Witam ponownie. Samochód służbowy to żadna wygoda w dzisiejszych czasach. Jestem ciekawy czy któryś z was byłby zadowolony gdyby prowadzony przez was samochód przy prędkości 70 km/h gonił po całej ulicy, biegi wyskakiwały a zawieszenie rdzy się trzymało ( Peugeot Partner) a tu do Gdańska jeszcze kawałek drogi. Część maszyn przez nich eksploatowana zakupiona jest w celu odsprzedaży – handelek - i jak to z tym bywa- byle by sprzedać. Co prawda posiadają serwis i ładnego mercedesa ale brak im pojęcia. Przy mojej Komatsu 240 wymieniali sworzeń przy sporniku osprzętu a wysięgnikiem wyjmując szybę w kabinie i zabierali się za demontaż konsoli a przecież wystarczyło ściągnąć skrzynkę narzędziową. Gotowość do pracy jest rzeczą oczywistą i jest omawiana przy „rozmowie kwalifikacyjnej”. Co do paliwa najczęściej przywozi je zewnętrzny dostawca cysterną, a Twoim obowiązkiem jest podpisać WZ.
no nie sądzę, żeby samemu trzeba było płacić za tankowane paliwo. Tankowanie na flotę byłoby dobrym rozwiązaniem
No jeszcze jest kwestia opłat za eksploatacje, czy paliwo, Tisbud daje opcje tankowania na flotę, czy jakas zaliczke na wachę?
W końcu to część pracy - gotowość do wyjazdów, więc nie specjalnie rozumiem o co chodzi.. ? Byle samochód jeździł i do przodu
Przynajmniej o tyle dobrze, że Tisbud ma te auta służbowe, to się liczy, a że gotowość do wyjazdów trzeba mieć, to inna sprawa.
Witam Mam parę słów do opowiedzenia o firmie Tisbud.Praca w tej firmie jest totalna porażką i nikomu jej nie życzę. Szef tej firmy jest totalnie [usunięte przez moderatora]
Jeśli ktoś tam pójdzie to zrobi największy błąd w życiu. Pracowałem tam i do tej pory żałuje. Za prace w delegacji po 12 ha łącznie z niedzielami 1600. [usunięte przez moderatora]
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TISBUD?
Zobacz opinie na temat firmy TISBUD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.