CROWN GROUP

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 327 ocen.

CROWN GROUP
4 327 6 1

Opinie o CROWN GROUP

anonymous

NIGDY WIĘCEJ

Pozdrawiam!

Również odradzam. Nie warto tu przyjeżdżać! Zarobki małe, a w pracy musisz (usunięte przez administratora) jak (usunięte przez administratora) Palce pociete od kartonów. Nie ma czasu nawet plastra założyć, bo taśma nie może stanąć. Ludzie, którzy tu pracują dłużej są okropni. Strasznia atmosfera w pracy. Większosc pracowników to liniowi, którzy są najlepszymi pracownikami :) bardzo serdecznie gratuluję :) Pograniaja i chociaż jesteś pierwszy raz na danej lini musisz robić wszystko szybko i dokładnie, bez błędów :) szybko szybko szybko :) tempo, tempo, tempo. Norma, norma, norma.. To najważniejsze!

Niestety

Jestem na oss bungalach od tygodnia. Jest w miarę Ok, bungale po remontach, tylko rankami zimno. Stado pająków. Codziennie. Wszędzie. Praca akurat w miarę, pakowanie iPhonów. Natomiast do dziś nie dostałam umowy, przez tydzień nie miałam ubezpieczenia bo koordynatorowi nie chce sie załatwić formalności ;) oczywiście, za ubezpiecznie odciągnięte bede miała z pensji chociaż go nie miałam Prawda jest taka, ze więcej tu cpunow i pojeb...ów niż normalnych ludzi ????

Roman

@Patka, jaka jest Twoja opinia o firmie? Czy zgadzasz się z @B.W, czy masz zupełnie inne zdanie o pracodawcy? Uważasz, że praca na godziny jest lepsza niż na akord? Pracując w akordzie można uzyskać lepsze wynagrodzenie. Czy masz dobre relacje ze współpracownikami i jesteś z nich zadowolony? Pracodawca przewiduje premie lub pakiet socjalny? Podziel się swoim doświadczeniem, pomożesz innym użytkownikom forum poszukującym pracy.

B.W.

Ja pracuje prawie 3 lata w Vetikau w Oss. Fakt na początku nie było lekko i tez sie niewyrabiałam ale to kwestia tygodnia max dwóch. wystarczy chcieć. Co do liniowych to mają prawo sie wkurzać ze ktoś sie niewyrabia bo to oni się pozniej tłumaczą dlaczego nie ma normy, dlaczego jest (usunięte przez administratora) na linii. Jesli niebieski czepek widzi ze sie starasz i chcesz dobrze pracować mimo że na początku Ci to niewychodzi, przyjdzie i Ci pomoże. Ale jeśli jesteś leserem juz zanim wejdziesz jeszcze na linie no to sorry. A fececi?? Dramat. Nie jedna dziewczyna lepiej pracuje niz wiekszość facetów, i tekst " nie bede zapier....za taką stawke" to Przychodząc do pracy nie wiesz ile bedziesz zarabiać? nosz kur.. i dziwicie się ze do domu Was wysyłają. Niestety produkcja musi iść. Jak ktoś sie niewyrabia to normalne ze idziesz. Jak nie ogarniasz składania małych kartoników to proponuje prace dla IBN na starym Vetipaku.

Patka.
@B.W. 12.07.2018 10:13

Bo jesteś polaczkiem który zapierdziela za grosze w tym (usunięte przez administratora) Co do liniowy to nie powiem są w porządku, ale po co cisniecie tak ludzi ? Nic tylko wieczne narzekanie na nowych ludzi. Zapomniał wół jak cieleciem był? Płacą wam na godzinę A robicie na akord. Biale murzyny.

Roman

@B.W., przypominam Ci, że znajdujesz się na publicznym forum Gowork.pl, na którym wymieniamy się poglądami na temat pracodawców i aktualnie prowadzonych rekrutacji. Nie można na nim nikogo obrażać, oskarżać i należy wypowiadać się w kulturalnej formie. Odsyłam Cię do regulaminu https://www.gowork.pl/regulamin. Jeśli masz do dodania jakąś opinię o firmie zrób to. Pomoże to innym osobom poszukującym pracy.

Hgkiytr

Nikimu nie życzę tej firmy i tej pracy pojedziesz to się przekonasz na własnej skórze.Jak w tej pracy jest wszyskie palce masz zaklejone plastrami bo kartony w otwieraniu. Som ostrezeby je wyspać w maszyne bendziesz sam na lini ugóry bendom ciebie poganiac że norma musi być a na dole som 4 kobiety i majom focha że nie nadozaz a za maszynom ciesko jest nadonzyc nawet czasu nie bendziesz miał się po głowie się podrapac bo nadole ryja drom że maszyna stoi masz 3 stanowiska jako jeden a te kobiety majom lajt i tylko się cieszom uwierz że kobieta by na tym stanowisku nie wytzymała nawet godziny chłop ma tam na prawde to przesrane i na prawde kazdemu odradzam i za tom kase nie warto zarabiam teraz w Polsce tyle samo co tam 4 tyś i mam lajt robie jak chce tym

B.W.
@Hgkiytr 23.05.2018 20:26

a Ty to chyba nosacz jesteś co? bo som i bolom to tylko nosaczy. Jak tam samo pracujesz jak piszesz wiadomości to nie dziwie sie ze nie dawałeś rady. I uwierz że większość dziewczyn lepiej pracuje niż niejeden Janusz ;)

rafal z

jak dla mnie spoks ... pracowałem z crown 6miesięcy ... od 01-07-2018 ... przestałem... szef zmienił agencję pracy u siebie,i dla tego moja zmiana ... gdyby nie to pracował bym w crown dalej ... powodzenia ... nie polecam vetipack. ...96% liniowych z przerostem ambicji [żeniada]... mam być robotem dla ich premii,nie dziękuję ... jeśli chodzi o crown ... pieniądze na czas ,można się dogadać ... jak jesteś normalny,będziesz normalnie traktowany ... pozdrawiam asię,kasię i marcina[golonkę] ... z biura ...na prawdę normalne osoby ,resztę ocenił bym w/g gustu ... punkt widzenia zależy od punktu patrzenia ... elo

Roman

@Hgkiytr, czy podczas Twojej współpracy z firmą CROWN GROUP otrzymywałeś jakiegoś typu benefity lud dodatki socjalne? Firma ta oferuję swoim pracownikom prywatną opiekę zdrowotną? Chętnie dowiemy się również Twojej oceny związanej z atmosferą pracy, większa ilość informacji w tym wątku będzie bardzo istotna dla innych! Zapraszam także osoby obecnie związane z tym pracodawcą do nowych komentarzy w tym wątku, chętnie poznamy najświeższe wieści!

Roman

@Bb di ku, dziękujemy za Twój komentarz dotyczący pracy w firmie CROWN GROUP, napisz dla nas na jakim stanowisku pracowałeś oraz dodaj dokładniejszy opis czemu odradzasz pracę w tej firmie? W swojej opinii wspominasz o pracy na akord, rozwiń dla nas ten wątek, Twój kolejny wpis będzie tu bardzo pomocny dla innych!

Bb di ku

Pracaowałem tam krótko to. Fakt praca jest ciężka jak bys na akort pracował jak dobrze to zarobisz 4 tyś na miesiąc 6 ero godzine szału nie ma pozdrawiam i odradzam kazdemu dla waszego. Dobra

Roman

@Bb di ku hjkkk Czy możesz przytoczyć jakąś konkretną sytuację na poparcie swojej opinii? Twoja opinia o firmie CROWN GROUP jest bardzo krótka i inni użytkownicy mogą ją uznać za mało wiarygodną. Jak długo pracowałeś w tej firmie, może udało Ci się znaleźć w tej pracy coś pozytywnego?

Bb di ku hjkkk

Nie warto tam pracować nie zycze nikomu tej pracy

Justi

Witam ile wychodzi na miesiąc już po odciagnieciu już wszystkiego ?

Bbjjftuii

Najgorsza robota i biuro same (usunięte przez administratora) tylko.

Roman

@Maja Jaka forma umowy obowiązuje z firmą CROWN GROUP? Czy pracownik podpisuje umowę bezpośrednio z holenderskim pracodawcą? Czy firma zapewnia transport z Polski do Holandii? Jak długo trwa przeciętny kontrakt i czy Twoim zdaniem młoda osoba bez doświadczenia poradzi sobie w tej pracy?

Maja

Wiedzcie sobie ze pracuje juz 30 lat a takiego cyrku jak na Vetopaku nie widzialam. Praca katorgia niby godzinowka a robisz na akord. Sa tacy co sie wygryzli i nic nie robia a Ty musisz robic za dwoch. Pozdrawiam Pania w niebieskim czepku????

Raden

Jesli ktos ma ochote byc niewolnikiem i robic za grosze to Crown jest idealny,pracowalem to wiem.Szkoda mi tych mlodych ludzi ktorzy w nadzieji na zarobek pchaja sie w takie szambo

Auszwic
@Raden 17.03.2018 23:39

To prawda za takie cos tyle pieniedzy placic za tydzien w bungalach 95 Euro 2018

Hyrewaaryu
@Raden 17.03.2018 23:39

Tak to. Prawda szczerze to lepiej w domu siedziec niż zostac bez kasy a dobre. Opinie piszom ich (usunięte przez administratora) zeby na gonke na naiwnych. Ludzi tagrze odradzam. Wszystkim tej. Firmy złodziejszkej. Robilem. I prawde jest (usunięte przez administratora) zarobisz grosze a nie. Kase

TakToWyglądaJakSiePrzyglądasz

(usunięte przez administratora) 3 po 3 bo robić sie nie chce. Nie podoba się? To zmieniam prace i z inteligentym uśmiechem dziekuję, zostawiając dla SIEBIE SWOJE przeżycia bo kazdy jest inny i dla jednych Twoj zapierdol to lightowa robota. Wiem co mowię, pracuje w Vetipaku, robiłem w gorszych firmach i tak sie nie żaliłem. To że TOBIE tam tak źle nie znaczy, że każdy bedzie przeżywał takie katorgi. Z fartem.

Pouyjgddyy

pakowanie cukierków' czyli vetipak zalezy jaka linia na niektórych jest troche prze... ale do wszystkiego da sie przyzwyczaić ;) osobiscie podziwiam ludzi którzy tam pracują długo długo;) oczywiście jak wszędzie są "polaczki" ktorzy Ci umilą życie tzw liniowi grupa ludzi co ma się za Bogów tam a tez zaczynali jak kazdy na byle czym, żałośni są niektórzy ale nie ma co się dawać jechac po sobie rządzić sobie może szefowa zmiany a nie szary pracownik.

Hgkiytr

NIE POLECAM NIKOMU FIRMY APN OPOLE ORAZ CROWN(HOLANDIA) / pakowanie slodyczy. Bylam widzialam i nawiekszemu wrogowi bym nie zyczyla tam trafic.Panie z biura w Opolu obiecuja prace oraz warunki mieszkalne a na miejscu jest (usunięte przez administratora) smrod, kila i mogila. I udaja wielce zdziwione ze na miejscu panuja warunki jakie panuja. Opisuje miejscowosc Oss (bungale) oraz.Zaaland. Jedno wielkie nie porozumienie oraz Dramat przez wielkie ^D^ !!!! Oszuci, oszusci i jeszcze.raz oszusci. Ludzie nie dajcie sie nabrac.

Monia

Szkoda zachodu, sama nazwa agencji sugeruje myśl. Nie dajcie się namówić na tą pracę.... APN wysyła ludzi do nich. Najgorszemu wrogowi nie życzę (((

Pokrzywdzony

Dzień Dobry Witam wszystkich zainteresowanych pracą przy pakowaniu słodyczy czy to w Oss czy Veghel. Czytałem już te negatywne opinie przed przyjazdem do tej pracy W Holandii, i naprawdę są prawdziwe bo przekonałem się na własnej skórze, te pozytywne piszą przydupasy z biura by miał kto na nich pracować. Odradzam każdemu wyjazdu do tej pracy!!!! Ludzi mają za nic, biali murzyni z Polski robią tam za grosze. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim biurem i pracą. Ostrzegam was rodacy.

Daro123

Chcesz poznać na własnej skuze prawdziwy auschwitz (usunięte przez administratora). ta firma taka jest 4stanowiska bendziesz zapieedalac a na dole. Ryje slyszysz na normy tu sie robi bo maszyna nie poczeka a potem masz zapierdol na kazdej lini za te grosze

Daro123

Będziesz mieszkać w bugalu odcietym od swiata w kturym nic nie ma. 600 zł Tygodniuwki będziesz zarabiac a na bungal będziesz (usunięte przez administratora) 8 dni. Miesiącu przyczym oskubiom ciebie 1800 za ten (usunięte przez administratora) I na prawde. Omijajcie tom agence

Daro123

(usunięte przez administratora) normalny wyzysk z. Czlowieka majom nigdy nie spodziewałem się takiej agencji zlodziejszkej Zarobisz nie całe 4 tyś na miesiąc tagrze nie zycze nikomu tej pracy bo szybko szkoda kasy.Na Tych. Zlodzieji jezeli chcesz. Zapieedalac jak muzyn to bardzo a szybko sie zdziwisz z pracom i bendziesz uciekac do polski po jednym tygodniu

Administrator

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność zatrudnionych osób. Czy podobnie jest w CROWN GROUP? Napiszcie, co o tym sądzicie. W ten sposób możecie ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z pracą w przedsiębiorstwie.

nieznana

ODRADZAM!!!!!!! potrafia wyzucic z pracy i z domku nawet za balagan w pokojudaja co chwile jakies umowy do podpisania,nie ma zadnych wyjasnien a co do kadry w biurze to ciezko okreslic sami nic nie wiedza a co dopiero jak sie zapytasz o cokolwiek,najlepszym wybrykiem natury jest tam KAMIL,MARCIN oraz jakas dziewczyna ktora ma wiecej tapety na mordzie niz rozumu w glowie,jest to najgorsze biuro pracy jakie spotkalam przez 12 lat pobytu w holandi.Omijajcie to biuro z daleka!!!!!!!!!!!!!

Izydor

Agencja z całą pewnością nie będzie pracowała za nikogo. Weźcie się do pracy i wszyscy będą zadowoleni.

Agnieszka

Myślę że jeśli chodzi o samą agencję jest dobra wypłaty zawsze na czas z chorobowym też nie było nigdy problemów jeśli chodzi o pracę na vetipaku jest trochę gorzej praca ciężką stawka marna czasem brak godzin liniowe rządzą jakby nie wiadomo kim były. Warunki mieszkalne nie są najgorsze chyba że trafi się na bungale nic tylko uciekać! Koordynatorzy jak w każdej innej agencji mają ludzi za nic robią z siebie też Bóg wie kogo na najlepsze firmy wysyłają znajomych bądź rodziny nikogo innego z zewnątrz tam nie dają. Także jeśli nie ma się znajomości w biurze z panem Marcinem Kamilem i Asia trafia się marnie . Pozdrawiam

Zostaw opinię o CROWN GROUP

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CROWN GROUP