Compensa

1.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Compensa

Pracodawca

 Aktualność
12 praktyk Compensy w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Już jest! Nowy Raport Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2020”. A w nim, rekordowa liczba, blisko 1 958 przykładów dobrych praktyk z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. W 19.edycji Raportu nie mogło zabraknąć praktyk Compensy. Tu również został pobity rekord. Tym razem nasz indywidualny. W zestawieniu uwzględnionych zostało aż 12 praktyk Compensy. Jedna w kategorii: prawa człowieka, osiem praktyk z zakresu pracy, dwie innowacje w kategorii: zagadnienia konsumenckie i jedna związana z zaangażowaniem społecznym i rozwojem społeczności lokalnej.  Przyjrzyjmy się bliżej całej „12”.


Procedura antymobbingowa.
Procedura określa zasady przeciwdziałania mobbingowi. To sposób postępowania w przypadku pojawienia się tego zjawiska w firmie, prosty sposób składania skarg oraz przejrzysty tryb postępowania i rozpatrywania tych skarg.
Kategoria: Prawa człowieka.
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.


KIWI – platforma komunikacji wewnętrznej.
Komunikacja, dzielenie się wiedzą na Wallu i w grupach dyskusyjnych, owocne dyskusje na czacie, tworzenie wydarzeń firmowych, dostęp do dokumentów. Wszystko w jednym miejscu, na przyjaznej platformie komunikacyjnej. KIWI to owoc dialogu w Compensie.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.


Aktywność sportowa połączona z akcjami charytatywnymi.
Promujemy aktywność fizyczną wśród Pracowników i łączymy ją z działaniem dla dobra innych. Przykład? W  2020 roku zorganizowaliśmy cykl treningów online i na bazie frekwencji przekazaliśmy środki finansowe dla Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki Sarcoma. W ramach sezonu rowerowego przeprowadziliśmy dwa etapy charytatywne i przejechane kilometry przełożyliśmy na wsparcie finansowe Stowarzyszenia.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy


Akcja #zdolnizdalnie.
W ramach tej akcji zapewniliśmy Pracownikom bezpłatną pomoc psychologiczną. Wykorzystaliśmy również platformę KIWI do przekazywania cennych porad i organizowania konkursów. Wszystko dla ducha i ciała z work-life balance w tle.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy


COMPEtentni na start – program wdrożeniowy.
Dla nowych Koleżanek i Kolegów mamy dedykowany program wdrożeniowy. Rozpoczyna go dzień szkoleniowy, podczas którego wprowadzamy Nowych Pracowników w świat ubezpieczeń w Compensie. Każdy nowy Pracownik otrzymuje opiekuna tzw. „buddiego” w pierwszych tygodniach pracy. 
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.


COMPEtentni w praktyce – program praktyk letnich.
Teoria nigdy nie zastąpi nauki w praktyce. Dlatego w okresie wakacyjnym współpracujemy z Praktykantami. W ramach praktyki (2-3 miesiące) można nabyć bezcenne doświadczenie i zrealizować własny mini projekt.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy


Awareness dla bezpieczeństwa informacji.
Program wspierający bezpieczeństwo przepływających danych. W jaki sposób? Poprzez udostępnianie infografik ostrzegających o zagrożeniach przetwarzania informacji oraz specjalne szkolenia. Wyłapujemy kampanie phishingowe, wspólnie neutralizujemy spam i scam.
Kategoria:
Praktyki z zakresu pracy


Świąteczne akcje charytatywne.
Ponad 100 Pracowników zaangażowało się w „Szlachetną Paczkę 2020”, w ramach której pomogliśmy trzem Rodzinom. Równolegle przeprowadziliśmy akcję charytatywną podczas wysyłki kart świątecznych do naszych Partnerów biznesowych. Każdy adresat kartki miał możliwość wybrania jednej z trzech organizacji, która dzięki temu otrzymała od Compensy wsparcie finansowe.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy


Webinary dla Pracowników – coś dla ciała i ducha.
Nieleniwe piątki z fizjoterapeutą i webinar work-life balance z psychologiem. To dwa cykle, które przeprowadziliśmy w 2020 roku. Techniki relaksacji i sposoby radzenia sobie ze stresem – takiej wiedzy nigdy za wiele. Szczególnie podczas pracy zdalnej.
Kategoria: Praktyki z zakresu pracy


Samodzielna likwidacja szkód.
Uproszczenie i skrócenie procesu likwidacji, doceniane przez Klientów i rynek. Dowodem na to są nagrody w konkursach innowacyjnych. Po zgłoszeniu szkody, system dokonuje weryfikacji i podejmuje decyzję przekazania sprawy na ścieżkę samodzielnej likwidacji. Klient robi zdjęcia szkody, załącza niezbędne dokumenty i w ciągu 72h otrzymuje odszkodowanie.  
Kategoria: Zagadnienia konsumenckie 


Telemedycyna w ubezpieczeniu zdrowotnym.
Konsultacja z lekarzem bez wychodzenia z domu. Rozwiązanie wdrożone już w 2019 roku, które w czasie pandemii stało się niezwykle popularne. Główna zaleta? Krótki czas oczekiwania. pediatra, internista do 2h, a specjalista do 3 dni.
Kategoria: Zagadnienia konsumenckie 


Bezpieczna Autostrada.
Tak nazywa się ogólnopolska kampania społeczna na rzecz poprawy bezpieczeństwa. Na autostradach i drogach szybkiego ruchu. Ważnym elementem kampanii oprócz zwiększania świadomości o bezpieczeństwie jest praktyczna nauka zasad udzielania pierwszej pomocy. W 2020 roku działaliśmy online.
Kategoria: Zaangażowania społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Praktyka uwzględniona również w 17. Raporcie z 2018 roku.






   
Paweł Nowy wpis
Kandydat

Od mojej rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko likwidatora szkód upłynął już ponad miesiąc i niestety mimo zapewnień że informacja zwrotna będzie w przeciągu 2 tygodni , niestety nikt się ze mną do dnia dzisiejszego nie skontaktował.

Na szczęście nie Pracownica
Kandydat

Wy to bijecie rekordy w ignorowaniu potencjalnych pracowników. Najpierw zapraszacie na rozmowę rekrutacyjną, obiecujecie odezwanie się, a potem cisza i zlanie sprawy. Zero feedbacku, zero oddzwonki czy nawet głupiego maila. Pod tym względem jesteście tacy sami jak mBank, który ma kija w miejscu, gdzie światło nie dochodzi. Żenada! Proces rekrutacyjny w ich firmie to porażka!

Nowy wpis

Pracodawca

@Na szczęście nie Pracownica

Dzień Dobry. Prowadzimy wiele procesów rekrutacyjnych dla wielu spółek Grupy VIG. Prosimy o kontakt na: compensa.rekrutacja@compensa.pl. Przyjrzymy się i wyjaśnimy sprawę tej konkretnej rekrutacji. Pozdrawiamy.

Jola Nowy wpis
Kandydat
@Na szczęście nie Pracownica

Brak odpowiedzi w przeciągu 2 tygodni od rozmowy kwalifikacyjnej online.

Nowy Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam, Warto Aplikować na stanowiska IT w Compensie ?

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Compensa są regularne szkolenia pracownicze?

Bogdan
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

A gdziekolwiek są w pandemii?

Pracodawca

@Bogdan

Dzień Dobry. Cały czas organizujemy szkolenia. W tej chwili mają one formułę online ze względu na pandemię. Oprócz szkoleń wprowadziliśmy także cykl webinarów, na których m.in. podejmujemy tematy związane z organizacją pracy zdalnej i hybrydowej. Organizujemy również webinary dotyczące aspektów psychologicznych i takich tematów jak: stres w pracy, czy radzenie sobie z efektami pandemii, które wpływają na pracę i zaburzają work-life balance. Reagujemy na bieżąco i pomagamy Pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie są Twoje wrażenia po rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Compensa? Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie wybierającej się na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Specjalista ds. danych klienta?
Y
Były pracownik
 Pytanie

@Compensa i jak wyszedł dialog? Czy są zmiany w CC i ASS? Zero podwyżek dla osób na UZ, kilku "wybrańców dostało UOP" lepiej było po prostu zmienić pracę. Chociaz najczęściejsłyszalo się w tej firmie,, że jak się nie podoba, to zmien pracę". Kupiliście ekspres i myślicie, że wszystko załatwione??? 4 umowy rozwalone na etaty, brak możliwości wzięcia lodowki na raty, na UZ 2 zlecenia?! Bo firma chce oszczędzać a najlepiej na pracowniku?

Pracodawca

@Y

Dzień Dobry. Przeprowadziliśmy konstruktywne rozmowy z Pracownikami CC i ASS. Obecnie jesteśmy na etapie realizacji założonych działań. Za nami już pierwsze etapy zmian m.in. związane z organizacją przestrzeni wspólnej do pracy. Skupiliśmy się również na rodzajach umowy, na jakiej pracują Pracownicy CC i AA. Do sytuacji każdej Osoby podchodzimy indywidualnie, dopytując o preferowany rodzaj zatrudnienia. Krok po kroku zmierzamy do realizacji wspólnie wypracowanych założeń.

były pracownik
Były pracownik

Pracowałem tam jeszcze niedawno, jeden z oddziałów Compensy w mazowieckim. (usunięte przez administratora) toksyczna atmosfera, kłótnie rodzinne na oczach pracowników (tak pracują tam małżeństwa i byłe małżeństwa w jednym budynku) Dyrektor wiecznie poszukujący pracowników pod pretekstem rozwoju firmy a tak naprawdę nie zatrudniający odpowiedniej ilości osób aby zaoszczędzić i napchać sobie kieszenie. Zamiast tego spychanie na pracowników ponadnormatywnych obowiązków i prac z innych działów. W efekcie zostawanie po godzinach pracy bezpłatnie wykonując obowiązki kilku stanowisk to norma. Pensja podstawowa na poziomie minimalnej krajowej bez względu czy pracujesz 8godzin czy siedzisz po 10-12. i czy wykonujesz swoje obowiązki czy kogoś jeszcze. Dlatego jeśli lubisz siedzieć w pracy po godzinach bez żadnej motywacji finansowej, jeśli lubisz kierownictwo, dla którego twój czas z rodziną to największy wróg korporacji, jeśli lubisz pracować za 2-3 osoby za minimalną krajową i jeśli nie interesuje cie jakakolwiek możliwość awansu nawet z kilkunastoletnim stażem w branży, ta praca jest dla Ciebie.

Pracodawca

@były pracownik

Dzień Dobry. Mamy kilka oddziałów w województwie mazowieckim. Bardzo prosimy o kontakt na: compensa.rekrutacja@compensa.pl w celu przekazania większej ilości szczegółów. Wtedy będziemy mogli przyjrzeć się sprawie i odpowiedzieć bezpośrednio.

Pracownik
Pracownik

Praca w Compensie, to istna porażka. Praca hybrydowa, czy zdalna... zadnej podwyżki, dofinansowania do prądu... podwyżki tej firmie nie widać od 3 lat.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A ja się dziwię, że w tej firmie ktoś chce jeszcze w ogóle pracować. Poniższe wypowiedzi wielu osób bardzo, bardzo źle świadczą o firmie. Nic się nie zmieni, dopóki zarząd i dyrekcja się nie zmieni. Na co liczysz? Na cud? Szukaj pracy, a nie narzekasz, masz los w swoich rękach!

Nowy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 47 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś mi powie coś na temat pracy w IT ?

Ciekawy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy pracował ktoś z was może, jako doradca ubezpieczeniowy dla firmy compensa? Ciekawi mnie to stanowisko

POSZKODOWANY
Klient

Współpraca z COMPENSĄ jest porażką, nie reagują na wiadomości mailowo, nie odbierają telefonów. Moja sprawa trwa już 6 miesięcy, a ciągle nie widać zakończenia. Przesyłam te same dokumenty po 5 razy, a w odpowiedzi dostaję, że wciąż ich nie dostali. Nie polecam, najgorsza firma ubezpieczeniowa.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy oferta na specialiste ds wspolpracy z brokerami w katowicach jest aktualna ? Ogłoszenie co jakis czas sie pojawia i zero odzewu ze strony Compensy

Pracodawca

@Kandydat

Dziękujemy za pytanie. Rekrutacja na wymienione stanowisko wciąż trwa. W trakcie procesu kontaktujemy się z wybranymi Kandydatami spełniającymi określone w treści ogłoszenia wymagania. Zachęcamy do kontaktu z nami bezpośrednio, pisząc na adres: Compensa.Rekrutacja@compensa.pl . Odpowiemy na wszelkie pytania. Pozdrawiamy.

Darkstorn
Były pracownik
 Pytanie

Opinia nt. Łodzi bo oddziały są w Łodzi jak i Warszawie. - lubisz mieć śmieciową umowę ? - lubisz pensje minimalną ? - lubisz gdy na szkoleniach jest 1/3 tego co będziesz robić ? - lubisz pracę w beznadziejnej lokalizacji ? - lubisz irytujące kierownictwo uważające się za najmądrzejsze na świecie ? - lubisz gdy kierownictwo ma w czterech literach zapisy w umowie ? - lubisz toksyczną atmosferę w pracy ? - lubisz być traktowany jak cyferka w Excelu ? To jest to praca dla Ciebie!

X
Były pracownik
 Pytanie

Jestem byłym pracownikiem CC i ASS. Czy jest coś w tej oracy pozytywnego? Niezauważyłem. Brak możliwości rozwoju, inwestycji w pracownika czy tego na zleceniu czy na umowie o prace. Żenujace zarobki. Jesteś traktowany jak śmieć, praca przy nowej premii niemalze wygląda jak praca na akord. Żadnego z tych działów nie polecam.

Zirytowany pracownik
Pracownik

Szanowni, śpieszcie się w tym dialogu, gdyż pracy na prawdę nie brakuje. Coś na ten temat wiem. Życzę powodzenia i chojnosci w proponowaniu nowych warunków zatrudnienia dla wszystkich!!!!

4
Były pracownik
Były pracownik
@Zirytowany pracownik

Wasza sytuacja przypomina tą w Zielonej Karcie kilka lat temu. Łączy je ta sama osoba decyzyjna. Wtedy nic się nie zmieniło (użyto trochę pudru), a wygrał ten, kto szybciej wysłał CV do konkurencji. Konkurencja zaproponowała bardzo często warunki finansowe x2 i normalne warunki pracy. Łatwo się dowiedzieć, gdzie jest lepszy świat :-)

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy za wszystkie Wasze opinie dotyczące pracy w Contact Center i Assistance. 
Zapoznaliśmy się z nimi szczegółowo. W najbliższych dniach koordynatorzy będą dodatkowo wewnętrznie zbierać Wasze opinie dotyczące warunków zatrudnienia. Dialog będzie punktem wyjścia do wprowadzenia zmian, które będą odpowiadały Waszym potrzebom. 
Pozdrawiamy.
Anna
Kandydat
 Pytanie

Przyznam szczerze, że jestem zawiedziona już na samym wstępie procesu rekrutacyjnego. 2 etapy, poświęcony mój czas, zaangażowanie, wynik pozytywny, "za 2 tyg Pani zaczyna, bo praca na już, ale wiadomo jeszcze badania lekarskie, egzaminy". Poszukiwanie pracy zaniechałam skoro zostałam przyjęta i skoro obie strony wyraziły chęć współpracy. Minęły 2 tyg a ja nawet skierowania na badania nie dostalam, dzwonie zatem i pytam co się dzieje? "przepraszamy, problemy w biurze, czas komunijny, opóźnienia", serio, czas komunijny? My mówimy o poważnej korporacji? Nie wspomne już, że w międzyczasie zrezygnowałam z innej propozycji pracy, skoro zdeklarowałam się już tutaj(naiwna ja). Pani kierownik uraczyła mnie zapewnieniami, że po weekendzie na pewno już otrzymam skierowanie na badania i pilnie układa mi plan na okres próbny. Minęły kolejne 3 tyg. Bez odzewu i informacji. Jak to szło w tej wizji firmy ? "wierzymy, że bezpieczeństwo zaufanie i wsparcie są kluczowe w zmieniającym się świecie. Pragniemy zapewnić je wszystkim osobom w naszym otoczeniu jako firma(...) ", polecam wypisywać rzeczy, które mają jakieś odniesienie w świecie realnym choćby w 1%! Minęło prawie 1,5miesiaca od rozmowy rekrutacyjnej, a ja nawet nie uslyszam:" przepraszamy, wyniknęło jakieś nieporozumienie". Jeśli tak dbacie o swoich klientów jak o pracowników, to bezpieczniej w lesie pod namiotem niż z Compensą. Pozdrawiam, przykre i NIE POLECAM!

Pracodawca

@Anna

Dzień dobry, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Prosimy o wiadomość na hr.komunikacja@compensa.pl. Obiecujemy wyjaśnienie tej sprawy.

Były pracownik
Były pracownik

Opinia powinna pojawić się o spółce VIG i GLOBAL ASSISTANCE, nie tylko o Compensie. Praktyki tej firmy względem pracowników najniższego szczebla (CC & ASS) są straszne. Kiedyś, może i pieniądze były lepsze, lecz inflacja postępuje. niestety, za te stawki, robienia nocek, weekendów i 200h niestety nie byłem w stanie wynająć mieszkania, opłacić rachunków i studiow i musiałem zmienić pracę, praca w sumie nie była taka zła, w nocy i weekendy pracujesz za wszystkie możliwe działy ass - zdrowie polska, travel, gdzie powinno być to przez dzial zdrowotny obsługiwane (oczywiscie firmie się to nie opłaca, niech pracuje dwóch pracowników, bo przecież taniej) niestety, stawki i obiecywania firmy, od lat się nie zmieniają, jeżeli nie jesteś zatrudniony po znajomości z innego tudziez konkurencyjnego assistance, to jestes nikim, specjalne traktowanie tych pracowników irytuje resztę ekipy. Współpracownicy oraz bezpośredni przełożeni na pewno są profesjonalistamiw swoim fachu, tu nie można złego na nich powiedziec, lecz firma w żadnym zakresie nie dba o pracownika.

1
Zmęczony_Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Potwierdzam niestety opinię na temat działu assistance i całego działu CC. Jeśli bierzemy pod uwagę dodane tutaj opinię, warto zwrócić uwagę na fakt, że posty pisane są pod szyldem Compensy, ale cały dział assistance funkcjonuje jako „Global Assistance” i te komentarze można również dobrze dorzucić do InterRiska, Benefii, Wienera no i oczywście Globala i Compensy Pozytywne informacje: - jeśli jesteś studentem możesz sobie dorobić, ułożyć grafik, zebrać jakieś pierwsze szlify, które potem można wykorzystać - zgrany zespół, który się po prostu lubi. Z drugiej strony nic nie łączy jak wspólny problem - przełożeni, pierwszy człon osób decyzyjnych czyli koordynatorzy oraz menager to ludzie na poziomie, znający języki, wykształceni, wyrozumiali i tacy normalni, ogólnie są to osoby swoimi kwalifikacjami zdecydowanie przerastające tą firmę, czy jak już ktoś tutaj powiedział te firmy, bo wypłaty do pracowników idą w sześciu transzach, siedzący trochę chyba ze względu na to, że kapitan odchodzi ze statku jako ostatni. Najpewniej to, że ich tak tutaj chwalimy również odbije się na ich finansach jako „kara za zbyt dobre opinie na ich temat” co tylko podkreśla sposób działania całego VIGu, w tym Compensy i Globala. Warto podkreślić to i ich docenić - Praca potrafi być ciekawa, czasem trzeba pomyśleć, podjąć jakąś decyzję itp. - Nowa premia, tutaj można powiedzieć, że ważne, że jest, co prawda oznacza to brak szans na podwyżkę w ciągu najbliższych 5-10 lat, ale chociaż trochę może coś to pomoże pracownikom. Odnośnie braku podwyżek przez 5-10 lat, bo jest nowa premia, to nie jest niestety żart tylko szara rzeczywistość - bardzo sprawne działanie odnośnie pracy zdalnej w dobie pandemii. Szybkie i sprawne rozdysponowanie komputerów do domów pracowników. Minusy: - brak podwyżek jest uwłaczający, te same stawki od kilku lat, doświadczeni pracownicy ciągle narzekający na brak podwyżek i nowi pracownicy zbierający się kwotowo do starszych pracowników. Z założenia można dojść do wniosku, że kiedyś nie zarabiało się tam tak źle… No właśnie, kiedyś, słowo klucz, pracownik jest tanią siłą roboczą w austrackiej machinie korporacyjnej - Rozwoju jakiegokolwiek brak, brak kursów, szkoleń, dopłaty na rozwój pracownika, dopłaty do kursów, szkoleń, szkół podyplomowych. Pracownik jeśli zamierza coś robić to musi to wykonać we własnym zakresie, bo na nic nie może liczyć - Brak walki o pracownika. Jeśli odchodzi, to niech sobie idzie, w sumie brak walki też trochę przez to, że nie ma czym walczyć - Awans w firmie oznacza mniejsze zarobki, jestem w stanie założyć się, że kadra kierownicza, czyli osoby, które nie odbierają telefonów mają najmniejsze zarobki w całej branży nie tylko ubezpieczeniowej, ale ogólnie całej finansowej w naszym kraju. Przypomnę tylko, że biura firmy znajdują się w Warszawie i Łodzi czyli w miastach, gdzie zarobki na poziomie np. Kraśnika czy Krosna uwłaczają (bez urazy w stosunku do tych miast). Pracownik robi coś niemałym nakładem sił a jedyne co może uzyskać to informację, że za pół roku wrócimy do tematu podwyżek, po czym wracając do tego tematu dostaje się informację, że jednak środków brak. Wzięcie awansu oznacza nazwę przed imiennie i nazwiskiem jako PO (pełniący obowiązki) żeby można było coś obiecać, potem nic temu pracownikowi nie dać - Perfidne wykorzystywanie pandemii do oszczędności. Trochę wygląda na to, że Global Assistance Poland i Vienna Inusrance Group czekali na pandemię i jest to coś najlepsze co im się mogło przydarzyć. Pracownik nie mógł wtedy odejść, bo nie miał gdzie więc czemu nie skorzystać z tej sytuacji? - Brak jakichkolwiek chęci na poprawę sytuacji, brak rozmów z pracownikami, ciągłe zmiany decyzji. O tym, że nasze umowy będą dzielone dowiedzieliśmy się dwa tygodnie przed ich podziałem. Przełożeni dowiedzieli się o tym kilka dni przed nami… Niektórzy mieli pozapisywane urlopy na święta, jakieś imprezy rodzinne (sytuacja miała w listopadzie). Firma wypłaciła przymusowo zaległe urlopy, a pracownik pozostał sam ze swoimi problemami, ze swoim wolnym, którego już jednak nie miał. Tutaj kolejny raz sytuację uratowali przełożeni czyli pan menager i koordynatorzy, którzy nie pierwszy i nie ostatni raz pokazali ludzką stronę - Umowa o pracę to w tej firmie (VIG, Compensa, Global) to żart. Pracownicy czekają na nią już od kilkunastu miesięcy. Niektórzy z nich mają pozakładane rodziny i potrzebują stabilności. Są dwie propozycje pracy. Albo bierzesz UoP po najniższych możliwych stawkach albo zostajesz na zleceniu za 1,3 - 2,3 zł brutto za godzinę więcej niż najniższa krajowa na tej umowie - i tak się kręci to życie Na koniec kilka słów podsumowania. Praca ta jest dla Ciebie jak masz 20-21 lat, chcesz pracować, znasz język obcy i szukasz pierwszego doświadczenia. Wtedy to miejsce jest idealne dla Ciebie. W innym przypadku zdecydowanie nie warto, lepiej poszukać czegoś innego

Zirytowany pracownik
Pracownik
 Pytanie

Opinia mojego poprzednika jest w 100 % trafiona. Dodatkowo, aby ukazać zakres całego problemu jakim jest praca w departencie assistance, należało by napisać nie jedna powieść. Oczywiście pragnę potwierdzić opinie na temat bezpośrednich przełożonych, że to bardzo dobrzy, wyrozumiali, pracowici i znający się na rzeczy fachowcy w swojej dziedzinie. Natomiast idąc dalej po tej drabince można powiedzieć, że im wyżej tym robi się coraz bardziej nieprzyjemnie. Trudno zrozumieć działania panów dyrektorów i reprezentantów austryjacjiej siły. Podczas lockdownu ucinanie godzin pracy do minimów co w konsekwencji skutkowało głodową wypłata dla wielu. Obecna sytuacja jest dramatyczna, biorac pod uwagę bardzo intensywny okres pracy w dziale assistance. Potężna ilość zgłoszeń, brak ludzi którzy byliby to w stanie obsłużyć. Dodatkowo ogromne rozgoryczenie naszych biednych klientów którzy muszą dzielnie oczekiwać w bardzo długiej kolejce na obsługę. Najlepsze zawsze należy zostawić na koniec. Pracownik na umowie o pracę otrzymując swoje bardzo skromne wynagrodzenie dostaje je uwaga w około sześciu transzach,co wynika z polityki firm ubezpieczniowych. Hmmm ciekawe dlaczego tak jest??? Na koniec chciałbym zaapelować do prezesów, dyrektorów że praca konsultanta callcenter jest jednym z najistotniejszych elementów pracy towarzystwa ubezpieczniowego, gdyż to MY jesteśmy pierwsza linią kontaktu z klientem i to głównie od nas zależy co taki klient pomyśli sobie o firmie ubezpieczeniowej dlatego szanowni panowie- SZANUJCIE NAS!!!!!

??
Pracownik
 Pytanie

Witam, Po ilu latach pracy u Państwa pracownik może liczyć na umowę o pracę? Czy ta umowa o zlecenie jest dożywotnia? To jest zgodne z prawem?

Zostaw merytoryczną opinię o Compensa - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Compensa