PZU S.A.

Adres: Al.Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

NIP: 5260251049 REGON: 10001345 KRS: 0000009831

PZU S.A.
2 532 6 1

Opinie o PZU S.A.

SZEF CZUM

A więc kolejne info o PZU zdrowie GDANSK CZUM. tematyka to wynagrodzenia. A więc plotki mówią że: zwykły człowiek na słuchawce na UZ zarabia od 15 do 21zł BRUTTO. Oczywiście najczęściej stawka jest najniższa bo efa do zrobienia jest wysoka no i reklamacje wewnętrzne zaniżają stawke godzinową. UoP to stawki od 2500 do 3000 zl i 30% premii której też nie zobaczysz. CZyli pracujesz za podstawę. i najwyzsza stawke ma mało ludzi. Lider to juz inna kwestki. Tu stawki są w okolicach 4000-4500 Brutto. i oczywiście premie tyle że kwartalne. Tak więc zarabia się słabo jak na misato Gdańsk no i Spółkę PZU. Z tego co pamiętam to w Warszawie lepiej płacili. Póki co to wszystko. PIszcie, komentujcie, oceniajcie a może będzie wiecej ciekawych wiadomości.

Bazyl
@SZEF CZUM 12.01.2019 19:50

Czy to prawda ze pracują tam ludzie na wysokich stanowiskach którzy cały dzień nic nie robią i ciągną najwyższy hajs? Słyszałem o typkach z IT którzy chodzą po sali i tylko obrażają ludzi i o szefie trenerów, który zajmuje się tylko organizowaniem „Dni ziemniaka” itp?

Janusz Pruszcza
@Bazyl 16.01.2019 13:57

Też jestem ciekaw

Pracownik

Pracuję od 10 lat. Rozwijam się. Twierdzenia, jakoby ścieżka rozwoju/awansu była po znajomościach/rodzinie/nepotyzmie są absurdem. Nie mam nikogo takiego w tej firmie a rozwijam się zawodowo, awansowałem wielokrotnie i zarobki również. Jeśli awans jest dla Ciebie nagrodą za zwykłe, standardowe czynności zgodnie z wymaganymi na stanowisku jakie zajmujesz, bez inicjatywy własnej, zaangażowania i pomysłów, elastyczności ale również doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji to gratuluję pomysły wystawiania złych opinii na temat swojego pracodawcy... Polecam wyjść z inicjatywą, wykazać się trochę, szkolić się i z chęcią podejmować się dodatkowych zadań a na pewno zostaniecie zauważeni. Lubię atmosferę w PZU S.A. za: Zespół składa się z profesjonalistów, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

PIETRO 1 I 2 W CZUM
@Pracownik 04.12.2018 12:15

NIE WIEM JAK JEST W PZU S A ALE W PZU ZDROWIE W GDANSKU TO KATAKLIZM. UCIEKAC I OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM. oSZUKUJĄ, OBIECUJĄ A W RZECZYWISTOSCI TO PRACOWNIK WIDZI JEDNE WIELKIE ZEROOOO. UCIEKAC I OSTRZEGAC INNYCH. LUDZIE UCIEKAJA MASOWO I JAK KTOS PLANUJE PRACE TO NIECH SIE ZASTANOWI DLACZEGO CALY CZAS TAM ZATRUDNIAJA. CIAGLE BRAKUJE LUDZI. WYSTARCZY POMYSLEC I ROZWIAZANIE NASUWA SIE SAMO. MADRY TAM PRACOWAC NIE PRZYJDZIE. JA NA SZCZESCIE UCIEKAM.

Nick
@PIETRO 1 I 2 W CZUM 04.12.2018 17:45

Może w ogóle niech zamkną to PZU najlepiej ???? będzie święty spokój przynajmniej

Arkadiusz Arkadiusz
@Pracownik 04.12.2018 12:15

Żałosny stażysto z działu social media, nie uratujesz profilu tej firmy. Nie kłam w żywe oczy bo każdy widzi, że ktoś Ci kazał coś tu napisać żeby był chociaż JEDEN dobry komentarz. Każdy kto pracuje w PZU wie jak jest, a jest TRAGICZNIE! Ta firma zniszczyła mi psychikę. Lepiej zamiatać chodniki niż pracować w PZU!!!

Arew
@Arkadiusz Arkadiusz 05.12.2018 23:58

Pzu dzieli pracowników. Niektórzy zarabiają grosze. Inni ~jak tu ktoś pisze~po 4-5 tys (chodzi tu o doradców klienta w oddziałach). Nie pojmuje jak pzu może tak dzielić ludzi.

Miso
@Pracownik 04.12.2018 12:15

Większej bzdury nie czytałam już dawno. Ciekawe, co Tobie obiecali za wystawienie takiej opinii. Wszyscy pracujący w PZU doświadczyli przede wszystkim (usunięte przez administratora), nie wspominając o wynajdowaniu reklamacji wewnętrznych. Nie do pomyślenia, żeby swoi "rąbali" reklamację swoim i to z przed 8,9 miesięcy. To jest szukanie oszczędności na pracownikach a tak bardziej dosadnie nazywa się takie działania WYZYSKIEM

Grzegorz
@Arew 28.12.2018 20:46

Co Ty piszesz o zarobkach rzędu 4-5 tyś zł w oddziałach... pracowałem w oddziale ba stanowisku doradca klienta i wypłata wynosi 3000 brutto co na rękę jest 2156 zł więc (usunięte przez administratora) farmazonów, PZU to dno jeśli chodzi o wynagrodzenie a obowiązków z dnia na dzień coraz więcej, marnej jakości produkty i wyzysk klientów takie jest właśnie dzisiejsze PZU które żeruje na naiwności klientów bo jest tak dkugo już na rynku więc nie boi się nagłego spadku zysków.

Anew
@Grzegorz 05.01.2019 18:58

A kiedy pracowałeś? Pewnie z kilka lat temu. Teraz doradcy, jeśli chodzi o wypłatę, mają cudownie. Czwórka z przodu jest co miesiąc. Do tego dodatki. Ich to traktują jak ludzi. Tu ktoś w komentarzu dobrze napisał. PZU traktuje ludzi jakby byli lepszego i gorszego sortu. Fujj

mistrzunio665@interia.pl
@Anew 11.01.2019 18:57

Nie pracowałem kilka lat temu tylko przełom 2017/2018, więc doskonale wiem jakie sa zarobki i jak wygląda ta praca. Jestem młodym człowiekiem i nie pracowałem kilka lat temu :D::D:DD lol Co mogę powiedzieć PZU wykorzystuje znaną przez lata markę co odbija się na klientach produkty pzu to często ściema obarczona wieloma OWU... Dużo by pisać. Macie jakieś pytania odpisze z chęcią

Nigdy więcej.

Praca w Gdańsku - na początku było naprawdę fajnie a później tylko gorzej, pensja bardziej niż marna, ucinali jak tylko mogą żeby nie płacić normalnych pensji. Jeśli komuś wystarczy 1300 zł maksymalnie na miesiąc to może tam iść. Praca pod stresem bardziej ze strony firmy niż pacjentów - ci w większości są mili i przyjaźni. Ciągłe " darcie się " tak jak było opisane powyżej, zaglądanie w monitor i stanie nad pracownikiem aż nie zacznie pracować tak jak niektórzy z liderów tego chcą. Zespół Operacyjny obrażający pracowników na słuchawkach gdy nie odbierają ich 50 telefonu bez totalnego sensu. Wydzwaniali jak przez minutę nie zacząłeś odbierać telefonów. Współpracownicy w zespole byli cudowni, mili i pomocni. Ogólnie nie polecam.

knida
@Nigdy więcej. 24.10.2018 17:18

w Biedronce na kasie Panie zarabiaja 2500 -po co pchacie sie do pracy w której nic was nie czeka?

Były pracownik
@knida 26.10.2018 05:47

Bo na początku płacili normalnie - później nagle stwierdzili, że ucinanie godzin to dobry pomysł. Pracownicy którzy pracowali tam w grudniu - styczniu wyrabiali bez problemu fajne pieniądze - większe niż w Biedronce na kasie.

Bubi
@Nigdy więcej. 24.10.2018 17:18

Co Ty opowiadasz? Znam dziewczyny, które z premia kwartalną miały na rękę 7500 tys zł. Przecież pzu dało Wam podwyżki. I to kolosalne.

Jurek
@Bubi 16.11.2018 19:43

Chyba pomyliłeś się o jedno zero....Na rękę 750 PLN to się zgadza.

Paweł
@Bubi 16.11.2018 19:43

Pzu dało nam podwyżki? Chyba obowiązków =D haha

Liko
@Jurek 23.11.2018 17:31

Doradca w oddziale pzu. Wypłata plus premia kwartalna 7500 zł na rękę. Siedem tysięcy pięćset złotych. Nie, nie pomyliłam się.

Mateusz
@Liko 20.12.2018 22:17

Nawet kierownik tyle nie zarabia, wiem bo wiem ile zarabia moja kierowniczka. Człowieku wiem że jesteś jakimś biednym rekruterem i usiłujesz ludzi nabrać ale powtarzam że w PZU takiej kasy nie płacą więc nie kłam. Pozdro i wesołych

Nick67
@Mateusz 21.12.2018 22:45

W takim razie nie wiesz ile płaca w pzu. Bez premii kwartalnej na rękę mam 4.5 tys. Cztery tysiące pięćset złotych. Pozdro

Mateusz
@Nick67 23.12.2018 23:49

Może w TWOIM sektorze tyle płacą, ale nie jest to NORMA w tej firmie. Nic mnie nie obchodzi ile zarabiasz, jeśli ja i wszystkie osoby które znam zarabiają dużo mniej, a atmosfera pracy jest tragiczna.

Hehk
@Mateusz 24.12.2018 10:11

A w jakim sektorze pracujesz? Tu mowa o doradcach klienta. Pzu widocznie tylko ich traktuje jak ludzi, reszta to widmo.

Grzegorz
@Nick67 23.12.2018 23:49

(usunięte przez administratora) 3300 brutto takie jest wynagrodzenie na rękę nie całe 2400... i ewentualną premia która może być lub nie. Więc nie kłam i nie reklamuj tej żałosne firmy nastawionej na jak największy zysk, wyzyskujac klientów.

Bick
@Grzegorz 05.01.2019 19:02

Tu nikt tej żałosne firmy nie reklamuje. Tu pisze się o tym, że w pzu jedni mogą zarobić krocie a drudzy marnie. Zeczywiscie doradcy dostali duża podwyżkę, (3900 brutto plus premia). A np. inkasent pzu pracuje na umowę zlecenie i nawet głupiej stowki na święta nie dostanie. Nie wspomnę o warunkach płacy. Więc stosunek do pzu mam naganny. Bo traktują tam ludzi jakby byli lepszego i gorszego sortu.

Orchidea
@Mateusz 21.12.2018 22:45

Być może w mieście, gdzie Ty pracowałeś nie ma takich zarobków. Na dolnymśląsku w średnim oddziale to norma. Moi koledzy zza biurka mają nawet koło 8 tyś. na rękę przy dobrym kwartale.

Mateusz
@Orchidea 11.01.2019 23:42

Ciężko mi uwierzyć że gdzieś płacą o tyle lepiej niż w Warszawie. Już dajcie spokój z tą reklamą, nikt w to nie wierzy lol. Może twoi koledzy pracują w IT xD

L1

Praca w PZU zdrowie w gdansku tzw czum to tragedia. Reklamacje za wszystko (od pacjentów i głównie wewnętrzne.) ucinanie godzin pracy pracownikom uz, słabe stawki godzinowe, benefity typu multisport czy opieka medyczna PZU na umówię zlecenie cie nie dotyczą. Atmosfera tragiczna, organizacja pracy fatalna. Ludzie odchodzą stamtąd masowo i wcale się temu nie dziwie. Nie polecam a nawet odradzam

Adam

Mój kolega odszedł z Pzu Zdrowie ponieważ ten wspaniały pracodawca obciął mu kilkaset złotych z miesięcznej wypłaty. Nieścisłości próbował to wyjaśnić z liderem , koordynatorami ale niestety bezskutecznie, został zwyczajnie zignorowany. Dodam tylko że nie jest to jedyny taki przypadek w tym miejscu. Wielu ludzi skarży się na podobne sytuacje. Odchodząc powiedział ,, można znieść wiele ale jak zabierają pieniądze z portfela to trzeba uciekać" Od siebie dodam że atmosfera jest fatalna, pieniądze śmieszne, wyzysk, brak wsparcia, chaos informacyjny i organizacyjny mający na celu zmniejszenie wydatków na wynagrodzenie pracowników... Jestem też w trakcie zmiany pracy.

Mick
@Adam 09.01.2019 14:26

Co to chyba jakieś żarty, tylko do inspekcji pracy to zgłosić, jak można tak ludzi traktować, zabierać pieniądze!!!! Liderzy i koordynatorzy dbają tylko o siebie niestety, egoiści i tyle!!! Żałosne to wszystko!!!

Beata

Zebym wczesniej przeczytała opinie o PZU to nawet nie przesłałabym CV. Ale macie PZU już fatalną opinię.Też na moim szkoleniu długo nie wspomnieli, że można oblac egzamin i nie przystąpić w ogóle do pracy, banda oszustów, omijać szerokim łukiem. PZU oszukiwanie ludzi MACIE TO WE KRWI!!! tak prawdziwy POLAK nie robi. Najlepszego z okazji odzyskania niepodległości

Panczo666
@Beata 07.09.2018 09:46

Lol co, to jest właśnie typowo POLSKIE zachowanie

Gucio
@Panczo666 24.09.2018 15:22

LOL??? To taka lalka....

Janek
@Beata 07.09.2018 09:46

O co chodzi z egzaminem do pracy? Czyli co nie zdam a bylenie zapłacą?Przecież powinno się na początku o tym mówić

SZEF CZUM

Jak Obiecałem tak i robie. Aktualnie w Gdańsku CZUM mamy nowego dyrektora. Pewnie to nic nie zmieni bo i tak chaos tam caly czas jest. Kolejki po okolo 150 osob na poczatku tego roku to rekord. Po co ten dyrektor to nie wiem ale mam nadzieję ze ogarnie ten (usunięte przez administratora) Teraz wszystkich koordynatorów zebrali w jednym miejscu i widac jak patrza na siebie niemiłym wzrokiem. Expres do kawy to cały czas zepsuty. Podczas rekrutacji to tak zmyślają że już widać ze nikt nie chce do pracy. Koleżanke zaprosiłam do pracy i jak powiedziała co jej proponowali to sie za głowe złapałam. Nie wiedziałam że tam jest aż tak SUPER. z tych opowieści co mówią to po prostu się leży i zarabia się miliony. Nie ufajcie tej pani i panu z HR bo wszystko jest wyolbrzymione pozytywnie. A ludzi to tam już chyba z tysiąc się zwolniło. Liderzy to uważają że wiedzą lepiej i nikt nie ma racji. Operacyjni to tylko L1 cały czas. Premie robisz wtedy gdy zamykasz sprawy na godzinę a L1zabrania tego robić a wg PZU powinienieneś zamykać ale zabraniaja. i dość często jakieś obrazki wysyłają "kotki" bo myślą że dzięki nim ludzie będą lepiej pracować. No to przedszkole czy poważna firma. Zero planowania. Wszystko robią na już, na teraz a co będzie potem to nie ważne. Kasa to tragedia. UZ ma najniższa stawke jaka przewiduje ustawa a UoP to 2500 BRUTTO +30% premii której nie można zrobić bo reklamacja wewnętrzna i zarabiasz grosze. Grafik nie jest elastyczny bo UoP gostaje taki grafik jaki chce PZU a UZ tak jak chce a i tak godziny ucinają. A i trzeba pamiętać że przedział czasowy jest ustalony z góry i nie można chodzić na UZ tak jak się chce. Urlopu nie dostaniesz kiedy chchesz tylko wtedy gdy PZU cche. ODRADZAM ale jeszcze pracuję ale już niedługo. więc poki co tak ogólnie a jak dobrze to się przyjmie to zaczniey opowiadać o szczególach. Piszcie, komentujcie, oceniajcie a może napisze o szczegółacz pracy w PZU ZDrowie w Gdansku CZUM.

Bazyl
@SZEF CZUM 08.01.2019 22:31

Poproszę więcej info bo wlasnie miałem isc na rozmowe

Tomek

Tragedia dopiero w trakcie szkolenia wspominają o egzaminach które można nie zdać i nie przystąpić do pracy stawka jak na Warszawę tragiczna 15 brutto na początku co najśmieszniejsze teoria płatna dopiero po przepracowaniu 50h nie zdasz nie masz kasy proste. Wiadomo czemu ciągle rekrutują.

Kate

PZU na Pałubickiego to praca ogłupiająca, nudna, męcząca psychicznie, pacjenci są roszczeniowi, ciągle coś im nie pasuje, a liderzy tylko stoją nad tobą i pouczają jak masz mówić. Lepiej już na kasie pracować, albo w informacji na dworcu., lub gdziekolwiek indziej

Gabi

Pracowałam, pół roku temu, 3 miesiące i wszystko co tu piszą to się potwierdza, człowiek na umowie o pracę jest jak niewolnik, a najbardziej denerwowało mnie robienie spraw z przydziału, dlaczego robić coś za kogoś? Niech stworzą osobny dział do tego, komentarze tak napisane, że nic nie można zrozumieć, bo ktoś tak zamaci, że nie wiadomo o co chodzi i przez to miałam reklamacje tylko,

SZEF CZUM

Jak ten Post zbierze 20 łapek w górę to napisze prawdę co się dzieje w PZU ZDROWIE w Gdańsku (CZUM).

Kiki

Wypieprzajcie z tego PZU jak najszybciej, wszyscy są (usunięte przez administratora)

Kolega

Pzu Zdrowie w Gdańsku na Pałubińskiego... atmosfera fatalna, pieniądze śmieszne,rotacja ogromna, grafik elastyczny??? tak ale tylko od strony firmy bo mogą ustawiać grafik tak jak im się podoba a nie według potrzeb pracowników ( jak zapewniają o tym na szkoleniach) dodatkowo w przypadku umów zlecenie gdzie najwięcej mówi się o elastyczności nigdy nie wiesz ile w danym miesiącu będziesz pracował, np. deklarujesz 80 godzin a dostaniesz tylko 50godzin lub 40godzin, lub deklarujesz 150godzin to dostajesz np 100godzin lub mniej, umowy o pracę pracują głównie na same popołudnia, pieniądze jakie oferyją cóż szkoda się rozpisywać, a jeszcze mnóstwo niescisłośći dotyczących naliczania wynagrodzenia. Jeżeli jakimś cudem, fartem, układem uda się komuś wypracować nieco wyższą stawkę to okazuję się że otrzymujesz reklamację dot. wykonania twojej pracy najczęściej wewnętrzną czyli firma składa reklamacje na Ciebie i otrzymujesz najniższą z możliwych stawkę... Pozrdawiam i życzę opamiętania w Nowym Roku.

Mick

Nie polecam tej pracy, każdy rezygnuje z moich znajomych, obecnie pracuje w innej firmie i jest o wiele lepiej, przede wszystkim atmosfera. Człowiek nie może robić z siebie niewolnika i być w (usunięte przez administratora), szkoda zdrowia tylko!!!

Miki
@Mick 29.12.2018 10:24

PZU to (usunięte przez administratora),!!! Uciekajcie jak najdalej z tego miejsca!!!

URLOP

LUDZIE w Gdańsku w CZUM nawet dla umowy o prace nie daja urlopów. Zleceniówki nie przyjda a umowa o prce na sile zmuszaja zeby przyjść. jak tak dalej pojdzie to pojdzie oficjalne pismo do INSPEKCJI PRACY. choc juz dzwonilam i mowili że wpływają skargi na pzu zdrowie w gdansku. MYSLĘ ZE JAKAS TELEWIZJA POWINNA SIE ZAINTERESOWAC co tam sie dzieje

Nick
@URLOP 22.12.2018 07:55

No proszę to ładnie tam się dzieje, coraz lepiej, ale chyba w święta nie musicie przychodzić!?

święta
@Nick 22.12.2018 14:25

w święta nie daja urlopów. zmuszaja w gdansku do pracy w CZUM bo niktt nie chche a ktos musii. uciekajcie jak najdalej. juz lepsze warunki sa w transcomie chyba nad auchaneem na kolobrzeskiej. albo gdzies indziej. dojazd beznadziejny, kadra beznadziejna,, jedna osoba zwana liderem podobno miała sprawe za mobbing w swojej grupie ale moze to inni sie wypowiedza po to takie ploty chodza wsród pracownikow.

Nick
@święta 23.12.2018 08:56

Jak to , w święta musicie przychodzić, kto dzwoni do lekarza w wigilię czy Boże narodzenie, przecież to jest jakiś absurd!!!

chyba wiem
@święta 23.12.2018 08:56

chyba wiem o kogo chodzi z tym(usunięte przez administratora) i coś tam było. lider który stracił grupe . nadal tam pracuje co jest dziwne

Były

PZU tnie koszty na wszystkim, a najłatwiej jest im ciąć koszty na pracownikach i tak robią. Jest dużo lepszej pracy, więc nie ma co tracić czasu na PZU.

gosia

Odradzam pracę w PZU ZDROWIE w Gdańsku, ostatnio ze względu na zmniejszony ruch nainfolini obcieli pracownikom na umowy zlecenie godziny, tak że ludzie dostają stawki za miesiąc nawet poniżej 1 tyś. Czyli jak mówią wam na rozmowach że grafik jest elastyczny to prawda tyle że elastyczny jest dla nich czyli mogą dowolnie obcinać Ci godziny, ustawiać zmiany np. że przychodzisz na 4 godziny dziennie co przy kosztach dojazu, poświęconym czasie, i stawce 10zł na netto za godzinę NAPRAWDĘ SIĘ NIE OPŁACA. LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ MACIE TYLKO JEDNO ŻYCIE I CZAS JEST NIE ODWRACALNY WIĘC NIE MOŻNA GO TRACIĆ!!!!

Jo55555
@gosia 01.08.2018 08:21

przeniesli ten projekt z Wawy, potwierdzam porażka, już lepiej jajka na bazarze sprzedawac, serio :) na pzu szkoda zdrowia , czasu, to banda oszustów i nieudaczników, ciesze się ze juz tam nie pracuję, znalazłam spokojniejszą prace, i lepiej płatna, długo szukałam, ale jednak mozna lepiej zyć

Nick67
@gosia 01.08.2018 08:21

Z tego co wiem, doradcy pzu zarabiają bardzo dużo. Dostali gigantyczne podwyżki. Z połączeniem z premią za kwartał, to cudowna wyplata

Emil
@Nick67 16.11.2018 23:58

ta praca z doradcą nie ma nic wspólnego

Mateusz
@Nick67 16.11.2018 23:58

Człowieku może to jest cudowna wypłata jeśli wcześniej pracowałeś w kamieniołomie za 50 gr na godzinę. z tego hajsu się nie idzie utrzymać. XDDDDD pewnie jesteś jednym z śmiesznych LIDERÓW Z CZUMU i próbujesz ściemniać bo już nie macie skąd rekrutować tych nieszczęsnych ludzi. ŻAŁOSNE

Liko
@Mateusz 07.12.2018 13:30

Wypłata plus premia kwartalna doradcy pzu to ok 8 tys zł na rękę.

Mateusz
@Liko 20.12.2018 22:12

Nawet kierownik tyle nie zarabia, wiem bo wiem ile zarabia moja kierowniczka. Człowieku wiem że jesteś jakimś biednym rekruterem i usiłujesz ludzi nabrać ale powtarzam że w PZU takiej kasy nie płacą więc nie kłam. Pozdro i wesołych

CZUM_OPERACJE

WIADOMOŚĆ Z CZUM OPERACJE: DZIŚ PONIEDZIAŁEK, NA CAŁY DZIEŃ OGŁASZAMY L1 DLA WSZYSTKICH. CZYLI PRZYJMUJECIE ZGŁOSZENIE I NIE WYKONUJECIE ŻADNYCH POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH.

Nick
@CZUM_OPERACJE 10.12.2018 07:08

Czyli norma, nic się nie zmieniło he????

Klient PZU Zdrowie.

Witam, Jestem klientem PZU, ubezpieczam się w tej firmie na życie, mienie, oraz posiadam polisę w PZU Zdrowie w najbogatszej wersji. Drodzy pracownicy muszę przyznać, ze trochę się obawiam tego, czy dobrze zrobiłem przenosząc się z konkurencji. Moje obawy biorą się stąd, że przejechałem się na innowacyjnych rozwiązaniach mojego byłego Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Bardzo was proszę, bo czytam to i inne fora, gdyż chce powierzyć moje życie komuś uczciwemu i nie mogę zrozumieć co takiego wprowadza PZU, co to jest L1, bo szukam w dokumentach, pytałem Agenta i nikt nic nie wie, albo nie chce mówić. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć ?

pospolity pracownik czum
@Klient PZU Zdrowie. 05.12.2018 17:17

L1 to przyjęcie zgłoszenia od pacjenta, a zostanie umówiony hmm i to jest odpowiedz na którą nikt nie odpowie. bo ze względu na zwiększony ruch na infolinii pacjent moze otrzymac informacją o terminie za kilka dni gdzie juz wyzdrowieje lub nawet wcale bo takie sytuacje tez sa. Teraz ogólnie prawie cały czas jest L1 więc pacjent mowi co chche i to zastaje w PZU i leży. Tak więc sa inne firmy które pewnie lepiej to mają rozwiązane. PZU Zdrowie to obsłga w gdansku na palubickiego. zapraszam zeby skladac reklamacje jak trzeba. Moze te L1 nie bedzie oglaszane cały czas jak Ludzie dowiedzą się co się dzieje.

szeregowiec ryan
@Klient PZU Zdrowie. 05.12.2018 17:17

l1 to czas dla konsultantow w ktorym tylko przyjmuja zgloszenia. taki system pracy jak sa kolejki. priorytetem jest odbieranie polaczen. klienci o l1 nie sa informowani poniewaz nie jest to kwestia umowy a system pracy infolinii aby klienci nie czekali w kolejce na polaczenie.

Julia

Problem w PZU jest taki że płacą śmieszne pieniądze (oczywiście obiecują premie itp ale nikt ich nie dostaje) Cały czas podwyższają wymagania dot. wyników ale nie idą za tym niestety wynagrodzenia. Panuje chaos, bałagan informacyjny i organizacyjny. NIE POLECAM, praca głupia i nie rozwijająca... naprawdę strata czasu. Moje sugestie dla PZU S.A.: Więcej wymagacie typu ( większa efektywność, chcecie żeby ludzie brali nadgodziny) zapłaćcie też więcej a przynajmniej NIE OSZUKUJCJE przy wyliczaniu wskaźników wpływających na wynagdodzenie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Organizacja Halloween w pracy i wydawanie na kasy to trochę słaby pomysł ( moja córka w klasie trzeciej już nie chce się w to bawić a co dopiero ludzie dorośli) Zamiast wydawać kasę na bzdety typu Halloween, wsolne kibicowanie na MŚ w piłce nożnej, lub wyklejanie wnętrz niedającymi NIC naklejkami i tapetami zmięńcie system wynagrodzeń i nie OSZUKUJCI przy ich naliczaniu. Myślę że doskonałą lekcją byłby dla was straj taki jak np w Policji.Może czegoś by was to nauczyło.

Magda
@Julia 08.11.2018 10:36

A moim zdaniem to fajnie, że w firmie coś się dzieje. Lepsze to niż nic. Takie akcje wiadomo, że są robione z przymrużeniem oka i jak ktoś chce to w nich uczestniczy, a jak ktoś nie chce to nie uczestniczy. Po za tym kogo interesuje twoja córka i jej zainteresowania. Takie porównania są bardziej dziecinne niż wszystkie te akcje, o których piszesz i mam wrażenie, że twoja córka jest bardziej dojrzała od Ciebie. W normalnych firmach bez względu na wynagrodzenie takie akcje są na porządku dziennym i pracodawcy dbają o dobrą atmosferę w miejscu pracy. Kwestie wynagrodzeń to oddzielna bajka i jeśli ktoś nie ma możliwość podjęcia lepiej płatnej pracy to pracuje za tyle ile może i stara się wykonywać swoją pracę najlepiej jak to tylko możliwe. Najczęściej ci co najwięcej marudzą wykonują swoją pracę najsłabiej i to odbija się na innych pracownikach bo muszą za nich nadrabiać, poprawiać i tłumaczyć się pacjentom za ich błędy.

hania
@Magda 22.11.2018 15:22

Tak strasznie fajnie jak coś się dzieje i jak w ,,śmiesznych zabawach dla dzieci " biorą udział ci którzy wpadli na ten genijalny pomysł o raz ci którzy muszą np. liderzy bo muszą pokazać jakie to jest fajne i jak świetnie się bawią.Uśmiechając się na siłę do zdjęć i robiść dobrą minę do złej gry. Były opublikowane zdjęcia z Hallowen i w sumie na kilaset osób około dziesięć brało w tym udział. Świetny wynik!!!! Teraz na facebooku jest pytanie otwarte jak chcielibyście spędzić Mikołajki, większość odpowiedzi brzmi: na L4, w domu, napewno nie w pracy.... wnioski nasuwają się same. Miłej zabawy :-)

Arkadiusz Arkadiusz
@hania 03.12.2018 23:26

POTWIERDZAM jako pracownik """funkcyjny""" jak to mawiaja w PZU; zawsze byliśmy ZMUSZANI do udziału w takich inicjatywach np spotkanie integracyjne,mikołajki,jakieś inen bzdety. W wolnym czasie kazano nam kupowac czy robić jakies rzeczy na te okazje i potem w wolnym czasie kazano nam brać w tym udział oraz narzucać się podwładnym żeby też brali udział! JAK SIĘ MÓWIŁO ŻE NIE, NIE MAM CZASU OCHOTY CZEGOKOLWIEK, TO ODPOWIEDŻ KIEROWNIK: JAK TAK MOŻNA NIE BRAĆ UDZIAŁU! I zmuszanie do wspólnej "zabawy" bo inaczej prezes się zdenerwuje!! PO PROSTU MOBBING ŻEBY LUDZI ZMUSIĆ DO TYCH GŁUPICH POMYSŁÓW !!!

Paweł

Praca jak praca, szału nie ma, nudna, mało rozwijająca, kto co lubi, ale jeżeli chodzi o wypłaty to jest to jakaś pomyłka. Kto tam nie pracował, ten nie uwierzy ile tak naprawdę tak wielka firma płaci swoim pracownikom! W Bydgoszczy zaczyna się od umowy zlecenie (i często tak się kończy). Trzeba wyrobić godzinowy limit, bo inaczej są kary finansowe. Natomiast jeżeli nie ma pracy, bo jest przestój, bo nic nie wpywa do pzu, to nasza wypłata maleje i tak odciągają z wypłaty po 200-300zł, czasami więcej. Nie są w stanie zapewnić pracy dla obecnych pracowników a co rusz zatrudniają nowych. Po co? Co miesiąc jest wielka niewiadoma ile tak naprawdę człowiek zarobił. My obliczamy swoje, a oni doliczą bezpodstawne kary i wychodzi, że nawet 1000zł się tam nie zarobi. Przy ostatniej wypłacie okazało się, że przez (usunięte przez administratora), takie dostałem kary.. Szkoda nerwów i czasu na to miejsce. Nie polecam nikomu! W każdym innym miejscu zarobicie więcej.

Jarek

Jest naprawdę fatalnie...na każdym kroku próbuję okroić pracowników z i tak marnej kasy...Byłem w szoku że tak w takiej firmie można.

Agniezka

Moim zdaniem to jest super. Koordynatorki są ładne, kasę dostaje na czas, wyciągam na zleceniu 1500zł i co źle ? L1 musi być, coś tam mi kierowniczka tłumaczyła, że musi, ale już zapomniałam dlaczego, ale ja to rozumiem. Kierowniczka tłumaczyła mi, że jak nie zrobię celu to nic się nie dzieje to tylko moja spawa, ona nic nie ma do tego. Ucinają godziny to mniej pracuje, a komu by się chciało siedzieć tyle w pracy i wysłuchiwać tych typów co dzwonią i życzą sobie enelmeda jak już tam chyba nie ma podpisanej umowy. Jak firma ma swoje placówki to po co mamy umawiać w innych placówkach i wtedy się rozwiązuje umowy. Ja się zgadzam na wszystko, bo żyć za coś trzeba więc oszukujecie wszystkich. Ja mieszkam Siedlcach i dojazd jet dokonały, to dlaczego wy ię nie przeprowadzicie. Miałam już dużo reklamacji na siebie stosownych i co i kierowniczka nic się nie sadzi do mnie, żadnych mobbingów nie ma i co ?

hania
@Agniezka 03.12.2018 18:37

Sądządz po treści i jakości Twojej pisowni nie dziwię się że osobom takim jak Ty może się podobać ;-)

M.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dać ludziom urlopy kiedy chcą, mieć szacunek do ludzi nie traktować ich jak numerek @xxx lub #xxx. Bo to są ludzie. Jeśli ktoś wymaga powinien nagradzać. A ta firma wymaga a nic nie daje od siebie.

klinginging

Obcinanie godzin za to,że komp się nie odpali\aktualizuje itp (mimo,że informujesz o problemie koordyn.), czy za to, że nie masz miejsca to nowy sposób rozliczania na infolinii Pzu, szczerze odradzam ludziom ceniącym sobie uczciwość w rozliczeniu swojej pracy. Pozostaje nieuczciwość wobec pracodawcy: logowanie po 15 min, bo takie jest zaliczane jako szkolenie lub wychodzenie wcześniej 5, 10 min (przynajmniej zdąży się na autobus) lub zmiana pracy :)

niezgadzamsie
@klinginging 10.11.2018 09:58

Czy nie było możliwości wysłania formularza z informacją o odliczenie tego czasu ze względu na aktualizację systemu? Przecież jest taka możliwość - zaznaczasz przy tym kto w czasie aktualizacji/awarii został poinformowany o tym. Robienie z igły widły.

M.
@niezgadzamsie 17.11.2018 14:57

Hahaha odliczenie przy ilościowce hahaha

Dori

Ostatnio jest gorzej niż źle, wymagania coraz większe a pieniądze mniejsze. Ucieczka tylko pozostaje...

L1
@Dori 27.11.2018 12:00

Tak, w Gdańsku CZUM z tygodnia na tydzień coraz gorzej. Ludzie odchodza, przyjmują nowych co zwalniają się po miesiącu. I ciągłe narzekanie że dobierzcie godziny bo ludzi brakuje. I jak tak bedzie dalej to bedzie brakować tych ludzi bo nowych to chyba juz z ulcy zgarniaja bo nikt nie chce już tu przychodzić. Smutne jest to że taka duża firma i uważana za poważną jest w rzeczywistości coraz bardziej chorym organizmem i umiera śmiercią naturalną z powodu beznadziejnej organizacji pracy, a co ciekawe między sobą każdy o tym mówi po cichu ale głośno wszyscy się boją o tym mówić. Bo przecież jak się o czymś nie mówi otwarcie to tego nie ma. Nie polecam

Miki
@L1 27.11.2018 22:18

Dokładnie, tak to wygląda, pracowałam tam 3 miesiące temu i tak samo było, a liderzy i liderki to święte krowy, nie mówiąc i koordynatorach,

Prawda
@L1 27.11.2018 22:18

No dokładnie. Traktują jak śmiecia. Pieniądze nie na czas. Ludzie w sierpniu, wysłali wniiski o urlopy na święta i zostały odrzucone bo infolinia bez nich zginie. Jeśli już chcesz przyjść do pracy to nie na umowę o pracę zero życia zero planów.

@dorian
@L1 27.11.2018 22:18

Zgadzam się w 100% już tam nie pracuję...

M.
@@dorian 29.11.2018 09:23

Brawo ja też szkoda nerwów i czasu na tak beznadziejna firmę ...!

Nik

PZU na Pałubickiego to porażka - wymagają nie wiadomo czego, bardzo mało płacą...a na umowę zlecenie to już wogóle... możesz zarobić np 1100zł bo obcinają zadeklarowane godziny w środku miesiąca, Czasami nawet nie wiesz na którą masz jutro przyjść do pracy. To praca, którą każdy jeleń może wykonywać. Każą robić wszystko na raz , tylko odbieraj, odbieraj, wysyłaj, rób przydział i tak w nieskończoność , i system beznadziejny, niezgodne terminy wizyt do lekarzy niż w rzeczywistości. Jak jesteś na wycofaniu coś robisz to już dzwonią z działu operacyjnego, żebyś wrzucił się na gotowość czyli typowy Robot. Tak samo z logowaniem czy wylogowaniem, jak za 2 minuty przed 16 skończysz to już problem trzeba specjalnie to zgłaszać operacyjnym, masakra ach.. Polecam inne called centra!!

nie
@Nik 24.09.2018 22:18

Bzdura stulecia! Nie zgadzam sie, ze praca w call center jest łatwa pracą i każdy może się tym zajmować.

Kord@
@Nik 24.09.2018 22:18

Odpowiedź do @Nick. Tak?? A jakie niby musisz mieć kwalifikacje czy doświadczenie??? Jaką ponosisz odpowiedzialność za pracę na Call Center??? Co tworzysz nowego ??? odpowiedź: wykształcenie zawodowe i podstawowa obsługa komputera, odpowiedzialności w sensie przepisów prawnych żadnej, wychodzisz z pracy i zapominasz nawet jak masz rozpoczętą pracę to zakończą ją za ciebie inne ,,Roboty", nie tworzysz nic , absolutnie nic jest to praca jak na kasie w sklepie czyli cały czas to samo...To tyle w temacie...

ok
@Kord@ 25.09.2018 09:28

Zawodowe wykształcenie i podstawowa znajomość komputera pozwoli ci być max mega przeciętniakiem, który co chwila będzie potrzebował pomocy innych bo z byle bzdurą sam sobie nie poradzi. Jeśli nie umiesz sobie radzić z trudnymi klientami, nie masz podzielnej uwagi, nie umiesz pracować pod presją czasu, nie masz wyobraźni, która pozwoli ci zastosować się do nietypowych sytuacji jakich na infolinii masa, nie jesteś asertywny/empatyczny, nie masz zdolności wykonywania kilku czynności różnego charakteru jedna po drugiej... CV może złożyć każdy, przejść szkolenie może każdy, ale dobrych konsultantów jest niewielki procent. Praca na każdej infolinii jest dynamiczna.

anonymous
@nie 25.09.2018 08:28

Jak nie każdy z ulicy może taką pracę wykonywać, jeszcze może powiesz, że trzeba mieć powołanie i tytuł doktora najlepiej, żeby było śmiesznie ☺️

Olek@
@ok 25.09.2018 10:51

Nie masz wyobraźni he, he...Nie umiesz sobie radzić z trudnymi klientami He,he...Nie masz podzielnej uwagi he,he... czyli praca na kasie w sklepie :-)

nie
@anonymous 26.09.2018 22:02

Nie trzeba, ale nie każdy nadaje się do takiej pracy. Nie każdy nadaje się do sprzątania, do gotowania czy zarządzania ludźmi.

p.mat.
@nie 25.09.2018 08:28

POTWIERDZAM. pracuję ponad pół roku, bez wysiłku wyrabiam najwyższą stawke, jka ktoś nie chce pracować , to nic dziwnego ze nic nie zarabia. To jest call center, wiec sie dzowni bo na tym polega praca. Jak ktoś nie potrafi kilku zdań zapamiętać to niech zajmie sie inna praca.

Magda
@Kord@ 25.09.2018 09:28

To zatrudnij się w agencji reklamowej i twórz...

M.
@p.mat. 19.10.2018 13:04

Ktoś Nie stosuję się do L1 to wyrabia

@dorian

Brak chętnych do pracy za takie pieniądze, ogromna rotacja, fatalna atmosfera.... NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ.

M.
@@dorian 29.11.2018 09:44

Zgodzę się w 100% ruch coraz większy a ludzi brak.

UCIEKŁEM

Gdańsk - UCIEKAĆ!!! Brak pomocy merytorycznej, słaby dojazd, niskie stawki, brak możliwości osiągnięcia bonusów o których mówią przez całe szkolenie.

Magda
@UCIEKŁEM 03.10.2018 12:26

Słaby dojazd ? Jak nie możesz tam dojechać to po co się tam zatrudniałeś ? Może dlatego, że w firmach, do których miałbyś dobry dojazd Cię nie chcieli.

Nick

Porąbana praca, jak i cała kadra, system itd,,ludzie idźcie do innych call center, jeszcze dzwonią debile, którzy nie potrafią sami umówić się, wymagają nie wiadomo czego,

niezgadzamsie
@Nick 09.11.2018 12:10

Cały system pracy polega na tym, aby pacjenci umawiali się przez infolinię PZU. Jeśli nie rozumiesz pracy, może rzeczywiście lepiej abyś nie pracował w niej.

Nick
@niezgadzamsie 17.11.2018 14:58

No to przecież wiem o tym , tylko mówię o tym, że nudna ta praca i męcząca , cały czas kogoś umawiać, jeszcze szukać po całym mieście placówki, bo ktoś ma swoje widzimisię, poza tym godziny niedziele po południu, po jaką cholerę , to jest chory system, a jak ktoś ma rodzinę to taka zmiana np w niedzielę od 14 do 22 jest nie do przyjęcia i tyle!!!

Olga
@Nick 18.11.2018 18:21

przecież pracę można zmienić.... nikt Cię siłą tam nie trzyma...

Tedi
@Olga 18.11.2018 19:38

Dokładnie, najlepiej nic nie robić i brać kasę, a do kamieniołomu z takim podejściem. Pozdrawiam

Nick
@Tedi 21.11.2018 09:19

Co ty bredzisz, fascynuje cię ta praca, rozwijasz sie? Ja na szczęście nie pracuje już tu od 3 miesięcy, jestem w firmie gdzie jest zupełnie inaczej, i nie ma pretensji od przełożonych,że spóźnię się 5 minut i później zaloguje, i normalne godziny pracy są

Zostaw opinię o PZU S.A. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PZU S.A.