Opinie o Paris Optique Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Paris Optique Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Paris Optique Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja i przetwórstwo tworzyw sztucznych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Paris Optique Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Były_pracownik
Były pracownik

Ciągłe rekrutacje w salonach mówią same za siebie. Pracujesz na dwóch umowach, o pracę na najniższą krajową i zlecenie na premie - wszystkie urlopy i zwolnienia są liczone od najniższej stawki. Firma ma dużo spółek, więc co chwile zmieniają umowę i przerzucają na inną. Umowa na czas nieokreślony - chyba tylko dla wybranych. Żadnych świadczeń socjalnych - brak multisporta, premii/bonów świątecznych. Ubezpieczenie medyczne w kosmicznych kwotach. Dla nowych pracowników brak jakichkolwiek szkoleń produktowych i sprzedażowych. Kierownik zarzuca się stertą kserówek i masz i się ucz, jednakże wymaga żebyś wszystko wiedział i rozumiał jak najszybciej. Praca jest stojąca w większości po 10-12h. Mimo stolików na salonach, można przy nich siadać tylko z klientem, więc jeżeli nikogo nie ma musisz udawać, że coś robisz bo sklep jest pod ciągłym monitoringiem. Wszystko zależy od zespołu i przełożonego, na którego się trafi - a na takiego bardzo ciężko. Jeżeli szukacie pracy, w której ktoś doceni wasze starania i wkład to niestety ale nie tutaj, za to wytykanie błędów i uprzykrzanie się za niewyrabianie zawyżonych targetów, jak najbardziej. Jeżeli komuś uda się dostać podwyżkę, chociaż to mało prawdopodobne, to zwiększają tylko stawki na zleceniu - podstawa jest zawsze na najniższej. Praca jest bardzo ciężka psychicznie, kierownik wymaga od Ciebie wszystkiego, zostawiając jednoczenie pracownika samego z reklamacjami, problematycznymi klientami, rozwiązywaniem problemów z innymi komórkami w firmie. Oczywiście na rozmowie o prace obiecają Ci gruszki na wierzbie, a potem tylko spotkanie z szarą rzeczywistością. Bardzo ważne jest jak wyglądasz w pracy, kierownik wymaga dresscodu jak w salonie premium i potrafi zwrócić uwagę nt. jak wyglądasz jak również tuszy i to w bardzo bezpośredni sposób bez szacunku do pracownika. Bywa i tak, że na rozmowie o pracę wygląd przesądza o dalszej rekrutacji bardziej niż doświadczenie i umiejętności. Pracodawca oczekuje, że w pełni poświęcisz siebie i swój czas firmie, nie bierze pod uwagę, że każdy ma swoje życie prywatne. Nie jest to praca dla nikogo, kto szanuje siebie i swój czas. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że lepiej jest iść do marketu na kasę niż pracować w Paris Optique.

wa
Pracownik
@Były_pracownik

Jak zaczyna się pracę to trzeba nauczyczyć się i zobaczyć na własnej skorze jak zarabia się na życie ( nie siedząc na garnuszku rodzicow i żyjąc w wychowaniu róbta co chceta + 500 co miesiąc... efekty wychowania mlodych) a nie mysleć. Jak pracoawca jest nie w porzatku to masz prawo do rozmowy i prośby o wykaz obowiązków. Wyzysk i poniżanie to forma (usunięte przez administratora)i kierownik za to może zostać oskarżony.. Stanowisko to nie zabawa grania cudzym życiem. Dzięki za info bo to też wazne dla kuujących. Ja nie lubię być obsługiwana i być klientem tam gdzie nie ma zdrowej atmosfery w pracy. niewolnictwa XXI wieku nie uznaję ale również nie uznaję podejścia młodych do pracy. Chcieliście zachodu to pracuj tak jak to robisz jak wyjeżdzasz na tzw. saksy

Hanna
Inne

Szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opinie napewno nie kupiłabym tam okularów. Pomylili mi lewy z prawym.Czekalam długo na wymianę zadośćuczynienie wyrazili się tak jak Pani kupi następne będzie rabat 50zł. Jeszcze szantaż że mam kupić następne Pani przy odbiorze przeklinała nie radziła sobie biedna.Powinna raczej panować nad językiem. Żenada myślę że niedługo to padnie bo profesjonalizmu tam brak.

Gość
Inne
@@Klient

Jeśli chcesz żeby wszystko dawano Ci za darmo…jeśli wymagasz bóg wie czego na jak to się mówi ( cito ) najlepiej idź do urzędu i sama zarejestruj sobie firmę… jeśli podczas zamówień nie słuchasz osoby doradzającej albo nie masz bladego pojęcia co kupujesz i jak to powinno wyglądać to jest to tylko Twój problem… byłem w ich sklepach i w każdym widnieje tabliczka z informacja ze nie mają zwrotów… jeśli przyszłaś po dniu albo kilku i chciałaś anulować zamówienie to żal mi Ciebie… bo każdy wie ze jak już coś w optyku idzie do wyrobu czyli np. Szkła to nie można cofnąć takiego zamówienia xD w jakim Ty świecie kobieto żyjesz xD

anonim Nowy wpis
Inne

Przyglądam się właśnie ofercie dla doradcy klienta ze strony i zastanawiam się a tym pojedynczym stwierdzeniem, że oferowana jest praca w rozwijającej się firmie. w praktyce faktycznie to widać by ostatnio coś się rozwinęło? Nie wiem jak to rozumieć

Apel Nowy wpis
Kandydat

Zgodnie z ustawą o niektórych zawodach medycznych, która zaraz wchodzi w życie, minimalna pensja optometrysty w podmiocie leczniczym nie może być niższa niż 6153,71 zł brutto. Środowiska zrzeszające optometrystów chciałyby, żeby podobna zasada obowiązywala w firmach prywatnych, ale nie da się tego uregulować prawnie. Jedyna szansa to szanowanie swojego zawodu i nie schodzenie podczas rekrutacji poniżej tej stawki. Kwota nie jest zaporowa i myślę, że będzie stanowić dobry punkt wyjściowy.

anonim
Inne

Hej, te oferty do salonów są jeszcze w ogóle dostępne? nie widzę teraz żadnej, przynajmniej na portalach które sprawdzam i ciekawi mnie skąd inni je biorą? Mnie tez Kato by interesowały. Ktoś już się tam dostał czy jednak jeszcze można się zgłosić?

Marti Nowy wpis
Kandydat
@anonim

Są dostępne, złożyłam dwa dni temu CV i dostałam dziś zaproszenie na rozmowę. U mnie akurat Poznań

Natka Nowy wpis
Inne
@Marti

A to gratuluje, rozmowa w trybie natychmiastowym? Jeszcze dziś się odbędzie? Ciekawi mnie czy od razu po można dostać informację zwrotną, albo może od razu dostać umowę do podpisu? Zdasz późniejszą relację?

Moni
Kandydat

Byłam na rozmowie w salonie w Katowicach SSC.Pani kierownik niby miła.Natomiast od wejscia uderzył mnie jej ubior ,raczej do pracy w sexshopie niz do optyka.Rozmow ok.Zapewnienie ze napewno oddzonią z odpowiedzią.Niestety nic cisza.Dla mnie to brak szacunku do drugiej osoby i profesjonalizmu.

Jula
Inne
@Moni

Czy w drugim salonie w Kartowicach jest to samo kierownictwo? Zastanawiam się czemu zwrotki nie otrzymałaś skoro rozmowa była oceniona jako ok. O cos konkretnego Cię spytano czy raczej wszystko z CV tylko? Ja o drugim salonie myślę, dlatego pytam

Liliana
Kandydat
 Pytanie
@Jula

A to w libero szukają pracownika? W ogłoszeniach jest tylko Silesia i Sosnowiec.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatyczna rozmowa z kierownikiem w salonie :) Po mimo, iż nie dostałem pracy, otrzymałem sms'a z wynikiem rekrutacji co obecnie jest niestety rzadkością.

Pytania

1. Dlaczego ta branża, 2. Doświadczenie, 3. Motywacja do pracy, 4. Jakie są oczekiwania finansowe 5. Na jakim poziomie znasz język angielski.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(228 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Hej, jak z tymi godzinami pracy się sprawy mają? Widzę, że już jedna Pani zaczęła ten temat pytając wstępnie czy to 10 czy tez 12. Mnie to interesują opcjonalne nadgodziny, czy obecnie jakiekolwiek mogą się zdarzać? I jak oceniacie aktualne plany sprzedażowe? Są na spokojnie wyarbialne?

Nowy
Inne
 Pytanie

Napiszcie o pracy w Outlet Sosnowiec i Silesia City w Katowicach jaka atmosfera ,wymagania itp.Czy praca jest pomiedzy tymi salonami czy tylko w jednym?

anonim
Inne

Różnie tutaj piszecie o godzinach pracy. W kilku opiniach przeczytałam, że praca po 10-12 godzin, a ktoś pisał też o 8-10 godzinach. To ile godzin w końcu trwa dzień pracy? Jak pracuje po 12h dziennie to ile dni mam wolnych od pracy?

Hanna
Inne

Szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opinie napewno nie kupiłabym tam okularów. Pomylili mi lewy z prawym.Czekalam długo na wymianę zadośćuczynienie wyrazili się tak jak Pani kupi następne będzie rabat 50zł. Jeszcze szantaż że mam kupić następne Pani przy odbiorze przeklinała nie radziła sobie biedna.Powinna raczej panować nad językiem. Żenada myślę że niedługo to padnie bo profesjonalizmu tam brak.

@klient
Inne
@Hanna

NIE POLECAM. Zakupiłam okulary ze szkłami korekcyjnymi, po wielokrotnych ustnych zgłoszeniach wady oprawy reklamacje nie były wpisywane w system. Proponowano zakup nowych okularów. Po argumentacji prawnej jak również poinformowaniu salonu w Pruszkowie , iż sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta przez klienta oprawy zostały naprawione. Jednak gdy poszłam wymienić szkła po zmianie wady wzroku z nową receptą napotkałam się z niechęcią obsługi więc zrezygnowałam z usługi.

@Klient
Inne
@@klient

Omijać szerokim łukiem. Komplikacje z zamówieniem, które próbowałam bezpośrednio anulować, a które niestety nie zostało nawet zatwierdzone, tylko pogłębiły moje niezadowolenie. Podkreślam, że anulacja nastąpiła bezpośrednio, zanim zamówienie zostało zrealizowane. Zamówienie wydaje się być "przepchnięte na siłę", co tylko jeszcze bardziej podkreśliło brak profesjonalizmu firmy. Wydaje się, że Paris Optique skupia się wyłącznie na krótkoterminowych zyskach, zupełnie pomijając dbałość o zadowolenie klienta. Ostrzeżenie dla innych potencjalnych pracowników i klientów. Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W rzeczywistości, trudno mi znaleźć jakiekolwiek pozytywne aspekty, które można by wspomnieć o Paris Optique. Stanowczo odradzam współpracę z tą firmą.

Gość
Inne
@@Klient

Jeśli chcesz żeby wszystko dawano Ci za darmo…jeśli wymagasz bóg wie czego na jak to się mówi ( cito ) najlepiej idź do urzędu i sama zarejestruj sobie firmę… jeśli podczas zamówień nie słuchasz osoby doradzającej albo nie masz bladego pojęcia co kupujesz i jak to powinno wyglądać to jest to tylko Twój problem… byłem w ich sklepach i w każdym widnieje tabliczka z informacja ze nie mają zwrotów… jeśli przyszłaś po dniu albo kilku i chciałaś anulować zamówienie to żal mi Ciebie… bo każdy wie ze jak już coś w optyku idzie do wyrobu czyli np. Szkła to nie można cofnąć takiego zamówienia xD w jakim Ty świecie kobieto żyjesz xD

Były_pracownik
Były pracownik

Ciągłe rekrutacje w salonach mówią same za siebie. Pracujesz na dwóch umowach, o pracę na najniższą krajową i zlecenie na premie - wszystkie urlopy i zwolnienia są liczone od najniższej stawki. Firma ma dużo spółek, więc co chwile zmieniają umowę i przerzucają na inną. Umowa na czas nieokreślony - chyba tylko dla wybranych. Żadnych świadczeń socjalnych - brak multisporta, premii/bonów świątecznych. Ubezpieczenie medyczne w kosmicznych kwotach. Dla nowych pracowników brak jakichkolwiek szkoleń produktowych i sprzedażowych. Kierownik zarzuca się stertą kserówek i masz i się ucz, jednakże wymaga żebyś wszystko wiedział i rozumiał jak najszybciej. Praca jest stojąca w większości po 10-12h. Mimo stolików na salonach, można przy nich siadać tylko z klientem, więc jeżeli nikogo nie ma musisz udawać, że coś robisz bo sklep jest pod ciągłym monitoringiem. Wszystko zależy od zespołu i przełożonego, na którego się trafi - a na takiego bardzo ciężko. Jeżeli szukacie pracy, w której ktoś doceni wasze starania i wkład to niestety ale nie tutaj, za to wytykanie błędów i uprzykrzanie się za niewyrabianie zawyżonych targetów, jak najbardziej. Jeżeli komuś uda się dostać podwyżkę, chociaż to mało prawdopodobne, to zwiększają tylko stawki na zleceniu - podstawa jest zawsze na najniższej. Praca jest bardzo ciężka psychicznie, kierownik wymaga od Ciebie wszystkiego, zostawiając jednoczenie pracownika samego z reklamacjami, problematycznymi klientami, rozwiązywaniem problemów z innymi komórkami w firmie. Oczywiście na rozmowie o prace obiecają Ci gruszki na wierzbie, a potem tylko spotkanie z szarą rzeczywistością. Bardzo ważne jest jak wyglądasz w pracy, kierownik wymaga dresscodu jak w salonie premium i potrafi zwrócić uwagę nt. jak wyglądasz jak również tuszy i to w bardzo bezpośredni sposób bez szacunku do pracownika. Bywa i tak, że na rozmowie o pracę wygląd przesądza o dalszej rekrutacji bardziej niż doświadczenie i umiejętności. Pracodawca oczekuje, że w pełni poświęcisz siebie i swój czas firmie, nie bierze pod uwagę, że każdy ma swoje życie prywatne. Nie jest to praca dla nikogo, kto szanuje siebie i swój czas. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że lepiej jest iść do marketu na kasę niż pracować w Paris Optique.

Kiki
Były pracownik
@Były_pracownik

Taka prawda, najgorszy jest czas wakacji. Problem z wolnymi dniami.

Były doradca
Były pracownik
@Były_pracownik

Uważam że praca w firmie ma swoje plusy bo były salony gdzie naprawdę szło się do pracy z wielkim uśmiechem na twarzy, ale to zależy od salonu, ale niestety w niektórych kierownictwo jest totalnie nie do przyjęcia, mobbing, nękanie, obrażanie, narzucanie poglądów politycznych. Z wszystkim jest ZAWSZE problem, przez co ciężko było się dogadać co do grafiku itp. Awans to totalna pomyłka pracując 5 lat nie doczekasz się awansu, możesz co najwyżej prosić się o podwyżkę. Szkoleń prócz dla refrakcjonisty nie ma żadnych. Stoisz często 10-12 godzin bo albo nie masz gdzie usiąść albo z kim usiąść bo jak zostało napisane "siadasz gdy przychodzi klient", nie ma żadnych dodatkowych urozmaiceń, karty multisport, opieka medyczna, czy dodatkowe akcje zachęcające do robienia lepszych utargów. Ale i tak musisz (usunięte przez administratora) na najwyższych obrotach za minimalną krajową. W skrócie napracujesz się a i tak nic z tego nie masz :).

Emilia
Inne
@Kiki

To jak to jest? Pracuje się codziennie? Czy jak.

Odradzam
Były pracownik
 Pytanie
@Emilia

Jak trzeba to można przychodzić do pracy i 6 dni z rzędu po 8-10h - pracodawca nie widzi w tym problemu. W warszawskich salonach sa duże braki kadrowe - chcesz iść na urlop wakacyjny? To szukaj sobie zastępstwa bo składy są okrojone i nie będzie miał kto za Ciebie pracować. Urlopy tygodniowe i dłuższe zawsze były problemem bo nie ma kim obstawić zmian. Okres wakacyjny to zawsze gorący sezon sprzedażowy, więc też oczekuje się ja najwięcej pracy w weekendy.

exxxxx
Były pracownik
@Były_pracownik

na czas nie określony chyba tylko z podpisaniem wypowiedzenia in blanco

pppl
Pracownik
@Były_pracownik

Szczera prawda

lola
Były pracownik
@Były_pracownik

Czysta prawda. Jak masz szacunek do siebie i szanujesz swój wolny czas to uciekaj. Tu nie liczy się dobro pracownika.

Luk
Pracownik
@Były_pracownik

1000000%popieram

Maria
Inne
@exxxxx

czyli one naprawdę są inblanco? pytam, bo kiedyś jak chciałam się zorientować to nikt co do okresu się nie odniósł. one natychmiastowe są jednak czy to zależy od stanowiska?

wa
Pracownik
@Były_pracownik

Jak zaczyna się pracę to trzeba nauczyczyć się i zobaczyć na własnej skorze jak zarabia się na życie ( nie siedząc na garnuszku rodzicow i żyjąc w wychowaniu róbta co chceta + 500 co miesiąc... efekty wychowania mlodych) a nie mysleć. Jak pracoawca jest nie w porzatku to masz prawo do rozmowy i prośby o wykaz obowiązków. Wyzysk i poniżanie to forma (usunięte przez administratora)i kierownik za to może zostać oskarżony.. Stanowisko to nie zabawa grania cudzym życiem. Dzięki za info bo to też wazne dla kuujących. Ja nie lubię być obsługiwana i być klientem tam gdzie nie ma zdrowej atmosfery w pracy. niewolnictwa XXI wieku nie uznaję ale również nie uznaję podejścia młodych do pracy. Chcieliście zachodu to pracuj tak jak to robisz jak wyjeżdzasz na tzw. saksy

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Paris Optique Polska Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Kiki
Były pracownik
@Pytanie

Różnie traktują, lizusy są uwielbiani. Jedno powiem, dużo jest ogłoszeń o pracę w tej formie. Pisanie przez nich o wsparciu managera na każdym etapie zatrudnienia to pomyłka.

Maria
Inne
@Kiki

Omówisz szerzej te wspomniane etapy? Jak mogą tak na oko przebiegać i w których momentach to wsparcie byłoby najbardziej wymagane? I co ze współpracownikami? Czy to oni wtedy służą pomocą?

Kinia
Inne

Ale jak to, zwalniają czy co? No i powiedz, czy jak nie osiągniesz celu który narzucają, to czy nic nie zarabiasz, bo się spotkałam już z umowami prowizyjnymi, a nie wiem, jak to tu działa. Tam podstawę pracodawca daje w ogóle?

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Paris Optique Polska Sp. z o.o.?

Max
Inne

Żałośnie słaba obsługa:/ „Pracownice”, które tam „pracują” zajmują się swoimi interesami a nie klientem. Beznadziejne podejście do swoich obowiązków. Całe szczęście, że nie musiałem tam badać wzroku bo chyba wyszedłbym z okularami dla dalekowidzących zamiast krótkowidzących…

Ok
Były pracownik

Ja tam byłam zadowolona. Jeśli dobrze sprzedajesz, a to jest powód, dla którego pracujesz to nie masz się o co martwić. To praca dla osób, które na prawdę lubią kontakt z klientem. Możesz tutaj zdobyć doświadczenie w dziedzinie optyki. Powiem tak: jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, zostaniesz doceniony. I kasa też będzie się zgadzać.

Kris
Pracownik
@Ok

Co za bzdury gadasz. Jestem dobrym sprzedawca i nikt mnie nigdy nie docenił. Zero miłego słowa. Jak jest coś źle to od razu pretensje. Zero wsparcia od strony regionalnego.

Maria
Inne
@Kris

a definicja dobrego sprzedawcy to jaka Twoja jest? ciekawa bym była słownika firmowego w tym zakresie. na stanowisku regionalnego to jak jest się rozliczanym za wyniki tak właściwie, że mógłby tak podchodzić jak to tutaj opisujesz? przed kim odpowiada i czy wiadomo jakie są normy?

Kristi
Inne
 Pytanie

Co się dzieje z salonem w Olsztynie? Kiedyś były tam takie super Panie a teraz to jakaś porażka. Wielka szkoda. Byłam tam ostatnio Panie były bardziej zainteresowane telefonami niż praca a jeszcze są tak ubrane ze naprawdę aż nie chce się tam wchodzić. Zero profesjonalizmu zero kultury. Dramat

ol
Kandydat
@Kristi

Mam wieloletnie doświadczenie w optyce i trafiłam tam jak szukałam nowej pracy. Wiedziałam, że optyka to nie IT i nie zaproponują mi miliona monet, ale parsknęłam jak Pani zaoferowała minimalną. Widać było, że jej wstyd i pomyślałam, że pewnie sama tu długo nie popracuje, a wydaje się, że ona ciągnęła ten salon. Idąc od zera bez żadnej szkoły do marketu budowlanego czy RTV/AGD miałabym więcej. Godziny pracy równie złe. Nikt obcykany w optyce czy nawet w handlu nie zgodzi się na takie warunki. Odpowiadając - to się dzieje. Na tle innych salonów mieli najsłabszy gabinet - trochę za mały i samo ramię foroptera. Na plus soczewki okularowe, bo jednak Essilor, a nie jak niektóre sieciówki soczewki marki własnej (czyli badziewie z wysoką marżą).

Ela
Inne
 Pytanie
@Kristi

A może Pani sprecyzować o co chodzi z ubiorem Pań tam pracujących? Jestem ich częstą klientką i nie zauważyłam nic niestosownego. Poza tym Panie są miłe i zawsze chętne do pomocy nawet jeśli chodzi o naprawę okularów.

Marta
Inne
@ol

minimalna ale z możliwością premii czy bez szans? a co z godzinami nie tak, że za długo salon otwarty czy co?

Lolita
Były pracownik
@Marta

Dwie umowy są. Umowa o pracę i zlecenie. Czyli minimalna kwota do wypłaty. Jak robisz dużo godzin to zarobisz więcej. Praca po 12h Jak badasz zmiany od 11 do 20. Wszystko jest fajnie jak pracujesz na salonie, który mieści się w dobrej galerii handlowej. Jeśli szanujesz swój czas to się zastanów.

Maria
Inne
@Lolita

Pod jakim względem oceniasz. która galeria będzie "dobra", a która niekoniecznie? Czy do tych salonów wtedy o wiele trudniej się dostać? mają zdecydowanie mniejszą rotacje lub większe wymagania na start?

——
Były pracownik

Witam,serdecznie wypowiem sie jako pracownik z kilku letnim bagażem w tej śmiesznej firmie.Zacznijmy może od zawyżonych targetów i minimalnej których wyrobić sie nie da.Dostaniesz psi grosz premii i najniższa krajową w zamian za poświęcenie w pracy bo umówmy sie nie sprzedaje się tam bułek czy ubrań.Stres jest na porządku dziennym bo często gęsto pracownia zawalała sprawę i klient czekał długo na okulary…Na pochwały czy podwyżki nie masz co liczyc bo szef pracownika traktuje jak parobka.Każdy na kazdego kabluje,zero współpracy.Plusem jedynie jest kierownik ktory jest człowiekiem i idzie sie dogadać(w niektórych salonach wiem ze nie jest kolorowo).Jesli chodzi o świąteczne premie to można sobie pomarzyć bo na święta nie dostaniesz NIC,socjal na poziomie 0.Nie wspomnę o kamerach ktore są w salonie,a nikt nie wyraził zgody z pracowników na nagrywanie.Niektorzy klienci rzucali sie do pracowników poniewaz w salonie nie ma informacji na temat nagrywania a jest RODO dla przypomnienia ;) W salonie trzeba stać na baczność bo jakże za najniższa krajowa można usiasc przez 12h.Szczerze mówiąc to juz lepiej są traktowane osoby pracujące na magazynach.Człowiek może sobie flaki wypruwać,starać sie a i tak w zamian dostaniesz najniższa krajowa i zepsute zdrowie.

kiki
Pracownik
@——

Idealnie napisane. Dodam tylko ,że na salonach pracują długo tylko kapusie, lizusy. Nie szanuje się pracownika, który się stara. Ah te kamery.

Luk
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, a zwłaszcza w salonie w Bielsku-Białej. Kierowniczka nie ma pojęcia co to optyka, nie zna się na niczym liczy się tylko kombinowanie i poniżanie pracownika przy kliencie. Panuje w salonie Mobbing i poniżanie. Zmuszanie do nadgodzin, a jeśli nie zgodzisz się to kierowniczka i tak wpisuje cię w grafik mimo że nie przyjdziesz tego dnia do pracy bo nie dasz rady. Byle tylko mieć plecy w siedzibie, bo nie potrafi załatwić kogoś na zastępstwo. Nie polecam, (usunięte przez administratora) poniżanie. Odradzam pracę zwłaszcza w Bielsku! Aż dziwne że nikt z siedziby nie dobrał się do tego salonu!!!!

Była
Były pracownik
@Luk

Siedziba ma to w nosie, cała firma tak działa.

Dagmara
Były pracownik
@Luk

Im nie zależy na pracowniku. Tylko kasa, kasa. Kamery w każdym salonie. Notoryczne oglądanie pracownika przez kamery

Dorota
Inne
@Dagmara

Po co oglądają? Sprawdzają jakość pracy? Czy o co tutaj może chodzić? Chciałabym też dopytać czy jak wpiszą do grafiku a się nie przyjdzie to jakie są konsekwencje? Jakieś poważne?

Maria
Inne

Jeśli to prawda to kto jest odpowiedzialny za nadzór kierownictwa tutaj? zastanawiam się po prostu czy tej osobie nie przeszkadzałoby to że niektóre nagrania są wybrakowane? ktoś tutaj tak w ogóle przegląda je wszystkie czy materiał jest zbierany po prostu prewencyjnie?

Point
Były pracownik
@Maria

Niestety kierownictwa nikt nie sprawdza.

Maria
Inne
@Point

Dlaczego nie? W sensie przytaczasz teraz jakieś rutynowe kontrole? A co podczas zgłoszenia? Jest tu chyba jakiś regionalny, prawda?

Elisabetta
Pracownik

Witam Drogich Czytelników, Pragnę podkreślić grubą linią! Ponieważ warto; tudzież salon zasłużył sobie na poniższe słowa oraz moje ukłony. A wiec, niedługi czas oczekiwania na soczewki (montaż soczewek w wielu moich oprawkach). Skrupulatny dobór szkieł. Profesjonalni optometryści. Postawiłam salon przed ogromnym oraz bardzo trudnym wyzwaniem. Ku memu zaskoczeniu Szanowni Państwo ( salon oraz cały szereg osób w pracowni) podołali mojemu zleceniu, mojemu widzi mi się. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Dodam , iż w wielu salonach spotkałam się z odmową montażu szkieł przeciwsłonecznych oraz korekcyjnych jednocześnie ( oj nie da się droga pani wokół soczewki są żyłki itd itp). To właśnie ten salon sprawił, jak za sprawą zaczarowanej różdżki , że wszystkie moje zlecenia stały się wykonalne. Złego słowa nie dam powiedzieć na ten salon. Wieje optymizmem ( zawsze uśmiechnięte buzie ) a co najistotniejsze profesjonalizmem. Polecam jednymi słowy Bonarka Krakow

Małgorzata
Inne
@Elisabetta

To super, jestem ciekawa czy osoby pracujące tam dostają jakieś premie za tak fachową obsługę klienta? :D

Kiki
Pracownik
@Małgorzata

Nie ma nic dodatkowego za perfekcyjna obsługę.????

Nicoletta
Inne
@Elisabetta

Proszę Pani w wielu optykach wykonuje się takie rzeczy, że w pracowni Paris to się nie śniło a Pani tu o żyłkach. ????

Byly_pracownik
Były pracownik
@Małgorzata

Dobra praca nie jest doceniana. Pracownicy dostają tylko procent od sprzedaży bez żadnych innych dodatków czy premii uznaniowych np. z tytulu osiągniętych najlepszych wyników w danym okresie czy wysokiego zadowolenia ok klientów.

exxxxx
Były pracownik
@Elisabetta

haha optometryści :D żadnego tam nie ma, chyba że optometrystą można nazwać się nie kończąc studiów kierunkowych.

była_
Były pracownik
 Problem
@exxxxx

Optometrystów nie zatrudniają bo nikt z takimi studiami nie będzie pracował za najniższą krajową tym bardziej w godzinach 12-20, które rozwalają Ci cały dzień + weekendy Nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z całego życia prywatnego dla takiej pracy. Firma sama wysyła na wewnętrzne szkolenia refrakcji, które nadają się do niczego - zero wiedzy i zero umiejętności.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?

Bylypracownik
Były pracownik
@Pytanie

Umowa o pracę tylko na 2 lata, nie dają na stale!! Przedłużają co 2 lata, ale nie dają na stałe. Dodatkowo podpisuje się umowę zlecenie na premie za sprzedaż.

Maria
Inne
@Bylypracownik

I ta druga umowa jakoś niekorzystnie wpływa w ujęciu podatkowym jeśli chodzi o pracownika czy to bez różnicy raczej? Co do tej dwuletniej to ile okres wypowiedzenia wynosi?

Bylypracownik
Były pracownik
@Maria

Niekorzystnie wpływa przede wszystkim na Ciebie. Wynagrodzenie za urlop, zwolnienia, urlop macierzyński - wszystko masz liczone od wynagrodzenia z umowy o prace, która zazwyczaj jest na najniższą krajową. Jeżeli chodzi o odkładanie składek i opodatkowanie umowy zlecenie to warto sięgnąć do przepisów dotyczących emerytur. Firma działa w ten sposób aby ponieść jak najmniejsze koszty zatrudnienia pracownika - kosztem pracownika.

exxxxx
Były pracownik
@Bylypracownik

dokładnie tak jest, a druga czesc wypłaty jako "premia" na zlecenie, wiec w razie l4 (na które wzięcie krzywo tam patrzą) masz od podstawy czyli najnizszej krajowej. umowy o pracę ciągle przedłużane, nie ma na czas nieokreślony, a po 33 mcach umowa z innej spółki pewnie

Mariusz
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, każą przychodzić 15 minut wcześniej, nie płacąc za to ani grosza!! Kontakt z kierownictwem jest jednostronny, pracownik musi się bardzo dostosowywać do grafiku, kiedy firma oferuje rzekomo elastyczny. Wypłata z opóźnieniem. Lepiej wybrać konkurencje

Antoni
Inne
@Mariusz

Dzięki za tyle info w jednym wpisie. Czemu każą przychodzić 15 minut wcześniej? Są jakieś zebrania pracownicze czy jak?

Zzz
Były pracownik
@Antoni

Należy posprzątać salon pro bono ???? I jeśli masz duży salon to nie jest to tylko 15 minut wcześniej, bo nie zdążysz przed otwarciem.

Zzz
Były pracownik
@Zzz

Miała być uśmiechnięta emotka, ale forum źle przetwarza znaki z telefonu. Pracownik ma być wcześniej i posprzątać oraz otworzyć wieszający się program, żeby otworzyć zmianę. Jeśli finalnie program otworzy się 10 czy 15 minut po otwarciu czeka pracownika 'rozmowa dyscyplinarna' z 'kierownikiem'. Finalnie jesteś w pracy 15 czy 20 minut przed otwarciem, pucujesz podłogę, scierasz kurze, myjesz lustra, a w nagrodę masz opie*nicz, bo program był otwarty później, a więc 'kierownik' domniema, że byłeś/ byłaś spóźniona. Argumenty nie trafiają. Cudowna firma. Żałuję, że przed rekrutacją nie posłuchałam opinii zamieszczonych tutaj.

Ola
Były pracownik
@Zzz

Potwierdzam, w dodatku jedni sprzątali, inni przychodzili na styk i mieli gdzieś wszystko, a opiernicz i tak dostawali ci, którzy się przykładali za darmo.

exxxxx
Były pracownik
@Ola

dlatego warto sprzątać przed zamknięciem za $ a nie za friko rano przed otwarciem :D

Pytanie
 Pytanie

Czy Paris Optique Polska Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Kszksz
Pracownik
@Pytanie

Nie

Barbara
Inne
@Kszksz

A były jakieś rozmowy z szefostwem na ten temat, że może warto coś zmienić? Jak reagował?

Emilia
Inne
@Kszksz

A zapewnia jakiś Luxmed ?

Tak
Były pracownik
@Barbara

Były rozmowy jednak ceny były mocno mocno zawyzone zarówno odnośnie multi sportu jak i luxmedu

Małgorzata
Inne
@Tak

A pamiętasz jak to wyglądało cenowo? :)

Bylypracownik
Były pracownik
@Pytanie

Nie. Niczego w postaci dodatkowych benefitow.

Emilia
Inne
@Bylypracownik

A premii też nie ma? Czy to już inna kwestia?

Zostaw merytoryczną opinię o Paris Optique Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Paris Optique Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 14 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Paris Optique Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Paris Optique Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Paris Optique Polska Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 144 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Paris Optique Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii