Opinie o PZU S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie PZU S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie PZU S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Towarzystwa ubezpieczeniowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PZU S.A. w Warszawa

ByłyPracownik
Pracownik
 Pytanie

Praca tam to kiepski żart. Na stronie możemy przeczytać: "PZU jest największym w Polsce ubezpieczycielem działającym na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych. Kontroluje ponad 1/3 rynku..." Super. Tyle że od środka to firma oparta na trytytce (oczywiście - umowa zlecenie za najniższą krajową) i płycie paździerzowej (system motywacyjny.) Wszystko skrojone tak, żeby trzaskać jak najwięcej godzin jak najmniejszym personelem. Takie podejście niestety króluje w pzu.. Mniej ludzi oznacza mniejsze wydatki na wynagrodzenia i premie. Klienci na linii poczekają bo co mają robić. Pracownicy są tu przyjmowani na styk. Oczywiście teoretycznie możesz oglądać sb w raporcie jak fajnie rośnie ci kasa za godziny i ilość telefonów, po czym na początek następnego miesiąca dowiadujesz się że...... przez 3 złe rozmowy na 750 które przeprowadziłeś (25 rozmów dziennie przez 30 dni) zabierają ci np 800 złotych premii z tytułu braku zachowania jakości. Aha - jbc to w raporcie który dostajecie nie jest ona uwzględniania, tzn i tak cały czas macie 100%. A czy ją zachowaliście dowiecie się po wypłacie. Bo przecież, jakby pracownik dowiedział się wcześniej, że nie ma sensu walczyć o dodatki których i tak nie dostanie, przestałby brać godziny które są mało atrakcyjne. Wyliczenie które podałem powyżej jest i tak ostrożne bo przeprowadziłem je licząc że codziennie masz 25 rozmów. Zwykle jest ich ok 40. Oczywiście pupile szefostwa mogą mieć gdzieś jakość - oni mają premie z urzędu. Na pewno nie jest to praca na stałe. Do tego benefity - pzu chwali się siłownią ale raczej nią się nie nacieszysz bo jest zamykana o 20. Szkolenia są traktowane jak zło konieczne - dlatego tutaj będziesz mieć je 2 razy. nawet pracując rok. W sumie spędzisz na nich całą godzinę. Szaleństwo, prawda ?. Idealny pracownik tu to taki który nie odzywa się, siedzi i lampiąc się w kompa wciska konta PKO. Pewnie Łukasz i jego kółko wzajemnej masturbacji uzna że to hejt, wiadro pomyj jakiegoś rozżalonego typa ale każdy kto tam pracuje potwierdzi przynajmniej część z tego co napisałem.

Gość
Inne
 Pytanie
@ByłyPracownik

Praca ciężka. Co do pensji, faktycznie, nie wiadomo, ile się dostanie, dopóki nie przyjdzie przelew. Ale klienci niech się ogarną trochę i nie dzwonią z byle (usunięte przez administratora). Dlatego są non-stop kolejki. 25-40 połączeń? Haha, kiedy to było...? Teraz tyle połączeń to odbiera konsultant w ciągu 3-4 h pracy

Aldona
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie w firmie dobrze się pracuje, atmosfera jest dobra. Czasem sa spięcia, ale gdzie ich nie ma? Za to zespól jest doświadczony, firma się rozwija, jestem zadowolona. Co do zarobków? To wiadome jest ,że każdy chciałby zarabiać więcej.

Amelia
Kandydat
 Pytanie
@Aldona

Na jakim stanowisku Pani pracuje, jeśli to oddział i obsługa klienta to czy plany są do zrealizowania?z góry dziękuję za odpowiedź

zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Będę wdzięczna za rzeczowe informacje nt. stanowiska Doradca Klienta Na jakie wynagrodzenie można liczyć na tym stanowisku? (jaka podstawa i jaka premia możliwa do wypracowania?) Jak przebiega rekrutacja na to stanowisko? Jak wygląda praca na tym stanowisku? Czy jest możliwość pracy zdalnej? Z góry dziękuję.

Andy
Były pracownik
@anonim

Pzu nie płaci za nadgodziny . Twierdzi się że twoim wynagrodzeniem ze nadgodziny są sprzedane polisy a jak masz normalnego dyrektora to pozwoli Ci odebrać

Salwa Nowy wpis
Były pracownik

Bardzo proszę, otóż uważam że brak wiedzy przepisów prawnych , pracownicy uzurpują sobie prawo do podejmowania decyzji bez wiedzy kierownictwa i blokują dostęp do specjalistów.A to z tego powodu żeby nie wyszły na jaw ich błędy. Jestem byłym pracownikiem i wiem co pisze .PZU od zawsze po protekcjach zatrudnia i mam nadzieję że w końcu to się zmieni .

Nick Nowy wpis
Inne
@Salwa

Raczej trudno, żeby ktoś z wiedzą przyszedł tam pracować za minimalną krajową.

Ala Nowy wpis
Inne
@Nick

Bzdury piszecie, praca jest wymagająca i wymaga wiedzy.

@anonim Nowy wpis
Pracownik

Kiedyś było przyjemnie, miło liderzy i koordynatorzy, zmiana kadry to była zmiana na gorsze, (usunięte przez administratora) przyczepianie się o cokolwiek byle się przyczepić. System efektywnościowych (usunięte przez administratora), nie do wykonania jak jest się skrupulatnym w tym co robi. Jeżeli chcą coś na Ciebie znaleźć, znajdą. Praca na chwilę bo dłużej nie da się wytrzymać

AP
Pracownik

Kiedyś pracowało się dobrze, to co dzieje się aktualnie to koszmar - ciągle zmiany kadrowe, nie ma szkoleń, jest wymagana praca z biura I oczywiście brak takiej jasno określonej ścieżki rozwoju. Lepiej dwa razy sie zastanowić.

Lidzia
Inne
@AP

A na jakich stanowiskach jest wymagana praca z biura? Interesuję się ich jedną ofertą pracy ( Specjalista ds. Obsługi Szkód) i napisali w niej, że jest to praca w modelu hybrydowym. Może to tylko wybrane stanowiska pracują z biura?

Pp
Były pracownik
@Lidzia

Na szkodach możesz pracować zdalnie jeśli lider się na to zgodzi po jakimś czasie. Tak napradę jeśli ogarniesz to możwsz pracować cały czas zdalnie i jeśli będą mili sprzęt. Ale ja polecam zastanowić się czy chcesz pracować na infolini.

Nick
Kandydat
@Lidzia

Praca za 5 brutto Szkoda czasu i nerwów

Gość
Inne
 Pytanie
@Nick

Podstawa to 26PLN, a nie 5 PLN. Zgodnie z prawem to jest najniższa płacą za godzinę pracy. Skąd bierzesz informację o 5 PLN/h??? :-D

Gregor
Pracownik

Jesli ktos lubi (usunięte przez administratora) klimaty, ciagly nadzor i bat nad soba to dobre miejsce. Dokladnie to dostaje pr acownik.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja zdalna, w sposób poprawny wykonałam polecenie, wykształcenie zgodne z profilem. Mijaja 3 tygodnie i mimo zapewnień iż każdy otrzymuje zawsze i informacje telefoniczna o przegiegu rektutacji to takowej informacji sie nie doczekalam

Pytania

zadanie do wykonania

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista/tka ds. telesprzedaży
Warszawa
Epil Care Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Kasjer-sprzedawca
Warszawa
D. Wiśniewski i Wspólnicy sp.j.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Presales Specialist
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Andrzej
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś ma informacje odnośnie dodatkowej współpracy z firmą pzu na stanowisku oględziny szkód w majątku klienta ? Jak wygląda taka współpraca ?

Pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem od czego zacząć bo tak naprawdę współpraca z tą firmą to czysty strzał w kolano. Rozmów rekrutacyjnych chyba z 5. Testy psychologiczne jakby to miało decydować o Twoim życiu - jakim sprzedawcą jesteś. (usunięte przez administratora) Testy mają sie nijak do realnej rzeczywistości. Ale to nie o tym mowa teraz. Na rozmowach koloryzacja i aktorstwo jaka to firma nie jest mocna blablabla. Pionier wśród ubezpieczycieli. Program który miał być podobno strzałem w dyszkę okazał się wielkim niedopracowanym szitem. Prezentacje, które były przedstawiane na rozmowach mają się nijak, bo po podpisanej umowie około miesiąc później są przesyłane zmiany do umowy, które wykluczają się z informacjami z prezentacji . Milion szkoleń , wyjazdów deklaracji - bo należysz do programu. Mało tego - nie każdy jest równo traktowany:)))))). Mało kompetentne osoby - większość mam wrażenie że to jakieś niekompetentne osoby, które mają załatwioną robotę i tyle. Chcesz się coś dowiedzieć? - " Nie do mnie to pytanie" "Nie wiem , dowiem sie dam znać'' Dramat. Gdyby wypuścić te osoby w teren które siedzą za biureczkami to w 99% mam wrażenie że nie mają zielonego pojęcia o sprzedaży w terenie. Zmarnowany czas i pieniądze. Nie polecam.

ByłyPracownik
Pracownik
 Pytanie

Praca tam to kiepski żart. Na stronie możemy przeczytać: "PZU jest największym w Polsce ubezpieczycielem działającym na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych. Kontroluje ponad 1/3 rynku..." Super. Tyle że od środka to firma oparta na trytytce (oczywiście - umowa zlecenie za najniższą krajową) i płycie paździerzowej (system motywacyjny.) Wszystko skrojone tak, żeby trzaskać jak najwięcej godzin jak najmniejszym personelem. Takie podejście niestety króluje w pzu.. Mniej ludzi oznacza mniejsze wydatki na wynagrodzenia i premie. Klienci na linii poczekają bo co mają robić. Pracownicy są tu przyjmowani na styk. Oczywiście teoretycznie możesz oglądać sb w raporcie jak fajnie rośnie ci kasa za godziny i ilość telefonów, po czym na początek następnego miesiąca dowiadujesz się że...... przez 3 złe rozmowy na 750 które przeprowadziłeś (25 rozmów dziennie przez 30 dni) zabierają ci np 800 złotych premii z tytułu braku zachowania jakości. Aha - jbc to w raporcie który dostajecie nie jest ona uwzględniania, tzn i tak cały czas macie 100%. A czy ją zachowaliście dowiecie się po wypłacie. Bo przecież, jakby pracownik dowiedział się wcześniej, że nie ma sensu walczyć o dodatki których i tak nie dostanie, przestałby brać godziny które są mało atrakcyjne. Wyliczenie które podałem powyżej jest i tak ostrożne bo przeprowadziłem je licząc że codziennie masz 25 rozmów. Zwykle jest ich ok 40. Oczywiście pupile szefostwa mogą mieć gdzieś jakość - oni mają premie z urzędu. Na pewno nie jest to praca na stałe. Do tego benefity - pzu chwali się siłownią ale raczej nią się nie nacieszysz bo jest zamykana o 20. Szkolenia są traktowane jak zło konieczne - dlatego tutaj będziesz mieć je 2 razy. nawet pracując rok. W sumie spędzisz na nich całą godzinę. Szaleństwo, prawda ?. Idealny pracownik tu to taki który nie odzywa się, siedzi i lampiąc się w kompa wciska konta PKO. Pewnie Łukasz i jego kółko wzajemnej masturbacji uzna że to hejt, wiadro pomyj jakiegoś rozżalonego typa ale każdy kto tam pracuje potwierdzi przynajmniej część z tego co napisałem.

RIGCZ
Inne
 Pytanie
@ByłyPracownik

Ciekawy komentarz, ale jakie 30 dni pracy? Kto pracuje 30 dni w miesiącu, codziennie? Są tacy ludzie w PZU?

Gość
Inne
 Pytanie
@ByłyPracownik

Praca ciężka. Co do pensji, faktycznie, nie wiadomo, ile się dostanie, dopóki nie przyjdzie przelew. Ale klienci niech się ogarną trochę i nie dzwonią z byle (usunięte przez administratora). Dlatego są non-stop kolejki. 25-40 połączeń? Haha, kiedy to było...? Teraz tyle połączeń to odbiera konsultant w ciągu 3-4 h pracy

wpracownikw
Pracownik
 Pytanie

Zgadam się z tymi wszystkimi opiniami. Wytrzymać w tej firmie to wyczyn. Po 3 miesiącach nie idzie pracować 40h/tygodniowo - zresztą kto Ci przydzieli tyle godzin w tygodniu XD Lider również niekompetentny od pierwszego dnia nie było chemii między nami ale mimo wszystko widać, że jestem tarktowana gorzej niż inni w grupie. Jedynie co mnie tam jeszcze trzyma to ludzie, których poznałam na szkoleniu. Również stawka- podstawa wynosi 26zł brutto. Jest to okej praca dla studentów, którzy chcą dorobić. System również skonstruowany, że na 8h pracy masz 5 min gotowości czyli wpada Ci połączenie za połączeniem i nie masz kiedy odetchnąć. Przekroczysz przerwę służbową/prywatną? Z automatu masz podstawę i nie masz co liczyć na "premie". Zresztą żeby dostać premie to trzeba stanąć na głowie w tej firmie. Podsumowując - nie polecam z całego serca.

Jaga
Inne
@wpracownikw

To na jaką ilość godzin tygodniowo można liczyć? To za co dokładnie otrzymuje się premię w tym miejscu? Co masz na myśli pisząc, że trzeba stanąć na głowie? I w jakiej wysokości jest ta premia?

Kamila
Pracownik
@wpracownikw

Ja miałam 55 minut przerwy na 8 h. 5 minut do każdej godziny + dodatkowe 15 min. To jakieś pół godziny więcej niż zgodnie z kodeksem przysługuje na umowie o pracę, więc pod tym względem było super. Ja miałam mały kontakt z liderem, ale był w sumie ok i około 30-31 zł za godzinę udało mi się wyrabiać. Praktycznie nie bylo miesiaca, gdzie mialabym mniej niż 5 tysiecy na rękę, a pracowałam max 8-9 godzin dziennie i weekendy wolne. Ma ta praca swoje plusy i minusy, za to ludzie na dziale super!

Dawid
Inne

Kierowca waszej firmy o numerach rejestracyjnych WI 236LA podczas wypadku na A2 z premedytacją zawrócił i jechał pod prąd utrudniając dojazd służbom .

anonim
Inne

W sumie się dotąd nie interesowałem, ale jak się pracuje tutaj w IT? Szukają Developera PL/SQL oraz SQL, oczywiście zero widełek, tylko "atrakcyjne wynagrodzenie". Ktoś zna? I te 4 dni pracy z biura, ciekawe czemu?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Brałem udział w rekrutacji, rozmowa odbyła się w ostatnim tygodniu lutego, odpowiedzi nadal brak. Czy PZU udziela w jakiś sposób informacji o zakończeniu procesu?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Piszesz o tym stanowisku Konsultant CC, gdzie poza umową zleceniem są tylko takie ogólniki, jak praca stacjonarna i możliwość zdobycia doświadczenia? Bo takie coś znalazłam na ich stronie. Serio 4242 zł brutto, to wszystko, na co możesz liczyć? W niektórych CC przynajmniej są premie za skuteczność, szybkość...

Ania
Pracownik

Firma tera zwalnia doświadczone osoby i robi miejsce dla osób które zostały zatrudnione z polecenia. To co teraz się dzieje to koszmar. Zdecydowanie nie polecam.

Gość
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Jak to zwalniają osoby? Tak bez powodu? Za dużo ludzi pracuje? A czy nie ma za mało ludzi do pracy?

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Moja koleżanka została menedżerem sprzedaży i mentorem elitarnego klubu PZU. To wszystko w dwa lata. Powiedzcie mi czy to prawda ze można zarobić jako menedżer 15.000 zł na miesiąc? Chodzi o mniejsze miasto do 15 tys mieszkańców. Zastanawiam się czy nie zostać agentem

nie ubezpieczajcie się tu
Inne

Ponownie informuję, że zajęte stanowisko pracowników PZU S.A nie ma pokrycia w dokumentacji szkodowej oraz są sprzeczne z przedstawionymi przez poszkodowanego aktami prawnymi, linii orzeczniczej sądów, rekomendacją KNF oraz dobrymi praktykami samej spółki PZU S.A. Pani Ewa z działu obsługi szkód i spółka zataja przed poszkodowanym w sposób bezprawny dokumentację szkodową lub w sposób celowy i nie wykonuje ciążących na niej obowiązków zmierzających do uzupełnienia i sporządzenia takiej dokumentacji. Pani z działu obsługi akt celowo rozwadnia dokumentację szkodową na tysiące stron. Dział reklamacji nabiera wody w usta i stara się w sposób ogólnikowy rozpatrywać bezprawnie reklamacje łamiąc zapisane w ustawie terminy na wykonanie niezbędnych działań. Dział compliance z dyrektorką na czele udają że nie widzą problemu i trzymają się błędnych procedur które to zawierają rażące błędy i nie są zgodne z zaleceniami regulatora rynku. Ewa z działu obsługi szkód dobrze zna stan faktyczny i prawny szkody i w sposób celowy próbuje przemilczeć temat mając nadzieję że poszkodowany zrezygnuje ze swoich praw i roszczeń. Przełożony Ewy z działu obsługi szkód utrzymuje pracownika jako "opiekuna szkody" który nic nie robi z tematem, tym samym godzi się na bezprawne działanie swojej podwładnej. Taki obraz PZU S.A. wyłania się przy naprawie szkody i tak to zostanie przedstawione przed organami spółki. Oczekuje na aktualne akta szkody (pojęcie chronologii dla Pani z działu obsługi akt jest nieznane o to już nawet nie będę wnioskował) oraz ponownie o zmianę nieudolnego opiekuna szkody który doprowadzi w sposób umiejętny sprawę do końca.

Konsultant Rejestracji
Pracownik

Płacą najniższą krajową w Warszawie i mają wymagania z kosmosu. Przestarzałe komputery i wieczy problem z klimatyzacją (jak wyjdzie słońce to nie da się oddychać w biurze).A klienci też tylko się drą bo nikt się z nimi nie kontaktuje w sprawie zgłoszonych szkód.PZU TO JEDEN Z NAJGORSZYCH PRACODAWCÓW W TYM KRAJU !!! Powinni zniknąć z rynku.

Rozczarowana
Były pracownik

Praca na słuchawce w obsłudze wypadków to dramat. Przyjmują co paręnaście dni nowych ludzi, nikt nie dostaje godzin w grafiku (zdarza się, że na zadeklarowanych 50 godzin w tygodniu dostajesz maksymalnie 5). Konsultanci muszą wzajemnie prosić się o "oddanie" kilku godzin. Komputery ledwo działają, wyżej postawieni pracownicy tylko krytykują, krzyczą, ironizują. Najmniejszy błąd kosztuje cię utratę dodatku. Praca jest trudna i bardzo odpowiedzialna, ale za tak małe pieniądze i pracę w ciągłym stresie to się nie opłaca. Omijajcie szerokim łukiem. Nie warte straconego zdrowia i czasu. No i sam fakt, że co miesiąc kilkanaście osób odchodzi (lub wylatuje) nie pociesza.

Klient
Inne

Absolutnie nie polecam zawierania ubezpieczeń z tą pseudo firmą. Łamią prawo byleby tylko nie wypłacić odszkodowania. Przyznali mi szkodę całkowitą na auto i po 7 dniach zabrali samochód zastępczy tłumacząc, że takie jest prawo. Tymczasem przepisy wyraźnie mówią, że dopóki nie będzie mnie stać na inne auto to ubezpieczyciel sprawcy musi zapewnić mi pojazd zastępczy.

jesteście śmiesznym pracodawcą
Inne
 Pytanie

Wrzucacie ogłoszenia o pracę na 2-3 dni przed oferowanym szkoleniem na dane stanowisko??! Kandydat z ulicy nie ma szans już na starcie, mimo, że spełnia wszystkie wymagania. Niedługo będą memy w internecie o PZU i waszych tzw. rekrutacjach. To tylko dowodzi, że wasze ogłoszenia o pracę są pro forma, bo już dawno macie osoby do pracy - znajomi waszych pracowników - to się nazywa kolesiostwo przy zatrudnianiu. Po co więc marnujecie czas osobom poszukującym pracy publikując jakieś ogłoszenia? Dane osobowe darmowe zbieracie, żeby później syfić reklamami na maila? Jesteście niepoważnym pracodawcą. Domyślam się, że swoich klientów traktujecie równie niepoważnie, jak kandydatów do pracy.

Obecny pracownik
Pracownik
@jesteście śmiesznym pracodawcą

Tu jest tyle pracy, że obrobić się nie można....nabór ciągle trwa...więc spoko....

Były
Były pracownik
@Obecny pracownik

Jeżeli nabór Ciągle trwa i pojawiają się co chwilę ogłoszenia to raczej nie świadczy to dobrze o pracodawcy ;p

Obecny pracownik
Pracownik
@Były

Nabór ciągle trwa, bo nie wszyscy nadają się do tej pracy....

Nick
Inne
@jesteście śmiesznym pracodawcą

Mnie to zastanawia, skąd masz takie dane. Przecież jak widzę ogłoszenie to mam tam tylko termin, do kiedy można składać aplikację. Nikt nie informuje w ogłoszeniach o pracę, że szkolenie wstępne odbędzie się tego i tego. Skąd to wytrzasnąłeś, masz kogoś znajomego w firmie, kto Ci to zdradził? Nie szpieguję, ani nic, po prostu ja jako kandydatka nie mam tak zaawansowanych info, jak masz Ty.

Xd
Inne
@Były

Nabór ciągle trwa, bo jak każda firma tak i ta ma swoje cele. Klientów ciągle przybywa, więc potrzeba więcej pracowników aby ich obsłużyć, dlatego firma zakłada sobie cel na początku roku, że na koniec jego trwania zwiększy liczbę pracowników np. 150 konsultantów w porównaniu do liczby, która była na samym początku. Jak wiadomo w ciągu roku zwalniają się pracownicy, więc trzeba zapewnić za nich zastępstwo + zatrudnić tą nadwyżkę 150 osób. Dlatego rekrutacja ciągle trwa. Ponadto nie musicie godzić się na najbliższe wolne szkolenie - można się dogadać na rozmowie jak i po aby rozpocząć szkolenie później

Alesska
Pracownik
@jesteście śmiesznym pracodawcą

Pracuje w PZU - dostalam sie z ulicy - Co prawda czekalam miesiac ale mimo wszystko pracuje , polecam znajomym , jesli chodzi o moj dzial nie moglam trafic lepiej - chodze do pracy z przyjemnoscia nie za Kare

Nick
Były pracownik
@Obecny pracownik

Czyli do pracy na przestarzalym systemie za marne pieniądze gdzie siedzi się 8 godzin i więceja Rzeczywiście jak ktoś miał styczność z jakąkolwiek lepszą firmą a o to nie trudno....

Obecny pracownik
Pracownik

@PZU Apeluję do zarządzających tą firmą o podwyżki bo minimalna pensja wypłacana pracownikom w Warszawie to wstyd.A obowiązków pracowniczych ciągle przybywa.

Zostaw merytoryczną opinię o PZU S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PZU S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PZU S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PZU S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 10 to opinie pozytywne, 59 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PZU S.A.?

    Kandydaci do pracy w PZU S.A. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PZU S.A.
1.7/5 Na podstawie 599 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PZU S.A.
Przejdź do nowych opinii