Chciałbym podzielić się moją świeżą opinią z pracy w firmie Vipmar Tour by przestrzec inne osoby przed moimi błędami. Pracowałem w firmie łącznie kilkanaście dni, na stanowisku operatora infolinii. Zostałem "przyjęty" po paru rozmowach kwalifikacyjnych i dniach testowych. O samej pracy nie mam za wiele do powiedzenia, bo w sumie tylko ją zdążyłem liznąć. Głównym zadaniem na tym stanowisku, było odbieranie telefonów co nie, było ciężkim zadaniem może stresogennym jak to przy kontakcie z klientem i wymagającym wprawy. Moimi błędami natomiast były dwie rzeczy: 1. Choroba, która sam przyznaje w krótkim odstępie czasu zdarzyła się dwa razy (nie miałem wtedy żadnej umowy, więc nikogo naciągać nie chciałem, ot pech) 2. Nie naciskanie na podpisanie umowy szybciej Ten drugi powód chciałbym rozwinąć trochę bardziej. Mianowicie, okres pracy na początku miał wyglądać tak: 3 dni testowe, umowa zlecenie 1 miesiąc i 3 miesiące umowa o prace. W trakcie miesiąca pracy w firmie dalej nie miałem umowy podpisanej (chociaż już powinienem), nie przejmowałem się tym tak bardzo na początku, bo ufałem w rzetelność firmy (co objawia się wypełnianiem zobowiązań także wobec pracowników). Co prawda w tym okresie miałem wyżej wspomniany okres podwójnej nieobecności wynikający z choroby, ale jednak choroba nie była moim zamiarem. Pracowałem w tym samym okresie także w innej firmie na zleceniu i chociaż chciałem pracować w obu tych firmach przez pewien czas i odejść z tej pierwszej na rzecz tej nowej dano mi do zrozumienia, że jednak muszę skrócić ten okres przejściowy, co także uczyniłem, rezygnując z przedłużenia umowy. Tydzień przed teoretycznym podpisaniem umowy o prace zostałem jednak wysłany do domu już na stałe w połowie zmiany (dostałem wynagrodzenie za cały dzień). Powód mojego zwolnienia a właściwie nie przyjęcia, bo po prawie miesiącu pracy umowy nie podpisaliśmy, był taki, że wróciła stara pracownica i przyjęcie jej z powrotem jest bardziej opłacalne. A ja zostałem w jednej chwili bez pracy z okresem wypowiedzenia w drugiej firmie i z frustracją, że jednak mogłem przyjąć ofertę, którą mi składano tydzień wcześniej z jeszcze firmy trzeciej, a ja postanowiłem być fair i słowny (byłem pytany, czy nie zrezygnuje po miesiącu, o ironio). W dniu, który to piszę, widzę, że ogłoszenie wróciło na OLX jakieś 2 tygodnie od mojego "zwolnienia". Piszę to, by ustrzec potencjalnych pracowników tej firmy, jak i innych firm — podpisujcie umowy. Jeśli macie lepsze oferty pracy, bierzcie i nie miejcie skrupułów. To moja lekcja, jaką dostałem i dziele się nią z innymi.
Pomimo tego że nie miałeś umowy to firma uregulowała wszystko? Tłumaczyli dlaczego zwlekają z podpisaniem tej obiecanej umowy? Inni pracownicy ją mieli?
Dzień dobry Panie Dawidzie. Jest nam bardzo przykro, że ma Pan takie odczucia ze spotkania z nami. Podchodzimy profesjonalnie do każdej osoby - w Pana przypadku również tak było. Jako małe wyjaśnienie chcieliśmy przypomnieć Panu, że przez ponad miesiąc naszej znajomości był Pan ciągle chory (katar, kaszel, przerywane rozmowy z klientami, zatkany nos, ciągle zmęczony i przepocony). Namawialiśmy Pana na kontakt z lekarzem jednak Pan stwierdził, że lekarz nic Panu nie da. W okresie testowym udzieliliśmy Panu ponad tydzień wolnego na dojście do zdrowia. Po tygodniu przyszedł Pan do pracy znów chory. Proszę nas dobrze zrozumieć - nie możemy poświęcić Panu kolejnego miesiąca z nadzieją, że może Pan wyzdrowieje. Badania lekarskie w Pana przypadku były nie możliwe do zrealizowania przez ciągłą chorobę. Do badań należy przystępować w zdrowiu. Pana ubiór i postawa przez te kilka dni niestety nie wpłynęła pozytywnie na Pana ocenę. W dniu naszego rozstania zostało wszystko powiedziane i wyjaśnione. Powiedział Pan, że wszystko rozumie i rozstaliśmy się z uśmiechem na ustach. Naprawdę bardzo chcieliśmy dać Panu szanse - ze względu na swoje problemy zdrowotne był Pan najdłużej testowaną osobą w historii firmy. Jest nam bardzo przykro, że mimo naszych szczerych chęci dostrzega Pan same problemu. Mamy nadzieję, że Pana żal i złość miną. Szczerze życzymy szybkiego i trwałego powrotu do zdrowia. Pozdrawiamy i życzymy więcej uśmiechu i pozytywnego myślenia :) Miłego dnia
Tak, wszystko zostało uregulowane. Nie, nie było to poruszane z obu stron(pytałem o badania raz, z powodu choroby też uważałem to za niestosowne i cierpliwie czekałem na informacje). Byłem jedynym nowym pracownikiem inni byli dłużej i mieli raczej umowy.
Również witam Panie Andrzeju, jak napisałem wyżej nie ukrywałem od początku, że moją winą było to, że miałem nieprzyjemność chorować w krótkim okresie czasu dwa razy. Po pierwszym tygodniu nieobecności wróciłem zdrowy. Następnie po tygodniu znów złapałem przeziębienie i tutaj już był problem, bo wiem, jak to wyglądało i nie bardzo wiedziałem, co zrobić w tej sytuacji. Nie ukrywałem tego, że jestem chory, przyszedłem i powiedziałem wprost i to Państwo zdecydowali, bym dalej tak pracował (miałem katar i kaszel). Ja z uwagi na to, że nie chciałem stracić pracy, jak inaczej mógłbym się zachować? Do lekarza także się udałem po tym jak zostałem odesłany do domu, a Pan mi to zaproponował — tak jak myślałem, dowiedziałem się, że jestem przeziębiony. W tygodniu międzychorobowym nie dostałem żadnej informacji o umowie, ani o badaniach (a z perspektywy czasu myślę, że już chyba powinienem, nikt z nas nie wiedział że będę chory). Zgadza się, roztarliśmy się z uśmiechem (chociaż bycie zwolnionym nigdy nie jest przyjemne), ale Pan mi wtedy powiedział, że powodem tego jest przyjęcie starej pracownicy z powrotem i że to ogłoszenie nie powinno się w ogóle pojawić na olx. A to, że jednak to ogłoszenie ponownie widnieje i to po tak krótkim czasie daje mi do zrozumienia, że to jednak nie była prawda. Na rozmowie kwalifikacyjnej dałem do zrozumienia i była w tym zgoda, że cenimy sobie szczerość i bycie godnym zaufania. Żal, nie ukrywam mam, ale nie przez zwolnienie, tylko że tak późno jeśli było planowane wcześniej. Miałem zobowiązania, które musiałem porzucić na rzecz Państwa firmy z nadzieją, że to będzie moja stała praca. Przez co znalazłem się w gorszej sytuacji niż kiedy się u Państwa zatrudniałem. Jest mi bardzo przykro, że z mojej wypowiedzi myślą Państwo, że widzę same problemy, bo tak nie było. Starałem się jak najrzetelniej opisać sytuacje, która mi się nie spodobała i wezmą ją Państwo na przyszłość także pod uwagę. A pewnie bym tego nie pisał gdyby nie ogłoszenie, które zobaczyłem po tak krótkim czasie od naszego pożegnania. To jedyne co mam do napisania i więcej nic nie mam do dodania. Pozdrawiam i również życzę zdrowia całej ekipie Vipmar Tour.
A tych rozmów kwalifikacyjnych to w sumie ile było? Na tym stanowisku to przyjmują tylko z doświadczeniem, bo nie widzę tutaj, żeby było coś pisane o szkoleniu? Można liczyć na szkolenie stanowiskowe?
Jaki dress code obowiązuje w Vipmar Tour Mariusz Woszczyński?
Czysto i schludnie bez konkretnych wymogów. Koszula mile widziana jednak nie jest obowiązkowa. Mamy również swoje stroje firmowe :)
Fajne miejsce pracy. Jestem w Vipmarze od pół roku i jestem zadowolony. Jasne warunki i wysoki poziom kultury osobistej całej załogi. Zdecydowana wielkość klientów jest zadowolona z przejazdów a to bardzo umila dzien pracy
Nie polecam firmy. Rozmowa trwała półtorej godziny gdzie konkretów bardzo mało. Sprawdzenie umiejętności polega na tym żeby trzymać się za wszelką cenę przepisów i broń Boże odezwać się za kółkiem, spróbować zagaić czy nawet rzucić jakiś komentarz na temat aktualnej sytuacji za oknem czy gdziekolwiek. Zdecydowanie nie polecam
Dzien dobry. Bardzo przykro nam że, ma Pan takie odczucia z przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Naszym zamiarem nie było zdenerwowanie Pana. W momencie rozmowy i na jej zakończenie wydawało sie wszystko wyjaśnienie i rozeszliśmy się dziękując sobie za poświęcony czas. Bardzo jasno omówiliśmy kilka kwestii a jeśli chodzi o przepisy - nie my je wymyślimy. Jesteśmy firmą, która stawia w pierwszej kolejności na bezpieczeństwo pasażerów, dlatego szanujemy wszelkie przepisy a w szczególności prawo o ruchu drogowym. Jako przewoźnik jesteśmy do tego prawnie zobligowani, czy nam się to podoba czy nie. Jeszcze raz dziękujemy za rozmowę I poświęcony czas. Mamy szczerą nadzieję, że szybko znajdzie Pan pracę. Spokojnego dnia i wszystkiego dobrego.
A jakich konkretów się nie dowiedziałaś? I daj znać, czy dostałaś jakąś odpowiedź zwrotną, tak generalnie. Ogólnie można liczyć u nich na feedback czy jest problem z tym?
1,5 h to jeszcze nie tak długo. A co z tymi konkretami? Firma podała stawkę godzinową? Konkurencyjna?
Fajni, mili kierowcy i cała załoga. Świetna organizacja przewozu paczki. Polecam
Jechałam z tym przewoźnikiem kilka razy. Kierowca umawia się kiedy przyjedzie, jest punktualny .Pomaga wnieść bagaże. Kierowcy są bardzo mili i sympatyczni. Jestem zadowolona z tego przewoźnika,polecam
"Gwał"? Co to znaczy?
Witam, Pytanie dotyczy kierowców. Jak wygląda proces rekrutacji tj. Czy wymagania są faktycznie takie jak w ogłoszeniu. Jak wyglądają zarobki, z czego skada się pensja. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Firma działa od lat już na rynku, polecam osobą które szukają stabilnej, stałej pracy. Atmosfera w biurze jak i szefostwo bardzo przyjazne. Pozdrawiam
Dzięki za opinie. Możesz jeszcze dopisać jak z zarobkami? Dobrze płacą w stosunku do tego co wymagają? Można dobrze zarobić?
Pracowałem niecałe 2 lata na stanowisku konsultanta infolinii, szczerze polecam. Atmosfera w firmie jest świetna, każdy naprawdę jest bardzo pomocny. W porównaniu do innych firm etap szkolenia też przebiega bardzo solidnie. Byłem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą, niestety w związku ze zmianą miejsca zamieszkania zmuszony byłem zmienić pracę.
Mąż chce się starać o stanowisko kierowcy. Widzieliśmy na internecie, że rok temu wymagali posiadania prawa jazdy minimum 5 lat - czy coś się zmieniło w tej kwestii? W ogłoszeniu pisali, że wypłacają wynagrodzenie za czas szkolenia. Ktoś powie co to za szkolenie i ile trwa?
Podróż z tą firmą to czysta przyjemność. Miło oraz bezpiecznie. Polecam każdemu z całego serca ❤️Do zobaczenia ????♀️
Firma Vipmar tour nie bez kozery maja taka nazwe . Jade z nimi juz 3 raz i jestem mega ale to mega zadowlona . kierowcy bardzo pomocni co wazne dla pasazera.. Bardzo mili i cierpliwi w trudnych sytuacjach . Pozdrawiam cala flote Vipmar tour. i wszystkich kierowcow z ktorymi jechalam . Jolka .
witam, jakiś czas temu widziałam ogłoszenie na konsultanta infolinii, była opcja na dwa wakaty i chciałabym się czegoś dowiedzieć na temat pracy na tym stanowisku. Ktoś ma jakieś aktualne doświadczenie i może dać znać jak praca w praktyce w firmie wygląda? Dodatkowo chciałabym jeszcze dopytać czemu wymagają prawa jazdy?
Serdeczne podziękowania dla bardzo solidnej firmy jaka jest Vipmar Tour nadawałam paczki z Polski do Niemiec i z Niemiec do Polski paczki były już na drugi dzień dostarczone na czas .???? Polecam bardzo uczciwa firma grzeczni i solidni kierowcy .Dziękuję również w imieniu siostry.
Super przewoźnik. Kierowcy z prawdziwego zdarzenia. Dla mnie bez zarzutu. Pelna profeska. Pozdrowienia dla Kierowcy Pana Mateusza
Co jaki czas w Vipmar Tour Mariusz Woszczyński można ubiegać się o podwyżkę?
Jechałam kilka dni temu z tą firmą pierwszy raz .Kierowca super , pan Olek .Natomiast pani która dzwoni z biura, bardzo protekcjonalny ton .Trochę pokory ,wszyscy jesteśmy sobie potrzebni .Wy dowozicie nas z pracy i do pracy ,a my zapewniamy wam środki żeby firma istniała.
Firma to jednak porażka, wszyscy zachwalają ale nie jest tak kolorowo. Wysadzili mnie jak się okazuje 6 domow za blisko mimo że kierowca był w 100% pewny że to tutaj. Prosiłem aby zaczekał bo byłem pierwszy raz tam ślę kierowca powiedział że nie ma czasu i odjechał.
A to faktycznie strasznie chamsko. Może jakiś zmęczony był i się nie dogadaliście? Dobrze, że Ty "miałeś czas", żeby się przejść te kilka domów... Ale ogólnie oprócz tego wszystko inne ok?
Chcialambym podziekowac kierowcom firmy Vipmartour za bezpieczny przejazd w obie strony Niemcy-Polska. Punktualosc: TOP, Komunikacja z firma: TOP Kierowcy: TOP uprzejmni i chociaz zmeczeni zawsze pomocni. Dziekuje!
Bardzo polecam tego przewoźnika kierowcy mili na czas
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vipmar Tour Mariusz Woszczyński?
Zobacz opinie na temat firmy Vipmar Tour Mariusz Woszczyński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vipmar Tour Mariusz Woszczyński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!