Opinie o Market Share w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Market Share. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Market Share na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Market Share w Warszawa

aaa

Jest tyle różnych agencji reklamowych, nie warto marnować czasu na tą firmę, te opinie nie są wyssane z palca. Ich okres rozliczeniowy, skonstruowanie umów jeśli chodzi o zapisy dotyczące płatności, terminowość - to jest śmiechu warte. Atmosfera jest nawet przyjemna ale musisz upominać się o swoje, pisać maile, nie masz pojęcia kiedy dostaniesz pieniądze. W innych firmach takie sytuacje nie mają miejsca, wiadomo kiedy można spodziewać się wypłaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa

Jeśli komuś zależy na terminowo i szybko wypłacanych pieniądzach to zdecydowanie nie polecam...Współpracowałam z innymi agencjami i mam porównanie. To jest jakaś parodia po prostu. W innych agencjach pieniądze wpływają zawsze terminowo, do 10 czy 20 dnia następnego miesiąca za przepracowany poprzedni miesiąc... A tutaj - jedna wielka niewiadoma, minimum 2 miesiące czekania na wypłatę, dziwnie skonstruowana umowa w której pojawia się zapis że pieniądze zostaną wypłacone po rozliczeniu Marketshare z ich Klientem. Jeśli ktoś ma czas na zabawę w pracę za którą kiedys tam dostanie pieniadze to polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Market Share - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Market Share
Przejdź do nowych opinii