Ciągłe rekrutacje w salonach mówią same za siebie. Pracujesz na dwóch umowach, o pracę na najniższą krajową i zlecenie na premie - wszystkie urlopy i zwolnienia są liczone od najniższej stawki. Firma ma dużo spółek, więc co chwile zmieniają umowę i przerzucają na inną. Umowa na czas nieokreślony - chyba tylko dla wybranych. Żadnych świadczeń socjalnych - brak multisporta, premii/bonów świątecznych. Ubezpieczenie medyczne w kosmicznych kwotach. Dla nowych pracowników brak jakichkolwiek szkoleń produktowych i sprzedażowych. Kierownik zarzuca się stertą kserówek i masz i się ucz, jednakże wymaga żebyś wszystko wiedział i rozumiał jak najszybciej. Praca jest stojąca w większości po 10-12h. Mimo stolików na salonach, można przy nich siadać tylko z klientem, więc jeżeli nikogo nie ma musisz udawać, że coś robisz bo sklep jest pod ciągłym monitoringiem. Wszystko zależy od zespołu i przełożonego, na którego się trafi - a na takiego bardzo ciężko. Jeżeli szukacie pracy, w której ktoś doceni wasze starania i wkład to niestety ale nie tutaj, za to wytykanie błędów i uprzykrzanie się za niewyrabianie zawyżonych targetów, jak najbardziej. Jeżeli komuś uda się dostać podwyżkę, chociaż to mało prawdopodobne, to zwiększają tylko stawki na zleceniu - podstawa jest zawsze na najniższej. Praca jest bardzo ciężka psychicznie, kierownik wymaga od Ciebie wszystkiego, zostawiając jednoczenie pracownika samego z reklamacjami, problematycznymi klientami, rozwiązywaniem problemów z innymi komórkami w firmie. Oczywiście na rozmowie o prace obiecają Ci gruszki na wierzbie, a potem tylko spotkanie z szarą rzeczywistością. Bardzo ważne jest jak wyglądasz w pracy, kierownik wymaga dresscodu jak w salonie premium i potrafi zwrócić uwagę nt. jak wyglądasz jak również tuszy i to w bardzo bezpośredni sposób bez szacunku do pracownika. Bywa i tak, że na rozmowie o pracę wygląd przesądza o dalszej rekrutacji bardziej niż doświadczenie i umiejętności. Pracodawca oczekuje, że w pełni poświęcisz siebie i swój czas firmie, nie bierze pod uwagę, że każdy ma swoje życie prywatne. Nie jest to praca dla nikogo, kto szanuje siebie i swój czas. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że lepiej jest iść do marketu na kasę niż pracować w Paris Optique.
Jak zaczyna się pracę to trzeba nauczyczyć się i zobaczyć na własnej skorze jak zarabia się na życie ( nie siedząc na garnuszku rodzicow i żyjąc w wychowaniu róbta co chceta + 500 co miesiąc... efekty wychowania mlodych) a nie mysleć. Jak pracoawca jest nie w porzatku to masz prawo do rozmowy i prośby o wykaz obowiązków. Wyzysk i poniżanie to forma (usunięte przez administratora)i kierownik za to może zostać oskarżony.. Stanowisko to nie zabawa grania cudzym życiem. Dzięki za info bo to też wazne dla kuujących. Ja nie lubię być obsługiwana i być klientem tam gdzie nie ma zdrowej atmosfery w pracy. niewolnictwa XXI wieku nie uznaję ale również nie uznaję podejścia młodych do pracy. Chcieliście zachodu to pracuj tak jak to robisz jak wyjeżdzasz na tzw. saksy
Szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opinie napewno nie kupiłabym tam okularów. Pomylili mi lewy z prawym.Czekalam długo na wymianę zadośćuczynienie wyrazili się tak jak Pani kupi następne będzie rabat 50zł. Jeszcze szantaż że mam kupić następne Pani przy odbiorze przeklinała nie radziła sobie biedna.Powinna raczej panować nad językiem. Żenada myślę że niedługo to padnie bo profesjonalizmu tam brak.
Jeśli chcesz żeby wszystko dawano Ci za darmo…jeśli wymagasz bóg wie czego na jak to się mówi ( cito ) najlepiej idź do urzędu i sama zarejestruj sobie firmę… jeśli podczas zamówień nie słuchasz osoby doradzającej albo nie masz bladego pojęcia co kupujesz i jak to powinno wyglądać to jest to tylko Twój problem… byłem w ich sklepach i w każdym widnieje tabliczka z informacja ze nie mają zwrotów… jeśli przyszłaś po dniu albo kilku i chciałaś anulować zamówienie to żal mi Ciebie… bo każdy wie ze jak już coś w optyku idzie do wyrobu czyli np. Szkła to nie można cofnąć takiego zamówienia xD w jakim Ty świecie kobieto żyjesz xD
Przyglądam się właśnie ofercie dla doradcy klienta ze strony i zastanawiam się a tym pojedynczym stwierdzeniem, że oferowana jest praca w rozwijającej się firmie. w praktyce faktycznie to widać by ostatnio coś się rozwinęło? Nie wiem jak to rozumieć
Zgodnie z ustawą o niektórych zawodach medycznych, która zaraz wchodzi w życie, minimalna pensja optometrysty w podmiocie leczniczym nie może być niższa niż 6153,71 zł brutto. Środowiska zrzeszające optometrystów chciałyby, żeby podobna zasada obowiązywala w firmach prywatnych, ale nie da się tego uregulować prawnie. Jedyna szansa to szanowanie swojego zawodu i nie schodzenie podczas rekrutacji poniżej tej stawki. Kwota nie jest zaporowa i myślę, że będzie stanowić dobry punkt wyjściowy.
Hej, te oferty do salonów są jeszcze w ogóle dostępne? nie widzę teraz żadnej, przynajmniej na portalach które sprawdzam i ciekawi mnie skąd inni je biorą? Mnie tez Kato by interesowały. Ktoś już się tam dostał czy jednak jeszcze można się zgłosić?
Są dostępne, złożyłam dwa dni temu CV i dostałam dziś zaproszenie na rozmowę. U mnie akurat Poznań
A to gratuluje, rozmowa w trybie natychmiastowym? Jeszcze dziś się odbędzie? Ciekawi mnie czy od razu po można dostać informację zwrotną, albo może od razu dostać umowę do podpisu? Zdasz późniejszą relację?
Byłam na rozmowie w salonie w Katowicach SSC.Pani kierownik niby miła.Natomiast od wejscia uderzył mnie jej ubior ,raczej do pracy w sexshopie niz do optyka.Rozmow ok.Zapewnienie ze napewno oddzonią z odpowiedzią.Niestety nic cisza.Dla mnie to brak szacunku do drugiej osoby i profesjonalizmu.
Czy w drugim salonie w Kartowicach jest to samo kierownictwo? Zastanawiam się czemu zwrotki nie otrzymałaś skoro rozmowa była oceniona jako ok. O cos konkretnego Cię spytano czy raczej wszystko z CV tylko? Ja o drugim salonie myślę, dlatego pytam
Sympatyczna rozmowa z kierownikiem w salonie :) Po mimo, iż nie dostałem pracy, otrzymałem sms'a z wynikiem rekrutacji co obecnie jest niestety rzadkością.
1. Dlaczego ta branża, 2. Doświadczenie, 3. Motywacja do pracy, 4. Jakie są oczekiwania finansowe 5. Na jakim poziomie znasz język angielski.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, jak z tymi godzinami pracy się sprawy mają? Widzę, że już jedna Pani zaczęła ten temat pytając wstępnie czy to 10 czy tez 12. Mnie to interesują opcjonalne nadgodziny, czy obecnie jakiekolwiek mogą się zdarzać? I jak oceniacie aktualne plany sprzedażowe? Są na spokojnie wyarbialne?
Napiszcie o pracy w Outlet Sosnowiec i Silesia City w Katowicach jaka atmosfera ,wymagania itp.Czy praca jest pomiedzy tymi salonami czy tylko w jednym?
Różnie tutaj piszecie o godzinach pracy. W kilku opiniach przeczytałam, że praca po 10-12 godzin, a ktoś pisał też o 8-10 godzinach. To ile godzin w końcu trwa dzień pracy? Jak pracuje po 12h dziennie to ile dni mam wolnych od pracy?
Szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opinie napewno nie kupiłabym tam okularów. Pomylili mi lewy z prawym.Czekalam długo na wymianę zadośćuczynienie wyrazili się tak jak Pani kupi następne będzie rabat 50zł. Jeszcze szantaż że mam kupić następne Pani przy odbiorze przeklinała nie radziła sobie biedna.Powinna raczej panować nad językiem. Żenada myślę że niedługo to padnie bo profesjonalizmu tam brak.
NIE POLECAM. Zakupiłam okulary ze szkłami korekcyjnymi, po wielokrotnych ustnych zgłoszeniach wady oprawy reklamacje nie były wpisywane w system. Proponowano zakup nowych okularów. Po argumentacji prawnej jak również poinformowaniu salonu w Pruszkowie , iż sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta przez klienta oprawy zostały naprawione. Jednak gdy poszłam wymienić szkła po zmianie wady wzroku z nową receptą napotkałam się z niechęcią obsługi więc zrezygnowałam z usługi.
Omijać szerokim łukiem. Komplikacje z zamówieniem, które próbowałam bezpośrednio anulować, a które niestety nie zostało nawet zatwierdzone, tylko pogłębiły moje niezadowolenie. Podkreślam, że anulacja nastąpiła bezpośrednio, zanim zamówienie zostało zrealizowane. Zamówienie wydaje się być "przepchnięte na siłę", co tylko jeszcze bardziej podkreśliło brak profesjonalizmu firmy. Wydaje się, że Paris Optique skupia się wyłącznie na krótkoterminowych zyskach, zupełnie pomijając dbałość o zadowolenie klienta. Ostrzeżenie dla innych potencjalnych pracowników i klientów. Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W rzeczywistości, trudno mi znaleźć jakiekolwiek pozytywne aspekty, które można by wspomnieć o Paris Optique. Stanowczo odradzam współpracę z tą firmą.
Jeśli chcesz żeby wszystko dawano Ci za darmo…jeśli wymagasz bóg wie czego na jak to się mówi ( cito ) najlepiej idź do urzędu i sama zarejestruj sobie firmę… jeśli podczas zamówień nie słuchasz osoby doradzającej albo nie masz bladego pojęcia co kupujesz i jak to powinno wyglądać to jest to tylko Twój problem… byłem w ich sklepach i w każdym widnieje tabliczka z informacja ze nie mają zwrotów… jeśli przyszłaś po dniu albo kilku i chciałaś anulować zamówienie to żal mi Ciebie… bo każdy wie ze jak już coś w optyku idzie do wyrobu czyli np. Szkła to nie można cofnąć takiego zamówienia xD w jakim Ty świecie kobieto żyjesz xD
Ciągłe rekrutacje w salonach mówią same za siebie. Pracujesz na dwóch umowach, o pracę na najniższą krajową i zlecenie na premie - wszystkie urlopy i zwolnienia są liczone od najniższej stawki. Firma ma dużo spółek, więc co chwile zmieniają umowę i przerzucają na inną. Umowa na czas nieokreślony - chyba tylko dla wybranych. Żadnych świadczeń socjalnych - brak multisporta, premii/bonów świątecznych. Ubezpieczenie medyczne w kosmicznych kwotach. Dla nowych pracowników brak jakichkolwiek szkoleń produktowych i sprzedażowych. Kierownik zarzuca się stertą kserówek i masz i się ucz, jednakże wymaga żebyś wszystko wiedział i rozumiał jak najszybciej. Praca jest stojąca w większości po 10-12h. Mimo stolików na salonach, można przy nich siadać tylko z klientem, więc jeżeli nikogo nie ma musisz udawać, że coś robisz bo sklep jest pod ciągłym monitoringiem. Wszystko zależy od zespołu i przełożonego, na którego się trafi - a na takiego bardzo ciężko. Jeżeli szukacie pracy, w której ktoś doceni wasze starania i wkład to niestety ale nie tutaj, za to wytykanie błędów i uprzykrzanie się za niewyrabianie zawyżonych targetów, jak najbardziej. Jeżeli komuś uda się dostać podwyżkę, chociaż to mało prawdopodobne, to zwiększają tylko stawki na zleceniu - podstawa jest zawsze na najniższej. Praca jest bardzo ciężka psychicznie, kierownik wymaga od Ciebie wszystkiego, zostawiając jednoczenie pracownika samego z reklamacjami, problematycznymi klientami, rozwiązywaniem problemów z innymi komórkami w firmie. Oczywiście na rozmowie o prace obiecają Ci gruszki na wierzbie, a potem tylko spotkanie z szarą rzeczywistością. Bardzo ważne jest jak wyglądasz w pracy, kierownik wymaga dresscodu jak w salonie premium i potrafi zwrócić uwagę nt. jak wyglądasz jak również tuszy i to w bardzo bezpośredni sposób bez szacunku do pracownika. Bywa i tak, że na rozmowie o pracę wygląd przesądza o dalszej rekrutacji bardziej niż doświadczenie i umiejętności. Pracodawca oczekuje, że w pełni poświęcisz siebie i swój czas firmie, nie bierze pod uwagę, że każdy ma swoje życie prywatne. Nie jest to praca dla nikogo, kto szanuje siebie i swój czas. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że lepiej jest iść do marketu na kasę niż pracować w Paris Optique.
Uważam że praca w firmie ma swoje plusy bo były salony gdzie naprawdę szło się do pracy z wielkim uśmiechem na twarzy, ale to zależy od salonu, ale niestety w niektórych kierownictwo jest totalnie nie do przyjęcia, mobbing, nękanie, obrażanie, narzucanie poglądów politycznych. Z wszystkim jest ZAWSZE problem, przez co ciężko było się dogadać co do grafiku itp. Awans to totalna pomyłka pracując 5 lat nie doczekasz się awansu, możesz co najwyżej prosić się o podwyżkę. Szkoleń prócz dla refrakcjonisty nie ma żadnych. Stoisz często 10-12 godzin bo albo nie masz gdzie usiąść albo z kim usiąść bo jak zostało napisane "siadasz gdy przychodzi klient", nie ma żadnych dodatkowych urozmaiceń, karty multisport, opieka medyczna, czy dodatkowe akcje zachęcające do robienia lepszych utargów. Ale i tak musisz (usunięte przez administratora) na najwyższych obrotach za minimalną krajową. W skrócie napracujesz się a i tak nic z tego nie masz :).
Jak trzeba to można przychodzić do pracy i 6 dni z rzędu po 8-10h - pracodawca nie widzi w tym problemu. W warszawskich salonach sa duże braki kadrowe - chcesz iść na urlop wakacyjny? To szukaj sobie zastępstwa bo składy są okrojone i nie będzie miał kto za Ciebie pracować. Urlopy tygodniowe i dłuższe zawsze były problemem bo nie ma kim obstawić zmian. Okres wakacyjny to zawsze gorący sezon sprzedażowy, więc też oczekuje się ja najwięcej pracy w weekendy.
Czysta prawda. Jak masz szacunek do siebie i szanujesz swój wolny czas to uciekaj. Tu nie liczy się dobro pracownika.
czyli one naprawdę są inblanco? pytam, bo kiedyś jak chciałam się zorientować to nikt co do okresu się nie odniósł. one natychmiastowe są jednak czy to zależy od stanowiska?
Jak zaczyna się pracę to trzeba nauczyczyć się i zobaczyć na własnej skorze jak zarabia się na życie ( nie siedząc na garnuszku rodzicow i żyjąc w wychowaniu róbta co chceta + 500 co miesiąc... efekty wychowania mlodych) a nie mysleć. Jak pracoawca jest nie w porzatku to masz prawo do rozmowy i prośby o wykaz obowiązków. Wyzysk i poniżanie to forma (usunięte przez administratora)i kierownik za to może zostać oskarżony.. Stanowisko to nie zabawa grania cudzym życiem. Dzięki za info bo to też wazne dla kuujących. Ja nie lubię być obsługiwana i być klientem tam gdzie nie ma zdrowej atmosfery w pracy. niewolnictwa XXI wieku nie uznaję ale również nie uznaję podejścia młodych do pracy. Chcieliście zachodu to pracuj tak jak to robisz jak wyjeżdzasz na tzw. saksy
Jak szefostwo w Paris Optique Polska Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Różnie traktują, lizusy są uwielbiani. Jedno powiem, dużo jest ogłoszeń o pracę w tej formie. Pisanie przez nich o wsparciu managera na każdym etapie zatrudnienia to pomyłka.
Omówisz szerzej te wspomniane etapy? Jak mogą tak na oko przebiegać i w których momentach to wsparcie byłoby najbardziej wymagane? I co ze współpracownikami? Czy to oni wtedy służą pomocą?
Ale jak to, zwalniają czy co? No i powiedz, czy jak nie osiągniesz celu który narzucają, to czy nic nie zarabiasz, bo się spotkałam już z umowami prowizyjnymi, a nie wiem, jak to tu działa. Tam podstawę pracodawca daje w ogóle?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Żałośnie słaba obsługa:/ „Pracownice”, które tam „pracują” zajmują się swoimi interesami a nie klientem. Beznadziejne podejście do swoich obowiązków. Całe szczęście, że nie musiałem tam badać wzroku bo chyba wyszedłbym z okularami dla dalekowidzących zamiast krótkowidzących…
Ja tam byłam zadowolona. Jeśli dobrze sprzedajesz, a to jest powód, dla którego pracujesz to nie masz się o co martwić. To praca dla osób, które na prawdę lubią kontakt z klientem. Możesz tutaj zdobyć doświadczenie w dziedzinie optyki. Powiem tak: jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, zostaniesz doceniony. I kasa też będzie się zgadzać.
Co za bzdury gadasz. Jestem dobrym sprzedawca i nikt mnie nigdy nie docenił. Zero miłego słowa. Jak jest coś źle to od razu pretensje. Zero wsparcia od strony regionalnego.
a definicja dobrego sprzedawcy to jaka Twoja jest? ciekawa bym była słownika firmowego w tym zakresie. na stanowisku regionalnego to jak jest się rozliczanym za wyniki tak właściwie, że mógłby tak podchodzić jak to tutaj opisujesz? przed kim odpowiada i czy wiadomo jakie są normy?
Co się dzieje z salonem w Olsztynie? Kiedyś były tam takie super Panie a teraz to jakaś porażka. Wielka szkoda. Byłam tam ostatnio Panie były bardziej zainteresowane telefonami niż praca a jeszcze są tak ubrane ze naprawdę aż nie chce się tam wchodzić. Zero profesjonalizmu zero kultury. Dramat
Mam wieloletnie doświadczenie w optyce i trafiłam tam jak szukałam nowej pracy. Wiedziałam, że optyka to nie IT i nie zaproponują mi miliona monet, ale parsknęłam jak Pani zaoferowała minimalną. Widać było, że jej wstyd i pomyślałam, że pewnie sama tu długo nie popracuje, a wydaje się, że ona ciągnęła ten salon. Idąc od zera bez żadnej szkoły do marketu budowlanego czy RTV/AGD miałabym więcej. Godziny pracy równie złe. Nikt obcykany w optyce czy nawet w handlu nie zgodzi się na takie warunki. Odpowiadając - to się dzieje. Na tle innych salonów mieli najsłabszy gabinet - trochę za mały i samo ramię foroptera. Na plus soczewki okularowe, bo jednak Essilor, a nie jak niektóre sieciówki soczewki marki własnej (czyli badziewie z wysoką marżą).
A może Pani sprecyzować o co chodzi z ubiorem Pań tam pracujących? Jestem ich częstą klientką i nie zauważyłam nic niestosownego. Poza tym Panie są miłe i zawsze chętne do pomocy nawet jeśli chodzi o naprawę okularów.
minimalna ale z możliwością premii czy bez szans? a co z godzinami nie tak, że za długo salon otwarty czy co?
Dwie umowy są. Umowa o pracę i zlecenie. Czyli minimalna kwota do wypłaty. Jak robisz dużo godzin to zarobisz więcej. Praca po 12h Jak badasz zmiany od 11 do 20. Wszystko jest fajnie jak pracujesz na salonie, który mieści się w dobrej galerii handlowej. Jeśli szanujesz swój czas to się zastanów.
Pod jakim względem oceniasz. która galeria będzie "dobra", a która niekoniecznie? Czy do tych salonów wtedy o wiele trudniej się dostać? mają zdecydowanie mniejszą rotacje lub większe wymagania na start?
Witam,serdecznie wypowiem sie jako pracownik z kilku letnim bagażem w tej śmiesznej firmie.Zacznijmy może od zawyżonych targetów i minimalnej których wyrobić sie nie da.Dostaniesz psi grosz premii i najniższa krajową w zamian za poświęcenie w pracy bo umówmy sie nie sprzedaje się tam bułek czy ubrań.Stres jest na porządku dziennym bo często gęsto pracownia zawalała sprawę i klient czekał długo na okulary…Na pochwały czy podwyżki nie masz co liczyc bo szef pracownika traktuje jak parobka.Każdy na kazdego kabluje,zero współpracy.Plusem jedynie jest kierownik ktory jest człowiekiem i idzie sie dogadać(w niektórych salonach wiem ze nie jest kolorowo).Jesli chodzi o świąteczne premie to można sobie pomarzyć bo na święta nie dostaniesz NIC,socjal na poziomie 0.Nie wspomnę o kamerach ktore są w salonie,a nikt nie wyraził zgody z pracowników na nagrywanie.Niektorzy klienci rzucali sie do pracowników poniewaz w salonie nie ma informacji na temat nagrywania a jest RODO dla przypomnienia ;) W salonie trzeba stać na baczność bo jakże za najniższa krajowa można usiasc przez 12h.Szczerze mówiąc to juz lepiej są traktowane osoby pracujące na magazynach.Człowiek może sobie flaki wypruwać,starać sie a i tak w zamian dostaniesz najniższa krajowa i zepsute zdrowie.
Idealnie napisane. Dodam tylko ,że na salonach pracują długo tylko kapusie, lizusy. Nie szanuje się pracownika, który się stara. Ah te kamery.
Nie polecam pracy w tej firmie, a zwłaszcza w salonie w Bielsku-Białej. Kierowniczka nie ma pojęcia co to optyka, nie zna się na niczym liczy się tylko kombinowanie i poniżanie pracownika przy kliencie. Panuje w salonie Mobbing i poniżanie. Zmuszanie do nadgodzin, a jeśli nie zgodzisz się to kierowniczka i tak wpisuje cię w grafik mimo że nie przyjdziesz tego dnia do pracy bo nie dasz rady. Byle tylko mieć plecy w siedzibie, bo nie potrafi załatwić kogoś na zastępstwo. Nie polecam, (usunięte przez administratora) poniżanie. Odradzam pracę zwłaszcza w Bielsku! Aż dziwne że nikt z siedziby nie dobrał się do tego salonu!!!!
Im nie zależy na pracowniku. Tylko kasa, kasa. Kamery w każdym salonie. Notoryczne oglądanie pracownika przez kamery
Po co oglądają? Sprawdzają jakość pracy? Czy o co tutaj może chodzić? Chciałabym też dopytać czy jak wpiszą do grafiku a się nie przyjdzie to jakie są konsekwencje? Jakieś poważne?
Jeśli to prawda to kto jest odpowiedzialny za nadzór kierownictwa tutaj? zastanawiam się po prostu czy tej osobie nie przeszkadzałoby to że niektóre nagrania są wybrakowane? ktoś tutaj tak w ogóle przegląda je wszystkie czy materiał jest zbierany po prostu prewencyjnie?
Dlaczego nie? W sensie przytaczasz teraz jakieś rutynowe kontrole? A co podczas zgłoszenia? Jest tu chyba jakiś regionalny, prawda?
Witam Drogich Czytelników, Pragnę podkreślić grubą linią! Ponieważ warto; tudzież salon zasłużył sobie na poniższe słowa oraz moje ukłony. A wiec, niedługi czas oczekiwania na soczewki (montaż soczewek w wielu moich oprawkach). Skrupulatny dobór szkieł. Profesjonalni optometryści. Postawiłam salon przed ogromnym oraz bardzo trudnym wyzwaniem. Ku memu zaskoczeniu Szanowni Państwo ( salon oraz cały szereg osób w pracowni) podołali mojemu zleceniu, mojemu widzi mi się. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Dodam , iż w wielu salonach spotkałam się z odmową montażu szkieł przeciwsłonecznych oraz korekcyjnych jednocześnie ( oj nie da się droga pani wokół soczewki są żyłki itd itp). To właśnie ten salon sprawił, jak za sprawą zaczarowanej różdżki , że wszystkie moje zlecenia stały się wykonalne. Złego słowa nie dam powiedzieć na ten salon. Wieje optymizmem ( zawsze uśmiechnięte buzie ) a co najistotniejsze profesjonalizmem. Polecam jednymi słowy Bonarka Krakow
To super, jestem ciekawa czy osoby pracujące tam dostają jakieś premie za tak fachową obsługę klienta? :D
Proszę Pani w wielu optykach wykonuje się takie rzeczy, że w pracowni Paris to się nie śniło a Pani tu o żyłkach. ????
Dobra praca nie jest doceniana. Pracownicy dostają tylko procent od sprzedaży bez żadnych innych dodatków czy premii uznaniowych np. z tytulu osiągniętych najlepszych wyników w danym okresie czy wysokiego zadowolenia ok klientów.
haha optometryści :D żadnego tam nie ma, chyba że optometrystą można nazwać się nie kończąc studiów kierunkowych.
Optometrystów nie zatrudniają bo nikt z takimi studiami nie będzie pracował za najniższą krajową tym bardziej w godzinach 12-20, które rozwalają Ci cały dzień + weekendy Nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z całego życia prywatnego dla takiej pracy. Firma sama wysyła na wewnętrzne szkolenia refrakcji, które nadają się do niczego - zero wiedzy i zero umiejętności.
Jakie są warunki zatrudnienia w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Umowa o pracę tylko na 2 lata, nie dają na stale!! Przedłużają co 2 lata, ale nie dają na stałe. Dodatkowo podpisuje się umowę zlecenie na premie za sprzedaż.
I ta druga umowa jakoś niekorzystnie wpływa w ujęciu podatkowym jeśli chodzi o pracownika czy to bez różnicy raczej? Co do tej dwuletniej to ile okres wypowiedzenia wynosi?
Niekorzystnie wpływa przede wszystkim na Ciebie. Wynagrodzenie za urlop, zwolnienia, urlop macierzyński - wszystko masz liczone od wynagrodzenia z umowy o prace, która zazwyczaj jest na najniższą krajową. Jeżeli chodzi o odkładanie składek i opodatkowanie umowy zlecenie to warto sięgnąć do przepisów dotyczących emerytur. Firma działa w ten sposób aby ponieść jak najmniejsze koszty zatrudnienia pracownika - kosztem pracownika.
dokładnie tak jest, a druga czesc wypłaty jako "premia" na zlecenie, wiec w razie l4 (na które wzięcie krzywo tam patrzą) masz od podstawy czyli najnizszej krajowej. umowy o pracę ciągle przedłużane, nie ma na czas nieokreślony, a po 33 mcach umowa z innej spółki pewnie
Nie polecam pracy w tej firmie, każą przychodzić 15 minut wcześniej, nie płacąc za to ani grosza!! Kontakt z kierownictwem jest jednostronny, pracownik musi się bardzo dostosowywać do grafiku, kiedy firma oferuje rzekomo elastyczny. Wypłata z opóźnieniem. Lepiej wybrać konkurencje
Dzięki za tyle info w jednym wpisie. Czemu każą przychodzić 15 minut wcześniej? Są jakieś zebrania pracownicze czy jak?
Należy posprzątać salon pro bono ???? I jeśli masz duży salon to nie jest to tylko 15 minut wcześniej, bo nie zdążysz przed otwarciem.
Miała być uśmiechnięta emotka, ale forum źle przetwarza znaki z telefonu. Pracownik ma być wcześniej i posprzątać oraz otworzyć wieszający się program, żeby otworzyć zmianę. Jeśli finalnie program otworzy się 10 czy 15 minut po otwarciu czeka pracownika 'rozmowa dyscyplinarna' z 'kierownikiem'. Finalnie jesteś w pracy 15 czy 20 minut przed otwarciem, pucujesz podłogę, scierasz kurze, myjesz lustra, a w nagrodę masz opie*nicz, bo program był otwarty później, a więc 'kierownik' domniema, że byłeś/ byłaś spóźniona. Argumenty nie trafiają. Cudowna firma. Żałuję, że przed rekrutacją nie posłuchałam opinii zamieszczonych tutaj.
Potwierdzam, w dodatku jedni sprzątali, inni przychodzili na styk i mieli gdzieś wszystko, a opiernicz i tak dostawali ci, którzy się przykładali za darmo.
Czy Paris Optique Polska Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Były rozmowy jednak ceny były mocno mocno zawyzone zarówno odnośnie multi sportu jak i luxmedu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Paris Optique Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 14 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Paris Optique Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.