu trzeba się wdrożyć w zespół?
O BHP ostatnio nikt nie pisał? Opinie ogólnie widzę ze są rozbieżne ale mnie by interesował konkret odnośnie pracy jako spec od wspomnianego BHP. Czy poznam bieżące kwoty startowe? Nie ma widełek a w razie czego posiadam studia podyplomowe we wskazanym zakresie, które zostały określone w mile widzianych. Czy cos jeszcze będzie miało wpływ na oferowana stawkę?
...daruj sobie,gdyz bhp jest lamane nagminnie,masz stac po stronie szefa a nie roboli,nawet gdy lamane jest bhp,wpadnij na sortownie bagazy na Chopinie,to zobaczysz w jakich ludzie warunkach pracuja,oswietlenie,kible,klima latem,cieplo zima,pokoj socjalny ja chlew,nie wspomne o ladowaniu kontenerow i skakanie przez barierke z bagazem w rekach ok.20-30 kg x kilkadziesiat,kilkaset na jeden lot...
Czy osoby z biura maja szanse tam wejść i zobaczyć co i jak? Mnie akurat interesowała praca jako agent ds. obsługi frachtu. O tym stanowisku możecie cos tez dopowiedzieć? Tu o bhp nie ma co się martwić? I co z tymi bagażami i pracą przy nich? od kiedy są tam takie warunki jak opisujesz? Nikt do dziś jeszcze tego nie zglaszal? Nie było problemów?
...byl PIP i nic,poklepali sie po pleckach,posmiali chodzac po sortowni,to strefa wrazliwa i zamknieta,malo kto ma tam wstep,wiec nic sie nie zmienia,przerzucasz tony ciezkich bagazy (30 i wiecej kg),stawy siadaja,kregoslup trzeszczy,oczy od migajacych jarzeniowek bola,zolte swiatlo z nich swieci,generalnie jest polmrok w pomieszczeniu,klosze od lamp brudne,lampy poprzepalane i nie swieca...wiele by jeszcze pisac...
Tak,to prawda,cała prawda i tylko prawda...samoloty obsługiwane są bardzo często bez taśmociągów i ciągarek,wskakujesz do bagażnika i robisz rozładunek lub załadunek,albo przy odlocie ciągniesz przyczepę lub dwie jak koń pociągowy(brakuje tylko chomąta) na przód lub tył samolotu zależnie gdzie ładujesz bagaże,możesz też być odbierającym lub podającym walizki i dźwigać te wielkie,ciężkie ,,krowy"...
Rekrutacja koszmar nie polecam nikomu, głupie docinki, niepotrzebne komentarze, panie z HR łącznie z panią O.N. na czele obgadywały kandydatki i kandydatów po zakończonym spotkaniu, pani ola jest bardzo arogancka jak się kogoś obsmarowywuje to należy wpierw sprawdzić czy drzwi są zamknięte i czy nikogo nie ma na korytarzu i uwagi co do wyglądu i ubioru zachować dla siebie. Powiedziały że oddzwonią z wynikiem rekrutacji jak najszybciej, dzwoniły kilka razy i raz sms ale nie odpowiedziałam, nie mam zamiaru pracować w firmie w której tak traktuje się kandydatów a co już dopiero pracowników.
zdawkowe, pytania na poziomie szkoły średniej po angielsku najbardziej interesowało ich to jak kandydaci reagują na pytania rekrutacja to masówka - nie ty to następny
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jakie są proponowane zarobki na stanowisko koordynator obsługi naziemnej w LS na lotnisku Chopina?
Przepracowałem w dziale PAX 2 lata.Najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tej pracy.Dla zainteresowanych prośba.Weźcie moje słowa BARDZO na poważnie.
A na tym dziale co się dzieje? Ja tak naprawdę to na inny i tak chce iść ale zaciekawiłeś mnie tym komentarzem. Zwłaszcza, że dwa lata robiłeś, z innymi działami jak współpraca wygląda? na innych można się spodziewać korzystniejszych warunków?
Znam osoby które też narzekają na LS a pracują po XX lat niedocenione, psychicznie wyniszczone, zastraszone z rodziną, często z kredytem i nie mogą sobie pozwolić na zmianę jednak w pandemii sporo dobrych osób z LSu odeszło i żadna z osób które znam podkreślam - żadna! nie żałuje swojej decyzji
Jakie są Wasze opinie nt. pracy na stanowisku koordynator obsługi naziemnej na lotnisku Okęcie? Interesują mnie zarobki, możliwości awansu czy podwyżki, możliwość brania nadgodzin i jeśli tak, to czy płatnych? Z góry dziękuję za Wszystkie opinie.
Cóż można powiedzieć o tej " super " firmie ? Chyba tylko cytując klasyka " firma extra ale w opowieściach fajniej wyglądała "... A tak poważnie to jest to (usunięte przez administratora) do jakiego nikt kto ma dla siebie odrobinę szacunku nie powinien wchodzić. Podam tylko kilka przykładów a i tak fani i firmowi klakierzy kierownictwa będą twierdzić, że to nie prawda. Kolesiostwo level master- jeśli jesteś kolegą .. przyjacielem alokatorów z rampy, cargo.. tzw motoru czy transportu, spijacie sobie z dziobków, po pracy idziecie na wódkę albo w czasie wolnym robicie rodzinne imprezy, o wspólnych wakacjach nie wspomnę macie zawsze lżej- lepszy sprzęt, lżejsze rejsy... dłuższe przerwy. Jeśli nie chcecie być wazeliniarzami szykujcie się na ciężką harówkę. Sprzęt- w znaczącej większości to złom który powinien zostać wysłany do huty i tam przetopiony na żyletki .. jest taki pojazd , MULAG nr 914 w którym tak śmierdzi paliwem że kręci się w głowie a hałas jest taki że nie da się rozmawiać nie krzycząc. Pamieta ten sprzęt lata 70 ubiegłego wieku. W większości sprzętów tej firmy nie działa ogrzewanie ( nie myślcie nawet o klimatyzacji , tej nie ma nawet w autobusach i załogówkach bo się popsuła i od x msc nie można tego naprawić ) o śmieciach i petach w kabinach nawet nie mówię- można się przylepić do siedzenia jeśli nie jest podarte .. Na terenie lotniska jest zakaz palenia poza miejscami wyznaczonymi a w kabianch wszyscy jawnie palą. Socjalny- to jest dopiero cyrk :D to tak naprawdę szatnia ( sterty brudnych szmat , przepoconych butów toreb i plecaków na parapetach i " szafkach " śniadaniowych zmieści się w niej kubek, słoik z cukrem i może mała paczka kawy nic więcej nie wejdzie. Wszyscy siedzą w jednym pomieszczeniu. Rampa, " kryształ " - czyli sprzątanie pokładu, " neoni " - koordynatorzy rejsów.. na zmianie jest +/- 100- 120 osób , w czasie przerwy w lotach mają do dyspozycji JEDEN czajnik i SZEŚĆ mikrofalówek ( jeśli wszystkie działają ) a tych raczej nikt po sobie nie myje- jeden zagrzeje sobie rybę inny po chwili ma ciepłą kanapkę o zapachu dorsza :D A ... są jeszcze dwie lodówki w których nikt tez raczej resztek zapomnianych obiadów nie sprząta- nawet kiedyś była przyczepiona kartka LODÓWKA TO NIE CMENTARZ, NIC TU NIE MUSI ZOSTAĆ NA WIEKI ale ktoś ją szybko zerwał ... Szatnia- jest takowe miejsce - po za terenem lotniska w budynku PETROLOT w podziemiach ale trzeba przyjść min 30 min wcześniej żeby się przebrać i dojść do bramy żeby się wyrobić na autobus który was zawiezie pod wejście do pomieszczeń firmowych, gdzie w korytarzu odbijacie kartę zegarową najlepiej przed pełną ( 6.. 14.. 22 ) godziną bo inaczej macie spóźnienie i trzeba odpracować.. Wychodząc nastawcie się na kolejkę do zegara, przepychanki przed bramą i bieg do szatni żeby zdążyć na autobus i pociąg.. albo przebierajcie się w toalecie i trzymajcie ciuchy na parapecie. A jak was już zwolnią po wyssaniu z was całej energii nie liczcie na uścisk dłoni czy spojrzenie w oczy - wypowiedzenie dostaniecie bez słowa wyjaśnienia powodów, może nawet przyślą Wam je pocztą , takie praktyki też są stosowane. Może to długie co tu wymieniłem ale to i tak nie wszystko.. dużo by można jeszcze napisać ale to innym razem albo polecam inne opinie . Generalnie dobrze pomyślcie kilka razy zanim złożycie tam dokumenty i podanie o pracę .
Jazda po płycie taśmociągami bez kabiny w deszczu czy śniegu to standard.. te lepsze bo z kabiną , nowsze dostają kolesie .. reszta niech moknie albo marznie, nikogo to nie interesuje... jak się przytrafi awaria - wyciek paliwa albo oleju piszecie wyjaśnienie i nie macie premii. w tzw ciągarkach nie ma ani ogrzewania ani wspomagania układu kierowniczego, o amortyzacji też zapomnijcie... siedzicie jak na koźle wozu drabiniastego.Zasłony na przyczepach bagażowych albo podarte albo brakuje zaczepów i walizki wylatują na drogę pod jadące za wami inne pojazdy, trzeba prosić boga , żeby się nie wysypały podczas przejazdu przez drogę kołowania bo tam się wam zatrzymać nie wolno pod żadnym pozorem. O ubraniach i butach nie będę się wypowiadał bo nie ma słów uważnych za parlamentarne żeby te cuda opisać .. nadają się tylko do kosza.
Szczerze nie wiem skąd ten hejt na LS jako pracodawcę. Miałem niemalże roczną przygodę w ich firmie jako Agent Obsługi Pasażerskiej, którą wspominam stosunkowo dobrze. Zakończyłem współpracę tylko dlatego, że wpadła mi lepsza oferta (bo nie ma co ukrywać - jak za te warunki w postaci zmian 4:30-24:00 + okazyjnie nocki, dyspozycyjność 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku to warunki finansowe mogły być lepsze - ale o ich poziomie doskonale wiedziałem od momentu rozmowy rekrutacyjnej, więc "wiedziały gały co brały") Ludzie, którzy narzekają to najprawdopodobniej ta grupa ludzi, która chciałaby żeby im płacili za spanie (bo i takich w pracy poznałem). Na początek zaczynacie od działu PSR (czyli robicie quicki, zadania specjalne od team liderów itp - nic, co wymaga niewiadomo jakich umiejętności). Jak już ogarniacie podstawowe rzeczy to przenoszą Was do gate'ów albo check-inów - i tu się zaczyna prawdziwa, lotniskowa praca. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy to jak najbardziej jest OK. Raczej każdy ze sobą współpracuje, ja na początku swojej kariery zdecydowanie otrzymałem wsparcie od Team Lidera i współpracowników, nikt mnie nie traktował jako gorszego bo dopiero zaczynam. Podsumowując, praca w LSie na pewno jest w porządku jak Was to kręci. Różne zmiany, Wysoka dyspozycyjność sprawiają, że jak jesteście tu z przypadku to długo nie wytrzymacie. Ja swoją przygodę z firmą będę wspominał dobrze - na pewno nabyłem dużo ciekawych umiejętności, które pomogą mi w kolejnych etapach kariery zawodowej.
Witajcie, mogę się wypowiedzieć na temat pracy na rampie ponieważ tam pracowałem. Jeżeli nie boisz się ciężkiej pracy szczególnie w sezonie to wpadaj. Logicznym jest że praca w lato na płycie lotniska jest ciężka z powodu temperatury i sezonu. Jest to ciężka praca w brudzie i (usunięte przez administratora) w ciężkich warunkach (60 stopni w lato + wiaterek na płycie). Przełożeni są spoko jak się z nimi dobrze żyje, a dobrze się z nimi żyje jak się bierze weekendy. Szczególnie w sezonie bo nikt nie chcę takowych brać. Można poznać fajnych ludzi. Fajna atmosfera rampiarze są miedzy sobą raczej przyjaźnie nastawieni pomagają sobie w ciężkich sytuacjach w pracy. Szczególnie młodzi bo stara gwardia pozostawia wiele do życzenia oni wychodzą z założenia że przepracowali już swoje i teraz czas na młodych i zapominają o tym że każdy powinien pracować tyle samo ponieważ mamy takie same obowiązki ; ). Nie mówię tutaj o wszystkich ponieważ są wyjątki. Generalnie nie ma miękkiej gry jeżeli ktoś nie ma głowy do trzymania ręki na pulsie dbania o swoje interesy i umiejętności rozwiązywania konfliktów to to raczej nie praca dla niego. Ponieważ takowe się zdarzają. Czy polecam? Fajne doświadczenie ale nie na dłuższą metę. Wpadnij i oceń sam. Pozdrawiam Wszystkich z LS = )
(usunięte przez administratora)
Tu się nic nie zmieni dopóki będzie w firmie panował nepotyzm.Do tego tak jak juz wspomniałem wcześniej niektore z tych osób potrzebują pomocy psychiatrycznej.Powinno się ich odizolowac od kontaktu z normalnymi ludźmi. Jeżeli chodzi o ludzi na tych samych stanowiskach, w większości jest ok. Ale tak jak napisałem , wyżej jest psychopatia, alkoholizm, (usunięte przez administratora) i kolesiostwo
Brałam udział w rekrutacji i niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego… pan Krzysztof który ja prowadził, najpierw bombardował o kontakt , żeby tak owe spotkanie umówić a na koniec nie był w stanie napisać choć krótkiego maila z podziękowaniami , że jednak wybrali kogoś innego… Nie było by w tym nic nadzwyczajnego, że firmy tak robia, gdyby nie informacja że informacja zwrotna będzie na pewno bo firma nie uskutecznia “ ghostingu” . Po telefonie do owego Pana uslyszalam ze musze poczekac jeszcze 2 h bo musi z kolezanka coa ustalic po czym zero kontaktu. Czy naprawde tak ciężko powiedzieć że wybrało się kogoś innego? Brak klasy Panie Krzysztofie
Wysłałem aplikacje do LS na nocne sprzątanie (czy też doczyszczanie) samolotów. Pytanie czy warto, czym się będę konkretnie zajmować? Stawka 33 brutto/h mnie jako singla bez zobowiązań zadowala. Dzięki za merytoryczne odpowiedzi
Hej Czy mógłby ktoś opisać finanse w chwili obecnej? zlecenie i etaty? zastanawiam się nad przyjściem do pracy raczej dział pasażerski mnie interesuje, ale zanim cokolwiek zrobię chciałbym wiedzieć czego się spodziewać (finansowo)
Kasa marna i na podwyżki się nie zanosi. Jeśli jesteś przed 26rokiem życia i jesteś na zleceniu to nie jest najgorzej bo podatku nie płacisz.
Obecnie LS unika umowy-zlecenia jak ognia biorąc pod uwagę pracowników na stałe. Pracuję w PAX, jestem studentem poniżej 26 roku życia, więc z wiadomych przyczyn UZ jest dla mnie bardziej korzystne. Dogadałem się z nimi na okres próbny na podstawie UZ, potem niestety umowa o pracę.
..poczytaj opinie pracownikow...,szanujesz zdrowie fizyczne i psychiczne ???...to daruj sobie..,na calym cywilizowanym swiecie wszystkie operacje sa tak samo platne..,ludzie tam zarabiaja grube tysiace po przeliczeniu na PLN,pracuja w ludzkich warunkach itp. ,u nas np. na Okeciu(usunięte przez administratora) kasa ,musisz tyrac w znoju na nadgodzinach przerzucajac kilka ton bagazy i tak czesto po 5 dni non stop,a gora LS i PPL,LOT itp. przyznaja sobie mega premie za Twoj bol,pot,niszczenie zdrowia,kontuzje itp. Ty idziesz na zwolnienie ,wydajesz setki pln na leki i (usunięte przez administratora) Ci premie,wtedy dostaniesz 800 ojro ,,pensjii,, (jałmuzny)
Jestem zainteresowany podjęciem pracy na lotnisku. Ogłoszenia są z dwóch firmy LS i Welcame. Słyszałem od znajomego stewarda że praca jest nerwowa ponieważ cały czas brakuje personelu. Czy to prawda? Czy w perspektywie roku jest możliwość awansu? Jeszcze pytanie czy płatne są nadgodziny. Z góry dziękuje za merytoryczną odpowiedź.
Zawsze brakowało ludzi i będzie brakować, teraz jest środek sezonu dlatego praca jest szczególnie nerwowa i napięta ale nie tylko dlatego ta praca jest stresująca tu zachodzi wiele czynników które wzajemnie na siebie oddziaływują m.in. nieadekwatne wymagania pracodawcy względem pracownika, wynagrodzenie niewspółmierne do ilości pracy, drakońskie zmiany grafikowe, ogólnie zależy w której firmie przełożeni też nie są do kina w porządku Jeśli chodzi o WAW to tak: LS - jest słabo zarządzany kadra „pseudokierownicza” jest z łapanki awansują kogo popadnie po znajomosci, kierownik pax jest mega spoko WAS- tutaj liderzy przełożeni są bardziej doświadczeni, w welcome tez niewiele więcej zarobisz na zleceniu niż ls, kierowniczka pax odrealniona tak jakby żyła w innym wymiarze dla niej tylko tabelki musza się zgadzać i już Obie firmy początkowo proponują umowe zlecenia w LSie bardziej preferują zlecenie, w Welcome dają też umowe o pracę pierwszą na rok od razu teraz Kwestia nadgodzin? Jak jesteś na zleceniu to każdą godzinę masz naliczaną, umowa o pracę? tutaj zrobią wszystko abyś nie dostał rozliczenia nadgodzin np. w welcome pracujesz na drugą umowę (umowa o prace + umowa zlecenie z firmą krzak) wykonujesz te same czynności i to się opłaca najgorzej jak nie masz tej umowy to zmieniają sposób rozliczenia na 3miesięczny, potem 6miesięczny i wszystkie inne kombinacje alpejskie :D czy po roku jest możliwość awansu? zdziwię Cię bo w obu firmach jakość pracy nie jest głównym wyznacznikiem do awansu… to zależy czy masz sumienie donosić na każdą pierdołę na kolegów z pracy… :) Te ogłoszenia wiszą po kilkanaście miesięcy… rotacje są ogromne ogólnie handling to słaba branża… skoro masz kolegę CC nie myślałeś o aby zostać cabin crew?
W LS'ie to brakuje ludzi oraz sprzętu. Praca jest nerwowa ze względu na podejście. Przede wszystkim krzyki podczas sezonu na ludzi to norma gdyż jest dużo roboty i wszyscy się denerwują. Jeden drugiego opiernicza nawet za najmniejszy błąd. Możliwości awansu to nie ma. Wiele osób próbowało tam awansować tyle że stale mieli problemy i to ze strony swoich przełożonych. Generalnie jak zatrudnisz się w LS'ie to nie licz na żaden awans, tak samo nie licz na to że będzie ciebie ktoś szanował.
Dziękuje za info. Nie mogę iść pracować jako CC ponieważ boje się latać ale coś mnie ciągnie do lotnisko. Mnie interesuje umowa o pracę bo mam już 28 lat. Mam trochę obaw związanych z tą nerwową atmosferą. Czy doradziłbyś żeby spróbować w obsłudze pasażerskiej? Zastanawia mnie stanowisko ds koordynacji operacji? Czy warto spróbować?
To jest mechanizm rzeczy połączonych jest nerwowo BO jedna brygada musi ogarnąć jeden samolot a potem szybko przerzucić się na następny a i tak pracują w okrojonych składach BO jest mało ludzi i tyle a jest mało ludzi BO pracodawca płaci mało a wymaga dużo a tak jest BO handling zawsze był traktowany po macoszemu a tak jest BO umowy handlingowe są tak skonstruowane a umowy są tak skonstruowane BO to linie lotnicze dyktują warunki i tyle przełożeni są mało doświadczeni i często z łapanki BO i tak jest niedobór pracowników w całej branży - można tak bez końca…
Jak umowa o prace to tylko welcome, tak naprawdę jeśli bardzo chcesz i czujesz że to praca dla Ciebie moim zdaniem warto spróbować… koordynacja operacji? To pytasz chyba o Welcome a nie LS, jeśli tak to WSK czyli wydział koordynacji operacji to coś zupełnie innego niż wydział pasażerski właś. WPP czyli sekcja obsługi pasażerskiej Hmm… obawiasz się o nerwową atmosferę ale stanowisko wybrałeś sobie przednie… koordynacja operacji czyli zarządzasz całym procesem od A do Ż samolotu na płycie, to mega stresujące stanowisko na start… wcale nie sugeruję że temu nie podołasz tylko to naprawdę trudne stanowisko na start, trzeba mieć oczy wokół głowy i wszystkim zarządzać kontakt z gate, sortownia, prmy cleaning dużo tego kiedyś przyjmowano tylko tych którzy mieli jakieś doświadczenie np. przy rejsach a teraz biorą bez bo braki a co sądzisz np. o asyście PRM ? Ekipa dobra jest w WAW a i fajne napiwki czasem można zdobyć, albo np. agent obsługi pasażerskiej?
Nie słuchaj tych frustratów. Mówię jak jest podobno nie pracuje w Ls od lat ale „ jest najlepiej poinformowany i wszystko wie „ a do tego najwiecej udziela się na tym forum. Owszem praca na rampie czy w sortowni do lekkich nie należy ale jaka praca fizyczna jest lekka ? Co do umowy firma daje wybór chcesz umowę o prace dostaniesz umowę o prace wolisz zlecenie będzie zlecenie to twój wybór. Wszystkie nadgodziny są płatne a do tego spora premia około 1000 zł. Dodatek na tzw grusze około 1000. Za czerwiec pracownikom przyznano dodatkowo 20% premi. W Ls zarabia się zdecydowanie więcej niż w was. Niesłuchaj tych nieudaczników tylko przyjdź i spróbuj a potem sam ocenisz i napiszesz.
Kolega jasno i konkretnie się określił gdzie szuka pracy a Ty mu z rampą i sortownią wyjeżdzasz Firma daje wybór ale po okresie próbnym, jak się sprawdzisz to dostajesz umowe o prace jeśli nie to zostajesz na zleceniu lub dziękują za współpracę „wszystkie nadgodziny są płatne”? to ciekawe bo z mojej relacji wynika zupełnie inaczej LS strasznie lubi nadgodziny zwłaszcza te bezpłatne niejako w LSie nadgodziny są nieuniknione właśnie ze względu na niedobór pracowników „spora premia około 1000zl” DO 1000 brutto uzależnione od subiektywnej oceny przełożonego „Dodatek na tzw grusze około 1000” grusza jest gwarantowana odgórnie przez ZFŚS więc to żaden benefit i to tez w określonych przypadkach możesz to dostać nie każdemu to przysługuje „Za czerwiec pracownikom przyznano dodatkowo 20% premi” wszystkim? :) i 20% czego? Pewnie przeczytałeś to w gazetce LSWORLD… Deriemu znowu walizka z enterka na głowę spadła :D
Nie pracujesz od lat w Ls bo cię wywalili ale wiesz lepiej niż ja :) . Otóż dostajesz umowę o prace od razu jeżeli tylko chcesz. Nikt nikogo nie zmusza do zlecenia. Przestań opowiadać głupoty - z twojej relacji a niby jakie ty możesz mieć relacje :) wszystkie nadgodziny są płatne zgodnie z kodeksem pracy. Premie owszem są uzależnione od oceny przełożonego a niby od czego maja być uzależnine to twojej oceny ? 90% załogi dostaje premie wystarczy dobrze pracować. Naucz się czyść ze zrozumieniem -za czerwiec dodatkowa premie w wysokości 20% premii która już została wypłacona za VI , tak wszyskim z rampy i sortowni korzy dostali premie za VI dostaną jeszcze dodatkowo 20% .Dodatek pod grusza owszem należy się z zfss ale nie koniecznie w takiej kwocie obecna kwota jest wyższa niż kiedykolwiek bo zarząd przeznaczył na ten cel dodatkową kasę. Wiec przestań narzekać i zabierz się za swoją robotę ( o ile gdziekolwiek pracujesz ) bo cię znowu wywalą.
Nie wywalili mnie tylko sam odszedłem :D wersja prawda Deri obroni się sama haha :D jesteś kwintesencją całego LS tak jak traktują ludzi w LSie tak traktujesz innych, zamiast zachęcać to zniechęcisz operujesz na wyimaginowanych statystykach podawanych przez prezesa które są bez pokrycia w rzeczywistości, ale żyj nadal w tym swoim świecie i gnij :) ciężka była ta walizka która Ci na głowę spadła? Bo sądząc po Twoich ostatnich wypocinach chyba bardzo :D PS: właśnie jestem w pracy i z niej to pisze, pozdrowienia zza wygodnego fotela niczym krewetka przed kompem xoxo :*
Masz racje prawda obroni się sama. Po zmianie systemu premiowania średnia premia na sortowni w czerwcu 1200 a nie do 1000 byli i tacy ci dostali ponad 2 tys premi. Ale skąd ty to możesz wiedzieć ty jedynie możesz gdybać. To raczej tobie musiało naspadać sporo walizek skoro od lat udzielasz sie na forum Ls i was pomimo ze dawno tu nie pracujesz. Nikt kto jest zdrowy na umyśle nie iinteresuje sie tak obsesyjnie swoim pracodawcą z przed lat. Mało tego opowiadasz bzdury bo nie masz żadnej wiedzy co obecnie dzieje sie w Ls a dzieje sie coraz lepiej.
Wysłałem CV do LS ale jak na razie cisza. Dowiedziałem się że Welcome przechodzi zmiany i nie jest tam dobrze. Zostawiam sobie jak z LS do mnie nie zadzwonią. Myślałem że skoro w LS brakuje pracowników to kontakt ze strony HR będzie szybszy. Panowie dziękuje za odpowiedzi i komentarze. Szkoda tylko że nikt z części pasażerskiej się nie wypowiedział.
hihi zaraz będzie ponad 4 tysie tych premii, gdyby premie w LSie rosły równie szybko co stan zatrudnienia skończyłyby się problemy kadrowe które LS ma ogromne serio ktoś po za Tobą wierzy w Twoje wyliczenia? są wyimaginowane i wzięte z kosmosu nie mają żadnego pokrycia w rzeczywistości
W Ls problemy kadrowe już powoli się kończą a wkrótce skończą się całkowicie. Kolejne podwyżki pensji spowodują, że w Ls nie będzie brakowało pracowników. Moje informacje są wyimaginowane a to ciekawe a twoje skoro nie pracuje od lat w Ls są prawidziwe to może oświeć mnie i podaj prawdzie kwoty.
Kiedy to kolejne podwyżki będą bo nic mi nie wiadomo na ten temat. Pracy od groma a stan zatrudnienia marny. Firma bardzo dużo oszczędza na tym, że człowiek musi pracować za dwóch czy trzech.Powinni kwartalne premie przywrócić oraz dodatki za niedziele.
Skończą się problemy kadrowe jak skończy się sezon, wtedy kiedy będzie mniej operacji nie będzie potrzebnych tyle ludzi i wróci covid :D @Deri Ty jesteś jak taki LSowy nadworny błazen który niesie dobrą nowinę… niekoniecznie prawdziwą, aczkolwiek przez wszystkich pożądaną bo kto by nie chciał zarabiać więcej?
..deri..,pisz netto ,a 20% premii dostali wybrancy..,nie wprowadzaj w blad..,za sprowadzenie nowego pracownika otrzymuje sie kase jednorazowo..,tylko ze nikt nie wprowadza kolegow itp. bo nie chce ich stracic pozniej..(-;
Niby jacy wybrańcy i za jakie sprowadzenie ?? Każdy kto dostał premie za czerwiec czyli około 90% załogi sortowni i rampy dostanie dodatkowo 20%.
Może wroc to tematu. Kwestionowałeś kwoty premi wiec słucham ?? Ile wg ciebie wynosi premia za czerwiec na rapie i sortowni ?
ile wynosi według mnie i według innych pracowników? Niedostatecznie mało. I tyle w temacie :)
W WAW może dostali 1000zł premii i dodatkowe 20% a w innych oddziałach jak zwykle bieda. Co z tego, że mniej operacji mamy jeśli mamy jeszcze mniej ludzi? Wszystko obstawione na minimum, jedna osoba zgłosi UŻ lub L4 i zmiana niezabezpieczona bo nie ma nikogo na jej miejsce! Czy ktoś to w ogóle kontroluje,? Wstyd żeby takie sytuacje miały miejsce.
..przygotuj sie na tyranie i harówę na rozne zmiany i nocki..,masz zdrowie i wytrzymalosc nerwowa ,to dawaj...,nie licz na kase tylko na ochlapy z panskiego stołu...
....skoncza sie bo sezon sie skonczy a za rok do Radomia beda przeniesione niektore loty...,obudz sie !!
(usunięte przez administratora) prawda,pracownicy niektorzy znaja swoje paski wyplaty bo czesto drukuja..,nie klam..,pisemko jest ze dostana jak nie bedzie opoznien..,a to jest niemozliwe do zrealizowania..,NIE KLAM ZE LUDZIE WSZYSCY DOSTALI 20% WIECEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
deri..,to ze ludzie robia fizolską robote,to nie znaczy ze sa (usunięte przez administratora) bez wyksztalcenia itp. ,wez to pod uwage wypowiadajac sie tu.
Było pisemko ze będą premie ja nie będzie opóźnień a drugie pisemko było ze pomimo tego ze opóźnienia były to premie i tak będą
...jaaasne,nie wszyscy dostali ,to raz,a drugie to baaardzo tanio cenicie pracownika..,20% premii-200 pln brutto..,czyli ok. 130 netto...,policz dnie pracujace-21-22 i ile ci wyjdzie za dzien tyrania w upale,halasie,w nocy itp. ...oblicz sobie ....
..chlopaku..,LS jest jak za czasow komuny...,maxymalny wyzysk robotnika,przy minimalnym nakladzie...,tego nie da sie niezauwazyc...,dlatego kiedys strajkowali robotnicy bo klepali biede za ciezka harówę!!! polecam film (usunięte przez administratora) zwierzecy,, Orwella ,jak na dloni pokaz komuny,socjalizmu i miejsce w tym wszystkim zwyklego robotnika,pracownika itp.
@Deri nic Ci nie odpisze, ciężko jest dyskutować z faktami... 2400€ to on pewnie po 6 miesiącach pracy na sortowni w LSie zobaczy hehe :D
Poczytaj sobie kodes pracy. Każdemu pracownikowi przysługuje dodatek za prace w nocy : 20% godzinowej stawki wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za prace. I Ls płaci tyle ile przewiduje kodeks pracy wiec w czym problem ?
Pochwal się jak płacili przed pandemią, jakie premie były przed pandemią to jest wstyd osobom pracującym na lotnisku czy to na sortowni czy obsłudze przy ciężkiej fizycznej pracy płacić ustawowe premie i nic więcej
A kogo obchodzi jak płacili przed pandemią? Ważne jak płaca teraz i jak będą płacić od nowego roku. Po poprzednim zarządzie, który odpowiada ze taki a nie inny stan rzeczy pozostał jedynie smród. Obecny prezes ma zupełnie inne podejście niż poprzedni i widać już pierwsze efekty. Obiecał podwyżki i były, obiecał zwiększenie premii i premie wzrosły. Kolejne podwyżki od nowego roku.
Kogo to obchodzi? Sporo osób które pamiętają jak ten system premiowy działał jak funkcjonował i wiedzą że wtedy dostawali więcej kasy niż teraz, obecny jest skonstruowany w ten sposób aby pracownik dostał mniej i bardziej wchodził w D przełożonym. No tak obecny prezes najlepszy, jeszcze więcej bezsensownych stanowisk niech powtórzy napewno więcej kasy będzie dla szeregowych pracowników, od nowego roku jest podwyżka płacy minimalnej, i to podwójna w 2023r.
Co ty pierdzielisz. Przed pandemia premia wynosiła 500 zł brutto jak ktoś brał 1 dzień L4 to tracił premie teraz premia wynosi od 800 do 1200 ( zależne od stanowiska ) i nie traci się jej za 1 dzień L4
podwyzki...,nawet inflacji nie pokrywaja..,a juz nie mowiac o realnie wyzszym wynagrodzeniu i odczuwaniu tego po 10-ym !!!!!!!!!!!!!!!!
...nazwij rzeczy po imieniu..,w sorcie,na rampie jest (usunięte przez administratora) psychologiczno-fizyczny !!
W Gdańsku nie przyjmują i przyjmować nie będą, obecnie za dużo wiary jest, sezon się kończy i ludzi za dużo się zrobiło jak co roku.
Nie słuchaj tego (usunięte przez administratora)bo to jakiś stary zwolniony pracownik który nie robi nic innego tylko siedzi tu i pisze bzdury. W Ls dostanie jeżeli chcesz to dostaniesz umowę o prace a jak wolisz umowę zlecę to będziesz miał zlecenie a nie ze najpierw dają zlecenie. Na umówie o prace wszystkie nadgodziny są płacone zgodnie z kodeksem pracy a do tego premie. Co do awansu roku to zależy na jakim staniwksu jesteś i co potrafisz ale bądźmy szczerzy pracowników jest ponad 2 tys a stanowisk na awans kilka. Praca bywa ciężka ale nie aż tak jak w prywatnie firmie gdzie nie ma czasu nawet się wyścickac. Tu jak masz pick to pracujesz a potem siedzisz w socjalu i czekasz na kolejny pick.
...deri,dodaj,ze w ciagu 1 godziny musisz zaladowac kilka ton tobołow(toronto np.) sort Chopina. zwanych walizami..,i tak co dzien przez kilka dni,pozniej wolne i dogorywasz po wrzuceniu wielu ton. Cialo sie poddaje,pracownicy sz przciazeni na maxa bo niby brakuje ludzi,
Dostaniesz umowę o pracę ale po okresie próbnym na zleceniu i jak się sprawdzisz Awans? Większe prawdopodobieństwo że go dostaniesz żyjąc dobrze z kierownikami oraz donosząc na kolegów niż za efektywną pracę Pracowników 2 tys? Podejrzewam że we wszystkich oddziałach nie ma tylu pracowników, podkreślam pracowników bo jeśli w tą liczbę wliczyłeś zleceniobiorców to może „Praca bywa ciężka ale nie aż tak” biadolenie kogoś kto siedzi za biurkiem i na prace np. na płycie czy rampie patrzy przez pryzmat tabelek w excelu o „wiścickiwaniu się” nie komentuje xd
...dostaniesz buty na 2 lata,na lato upalne,kiedy to nogi sa przepocone,wilgotne(bo material (usunięte przez administratora) odciski,zaczynaja smierdziec doslownie,bo tego nie pierzesz itp. ,a zima te same tylko ze chlodniej w stopy.Ubranie zaś z plastiku,pot sie z ciebie leje latem,przykleja sie do ciala,w upaly w ogole cialo nie oddycha, jak pod folią sie czujesz,spodnie sie przyklejaja do nog,robisz krok i czujesz opór ,przechodzac przez barierki aby kontenery ladowac i mozesz sie wyłożyć i połamac........
Mam pytanie czy dostaliście już te karty przed płacowe zamiast sodexo czy problemy techniczne występują ?
Ja jeszcze nie dostałam ale za to dostałam już dwa SMSy że karta została do mnie wysłana z tym że w oby SMSach końcówka numeru karty inna ,dziwne
Darujcie sobie tą firmę.. jak możesz (usunięte przez administratora) przychodzić " z wolnego "... wcześniej na zmianę albo zostawać dłużej jesteś super... jak coś się stanie i pójdziesz na zwolnienie - pies z kulawą nogą się prędzej Wami zainteresuje niż ktoś z tej firmy... nie liczcie na żadną pomoc ze strony " przełożonych " albo "kolegów "... po prostu mają was gdzieś ...
To co się dzieje na PAX w Gdańsku ze strony niektórych shift leaderów , supervisora oraz niektórych dziewczyn pracujących jako agentki obsługi naziemnej to M (usunięte przez administratora)w czystej postaci , są to osoby które ewidentnie mają duży problem z kompleksami , firmą powinien zająć się PIP
Cześć wszystki, Zastanawiam się nad przejściem z komunikacji miejskiej do LS jako kierowca autobusu. Czy jest na tym forum aktualnie pracujący w LS kierowca? Chciałbym przeczytać opinie o warunkach pracy jako kierowca, o zarobkach itd. Z góry dziękuję z odpowiedzi.
Witajcie Wróciłem po dłuższej nieobecności do pracy na lotnisku, pracuję obecnie w informacji lotniskowej w nowej firmie Transcom. Jest bardzo duża różnica w pracy pomiędzy państwowym molochem jakim jest LS, a prywatna firmą. Pozdrawiam wszystkich kolegów z LS-u.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LS Airport Services S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy LS Airport Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 163.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LS Airport Services S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 106, z czego 10 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LS Airport Services S.A.?
Kandydaci do pracy w LS Airport Services S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.