Doskonała praca na rozpoczęcie kariery w administrowaniu nieruchomościami bez doświadczenia. Firma organizuje szkolenia dla stażystów i młodszych administratorów. Dobra atmosfera, świetni ludzie, polecam :)
@Maciek, pisałeś dosyć dawno, ale mam nadzieję, że zechcesz mi odpowiedzieć na pytanie. Czy od kandydatów do pracy w Lux Domu wymagają posiadania licencji zarządcy, czy też można ją wyrobić już w trakcie pracy dla nich? Z góry Ci dziękuję za odzew.
Mój błąd, przepraszam. Miałam widocznie jakieś przestarzałe informacje. Fajnie, że w firmie można liczyć na szkolenia i nabranie doświadczenia. Czy organizowane są może jakieś wyjazdy integracyjne albo eventy?
Co za bzdury. Od 2014 roku administrator nieruchomości nie musi posiadać licencji. Prawdopodobnie wynika to z faktu, że nie może on podejmować samodzielnych decyzji i gospodarować nieruchomością bez wiedzy zarządcy. Ale licencja sama w sobie jest i funkcjonuje. W nieruchomości pchają się ludzie bez wiedzy i doświadczenia, a potem mamy kijowe zarządzanie.
Hej, ktoś wie czy będą u nich zatrudnienia? Na ich stronie jest zakładka "Kariera", napisane jest o stażach, coachingach i szkoleniach i jakich osób poszukują, ale nie ma nic na jakie stanowiska szukają...myślicie, że warto do nich napisać maila z zapytaniem czy są jakieś wolne wakaty, czy może jednak poczekać aż coś się w sieci z ofert pojawi?
Hej :) Wiesz coś więcej na temat odbycia stażu w firmie? W sumie fajna opcja, a nic nie mogę znaleźć, jeśli chodzi o szczegóły :) Trudno się dostać na taki staż? Mają jakąś selekcję względem stażystów, czy raczej sa otwarci na osoby bez doświadczenia zupełnie? Na stronie niby wspomniane jest tylko o wykształceniu kierunkowym. Jak finansowo wychodzi taki staż? Dużo stażystów zostaje później w firmie już na samodzielnych stanowiskach, czy raczej po pół roku żegnają się z firmą?
Parę lat temu byłem tam stażystą. Miałem pomóc obecnemu administratorowi w pracy i uczyć się pod jego okiem tymczasem zrobili mnie administratorem na kilku nieruchomościach i za 1500 pln stażowego pracowałem jako pełnoprawny administrator na umowę zlecenie. W umowie oczywiście zapiski że jeżeli wcześniej zrezygnujesz z pracy to płacisz karę. Jesteś wrzucany na głęboką wodę praktycznie bez wsparcia (zarządca nieruchomości który miał mi pomagać był najczęściej niedostępny), a administrator po którym przejąłeś obowiązki albo już zrezygnował z pracy albo ma Cię w głębokim poważaniu. Czyli w praktyce cały "staż" jest tylko sposobem na uzyskanie taniego administratora na kilka miesięcy. Po tym okresie zrobiono mi "egzamin", a po nim zaproponowano pracę pod warunkiem że założę własną działalność. Niestety "Januszerka" pełną gębą i więcej najjesz się stresu niż się nauczysz. Pozdrawiam mieszkańców z Bernardyńskiej 16a, b, c, Woronicza 33c. To jedne z nieruchomości gdzie pracowałem.
Hej, a jakie doświadczenie miałeś przyjmując się na staż? Myślałam, że staże są dla osób bez niego. Dałeś radę sam wszystko ogarnąć? Czy już wcześniej pracowałeś w branży? Pamiętasz może ile wynosiła kara za zerwanie umowy? Zatrudnienie na własnej działalności też mi się by nie uśmiechało, proponują chociaż dobre stawki na tego typu warunkach?
Fajna atmosfera w kadrze. Doświadczeni pracownicy pomagają młodym ogólnie pozytywnie :)
No to fajnie że pomagają młodym pracownikom. Rozumiem że za takie dodatkowe obowiązki jak pomoc nowym pracownikom itp macie jakieś dodatki? Chętnie bym się zatrudnił o ile opłaca się finansowo
Dobry porządny zarządca
jak z atmosferą teraz u siebie stoicie? Szukam czegoś mniej toksycznego niż mam teraz niestety. Nikt nikomu na głowę nie wchodzi i nie doczepia sie o wszystko?
Lux Dom wygrywa konkursy branżowe, zatrudnia młodych ludzi, działa w intrenecie. Tak stawiają na innowacje i rozwój.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/e/0/6/e06089304025784ee1e9fd4a612a38f3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/4/d/a/4da3bc865b8d9026b7d48ff46ea01d73.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/9/0/c/90c58517d57f77aed813465c994f6b37.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/f/6/d/f6d4a9ae1f4152fadb2f1bf5f9b8e606.png)
Pisali ze stawiają tu na rozwój. ciekawe w jakim konkretnie zakresie? jest w stanie ktokolwiek to opisać bym widziałem czy jest sens tu pracować?
Dobry pracodawca stawiający na rozwój.
Zarządca roku 2024 - także nie ma co mówić muszą być dobrzy w swojej branży. Ja ze swojego kontaktu z Lux nie mogę się rozpływać w pochwałach, ale ogólnie spoko i profesjonalnie.
Firma mimo różnych opinii i się rozwija, wygrywa konkursy branżowe i idzie do przodu a to się liczy w tych czasach. Osobiście nie mogę złego słowa powiedzieć.
Tyle pochwal tu ludzie sypali . Aż się wierzyć nie chce że gdzieś może być tak idealnie, sorry ale jestem podejrzliwa :D mój poprzedni szef też wszystko ładnie na papierze a potem zaczęły się humory i dziwne akcje, a w tej firmie może na początku tylko ok?
Z mojego doświadczenia mogę jasno powiedzieć - bardzo dobry pracodawca
Bez zbędnego nawijania na uszy makaronu. Dobry zarządca - plus
W porządku pracodawca. Jak wszędzie różnie bywało, ale ogólnie terminowość wypłat i warunki jak najbardziej spoko.
Jak dla mnie zarządca na duży plus
Doskonała praca na rozpoczęcie kariery w administrowaniu nieruchomościami bez doświadczenia. Firma organizuje szkolenia dla stażystów i młodszych administratorów. Dobra atmosfera, świetni ludzie, polecam :)
@Maciek, pisałeś dosyć dawno, ale mam nadzieję, że zechcesz mi odpowiedzieć na pytanie. Czy od kandydatów do pracy w Lux Domu wymagają posiadania licencji zarządcy, czy też można ją wyrobić już w trakcie pracy dla nich? Z góry Ci dziękuję za odzew.
Mój błąd, przepraszam. Miałam widocznie jakieś przestarzałe informacje. Fajnie, że w firmie można liczyć na szkolenia i nabranie doświadczenia. Czy organizowane są może jakieś wyjazdy integracyjne albo eventy?
Co za bzdury. Od 2014 roku administrator nieruchomości nie musi posiadać licencji. Prawdopodobnie wynika to z faktu, że nie może on podejmować samodzielnych decyzji i gospodarować nieruchomością bez wiedzy zarządcy. Ale licencja sama w sobie jest i funkcjonuje. W nieruchomości pchają się ludzie bez wiedzy i doświadczenia, a potem mamy kijowe zarządzanie.
Osobiście super wspominam pracę dla Lux Dom Warunki i klimat w pracy bardzo fajny.
Ciekawe ze głównie mieszkańcy sie tu wypowiadają a pracownicy coś nie bardzo. nie ma czym sie chwalić czy jak? widzę ze nawet umowy o pracę chyba nie dają. a z czymś innym chociaż idą na rękę żeby było warto tu przyjść do pracy?
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Lux Dom :) We wszystkim można się dogadać i nie ma co narzekać.
Duży plus dla lux dom za profesjonalizm
Godziny pracy: 8:00-16:00, 10:00-18:00 całkiem etatowe. A dla Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta umowa zlecenie lub kontrakt b2b. A co z umową o pracę, przewiduje się i taką formę zatrudnienia?
Jako mieszkaniec osiedla zarządzanego przez Lux muszę przyznać, że jest wszystko dobrze :)
Młodsza specjalistka ds. Personalnych to jest aktualnie jakaś stabilna praca w stałych godzinach? Pytam dlatego, że jak szukałam sobie ogłoszeń, to pokazało mi się takie starsze tutaj z 2021 i wtedy była informacja że podpisuje się umowę zlecenie. No i zastanawia mnie, skąd to wynika. O ile nadal tak jest?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Lux Dom Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Lux Dom Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Dom Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Dom Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Dom Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Aleja Wilanowska 9
02-765 Warszawa - NIP: 9512194331 REGON: 140636212 KRS: 0000263547
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Administrowanie nieruchomościami - Warszawa i okolice
- CK Property Tomasz Aleksander Kwiatkowski
- Jacek Mikulski Zarządzanie Nieruchomościami
- Joanna Składanowska
- R&L Wojciech Łukasik
- Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa Przezorność
- Krzysztof Zaręba Zarządzanie Nieruchomościami
- Adjust Agnieszka J. Domańska-Ławicka
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Domen
- Doradztwo Czesław Święcicki
- Wojciech Dworzyński Inkbest
Popularne
- Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Oaza w Lublinie
- Zarządca Sp. z o.o.
- Plenipotent Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Jan Grębski
- Park Bażantów Sp. z o.o.
- Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Grenadierów
- Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.
- Wro-Dom Sp. z o.o. Zakład Gospodarki Nieruchomościami
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Miechowice
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Bródno
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Osiedle Młodych W Poznaniu
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |