Opinie o Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski w Toruń

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski w Toruń

Citizen
Inne

Jeden z mieszkańców Wspólnoty Polna 8J zaskarżył do Sądu Okręgowego sposób rozliczania Właścicieli mieszkań stosowany przez tego zarządcę m.in. w uchwale o planie gospodarczym na 2023r. jako niezgodny z Ustawą o własności lokali z 1994r. Sąd Okręgowy w dniu 9 października 2023 prawomocnie uchylił tę uchwałę w całości jako niezgodną z prawem. Oznacza to, że przez ostatnie 12 lat Właściciele płacili zawyżone opłaty na utrzymanie części wspólnych i to według zasady, że im mniejsze mieszkanie, tym większa opłata - nawet podwójnie. Dodatkowo ci co nie posiadali garaży byli obciążani kosztem utrzymania czyichś prywatnych garaży innych właścicieli m.in. tego garażu w którym zarządca trzyma swój samochód. Na żądanie Sądu o ustosunkowanie się do argumentów zawartych w pozwie zarządca nie udzielił żadnej odpowiedzi, co oznacza, że Sąd uznał wszystkie zarzuty postawione przez Wnioskodawcę. Okazało się także, że wyniki głosowania podane po zebraniu walnym przez zarządcę nie zgadzają się z kartami do głosowania - mogła to być jego celowa manipulacja. Wstępnie można oszacować, że od części lokatorów prawdopodobnie zostały (usunięte przez administratora)pieniądze na około 100 tys. zł a Wspólnota wskutek niegospodarności także poniosła stratę na ok. 100 tys. zł. Gdzie się podziały te pieniądze i kto je teraz zwróci Właścicielom na razie nie wiadomo. Być może niebawem zostanie powołany zarząd komisaryczny dla tej Wspólnoty, co niestety oznacza koszty. Prawdopodobnie takie same naliczenia niezgodne z obowiązującym prawem ten zarządca stosuje w pozostałych obsługiwanych przez niego Wspólnotach.

Rezydent
Inne

Rezydent Nowy wpis 17.12.2023 22:25 microszkop Wspólnota jako ogół właścicieli zarządza w drodze uchwał właścicieli wyłącznie nieruchomością wspólną oraz jej kosztami. Zarządy często zatrudniają administratorów mylnie nazywanych zarządcami i zaczyna się piekło. Utrata kontroli nad finansami i dokumentami gdyż między administratorem a członkiem wspólnoty nie ma więzi prawnej. Bardzo niebezpieczną praktyką jest udostępnianie rachunku bankowego administratorowi przez zarządy czego skutkiem może być defraudacja jak np. jakiej dopuścił się Michał L. ze Świecia nad Wisłą na kwotę 2 mln zł. Uważajcie kogo wybieracie do zarządów bo zgodnie z orzecznictwem SN to oni odpowiadają przed właścicielami za finanse z odpowiedzialnością karną. Wiem co mówię gdyż przeszedłem 4 letnią batalię w sprawie jednej uchwały i oczywiście wygrałem ale to był koszmar. Ci pseudo zarządcy najczęściej są bardzo niekompetentni i doprowadzają do uchwał przekraczających przedmiot zarządzania często w interesie własnym lub swoich kumpli. I jedna uwaga; zebrania zawsze zwołuje zarząd a administrator tylko ma prawo je przygotować i zorganizować. Tylko w jednym przypadku może to zrobić każdy właściciel jak zarząd nie zwoła zebrania sprawozdawczego w 1. kwartale. Prawo kontroli zarządu to fikcja. h(usunięte przez administratora)

Gość Nowy wpis
Inne

Zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Toruniu sygn. akt I C 1235/23 z 23 sierpnia 2023r. uchylającego uchwałę Wspólnoty Mieszkaniowej Polna 8J zawierającą niezgodne z prawem i Ustawą o własności lokali z 1994r. naliczenie stawek od lokalu a nie od udziału za utrzymanie części wspólnych: sprzątania, zieleni, części wspólnych osiedla, monitoringu osiedla, z dniem 1kwietnia 2024r. został wprowadzony nowy sposób naliczeń - proporcjonalny do wielkości udziału (sumy powierzchni mieszkania i pomieszczeń przynależnych: piwnice, garaże), zgodny z wyrokiem Sądu i Ustawą o własności lokali. Tym samym w odniesieniu do mieszkań o powierzchni mniejszej niż 60 m2 opłaty na rzecz utrzymania tych lokali znacząco zmalały, a dla mieszkań większych proporcjonalnie wzrosły zgodnie z obowiązującym prawem. Od 2010 roku, przez okres 13 lat podczas wykonywania zarządu przez tego zarządcę, właściciele prywatnych garaży nie ponosili opłat na utrzymanie swoich garaży (zgodnie z prawem to właściciel ponosi koszty utrzymania swego lokalu) tj. eksploatacji, remontów, energii wspólnej, napraw, przeglądów, a było to finansowane poza planem gospodarczym z pieniędzy Wspólnoty przeznaczonych na utrzymanie części wspólnych. Dodatkowo koszty monitoringu (ochrony) były naliczane tylko od ilości lokali, a nie od wielkości udziału we współwłasności ( 20 proc. to garaże) przez co właściciele garaży nie płacili na koszty ochrony. Ponadto kosztami utrzymania garaży zostali obciążeni także ci właściciele, którzy nie posiadali garaży! Skutkiem tych nieprawidłowości, od 2010r. Właściciele mniejszych mieszkań zostali zmuszeni do poniesienia nadmiernych, nieuzasadnionych kosztów, szacunkowo od kilku do kilkunastu tysięcy złotych (nadpłat). Jednocześnie Wspólnota poniosła znaczne koszty na utrzymanie prywatnych garaży, a Właściciele dużych mieszkań i garaży byli w sytuacji uprzywilejowanej, bowiem zostali bezpodstawnie zwolnieni z ponoszenia adekwatnych opłat na rzecz Wspólnoty, co spowodowało wymierne straty (niedopłaty) i zubożenie finansów Wspólnoty. Niestety mimo zaskarżenia sposobu naliczania kosztów w tej Wspólnocie i wyroku Sądu Okręgowego w Toruniu, który potwierdził te działania niezgodne z prawem i wydał prawomocny wyrok, to ani Zarządca ani Zarząd nie poczuwają się do obowiązku wykonania prawidłowego rozliczenia i zwrotu Właścicielom pieniędzy pobranych niezgodnie z prawem.

Judyta Nowy wpis
Inne

Zastanowiła mnie ta rozbieżność w ocenach wskazanych w samej wizytówce google, ponieważ od google wychodzi średnia 4 z tu z goworka 1. Chciałam po prostu sprawdzić czy asystentki nie są zatrudnianie w biurze, bo szukam pracy w swojej okolicy w Toruniu. To w końcu warto starać się o kontakt?

gość Nowy wpis
Inne

Z art.12 ust. 2 Ustawy o własności lokali bezwzględnie wynika obowiązująca zasada, że właściciele ponoszą wydatki i ciężary związane z utrzymaniem nieruchomości wspólnej proporcjonalnie do swych udziałów, a taki sposób ustalania wysokości kosztów nie może być zmieniony ani w drodze umowy o ustanowienie odrębnej własności lokali, ani w drodze uchwały wspólnoty mieszkaniowej. (wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 11.10.2012r., sygn. akt I ACa 331/12). W skład udziału wchodzą powierzchnia lokalu mieszkalnego oraz pomieszczeń przynależnych (np. piwnica, garaż). Utrzymanie części wspólnych Wspólnoty Mieszkaniowej nie może obejmować utrzymania wyodrębnionych (prywatnych) lokali, w tym eksploatacji tychże lokali. Zarządzanie wyodrębnionymi (prywatnymi) lokalami w oparciu o umowę o zarząd nieruchomością wspólną jest niedopuszczalne i prowadzi do nadużyć. Miejsca postojowe i garaże stanowiące wyodrębnione lokale nie są częścią wspólną Wspólnoty mieszkaniowej w przeciwieństwie do części takich jak klatka schodowa, korytarze czy instalacje. Za części wspólne wszyscy mieszkańcy są obowiązania uiszczać opłaty stosownie do posiadanego udziału w nieruchomości wspólnej. Nie ma wiec podstaw prawnych do obciążania wszystkich właścicieli lokali tworzących wspólnotę kosztami utrzymania osobnych lokali np. hali garażowej. Hala garażowa (wyodrębniona) - lokal niemieszkalny nie jest częścią wspólną nieruchomości i koszty utrzymania tego lokalu, w tym dostarczane do niego media - energia, jego naprawy, przeglądy i administrowanie nim winny obciążać wyłącznie współwłaścicieli tego lokalu. Z tego tytułu właściciele lokali mieszkalnych nie mają obowiązku utrzymania innych lokali (wyodrębnionych) i ponoszenia na nie nakładów, bo narusza to jawnie zasady prawidłowego zarządzania nieruchomością wspólną, jak i interesy właścicieli zarówno poprzez wadliwe naliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, jak i poprzez przerzucanie na nich kosztów utrzymania lokali niemieszkalnych, których właścicielami nie są. Brak znajomości podstawowego prawa w zakresie zarządzania nieruchomościami jest u niektórych tzw. zarządców porażający, dlatego taka masa pozwów ze Wspólnot mieszkaniowych jest składana do sądów. Jak podaje Dziennik Gazeta Prawna, po 10 latach od zniesienia licencji dla zarządców nieruchomości, przygotowane są dwa projekty odnośnie powołania izby, która ma przeprowadzać egzaminy i nadawać uprawnienia. Zapewne taka izba będzie też rozpatrywać zażalenia na zarządców i zawieszać im uprawnienia, tak jak to było kilka lat temu przy ministerstwie infrastruktury.

anonim Nowy wpis
Inne

Całkiem sporo osób pytało o pracę w tym miejscu... Mi jednak zależy na stażu jako agent nieruchomości. Potrzebuję nabyć trochę doświadczenia. Czy jest w ogóle taka możliwość? Jeśli tak, to na jakie wynagrodzenie mogłabym liczyć? ;);)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości
Sokółka
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator ds. Zarządzania i Bezpieczeństwa Nieruchomości
Katowice
Imar Service Group Sp. z o.o.
(100 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nick
Inne

Od jakiegoś czasu są zgłaszane problemy z którymi zarządzający Pan Grzegorz sobie nie radzi lub ich w ogóle nie podejmuje. Problemy mieszkańców są olewane lub jest odsyłanie do innych osób. Jest wiele do zrobienia w kwestii osiedla Koniuchy. Brak spotkań z mieszkańcami,liczą się tylko wybrani -innych zdanie się nie liczy.

anonim
Inne

A czy właściciel współpracuje z jakimiś agentem nieruchomości, czy wszystkie zlecenia wykonuje sam? :) Chętnie objąłbym takie stanowisko, zwłaszcza, że mam dość duże doświadczenie... Jeśli jest szansa na objęcie takiej posady, to dajcie znać, na jakie warunki pracy można liczyć? Chodzi mi tutaj o umowę oraz wynagrodzenie.

gość
Inne

W połowie grudnia 2023r. zostało zwołane zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej Polna 8J, na którym Zarząd i Zarządca przedstawili propozycję (w postaci tabelki z nowymi stawkami) uchwalenia nowego planu gospodarczego po wyroku Sądu. Do tego czasu nie zostały rozwiązane żadne problemy wymienione w pozwie, wynikające z niezgodnego z prawem funkcjonowania tej Wspólnoty, a przedstawiona propozycja okazała się próbą obejścia konsekwencji jakie niesie wyrok Sądu. Po trzygodzinnej dyskusji okazało się, że te naliczenia w dalszym ciągu są niezgodne z prawem i w ogóle nie doszło do głosowania tej uchwały. Głos musiał zabrać zaproszony na zebranie Radca Prawny, żeby bronić interesu mieszkańców i prawidłowości procedur. Tym samym wskutek działania Zarządcy i Zarządu przez prawie cały 2023 rok Wspólnota funkcjonowała bez prawidłowego planu gospodarczego, czyli budżetu zgodnego z prawem, ze szkodą dla wszystkich Właścicieli lokali. Wspólnoty mieszkaniowe po to zatrudniają Administratorów i Zarządców, aby znali się na przepisach prawa w zakresie gospodarki nieruchomościami, przestrzegali zapisów umów o zarządzanie i prawidłowo rozliczali koszty utrzymania nieruchomości - w końcu biorą za to niemałe pieniądze. Z czasem okazuje się, że niektórzy "zarządcy" idą na łatwiznę, wydając pieniądze właścicieli lokali według swojego uznania lub dla własnego interesu, bez żadnej kontroli, często ze szkodą dla Wspólnoty i jej udziałowców.

Rezydent
Inne

Rezydent Nowy wpis 17.12.2023 22:25 microszkop Wspólnota jako ogół właścicieli zarządza w drodze uchwał właścicieli wyłącznie nieruchomością wspólną oraz jej kosztami. Zarządy często zatrudniają administratorów mylnie nazywanych zarządcami i zaczyna się piekło. Utrata kontroli nad finansami i dokumentami gdyż między administratorem a członkiem wspólnoty nie ma więzi prawnej. Bardzo niebezpieczną praktyką jest udostępnianie rachunku bankowego administratorowi przez zarządy czego skutkiem może być defraudacja jak np. jakiej dopuścił się Michał L. ze Świecia nad Wisłą na kwotę 2 mln zł. Uważajcie kogo wybieracie do zarządów bo zgodnie z orzecznictwem SN to oni odpowiadają przed właścicielami za finanse z odpowiedzialnością karną. Wiem co mówię gdyż przeszedłem 4 letnią batalię w sprawie jednej uchwały i oczywiście wygrałem ale to był koszmar. Ci pseudo zarządcy najczęściej są bardzo niekompetentni i doprowadzają do uchwał przekraczających przedmiot zarządzania często w interesie własnym lub swoich kumpli. I jedna uwaga; zebrania zawsze zwołuje zarząd a administrator tylko ma prawo je przygotować i zorganizować. Tylko w jednym przypadku może to zrobić każdy właściciel jak zarząd nie zwoła zebrania sprawozdawczego w 1. kwartale. Prawo kontroli zarządu to fikcja. h(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Jak kogoś do biura potrzeba, to gdzie można wtedy odszukać ofertę? pomiędzy komentarzami od klientów tez kandydaci się o warunki podpytują i zastanawiam się czy był gdzieś sygnał o ofertach czy może to jakieś samozwańcze jest? ja nie mam doświadczenia ale może by mnie tu czegoś nauczyli skoro działalność od ponad 20stu lat jest prowadzona?

anonim
Inne

Cześć, poważne tematy tu sa poruszane, ale muszę podpytać o pracę. Niestety potrzebuje stanowiska na cito :( Czy ktoś tu pracuje w biurze? Administracja, księgowość, kadry czy jako asystentka zarządu? Podobne pytanie się już pojawiło, ktoś dopytywał o stanowisko. Może jednak ktoś z pracowników odpowie? Byłabym wdzięczna, za napisanie czy w ogóle warto, jak zarobki, umowa i jej typ?

Rezydent
Pracownik

Prezes "A w niektórych dużych wspólnotach to dopiero zarządcy zachowują się jak prezesi spółdzielni niczym od nich nie odstają. Z taką różnica, że prezes w spółdzielni dobiera sobie swoich pachołków do Rady Nadzorczej i nimi steruje jak chce, a we wspólnotach zarządca dobiera swój skład zarządu i z nim kręcą lody. We wspólnotach nikt tego oficjalnie nie kontroluje, ponieważ na zebraniach rocznych pojawia się garstka właściwie sami działający w komitywie z zarządcą lub administratorem. Głównie dobierają swoich i kontraktują z nimi zlecenia na obsługę wspólnot konserwację, przeglądy i remonty na bardzo dobrych stawkach i w ten sposób od wspólnot ciągną dodatkową kasę. Tu i tu istnieją te same mechanizmy. Układy i kolesiostwo." (usunięte przez administratora)

Lokator
Inne

Gościowi, który w zeszłym roku zgłaszał zastrzeżenia do działalności Zarządcy i Zarządu we Wspólnocie Polna 8J zagrożono pobiciem i najazdem na jego mieszkanie. Sprawa była zgłoszona na policję i do prokuratora. Ludzie boją się odezwać czy przyjść na zebranie. Przychodzi tylko garstka zaufanych, którzy trzymają z Zarządcą i Zarządem, bo mają w tym interes, żeby płacić mniej niż inni. To wszystko funkcjonuje jak prywatny (usunięte przez administratora) Przez 12 lat kosili ludzi na kasę - im mniejsze mieszkanie tym większe opłaty, co potwierdził wyrok Sądu Okręgowego. (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski?

anonim
Inne

A czy jest tu etat pomocy biurowej? Z tego co piszecie to właściciel odbiera sporo telefonów, więc może przyda się pomoc. Jaka pensja mogłaby wchodzić w grę, minimalna czy coś więcej? Ze względu na pracę biurową obowiązuje konkrety dress code?

anonim
Inne

Pan Grzegorz sam prowadzi zarządzanie nieruchomością? To firma jednoosobowa? Z komentarzy wynika że mieszkańcy mają styczność tylko z samym administratorem a o innych pracownikach nikt nie pisze. Może ktoś z mieszkańców powie ile osób pracuje w biurze? Nie potrzeba kogoś do realizacji rozmaitych bieżących napraw i albo pomocy w rozliczaniu czynszu, co?

Citizen
Inne

Jeden z mieszkańców Wspólnoty Polna 8J zaskarżył do Sądu Okręgowego sposób rozliczania Właścicieli mieszkań stosowany przez tego zarządcę m.in. w uchwale o planie gospodarczym na 2023r. jako niezgodny z Ustawą o własności lokali z 1994r. Sąd Okręgowy w dniu 9 października 2023 prawomocnie uchylił tę uchwałę w całości jako niezgodną z prawem. Oznacza to, że przez ostatnie 12 lat Właściciele płacili zawyżone opłaty na utrzymanie części wspólnych i to według zasady, że im mniejsze mieszkanie, tym większa opłata - nawet podwójnie. Dodatkowo ci co nie posiadali garaży byli obciążani kosztem utrzymania czyichś prywatnych garaży innych właścicieli m.in. tego garażu w którym zarządca trzyma swój samochód. Na żądanie Sądu o ustosunkowanie się do argumentów zawartych w pozwie zarządca nie udzielił żadnej odpowiedzi, co oznacza, że Sąd uznał wszystkie zarzuty postawione przez Wnioskodawcę. Okazało się także, że wyniki głosowania podane po zebraniu walnym przez zarządcę nie zgadzają się z kartami do głosowania - mogła to być jego celowa manipulacja. Wstępnie można oszacować, że od części lokatorów prawdopodobnie zostały (usunięte przez administratora)pieniądze na około 100 tys. zł a Wspólnota wskutek niegospodarności także poniosła stratę na ok. 100 tys. zł. Gdzie się podziały te pieniądze i kto je teraz zwróci Właścicielom na razie nie wiadomo. Być może niebawem zostanie powołany zarząd komisaryczny dla tej Wspólnoty, co niestety oznacza koszty. Prawdopodobnie takie same naliczenia niezgodne z obowiązującym prawem ten zarządca stosuje w pozostałych obsługiwanych przez niego Wspólnotach.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski?

Dominik
Inne

My nie narzekamy, można na Pana Grzegorza liczyć. Nigdy nie byliśmy dla niego, nasz blok i klatka i jako mieszkańcy bezosobowi, Jest swojski i sumienny, ale i konkretny, nie ściemia, tylko mówi wprost, wolę tak niż ciągle zwlekanie i wodzenie za nos. zarządzanie nieruchomością to całe jego życie, jest w biurze od rana często do późnej nocy. Pani siedząca z nim też bardzo miła,

Urszula
Inne

Ktoś wspomniał, że jest tam on i jakaś osoba jeszcze, to właśnie chciałam się upewnić, czy przypadkiem nie potrzebuje asystentki? Nie widziałam żadnej konkretnej oferty, ale pomyślałam, że zaryzykuje i zapytam.

Stefan
Inne

Facet jest bardzo chaotyczny, mam wrażenie, że wszystkie dokumenty pisze na kolanie. W każdym zdaniu jest jakichś błąd lub literówka. Na ogół jest nieprzygotowany do zebrań z mieszkańcami, nie ma żadnego planu działania i nie potrafi podać żadnych wycen lub kosztów. Szczytem wszystkiego jest podsuwanie mieszkańcom uchwał do podpisania in blanco.

Ella
Kandydat
@Stefan

To zmieńcie zarządcę - po co się męczycie. Przecież to wasze pieniądze idą na ten cel.

Zostaw merytoryczną opinię o Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski?

    Zobacz opinie na temat firmy Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Koniuchy 19/38
    87-100 Toruń
  • NIP: 9561068141 REGON: 871257546
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ger Invest Consulting Grzegorz Rutkowski
Przejdź do nowych opinii