Jako klienta współpracującego z Panem Mikołajem, dziwią mnie tak negatywne opinie o jego firmie. Ze zleceń wywiązuje się na czas. Ewentualne "dostrojenie" systemu od lat wykonuje ten sam pracownik- który nigdy nawet nie wspomniał o jakiś problemach czy to finansowych czy w pracy w delegacji. Myślę że jeżeli nie dostawał by wypłaty na czas, zmienił by szybko pracodawce, zwłaszcza z wiedzą jaką posiada. Te negatywne opinie zapewne są w stylu zwolnię się i obsmaruje byłego pracodawce.
Czy w Simplar Mikołaj Feliński pracuje się na open space?
Co jaki czas w Simplar Mikołaj Feliński można ubiegać się o podwyżkę?
Pracodawca byłby idealnym politykiem, dużo obiecuje, mało daje, a jeszcze powie Ci z uśmiechem, że wszystko w porządku. Wydatki źle zarządzane, Spóźnione wypłaty nawet o miesiąc, brak dbania o standard pracy na wyjazdach. Byle by najtaniej i największym cwaniactwem zaoszczędzić ostatni grosz bez zważania czy hotel jest czysty, czy obstawiony największą hołotą pijacką. Choć prowadzi firmę ponad 5 lat nie posiada jakiejkolwiek wiedzy o prowadzeniu działalności i zarządzaniu pieniędzmi. Dochodziło do faktu, że do pracowników dzwoniły firmy, bo właściciel nie opłacił faktur. Omijać szerokim łukiem.
Noclegi rezerwowane są przez booking i wybierane wg oceny (zazwyczaj powyżej 9, jeżeli brak innej opcji w okolicy to powyżej 8). W razie skarg od pracowników na warunki zmieniane jest zakwaterowanie. Natomiast, szanowny kolego, te "pijackie hordy" trafiły się raz, podczas noclegu w OSiRze (zadbany, wyremontowany ośrodek), położonym 50 m od miejsca gdzie było realizowane wdrożenie. Nie cena tu był kluczem. Niestety trafiliście na ekipę znudzonych budowlańców. O całym zdarzeniu dowiedziałem się dopiero po Waszym powrocie z wyjazdu i to nie w formie skargi.
Pracowałem w tej firmie przez dłuższy czas, do końca 2021 roku i niestety stanowczo odradzam. Głównym problemem jest pracodawca, który niestety nie nadaje się do prowadzenia działalności gospodarczej. Firma od ponad półtora roku jest w bardzo złej kondycji finansowej, głównie z powodu nietrafionych projektów lub ich planowania. Szef wprowadza na samym początku bardzo luźną atmosferę, z tym, że tak samo luźno podchodzi do terminowości wypłat i innych obowiązków wobec pracowników. Pensje notorycznie opóźnione, nie mówiąc o nadgodzinach czy delegacjach, na które trzeba było czekać tygodniami. W odpowiedzi na upomnienia o wypłatę należnych pieniędzy dostajesz glupio-śmieszne komentarze lub żałosne wymówki. Pracodawca to dziwny przypadek człowieka, który sam wychodzi z inicjatywą wypłacenia premii czy też realizacji nowych pomysłów, jednak wszystko kończy się na słowach, których się potem wypiera. Niejednokrotnie takie podejście stosuje wobec klientów. Rzekome wieloletnie doswiadczenie w branży nie wpływa na wsparcie pracowników, którzy w większości nie mieli doświadczenia i dla których jest to pierwsza praca. Praca na wyjazdach nie należy do przyjemnych z racji wyboru najtańszych baz noclegowych i szukaniu oszczędności tam gdzie nie trzeba. Jeżeli już się trafią jakieś projekty to są ciekawe i wymagające, ale sposób ich prowadzenia i brak pieniędzy generuje sporo problemów. Sam zespół pracowników jest zgrany i praca jest w fajnej atmosferze. Niestety pracownicy, którzy odeszli z firmy przez prawie pół roku nie otrzymali wszystkich pieniędzy ! Przy zakończeniu współpracy usłyszałem żałosne stwierdzenie, że "pewnie mi nie zależy na pracy bo NIE UPOMNIAŁEM SIĘ od dłuższego czasu o podwyżkę". NIE POLECAM !!! Na koniec kwiatek: Nie spodziewaj się wypłaty na czas, ale możesz dostać maila od pracodawcy, który przypomina Ci o pójściu na wybory parlamentarne i wskaże partę, na którą powinieneś głosować..
Ta wypowiedź wymaga sprostowania, ponieważ tylko ociera się o fakty. Podczas pandemi zostały utrzymane wszystkie etaty Pracownicy byli informowani na bieżąco o sytuacji firmy, nowych projektach, finalizowanych, oraz planowanych wpłatach od kontrahentów. Informowałem też o rozwiązaniach zaradczych, np. faktoringu w celu szybszego uzyskania środków na koncie. Z każdym z pracowników został ustalony awaryjny plan finansowy, na wypadek przesunięć wypłat Z początkiem pandemi zostało wstrzymanych lub znacznie opóźnionych 5 projektów. Dzięki zaangażowaniu zespołu zrealizowaliśmy kilka prototypowych projektów, które uzupełniły lukę w zleceniach. Po ustabilizowaniu sytuacji na rynku liczba etatów została zredukowana pod ustalony profil działalności. Rozwijamy współpracę z dotychczasowymi klientami i pozyskaliśmy nowych kontrahentów. Ich zadowolenie jest dla nas kluczowe. Dlatego też partnerzy nas polecają lub wybierają do współpracy ponieważ wiedzą, że "nie odpuszczamy" i pracujemy aż do uzyskania satysfakcji klienta. Wszystkie zobowiązania zostały uregulowane
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Simplar Mikołaj Feliński?
Zobacz opinie na temat firmy Simplar Mikołaj Feliński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.